Novinky
flyboyeda
4
protože dělá vynikajicí a precizně vyrobená auta
Přejít do diskuze
Lukin3
Přesně tak, doufám že se najde kupce a zachrání ho. Wiesmann vyrábí nádherná auta. :yes:
Glaukos
Melkus a Artega mi vážně nechybí, ale Wiesmannu by byla opravdová škoda, je to auto mých snů.
Johny.Rico
Edo Edo Edo... ty si porovnej zisk ostatních automobilek na jednom vozu a uvidíš, že to, co dosahuje Porsche je naprosto nedosažitelná hodnota pro 99,9% výrobců. Bože bože, to je zase žblept 😄
rohYpnol
Malovýrobce tohoto formátu nemá mnoho možností k přežití. Buď se z něho stane masovka pro bohaté a ustoupí z výjimečnosti, tak jako Porsche (Cayenne, diesel, Panamera...), nebo bude-li chtít být exkluzivní, bude vyrábět "sběratelské kousky" v omezených sériích. V takovém případě ale musí ty nejbohatší stále něčím dokázat zaujmout... Jenže Wiesmann je stále stejný, kdo jej chtěl, tak jej už má... Co naplat, Mareš a jeho parta raději 458 Italii, Gallarda atp. ... Wiesmann je pro ty, co mají opravdový opravdu vkus, ne pro ty, co chtějí masovou produkci pro bohaté.
Ale je to škoda, každé setkání s Wiesmannem je zážitek. Což se o Porsche či Ferrari říct nedá.
Ale je to škoda, každé setkání s Wiesmannem je zážitek. Což se o Porsche či Ferrari říct nedá.
PlugIN
Tak tohle mě mrzí ale takovéhle maloautomobilky to mají v dnešní době těžké.
Andromeda
Edo, Tobě chybí jiné věci než TVR, a kdo ví, co je toho příčinou ... :-!
Enthusiastic.driver
Přesně tak... Mít jen jediný stabilní model, ještě k tomu sportovní, a kolem něho sem tam vytvořit nějakou odrobinku, která "nikoho moc nebere", je dosti ošemetné - jakýkoliv výkyv trhu způsobuje konsekvenci průserů, z které je pak složité se vyhrabat, přestože automobilka před výkyvem vydělávala...
_MT_
To není úplně pravda. Jim šlo o stabilitu. Auta jako Cayenne a Panamera ji zvedají. Když přijdou horší časy, sportovní auta lidé přestávají kupovat dříve. 911 nemá problémy, když se prodává. A dnes se prodává jak housky na krámě. Navíc dříve měli mnohem méně efektivní výrobu. Dnes jako firma jsou mnohem zdravější a vydrželi by více. Cayenne ani Panameru nepotřebují, ale vydělávají jim kopy peněz.
Takže to není o tom, že by se 911 neuživila. Je to o tom, že by firma při větší krizi byla náchylnější na krach.
Takže to není o tom, že by se 911 neuživila. Je to o tom, že by firma při větší krizi byla náchylnější na krach.
3_diamanty
co je na tom oskliveho?
[odkaz] [odkaz] [odkaz]
wiesmann je jedno z najkrajsich aut v historii automobilizmu .... povedal by som taka nemecka AC cobra .... a mnoho ludi obdivuje taketo jedinecne a dizajnovo zaujimave auta ktore su jednoducho nadhernym spestrenim vsedneho komercneho automobiloveho sveta.
wiesmann je legenda ... nemecka legenda .. svetova legenda....
[odkaz] [odkaz] [odkaz]
wiesmann je jedno z najkrajsich aut v historii automobilizmu .... povedal by som taka nemecka AC cobra .... a mnoho ludi obdivuje taketo jedinecne a dizajnovo zaujimave auta ktore su jednoducho nadhernym spestrenim vsedneho komercneho automobiloveho sveta.
wiesmann je legenda ... nemecka legenda .. svetova legenda....
Iv8
Není důležité, jestli se mi to auto líbí nebo ne. Důležité je, že je to zase změna oproti masovým produkcím, které zaplavují silnici stejnými nebo velmi podobnými modely.
Mám rád pestrost a vidět na vlastní oči kus fortelné ruční práce je vždy lepší než nekonečné kolony koncernových uniforem. Rozeznání modelu je někdy práce pro detektiva.
Mám rád pestrost a vidět na vlastní oči kus fortelné ruční práce je vždy lepší než nekonečné kolony koncernových uniforem. Rozeznání modelu je někdy práce pro detektiva.
rohYpnol
a v čem? Vždyť Porsche má dnes kdejaký podnikatel, od bazarnické šlechty až po obchodníky všeho druhu...
Johny.Rico
Džízs to jsou kecy... Hlavně tohle " Wiesmann je pro ty, co mají opravdový opravdu vkus, ne pro ty, co chtějí masovou produkci pro bohaté.
Ale je to škoda, každé setkání s Wiesmannem je zážitek. Což se o Porsche či Ferrari říct nedá."
Ach jo... 8-s
Ale je to škoda, každé setkání s Wiesmannem je zážitek. Což se o Porsche či Ferrari říct nedá."
Ach jo... 8-s
chrudoš
Jsi si jistý, že na 911 mají zisk? Už bylo x-krát zmíněno, že nebýt Cayenne atd, Porsche by pouze z 911 nepřežilo. Ostatní modely Porsche jsou pouze na zisk, jež 911 zachraňuje. Pokud se situace změnila, beru zpět, zatím jsem se nikde nic jiného nedočetl.
vsp
Bohužel vaše sny ho nezachrání. Musíte rozbít prasátko a jedno auto si koupit. 😒
banditek1
No tak svoje kouzlo tyto auta maji, ale ze by to byli nejaci krasavci, bez kterych bych neprezil, to se rict neda. Kolikrat ta kastle vypada jako nas superkvalitni a superhnusny kaipan
_MT_
Nemluvě o možnosti přešlapu. Každý dělá chyby. Diverzifikace je základ, to ví každý. Po česku, nestrkat všechna vejce do jedné ošatky.
Klaudius
...krachuje, a zrazu je z neho legenda? Doteraz po ňom skoro ani pes neštekol.
Doteraz som ho videl prakticky len na autosalónoch, kde ktovieakú pozornosť nebudil. Na ceste som to šťastie mal raz. Je ho škoda ako zvláštnosti, ako ojedinelého zjavu na cestách - ale inak ma proste nenadchol, a jak sa zdá, ani drvivú väčšinu motoristickej verejnosti. Nie je prvý ani posledný. Ale aj keď ako značka má svoju hodnotu, na piedestál legendy nemá nárok.
Doteraz som ho videl prakticky len na autosalónoch, kde ktovieakú pozornosť nebudil. Na ceste som to šťastie mal raz. Je ho škoda ako zvláštnosti, ako ojedinelého zjavu na cestách - ale inak ma proste nenadchol, a jak sa zdá, ani drvivú väčšinu motoristickej verejnosti. Nie je prvý ani posledný. Ale aj keď ako značka má svoju hodnotu, na piedestál legendy nemá nárok.
Enthusiastic.driver
Jsou, já viděl jen jednou a úroveň zpraování mi přišla špičková. Těžko říct, proč je firma nedokázala udat ve větším měřítku...
Autoservis
By byla veliká škoda. Raději obětovat jinou Německou automobilku která už to má stejně nejspíš spočítané. 😄
Thomasino
Toho bude hooodně škoda !! 😒 😲 Moc krásná auta. Nedávno jsem jich viděl několik na živo, jsou tak jiná od běžných sporťáků, opravdu radost pohledět...
Enthusiastic.driver
Hmmm, zajímavá úvaha... Bohužel značky jako Morgan nebo Caterham dokazují, že zcela mylná.
Každopádně Wiessmann je kus krásného auta, bdue ho škoda...
Každopádně Wiessmann je kus krásného auta, bdue ho škoda...
Enthusiastic.driver
Já kdysi kdesi jo, základní Carrery mají (měly - je to tak 3 roky zpět co jsem to četl) kolem těch 10%, ale s rostoucí specifikací modelu (Ska, Turbo, GTx xx) skokově rostla i marže. Pokud si pamatuju správně, tak největší marži trhá Porsche na 911 Turbo, kde je snad kolem neuvěřitelných 40%
Enthusiastic.driver
Já bych byl s tím vracením se na scénu opatrný... stejně to nejspíš skončí jako další variace na téma "postavme kus plechu kolem LS"
_MT_
Porsche má větší marži. Ale nikdy jsem ji myslím neviděl rozepsanou po modelech, takže nechci tvrdit, že zrovna na 911 mají 20% s průměrem kolem 3/4 milionu.
_MT_
12C nechybí charakter, jen nevoní každému. Nejvíc kritiky bylo na předprodukční kusy. Jen málokdo řekl, že řídí nedokončené auto. Například Fifth Gear. Brečeli nad ESP, které ale lze v sériovém kusu vypnout. Ne zrovna otočením jednoho ovladače jako ve Ferrari, ale lze, pokud chceš pálit pneumatiky.
Za co si zaslouží trochu pokárat, je, že auto nebylo hotové, ani když ho začali prodávat. Na druhou stranu, změny jdou aplikovat i na starší kusy. Mám takový pocit, že všechny.
Za co si zaslouží trochu pokárat, je, že auto nebylo hotové, ani když ho začali prodávat. Na druhou stranu, změny jdou aplikovat i na starší kusy. Mám takový pocit, že všechny.
CHerokee
Jo - třeba Saab 😄. Jsou třeba malovýrobci replik a aut imitující staré vozy - Gordon...
jimmbo205
jenže Porsche dělá masovky proto, aby mohla vyvíjet specialitky jako 918 Spyder nebo Carrera GT... A nebo vývoj i "lepší" 911, jako GT3 (RS) nebo GT2 (RS) musí z něčeho zaplatit... Jen škoda jejich megalomanie, která je nakonec dostala pod křídla koncernu...
Joab
Teda sorry, ale todle je vazne zblebt. Pripomina mi to moje oblibeny hodinkovy forum.. taky se tam nejakej novacek se Steinhartama cas od casu rozciluje, jak je Rolex hrozna masovka a masirka.. a ono jasne, je. A to proto, ze to jsou kvalitni hodinky s tradici, dlouhym vyvojem a kvalitou.
To, ze je nejakej vyrobek natolik kvalitni a obecne prijimanej asi neznamena, ze si ho kupujou jenom ***i, zejo. A fakt si myslis, ze kdyby mel Wiesmann kapacitu a schopnost prodavat stokrat vic aut, ze to neudela?
Zajimavy je, ze tydle veci resej zasadne teoretici. Vcetne me, haha.
Na druhou stranu, skoro zavidim tem, kteri to maj takhle jednoduchy. Wiesmann - jede v nem kvalitni clovek s vkusem. Ferrari - zbohatlik bez vkusu co se akorat predvadi😊
To, ze je nejakej vyrobek natolik kvalitni a obecne prijimanej asi neznamena, ze si ho kupujou jenom ***i, zejo. A fakt si myslis, ze kdyby mel Wiesmann kapacitu a schopnost prodavat stokrat vic aut, ze to neudela?
Zajimavy je, ze tydle veci resej zasadne teoretici. Vcetne me, haha.
Na druhou stranu, skoro zavidim tem, kteri to maj takhle jednoduchy. Wiesmann - jede v nem kvalitni clovek s vkusem. Ferrari - zbohatlik bez vkusu co se akorat predvadi😊
KubikCv
pro mně je zase auto snů Melkus....kolik jich jezdí v ČR? Vím o jednom 😄
flyboyeda
sorry , nevšim jsem si, že to je citace od roHypnolu , jsem myslel , že to říkáš ty
Anonym
to já sem rád za to TVR že se vrátí na scénu....proti Wiesmanu nicnemam, ale brečet nebudu
flyboyeda
Nevím kolik stojí základní 911ka dejme tomu 2,5 mega průměr. 260 000kč zisk
z 2 500 000kč není nic moc , to je lehce přes 10 %
z 2 500 000kč není nic moc , to je lehce přes 10 %
champion
Holt pekne je jedna vec a profit druha... Mali by poslat niekoho z vedenia do Porche na skolenie tam urobia zisk pred danou na kazej 911 okolo EUR 10 000, to je slusny profit na jednom plechaci >😁
flyboyeda
Docela trefná připomínka, nikdy jsem Cayenne neměl rád, tohle je jediný důvod proč mi nevadí, tím že vydělá na ostatní modely, stejně tak nesnáším Golf, ale když z jeho zisků postaví hezká auta, tak mi zas Golf vadí míň