Při roční výrobní kapacitě cca 1 000 000 vozů je zdejší trh pro Škodovku / VW / jen okrajová záležitost!? Tomu odpovídá i její zdejší cenová politika! Přesunem výroby do Indie, Číny a Ruska nepřinese Škodovce nic pozitivního! Koncernu je ale naprosto jedno kdo a kde její auta vyrábí, hlavně že z toho má zisky! Je jen otázkou času kdy se začnou Škodovky dovážet, nakonec třeba i z Indie nebo Číny!!!
Nechce se mi věřit, že to myslíš vážně a jsi schopný vyplodit takové ptákoviny, ale jeden nikdy neví...Přesun části výroby do zmíněných zemí přinese Škodovce možnost se ziskem prodávat auta v zemích, kdy by to při dovážení z ČR kvůli obrovskému clu prakticky nebylo možné. Vůz vyrobený v Indii je pak určen pouze pro indický trh a obdobně tomu je i v dalších dvou případech, k tebou nastíněné situaci (dovoz z Asie do Evropy) nikdy nedojde.
Tak ti držím palce aby tvůj názor vydržel! Jakýpak zisk Škodovky? Všechno je jen v režii VW, zrovna tak jako technika kterou Němci dovolí Škodovce do novách aut použít! Už jím to dávno došlo a nedopustí se stejných chyb jako v minulosti kdy jim Škodovka přetahoval kupce! Bohužel to bude už jen VW pak někde v dáli Škodovka a Seat! :-!
No to drž palce sám sobě, protože Škoda auto je jeden z největších plátců daně z příjmu právnických osob v této republice, stabilně má druhé největší zisky po ČEZu a tedy i druhé největší odvody, větší než banky, mobilní operátoří a další velké firmy. A zároveň je druhý nebo třetí největší zaměstnavatel v ČR (samotná automobilka) se závislými firmami největší zaměstnavatel v ČR takže daně z příjmu také tvoří pěknou sumičku.
Nevím jak na tom jsi ty ale já z krachu Škodovky žádné bobky nemám! Díky panu Klausovi a restitucím mám poněkud jiné starosti! Jen tak pro oživení! Vyráběli jsme boty a zásobovali svět, dnes dovážíme z Číny, vyspělý textilní průmysl a dnes dovážíme z Turecka, Číny, Vietnamu, byli jsme soběstační ve výrobě potravin a dnes přes 70% dovážíme *** z celého světa! A tak můžeme pokračovat dále a dále! Musíš přiznat že " žijeme " ve státě kde to jde od deseti k pěti!? Tak proč bychom nemohli nakonec dovážet i auta z Indie! Možná že za pár let bude pro spodních 9,5mil i auto značky TATA nedostupné! Držím ti palce ať ti to opravdu vydrží, ale nebudeš asi sám? >:-[]:yes:
Jenom hlupák se spoléhá na důchod, takže kolik budu brát v důchodu je mi docela šumák.
A příklad s botama je fajn. Škodovka dosáhla celosvětového úspěchu, měřeno čistě ekonomicky, daleko většího než prvorepublikové automobilky, a ty se neměly za co stydět a zásobuje půl světa auty (domácí trh je dnes pro Škodovku zcela marginální). A Baťa měl také továrny po celém světě.
Jsou jen dva možné scénáře pro evropské výrobce čehokoliv, být dobrý a prodávat a nakonec i vyrábět třeba v té Číně nebo Indii. Nebo sedět doma, chránit si domácí trh a zkrachovat (PSA a další). Určitě první cesta, kdy se tady alespoň vymýšlí a na východě se využívá levná pracovní síla je ta lepší pro Evropu.
Už konečně přistaň na zemi! Škodovka patří do koncernu a záleží jen na něm co ji dovolí! A od toho se pochopitelně bude odvíjet daňový příjem do státního rozpočtu! Až se bude jednou lámat chleba, tak se na nás Němci pochopitelně vyserou! Nebudeš je zajímat ty ani já! A pak můžeme jen vzpomínat na to jak a co kdyby!?
Tak to máš naprostou pravdu! I když tady byla původně nabídka ještě od Frantíků! Ale zase na druhou stranu musíš přiznat, že každá mince má vždy obě strany! :-!
Volba byla taková jaká byla! Klidně jsme teď mohli vyrábět třeba i Dacie! Ale není všem dnům konec, možná že se ty krávy nebo kozy tady ještě jednou pást budou!