Novinky
vzdy som miloval a milovat budem....a som rad ze sa im uz aj zacina darit😒br />
[odkaz]
su to nadherne auta, F type je skutocne nefalsovane auto snov :yes: takisto v luxusnej triede mam jasno [odkaz] ... jaguar :yes: fandim jaguaru :yes:
[odkaz]
su to nadherne auta, F type je skutocne nefalsovane auto snov :yes: takisto v luxusnej triede mam jasno [odkaz] ... jaguar :yes: fandim jaguaru :yes:
sa postupne dostáva tam kde skutočne patrí, medzi ostatné prémiové značky a veľmi mu to prajem, vyrába fantastické autá motoricky a o designe ani nehovoriac :yes:
do prémiových značek má ještě daleko... ale přeju mu to taky.
Jaguar patří mezi prémiové značky.....kdo jiný by tam krom D3 taky měl patřit.
myslim si ze kedysi určite patril, potom nastala urcita stagnacia ale v dnesnej dobe sa tam naplno udomacnuje 😉
Šíře nabídky, technologický vývoj, kvalita zpracování, zastoupení v ostatních zemích. Tam se D3 ani neblíží. Na světovém trhu se tak do prémie ještě možná počítá Lexus. Jaguar je malá značka s velkou tradicí, která by nepřežila bez indických peněz a spojení s Range roverem...
Cherokee, doporučujem sa niekedy do Jaguaru posadiť, ideálne sa aj povoziť. Kožou obšitá celá palubka je niekde úplne inde ako "bohovské mäkčené plasty" v BMW alebo Audi. Štandardne výbava, ktorú máš inde za mastné príplatky - kožené sedadlá, automatická klíma. Rovnako pocit z jazdy je niekde úplne inde: osobne mám celkom dosť najazdené v A6 či BMW5 a prvá jazda v Jagu ma presvedčila, že ľahkonohosť nie je len pojem. Šíře nabídky? Áno, niečo ako 518d s handrovými sedačkami a klímou za drsný príplatok nenájdeš, opačný koniec alá XJ Supercharged alebo XFR je ale plne konkurencieschopný. Spoľahlivosť je plne OK, možno aj lepšia ako u D3 (vychádzam zo skúseností kolegov s rôznymi prémiovými značkami). Kvalita spracovania? Plne OK, aj keď pár maličkostí by sa našlo. Ak niekde musia zlepšiť, tak v infotainmente, aj keď aj pre mňa ako náročného zákazníka je postačujúci. "Zastoupení"? Neviem, neriešim. V mojom meste je servis, Viedeň je 60km a je tam servisov 5. Aha - technologický vývoj... neviem - biturbo V6 diesle s takmer 300 konňmi sú málo prémiové? Päťliter s kompresorom a 550 koňmi? Rovnaký osemstupňový automat ako u BMW? Adaptívne podvozky, ktoré fungujú aj na zlých cestách? Alebo čo?
keď vidí, ako to funguje naozaj!
Jaguar naozaj vyrába šporťáky a Marchionne iba vytrubuje tie svoje "future" žvásty!
Jaguar naozaj vyrába šporťáky a Marchionne iba vytrubuje tie svoje "future" žvásty!
značka se slavnou historií plná vozů s úchvatným designem a tradičním stylem si to zaslouží, sem hodně zvědav na nové XF, XK a XJ....
Vyjímečně s tebou souhlasím. Snad se plány podaří splnit. :yes: Po krachu Roveru, MG, SAABu a degradace Lancie mi už moc oblíbených značek nezbylo. Já jsem zvědavý na to, jestli se pod kapotu XF Sportbrake dostane i nějaký benzín. Klidně jen čtyřválec 2,0T, ale hlavně ať to jezdí na správné palivo.
Tuto tradici opustila, když začala dělat futuristické vozy - viz nové XJ a ukazuje se, že je to přehmat. Tento vůz je neúspěšný. F-type je více retro, tak uvidíme... jestli se za tu přemrštěnou cenu bude prodávat.
Problém je ten, že u toho tradičního desgnu jakým byl model 350/358 kritici tvrdili, že je to prácě moc tradiční a konzervativní.
Tohle je zas moc futuristické, tak to by si veřejnost akritici měli uvědomit co vlastně chtějí.
Tohle je zas moc futuristické, tak to by si veřejnost akritici měli uvědomit co vlastně chtějí.
Nesúhlasím: aktuálny design priblížil Jaguar k mladšej generácii: kým generácia S-Type alebo XJ 350 je skôr pre dôchodcov tak , XF a XJ358 si kúpia aj mladší ľudia, ktorí chcú moderný design.
Já mám spíš takovej pocit, že Jaguar si člověk koupí hlavně proto, že Jaguar. Mně se nezdá, že by novej design byl přesvědčovací faktor. Třeba dneska jsem potkal černý XF po faceliftu, a prostě to pořád není ono, hlavně zadní světla - to jak jsou rozvržený světelný prvky, když se to rozsvítí, tak to není hezký. Třeba nová Octavia!! to má zvládnutý bravurně. Jednoduchý, nerozkouskovaný a ještě to má takovej magickej, analogovej nádech. To samé bych čekal u Jagu.
Tohle není žádná hitparáda, naživo to vypadá ještě méně atraktivně, svit trubic se více slévá, ten camfrňous co tam přidali při faceliftu je tam jaksi navíc a nejvíce iritující jsou ty prvky úplně na straně, které působí, že tam jsou navíc a vyplňují hluchý prostor. [odkaz]
U XJ mám zase problém s tím rohem nad maskou z určitých úhlů to hnusně trčí. Jinak s "futuristickým" designem problém nemám. Tohle je hodně dobrý, nevím, jestli tu vůbec byl k XJR 2014 článek, nebo je jen nová sada fotek s tímhle červeným.
[odkaz]
Tohle není žádná hitparáda, naživo to vypadá ještě méně atraktivně, svit trubic se více slévá, ten camfrňous co tam přidali při faceliftu je tam jaksi navíc a nejvíce iritující jsou ty prvky úplně na straně, které působí, že tam jsou navíc a vyplňují hluchý prostor. [odkaz]
U XJ mám zase problém s tím rohem nad maskou z určitých úhlů to hnusně trčí. Jinak s "futuristickým" designem problém nemám. Tohle je hodně dobrý, nevím, jestli tu vůbec byl k XJR 2014 článek, nebo je jen nová sada fotek s tímhle červeným.
[odkaz]
Hm keď som vyberal auto, tak boli u mňa vo finále okrem Jaguara XFR (pred F/L) ešte BMW 550i (F10) a Cadillac CTS-V. Audi S6 som zavrhol kvôli (pre mňa) bezpohlavnosti jazdného prejavu a designu, MB E kvôli dôchodcovskému designu. A prečo vyhral Jag? Kvôli kombinácii interériu (kde sa BMW5 s interiérom "umývateľným hadicou" nechytal vôbec) a exteriéru (oproti ladnému designu XF je CTS hranaté čudo). A áno - napokon aj punc Jaguaru (exkluzivita na cestách v porovnaní s BMW5) tomu dopomohol.
r 2012 : 12 392ks
r 2013 : 14 592ks
narast oproti minulemu roku cini: +17,8% ( viac v eu rastie len dacia ) jaguar je druhy
posli toto dilerovi a ze ho pozdravujem 😉
je lepsie sa riadit oficialnymi statistikami ako recami typu jedna babka povedala :yes😒br />
viac najdes na stranke [odkaz] posledna tabulka
Takyctho klamarov by mali povinne zatvarat do basy, aby nenarobili viac skody ako uzitku!