Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

VW T2 Last Edition: Výroba slavného mikrobusu končí po 63 letech

12 komentářů

Avatar - Hittman
Hittman
Vypadá fantasticky, kabina taky ok, na pohodový výlet do přírody super. :yes:
...ENZO...
Klasický design, dobré zpracování, solidní technika, co vydrží - se ani nedivím, že se na tamějším trhu dobře prodával. Nabídkou takovýchto levných aut Volkswagen zkrátka potvrzuje to, co slibuje předpona "Volks" v jeho názvu - vyrábět lidové (ale zároveň neošizené) vozy.

:yes:
vrkuboy
Strašně moc bych ho chtěl 😄 Nádherný kus auta :yes:
Avatar - Lucaslegend
Lucaslegend
Lidovy voz to je technikou a dizajnom, ale pripada ti cena 711 00 lidova??? 😄 ako nic proti tomu autu ale ta cena je nehorazna...
...ENZO...
Řekl bych, že cena základního modelu je někde jinde než na těch 700 tis za speciální výroční model. Těch 700tis zas tak přemrštěná cena není - přeci jen je to ještě poctivý kus auta ze staré školy, co něco vydrží + v budoucnu bude vyhledáván sběrateli.
Avatar - white label
white label
63 let ve výrobě - neuvěřitelné! :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no v rozvojovych statoch to je niekedy tak, v mexiku sa stary chrobak vyrabal az do r 2003 tusim .. to znamena este pred 10 rokmi tam frcal stary brouk , pricom koncepcne slo o 50-60 rokov stare auto ... a tento mikrobus VW by sa v tejto podobe mohol nadalej vyrabat v laose kambodzi alebo somalsku etiopii gabune rwande dalsich 20 rokov a uplna pohoda.... kedze tamojsi trh tieto auta v pohode akceptuje a potrebuje a nikto tam luxus nepozaduje

stary mini ako ho vsetci pozname vdaka Beanovi sa vyrabal tiez velmi dlho a to dokonca v ciilizovanej europe kde by clovek take daco necakal....
MirekGTA
Pokud se to auto v Brazílii prodává za tu cenu, tak na tom musel za ty roky VW docela vydělat, to výrobní zařízení se muselo 10000x zaplatit. Sice je to auto na pohled hezké, ale je to hodně nostalgický pohled, já bych raději bral původní T1. Prostě nenáročný trh, pořád je to auto na podvozku brouka a od toho se vyvíjejí jeho jízdní vlastnosti. představa, že by někde vyráběli Škodu 1203 s motorem 1.4MPI, rádiem a usb konektorem a dokázali to prodat za 700tis.. no i když u nás to dokážou vyrábět i bez těch technických změn, sice už jen po kusech, ale pořád se prý nějaký zájemce najde >😁
Paja76
Cena v základu je 46.740 R$, tzn. 390.000,- Kč - info z brazilského webu VW...
honysek
Hodnota toho auta je tak 200.000 a to ještě dost přidávám. Vzhledem ke konstrukčnímu stáří by se jeho prodejní cena měla pohybovat kolem Kč 150.000... Více za 60 let starý "vrak" nemá smysl dávat....
vuug
to je ten cechackizmus, myslia si, ze je to VW tak je to modla. V tychto "rozvojovych" zemich este nezistili, ze VW je predrazeny smejd a ze kija a hojande je to prave. Nuz maju sa este co od nas ucit, my uz by sme take cosi nikdy nechceli, my uz sedlame jedine korejca v plnej vybave za najnizsiu cenu a najdlhsiu zaruku, v obyvacke cumime na samsung a pocuvame sencor, ti najlepsi si priplacaju za daewoo cruze POWER TO SURPRISE...
lorenzlubos
Blablabla, dristy, dristy. Kedy tak asi debutoval jeho predchodca??? T2 nie je T1 a teda vyrabal sa 46 rokov a nie 63.