Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

12 nejlevnějších vozů na českém trhu

206 komentářů

novice
Pokud hani nova levna auta nekdo s olitanym Polem, tak tomu se da leda smat >😁
Bravo Dacia a dalsi :yes:
Nebravo GTI :no:
_Teddy_
"...s výjimkou Koncernu umí evropskému (mini)zájemci nabídnout superlevný, přitom důstojný vůz, jen korejská produkce..."

Klames sam seba, a dobre to vies. Take Punto je minimalne dostojny zastupca tejto triedy, navyse rokmi prevereny. Pokojne ho mozes porovnat s Citigo. Podobne Twingo. Male lacne auta vedia robit aj taliani a francuzi...
Avatar - azny
azny
Klasika, podle mého se ale tyhle levárny týkají nejvíce koncernu, aby taky ne když všichni chtějí jezdit s Ten Dým Ignoruj za 5l na 100 a trhat asfalt na trojku, nejlepší je opravdu při nákupu sebou vzít mechanika s diagnostikou , domluvit si servis aby vám to zvedli a zaplatit si i tu cebii...ale stejnak je to risk.
Avatar - VWrofl
VWrofl
Tak v garáži máme 1,2 HTP 40kw. Zkus se někdy projet v tom a pokud máš odvahu, tam si vezmi ještě další tři lidi a nalož kufr. Potom tu říkej něco o tom, že je to v pohodě. Maximální krouťák v 3000rpm a to jsi na cca 95kmph, takže na dálnici buď jedeš za kamiony nebo máš spotřebu dosahující lehké nohy u Hondy Legend 3,5l :no:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Vše je jen o kupci. Jsou lidi co ohrnuli nosem nad sousedevým Meganem, kterého leštil 2x do měsíce, protože jde po nejlevnější stříbrné Octávce v TDI. Takový rencek je přece zmetek, ale Octa to je pozink, škoda jen, že svařená ze dvou půlek.
dubo
Určite nie!
Nové je vždy nové, a v dnešnej dobe je bohužiaľ priveľa podvodníkov. Tak si namiesto dela čo má 100 000 km kúpiš vrak čo už prekročilo 300 000.

Skôr už potom max 2 ročné auto, s malým nájazdom a preukázateľným servisom.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
kamarat ( este zo skoly ) vlastni sandero minulej generacie 1,4 MPI ( par krat rocne sa stretneme a hodime rec )..... mal naposledy co sme sa rozpravali ( asi v juni ) nejakych 60 000 nabehanych a je spokojny.... auto sa nerozpadava a je spolahlive... raz som v nom aj siel ked ma niesol z obchodaku kde sme sa stretli na sidlisku a vravel ze ma zvezie ze ma nove auto..... myslim ze je to celkom v pohode auto a na jazdenie do prace a pre mladu rodinu alebo pre nenarocneho uzivatela ktory v aute nespi a nejazdi 8h denne je to skvela volba.... urcite lepsie ako 15-20 rocne vraky ktorych jazdi na slovensku a v cechach stale dost....

na co je cloveku bazarovka s V6? na honenie ega? Lebo na prenos deti do skoly zeny do prace a na jazdu na nakup a na bezne pouzivanie je rodine nejaky stary crep s V6 uplne k nicomu... clovek este aby sa bal ci mu to nahodou neodide kdesi po ceste .... vies kolko stoji napr vyfuk na V6 xantiu a kolko na sandero? No vidis... razom by ta presiel smiech zivit nejaky stary crep.....
_Teddy_
Mierne dezorientovany si tu akurat ty, pretoze tento clanok uvadza auta podla cenovej triedy ("nejlevnejsi") bez obmedzenia velkosti. Ci sa to moze alebo nie, to nechajme tentokrat na usudok autora clanku. Ma pravo zvolit si vyber tak ako to jemu vyhovuje. Napokon, ako autor sam uviedol, ten najlacnejsi voz je zaroven spomedzi porovnavanych ten najvacsi...

Ja sa drzim len temy ktoru autor navolil. A tou neboli lacne auta triedy mini, ale auta s cenou do 200.000Kc obecne. Keby som sa temy nedrzal, mohol by som parafrazovat tvoj nazor do podoby "...europskemu (sub-kompaktnemu) zaujemcovi dokaze ponuknut superlacny a pritom dostojny voz len talianska produkcia..."
😄
Avatar - strýček BOB
strýček BOB
Sandero doplácí na hlavně na agresivní reklamní masírku producentů vozidel z pralesa. Sandero je kvalitní, levné a překvapivě i pohledné auto.
Avatar - azny
azny
Za 200 000 1.2 s 55kw , kličkama , a vlastně bez výbavy , která najede max 50 000 než se rozpadne a v bazaru jí odkoupí za 1/3...

Není lepší pořídit starší atmo V6 v plný palbě, zainvestovat do servisu hodit do toho plyn či e85 a mít super káru za pár korun?
lukas13
Jsi opravdu naprosto mimo realitu. (na naši diskuzi ohledně učitelských platů a možnostech učitelské rodiny pořídit si Oktávku si pamatuji dodnes). Ty Rapide...

Česká rodina, příjmy okolo mediánu. Deregulované nájemné. Jasně. Ti dají toho tvého Rapida s prstem v nose.

😄
zabako
nezlobte se na mě, ale už mě nebaví pořád jenom poslouchat řeči o krizových situacích, 1,2 je pomalý motor, když se dostanu do krizovky, tak na to šlápnu a ujedu..apod.... nechci se nikoho dotknout, ale já svým soukromým vozem najedu cca 30 000 km za rok....takže na silnici jsem de facto denně. ještě se mi nestalo, abych se dostal do takové krize, kdy bych potřeboval okamžité zrychlení stylu F1....dnes téměř všechna auta mají dostatečný výkon na to, aby se s nimi dalo jezdit bezpečně..pokud jezdím slušně, nepředjíždím v nepřehledných úsecích, a zároveň umím trochu předvídat, tak všechny řeči o slabých motorech jsou pasé. A jen tak pro zajímavost: " Řidič plně naložené Citigo, pokud není totální *** a blb si nebude dokazovat něco, čím by se do té rizikové situace dostal."
Joab
Mno jo..hezkej článek, dík. Každej si tam asi něco najde (třetí miniauto vyloženě do města, auto použitelný pro rodinu..)
Ale nedá mi to, se nezamyslet.. tady to spusta lidí bere tak, že je auto za dvě stě litrů pro socky. Já se tomu musim hořce smát.. jasně, dokud mě živila mamka a vozila svym golfem, taky jsem se Daciím smál. Mno ale pak přišlo vystřízlivění.
Hypotetická situace (dobře, mně velice blízká).
Pár let (2-3) po vejšce oba, patnáct litrů/měsíc hypotéka + čtyři litry poplatky. Já řekněme 28 čistýho, žena na mateřský 9. Úspory nejsou, nebylo z čeho. A teďkonc auto za 2 kila? Ne, že by se to nedalo utáhnout, ale s pár projetejma víkendama po vejletech (nedejbože jezdit do práce) jsem najednou na řekněme osmi litrech/měsíc jenom za to blbý auto (beru úvěr na tři roky). A fakt nehodlám šetřit na rodině (jídlo, výbava pro mladýho, nějaká ta kultura, sport). Takže vydělávám celkem nadprůměrně, ale stejnak je pro mě to auto za dvě kila VELKEJ luxus.
Jasně, někdo tim autem žije..😊
Je mi jasný že pro zkušený chlapy je todle jenom výžblebt, ale já osobně bych v těch osmnácti uvítal, aby mě někdo trochu uvedl do reality, hehe.
lukas13
Žiješ ty vůbec v (české) realitě?

Buďme vděčni za to, že i průměrně či lehce podrůměrně (+/- medián) vydělávající rodina si může dovolit nové auto. A vejdou se do toho i s dětmi (Dacia ale hlavně GrandePunto). Micra za 220 v té vyšší výbavě je také super tip, buď pro mladé nebo pro kohokoli kdo jezdí v autě max. ve dvou lidech.

A já osobně jsem velmi rád za to, že v těchto vodách lovit nemusím. 😉
CenturionCz
ale jednu věc vážně nechápu. Někdo to auto musí navrhnout, otestovat a atestovat, nakoupit materiály, na výrobní lince sestavit, dodat pneumatiky, udělat motorovou zkoušku, naplnit trochou paliva, naložit na kamion, dovést do ČR, umýt, dát prodejci nějakou marži (nevím, kolik to je u takto levných vozů, ale tak 5%, ne?), dát zákazníkovi drobnou slevu, aby si to vůbec koupil a to vše (a určitě jsem toho ještě hodně vynechal) za 170-200 tisíc? Jak levný musí být výrobní proces a použité díly, aby na tom vůbec výrobce něco vydělal?
VáclavI
pěkné srovnání....

Vítězem srovnání DACIA? Kdo by to byl řekl, že? Jde vidět, že Renault se dobře učí od VW (Škoda).

Ano, můžeme si nalhávat něco v tom duchu "GARÁŽOVÉ PRAVDY" a jiné slovní průjmy, to ovšem na věci, že DACIA SANDERO je cituji "Největší, nejpraktičtější a zároveň nejlevnější" nic nezmění.

Proto milí soudruzi (kapitalisti) a soudružky (kapitalistky) nezbývá nic jiného, než přijmout tvrdá fakta.

Podnět pro redakci - ještě by bylo vhodné uvést jakou záruku pro dané vozidlo výrobce poskytuje (např. 3 roky u Dacia nebo 100.000 km, Škoda - 2 roky, atd.)
holden_holden
i ten nejvetsi ***, takze pravdepodobne i ty, ma mobil s telefonem. tak az zase uvidis pet let starou dacii s prahama skrz deravejma tak se s nama podel.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
frite
Proč píšeš koncern s velkým K? A který máš vlastně na mysli? PSA, Fiat, Kia-Hyundai nebo který?
Dále nevím co je nedůstojného např. na Puntu? (pokud jsi tím Koncernem nemyslel zrovna Fiat?
P.S. V Citigo jsem seděl a ehm...tolik odhaleného plechu kolem sebe jsem viděl naposledy ve Wartburgu...
lukas13
Tak to jsme dva :yes😒br />
Bubny vzadu na tak malá auta bohatě stačí.

Mimochodem, neměla např. OI náhodou vzadu bubny? A vadilo to tehdy někomu?
Avatar - Lucaslegend
Lucaslegend
Aha to som nevedel, ze ten co ma trocha lepsie auto ako fabiu, uz si nemoze vymenit olej, filter, platnicky sam doma...
Musim nutne podporovat servis v tom ze si za olej nauctuje 100% prirazku len preto ze na to mam??
tie usetrene peniaze si uzijem lepsie 😉
Za dalsie ma to bavi "vrtat" sa vo vlastnom aute a nemusim potom nadavat na servis, ci vymenili olej ako mali, atd...
No hej mam TRW a aky mas stym problem? Brzdi to normalne ako potrebujem... chcel som najprv lepsie sportovejsie platnicky an kotuce ale bol to problem zohnat...
JayDeeSq
sem nějak nepochopil k čemu sou bubny vzadu nevýhodou? naopak na údržbu je to mnohem lacinější
tomkite
Tak, tak... Rodiče kupovali A4. Tuším, že měla mít kolem 150-180. Měla i servisku. Jen si tu servisku prodejce zapomněl zkontrolovat celou, protože poslední záznam byl po několika volných stranách a bylo tam uvedeno přes 300... Pravda, mohli si vzít sebou nějakého mechanika, je ale otázka nakolik to ten mechanik pozná, v jakém je auto stavu (jestli všechno neodkejve) a druhak jak se vám ho podaří vůbec vytáhnout z dílny a za kolik. A vybrat dobré auto může být běh na dlouhou trať...

Takže kupovat ojeté auto mi v ČR připadá opravdu jako loterie - Bohužel...
bez_prislusnosti
Jasné.. v dnešní době, máte havárku, bouchne 5-8 airbagů, každý oprava 20.ooo plus díly atd. Takže pojišťovna vyplatí totálku (pokud nemáte GAP), vrak se prodá přes internet třeba za 100.000 když vezmete že oprava vy stála 150 za bagy plus 50-100 za díly.. pojišťovna ušetři...

Vrak skončí u nějakého garážisty, po kterém už nikdo nikdy nezkontroluje, jestli vyměnil airbagy, vše zkontroloval atd.. ale vzhledem k tomu, že auto koupil za 100+50 dá do dílů, stočí tachometr a ... máme tu na světě málo jetý, zánovní vůz v bazárku... Naříkám, že jsou všechny takové... ale určité procento rizika že při Vaší další nehodě airbag nevystřelí ... podstupujete...

A nebo si myslíte, že je tolik lidí, kteří si koupí prémiové auto, aby přišli o 50% jeho hodnoty a za 2 roky ho prodali?? Každý z těch, koho znám a má dobrou, bezproblémovou "prémii"...neprodává. Vždy to můžete nechat zaměstnanci, ženě atd...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
i20, punto alebo sandero - tato trojica si myslim by zvitazila vo vacsine pripadov u mnohych zaujemcov o auto do 200 tisic... uz je len na kazdom co si vyberie a ktore auto preferuje a ake ma priority .... tato trojica je dostojna, ponuka najvacsi vnutorny priestor a ozaj ide o dospele auta na urovni... so slusnym kufrom a peknym dizajnom.... ja by som bral i20 a nie preto ze som fanda hyundaia ale preto ze sa mi pozdava jeho dizajn, motor, kotucove brzdy na vsetkych koelsach, dobre zaruky, priestrony interier do ktoreho vojdu aj vysoki ludia ... proste sa jedna o auto ktore uz dokaze plnit ulohu rodinneho auta co sa o citigu alebo twingu neda povedat a za len o kusok nizsiu cenu ponukaju podstatne menej muziky, priestoru, vykonu.... je to o prioritach.... zase kto che trojdverak a ma prachy na rozdavanie kludne si kupi KA alebo twingo a neriesi nejake 5dverove sandero alebo i20..... ale vacsina a drviva vacsina ludi si aj tak vybera 5 dverove auta a co najvacsie a najpraktickejsie auta ktore vedia splnit ulohu aj rodinneho auta.... a tam je vitazna trojica jasna

s tou zarukou je to tiez zaujimave to je pravda.... i20 ani tu nesklame, opat u mna jasne vitazi
Tomáš Marný
Jj, taková sedmiletá prémie, to je prostředek na prodloužení penisu, co? Já dám přednost nové i20, ale každému soudruhovi podle jeho potřeb...
VáclavI
Osobně jsem se zapřisáhl, že již nikdy auto bez záruky. A poslední případ z blízkého okolí mě to jenom potvrdil: Škoda Superb, rok 2010, najeto 110.000 km - cena 350.000,- Kč - technická zpráva: "Příčinou zastavení vozu, bylo uvolnění plochého řemene a jeho vniknutí do ozubeného (rozvodového) řemene a následně tak došlo k tzv. přeskočení rozvodového řemene, což mělo za následek poškození motoru." Poté bylo zjištěno - poškození ventilů,vač.hřídelů, rozvodového řememe atd ....

Z toho 2 možnosti řešení - 1) výměna bloku motoru - náklady cca 220 000,- Kč, 2) oprava hlavy válců, výměna poškozených částí - odhad nákladů 102 000,- Kč.

Samozřejmě po 2-leté koncernové záruce.

NIKDY AUTO BEZ ZÁRUKY.
Avatar - azny
azny
vůbec kvůli egu, sám jezdím podle předpisů jen šolíchám plyn a vím že tam ten výkon je, není potřeba to točit atd , už vidím jak plně naložená citigo potřebuje v rizikové situaci rychle předjet atd. do města jsou však tyhle prdítka :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
samozrejme zalezi od priority na co chces auto pouzivat a kolko rocne najazdis a ako dlho planujes dane auto pouzivat .... ale nove auta su dnes uz celkom lacne... a kupovat jazdeny golf V za 200 litrov tak to asi skor zoberiem nove bravo za 280 litrov [odkaz] a mam svaty pokoj istotu zaruky a proste nove vonave auto kde nasledujucich par rokov nic neriesim len jazdim... dnesne nizke ceny aut nedavaju uz veal dovodov na kupu nejakej jazdenky.... ja si myslim ze kto planuje pouzivat auto aspon 5-6 rokov, ma rodinu a chce spolahliveho spolocnika a dostojne auto tak kupi nove... bez debaty 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
s malymi autami treba jazdit s rozumom.... a ono to pojde... ja som bol s fabiou HTP 47kw sluzobne v cechach v r 2008 v novom jicine a dialnice v pohode 160 to dalo... treba castejsie radit a podradovat v kopci ale inak pohoda.... doslova som sam s tou fabiou lietal.... za 4h som bol z kosic na makove..... mozno ani tolko.... takze sa da s tym jazdit aj mimo mesta len treba si uvodomit ze porsche to zase nie je... samozrejme je rozdiel jazdit sam a plne nalozeny.... to ano to uznavam ale pokial by si mal problem s malym vykonom a nalozenym autom tak nebudes riskovat a predbiehat tam kde to nie je vhodne.... takze ziadna krizovka nenastane ak jazdis rozumne.. ono kvoli usetrenym 20 sekundam prist o zivot nema zmysel.... vsetko je to o pristupe cloveka ... auto nie je na vine 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
jasni vitazi u mna z tejto ponuky :yes😒br />
Jedine tieto tri auta dokazu posluzit aj ako plnohodnotne rodinne auta stvorclennej rodine a su skutocne dospelymi a dostojnymi autami .. ponukaju slusny razvor.... slusny kufor a dostatocne priestranny interier... ktory sluzi nejednej 3-4 clennej rodine k plnej spokojnosti :yes: Punto pridava pekny dizajn a skvelu vybavu, i20 ma zase kotuce na vsetkych kolesach a skutocne dospely motor, sandero ma bezkonkurencny priestor vo vnutri aj velky kufor a posobi sympaticky... tazke rozhodovanie ... ale v mojom pripade mne ide skor o motor a pocit dospelosti auta takze ako prvu volbu by som bral i20 ktora ma najsilnejsi motor, kotuce na vsetkych kolesach a aj najlepsie zaruky a vyzera proste dospelo, druhe by bolo punto ktore sa mi dizajnovo pozdava, motor sice nic moc ale postaci... ale posobi fajn dobra vybava a punto ma stale v malej triede dobre meno, tretia volba by bola sandero... jednoduche nenarocne velke auto.... sympaticke s kompromismy ale fajn... tretie miesto u mna ma v pohode.... dalej by to bolo poradie asi taketo u mna.. splash, micra, 5D citigo, ....... a ten zbytok uz nedava zmysel v tej cene.... to by som uz nekupoval
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Arese
GTI používá slovo "Koncern" jako když se před rokem 1989 řeklo slovo "strana" >😒] :no: :no: :no:
Makovnik
Na tvoju smolu Mr. Senil - to lacne Punto, ktoremu sa tvoja nafuknuta hlava smeje jazdi a vyzera lepsie nez Polo; tak kym opat nieco perliste vyplodis, zisti, kde je realita a kde zacinaju tvoje sny.
vrkuboy
Ono se hodně změnilo 😉 bež do showroomu Fiat a omrkni ten inovovaný interiér... vypadá hodně slušně a rozhodně ne zastarale.
ras100a
U mňa vyhralo Sandero a to na začiatku môjho výberu bolo na poslednom mieste.
Za 9600€ má všetko čo by malo mať dospelé auto.
Prosím,poznámky a tom,že päť ročná belgická Oktávka TDi zo zaručenými 100tis,kilometrami je lepšia volba si odpustite.*Vopred ďakujem.
Avatar - grifith
grifith
Ty jsi ale srandista, odtržený od reality 8-s
frite
Každým myslíš asi každého GTI. 😉 On je svět totíž trochu větší než ČR a Německo. Ale chápu že každý to neví... Po autech tohoto onoho jedinoho (tebou) vyvoleného koncernu nepokukuju, jedno mám služebně přidělené a klidně prohlásím že v kategorii do ceníkových 700 tis. bych si vybral neco jiného.
Že jsou auta z plechu vím asi od 4 let, ale že jim ještě dnes někdo v rámci šetření tak oplácáinterier, to jsem nečekal. Citigo či Up vynikají tak ve využití zastavěného prostoru, to je tak všechno - bohužel..
vrkuboy
"Připlatit si musíte za pořádný lak karoserie"

To je jako Punto natřený základovkou a lak je za příplatek? >😁
drupos
O1 měla vzadu bubny pro slabší motory, u silnějších jsou kotouče i na zadní nápravě. Popravdě výhody budou u těchto aut spíše teoretické (snad nižší hmotnost, lepší chlazení?), těžko říct jestli to vůbec půjde poznat 😉
lukas13
No, ona cenotvorba je dosti složitá záležitost.

Jen malé vodítko u toho Punta😒br />
Jak dlouho uže se vyrábí? (Dlouho - od roku 2005)
Kolik se ho prodalo? (Hodně 😉 )

Takže vývoj, marketing atd. atd. máme dávno zaplacený. No a to bude ono 😉
chrudoš
Pochop už konečně, že nové auto se nekupuje, abych "vydělal". Každý, kdo kupuje auto, musí vědět, že to jsou jen a jen vyhozené peníze (soukromé osoby, samozřejmě) a jen záleží na tobě, kolik těch peněz chceš vyhodit. Jdeš do bazaru pro televizi? Ne, protože ty peníze na novou přece máš. Tak věř, že takto to je i u nového auta - je jedno, jaká to je třída, člověk ale ví, že na nové má a koupit si ho chce, už ale není potřeba uvažovat, kolik za něj pak dostane, protože při jeho koupi je mu toto úplně putna

Chceš "za málo peněz hodně muziky"? Jdi do jetého a modli se, že se ti nic nestane, vždyť ti nikdo nebrání. Než ale začneš ty a tobě podobní poučovat, jaká je hloupost kupovat auto jen nové, uvědom si, že tu svou ojetinu bys bez toho "blázna", co vysolil dvojnásobek za nové, nikdy neměl...
Avatar - azny
azny
proč, někdo si prostě koupí za málo peněz hodně muziky a třeba to i i20 přežije, já bych si třeba němce nekoupil a dal přednost americe či japonsku
CenturionCz
Já jsem viděl "Pro dobro světa a Nošovic" a taky jsem byl zděšený. Strašné výrobní podmínky a neustálý bič vedoucího nad hlavami všech pracovníků. Jinak mimo problematiku výrobních nákladů byl nejlepší ten tiskový mluvčí Hyundai ČR, kterého se zeptali, jaké 3 vlastnosti by na sobě vyzdvihl a on podrážděně odpověděl, že mu tu otázku neposlali den předem mailem a tak neumí odpovědět 😄 . Vážně tragédie, ale nejhorší je, že asijské automobilky tohle ještě považují pomalu za ráj a nechápou, jak to může někomu v Evropě připadat přehnaně restriktivní...
_Teddy_
Asi bych bral tiez Punto, z tych aut sa mi paci najviac. Fiat male auta vie vie...

K tej cene: nedavno tu bola tabulka kolko ktory vyrobca zarobi na aute. Ak vyhodime premiu (kde su samozrejme tie prirazky najvyssie), tak najziskovejsi vyrobca bol Hyundai-Kia. Ako to dosahuje? Nuz porozpravaj sa s niekym kto robi v Nosovicich alebo Ziline, a pochopis. Ja som sa v Zilinskej fabrike istu dobu pohyboval ako zastupca dodavatela technologie, ale stacilo mi to co som videl. Tam bych nesiel robit, ani keby mi ponukli tri krat vyssi plat ako mam...
CenturionCz
No, ono je to složité.

Existují ojetiny a ojetiny. Pokud hovoříme třeba o Golfu pětce z roku 2008 s 80k na tachometru, tak k tomu bych se asi uchýlil také. Samozřejmě bych si k tomu za tisícovku zaplatil prohlídku v autorizovaném servisu. BMW 5 z roku 2003 je však už trochu rizikovější záležitost a přestože chápu, že je nákup ještě zase ne až tak staré prémie lákavý, je asi přece jen lepší to nedělat. Jediná skupina, která si to myslím dovolit může, je mladý single, který v nejhorším pojede tramvají a na většinu oprav do měsíce nebo dvou našetří. To jsou také v reálu ti, kdo tyto prémie z bazarů vyzobávají.
Je tedy potřeba samozřejmě vidět jednotlivé rozdíly v kupujících a autech.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
S leasingem jsi na rozdíle 100t. Dále ten Golf bude určitě slušněji vybaven a se silnějším motorem, nebudeš nucený jezdit do značkového servisu, kde se ti bude starat o auto nekňuba co by si na fušku nikdy netroufnul a klesání ceny je u staršího auta pomalejší. Pro a proti je plno.
Avatar - azny
azny
Bohužel ČR :no: , sám jsem byl svědkem kdy známý prodal A6 s 270 000km a za týden byla v bazaru na prodej s poctivými 130 000 >😁
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
a kdys naposled v nějakém Fiatu seděl?
Jestli vůbec někdy..
😉
Avatar - Lucaslegend
Lucaslegend
Jasne da sa s aj 1.2 jazdit bezpecne, ale presne ako si napisal musis predvidat a ratat s tym aku ma tvoj motor pruznost, cize kolko sekund mu bude trvat obehnut kamion ktory sa vlece po okreske tym "vykonom" si prave obmedzovany limitovany co si mozes dovolit, ale ked o tom vies tak sa aj tak budes chovat a nic sa ti nestane 😉 ale nie kazdy to hned vie a moze to zistit neskoro....
LambaX
Jasně, chtěl jsem Tě jen podpořit :yes: , Nicméně je fascinující, jak velké množství lidí si ty problémy prostě nepřipouští, a ještě si myslí, jak se starým autem udělali výhodný kšeft.
Avatar - azny
azny
>😁 sakra levný, sám jsem navrhoval a modeloval interiérové komponenty do golfa, a4 ( výroba začne 2014 - vypadá pěkně) či BMW 7 (taky 2014 ) a němcí se snaží ušetřit kde se dá - například v opěrce se klasika pružinky po otevírání nahradily gumou , která podle mého moc nevydrží a pak nepůjde otevřít, ale když si vemete že se na páru ušetří 0,008 euro a výroba bude čítat několik milionů kusů :yes:
Avatar - Ham.
Ham.
Však také řada výrobců na těchto malých autech už nevydělává, ale prodělává.
Arese
Udivuje mě, kolik lidí by upřednostnilo i20. Na papíře vypadá tahle nabídka moc hezky a hlavně se mi líbí ten výkon. Doporučuje si ale také u dealera udělat zkušební jízdu. Já jsem to udělal a nestačil jsme se divit. Po faceliftu tomu snad o 50% změkčili podvozek. Už to sice konečně pruží, ale ty jízdní vlastnosti jsou mírně řečeno dobrodružné, nemluvě o totátálně necitlivém řízení a rozbředlém řazení. Nové Sandero mi příjde mnohem povedenější a taky prostornější. Ale na Punto rozhodně nemá. To totiž není low-cost a třeba jízdníma vlastnostma při nouzovém vyhýbacím manévru obě tato auta s přehledem strčí do kapsy, nemluvě o stále suprovém designu, mnohem lepším odhlučnění nesmrtelného, úsporného a kultivovaného motoru Fire a prvotřídní pasivní bezpečnosti. A mj. - pokud si případný zájemce dá tu práci, obejde pár dealerů a je alespoň trochu "komunikačně šikovný", tak za 200 000 seženo i Punto 1.2 s pětidveřovou karoserií a s klimou 😄 :yes: :yes: :yes: Na druhé místo bych dal to Sandero a na třetí Micru.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
samzorejme ze nove je nove to mas pravdu.... 😉 .... myslim ze tym to mozeme ukoncit 😉 .. jazdenku jedine od dobreho znameho... inak nie... a teda ked auto tak fakt uz nove :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no najlepsie je kupovat v hotovosti alebo teda prevodom na ucet... leasing pokial clovek nemusi tak tomu je lepsie sa vyhnut.... jasne ze sa najdu aj jazdene pekne auta kvalitne dobre udrziavane.... vsetko je to o ludoch.... o pristupe k autu.. k zivotu .... najdeme krasne auta aj jazdene ale vo vacsine pripadov to tak nie je a clovek musi byt pozorny aby nechtiac nekupil nejaku sunku ... uplne najlepsie je kupovat jazdene auto od nejakeho cloveka ktoreho pozname... o ktorom vieme ze sa o auto poctivo staral... ja tym bazarom velmi neverim a keby ze fakt uz musim kupit auto a nemam na nove a potrebujem surne auto za nejakcyh 150 tacov tak asi jedine od nejakeho seriozneho cloveka... teda nie od nejakeho 20 rocneho typka co ponuka cipnute 12 rocne audi na nete kde ma napisane ze je ako nove...... kto ma oci otvorene urcite kupi aj jazdene auto kvalitne a dobre... najlepsie su kusky od nejakych serioznych ludi.. otcov rodin... slusnych ludi ktori neprejazdia 50 tisic za rok..... najdu sa urcite to ano
GTI
Dvě stě litrů... pověstný náklad na rodinný prodloužený letecký víkend v nějaké té evropské metropoli... Co však vypovídá horní článek především: No především to až šokující zjištění, že s výjimkou Koncernu umí evropskému (mini)zájemci nabídnout superlevný, přitom důstojný vůz, jen korejská produkce. Jak Hjondé tak kia prostě jdou za svým cílem. Ovšem, jestli je zrovna tohle i tvůj cíl, to už nevypovídá ani tak moc o produkci korejské, jako o "produkci" tvé...

Článek akcentuje informace pro garážově dokonale dezorientované jedince. Nebo ty snad hltáš informace o nejlevnějších botách či košilích na trhu? Nikoliv. I jedinec, který zatím třeba věří jen ve fitness by měl vědět, že u aut nejde o absolutně nejnižší cenu, u aut totiž jde vždy a prioritně o jejich... velikost. Tohle si musíš ujasnit jako první, tedy jakou velikostní třídu hodláš jezdit. Dále si musíš vybrat třídu jakostní, případně speciální segment. Až teprve tehdy nastupuje cena. Jen tak se ti může stát, že ti zjištění nejnižší ceny v oddíle supersport, vyjádřené číslovkou přesahující schopnosti tvé solární kalkulačky, nevyvolá neudržitelné dávení žluči...

Tip z horní nabídky: ŠKODA CITIGO. Posaď se do ní a lekneš se toho vnitřního prostoru. To víš, někdo holt umí, někdo zase jen...

BRAVO ŠKODA :yes: :-!
Arese
Vždy mě fasicnuje, jak přesně víš, co by ten druhý udělal (popřípadě co by měl udělat) >😁 >😁 >😁 Samozřejmě, že je Punto lepší volba než nějaký korejec. Pokud tvrdíš opak, a) jsi slepý, b) v Puntu a poté v i20 jsi nikdy nejel c)obojí. Takže tak :-!
Avatar - gld
gld
Kupovať teraz nový low cost? Na ponuku dacie sa nič nechytá. V strednej výbave dávajú sandero 1.2 LPG za nejakých 7500€. Nízka poistka, splatené raz-dva, náklady na palivo pár centov a ešte je to robené na zlé cesty..čo viac si priať? "Imáž?" >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
lukas13
Jen tak pro zajímavost - víš jaká je výše mediánu průměrné měsíční mzdy?

Já jen aby bylo jasno o čem se zde bavíme...
novice
GTI a realita, to jsem se zase zasmal, mel bys delat komika, mozna by sis na toho noveho Rapida vydelal >😁
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
>😁
Jo jo, zůstali věrní své pověsti a historii...
12V zásuvka je problém.. ale klima je nepodstatný detail.
A korunu tomu nasazuje slintající GTI, jako vždycky.
Fakt by mě zajímalo. jestli je placenej nebo takhle kráká prostě jen tak pro radost.

I když - trochu má pravdu.. do Citigo jsem si sednul... a FAKT jsem se leknul!
😉
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Já bych volil Punťu 100%.
A to ten konec je nesmysl... Punťa v 1.2 nejde v Lounge koupit.. jen s bezvadnou 1.4 (8 ventilů... nesmrtelnou), a v kompletní výbavě přijde asi na 250tisíc, což mi tedy jako "úplně jinde" zase nepřijde.
Ale kupoval bych to kvůli té výbavě. Mám Punto klasika s 1.2 a úplně to stačí... a ty servisní náklady bych teda přál všem majitelům relativně levných aut.
:-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
Katikakus
I u slabsich motoru mohly byt kotouce - v pripade, ze se dokoupilo ESP. Sam jsem mel 1.9TDI/66kW s kotoucema na vsech ctyrech kolech.
lukas13
Jj. Bubny vzadu nevidím v rámci A a B segmentu jako problém. Ani náznakem.
Avatar - Otrava
Otrava
Mi povídej...kámoš si chce kupovat ojetinu...a samozřejmě, že by to ideálně měl být Passat, popř. Golf...a nejlépe v dieselu. Bylo nemožné mu doporučit nějakou "méně atraktivní" značku, kterou tolik nestáčejí....

Nakonec mi nedávno psal, že mu utekla skvělá koupě dieselové Mazdy 6, stará měla 9let a 125tis. km a o které neměl nejmenší pochybnosti
Avatar - Otrava
Otrava
Tak bubny měly vzadu snad i nejslabší (minimálně ještě) dvojkové focusy a také mi nepřijde, že by z toho někdo dělal vědu.
LambaX
Říci se to dá. Jenže si nepamatuji člověka, co by kupoval nové auto a chlubil se tím, jak to má cenově výhodné proti těm, co si koupí starší. Opačně jsem ale podobných argumentů slyšel a četl nespočet. Samozřejmě, že nové auto není kdoví jak výhodná investice, je to pasivum, které zatíží rozpočet. Ale když ho člověk potřebuje a nechce si zbytečně zadělávat na pozdější problémy, je lepší jít do nového.
Avatar - DawQa
DawQa
To se dá říct i naopak, spousta lidí si nepřipustí, kolik na novém autě za pár let prodělají, jen výměnou za záruka, která se nevztahuje na všechno a taky si myslí jaký super kšeft neudělali a vůbec nejlepší je to při ročním nájezdu 5-10tisíc km.. :-!
_MT_
Kdyby jsi vynechal "v plné palbě", tak bych za určitých okolností i mohl souhlasit. Ale je to právě výbava (tedy v první řadě elektronika), která dělá majitelům vrásky na čele.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tak po mně si můžou jen libovat MZD 6, 80t najeto a zimáky k tomu.
jirin
Dnes mi volali ze servisu: Prasklá hlava = 75 000 + prace. Mam Octavia II RS TDI... To už jsem predtim menil postupne vsechny vstriky a vsechny mozny cidla. O auto jsem se od novoty vic nez dobre staral (2x casteji meneny olej, vse opravovano v servisu skoda, nafta Verva diesel, apod....)
VW,Skoda kvalita....
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Záleží, jaké má kdo priority.
drupos
Protože konkrétně toto Punto má zcela očesanou bezpečnostní výbavu, které odpovídá tomu co se dodávalo ca před 10 lety. Takže proto...
drupos
Silne pochybuji o tom, ze toto Punto poskytne vyssi pasivni bezpecnost nez i20. Tahle zakladni verze nema bocni ani hlavove airbagy, ktere ale Hyundai dava do zakladu (stabilizaci ani nezminuji). Euroncap maji oba za 5 hvezd, ale nutno dodat ze testovane Punto nebylo v teto bezpecnostne ocesane verzi... takze asi tak 😄
VáclavI
"Následující automobily vyšly z našeho srovnání nejlépe" - slovíčko "srovnání" použila sama redakce.

"Největší, nejpraktičtější a zároveň nejlevnější." - mezi kým, čím?

"Dacia cenou Sandera všem vytřela zrak a to i v případě, že nesáhnete po nejzákladnější výbavě." - komu ? GTI-mu? či snad mariachi-mu?
lukas13
Já bych preferoval to Punto. Mám s ním osobní zkušenost a je to velmi dobré a velmi prostorné (na B segment) auto. Pokud bych vybíral vůz pro 1-2 lidi, rozhodně Micru.

S tou zárukou souhlas :yes:
lukas13
Ne, není. Nové je nové.
Avatar - DawQa
DawQa
no to právě ne větčinou se to zvrhne v posměšky spojené s udržbou vozu nebo výdrží(já to mám nové, mě se to jentak nerozbije, ty na dílech za chvíli zaplatíš víc než já za celý auto.. atd. atd.)

" Ale když ho člověk potřebuje a nechce si zbytečně zadělávat na pozdější problémy, je lepší jít do nového. "
Ano ale v případě že ho opravdu využije, v případě že jezdím na nákupy občas za rodinou pár desítek km kolem těch 10tis km/rok se vyplatí zaryskovat klidně u auta co má 350tis km a když odejde nějaký luxusní prvek výbavy tak se s tím smířit a ne do toho investovat deseti tisíce. motor a pohoné současti už jsou sice trochu loterie, ale když budu brát že ho chci na 4-5let tak tak 1 závada bude stát to samé co všechny ty garančky u nového. no a s trochou štěstí které je potřeba při všem mám vyhráno.
A ano když budu každý den lítat a potřebovat to auto, nebudu podstupovat rizika, že to tu zátěž už nevydrří a bude to žádat neustálé opravy...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mozno by to chcelo jazdit na benzin ... diesle su len finta na ludi ze usetris...
VáclavI
Jenže i člověka kterého osobně znáš, tak ti nezaručí, že ti neodejde po 3 týdnech motor. Potom vznikají i mezi velmi dobrými kamarády (či rodinou) neshody a přátelství (rodinné vztahy) jsou v háji.

Absolutně nejhorší je potom situace, kdy ti postupně vše odchází (bo se jedná o spotřební zboží) a člověk do toho cpe peníze a peníze. A po každé opravě si říká, tak, teď jsem do toho nasypal pár tisíc, tak to třeba chvilku vydrží, a ? Zase, zase, zase. Nejhorší je situace u automobilu, který je v plný palbě. Ano vypadá to suprově, paráda, všechno to má, je to příjemné, ale drahé. Proto osobně (a nikomu to nevnucuji) raději bych volil (teď trochu s nadhledem) nové Lodgy před famózním, ovšem ojetým S-Maxem.
novice
I kdyz jsem si koupil drazsi auto, tak za mne :yes: , hlavne pro Dacii.
bez_prislusnosti
i20 se mi líbí protože jako jedno z mála aut nabízí vzadu dost místa i pro dospělé.

Na druhou stranu vždycky když sednu do Hyundaie mám pocit, že auto má mnohem menší výkon, než na papíře. 63kw v 6000 znamená nějakých 56 kw v 5400 nebo 50 kw v 5000, což většina z uvedených aut nabízí... A řekněte mi, kdo chce 1.2 honit na 6000 😊.
GTI
😄 Jasně, to chápu. Je dobře žes to tu napsal, zde se to "hemži" dolarovými diskusními milionáři, kteří však pro své mládí zatím nemají ani šajna o tom, jak tvrdou měnou je naše koruna. Zvláště, když ji člověk musí vydělat vlastníma rukama...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak zase stat sa moze uz pri jazdenom vselico.... to je presne to riziko kupujuceho... ano ani dobry znamy ni nezaruci ze mi auto o tyzden po kupe od neho nescipne..... preto ako vravim nove je nove... ja by som jazdene nekupoval.... pri dnesnych cenach aut mam za 6500 eur nove vonave sandero so zarukami s velkym kufrom ( vy cesi mate este lepsie ceny ) .... takze tak.... kazdy si musi zvazit mieru rizika sam a nestazovat sa potom ked je uz zle 😉 , ked auto tak nove... ja jazdenky velmi neuznavam a pri dnesnych cenach uz vobec.... za 8000-9000 eur mam dnes uz krasne auto.. kto aspon trosku zarobi a posetri si peniazsky tak neverim ze si na leasing alebo za hotove nemoze kupit nove auto dnes.... je nemysel riesit 10 rocne jazdenky v domneni ze usetrim ked na za dalsie 2-3 roky provozu jazdenky dam 3 krat tolko penazi do auta ako u noveho a nevraviac o dalsich veciach ako je moralna zastaralost auta.... ze nemas zaruky..... ze neives kedy ti co scipne a co treba kedy menit... ze nevies nic.... takze ked auto tak nove... pri dnesnych cenach aut su jazdenky uz nezmysel
Avatar - aproximus
aproximus
nelži
Avatar - azny
azny
nemožné, kdyby na produktu nebyl zisk, nikdy by se masivně neprodával
Tomáš Marný
Jasně, za ty peníze budeš mít V6 v plný palbě, lehce jetou a nebouranou >😒] .
BTW i20 v plný palbě se občas nechá nová koupit za 179 900,- Kč, chce to hledat. Jinak jich máme ve firmě asi 30, skoro všechny mají víc než dvojnásobek těch tvých vybájených 50 tisíc a ani jedna se nerozpadla...
Avatar - strýček BOB
strýček BOB
Ty jsi přesně důkaz, jak to má rejže dokonale propracované a hejlové jim to dlabou a dlabou... Přes všechny kotouče všude je Hyjunda, ale i Punto, uvedené v článku, pouze třídveřová verze. Srovnání pětidveřových verzí by pravděpodobně skončilo trošku jinak >😁 Pětidveřové Hyjunday stojí kulatých ceníkových 229 990,-- Srovnání s Dachnou není třeba >😁
Avatar - Hafol
Hafol
Poslední dobou pozoruji, jak ty Dacie hrozně reznou, viděl jsem už i děravé prahy skrz. Auta stará 5 let jsou orezlá, jak 12 let stará kvalitnější auta. To platí i pro starší H-K , tak nějak to nejlevnější není nejlevnější, to je jako s potravinama. :no:
GTI
No tak na tebe tu nikdo nemá, ty jsi si přece (jak nahoře píšeš) koupil dražší auto... >😒] Co však nechápu, proč nyní argumentuješ olítaným Polem. Jako do horního počtu? Nahoře máš ovšem nabídku nových nejlevnějších aut a ojeté POLO by mohlo být tématem leda pod článkem o bazarové subkompaktní nabídce. Tam pak ano, tam bych asi to POLO doporučil.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
OK.
Dobře. Ale je to hraní si se slovíčky... když si objedám do Punta ty pytle, tak sice budu při nákupu o 8 tisíc dražší, ale to srovnám nejpozději na druhé servisní prohlídce... takže jsme zase na začátku.
Nemluvě o tom, že když řeknu prodejci že to vezmu jen za cenu do 200, tak mi udělá slevu - ale to asi u i20 platí taky.
Já jen říkám, že Fiat je obecně lepší volba. Mezery má... ale zejména v marketingu.
😉
Ale psal jsem to jinde: nejsem agresivní fanda!
= jestli si chceš koupit i20, tak Ti to nebudu mít za zlé... naopak! Kdyby Fiata chtěli všichni, tak by mi ho zdražili.
😉
Ale já si asi půjdu pro 1.4 v Lounge...
Avatar - Kuban
Kuban
já si tedy pod velkým K představuji cokoliv, třeba Khokhot nebo ***, ale koncern sem si pod tím nevybavil >😁 Asi každý po večerech myslíme a praktikujeme něco jiného ty jeden velký Koncerne 😄
Avatar - Kuban
Kuban
no tak to v tom případě je GTI takový trhač 😉
Avatar - Kuban
Kuban
rodina, si může koupit co chce!

každý si může koupit co chce

A CENA je v ČR prioritou číslo jedna tedy až po značce, ikdyž to se už mění díky bohu!

takže si netroufej mluvit za ostatní!
Avatar - Kuban
Kuban
čekal jsem přesně, že tady budeš vyzdvihovat nejhorší, nejnepohodlnější, nejnevybavenější vůz z výběru 😉

právě nad citygo, sem smutně pokývl hlavou, o co se vůbec ceník škody v ČR snaží....

vůz v ceně tak max 140tisíc, tady za ty nekřesťanské peníze může koupit jen GTI, protože on vybírá nejprve podle velikosti... na cenu nekouká >😁 bravó škoda... potřebuješ víc takových kupců jako GTI, pak se ti na evropském trhu v prodejích možná i začne dařit!
Prometheus3000
Souhlas, tříletá auta mají prakticky poloviční hodnotu, do toho bych šel. I ten V6 je dobrá volba 😄 ale ne ve srovnání s těmato krabičkama. To by ti těch 200 tis na generálku pro šestiválec akorát stačilo😄 a myslím pořádný servis a ne garážové šolichání se šrubovákem.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No - ale jak jsi na to přišel?
Zkoumal jsi výbavu Punta?
Pětidvéřová i20 má ABS a 6 pytlů... je menší a stojí 249,990,- Kč
Pětidvéřové Punto je větší a s ABS, aktivním brzdovým asistentem BAS a 7 pytli ( komplet + řidičův kolenní) stojí 232.850,- Kč...
Vždycky s motorem 1.2...
Tak proč?
😉
RampaMC
Tak já Vám nevím pane GTI ,ale udělal jsem si prehled cen " již od" a přidal k tomu klimatizaci,která je podle mého dneska už normální.Podle mého si raději koupím auto ,které je vyrobené v České Republice(zisk,práce,atd..zůstává u nás.) a ano nemyslím tím garážovou předraženou Škodu,ale České Aygo!!!. Citigo se totiž vyrábí ve Slovenském závodě Škody včetně VW Up.(ano jsem patriot toho co se vyrábí v ČR)

Teď k těm cenám a podotýkám ,že to jsou ceny již od + příplatek za klimu😒br />
Aygo – 179 900,- (včetně klimatizace!!!!!) - vyrobeno v ČR
Ford Ka – 169 900,- + 25 500 klima = 194 900,- (celkem)
Dacia Sandero – 164 900,- + 20 000,- klima = 184 900,- (celkem)
Citroen C1 – 179 900, - + 20tis za klimu – v edici Vitamin v ceně s klimou za 189 900,- (speciální edice)
Peugeot 107 – 180 000,- (3D varianta včetně klimy)
Škoda CitiGO – 181 900,- + 16 200 (klima) = 198 100,- (celkem)
Kia Picanto – 189 900,-
Fiat Panda – 194 900,-

Aygo – 179 900,- (včetně klimatizace!!!!!)

To nemluvím o tom ,že Aygo má plnou bezpečnostní výbavu airbagů + VSC a TRC.
Pokud auto s klimou za rozumnou cenu tak jedině Aygo z České Republiky.

Jak tady někteří píší tak si dovolím ANO BRAWO TOYOTA!
RampaMC
Ahoj všem, tak já nevím ,ale udělal jsem si prehled cen " již od" a přidal k tomu klimatizaci,která je podle mého dneska už normální.Podle mého si raději koupím auto ,které je vyrobené v České Republice(zisk,práce,atd..zůstává u nás.) a ano nemyslím tím garážovou předraženou Škodu,ale České Aygo!!!. Citigo se totiž vyrábí ve Slovenském závodě Škody včetně VW Up.(ano jsem patriot toho co se vyrábí v ČR)

Teď k těm cenám a podotýkám ,že to jsou ceny již od + příplatek za klimu😒br />
Aygo – 179 900,- (včetně klimatizace!!!!!) - vyrobeno v ČR
Ford Ka – 169 900,- + 25 500 klima = 194 900,- (celkem)
Dacia Sandero – 164 900,- + 20 000,- klima = 184 900,- (celkem)
Citroen C1 – 179 900, - + 20tis za klimu – v edici Vitamin v ceně s klimou za 189 900,- (speciální edice)
Peugeot 107 – 180 000,- (3D varianta včetně klimy)
Škoda CitiGO – 181 900,- + 16 200 (klima) = 198 100,- (celkem)
Kia Picanto – 189 900,-
Fiat Panda – 194 900,-

Aygo – 179 900,- (včetně klimatizace!!!!!)

To nemluvím o tom ,že Aygo má plnou bezpečnostní výbavu airbagů + VSC a TRC.
Pokud auto s klimou za rozumnou cenu tak jedině Aygo z České Republiky. 😄

Jak tady někteří píší tak si dovolím ANO BRAWO TOYOTA! 😄
Avatar - Lucaslegend
Lucaslegend
A ty nevies o tom ze holky idu po bmw a audinach?? 😉 takze som asi zle kupil 😊)

Tak ale naco si brat tolko na krk??
Ked nemam na nove auto, tak sa da predsa aj kupit dobra jazdenka v nizsej triede, napriklad suzuki swift 1.3 4rocne, za urcite nizsiu cenu ako za nove horsie auto za 200000...
Ale ja to beriem, niekto chce proste nove pre ten pocit, nech si to kupi ked na to ma navyse peniaze... mne to za to nestoji...
novice
Ono zas tolik moznosti vzit lepe placenou praci neni, navic vsichni nemaji na to si najit praci s nadprumernym platem. A i kdyby, tak by se ten prumer zvedl, atd. 😄
lukas13
A teď tu o Sněhurce...

A za to, že můj reálný pohled (či prostě praktický přehled o...) na českou realitu okamžitě obrátíš do nějaké rudě-růžové politické roviny :no: .
Tady nejsme na novinkách.cz či jiném webu zavaleným takovýmto diskuzním hnojem.

"Každá rodina, v níž jsou oba manželé zaměstnaní si dnes může pořídit Rapida. S přehledem." - je to tvůj vysněný diskuzní svět, nebo jsi prostě v rámci své sociální inteligence, vnímání svého okolí, takový tupec? 😉
Avatar - gld
gld
F plný kalbe voe? Interjér v kožce? Šestiváec si tím mosí parádne cloumat, holky na vsi budou vočumovat to né že ne.

:no😒br />
A potom prídeš do reálneho sveta, kde z menej než priemerného platu treba platiť hypotéku a živiť dve deti. Potom je nové auto, hoc aj jedna-dvojka s "kličkama", pre teba vrchol možností.
novice
Realita je takova, ze vetsina lidi nema 28 tisic cisteho 😉 a je mnoho tech, co ma spis tech 9. :no:
Avatar - Otrava
Otrava
Moment, tady si asi nerozumíme - já očekával, že se bavíme o cenách cca odpovídající článku (do 200tis.). Jinak, já to beru.

Já neříkám, že je koupě ojetiny je horší možnost. Ale nemusí znamenat lepší koupi. Ty řetězy u VW byly problém, ale nalijme si čistého vína - průšvihy v konstrukcích se leckdy nevyhnuly ani luxusním modelům (mimochodem - není těžké uhodnout, kde skončí ty problémové vozy koncernu, až se jich jejich majitelé zbaví...a třeba pro někoho půjde o luxusnější alternativu k novému vozu za 200tis). A třeba u K/H funguje záruka poměrně dobře na 5/7 let. Samozřejmě, je podmíněna pravidelným servisem (tuším ale že už ani nemusí být značkový), ale to se může lehce vrátit. Ostatně, ani stáří nemusí znamenat, že luxusnější vůz bude nutně servisně levnější jak nový, levnější a méně složitý vůz.

Opět - já nikomu nic nevymlouvám, ale myslím, že ojetina není jednoznačně lepší koupě, jen alternativa se svými riziky. To je prostě fakt.
Avatar - Lucaslegend
Lucaslegend
ano to by som ocakaval aj ja ze nove auto bude slapat ako hodinky aspon 2 roky...ale realita uz byva ina, to platilo kedysi....
si vezmi zavazny problem s rozvodovymi retazami u vw group u ich prvych tsi motorov....

pri jazdenke mi ale pride normalne ze treba vymenit nejaky diel ktory sa uz za tych kopec km opotreboval...ono treba stym ratat pri jazdenke a mat financnu rezervu na to....kto predpoklada ze si kupi jazdenku a bude do nej iba liat palivo a menit olej s filtrom + vzduchovy filter je naivny.....ja som dal zatial za tych cca 40000km za opravy cca 40E, samozrejme mal som predtym aj ine jazdenky a neboli to premie a naklady na opravy boli vyssie....
ono treba si davat robit aj nadalej odporucane prehliadky vozu atd ale uz mate moznost zvolit si lacnejsi sposob ako pri novom v zaruke.....
kedze ja som chcel spolahlive, bezpecne, rychle, pohodlne, vecsie auto ktore nove stoji cez 1 300 000 tak bolo velmi vyhodne zobrat niekolko rocne za hotovost a za petinu ceny ako nove na leasing za....aj keby vrazim do opravy dalsich 150000 stale sa mi to oplatilo.....jasne nahradne dieli na premiovky su o dost drahsie ale vecsinou aj o dost viac vydrzia......ono treba vyberat s rozumom a mat uz nejake skusenosti....osobne by som ale na slovensku z bazaru asi auto nikdy nekupoval.....
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To se ti sice velmi jednoduše řekne, ale za tu 1.4 se připlácí 70 000. A taky je tam docela brutální příplatek za 5D (30000).
Avatar - PTS
PTS
Tý brďo... kam zmizela naše podstotisícová Thalia? >😁 Bude mi chybět >😒] , kdykoli jsem ji uviděl, i Rapid se mi pak zdál krásný >😒] Ale k tématu, takovýto porovnání jsou tu často, ale ocenil bych přehlednou tabulku, kde by člověk pořádně viděl co jak výhodný vlastně je + nějaký plusy a minusy aut... ale to bych asi chtěl po redakci moc :-! PS Dacii se to nový Sandero vážně povedlo :yes: Na takovou nabídku získají nejednoho zákazníka
kyklop
Zatial som nemal stastie vidiet 5 rocni hnilu daciu, dokonca jedna skoro v rodine je doskrabana na zadnych dverach uz par rokov a ani ta nehnije....
_MT_
Výroba aut je hra objemu. Pokud ti jedou továrny na 50%, přičemž musí jet na 70%, abys vydělával, tak máš problém. Pokud jsou navíc tvé továrny v zemích, kde se těžko ruší pracovní místa, tak tuplovaný. To neznamená, že neprodáváš masivně, jen ne dost masivně.
Avatar - azny
azny
:yes: VW očista za 100 stáců :yes:
Avatar - Ham.
Ham.
Kde se ztrácí? Prachy se neztrácí nikde. PSA má
a) vysoké personální náklady (vyrábí v zemi s jednou z nejdražších a zároveň nejlínějších pracovních sil)
b) nízké příjmy z prodaných vozů, PSA se aktivně účastnilo a dodnes účastní cenových válek (viz třeba vedlejší článek o P 200😄, společně s Renaultem nejnižší cena.
Takže je jasné, že takováto kombinace vysokých nákladů a nízkých výnosů nemůže pro výrobce dopadnout ziskem.
Avatar - azny
azny
Samozřejmě po 2-leté koncernové záruce >😁

Kvalita VW :yes😒br />
Jak se vůbec může něco takového stát po 110000?

Proč tam nedávají řetěz či ozubená kola
ANAKRA
Dealerská marže je u těchto malých aut cca 1 %, tj. 2 až 3 tisíce. Něco málo pak dealer dostává za splnění měsíčního plánu.
novice
Myslim, ze tu realitu zna, ale na internetu se od ni muze odtrhnout 😄
XTad
Male auto na konci zivotniho cyklu, ktere je v zakladu za 200 000... Co je na tom spatneho? VW i Skoda je v tom vyberu taky. Ok, jsou o tridu nize, ale treba odpovidajici petistovka se tam nevejde. Fiat to dotahl tam, ze zajemci o dustojny vuz s omezenym rozpoctem dal moznost nesahnout po dacii, korejcich, ci mini autu.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
to já bych i pak zůstal u Fiatů.. Panda je fajn autíčko.
😉
MariAchi
Tady někdo dělal nějaké srovnání?

Maximálně bych to nazval seznamem a to ještě neúplným.
Avatar - Hafol
Hafol
Ne, nekecám. Když ji uvidím znovu, vyfotím , jezdí zde v okolí. Stává nám tu i KIA Carnival , děravé a sežrané všechny dveře i lemy, také má první díry skrz, to auto má max. cca 8-9 let, Dacia se skrz dírama byl model Logan Kombi, je to fakt. Orezlých Dácií jsem viděl více, stačí to pozorovat.
Tak na rychlo jsem našel toto, takže to nebude nic vyjímečného. [odkaz]
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
No jo, RS... Jestli jezdíš jako všichni RS, které potkávám, nedivím se tomu. Nastartovat, za studena plný plyn, jen ať lítají saze... Stopade město neměsto, na dálnici radši i víc...
Janodzvonu
předběhl jsi mě
LambaX
Pokud bych na to neměl, tak bych to nekupoval => tedy jedině přímo, převodem. A staré auto? Nikdy jsem nebyl přítel takových řešení. No, a když známým cestou na dovolenou na hranicích zabavili při kontrole auto s tím, že je kradené, a oni ta zůstali s batožinami a jinak bez ničeho vedle brány a starej se, vím, že bych toto rozhodně riskoval nechtěl - k tomu ty záruky apod. Mimochodem, to auto bylo 'ověřené' prodejcem v ČR, dva roky s tím v pohodě nic netušíce jezdili. Jenže se to k nám dostalo nějak pochybně z Německa...
Ono, kdyby lidi nekupovali staré vraky bez jisté historie (první majitel, servisní knížka, vlastník = známý apod.), tak by se ani tolik nekradlo - max. tak na náhradní díly.
Avatar - Lucaslegend
Lucaslegend
Ano zaruka je fajn vec, pokial nemusis casto riesit zarucne zavady, ale ak by si mal casto chodit do servisu koli reklamaciam, tak by si asi tiez radsej chodil taxikom 😉
Podla mna sa najviac oplati kupit tak 3-4 rocnu jazdenku ktora mala riadny zarucny servis...uz by mala mat vychytane vsetky poruchy v zaruke 😄
Avatar - Ham.
Ham.
Jo? A proč má PSA nebo Seat ztráty, proč evropské aktivity Fiatu, Fordu, nebo GM jsou s obrovskými ztrátami?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
[odkaz] chtějí prachy jen za klimu a barvu >😁
Avatar - azny
azny
:yes:
Avatar - Lucaslegend
Lucaslegend
Za 200000 kc premiovu v6 nekupite v slusnom stave!
Ale za 300 000 za uz da zohnat aj dobra premia ale treba hladat a nebit naivny...
Urcite sa nevyrovna nicim nova 1.2 male prditko pouzitej 5- 7 rocnej premii, ktora bude drahsia o cca iba 100000 - 150000
Ja som tak kupil auto, zatial som na nom najazdil cca 40000km a ziadna draha porucha nebola...samozrejme ze som ale kupoval osvedcenu atmosferu V6 a spolahliveho japonca 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
precitaj si este raz moj prispevok 😉

inak rozdiel medzi 47kw fabiou a 40kw fabiou v zrychleni je 2,5s 😉 a v maximalke 10km za hodinu.... takze chapem ze ti to nejede.... 47kw verzia ide podstatne lepsie a ked jazdi clovek sam tak toauto doslova lieta 😉
Avatar - Lucaslegend
Lucaslegend
Snad vas neni vela co mate taketo kratke obmedzene chapanie....😞
Koniec "debaty" strata casu...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
moja rec.,.. nove je nove... zaruky su zaruky.... ja tiez chcem mat istotu a pohodu pokoj ... malokto by ma presvedcil na jazdene auto... jedine ak kupit jazdene tak od cloveka ktoreho poznam a aj mu doverujem.... pripadne od nejakeho seriozne cloveka ktoreho z okolia alebo cez znamych poznam ..... nikto by na neprinutil kupit auto so 110 000km na tachaci z bazaru.... to vazne nie.... to radsej si zaplatim kazdy den taxik a vyjde ma cestovanie lacnejsie :yes: :
sshskript
Za ty peníze bych si koupil spíš asi ojeté a větší auto. třeba 5 Golf se ve větším bazaru dá koupit za ty samé peníze co Dacia..toto ještě zkousnu.
-praskání žárovek H7
-mlžení světlometů
-závady motorů TDI, zvláště při zanedbaném servisu
[odkaz]
GTI
No a ten obestavěný prostor, to je v dané třídě to nejdůležitější. Můžeš si vyzkoušet třeba F500 8-s >😁

No vidíš, jak moudrý je tvůj zaměstnavatel...

Ano vím, svět je větší, už jsem jednou viděl globus, ovšem pro nás je důležitá evropská realita. Nebo ty snad sleduješ prodejní tabulky Senegalu?
GTI
Koncern s velkým "K" píši proto, aby takoví jako ty nemuseli klást infantilní dotazy. Každý přece ví, že koncern s velkým "K" je koncern VOLKSWAGEN, tedy evropská jednička, která vykrývá z více jak dvaceti procent evropský trh. Vyrábí ostatně auta, po kterých zálibně pokukuješ na parkovištích. Jedno lepší než druhé.

Co se týká Punta, kam do dotáhlo, že se zjevuje v klubu nejlevnější produkce, vidíš sám. Až má z toho člověk slzy ve vočích.

Pokud tě překvapuje, že auta jsou povětšinou vyráběná i z plechu, asi ses někde minul povoláním... >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak potom treba si priplatit a kupit 100 konovu 1,4ku..... 😉 ta uz bude stat viac a uspokoji asi vacsinu zaujemcov o zive male auto... ale zase ked si vezmes aky motor ti ponuka za 200 000 punto .. tam tych 51kW je dost biiiida... to uz musim povedat takto.. zlaty hyundai :yes:
GTI
Čo bolo, to bolo... Teddy, doufám snad nechceš, abych tě odkázal na pasáž horního příspěvku o dokonale garážově dezorientovaných jedincích 😉 Nemůžeš přece porovnávat Punto (subkompakt) s miniautem (CITIGO), a nedělám to ani já. Jakkoliv tedy vnitřní poměry v CITIGO jsou doslova přestřídní a dechberoucí.

P.S. Nahoře se nepíše o laciných autech, nýbrž výhradně o těch nejlevnějších, drž prosím dané zadání.
peter ustinov
jenmze kdo si chce koupit dacii za 159, tak dalsi 150 je pro nej uz druhe auto!
všetečka
Nové auto má určitě něco do sebe, ale stejně, s ohledem na cenu, bych upřednostnila auto spíše z bazaru. Dneska už mají a nabízejí takový výběr, že si snad musí vybrat každý. A ta úspora peněz oproti novému vozidlu je velkým lákadlem.
Ostap_B
zrejme Solenza
novice
Nezijes ty nahodou v podobne realite jako GTI? >😁
Velka cast lidi zije v najemnim bydleni a cast z nich zije z ruky do huby.
O tom, ze castecne za to muze jejich spatne hospodareni pochybovat nebudu neb to tak urcite je.
Holt mas asi v zivote stesti nebo te jeste zivi rodice 😄
Joab
Tyjo, to je docela radikální názor.. do pětadvaceti oba ve škole, víc než poloviční úvazek nestíhačka. No a za těch pět let jsem rád že si stihnu najít práci, oženit se a dostat tu hypotéku, upřímně řečeno.
A jasně, suchejma rohlíkama se neživíme.. zas tolik to auto fakt nechci😊
Avatar - Emel
Emel
No promiň, ale na to, aby sis za 10 let zařídil bydlení bez dluhu musíš spadat do hodně úzké skupiny. Zdůvodňovat to hospodařením s penězi... to je jako když se král Ludvík podivoval, proč lidé co nemají chleba nejedí koláče.
Avatar - Kuban
Kuban
ano, pokud je tvá priorita žít život spořením, přečkáváním volného času nicneděláním, pak ano... jenže to je docela smutné.... obrázek dnešní doby... Většina lidí, aby totiž splnila tyhle cíle co jsi uvedl v daném termínu, by musela totiž jen šetřit... Kde máš zábavu, další drobnosti koníčky.... Právě že všem se to nepovede! Jen pár vyvoleným.... Zpravidla jsou ve výhodě ti co dědí, nebo obhospodařují majetkem svých rodičů.... To je potom jiný základ... Ale tohle opravdu všichni nemají 😄

no takové drobné OT 😄
Avatar - Kuban
Kuban
v dnešní době si na servisních nákladech u autorizovaných servisů značky vůbec nic nezávidí.... Vše je to stejně drahé... takže nevím co chceš po prvních garančkách mazat 😄
já ti sice rozumím, ale tohle jsem poznamenat musel.
hipisko
taketo clanky ti najdem na fore kazdej automobilky za kybel a to dokonca aj stredne triedy sa riesia.
Ja ti najdem bavoraky s prehnitymi blatnikmi...znamena to, ze vsety bavoraky hniju? alebo ze ten jeden kus bol burany, alebo pracoval v tazkych podmienkach atd?
Ale na tvoju obhajobu, ano prve logany 2004 a 2005 mali problemy s koroziou. Dnes je ale uz trosku iny datum a hlavne Dacia uz dava pozinkovane plechy.
lubomir.stastny
Když píšu nové, tak nové. Jakože úplně nové.
drupos
Prosim koukni se o cem pojednava clanek... je o autech do 200 tisic, punto v tomto provedeni 2 airbagy a i20 6 airbagu. Tyto verze tady srovnavam, ty jsi ted vytahl provedeni, o kterych clanek vubec neni 😄
Avatar - Kuban
Kuban
jeho okolí jej odmítá, proto se vnucuje zde a snaží se ohromit 😄
Avatar - Kuban
Kuban
a proč nezainvestovat do 50tisíc km ojeté ojetině? nezainvestovat do údržby a servisu, hodit do plynu a máš káru jako novou????

stejná logika...

nové je prostě nové... i přes to že to neznamená rovnou bezproblémové
novice
Tak ja ti nevim hochu, neopakujes se tak trochu? :no:
Avatar - Emel
Emel
Nevadí že má plecháče, ale že na nich vypadá uboze. Pokud vrazíš plecháče na vlnobití jménem Hyundai, tolik to nevadí, protože se to v té záplavě křivek ztratí. Pokud dáš plecháče na Citigo, najednou nemá oko na čem spočinout.

Up! vypadá opravdu o dost lépe - jak jsem o tom na základě načančaných prezentačních fotek pochyboval, tak v reálu je Up! i v základní bílé na plecháčích zajímavé auto, což se o Citigo říct nedá. A je to hlavně přední maskou.
RampaMC
Tak já Vám nevím ,ale udělal jsem si prehled cen " již od" a přidal k tomu klimatizaci,která je podle mého dneska už normální.Podle mého si raději koupím auto ,které je vyrobené v České Republice(zisk,práce,atd..zůstává u nás.) a ano nemyslím tím garážovou předraženou Škodu,ale České Aygo!!!. Citigo se totiž vyrábí ve Slovenském závodě Škody včetně VW Up.(ano jsem patriot toho co se vyrábí v ČR)

Teď k těm cenám a podotýkám ,že to jsou ceny již od + příplatek za klimu😒br />
Aygo – 179 900,- (včetně klimatizace!!!!!) - vyrobeno v ČR
Ford Ka – 169 900,- + 25 500 klima = 194 900,- (celkem)
Dacia Sandero – 164 900,- + 20 000,- klima = 184 900,- (celkem)
Citroen C1 – 179 900, - + 20tis za klimu – v edici Vitamin v ceně s klimou za 189 900,- (speciální edice)
Peugeot 107 – 180 000,- (3D varianta včetně klimy)
Škoda CitiGO – 181 900,- + 16 200 (klima) = 198 100,- (celkem)
Kia Picanto – 189 900,-
Fiat Panda – 194 900,-

Aygo – 179 900,- (včetně klimatizace!!!!!)

To nemluvím o tom ,že Aygo má plnou bezpečnostní výbavu airbagů + VSC a TRC.
Pokud auto s klimou za rozumnou cenu tak jedině Aygo z České Republiky.

Jak tady někteří píší tak si dovolím ANO BRAWO TOYOTA!

[odkaz]
novice
Tech moznosti vyberu je vic, osobne bych pred klimou preferoval bezpecnost, tzn. napr. vice airbagu. Klima, tempomat a dalsi veci jsou uz jen prijemny bonus, ktery ne vsichni nabizeji v zakladu.
novice
Samozrejme...jsi uplne mimo :no:
Zkus pri tom vyhledavani nechat zatrzitko u "nove" 😉
Jen 1 priklad z mnoha [odkaz]
Lidi holt vybiraji i na internetu a pokud nektery prodejce prodava stejne auto levneji, proc nejit k nemu? 😄
Avatar - Otrava
Otrava
Souhlas. Ale netrápil bych se tím, zdali je nějaké auto pro někoho "sociální". Takový člověk je pro mě hloupý. Třeba u mě má větší uznání Felicie bez rzi (a celkově dobrém stavu), než nějaká nadupaná kára.
Avatar - PTS
PTS
Samozřejmě... Podívej se, ty auta jsou focený v autobazarech... Která automobilka by utrácela za prodávaní aut přes bazar >😒] Ty seš asi úplně blbej, když sem pod článek o nových autech pleteš zánovní z bazaru :no:
Banjo
Asi jsi chtěl napsat "mobil s foťákem".
"S telefonem" je úplně každý (funkční) mobil....
Banjo
Týká se všech značek. Koncern se u nás i v ojetině prodává nejvíc, takže snad proto je tu ten dojem, že se to u něj dělá víc. Problém není v té káře, ale v těch lumpech, kteří vedou bazary.
novice
A zkusil ses na ty prodejce podivat, driv nez jsi to napsal? Ty Vohanko >😒]
jirin
Jezdim dle potreby, nekdy klid nekdy svizne, ale vzdy az po zahrati oleje! Stejne tak nechavam uklidnit turbo po dojezdu... Tim to rozhodne nebude.
Joab
No.. akorát jsi to napsal trochu obráceně😊 Na bydlení se čekat jaksi nedá, na děti nějak výrazně po třiceti taky ne (můj názor). Zrovna to auto, pokud tě neživí, by nemělo bejt zrovna prioritou. Nestěžuju si, ale nový auto je pro mě prostě fakt drahý😊
Avatar - Lucaslegend
Lucaslegend
Tsi od roku 2009
Avatar - Emel
Emel
Já ti nevím... Citigo v tom základu vizuálně moc přesvědčivé není. Bez mlhovek, na plecháčích a v základní barvě se jiskra vytrácí a zbývá jen ta jednoduchost.

Já souhlasím s redakcí - pokud ti záleží na velikosti, pak asi Sandero, pokud ne, pak je zajímavé Káčko. Osobně se mi líbí ještě Splash, to je taková roztomilá brambůrka.
Avatar - PTS
PTS
Přesně on 😉 Zamysli se, proč by automobilky prodávali přes inzerát, když mají oficiální dealerství 😄 Ty auta už kupuješ od někoho a né přímo od automobilky...
MariAchi
To je ovšem jejich boj.
Pokud maj dvě ruce,dvě nohy a jednu hlavu, tak nevidím důvod, proč mít těch 9 nadosmrti.

Problém není v tom platu, ale ve faktu, že každej chce všechno hned. Takže v pětadvaceti dvě děti a hypotéku na třicet let a pak si stěžovat, jak jsou nový auta drahý...
novice
A kdo myslis, ze tam ty inzeraty dava, Franta Vohanka z Horni Dolni? >😁
Avatar - PTS
PTS
Ty seš taky dobrej matlal >😁 Tu je článek o nových autech (od dealera) a né o nových autech z inzerátů =D Pleteš tu granáty mezi jablka >😒]
MariAchi
Tak ještě jednou - byť redakce použila slovo "srovnání", dle mně je to pouhý seznam, výpis, a to ještě neúplný.

Pokud ti ale jen šlo o to si do někoho rýpnout, tak pokračuj dál beze mně.
novice
Kdyz kouknu na Sauto, tak poradi je trochu jine😒br /> 1. Chevrolet Spark
2. Citroen C1
3. Citroen C-Elysee
4. Dacia Logan
5. Dacia Sandero
6. Ford Ka
7. Citroen C3
8. Peugeot 107
9. Toyota Aygo
10. Skoda Fabia

Nad vsema jeste cni Suzuki Alto a Fiat Panda, ty ovsem maji natoceno 300 a 940 km.
pargi
Předváděčka?
_MT_
Pokud má staré PD, tak u něj je to myslím známý problém. Vím, že jsem něco podobného četl u Passatu, ale detaily si už nepamatuji, tohle mě moc nezajímá.
lukas13
Jj 😉
_MT_
"si vezmi zavazny problem s rozvodovymi retazami u vw group u ich prvych tsi motorov...." První TSI problém s rozvody neměly, co vím. Ať už vezmeš dvoulitr, který byl označován ještě jako TFSI, nebo 1,4 twincharger. Problémy se objevily až u pozdějších jednotek.
lubomir.stastny
Kdybys nelhal. :no: :no:
Jeden člen rodiny koupil novou i20, pětidveřovou, manuální klimatizace, motor 1,2. Cena byla 160 000 Kč.
novice
Snad si to s tim kolem neprecte, mohla by se urazit 😉
novice
Nemeli by lepsi poridit 2 Dacie nez 1 oktavku?
Navic pokud maji v planu tech prcku mit vic nez prumerny par, tak Lodgy je rozumna volba 😉
Joab
Ale jo, dala by se..ale tak nějak si myslim, že pět let už je dost. Zase ta ušetřená patnáctistovka neni v absolutních číslech tak moc a bojim se, že ty dva roky už můžou bejt z pohledu spolehlivosti celkem nezanedbatelnej rozdíl. Ale co, nejlepší auto je vždy služební a žena se aspoň naučí na kole😊
Joab
To já přeci nerozporuju.
Ačkoli osobně nějak víc olítaný auto odmítám (pod řekněme 150), zaprvý když se mi tam něco vysere, jsem naprosto odkázanej na servis (fakt tomu vůbec nerozumim), zadruhý v nějaký vylítaný plečce nechci pustit ženu na silnice.
Mno a ten můj žblebt byl spíš o tom, jak to vnímaj mladý kluci. "Hle, sociální Dacie😊"
Avatar - Hafol
Hafol
Ano, ale on snad každý začínal na ojetině, kolik lidí má na nové první auto ?
Avatar - PTS
PTS
Otázkou je, zda je vůbec vyprodají >😁
lukas13
Jsem si říkal že to tehdy tak nějak bylo. Dík za upřesnění.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Asi výprodej skladových zásob předFL modelu. >😒]
Avatar - Otrava
Otrava
To přeci není pravda. Představ si, že počítali, dejmetomu, s prodejem 100tis. vozů. To už jim dá slušnou návratnost. Jenže ouha - na trhu není zájem a prodá se jen 50tis. - to už na zisk nestačí. Nedejbože zvednou ceny elektřiny apod.
Tak mám ztrátu, peněz za prodaná auta je málo aby to pokrylo veškeré náklady, co s tím? Nahradit ten model jiným? To nejde ze dne na den... Tak leda zastavit výrobu? To by šlo, ale stejně musím platit např. za výrobní linku, teoreticky i zaměstnance...takže když bych přestal vyrábět, vyšlo by mě to ještě dráž.

Tedy, popisuji to asi dost hloupě, ale výrobce je ochoten nést krátkodobě ztrátu do výše variabilních nákladů.
Avatar - PTS
PTS
A redakce by na takto dobrou nabídku zapomněla, kam se na to Dacia s jejich cenama (vůči této Ladě) hrabe. Hned ji jich jdu pár koupit >😒] A vydělám na tom miliooooooony >😒]

Mimochodem, je docela s podivem, co vše píšou do základní výbavy :-!
lukas13
Souhlas :yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Mě by spíše zajímalo, kde se ty prachy ztrácí. PSA furt tvoří jakési koncepty, které z realitou nemají nic společného, to by mě zajímalo jak tam utíkají penízky.
MariAchi
Já jsem to apriori nevtahoval přímo na tebe.

Od dvaceti do třiceti máš minimálně deset (slovy 10) let na to, aby sis to bydlení zařídil a pokud možno bez dluhu, nebo s co nejmenším dluhem. Pak můžeš mít klidně ve třiceti dětinec a přitom ty i žena nové auto. Samozřejmě chápu, že se to tak nepovede všem, ale z 90% je to o tom, že lidi neumí hospodařit s penězi.
Avatar - Hafol
Hafol
Má to dobře, píše....největší ***.... :-!
Ondris
No, zas se můžeš radovat z dítěte 😄
Mně to třeba neoslovuje, navíc jsem na to dost mladej, takže i na pětilitr zbývá. Jednou bude hůř...ta hypotéka udělá hodně.
Avatar - Otrava
Otrava
Na druhou stranu 40tis. Km ještě není moc. I od nových aut za 200tis. očekávám alespoň 70-100 tis. Km bez vyšších výdajů než za pravidelný servis.

Problém je, že i když ty bytelné V6 třeba vydrží mnohem více, koupím je s najetými kilometry, Takže ten rozdíl nebude tak velký. Ale až začne odcházet technika, pravděpodobně díly na luxusnější vůz vyjdou znatelně dráž. A nechci slyšet řeči o tom, že u nějaké prémiové V6, o které člověk neví co s ní dělal první majitel, v jakých podmínkách jezdila apod., je jistota, že vše bude držet lépe jak u nového vozu...o absenci záruky nemluvě.

Takže, mluvíme o alternativách, ale fakt bych si netroufl říci, že starší ojetá luxusní limuzína bude jasně lepší možností.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
"silně pochybuješ"...? A proč?
Protože to psali v novinách?
😉
Avatar - miromen
miromen
Jo hlavně interiér...byt postižen Fiatem.
GTI
Z hlediska kvality a praktičnosti - CITI. A že má plecháče? 😄 Klid, klid, klid 😉 Ano, vůz je dost vizuálně jednoduchý, no pak doporučují UP!. A ten je díky bočnímu zadnímu okénku i stylový.
GTI
Velmi realisticky napsáno a popsáno :yes: To je realismus života. Zde bych snad jen doporučil prodloužit případně splátky půjčky či leasingu na pět let a myslím, že by se dala i nějaká ta rozumná oktávka pořídit.
Avatar - strýček BOB
strýček BOB
Jo, jo, vozit si zadek v prémijofce a potom si to doma bastlit sám a kupovat do toho brzdové desky od TRW >😁 >😁
GTI
Koukám, že se učitel nezapře... >😁 No nechci to nyní přesně zjišťovat, ale tipnul bych to někde kolem 85% průměru. Jinak doporučuji, aby sis rudě-růžovou volební agitaci :no: šetřil na náměstí... :-!

Věta pro tebe - Každá rodina, v níž jsou oba manželé zaměstnaní si dnes může pořídit Rapida. S přehledem.
GTI
No to si piš. I na klimačku se jistě dostane 😉
Avatar - miromen
miromen
Majitel sedající do interiérů Punta II který vypadá jak z kinder vajíčka se lekl interiéru Citiga ? >😒]
GTI
Sám bys raději pořídil koreu než punto, tak se drž pravdy. Ano, je trpká, avšak hlavou v písku nic nezměníš...
GTI
Žiji v silniční české realitě. Nebo jako kdo jezdí po zdejších silnicích, roboti? Ty tu jásáš nad tím, že si rodina může koupit třídveřové Punto? 😄 Klid, vezměme to opravdu realisticky. A tedy tvrdím, že každý (každý) si dnes může dopřát nový důstojný vůz, přitom nemusí nutně lovit v těch nejlevnějších vodách. Jako důstojný, praktický a překrásný vůz tu poslouží ilustrativně samozřejmě to nejlepší, co lze na spodním spektru nabídky pořídit - ŠKODA RAPID. Ano, to je opravdu důstojná varianta poměrně levného auta. Cena začíná někde kolem 250 tisíc. Tedy bratru nějakých sedmdesát jako akontaci, zbytek v měsíčních splátkách (5 let), ve splátkách na které dosáhne opravdu jistě každý.

Nerozumím tvé poslední větě. Ty kupuješ ve vodách, v nichž lovit musíš? Nebo jako třeba toho rapida považuješ za něco, za co by člověk neměl být rád?