Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
RS
4
Lehce kýčový nekompromisní interceptor :yes:
fOE
Nechysta redakce test i M135i? Jelikoz A3 ceka na generacni vymenu tak prave aktualni jednicka od BMW je to co A45 AMG konkuruje asi nejvic. Navic by mohla velice slusne konkurovat cenou a prinest zajimavej souboj technikou prospikovaneho AMG vs. stara skola RWD idealne s manualem u BMW.
A3 čaká generačná obmena ?
[odkaz] >😁
[odkaz] >😁
Ano, stara RS konci, nova pokud vim jeste predstavena nebyla (jestli se nepletu venku je jen S verze s 4 valcem a 300k). Ten obrazek kterej si nekdo udelal jako kratochvili na tom nic nezmeni 😉
Myslené evidentne že RS3 čaká generačná obmena, stará sa už prestala vyrábať a nová na báze aktuálnej A3 ešte nie je.
Áčko je lepší ale výrazně dražší [odkaz]
Definuj lepsi. Pro nekoho muze byt lehce horsi cas na 100 nebo horsi ( ve smyslu pomalejsi) prujezd zatackou (zvlast za mokra) naprosto vykompenzovan zabavnosti zadniho nahonu a moznosti radit si sam. Nehlede na to ze M135i neni pravoverne ///M ale jen M Performance model vykonem i cenou mireny spis proti Audi S, nez audi RS a tomuto A45 AMG a uz to ze je s top modelem konkurencni znacky stojicim o dost vic pomerovan je docela uspech.
Srovnání MB vs. BMW
Zrychlení: 4,6 x 4,7
Váha: 1555 x 1590
Výkon: 265 x 235
Spotřeba: 6,9 x 7,8
Počet válců: 4 x 6
Objem: 1991 x 2979
Design je samozřejmě subjektivní, nicméně Mercedes je podle mě hezčí. Jde o srovnání TOP modelů konkurenčních řad. Nicméně A 45 je bezkonkurenční.
Zrychlení: 4,6 x 4,7
Váha: 1555 x 1590
Výkon: 265 x 235
Spotřeba: 6,9 x 7,8
Počet válců: 4 x 6
Objem: 1991 x 2979
Design je samozřejmě subjektivní, nicméně Mercedes je podle mě hezčí. Jde o srovnání TOP modelů konkurenčních řad. Nicméně A 45 je bezkonkurenční.
No, ale tu priami konkurent Áčkovému AMG je 1M coupé a to má výkon 250Kw a nikdy by som nevolil MB pred BMW. Proste MB na to ešte stále nemá!!
Ti nevím, ale nebude vrcho M1 a A45 AMG Black? Osobně bych volil BMW se čtyřmi verzemi, sportovnějším vzhledem a ne atmosferickým, ale řadovým šestiválcem a v základu správnou poháněnou nápravou. Kdy bývalo nebylo ještě dostupné 1M😄u prodejců...
Skutocne, ako sa dopracovali k spotrebe? 8-s
Rovnako, ako GTI sa dopracovalo k cifre 6,0. >😒]
Inak v kontexte reálnej spotreby je zaujímavá stránka TrueMPG na webe britského WhatCar? Tam majú vcelku precíznu metodiku merania skutočnej spotreby a napr. A 250 namerali 33,1 mpg, čo je 8,6l.
Inak v kontexte reálnej spotreby je zaujímavá stránka TrueMPG na webe britského WhatCar? Tam majú vcelku precíznu metodiku merania skutočnej spotreby a napr. A 250 namerali 33,1 mpg, čo je 8,6l.
sargis
auto pre ludi, ktori chcu dragster a obcas potrebuju prejst zakrutu...ale super je, ze ma tak malo kompromisov :yes:
CHerokee
S vozem jsem jel a je to paráda. Mi se více líbí civilnější provedení než je Edice 1, nicméně performance výfuk bych si neodpostil... jeho bručení a meziplyny dají člověku zapomenout, že je ve voze jen se 4válci. První takové auto, které zní skoro jako laděný výfuk od Harleje...což je u mě nejvyšší vyznamenání
KANKUNEN
Prachy
Tak když chceš holt závoďáka se kterým vyklepeš nový EVO tak to něco stojí. 😉
Tak třeba pro mě ještě jeden zásadní důvod - to auto se mi moc nelíbí, příliš bachraté, přefouklá příď... V BMW 135 bych si připadal mnohem šťastnější, i když možná ne rychlejší
PERNO
Auto vyzera krasne, možno trochu prečačkane (spojler vzadu ;-\ ), ale ten system command je medzi D3 podla mna uplne staromodny a k ničomu, nad jeho vylepsenim by sa mali borci z mercedesu zamysliet.
No ja risknem ušliapanie davom ale tvrdím, že v testovanej výbave/balíku Edition 1 vyzerá vyslovene kolotočársky, tuzingovo. Menej je niekedy viac. :-!
něco na tom asi je, i když třeba ten spojler tam je jistě z úplně jiných důvodů, než na zádi nějaký brutálně vytuněný Ochcávie. Tady je holt opravdu funkční.
nemyslím. To auto má budit trochu pozornost, aby bylo poznat, že se jedná o něco vyjímečnýho. Myslím, že to u Mercedesu trefili tak akorát.
Proč je tak načančané, tomu se věnuje celý jeden odstavec. Jedná se optický oaket, bez něj není křídlo ani ostatní tuningové hrůzy. V čem ti přišel command k ničemu?
Comand je příplatkovávolba, variantou je Becker. Nicméně by mě zajímalo v čem je Command online tak staromódní...
Ten systém mi pripadá byť už len graficky a výzorovo zastaralý, nehovoriac o ovladani v menu ktoré sa mi zdalo veľmi nepohodlné, čo sa jednoduchosti rozličného nastavenia (napr. navigácie) týka. Naposledy som s nim prišiel do kontaktu v ML420CDI rok výroby asi 2011 a mal som z neho velmi zly dojem. Ale je možné že sa odvtedy zmenil k lepšiemu, ale podla fotiek mi to tak nepripadá. Taktiez v "luxusnej triede" mi pripadaju tieto ovladacie prvky velmi lacno, ako z neakého starého citroenu, vid pre porovnanie😒br />
MB: [odkaz]
AUDI: [odkaz]
BMW: [odkaz]
Proste mi ten systém neako k prémiovej automobilke nesedí... Ale zase čo sa týka rýchlosti tak odozva bola pomerne dobrá 😄 Je to môj názor, ale koľko ludí toľko chutí 😄
AUDI: [odkaz]
BMW: [odkaz]
Proste mi ten systém neako k prémiovej automobilke nesedí... Ale zase čo sa týka rýchlosti tak odozva bola pomerne dobrá 😄 Je to môj názor, ale koľko ludí toľko chutí 😄
Ten kulatý joystick má dnes každý Mercedes a měl ho taktéž i v roce 2011 😉 . V tomhle je D3 rovnocenná. Uspořádání menu je asi o zvyku, já už se v něm orientuju docela dobře. Nejhorší mi přišlo v Jaguaru.
Nope, minulé mělo minulou verzi bez toho joysticku.
A má pravdu, dnešní Command vypadá staře a Audio 20 je ještě horší.
A má pravdu, dnešní Command vypadá staře a Audio 20 je ještě horší.
Máte pravdu, měl ovladač přímo u navigace. Nicméně Command má v Německu funkci přímé navigace - sám nastavuje trasu podle aktuálních uzavírek podle hlášení o dopravě atp. a další vychytávky. V nové S Klasse je tvořen největším LED displejem vůbec...
A mimochodem Command (celý systém) a Audio 20 (základní rádio a počítač) je rozdíl, h*upe.
A mimochodem Command (celý systém) a Audio 20 (základní rádio a počítač) je rozdíl, h*upe.
No, podívej se na BMW a jeho ekvivalent Audia 20. V F-kových modelech, když si připlatíš za Radio Professional, dostaneš iDrive CIC akorát bez navigace, jinak vypadá úplně stejně jako jeho větší a dražší verze s navigací. Vidíš ten rozdíl?
LED displayem? Nepleť si auto se stadionem. >😒]
Tak mě napadá, je ještě někdo, kdo nemá dynamické plánování podle TMC?
Tak mě napadá, je ještě někdo, kdo nemá dynamické plánování podle TMC?
AnGeor
Kdo by to pred par lety rek, ze MB bude vyrabet nejlepsi HH :yes:
Najsilnejsi sa malokedy rovna najlepsi. A plati to aj v tomto pripade.
Toto nie je najlepsi HH
Toto nie je najlepsi HH
Pokud se podíváme na to, čím by hothatch měl být, tedy zábavným, ale provozně nenáročným a cenově přijatelným autem, tak tohle není nejlepší hothatch ani náhodou. Ostatně nejlepší by nebyl ani jinou optikou.
provozně nenáročným a hothatch? ;-\
A ne snad? HH v původním znění = "sporťák" pro "chudé" --> má i relativně nízké provozní náklady... To že se tato kategorie rozbublala do šíleností a la AMG nebo RS3 je už vedlejší...
Copak Ford Focus RS byl někdy levný? A nepotřebují tato auta snad kvalitní drahé oleje a častěji měnit pneumatiky, které by taky měly být kvalitnější. Ne, provozně nenáročné auto si představuji úplně nějak jinak.... 😉
Ford Focus RS je také dost blbý případ hothatche - v 1.generaci byl často popisován jako mezistupeň od HH k japonským čtyřkolkám. V souvislosti s druhou generací pak nejednou byla použita zkratka HH jako hyperhatch... A právě jeho provozní náklady jsou jedním z hlavních faktorů, proč nemůže být považován za klasický hot hatch...
Typické HH, jako Golf GTI nebo Fiesta ST, budou mít zcela jistě menší provozní náklady, než třeba 370Z, stejně tak používají zcela běžné oleje a jak rychle autu ubývají pneumatiky záleží snad jen a pouze na řidiči.
Typické HH, jako Golf GTI nebo Fiesta ST, budou mít zcela jistě menší provozní náklady, než třeba 370Z, stejně tak používají zcela běžné oleje a jak rychle autu ubývají pneumatiky záleží snad jen a pouze na řidiči.
Tady nesouhlasím, to je špatný příklad. Atmosférický motor bude mít pravděpodobně větší výdrž než turbomotory a je konstrukčně jednodušší. Navíc Fiesta ST je malá, to je spíše takový minihatch pro holky.
No, on provoz jaksi není jen o nesmrtelnosti motoru, navíc, jestli motor vydrží 300tkm nebo 500 tkm, asi majitele nového auta zase až tak netrápí...
Provoz = Spotřeba, ceny náplní, objemy náplní, intervaly výměn, ceny běžných spotřebních dílů, ceny karosářských dílů, hodinová sazba v servisech - a jsme někde jinde...
Jak je Fiesta ST velká nebo malá, je jedno (první GTI bylo koneckonců ještě menší), pro mě to je typický hot hatch - jednoduchý, universální, relativně nenáročný...
Provoz = Spotřeba, ceny náplní, objemy náplní, intervaly výměn, ceny běžných spotřebních dílů, ceny karosářských dílů, hodinová sazba v servisech - a jsme někde jinde...
Jak je Fiesta ST velká nebo malá, je jedno (první GTI bylo koneckonců ještě menší), pro mě to je typický hot hatch - jednoduchý, universální, relativně nenáročný...
Pokud turba na současných hothatchích vydrží 300 000, tak pak ano. Jen aby to při občasné sportovnější jízdě nebylo 30 - 50 000.
Mimochodem tady na to A 45 AMG dává Mercedes 6 let servis zdarma včetně náplní a garanček... takže dle Vaší definice i mé, tady mluvíme o králi hot hatchů.
Mimochodem tady na to A 45 AMG dává Mercedes 6 let servis zdarma včetně náplní a garanček... takže dle Vaší definice i mé, tady mluvíme o králi hot hatchů.
Snad nechceš říct, že ti dají servis v hodnotě 500 tisíc zdarma k autu. Například u GTI jde o "civilní" motor, který montují napříč nabídkou (v tomto případě budou montovat, velká část modelů má starší verzi). Takže komponenty jako to turbodmychadlo vyjdou relativně levně.
Dají... 6 let servisu zdarma už tam funguje hodně dlouho.
Provocateur
Velká škoda, že Volvo nezačalo sériově vyrábět toto: [odkaz]
T5, 405 koní, 510Nm, 0-100km/h za 4,2 sec.
Nejenže je rychlejší, ale navíc se dá na to i dívat 😄
T5, 405 koní, 510Nm, 0-100km/h za 4,2 sec.
Nejenže je rychlejší, ale navíc se dá na to i dívat 😄
Volvo neumí sporťáky... nikdy to nebyla značka se sportovními úspěchy. Jejich síla a zákazníci jsou úplně v jiném segmentu. Btw. preference barvy svědčí o vašem nevkusu...
No vidíš, a přitom tohle Volvo porazilo v jedné srovnávačce i dole zmíněnou Imprezu Cosworth, takže samozřejmě i u Volva budou umět.... 😉
C30 Polestar se v jiné barvě ani nepředstavila, takže o nějaký preferenci nemůže být řeč...
C30 Polestar se v jiné barvě ani nepředstavila, takže o nějaký preferenci nemůže být řeč...
Provocateur
[odkaz]
Takže na označení nejrychlejší HH může AMG zapomenout >😁
Takže na označení nejrychlejší HH může AMG zapomenout >😁
Problém je v tom, že Impreza už se jako hatch nedělá. Jinak by se samozřejmě o konkurentovi ani nedalo mluvit, réza je někde úplně jinde, co se týče sportování.
WTX STI se pořád prodává jak 5dv., tak i sedan 😉
To samozřejmě neplatí pro výše zmíněný Coswortth, ale to byla jen narážka, že pokud někoho korunuji králem HH, tak musí pokořit všechny dostupné HH 😄
To samozřejmě neplatí pro výše zmíněný Coswortth, ale to byla jen narážka, že pokud někoho korunuji králem HH, tak musí pokořit všechny dostupné HH 😄
Tak to jsem pěkně spletl. Každopádně, moc lidí si ji jako hatchback nekoupí, když je k mání ten krásný sedan.
V pohodě. Mně se víc líbí teda hatch, je to dáno tím, že Impreza byla prvně konstruována jako hatchback a sedan byl následně z hatchbacku "naroubován" a tenhle postup nikdy nedopadne dobře...
Jak jsi na to přišel? Nevím, jaký postup použili při vývoji, nicméně sedan původně nebyl určený pro Evropu. Sem přišel až s faceliftem. Ale jinde ho prodávali.
Samozřejmě prodávali, ale hatchback se začal všude prodávat jako první, až pak přišel sedan. Viz např.😒br />
"V Japonsku se již prodává nová generace automobilu Subaru Impreza v provedení hatchback.
Sice stále čekáme na klasickou čtyřdveřovou verzi Imprezy, známe ale specifikace a ceny hatchbacku na japonském trhu."
Takže dle toho soudím, že hatchback byl stvořen jako první. A design tomu i odpovídá. Ten zadek k předku moc nesedí narozdíl od přechozích Imprez.
"V Japonsku se již prodává nová generace automobilu Subaru Impreza v provedení hatchback.
Sice stále čekáme na klasickou čtyřdveřovou verzi Imprezy, známe ale specifikace a ceny hatchbacku na japonském trhu."
Takže dle toho soudím, že hatchback byl stvořen jako první. A design tomu i odpovídá. Ten zadek k předku moc nesedí narozdíl od přechozích Imprez.
Ano, hatch přišel myslím 2007, sedan až 2008. Není nic neobvyklého, že karosářské varianty chodí postupně.
Cosworth není sériová výroba. A 45 je nejrychlejší sériově vyráběný čtyřválec 😉
Pokud chceš čtyřválec, tak tady máš taky jeden 😉
[odkaz]
[odkaz]
To není hatchback a rovněž to není sériovka, ale nějaká úprava.
Cosworth i FQ400 je to samý jako AMG. S tím rozdílem, že úprava byla dělaná externími firmami a byli to limitovaný série. Jinak jsi je koupil u prodejců SUbaru, resp. Mitsu a s plnou zárukou jako u Mercedesu 😉
EDIT: U té FQ400 jsi nejsem úplně jistej, možná úpravu dělalo přímo Mitsu.
EDIT: U té FQ400 jsi nejsem úplně jistej, možná úpravu dělalo přímo Mitsu.
Na Evo jsem se kdysi ptal, nic takového se u nás neprodává a ani nenabízí. Jsou to externí úpravci. AMG je součást koncernu Daimler. To se nedá porovnávat, nejsou to sériové vozy. To je spíše jako Brabus nebo Lorinser.
U nás bys je sháněl marně 😉 Byli to limitované série, takže to sériové vozy byly...
Brabus je vyloženě tuningová firma, která upravuje jakýkoliv MB...to se nedá srovnávat.
Brabus je vyloženě tuningová firma, která upravuje jakýkoliv MB...to se nedá srovnávat.
Zatímco A 45 AMG člověku prodá každý dealer. AMG taky dělá omezené série a speciály, ale ty se těžko dají počítat.
U nás se to neprodává, protože se tyhle verze dělají typicky s volantem na "špatné" straně. Špičkové Japonce tak často koupíš jen v Japonsku a UK (možná Austrálii, Hongkongu). Kvůli rozdílným emisním normám někdy ani to ne.
O nějaké celosvětové dostupnosti jsi ale nic nepsal. V UK je tedy například FQ-400 regulérní model, který koupíš u dealera a je přímo na stránkách britského zastoupení. Nabízí snad Brabusy na stránkách a prodejnách Mercedesu? Zatímco my máme Evo o jednom výkonu, oni mají na výběr čtyři. Tedy aktuálně tři.
O nějaké celosvětové dostupnosti jsi ale nic nepsal. V UK je tedy například FQ-400 regulérní model, který koupíš u dealera a je přímo na stránkách britského zastoupení. Nabízí snad Brabusy na stránkách a prodejnách Mercedesu? Zatímco my máme Evo o jednom výkonu, oni mají na výběr čtyři. Tedy aktuálně tři.
3_diamanty
vyzera hrozne gycovo... bez neho je Acko skutocne krasne auto.. ale s nim nie.... bez paketu je to ok... samozrejme ze verzia AMG v podstate nedava ziadny zmysel a este v tej cene ale auto je to paradne... a milinarov je dnes dost... Acko je ok... CLA a GLA sa moc nevydarili ale Acko je sakra dobre a paci sa mi , z neho mam fakt radost :yes:
flyboyeda
budu zvracet :no:
-------
Jsem spokojené s benzínem, ale do nové motorové nafty už bych asi nešel kvůli filtru pevných částic DPF, takže benzín jasná volba.
PS:- Benzín je jasná volba, diesel je druhá liga >😁
PS:- Benzín je jasná volba, diesel je druhá liga >😁
pane znáte taky něco jinýho, než pořád kecat ty blbosti o naftě versus benzínu ?
Ovšem s benzínem se zase mnohem lépe jezdí :-! .
:-! [odkaz] :-!
PS.- Můžeš nesouhlasit, či protestovat, zlobit se, ale to je tak to jedine, co s tím můžeš udělat. :-!
:-! [odkaz] :-!
PS.- Můžeš nesouhlasit, či protestovat, zlobit se, ale to je tak to jedine, co s tím můžeš udělat. :-!
Prometheus3000
Pokud se podíváte na celou flotilu Mercedesů a jejich odnoží (AMG, Brabus,...) zjistíte, že je nad čím se zamyslet. Nejrychlejší SUV na světě (V12GLK), nejrychlejší sedan (Brabus V12 800), teď nejsilnější seriový 4 válec - áčko, k tomu některé mňamky jako SLR McLaren Stirling Moss, dodává motory do Pagani třeba.... tak rozhodně je Mergl pozoruhodná značka prakticky místy fušující do řemesla nějakým Ferrari či Lambu.
Stejně záleží na sympatiích k určité značce a hlavně je to o tom jak se člověk o auto stará, ono mu to pak všechno v budoucnu vrátí. Ale o tomto A45 AMG jako lehce jetém budu možná uvažovat >😁 ... časem
Stejně záleží na sympatiích k určité značce a hlavně je to o tom jak se člověk o auto stará, ono mu to pak všechno v budoucnu vrátí. Ale o tomto A45 AMG jako lehce jetém budu možná uvažovat >😁 ... časem
Bude to dobrá kárka, ale ta spotřeba bude podstatně vyšší, než v M135i. Tohle bude žrát 13-15l, BMW umí 10-12l. Mluvím o lehce svižnější jízdě.
Interiér MB mě navíc moc neoslovil.
Interiér MB mě navíc moc neoslovil.
Myslím, že ne... BMW je třílitr, kdežto Mercedes je dvoulitr + výborný součinitel odporu, nižší váha, nestálý pohon 4x4, start stop...
Teorie ti jde skvěle, ale v praxi žere 2,0 více. Jel si někdy v některém z nich?
Jo, A 45 AMG jsem měl na půl dne půjčené od dealera v Ostravě.... za 8 se s tím dá v pohodě jezdit.
tento vůz:
[odkaz]
tento vůz:
[odkaz]
m.z.: Teorie ti jde skvěle, ale v praxi žere 2,0 více. Jel si někdy v některém z nich?
Ano jel, vlastním ho, nedá mi to nereagovat. Je vidět, že jsi to auto ještě ani v reálu neviděl a hned hodnotíš spotřebu. Jezdím s tím odreagovávačku s předjízděním za 7.2l/100km a to by to šlo ještě hodně níže.
Co se týče nákladů, tak MB dává 6 let servisu zdarma + možnost servis excelence, kde jsou komplet brzdy (desky kotouče) kdykoliv vyměněny za nové bez dalších investic. Kupují se tedy jen gumy a benzín.
Nekritizujte tady, prosím, auto a neházejte ho za M135i, když jste jej ještě ani na živo neviděli.
Ano jel, vlastním ho, nedá mi to nereagovat. Je vidět, že jsi to auto ještě ani v reálu neviděl a hned hodnotíš spotřebu. Jezdím s tím odreagovávačku s předjízděním za 7.2l/100km a to by to šlo ještě hodně níže.
Co se týče nákladů, tak MB dává 6 let servisu zdarma + možnost servis excelence, kde jsou komplet brzdy (desky kotouče) kdykoliv vyměněny za nové bez dalších investic. Kupují se tedy jen gumy a benzín.
Nekritizujte tady, prosím, auto a neházejte ho za M135i, když jste jej ještě ani na živo neviděli.
Já myslím, že by to šlo bez problémů za 5l... To je zvláštní, že slabší verze 2,0 žere dle uživatele výrazně více.
Ano, auto jsem ani neviděl, ovšem reakce patřila Cherokemu, já pro změnu zase jezdím M135i.
Ano, auto jsem ani neviděl, ovšem reakce patřila Cherokemu, já pro změnu zase jezdím M135i.
No ono spíš majitelé BMW nemohou rozdýchat svoje ego, že jejich BMW není to nejlepší :-!
[odkaz]
[odkaz]
Aha, takových fotek ti udělám kolik chceš, až budeš mít na počítadle denní vzdálenosti ujeto 2600km a ne 26km se spotřebou 7,2l, pak posílej fotky.
Jestli chceš, můžu poslat foto s 5l spotřebou...
Prostě tyhle auta v reálu jezdí se spotřebou 9l+.
Opakuju, že jsem reagoval na Cherokeeho a nejsem žádný BMW fans, je to moje první.
Navíc jsem MB chválil, jen jsem chtěl uvést dedukce se spotřebou na pravou míru,i nfo si necucám z prstu, ale od lidí, kteří s tím autem mají zkušenost.
Jestli chceš, můžu poslat foto s 5l spotřebou...
Prostě tyhle auta v reálu jezdí se spotřebou 9l+.
Opakuju, že jsem reagoval na Cherokeeho a nejsem žádný BMW fans, je to moje první.
Navíc jsem MB chválil, jen jsem chtěl uvést dedukce se spotřebou na pravou míru,i nfo si necucám z prstu, ale od lidí, kteří s tím autem mají zkušenost.
Taky myslím, že tady to je ten příklad. Přeju hodně příjemých kilometrů. Já jezdím teď s A 220 CDI. Jsem spokojený, ale uznávám potom co jsem divočáka vyzkoušel, AMG je jiné kafe.Ale hlavně mě překvapilo, že to nebylo tvrdší na 19" než moje auto s AMG paketem na 18". Spíše naopak... a pak ten zvuk performance výfuku a meziplyny... auto o emocích.
Záleží, co si kdo představí pod "odreagovávačkou s předjízděním." 35i umí jezdit úsporně. Co mu nesvědčí, je město.
To snad nesvědčí žádnému motoru... Máš zkušenosts N52 a N55? Vůbec se nemůžeme rozhodnout, co je lepší nebo horší. Do města, kde auto bude jezdit nejvíc, se určitě hodí N52 více... Samozřejmě, že jsou to oba motory jiný konstrukce, ale oba zní pěkně a každý to chválí. Já sebojím, aby ta atmosféra nebyla softwarově přiškrcená a mdlá kvůli těm různým emisím a whatever. Najít tady v ČR u dealera auto bez 😁rivu, v benzínu, manuálu a kupé je fakt nadlidský výkon.
protože takovou iracionální volbu skoro nikdo, kdo na to skutečně má, nekupuje. 😉
V Německu asi přemýšlejí iracionálně, nebo co, ale pár jich tam je... Ale jeď si do Německa na třicetiminutovou testovací jízdu.
To ano, ale třílitrový R6 na tom bude hůř než dvoulitrový R4.
N52 bych bral do lehkého auta, ideálně otevřeného. Pokud je to něco těžšího, tak spíš N55.
N52 bych bral do lehkého auta, ideálně otevřeného. Pokud je to něco těžšího, tak spíš N55.
Souhlas. Vyrábějí nejširší paletu, co kdy měli. Teď navíc mají zakázku - budou dodávat V12 motory pro Aston Martin. Vedle toho mají silnou divizi nákladních aut a dodávek. No a nedávno jsem plul z Umagu do Benátek a po vyplutí už hlásili, že jsme v lodi ... s diesel motory Mercedes Benz 😄 .
A dělají ješte Tanky, Ponorky.... prostě celej koncern Daimler + Daimler Aerospace, kterej je nyní v EADS a vlastně teď se Daimler v rámci změny vlastnické struktury svého podílu zbavujou.