Novinky
Gilgit
Más nejaký problém, ze tak nesmyslne kecás?
Přejít do diskuze
Proste Dacii trošku na indickom a podobných rozvojových trhoch trochu prilepšili značkou Nissan a menom s dobrou povesťou...
V článku je jasne napísané, že pre Európu sa s týmto autom nepočíta, tak o čom potom?
Duster je terrano, Kangoo je Cita a A4 je Exeo. Ako keby sme tu globalizáciu nemali už dávno... Ale ako vidím, na auto.cz to zase funguje inak. U niekoho šikovný krok (Exeo), u niekoho prešľap...aj keď je to vlastne to isté...
V článku je jasne napísané, že pre Európu sa s týmto autom nepočíta, tak o čom potom?
Duster je terrano, Kangoo je Cita a A4 je Exeo. Ako keby sme tu globalizáciu nemali už dávno... Ale ako vidím, na auto.cz to zase funguje inak. U niekoho šikovný krok (Exeo), u niekoho prešľap...aj keď je to vlastne to isté...
Já nevím co tu zas všichni vyvádíte, je to určeno pro trh, kde je bestsellerem toto [odkaz] - tak tady nebrečte jak je Nissan zoufalý apod. Na takových trzích jsou auta jako Duster spíš to lepší co tam koupíte a jenom blázen si myslí, že se to objeví u nás
Gilgit
On GTI je proste e😜ert na slovo vzatý, co slovo, nebo dokonce jen palec dolu nebo nahoru, to garázová pravda. >😒]
Odkedy ma v Nissane rozhodujce slovo Renault, znacka devalvuje.
Kvalita a spolahlivost rapidne poklesli, dizajn je naivny, GT-R a Z su jedine svetle momenty. Quashqai sa sice dobre predava, ale inak je to podpriemerne auto, ktore nicim nevynika.
Kde su tie casy Primery GT 4x4, sialenej kubistickej Primery, kde su tie casy spickovych jazdnych vlastnosti (este aj Micra mala na vsetkcyh 4 kolesach kotucove brzdy....) a nepriestrelnej spolahlivosti?
Ked je uz aj Dacia Duster, jedno z najmenej kvalitnych novych aut na trhu ( [odkaz] ), dobra pre znacku NISSAN....
Holt, mozno sa raz dockame, ze na cinskom trhu sa bude v ramci globalizacie a konsolidacie predavat Bugatti Roomster :-!
Kvalita a spolahlivost rapidne poklesli, dizajn je naivny, GT-R a Z su jedine svetle momenty. Quashqai sa sice dobre predava, ale inak je to podpriemerne auto, ktore nicim nevynika.
Kde su tie casy Primery GT 4x4, sialenej kubistickej Primery, kde su tie casy spickovych jazdnych vlastnosti (este aj Micra mala na vsetkcyh 4 kolesach kotucove brzdy....) a nepriestrelnej spolahlivosti?
Ked je uz aj Dacia Duster, jedno z najmenej kvalitnych novych aut na trhu ( [odkaz] ), dobra pre znacku NISSAN....
Holt, mozno sa raz dockame, ze na cinskom trhu sa bude v ramci globalizacie a konsolidacie predavat Bugatti Roomster :-!
Gilgit
Zajímavé je, ze velká skupina diskutéru na tomto fóru, a to hlavne tech "nejchytrejsích", to co ty jsi napsal není schopna pochopit.
Asi chtěl spojením slov naznačit částečně podobně znějící slovo - disaster - katastrofa.
Mně to tak strašný nepřipadá - potřebují především vydělávat a pokud jim tohle ušetří peníze na třeba vývoj... proč ne.
Mně to tak strašný nepřipadá - potřebují především vydělávat a pokud jim tohle ušetří peníze na třeba vývoj... proč ne.
Nic jiného než využítí koncernové techniky na co nejvíce trzích. Nějaký Renault či Dacia je pro Inda či Iráčana asi neznámý pojem.
Z ekonomického hlediska dobrý krok. Z estetického to vypadá mnohem hůř jak Duster.
Z ekonomického hlediska dobrý krok. Z estetického to vypadá mnohem hůř jak Duster.
Gilgit
Sorry, ale plácás nesmysly. Nabídka modifikované verze nejakého modelu pod jinou znackou není na svete nic nového.
Muzes logicky a slusne objasnit, co ti na tom tak strasne vadí a proc nabídka tohoto modelu znamená, ze si automobilka zákazníka necení?
Muzes logicky a slusne objasnit, co ti na tom tak strasne vadí a proc nabídka tohoto modelu znamená, ze si automobilka zákazníka necení?
nakolko je to duster s maskou nissana nevyzera to vobec zle... samozrejme je na zakaznikovi ci chce daciu s logom nissan alebo si kupi nejaky iny normalny nissan.... za mna osobne ked uz tak radsej daciu duster ako tento nissan terrano ..... mam radsej original :yes:
Gilgit
A proto ty jsi neuveritelný primitiv. Kazdý, kdo se nedokáze vyjadrovat, aniz by zesmesnoval firmy nebo modely, to znamená kdo nedokáze dodrzovat urcité zásady slusné komunikace, je pro mne primitiv.
Gilgit
Jak vidís, jde o Indii, a tam jsou jiná kritéria. Jinak dacia, jestli ti to neuslo, je soucástí firmy Renault, a práve v té Indii se ´Duster prodává jako Renault. Nevidím v celé veci zádný problém, naopak.
Ale z pohladu Dusteristov je to revalvacia ich ega. 😉
Uz len cakam, kdo bude po premiere "Terrana" prvy, ktory si logo Dacie na maske prelepi Nissanom.
Uz len cakam, kdo bude po premiere "Terrana" prvy, ktory si logo Dacie na maske prelepi Nissanom.
Už čekám na ty opopnenty, kteří budou řešit, jak je renault kvalitní, úspěšná, designová značka.. >😒] ... a to samé Nissan
Ono, duster je po anglicky "prachovka", nespominam si na ceske slovo, ale je to handra/mop na utieranie prachu....
třeba za mne - ryze z osobního hlediska, které nemá pro automobilky žádnou rozhodovací váhu....
Nissan byl pro mne synonymem poctivé offroad techniky. Modely jako Patrol(do implementace paskvilu 3.0DI) a pickupy - do Navary s "fantastickým" 2,5dCi - to byly stroje schopné těžké práce. No a Terrano, to byl takový mezikus... Vlastně pro mne alternativa pro Toyotu(částečně Mitsu, či Isuzu), pokud člověk chtěl rachotit v terénu.
Ta auta pomalu měkla až vyměkla....Prostě ustoupili a vymalováno. Najdi u nich dnes auto, se kterým se nemusíš bát v terénu si zařádit.... Jasně, že dnešni doba takovým autům nepřeje.... Ale na druhou stranu ta snaha ušetřit "globalizovat" vede k tomu, že auta se nedělají na výdrž, ale na "trendy look" a s výdrží na pár let.
To je to, co mi vadí. Ne, že je to převlečená bída do hezkýho hávu. Vládu přebírá spíš risk management, než quality management....
Nissan byl pro mne synonymem poctivé offroad techniky. Modely jako Patrol(do implementace paskvilu 3.0DI) a pickupy - do Navary s "fantastickým" 2,5dCi - to byly stroje schopné těžké práce. No a Terrano, to byl takový mezikus... Vlastně pro mne alternativa pro Toyotu(částečně Mitsu, či Isuzu), pokud člověk chtěl rachotit v terénu.
Ta auta pomalu měkla až vyměkla....Prostě ustoupili a vymalováno. Najdi u nich dnes auto, se kterým se nemusíš bát v terénu si zařádit.... Jasně, že dnešni doba takovým autům nepřeje.... Ale na druhou stranu ta snaha ušetřit "globalizovat" vede k tomu, že auta se nedělají na výdrž, ale na "trendy look" a s výdrží na pár let.
To je to, co mi vadí. Ne, že je to převlečená bída do hezkýho hávu. Vládu přebírá spíš risk management, než quality management....
Gilgit
Nevím, jestli je to prznení, ale protoze se Renault Duster vyrábí a prodává v Indii, tak verze Nissanu nemuze být úplne identická.
To víš, řeční "imidžáci", pro které je to urážka "značky", ale reálně by si novou Primeru či cokoli podobného nekoupili... To je tu přeci normální.
Tak neako by som to povedal 😄 Ak by som mal dnes vyberať japonca tak bežím do mazdy.Ale rozhodne netvrdím že ostatný sú podpriemerný.
Když se někdy podívám, co Nissan (ale taky třeba Toyota) nabízí na domácím japonském trhu nebo v Austrálii a USA a co prodávají potom v Evropě nebo Asii mimo Japonska, tak mám pocit, jako by šlo o dvě úplně odlišné značky. Za sebe musím říct, že většina japonské produkce, která se mi líbí, se prodává pouze s pravostranným řízením.
Prepáč s 1/2 nesúhlasím. qq dnes už čáka na ďalšiu generáciu a vzkriesil nissan aspoň v eu.Povedať že je podpriemerne je trochu nemiestne. K renaultu sa vyjadrovať nebudem ale co sa týka spoľahlivosti tak nissan je stále medzi top 10.(ten test nemá žiadnu vypovedajúcu hodnotu a ak sa niekto riadi podla toho asi by mal radšej zostať pri mhd.) Nissan ohlásil príchod almery (náhodou nepríde nova primera s príchodom novej laguny?)Primeru mám doma síce je z 96 ale ma pre mňa väčšiu hodnotu ako neaka oktavia golf a nehovorim ze kopa mladých by ju vymenila hneď za rozšlahanú e36.Strata starej primery ma erie rovnako asi ako teba a dúfam ze sa dočkám novej generacie.
>😁 :yes: si vystihol... všetky jeho príspevky si treba archivovať a drviť s ich naspamäť, lebo pravwda je len jedna... >😁 (samozrejme tá jeho) >😒]
Měl jsem Primeru 1,9dCi a naprosto bez problému. Pohodlný velký a příjemný. Ale Terrano ala Duster bych nechtěl
suhlasim, mne osobne sa koncept dacia duster velmi paci. Lacne auto, 4x4, spolahlive nenarocne komponenty. Keby som zil na dedine, pod horou. Je to moj favorit. Jednoducho mam z toho auta pocit, ze ked to zaspinis vystriekas interier wapkou, ked to oskres nic sa nedeje. Ked ti po tom prejde krava tak vyklepes. Jednoducho spotrebak s vysokou uzitkovou hodnotou. A to som vodic BMW. 😄
ale osobne si myslim, ze v indii sa mal predavat ako dacia a u nas ako Nissan. Mal by vacsie sance na uchytenie pri znacke Nissan.
ale osobne si myslim, ze v indii sa mal predavat ako dacia a u nas ako Nissan. Mal by vacsie sance na uchytenie pri znacke Nissan.
Davam za pravdu. Mal som 2 Nissany. Primeru GT a Primeru 2.0 SRi. Velmi spolahlive a GT jazdilo na tu dobu fakt super. Mal som znizeny podvozok siroke gumy. Sedelo to v zakrutach ako zadok na serbliku . Prejazdil som s tym kus Europy a do kopcov sa v tej dobe nechytal nikdo. Oktavie sa mohli v zakrutacjh prevratit na bok ked chceli spravit zakruty s rychlostou akou som to robil na Gt cku. velmi dobre auto fakt mi je luto . Normalne som rozmyslal len z nostalgie kupit si zachovale GT len dnes je uz 110KW malo doba predsa len poskocila o kus dopredu. Stale sa obzriem za starym GT az mi skoro slza vybehne... 😒 Velka nostalgia a mam s tym autom velke zazitky.
Sri bolo velmi spolahlive a pekne jazdilo len oproti GT o dost lenivsie... Primera :yes:
Sri bolo velmi spolahlive a pekne jazdilo len oproti GT o dost lenivsie... Primera :yes:
Ved to! Primera z roku 1996 bola spickove auto! V USA sa predavala ako Infiniti, a to o niecom svedci! To auto bolo vysoko nad vtedajsou konkurenciou v Europe a to vratane niektorych premiovych kusov.
Gilgit
Jiste, souhlasím, ale zrejme dosli k výsledku, ze pro Indii a prípadné dalsí cílové trhy to stací.
JJ chápu rebranding modelu, je to "easy" cesta jak mít za málo nový model v portfoliu. Jen jsem čekal od Nissanu prostě víc, ne jen toto. Jinak proti Dusteru nic nemám, naopak je mi docela sympatický 😉
Ako sa tak na to portfólio áut u Nissana pozerám mám pocit že Z a GT-R sú vytvorom iného človeka, ktorý len potreboval peniaze na vývoj a to mu poskytlo Nissan stým že to bude logo Nissan. Ja si nemôžem pomôcť ale GT-R i napriek dizajnu opravdu zbožnujem a Z tiež. No tieto vozy celé zle jak Renólt. Ak Nissan tak GT-R :yes: . Inak :no: :no:
zastřelili Terrano paní Müllerová..... Sedm globalizačních kulí, jako z Bedfordu......
Inu jestli je tohle reál a ne nějaká mula či fake, tak je to teda hrůza Velebnosti.....
Teď si trošku zaspekuluji, ale jestlivá tohle bude Terrano, tak to bude stát v základu tak půl míle - top verze tak 800-900kolíků - aneb - kupujte Dustery - nebudou nebudou 😉
Inu jestli je tohle reál a ne nějaká mula či fake, tak je to teda hrůza Velebnosti.....
Teď si trošku zaspekuluji, ale jestlivá tohle bude Terrano, tak to bude stát v základu tak půl míle - top verze tak 800-900kolíků - aneb - kupujte Dustery - nebudou nebudou 😉
Neřeš co mi ušlo nebo neušlo. Prostě já to čachrování se značkami nemám rád. Jednou to je Nissan, tak to má být Nissan, a když je to Dacia, tak to mají prodávat jako Dacia. Pokazí si jméno, a pak si musí pomáhat různými značkami jako třeba Datsun nebo Infiniti, Ale není to zdaleka jen Nissan, kdo v tomto dělá chaos.
áno ved to súhlasim mna mrzi ze primera nemala motory v eu sr20ve aspon som take nenasiel neviem co by som dal za taku primeru. nove auta no tak fakt jedine mazda stoji za zvazenie mam este (p10 1.6 invitation 1090kg 90hp ziadny trhac ale bohate staci a do kufra neni problem napchat exc)proste spokojnost vyborny podvozok ale trochu divna prevodovka stredne otackove pasmo nic moc musi sa to tocit ale v meste to ma celkom prijemny spodok auto sme kupili v roku 2002 vteddy tu behali tak felicie a podla mna primera sa este dnes nemusi za nic hanbit prekvapil ma kamarat ked po jednej jazde v starej primere (96kw) cely nasledujuci den hucal do ucha ze v nicom sa tak nebavil za volantom a to ma nove mondeo iba tolko a som haklivy na spojenie odkedy renault s nissanom... a nizka spolahlivost a prepace za chyby 😄 😄
Ta maska a svetla mi prijdou perfektni, jenom ten naraznik je hrozne usekly, ale to bude ve prospech najezdovych uhlu. Zadek je orlando jak vysite, ale neda se rict, ze by to bylo horsi, nez puvodni duster.
No, ale dalo se to čekat... pro Evropu to není a tak proč se s tím piplat... :-!
Mimochodem, nevím jak vám, ale mě zezadu hned napadlo Orlando [odkaz] [odkaz]
Mimochodem, nevím jak vám, ale mě zezadu hned napadlo Orlando [odkaz] [odkaz]
Gilgit
Proc? Primitiv je spisovné slovo a vyjadruje dojem který mám z nekoho kdo pouzívá slova jako "Hnuster". Já proste nesnásím, kdyz nekdo místo vecné kritiky zesmesnuje firmy/znacky/modely slovy typu "hnuster", "hnujdaj" atd. Tento muj názor jsem zcela slusne napsal. Pokud se mýlím, tak se rád omluvím, ale jak ríkám, tvoje reakce ve mne tento dojem vyvolala. Neríkám, ze se ti Duster nebo ten nový Terrano musí líbit, ale podle mne se kritika dá vyjádrit korektne.
Gilgit
Nic ve zlém. Cástecne más pravdu, ale podle mne to práve v prípade Nissanu logiku má. Infiniti le luxusnejsí znacka Nissanu, Datsun nová levná znacka Nissanu. Treba v Rusku je Nissan usídlen spís ve vyssím cenovém segmentu, tak se rozhodli pro Datsun aby nabídli levné automobily a zároven si tím "nekazili" znacku Nissan.
Jiste, nekdo muze ríct ze Infiniti nebo Lexus jsou "umelé znacky", ale co to vlastne znamená? Audi sice není znacka umelá, ale znacka umele vzkrísená po delsí prestávce, stejne jako ted Datsun.
A co se týce toho Terrana na bázi Dusteru, myslím ze je fakt dulezité videt, ze je to pro Indii.
Jinak já se dost zabývám tím, pod jakými znackami a modelovými jmény se ruzné vozy prodávají v ruzných cástech sveta, a nekdy je to dost divoké.
Jiste, nekdo muze ríct ze Infiniti nebo Lexus jsou "umelé znacky", ale co to vlastne znamená? Audi sice není znacka umelá, ale znacka umele vzkrísená po delsí prestávce, stejne jako ted Datsun.
A co se týce toho Terrana na bázi Dusteru, myslím ze je fakt dulezité videt, ze je to pro Indii.
Jinak já se dost zabývám tím, pod jakými znackami a modelovými jmény se ruzné vozy prodávají v ruzných cástech sveta, a nekdy je to dost divoké.
Koukám, že máš poměrně širokou slovní zásobu pokud jde o chabé pokusy někoho urazit a zásad slušné komunikace se držíš opravdu důkladně >😁
Vrat sa GT.... Viem ze dnes je uz 110KW na 2L benzin hodne malo ale mohlo by sa vratit tak so 150 KW a rovnakymi jazdnymi vlastnostmi. Samozrejme aby nevyzeral ako nejaka Dacia >😁 Nemozem zabudnut ako to super jazdilo . Bolo to sice pred 15 rokmi ale to sa neda zabudnut................ 😒
Snáď tu o pár rokov nebude nové GT-R len prebalený Logan ;-\
Ale tiež to tak vidím, že keď Nissan tak GT-R alebo Z, škoda Z že je to len klasický 2-miestny roadster, keby mal 4 sedačky ako bratranec pod značkou Infinity, tak mi hovorí pane 😉
Ale tiež to tak vidím, že keď Nissan tak GT-R alebo Z, škoda Z že je to len klasický 2-miestny roadster, keby mal 4 sedačky ako bratranec pod značkou Infinity, tak mi hovorí pane 😉
zastřelili Terrano paní Müllerová..... Sedm globa jako z Bedfordu......
Inu jestli je tohle reál a ne nějaká mula či fake, tak je to teda hrůza Velebnosti.....
Teď si trošku zaspekuluji, ale jestlivá tohle bude Terrano, tak to bude stát v základu tak půl míle - top verze tak 800-900kolíků - aneb - kupujte Dustery - nebudou nebudou 😉
Inu jestli je tohle reál a ne nějaká mula či fake, tak je to teda hrůza Velebnosti.....
Teď si trošku zaspekuluji, ale jestlivá tohle bude Terrano, tak to bude stát v základu tak půl míle - top verze tak 800-900kolíků - aneb - kupujte Dustery - nebudou nebudou 😉
Souhlasím s tebou, GT-R je skvost (i když né designový) a Zetko je ikona... Je tu ale jedno ale, proč pro Indiány (Indy) dělat něco extra, když jim převlečený Duster postačí... věřím, že budoucí kroky tu v Evropě si Nissan rozmyslí a nenechá si pokazit image spolehlivého výrobce :-!
Tady máš čumák Mercedes, budeš king...? Že je to Renault neva....
Nepřipomíná Vám to Vietnamce se značkovým Adidora, Kawadaki, Nice...
Je načase nechat pár automobilek zkrachovat... a přestat ty sra..y kupovat.
Kupujícím ...ovcím to ale nevysvětlíte.
Nepřipomíná Vám to Vietnamce se značkovým Adidora, Kawadaki, Nice...
Je načase nechat pár automobilek zkrachovat... a přestat ty sra..y kupovat.
Kupujícím ...ovcím to ale nevysvětlíte.
Bohuzial po skusenosti s Primerou (nasa sekretarka) a s Kaskajom ti musim dat za pravdu...bohuzial 😢 Ale som presvedceny, ze ten hazard s dobrym menom sa raz nevyplati, aj ked sa Nissanu momentalne dari.
>😁 no jo, dnes už skutočný (nový) offroad pomaly ani nezoženieš... Niva, Wrangler, G-éčko (za plnotučnú cenu), Defender. 8-s
ale tomu sami nevěříme ne? I když - byla by to krása(bez dpf filtru - diesel tak kolem 120kW, rám, špéry na třech - jé - no nic - budíček....)
Asi máš pravdu... možno je fakt toto recept ako zvýšiť predaje, osvedčená nenáročná technika a (za tú cenu) určitá spoľahlivosť plus zvučné meno by mohli priniesť úspech. Možno keby to začali predávať aj u nás tak by sa našli ľudia ktorý by za menší príplatok nosili na grile radšej znak Nissanu ako Dacie. 😄
Tak v EU môžu použiť názov Terrano III. Predchádzajúci model mal oficiálne v názve II. tak prečo nie... ;-\
to jsem si bohužel všiml, ale ty ostatní mi jsou tak nějak úplně jedno. Protože jsem měl kdysi Patrola a jezdil i v Terranu či Mavericku, tak mi to nostalgicky tak nějak vadí......i když s tím nic neudělám....
jo takže když globálně použíjí Terrano v asii, tak stejně nazvou jiný model tady.... Tak to potom ano.....Jak se u Vás jmenuje Octavie?
Mně opravdu teďka nejde jen o Nissan a Duster, ale o celkový princip a přístup k věci ze strany některých automobilek. Určitě máš lepší přehled, pokud se tím aktivně zabýváš. Pro mne je to spíše jen dosti nepříjemná komplikace (detaily teď nechci vysvětlovat, ale věř mi, že to tak je), a tak když je nejhůř, sáhnu k Wikipedii a jsem zděšen, jak se s tímto čachruje.
Gilgit
Já samozrejme netvrdím, ze rebranding je univerzálne perfektní vec která se má delat co nejintenzivneji. Rebranding se má delat jen tam, kde má skutecne smysl, a to s citem. Otázka je také, jestli se bavíme o primitivním rebrandingu nebo o vozech s vetsími optickými rozdíly.
Co se týce znacek Oldsmobile a Pontiac, rekl bych, ze rebranding byl jen jednou z prícin odchodu na onen svet. Prípad Pontiacu je vubec specifický. Pod tlakem insolvence a americké vlády se rozhodovalo mezi znackami Pontiac, Buick a GMC. Bylo by nerozumné zrusit Buick, kdyz je to hlavní znacka GM v Cíne. GMC má zase vetsí profit na jeden vuz. Tak na to bohuzel doplatil Pontiac.
Prípad Mercury ukazuje zcela primitivní pouzití rebrandingu, kdy hodne lidem muselo být dávno jasné, ze se tím znacka dlouhodobe zruinuje.
Co se týce znacek Oldsmobile a Pontiac, rekl bych, ze rebranding byl jen jednou z prícin odchodu na onen svet. Prípad Pontiacu je vubec specifický. Pod tlakem insolvence a americké vlády se rozhodovalo mezi znackami Pontiac, Buick a GMC. Bylo by nerozumné zrusit Buick, kdyz je to hlavní znacka GM v Cíne. GMC má zase vetsí profit na jeden vuz. Tak na to bohuzel doplatil Pontiac.
Prípad Mercury ukazuje zcela primitivní pouzití rebrandingu, kdy hodne lidem muselo být dávno jasné, ze se tím znacka dlouhodobe zruinuje.
Ale môže to byť aj opačne. Terrano nebol žiadny "láce" a na chudobnejších trhoch ho možno poznajú len ako jazdenku - proste staré šunky, ktoré svojou spoľahlivosťou získali výbornú povesť. Sandero nie je nijak zlý voz, práve naopak - svojou jednoduchosťou a robustnosťou má dobré predpoklady uspieť práve u zákazníkov, ktorí jazdia po nespevnených cestách a rozbitých asfaltkách. Okrem toho je to pomerne lacný voz, čo je tiež dosť dôležitý predpoklad.A čo ešte chýba k úspechu, ak máme lacné a dobré auto? No dať mu zvučné meno, na ktoré zákazníci počujú.
Tak rebranding poslal na onen svet už zopár zvučných značiek keď si si nevšilmol, napr. Pontiac, Oldsmobile, Mercury, Rover...
Samozrejme máš pravdu, zhrnul si to dobre, pre nás to môže byť šumák, no otázka znie či aj na tých trhoch kam to preznačkované čudo smeruje nemá (staré) Terrano dobré meno o ktoré môže touto Dáciou prísť... Hlavne v rozvojových štátoch sú terénne autá veľmi populárne a toto je podľa mňa hazard ako so značkou Nissan tak s menom Terrano. ;-\
Nabudúce si prečítaj aj článok (kde sa to bude predávať) a potom sa snaž byť múdry a vtipný... :no:
suhlas .. kedysi nissan mal pekne auta... ci uz almera micra primera.... povodne terrano, patrol... vsetko boli krasne kusky.... zvlast tato generacia primery sa mi pacila asi najviac [odkaz] .... dnes ked sa pozeram na micru, kaskaj, juke.... musim zaplakat... a asi nie som jediny ktoremu sa tato dnesna modelova ponuka a dizajn znacky nissan velmi nepozdava.... uz o polroka ma byt nova almera tak hadam sa to obrati v dizajne k lepsiemu a vratia sa stare dobre pekne nissany ako za starych cias... verme ze navrat almery bude znamenat aj navrat k peknym nissanom...
nissan terrano bol kedysi jeden poctivy solidny terenak: [odkaz] ... tento prerobeny duster ktory sa bude volat terrano je vysmech, nie je ani originalny ani pekny zrejme ani kvalitny .... k comu je to vlastne neviem.. nissan by sa mal nad sebou zamysliet a zacat uz vyrabat normalne auta... lebo jeho ponuka v eu na kaskaji vecne prezivat nebude...
nissan terrano bol kedysi jeden poctivy solidny terenak: [odkaz] ... tento prerobeny duster ktory sa bude volat terrano je vysmech, nie je ani originalny ani pekny zrejme ani kvalitny .... k comu je to vlastne neviem.. nissan by sa mal nad sebou zamysliet a zacat uz vyrabat normalne auta... lebo jeho ponuka v eu na kaskaji vecne prezivat nebude...