Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW T2 Last Edition: Výroba slavného mikrobusu končí po 63 letech

Model T2 debutoval v roce 1950, v Brazílii se vyrábí od roku 1976. Jeho dlouhá životní kariéra končí kvůli stále přísnějším bezpečnostním nařízením.
Zpět na článek
16. 8. 2013 13:09
16. 8. 2013 21:54
17. 8. 2013 12:04
Avatar - Hittman
16. 8. 2013 13:09
Retro
Vypadá fantasticky, kabina taky ok, na pohodový výlet do přírody super. :yes:
Rozbalit vlákno
0
16. 8. 2013 13:57
Člověku by ukápla slza ...
Klasický design, dobré zpracování, solidní technika, co vydrží - se ani nedivím, že se na tamějším trhu dobře prodával. Nabídkou takovýchto levných aut Volkswagen zkrátka potvrzuje to, co slibuje předpona "Volks" v jeho názvu - vyrábět lidové (ale zároveň neošizené) vozy.

:yes:
Rozbalit vlákno
3
16. 8. 2013 14:02
Re: Člověku by ukápla slza ...
Strašně moc bych ho chtěl :-) Nádherný kus auta :yes:
Avatar - Lucaslegend
16. 8. 2013 16:06
Re: Člověku by ukápla slza ...
Lidovy voz to je technikou a dizajnom, ale pripada ti cena 711 00 lidova??? :-) ako nic proti tomu autu ale ta cena je nehorazna...
16. 8. 2013 17:31
Re: Člověku by ukápla slza ...
Řekl bych, že cena základního modelu je někde jinde než na těch 700 tis za speciální výroční model. Těch 700tis zas tak přemrštěná cena není - přeci jen je to ještě poctivý kus auta ze staré školy, co něco vydrží + v budoucnu bude vyhledáván sběrateli.
Avatar - white label
16. 8. 2013 14:18
Mikrobusová legenda
63 let ve výrobě - neuvěřitelné! :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
16. 8. 2013 15:23
Re: Mikrobusová legenda
no v rozvojovych statoch to je niekedy tak, v mexiku sa stary chrobak vyrabal az do r 2003 tusim .. to znamena este pred 10 rokmi tam frcal stary brouk , pricom koncepcne slo o 50-60 rokov stare auto ... a tento mikrobus VW by sa v tejto podobe mohol nadalej vyrabat v laose kambodzi alebo somalsku etiopii gabune rwande dalsich 20 rokov a uplna pohoda.... kedze tamojsi trh tieto auta v pohode akceptuje a potrebuje a nikto tam luxus nepozaduje

stary mini ako ho vsetci pozname vdaka Beanovi sa vyrabal tiez velmi dlho a to dokonca v ciilizovanej europe kde by clovek take daco necakal....
16. 8. 2013 18:28
Ta cena je šílená!
Pokud se to auto v Brazílii prodává za tu cenu, tak na tom musel za ty roky VW docela vydělat, to výrobní zařízení se muselo 10000x zaplatit. Sice je to auto na pohled hezké, ale je to hodně nostalgický pohled, já bych raději bral původní T1. Prostě nenáročný trh, pořád je to auto na podvozku brouka a od toho se vyvíjejí jeho jízdní vlastnosti. představa, že by někde vyráběli Škodu 1203 s motorem 1.4MPI, rádiem a usb konektorem a dokázali to prodat za 700tis.. no i když u nás to dokážou vyrábět i bez těch technických změn, sice už jen po kusech, ale pořád se prý nějaký zájemce najde >:D
Rozbalit vlákno
1
17. 8. 2013 22:21
Re: Ta cena je šílená!
Cena v základu je 46.740 R$, tzn. 390.000,- Kč - info z brazilského webu VW...
16. 8. 2013 21:54
Cena
Hodnota toho auta je tak 200.000 a to ještě dost přidávám. Vzhledem ke konstrukčnímu stáří by se jeho prodejní cena měla pohybovat kolem Kč 150.000... Více za 60 let starý "vrak" nemá smysl dávat....
Rozbalit vlákno
1
17. 8. 2013 12:04
Re: Cena
to je ten cechackizmus, myslia si, ze je to VW tak je to modla. V tychto "rozvojovych" zemich este nezistili, ze VW je predrazeny smejd a ze kija a hojande je to prave. Nuz maju sa este co od nas ucit, my uz by sme take cosi nikdy nechceli, my uz sedlame jedine korejca v plnej vybave za najnizsiu cenu a najdlhsiu zaruku, v obyvacke cumime na samsung a pocuvame sencor, ti najlepsi si priplacaju za daewoo cruze POWER TO SURPRISE...
19. 8. 2013 13:36
V roku 1950 debutoval T1, nie T2 ! 46 nie je 63 !
Blablabla, dristy, dristy. Kedy tak asi debutoval jeho predchodca??? T2 nie je T1 a teda vyrabal sa 46 rokov a nie 63.
Rozbalit vlákno
0