Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche letos očekává prodej 50 vozů Panamera na českém trhu

Porsche začalo vyrábět novou luxusní pětidveřovou limuzínu pro čtyři cestující. Prodej na českém trhu má oficiálně odstartovat až 12. září 2009, ale přesto dovozce očekává prodej asi 50 výhradně osmiválcových vozů.
Zpět na článek
14. 5. 2009 21:23
14. 5. 2009 22:41
15. 5. 2009 09:44
15. 5. 2009 09:47
15. 5. 2009 08:46
15. 5. 2009 09:36
15. 5. 2009 09:40
15. 5. 2009 09:41
15. 5. 2009 09:59
15. 5. 2009 10:03
15. 5. 2009 10:21
15. 5. 2009 12:15
15. 5. 2009 13:46
15. 5. 2009 14:19
15. 5. 2009 14:25
15. 5. 2009 21:07
15. 5. 2009 10:06
15. 5. 2009 12:47
15. 5. 2009 22:34
15. 5. 2009 22:41
neregistrovaný "maxo"
15. 5. 2009 22:46
neregistrovaný "maxo"
15. 5. 2009 23:09
neregistrovaný "maxo"
15. 5. 2009 23:40
neregistrovaný "maxo"
16. 5. 2009 21:49
neregistrovaný "maxo"
15. 5. 2009 23:55
neregistrovaný "maxo"
16. 5. 2009 03:23
neregistrovaný "yaroukh"
16. 5. 2009 11:13
neregistrovaný "Donovan"
16. 5. 2009 20:16
neregistrovaný "Topspeed"
14. 5. 2009 16:10
Jsem jeden z nich!
No čoveče pocem, tak já v tý sportce fakt vyhraju! :-O
Rozbalit vlákno
37
14. 5. 2009 17:15
Re: Jsem jeden z nich!
Já si počkám až to bude s TDI, já tyhle žravé osmiválce nemusím :-!
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2009 21:05
Re: Milý kuko!
Toho snad "boh(a Wendelin Wiedeking)dá" NEbude ;-\ :no: 8-s :no:
PS: Ale jinak se mi Panamera docela DOST "líbí" :yes: :-)
15. 5. 2009 09:00
Re: Milý kuko!
To si pis, ze bude...jediny rozdil bude, ze uvnitr misto bublaku uslysis jen huceni. Nicmene jedna se o GT limuzinu a ta na dlouhych cestach obtezovat hlukem nesmi. Pokud bude mit naftak vykon okolo 280koni, bude naprosto adekvatni a verim, ze bude tvorit tretinu prodeju.
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 09:36
Re: Milý webpajo!
Ano VĚŘíM, že spousta lidí by si KOUPILO naftové Porsche, ale mne to opravdu NE"bere" NE"oslovuje" - pro mne by to spíše bylo/bude představovalo ZKLAMÁNí ;-\ :no: 8-s
PS: Chápu "výhody" dieslu v různých vozech (třeba autobusech - chtěla jsem říci mpVANech SUV SAV apod., a v NOUZi NEJvyšší ho "akceptuji" v Cayenne, v "prostornější" verzi 911 v ŽÁDNÉM případě! NiKDY, naprosto NElze! NEpřijatelné!!!
PPS: A "pár" lidí by to jistě "nadchlo", nicméně "pár" zrovna tak "znechutilo" - doufám že zde Wendelin NEpochybí, v TOMTO případě by to NEmusel být "jednoznačný přínos"
Panamera je i přes svoji velikost opravdu tak trochu 911 a s "humpoláckým" MOTORem TDi by se z ní stalo něco JAKO "baletka v bagančatech" :-( :no:
Pěkný den ;-)
15. 5. 2009 09:39
Re: Milý webpajo!
Chtelo by to se obcas projet modernim sestivalcovym dieselem ;-) . Zatimco u kupe Porsche bych naftu bral jako zhovadilost, tady jako logiku...

Schvalne, jaky je pomer benzinovych a naftovych BMW 7, nebo M-B S ;-)
Avatar - Dinar
15. 5. 2009 09:32
Re: Milý webpajo!
A copak, zdroj mlčí? No, můj říká, že rozhodování je zatím tak 60/40 ve prospěch osazení dýzlem. Audi dělá na třistakoňovém V6biturbo tdi, které by mohlo být pužito v druhé polovině životního cyklu panamery, záležet bude na prodejních výsledcích. V podstatě by šlo o zkopírování postupu u cayenne, jakmile začne zájem po pár letech opadat, přijde sociál verze v dýzlu.
15. 5. 2009 09:35
Re: Milý webpajo!
Domnivam se, ze nacasovani 2 roky po premiere by mohlo byt uspesne. On i purista oceni, ze nemusi tankovat kazdych 400-500km jizdy po dalnici.
Avatar - Dinar
15. 5. 2009 09:38
Re: Milý webpajo!
Mě osobně se použití dýzlu v autě tohoto typu hrubě nelíbí, ale přístup Porsche v tomto směru chápu.
15. 5. 2009 09:40
Re: Milý webpajo!
Chapu, ale koncern nema lahudku a la R6 od BMW, ktery je usporny a divoky zaroven. ;-)
Avatar - Dinar
15. 5. 2009 09:43
Re: Milý webpajo!
Podobný motor bude velmi brzo, ale i tak, přece mi nechceš tvrdit, že po projetí 35d vs. 35i bys byť jen vteřinu zvažoval, který z těch motorů si dát do svého auta třeba za dva a půl mega. ;-)
15. 5. 2009 09:46
Re: Milý webpajo!
Ano, ten rozdil u BMW je jasny, i pres technologickou vyspelost nafty a relativne prijemny beh motoru. Ale vybirat A6 3,2FSI, nebo 3,0TDI, tak benzin prednost nedostane... ;-)
Avatar - Dinar
15. 5. 2009 09:58
Re: Milý webpajo!
Na 3,2 FSI zapomeň, to je minulost, 3,0T je oč tu běží. Pokud máš pochybnost, mrkni na můj blog, S4 vs. 335i. ;-)
15. 5. 2009 10:02
Re: Milý webpajo!
Ano, proti kompresorovemu V6 nema Audi a obecne ani koncern co nabidnout. To zcela jiste...

Otazka zustava nakolik se povede inovovany V6TDI ;-)
Avatar - white label
16. 5. 2009 03:46
Re: Milý webpajo!
Moje řeč... :yes:
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 10:04
Re: Milý Dinar(e)!
JÁ v tom mám JASNO! ;-)
Zvolila bych 50i :yes: :-)
Avatar - Dinar
15. 5. 2009 10:14
Re: Milý Dinar(e)!
Jasně, ale 50i bych nesrovnával s 35d, k tomu je 35i.
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 10:21
Re: Milý Dinar(e)!
To byl (trochu) VTiP ;-)
Že já bych JEDNOZNAČNĚ "preferovala" BENZÍNovou verzi (a když už TAK už ... :-) )
PS: Já JEDNOZNAČNĚ volím 35i PŘED 35d (i když jeho kvality "uznávám" - pro "pocit" z jízdy je benzín stále ještě LEPŠí volbou - a v TOP Class kategorii již VŮBEC NEní "co řešit"!)
Pěkný den :-)
15. 5. 2009 11:52
Re: Milý Dinar(e)!
Nevis jak hosi pokrocili s 3x preplnovanou naftou? Psalo se o ni, ze by mohla byt v druhe vlne motoru pro BMW 7...ze by IAA ve Frankfurtu?
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 12:16
Re: Milý webpajo!
Přes veškerý RESPEKT k MOTORářům bmw, myslím že TAK rychle to NEbude ...
... ale PRO JISTOTU si Frankfurt "zapíši do kalendáře" ;-)
15. 5. 2009 12:21
Re: Milý webpajo!
Tak to radsi 2 zavody F1, nez se tisnit nad novymi modely ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 12:25
Re: Milý webpajo!
Tak raději 2 závody WRC než jeden F1 ;-)
PS: NiC proti "pilotáži" F1, ale to je (dle mne) již MOC "vzdálené" od "normálních/běžných" aut(íček) ;-)
PPS: NEtísním se :-)
15. 5. 2009 12:30
Re: Milý webpajo!
WRC urcite ano, ale kralovnu mam jen jednu a ta zve se F1 ;-) .

Netisnit se? To se podari jedine novinarum, uklizeckam nebo udrzbarum pred oficialnim otevrenim...

Pak snad jedine nepouzivat 3 dny deodorant, jist hodne cesneku a hygiene moc nedat.
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 12:44
Re: Milý webpajo!
Uklízečka NEjsem, novinář také NE (i když pár článečků mi vyšlo ;-) ), udržbářka už VŮBEC ne a na hygienu dbát PŘÍSNĚJi než kdo jiný (ale česnek mám ráda :-) ) ...
PS: Prý (dost) "pomáhá" osobní pozvánka - ke konkrétním automobilkám ... jsem někde slyšela ;-)
PPS: Mně F1 opravdu příjde již MOC "jinde", to už s auty NEmá moc "společné" - zato WRC jsou stále ještě "normální" autíčka (byť HODNĚ "vylepšená"). Jakési "spojení/vztah" mezi sériovou výrobou/technikou "běžných" vozů a F1 lze "dohledat" snad jen u Ferrari a McLaren (a i tam jen VELMi "vzdáleně", u ostatních je to jen "reklama" (byť "pěkná") a navíc ty NEUSTÁLÉ změny pravidel.. :no: 8-s
Pěkný den ;-)
15. 5. 2009 13:17
Re: Milý webpajo!
Jasne pozvani je fajn...ale jeste jsem neobdrzel zadne na neverejne dny ;-)
WRC-ko ma pouze tvary beznych vozu...tim veskera podobnost konci.
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 15:56
Re: Milý webpajo!
S tím WRC - asi VÍM jak to myslíte, ale NEní to až tak jak píšete - jsou tam přeci docela PŘESNÁ pravidla .... (NEjde jen o "vzhledově stejnou/podobnou karoserii" - naopak ta základní konstrukce MUSí být stejná ...
Ale šlo mi o něco maličko JINÉHO, řidičům F1 se (oprávněně) říká PILOTi, neb to s řízením normálního vozů už nemá NIC společného - mne "zajímají" spíše ty "běžné" vozy, "normální" řízení - v tomto smyslu je "vztah" WRC vozů k "našemu" ježdění/řízení přeci jen "větší" než PILOTování F1
;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 10:01
Re: Milý webpajo!
Já tedy "puriska" par excellence a ani když jedu SAMA mi NEvadí (a NEmusí to být nutně každých 400-500 km)
No a STEJNĚ je dobré/rozumné/správné si dát KAŽDÉ cca 2 hodiny malou PAUZ(ičku)U .. a to je třeba právě těch 400-500 kilometrů ;-)
15. 5. 2009 10:04
Re: Milý webpajo!
Puristka mozna jsi, ale jestli jezdis v CR za 2h 400-500km, tak to vidim na leteckou linku Praha-Ostrava >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 10:15
Re: Milý webpajo!
V česku? Bože to NE!
PS: NEjsou tam na to ani "předpisy", ani POVRCH silnic!
PPS: Po česku "létám" tak 135-136 km/h na tempomat ;-)
A to "letadélko" spíše "létá" RYCHLEJi, ne? :-)
Pěkný den (do česka - na české silnice/dálnice je Panamera skoro ŠKODA, tam se LÉPE "hodí/uplatní" spíše takový Citroën C6 - nebo alespoň "5" - při dalšího zhoršení asi již JEN konstrukce SUV ...)
Avatar - Pierro
15. 5. 2009 10:46
Re: Milý webpajo!
na české silnice patří stodvaciášek... >:-[]
15. 5. 2009 11:50
Re: Milý webpajo!
Nesmis jezdit jen po polnackach!

Vrtulove o neco malo ano, ale nastup a vystup prumer kazi ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 12:23
Re: Milý webpajo!
Tam jsou (na těch "polňačkách") VHODNÉ vozy SUV již dnes (!), stav českých silnic prvních tříd/dálnic je občas jaksi NE"pochopitelný" - na české dálnice/NEdálnice se hodí "podvozkový filtr" C5/6 již dnes! A "zlepšení" ve své křišťálové kouli v brzké době NEvidím (no ani ve VZDÁLENĚJŠÍ).
PS: Ano ta "filtrace" před nástupem průměr opravdu KAZí ;-)
Pěkný den :-)
15. 5. 2009 12:27
Re: Milý webpajo!
Jisteze, cesky drazsi km dalnice nemuze byt prece lepsi nez nemecky levnejsi. Mimochodem, ve vyspelejsich statech nepocitali nikdy s vyuzitim silnic pro vlaky, nebot na nich nejsou po par letech koleje...
Presto, doporucuju treba cestu z Ostravy, pres Opavu, Vamberk do HK...fantazie!
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 12:38
Re: Milý webpajo!
Ano ten VTIP STOLETí, že německá dálnice s NEomezenou rychlostí či norská v ULTRAsložitém terénu fjordů jsou LEVNĚJŠí než ta česká rok stará "vlkovatá" směr Ostrava omezená na 80 km/h, tedy POMALEJŠí než poslední "okreska" - ten "miluji" :yes: :-)
PS: A bude ještě "veseleji"..

[odkaz] stavet-levnejsi-dalnice-flc-/eko-dopravd… />

(ten odkaz nějak NELZE zadat - prostě článeček STÁT VYMÝŠLÍ JAK STAVĚT LEVNĚJŠÍ DÁLNICE na idnes.cz)

.. prý jsou české dálnice moc "nóbl", měly by se stavět LEVNĚJi = více klikaté atd./apod. ;-)
15. 5. 2009 13:20
Re: Milý webpajo!
Na Ostravu neni zadne omezeni na 80km/h, alespon ne na nove otevrenem useku D47.

Levnejsi dalnice budou, po ukonceni kartelovych dohod stavebnich spolecnosti a okradani ze strany uredniku a politiku.
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 15:52
Re: Milý webpajo!
Je to již opravené? Četla jsem, že na jednom z nových úseků se po roce povrch "zvlnil" a bylo nutné OMEZIT rychlost ... a že ZAPLACENÉ jsou de facto dálnice DVĚ ;-) - i když spíše 8-s
PS: Vaše "vysvětlení" NEkalostí "chápu/rozumím" - ale na "řešení" moc NEvěřím ;-\
PPS: I v Deutschland šla kvalita dálnic v posledním desetiletí VÝRAZNĚ dolů :no:
I tak: Pěkný den :-)
Avatar - Pekelná Micinka
14. 5. 2009 17:57
Re: Bodejď by neprodali..
Když zbylejch 49 bere GTI. >:-[]
14. 5. 2009 22:40
Re: Bodejď by neprodali..
>:D :yes:
14. 5. 2009 21:23
Optimizmus
Tí si teda veria....kto tu má najviac skúseností s anketami na blogoch? Ja by som tipoval, že do konca roka predajú tak 25 kusov. :-)
Rozbalit vlákno
19
14. 5. 2009 22:41
Re: Optimizmus
Bude o to velkej zájem. Cena také není nijak nerealistická, takže bych se nedivil, kdyby se na všechny nakonec letos nedostalo.
15. 5. 2009 06:51
Re: Optimizmus
Spravíš anketu na blogu? Môže to byť docela zaujímavé vrátiť sa k nej v januári 2010, či sa prognózy splnili, poprípade kto si tipne najpresnejšie výsledky predaja v ČR.
15. 5. 2009 09:37
Re: Optimizmus
neprodejne auto v tehle dobe :-)
Avatar - Dinar
15. 5. 2009 09:44
Re: Optimizmus
Tak sleduj ten svistot. :-)
15. 5. 2009 09:47
Re: Optimizmus
Chtel by ho skoro kazdy, ale jen 20 tisic lidi na celem svete to rocne udela. Na to vsadim posledni korunu! ;-)
15. 5. 2009 15:30
Re: Optimizmus
presne tak, chtel by ho skoro kazdy,>:D lidi by chteli tolik veci :-D, promin ale unas v republice je 50 ks za pul roku skutecne prehnane cislo. Btw ja osobne bych spis volil dvoumistnou variantu porsche :-)
15. 5. 2009 08:46
Re: Optimizmus
Vem si, že většinu potentních zákazníků maj dobře zmapovaných a ten jejich "optimismus" určitě vychází z nějaký reality a ne ze snů. I kdyby to bylo těch 25, tak je to pecka. Spíš bych chtěl vidět, jak i přes "krizi" budou stíhat vyrábět. "Mít Porsche" je a byl sen pro hodně lidí a koupě pro ně byla omezená v podstatě hlavně tou jednoúčelností modelů. Tam bych viděl jeden z hlavních důvodů úspěšnosti káji a s Panamerou to vidim podobně.
Avatar - Dinar
15. 5. 2009 09:36
Re: Optimizmus
Jo, já si taky klidně vsadím na vyprodaných 50 kusů ještě do Mikuláše. To auto se přesně trefuje do mezery v trhu, stojí stejně co konzum, tj. lux segment německé trojky, plus lex, plus maseratti, což jsou všechno už "okoukaná" a relativně obyčejná auta, panamera přinese ten kousek exkluzivity navíc, a přitom nebude potřeba tahat z kapsy o dvě mega víc, jako za vyloženou exkluzivitu typu aston. ;-)
15. 5. 2009 09:40
Re: Optimizmus
Jistě, Panamera bude trhák, o tom jsem přesvědčen.
15. 5. 2009 09:41
Re: Optimizmus
Nedelej prognozy! Vis, ze to mas tak 50/50! >:D Panamera musi byt uspesna... :-)
15. 5. 2009 09:59
Re: Optimizmus
Mám to 99:1... >:D 99 golfů a jeden... cee´d >:-[] ;-)
15. 5. 2009 10:03
Re: Optimizmus
Mas pekny autopark!!! >:D A neni uplne jednotvarny! >:-[]
15. 5. 2009 12:15
Re: Optimizmus
Tak v tom pripade je ma "garaz" podstatne rozmanitejsi >:-[]
15. 5. 2009 13:46
Re: Optimizmus
>:D ;-)

Já prožil dětství v tom, že jsem jednou za rok k ježíšku dostal dva angličáky a cenil jsem si je jako fakt oko v hlavě. A cením si je dodnes. Dneska přinesu domů obden také dva angličáky a děti mi říkají - tatínku, zase autíčka, vždyť už to nemáme kam dávat... Svět je nevděčnej... :-)

P.S. Zkušebně jsem nechal ležet na stole nerozbaléného angličáka. Ležel tam tejden, až jsem se slitoval... :-)
15. 5. 2009 14:19
Re: Optimizmus
Babicka mi v nekde v 86 privezla Mercedes SL300 Gullwing, opatroval jsem ho jako oko v hlave a par tydnu lezel stale v krabici coby svatost.
Kdyz jsem se v 92 stehoval mimo rodne hnizdo a neprozretelne ho nechal na "druhou varku", moje maminka neznala veci usoudila, ze uz si nikdy hrat nebudu (jak se mylila) a spolecne s L&K ze sedesatych let, par rocniky SM, Automobil, Motor a Autokatalogy od roku 1985 vyhodila...
Musim se priznat, ze me trvalo temer rok, nez jsem byl schopen promluvit s ni s chladnou hlavou.

U deti to prichazi s vekem, starsi syn uz ma auta na vystavce a obcas je lesti, ten mladsi jeste radsi radi po podlaze....a uprimne, diky bohu za bBurago, cloveka ty 1:43 pak tak neboli ;-)
Avatar - Martin911Turbo
15. 5. 2009 12:26
Re: Optimizmus
Vůbec se nebojím, že by neprodali v ČR těch 50 kousků, kupní síla je na to stále dost velká :yes:
15. 5. 2009 21:07
Re: Optimizmus
prodaj to v pohodě, tady je spousta prachů v šedé ekonomice (ale většina z těch kousků bude mít tmavý skla)
15. 5. 2009 09:38
papir snese vse
:-) ja toho ocekavam :-))) papir snese vse..
Rozbalit vlákno
2
15. 5. 2009 09:42
Re: papir snese vse
Tak si to napis na papir a nevkladej na web ;-)
15. 5. 2009 15:28
Re: papir snese vse
vase hadky a predpovedi tady me fakt rozesmivaji >:D
15. 5. 2009 10:06
Realistické
Podle mě naprosto realistické. Kolik se u nás prodá ročně špičkových verzí S, 7 a A8? K tomu Qporte. Panamera má určiťe zákazníky kde brát. Cena není nijak přehnaná a co je podle mě hlavní, Panamera bude schopná stáhnout ty zákazníky německé premie, pro které je Qporte už moc vyhraněné a navíc italské. Porsche má oproti Maserati tu výhodu (hodně díky Cayenne), že není vnímáno jako ryze ultimativní sportovní značka, ale i jako značka, která dělá auta pro "běžné" ježdění.
Rozbalit vlákno
0
15. 5. 2009 10:20
DILEMA PLATINOVÝCH KOVBOJŮ
Švorcákům, těm je hej, co ti si nemusí koupit aut... no, jen výčet by vydal na tři hustě popsané strany. Koneckonců i těch aut, co si koupit mohou je dost. To takový klasický platinový kovboj to má v segmentu velkých sedanů poměrně redukované. Citelně chybí modelová variace cee´d sedan, a tak vlastně nezbývá, než zabrousit do premiozních výšin - BMW7, Mercedes-Benz S-Klasse, AUDI A8, případně Maserati Quattroporte.

A nyní přichází platinový bůh. Absolutní technika, absolutní vizáž, absolutní image. Navíc je to Porsche. Každý na světě ví, co Porsche bylo, je a bude. A tedy otázka nepadá tak, zda-li se Panameře podaří start, otázka stojí tak, zdali ten start ostatní vůbec ustojí. Zejména tedy... někteří. Lépe řečeno... některý.

Jistě není od věci mít jen tak, z tradice ve stáji jedno eS. To prostě patří k dobrým mravům. Uznávám, že ovšem nikoliv ve vaší ulici. Prostě, to eS bych bral jako automatickou volbu. Popravdě píšu, že na minulou sedmu bys mě nepřemluvil. Vím, technika dokonalá... no, voko nebere. Jiné to je ovšem u sedmy aktuální. Tam už se nabízí, zdali by ve stáji neměla být i ta sedma. Intuitivně cítím, že by tam být měla. Co tam ovšem od zítřka být musí je aspoň jedna Panamera. A proč?

No, protože v panameře se snoubí všechno, co může dospělej eurodrzek od auta potřebovat - dokonalou techniku, bestiální výkon, dravčí vizáž a vesmírnou image. Takže do stáje rozhodně a především patří Panamera.

No, a dilema máme šťastně za sebou. Akorát nezapomeň postavit vedle panamery ještě malej ale fantastickej bonus. Jistě, ty víš... Bezpečnostní kód dveří od stájí je... 911.

P.S. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
13
15. 5. 2009 12:17
Re: DILEMA PLATINOVÝCH KOVBOJŮ
Sloh strasnej ale s obsahem nelze nez souhlasit a pokud to pridusi nebo dokonce snad udusi radoby premii VW A8, tak jedine dobre ;-)
Avatar - Pierro
15. 5. 2009 12:45
Re: DILEMA PLATINOVÝCH KOVBOJŮ
odkdy je A8 rádobyprémie ty jeden rádobyznalče??? >:D >:-[]
15. 5. 2009 13:07
Re: DILEMA PLATINOVÝCH KOVBOJŮ
Mas pravdu neni ani radoby premie :-) Stejne jako zbytek toho zbytecnyho brandu hehe
15. 5. 2009 13:21
Re: DILEMA PLATINOVÝCH KOVBOJŮ
Pan asi jezdi Rollsem :-))))
Avatar - Pierro
15. 5. 2009 13:26
Re: DILEMA PLATINOVÝCH KOVBOJŮ
anebo stodvaciáškem??? >:D ;-) to bychom se pak bavili o superprémii... ;-)
15. 5. 2009 13:28
Re: DILEMA PLATINOVÝCH KOVBOJŮ
Jiste, takova ctyrdverova mutace Gallarda!
15. 5. 2009 20:37
Re: DILEMA PLATINOVÝCH KOVBOJŮ
Panovy preference a obsah penezenky jsou jinde nez u RR, jen nechape proc jsou Cesi tak u vytrzeni z prevlecene skodovky s cenovkou premie ;-)
15. 5. 2009 12:49
Re: DILEMA PLATINOVÝCH KOVBOJŮ
Co máš proti slohu? Jestli tedy vubec víš, co slovo "sloh" znamená...
15. 5. 2009 13:09
Re: DILEMA PLATINOVÝCH KOVBOJŮ
Prosimte vsichni ti tvi drzci a kovbojove a podobny blbosti - uff. Ale myslenka schovana za tim ma hlavu a patu to se musi nechat
15. 5. 2009 13:40
Re: DILEMA PLATINOVÝCH KOVBOJŮ
Za myšlenku děkuju, na eurodrzky ještě určitě narazíš ;-) a na antoušky též...

Platinovej kovboj je regulerní diskuzní slogan... ani nevím, kdo ho zde použil první... ;-)
15. 5. 2009 16:00
Re: DILEMA PLATINOVÝCH KOVBOJŮ
to je sranda :-D, ten tvuj monolog, ale pokracuj v tom rad si to pak ctu :yes: :yes:
15. 5. 2009 20:34
Re: DILEMA PLATINOVÝCH KOVBOJŮ
Zpravidla chápu rychle, zde bych se tě opatrně zeptal, zda vůbec víš, co jsi napsal...
15. 5. 2009 21:55
Re: DILEMA PLATINOVÝCH KOVBOJŮ
Jen to, že ty si porad meles svoji, i kdyz je to uplne mimo realitu >:D
15. 5. 2009 12:20
OT: Svedsky princ opet vic poodhalen
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
15. 5. 2009 12:47
Tak ako...
Odkedy Porsche ponuka vo svojich modeloch diesle, tak u mna nie o nic excluzivnejsia znacka ako BMW, Mercedes ci Lexus - teda len klasicka premia. Chapem vedenie, ktore si hovori, ze je treba z ludi vytrieskat niake peniaze, pokial sa to este da. Pre mna je jednoznacne TOP Maserati 4Porte "eS" s uslachtilim V8 a nie tento quasimodo (zboku ma vizualitu slavnej rozpravkovej postavy).
Skoda, ze Porsche uz nie taka znacka, ako za cias, ked sa hladelo na pozitok z jazdy a nie na plnenie uz tak plnych bankovych kont koncernu :'-(
Rozbalit vlákno
0
15. 5. 2009 22:34
Kdo by odolal?
[odkaz]
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "maxo"
15. 5. 2009 22:41
Re: Kdo by odolal?
ja by som odolal, ja by som si vedel predstavit aj krajsie laufy, nejako mi nesedi, ze su kazde tie dve koncovky este v dalsom obale a aj ten tvar mi tam nepride moc kompaktny a vobec toto auto mi uz ako plnokrvne porsche nepripada.
15. 5. 2009 22:45
Re: Kdo by odolal?
Tak ty laufy mě taky nesedí. Nesedí mě ani ty u 911 dneska, ta menší a větší spojená roura a ani ty ovály u AMG. Mě se líbí syrová klasika u "M".
neregistrovaný "maxo"
15. 5. 2009 22:46
Re: Kdo by odolal?
suhlasim, klasika je klasika. :yes:
15. 5. 2009 23:04
Re: Kdo by odolal?
Na druhou stranu už s tim kájou prolomili tu hranici 911 x jednoho ksichtu, takže Pannu Máriu vidim, jako logickej vývoj a věřím, že to bude pecka nejen v prodejích, i když dneska, kdo ví.
neregistrovaný "maxo"
15. 5. 2009 23:09
Re: Kdo by odolal?
ano doba je neuprostna, ale neviem ci to nie je niekedy na skodu veci.
15. 5. 2009 23:13
Re: Kdo by odolal?
Tak v tomhle případě asi ne. Aston taky "valí" podobnou strategii a podle mě neni nad to vlastnit tyhle "jednoúčelový" značky, jako plnohodnotnou káru a jet s celou famílií, nebo naložit víc, než jen kreditku.
neregistrovaný "maxo"
15. 5. 2009 23:40
Re: Kdo by odolal?
ale potom sa straca to prave srdce takejto znacky, aspon mne to tak pripada, ja mam porsche ako sportovu modlu, vnimam ich ako plnokrvne sportove auta s obrovskou tradiciou a preto tie auta tak zboznujem a obdivujem, ze sa doteraz drzali toho svojho stylu a nepozerali do lava ani do prava.
15. 5. 2009 23:49
Re: Kdo by odolal?
Kája se snad držel stylu? Nafta? A co ten Aston? To máš těžký... Kdo ví, jak to všechno bude. Nakonec se třeba dožijeme ferrari autobusu >:D >:-[]
Avatar - white label
16. 5. 2009 04:12
Re: Kdo by odolal?
Jo jo, po přebouchaném "tuaregu" na "kajen" tu máme další nafouklou a "znásilněnou ikonu" 911...
Také se tu nemíním rozplývat nad tou "krásou"... :-!
Další "rodinné" PORSCHE...tentokrát aspoň
s lepším těžištěm...
Nevím proč se tady tak řeší, jestli tam bude diesel nebo ne...kdo chce přece benzín, tak mu může být absolutně ukradené, jestli se to dělá i v dieselu...jsou snad např. BMW 3,5,6,7 méněcenější auta jen proto, že existují i jejich dieselové protějšky?
Opravdový zlom v tradici PORSCHE nastal v momentě, kdy přebouchali tuarega na kajena a plácli tam "erb" z "911"...
Nedávná "inplantace" dieselu do tohoho "tujenu" už je proti tomu jen neškodná a vlastně po tom "všem" docela logická epizodka...
neregistrovaný "maxo"
16. 5. 2009 21:49
Re: Kdo by odolal?
:yes:
neregistrovaný "maxo"
15. 5. 2009 23:55
Kdo by odolal?
dnes je fakt vsetko mozne, ved uz aj BMW pracuju na trojvalcoch. :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "yaroukh"
16. 5. 2009 03:23
je to hnusný jako )(
:no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Donovan"
16. 5. 2009 11:13
Ufff...
Jo, tak tohle je panečku kára jako bejk. Až mi z toho popraskaly brejle. :yes: Ale ten interier mi takhle z fotek připadá trochu moc studenej, pro řidiče to mohlo být udělaný útulněji.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Topspeed"
16. 5. 2009 20:16
PORSCHE PANAMERA
Věřím, že to bude mít v tomto segmentu výborné jízdní vlastnosti a doufám, že to bude vypadat v reálu lépe než na fotkách. Můj názor co se mi zatím na Panameře nelíbí se dá shrnou asi do těchto bodů:

1) DESIGN, přední část vozu se mohla více inspirovat u Carrera GT a zadní část vozu se mi nelíbí vůbec. Je to zbytečně "nafouklé" a nemá to dost dynamiky. Vzhled interiéru se středovou konzolí není nejhorší, ale celek mě neuchvátil. Čekal jsem o hodně víc. Každý návrh na toto auto za posledních x let byl zajímavější než je skutečnost.

2) MOTOR, 4.8 litru a 2 turba dává 500 koní u nejvyšší verze. To samozřejmě stačí, ale je v tom nějaká zásadní technická inovace ? Motor 6.2 AMG v připravovaném SLS bude dávat 571 koní a 650 Nm, bez turb (ale s větším obsahem). Můžeme samozřejmě srovnávat momentovou křivku, ale motor v Panameře mi nepřijde jako zásadní novinka ale jako mírně upravený motor z Cayenne Turbo.

3) LUXUS, Panamera se prezentuje jako luxusně-sportovní auto. Sportovní v rámci třídy určitě bude, ale dovolím si tvrdit, že ve smyslu použitých materiálů Porsche obecně příliš luxusní není. Podívejte se na interiér odcházejícího Cayenne a všechny 911ky. Takhle si luxusní interiér nepředstavuji. U 911 se to dá pochopit a Porsche také chytře obchodně tvrdí, že sport = minimalistický interiér (ale cena zůstáva maximalistická...), ale Cayenne je kvalitou interiéru pozadu, zejména některé prvky jsou dle mého názoru zcela mimo prémiový segment.
Když se podíváte na páčky u volantu u fota Panamery - nejsou to snad pořád ty stejné (a pořád stejně laciné), co řazení na volantu PDK - tvrdý a lesklý (klouzavý) plast, kliky dveří u 911 z plastu - co Panamera, také tak ? Doufám, že snad ne. Dnes již luxusní segment má také řadu "vychytávek" - noční vidění, paleta různých asistentů. Co z toho bude Panamera mít ? Lze ji srovnat s novým Mercedesem E ?

4) HMOTNOST, Panamera měla mít velice pokrokovou karoserii a být velice lehká. Panamera Turbo by měla však mít hmotnost okolo 2000 kg což je docela dost. Celohliníková karoserie se nekonala, větší použití karbonu (třeba na hřídel jako má GT-R a bude mít SLS také) také myslím není použito.

5) CENA a doplňky, cena je na US trhu 132.600 USD (základ) a pro Německo 135.154 EUR (základ), takže je opět na US trhu levnější prakticky poměrem kurzů USD a EUR. To je vzhledem k EU dost běžná praxe, horší je to s cenou doplňků. Podívejte se na stránky Porsche a cena některých doplňků je úplně mimo (např. jiná barva budíků = cca 20-30.000 Kč).

Omlouvám se za délku příspěvku.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
16. 5. 2009 20:53
Re: PORSCHE PANAMERA
Milý Topspeed(e)! Víceméně se dá jen SOUHLASit (napsal jste to ZCELA výstižně) - pro vás/nás "náročnější" tu prostě je/bude Aston Martin Rapid :yes: :-)
PS: Ale i tak se mi Panamera docela LíBí a myslím že JEZDIT se s ní (v ní) bude jezdit VELMi dobře ...
PPS: A "očekávala" bych, že MOTORová nabídka se časem ještě "rozšíří" (asi i DOLŮ, ale snad i NAHORU ;-)
Pěkný den :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku