Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Budoucnost Jaguaru: Sedm nových modelů do roku 2017

Do čtyř let se kompletně obmění nabídka Jaguaru a počet modelových řad se rozšíří ze současných čtyř na šest.
Zpět na článek
17. 8. 2013 11:36
17. 8. 2013 12:41
17. 8. 2013 14:06
17. 8. 2013 20:13
18. 8. 2013 00:17
18. 8. 2013 10:41
18. 8. 2013 19:30
Avatar - CHerokee
17. 8. 2013 11:05
Bylo by to pěkné...
A tu o červené karkulce znáte? :-) . Bylo by to fajn, nicméně to čistě záleží na tom, jestli se bude dařit TATOVI, protože Jaguar si na to nevydělá ani omylem.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - flyboyeda
17. 8. 2013 11:14
Re: Bylo by to pěkné...
souhlasím a kdo že je Táta?
Avatar - 3_diamanty
17. 8. 2013 11:29
Re: Bylo by to pěkné...
tu si nieco o tom precitaj : [odkaz]
Avatar - CHerokee
17. 8. 2013 11:33
Re: Bylo by to pěkné...
to je více než rok stará zpráva. Od té doby, když jsme mluvil s dealerem se Jagy moc neprodávají a prý nejen u nás (narozdíl od Range roveru, ten jede) a TATA v poslední době hlásí pokles.
Avatar - 3_diamanty
17. 8. 2013 11:44
Re: Bylo by to pěkné...
predaj jaguaru v eu za prvych 6 mesiacov:

r 2012 : 12 392ks
r 2013 : 14 592ks

narast oproti minulemu roku cini: +17,8% ( viac v eu rastie len dacia ) jaguar je druhy

posli toto dilerovi a ze ho pozdravujem ;-)

je lepsie sa riadit oficialnymi statistikami ako recami typu jedna babka povedala :yes:

viac najdes na stranke [odkaz] posledna tabulka
Avatar - CHerokee
17. 8. 2013 12:58
Re: Bylo by to pěkné...
A to je jako hodně? Když se v EU za půl roku prodalo více než 500 000 nových vozů?
Avatar - flyboyeda
17. 8. 2013 13:25
Re: Bylo by to pěkné...
VW ovládne automobilový trh
17. 8. 2013 14:05
Re: Bylo by to pěkné...
Tak otázka, zda si vydělá nebo ne je bez znalosti jejich výsledků nezodpovězená, ale Jag jede kolem +10%.
17. 8. 2013 19:39
Re: Bylo by to pěkné...
Tuto rozpravku nech pozera Marchionne. Jeho blaboly o buducich uspechoch na trhu v USA su psychoticke. Nech si suhajko pozrie sucasnu ponuku Hyundai a Kia na USA trhu a potom nech blaboce.
Takyctho klamarov by mali povinne zatvarat do basy, aby nenarobili viac skody ako uzitku!
Avatar - Barrichello
17. 8. 2013 20:14
Re: Bylo by to pěkné...
zapomínáš na Landrover >:D
Avatar - 3_diamanty
17. 8. 2013 11:20
jaguare jednoducho milujem
vzdy som miloval a milovat budem....a som rad ze sa im uz aj zacina darit:

[odkaz]

su to nadherne auta, F type je skutocne nefalsovane auto snov :yes: takisto v luxusnej triede mam jasno [odkaz] ... jaguar :yes: fandim jaguaru :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PERNO
17. 8. 2013 11:36
Jaguar
sa postupne dostáva tam kde skutočne patrí, medzi ostatné prémiové značky a veľmi mu to prajem, vyrába fantastické autá motoricky a o designe ani nehovoriac :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - CHerokee
17. 8. 2013 12:41
Re: Jaguar
do prémiových značek má ještě daleko... ale přeju mu to taky.
17. 8. 2013 14:06
Re: Jaguar
Proč má do prémie daleko? Kvůli tomu, že nevyrábí předokolky jako M-B? :-)
Avatar - Barrichello
17. 8. 2013 20:13
Re: Jaguar
Jaguar patří mezi prémiové značky.....kdo jiný by tam krom D3 taky měl patřit.
Avatar - PERNO
18. 8. 2013 00:17
Re: Jaguar
myslim si ze kedysi určite patril, potom nastala urcita stagnacia ale v dnesnej dobe sa tam naplno udomacnuje ;-)
Avatar - CHerokee
18. 8. 2013 10:41
Re: Jaguar
Šíře nabídky, technologický vývoj, kvalita zpracování, zastoupení v ostatních zemích. Tam se D3 ani neblíží. Na světovém trhu se tak do prémie ještě možná počítá Lexus. Jaguar je malá značka s velkou tradicí, která by nepřežila bez indických peněz a spojení s Range roverem...
18. 8. 2013 19:30
Re: Jaguar
Cherokee, doporučujem sa niekedy do Jaguaru posadiť, ideálne sa aj povoziť. Kožou obšitá celá palubka je niekde úplne inde ako "bohovské mäkčené plasty" v BMW alebo Audi. Štandardne výbava, ktorú máš inde za mastné príplatky - kožené sedadlá, automatická klíma. Rovnako pocit z jazdy je niekde úplne inde: osobne mám celkom dosť najazdené v A6 či BMW5 a prvá jazda v Jagu ma presvedčila, že ľahkonohosť nie je len pojem. Šíře nabídky? Áno, niečo ako 518d s handrovými sedačkami a klímou za drsný príplatok nenájdeš, opačný koniec alá XJ Supercharged alebo XFR je ale plne konkurencieschopný. Spoľahlivosť je plne OK, možno aj lepšia ako u D3 (vychádzam zo skúseností kolegov s rôznymi prémiovými značkami). Kvalita spracovania? Plne OK, aj keď pár maličkostí by sa našlo. Ak niekde musia zlepšiť, tak v infotainmente, aj keď aj pre mňa ako náročného zákazníka je postačujúci. "Zastoupení"? Neviem, neriešim. V mojom meste je servis, Viedeň je 60km a je tam servisov 5. Aha - technologický vývoj... neviem - biturbo V6 diesle s takmer 300 konňmi sú málo prémiové? Päťliter s kompresorom a 550 koňmi? Rovnaký osemstupňový automat ako u BMW? Adaptívne podvozky, ktoré fungujú aj na zlých cestách? Alebo čo?
17. 8. 2013 18:47
Marchionne musí gúľať očami, ...
keď vidí, ako to funguje naozaj!
Jaguar naozaj vyrába šporťáky a Marchionne iba vytrubuje tie svoje "future" žvásty!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
17. 8. 2013 20:12
Přeji Jaguaru úspěch
značka se slavnou historií plná vozů s úchvatným designem a tradičním stylem si to zaslouží, sem hodně zvědav na nové XF, XK a XJ....
Rozbalit vlákno
7
Avatar - euro89
18. 8. 2013 09:49
Re: Přeji Jaguaru úspěch
Vyjímečně s tebou souhlasím. Snad se plány podaří splnit. :yes: Po krachu Roveru, MG, SAABu a degradace Lancie mi už moc oblíbených značek nezbylo. Já jsem zvědavý na to, jestli se pod kapotu XF Sportbrake dostane i nějaký benzín. Klidně jen čtyřválec 2,0T, ale hlavně ať to jezdí na správné palivo.
Avatar - Pekelná Micinka
19. 8. 2013 01:58
Re: Přeji Jaguaru úspěch
Tak do dieselu taky můžeš nalejt N98, ale jen jednou no... >:D
Avatar - CHerokee
18. 8. 2013 10:44
Re: Přeji Jaguaru úspěch
Tuto tradici opustila, když začala dělat futuristické vozy - viz nové XJ a ukazuje se, že je to přehmat. Tento vůz je neúspěšný. F-type je více retro, tak uvidíme... jestli se za tu přemrštěnou cenu bude prodávat.
Avatar - Barrichello
18. 8. 2013 19:03
Re: Přeji Jaguaru úspěch
Problém je ten, že u toho tradičního desgnu jakým byl model 350/358 kritici tvrdili, že je to prácě moc tradiční a konzervativní.
Tohle je zas moc futuristické, tak to by si veřejnost akritici měli uvědomit co vlastně chtějí.
18. 8. 2013 19:33
Re: Přeji Jaguaru úspěch
Nesúhlasím: aktuálny design priblížil Jaguar k mladšej generácii: kým generácia S-Type alebo XJ 350 je skôr pre dôchodcov tak , XF a XJ358 si kúpia aj mladší ľudia, ktorí chcú moderný design.
Avatar - Pekelná Micinka
19. 8. 2013 01:54
Re: Přeji Jaguaru úspěch
Já mám spíš takovej pocit, že Jaguar si člověk koupí hlavně proto, že Jaguar. Mně se nezdá, že by novej design byl přesvědčovací faktor. Třeba dneska jsem potkal černý XF po faceliftu, a prostě to pořád není ono, hlavně zadní světla - to jak jsou rozvržený světelný prvky, když se to rozsvítí, tak to není hezký. Třeba nová Octavia!! to má zvládnutý bravurně. Jednoduchý, nerozkouskovaný a ještě to má takovej magickej, analogovej nádech. To samé bych čekal u Jagu.

Tohle není žádná hitparáda, naživo to vypadá ještě méně atraktivně, svit trubic se více slévá, ten camfrňous co tam přidali při faceliftu je tam jaksi navíc a nejvíce iritující jsou ty prvky úplně na straně, které působí, že tam jsou navíc a vyplňují hluchý prostor. [odkaz]

U XJ mám zase problém s tím rohem nad maskou z určitých úhlů to hnusně trčí. Jinak s "futuristickým" designem problém nemám. Tohle je hodně dobrý, nevím, jestli tu vůbec byl k XJR 2014 článek, nebo je jen nová sada fotek s tímhle červeným.
[odkaz]
19. 8. 2013 16:10
Re: Přeji Jaguaru úspěch
Hm keď som vyberal auto, tak boli u mňa vo finále okrem Jaguara XFR (pred F/L) ešte BMW 550i (F10) a Cadillac CTS-V. Audi S6 som zavrhol kvôli (pre mňa) bezpohlavnosti jazdného prejavu a designu, MB E kvôli dôchodcovskému designu. A prečo vyhral Jag? Kvôli kombinácii interériu (kde sa BMW5 s interiérom "umývateľným hadicou" nechytal vôbec) a exteriéru (oproti ladnému designu XF je CTS hranaté čudo). A áno - napokon aj punc Jaguaru (exkluzivita na cestách v porovnaní s BMW5) tomu dopomohol.