Novinky
Tomuhle se může divit opravdu asi jen český novinář. Řekl bych že v Americe tohle nepřijde divné vůbec nikomu.
Ještě by stálo za to článek doplnit dalším odstavcem, že ta Corvetta například proti Ferrari zas až tak moc drahá není. Tak proč vlastně Ferrari nezlevní, když se dá koupit podobně výkonné auto za mnohem menší peníze >😁
Ještě by stálo za to článek doplnit dalším odstavcem, že ta Corvetta například proti Ferrari zas až tak moc drahá není. Tak proč vlastně Ferrari nezlevní, když se dá koupit podobně výkonné auto za mnohem menší peníze >😁
Autor má zjevně velmi mylné představy o trhu a o vztahu poptávka-nabídka neví vůbec nic a domnívá se, že trh je tady pouze k tomu, aby konkurencí snižoval ceny.
Nu což, taková je tady na auto.cz úroveň redaktorů ........... ;-\
Nu což, taková je tady na auto.cz úroveň redaktorů ........... ;-\
Ta věta mě taky praštila do očí. Asi by autor neměl používat věty, kterým nerozumí. Tady trh asi právě zafungoval tím způsobem, že vysoká poptávka znamená vyšší cenu....
Vůbec nechápu proč tento článek vzniknul. Jak autor správně píše MSRP znamená "doporučená" cena výrobce a výrobce s tím počítá, že když přijde na trh nový model legendy, tak si prodejci budou cenu navyšovat. Počítají s tím dokonce i klienti v USA. Je to poplatek za exkluzivitu, platíte peníze za to, že budete mít Stingray mezi prvními. Bylo to tak i loni u Shelby GT500 i např. u Camara ZL1. Zhruba po půl roce se poplatek sníží nebo se zruší, ale to záleží na poptávce...
Ano a není to rozhodně poprvé. Auta se tam většinou prodávají ze skladu, takže je to zboží jako každé jiné. Když nechceš čekat, musíš platit. Nicméně automobilkám samotným se to myslím moc nelíbí. Jako tomu bývá i u ostatního zboží. Kdyby chtěli vyšší cenu, tak ji zvednou samy.
Přesně tak, v USA to není nic neobvyklého. Když vyšel Dodge Challenger, tak se u dealera připlácelo za SRT8 pět až deset tisíc dolarů, když jste si ho rovnou chtěli odvést.
ty kola jsou hrozný, původní by byly lepší, takhle to vypadá přeplácaně
Z06 je poslední Corvetta
Z06 je poslední Corvetta
Netusil som ze neviditelna ruka trhu je o dodrziavani vyrobcom doporucenej predajnej ceny.
Zase rast ceny by mal motivovat dalsich vyrobcov produkovat dany produkt, ale asi vsetci vieme, ze tazko zacne BMW vyrabat stingray 😄.
Takze s tymi teoriami o neviditelnych rukach opatrne.