Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový VW Golf R: 300 koní, 380 N.m a 0-100 km/h za 4,9 sekundy

Na veřejnost se dostaly první obrázky nové generace Volkswagenu Golfu R, který dostane pohonné ústrojí ze sesterského Audi S3.
Zpět na článek
20. 8. 2013 11:08
20. 8. 2013 11:11
20. 8. 2013 13:03
20. 8. 2013 11:13
20. 8. 2013 11:18
20. 8. 2013 11:25
20. 8. 2013 11:37
20. 8. 2013 18:35
20. 8. 2013 19:18
20. 8. 2013 19:19
20. 8. 2013 18:36
20. 8. 2013 11:25
20. 8. 2013 12:25
20. 8. 2013 11:27
20. 8. 2013 11:32
20. 8. 2013 11:37
20. 8. 2013 12:07
20. 8. 2013 12:18
20. 8. 2013 12:38
20. 8. 2013 12:54
20. 8. 2013 13:07
20. 8. 2013 13:41
20. 8. 2013 15:03
20. 8. 2013 11:43
20. 8. 2013 12:00
20. 8. 2013 12:27
20. 8. 2013 12:34
20. 8. 2013 12:38
20. 8. 2013 12:06
20. 8. 2013 12:36
20. 8. 2013 12:57
20. 8. 2013 12:42
20. 8. 2013 12:56
20. 8. 2013 13:58
20. 8. 2013 19:26
20. 8. 2013 12:37
20. 8. 2013 12:40
20. 8. 2013 12:45
20. 8. 2013 12:51
20. 8. 2013 12:54
20. 8. 2013 13:23
20. 8. 2013 13:32
20. 8. 2013 13:33
20. 8. 2013 14:34
20. 8. 2013 14:36
20. 8. 2013 14:37
20. 8. 2013 14:39
20. 8. 2013 18:40
20. 8. 2013 14:08
20. 8. 2013 14:37
20. 8. 2013 14:40
20. 8. 2013 13:26
20. 8. 2013 12:56
20. 8. 2013 12:58
20. 8. 2013 13:23
20. 8. 2013 12:45
20. 8. 2013 12:51
20. 8. 2013 13:00
20. 8. 2013 13:04
20. 8. 2013 13:09
20. 8. 2013 13:18
20. 8. 2013 13:47
20. 8. 2013 14:45
21. 8. 2013 19:41
20. 8. 2013 13:19
20. 8. 2013 13:45
20. 8. 2013 13:48
20. 8. 2013 13:57
20. 8. 2013 14:03
20. 8. 2013 14:12
20. 8. 2013 14:18
20. 8. 2013 14:09
20. 8. 2013 14:27
20. 8. 2013 14:31
20. 8. 2013 14:27
20. 8. 2013 14:10
20. 8. 2013 14:24
20. 8. 2013 17:40
20. 8. 2013 18:03
20. 8. 2013 22:22
21. 8. 2013 08:58
21. 8. 2013 10:50
20. 8. 2013 13:11
20. 8. 2013 13:11
20. 8. 2013 13:20
20. 8. 2013 13:33
20. 8. 2013 13:37
20. 8. 2013 13:37
20. 8. 2013 13:42
20. 8. 2013 14:08
20. 8. 2013 14:24
20. 8. 2013 14:30
20. 8. 2013 14:35
20. 8. 2013 15:06
20. 8. 2013 15:11
20. 8. 2013 16:26
20. 8. 2013 14:29
20. 8. 2013 14:12
20. 8. 2013 14:31
20. 8. 2013 14:32
20. 8. 2013 14:34
20. 8. 2013 14:48
20. 8. 2013 15:06
20. 8. 2013 13:06
20. 8. 2013 13:10
20. 8. 2013 18:00
20. 8. 2013 13:01
20. 8. 2013 13:06
20. 8. 2013 13:14
20. 8. 2013 13:16
20. 8. 2013 13:21
20. 8. 2013 13:45
20. 8. 2013 14:23
20. 8. 2013 15:20
20. 8. 2013 15:29
20. 8. 2013 16:21
20. 8. 2013 17:05
20. 8. 2013 18:10
20. 8. 2013 20:36
20. 8. 2013 22:10
20. 8. 2013 20:35
20. 8. 2013 14:33
20. 8. 2013 14:50
20. 8. 2013 16:20
20. 8. 2013 14:25
20. 8. 2013 19:57
20. 8. 2013 23:39
21. 8. 2013 09:24
21. 8. 2013 09:48
Avatar - KANKUNEN
20. 8. 2013 11:08
Pěkně
V reále na cestách to bude pěkné svezení, na rekordy v německém zkrachovalém lese to nebude, ale bude to fugovat i na mokru a v zimě.
Rozbalit vlákno
2
20. 8. 2013 11:11
Re: Pěkně
No nevím, v předchozí generaci bylo s GTI lepší svezení, než s "eR"... Jsem zvědavý na porovnání dnešního GTI Performance s novým "eRkem" :-)
Avatar - Emel
20. 8. 2013 13:03
Re: Pěkně
Čtyřkolku buď chceš nebo nechceš... je to spíš filosofická otázka, kterou nějaké srovnání podle mě úplně nepokryje.
20. 8. 2013 11:13
Hmmm...
...tak jsem zvědavej na tu M4 kam se posune... Když Golf teď dává 0-100 za 4,9 :-)
Rozbalit vlákno
11
20. 8. 2013 11:18
Re: Hmmm...
Jó, Golf se posunul s tímto zrychlením do vod, které dříve patřily jen supersportům.
Avatar - sargis
20. 8. 2013 11:25
Re: Hmmm...
Iste tomu dali nejaky elektromanagement na launch control...sa mi nezda, ze by to automat tolko zlepsil bez pouzitia nejakeho LSD...
20. 8. 2013 11:37
Re: Hmmm...
U 6 stupňového DSG uváděli 60 ms (a kdo ví, kolik je to dnes), když řadí na předpřipravený převod, pokud se nepletu. Bavíme se myslím o dvou přeřazeních, takže proč ne? A "LSD" toho v přímce na dobrém povrchu moc neudělá. Jen pravděpodobně přihodí další ztráty.
Avatar - white label
20. 8. 2013 12:05
Re: Hmmm...
K čemu na rozjezd LSD, když je to AWD?
Avatar - woody-alien
20. 8. 2013 12:12
Re: Hmmm...
Na rozjezd je právě LSD dobré....a AWD neznám, to bude nějakej novej matroš... >:-[]
Avatar - white label
20. 8. 2013 12:22
Re: Hmmm...
Zřejmě slušnej odddíl (Chvojkovice Brod?), to já se LSDéčkem naopak "dorážím"...
Na AWD ("All Wheels Death") si dej pozor, většina ho zkusí jen jednou... >:-[] ;-)
Avatar - bigsoul
20. 8. 2013 18:35
Re: Hmmm...
AWD = 4x4 jedno z označení, ktore využiva najme Volvo :-)
Avatar - JDM
20. 8. 2013 19:18
Re: Hmmm...
nebo spíš se sním hodně ohání subaru
Avatar - white label
20. 8. 2013 20:01
Re: Hmmm...
Poskoč si, stojíš si na vedení... ;-)
Avatar - JDM
20. 8. 2013 19:19
Re: Hmmm...
spíš je to 4motion ne? >:-[]
Avatar - bigsoul
20. 8. 2013 18:36
Re: Hmmm...
U 4x4 zrychlenie z 0-100 to nieje až, taký zazrak, ale na okruh úplne irelevantné :-)
Avatar - Deathstar
20. 8. 2013 11:25
Manual
Palec nahoru za možnost manuálu..to se cení.. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
20. 8. 2013 12:25
Re: Manual
Zvláště v době, kdy už i M-ková BMW a Porsche přecházejí na automat... Možnost volit stále i manuál u Golfu R je fakt třeba ocenit :yes:
Avatar - CHerokee
20. 8. 2013 11:26
A 45 AMG, Golf R....
Nemůžu si pomoct, ale tyhle zběsilé hatbacky s dvoulitrovým motorem a zrychlením na úrovni V8 mají něco do sebe. Ať už je to cena nebo přijatelná spotřeba...
Rozbalit vlákno
0
20. 8. 2013 11:27
BRRAVO
:yes: :-!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - woody-alien
20. 8. 2013 11:32
Re: BRRAVO
Ten, kdo chce mít pravou princeznu,
musí být z vyšších sfér.
Kde prosí o ruku, musí mít záruku,
tou je jeho ryčné eR
Pouze ten může být premiér.
A kdo nemá eR, ten je amatér.
;-) >:D
20. 8. 2013 11:37
Re: BRRAVO
>:D ´sem si to při čtení notoval... :-)
20. 8. 2013 12:54
Re: BRRAVO
Tak a další diskuse je zbytečná >:D :yes:
20. 8. 2013 13:07
Re: BRRAVO
:yes: většinou mi řikaj "ty bejku"...
20. 8. 2013 13:41
Re: BRRAVO
I tak stručný příspěvek ti zabere více než 4,9s... Ta představa, že než dopíšeš příspěvek tak má Géčko na tachometru 200 bere dech. O to víc když je řeč o kompaktní hatchbacku. :yes:
20. 8. 2013 11:43
perfektní..
na celoroční víkendové auto naprosto vynikající :-) Neznalec uvidí jen "obyčejný" sedmičkový golf a tenhle styl mám rád... Hlavně nenápadně a pak jim to nandat :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - iudex
20. 8. 2013 12:00
Re: perfektní..
Ja naopak myslím, že pri Rku (R ako Racing?) sa mohli dizajnéri trochu viac odviazať. U GTI tú "understatement" chápem, u 300k dravca, čo dá stovku pod 5 sekúnd už nie. ;-\
Avatar - white label
20. 8. 2013 12:12
Re: perfektní..
Ostentativně dělají vrcholné verze skoro všichni..., je dobře, že to někdo dělá jinak. ;-)
20. 8. 2013 12:27
Re: perfektní..
tak ono na druhou stránku co bys tam ještě chtěl přidat/zlepšit , aby to pro tebe bylo vic "racing"? Možná je hodně umírněný ten předek, ale zadek si myslím,že je naprosto v pořádku. Čtyři laufy, protážená střecha do křidélka,difuzor. Tohle není sedan/liftback kde bys to mohl okřídlit ála EVO.
Avatar - Dinar
20. 8. 2013 12:34
Re: perfektní..
Proč by mělo auto, které dá stovku pod pět vteřin vypadat jak modýlek z hot wheels serie? Předpokládám, že narážíš na A45 AMG.
Avatar - iudex
20. 8. 2013 12:38
Re: perfektní..
No to je trochu opačný extrém (hlavne s tým packom). :-|
20. 8. 2013 12:25
Re: perfektní..
Proto jezdím v GHOSTU :-)
20. 8. 2013 12:06
hosi hosi
sportovni auta nejsou o laboratornim zrychleni za ideálních podminek, ale o uplne necem jinem :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
20. 8. 2013 12:14
Re: hosi hosi
No nekecej, ještě, že tě tu máme, jsi jasné světlo do tmy naší nevědomosti... :*) >:-[]
Avatar - Enthusiastic.driver
20. 8. 2013 12:30
Fascinace...
Ach jo, jak ten čas letí... Naši otcové si možná před lety říkali to samé, avšak nepřestává mě fascinovat fakt, že obyčejný hatchback za relativně normální cenu, zvládá kilo za 5 vteřin... Ty krávo... když jsem si lepil na skříň plakáty z autotipu, zvládla to jen hrstka exotických placek...

A opět si kladu otázku, kdy se to zastaví?
Rozbalit vlákno
9
Avatar - woody-alien
20. 8. 2013 12:34
Re: Fascinace...
Neboj, v Bruselu na tom máknou..... ;-)
Avatar - Dinar
20. 8. 2013 12:36
Re: Fascinace...
Netřeba chodit do dětských let, od tohohle by dostala ve zrychlení na zadek i carrera 996, a to je deset let zpátky. ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
20. 8. 2013 12:38
Re: Fascinace...
No však, v té době jsem si lepil ty plagáty >:D
Avatar - Dinar
20. 8. 2013 12:57
Re: Fascinace...
Kua, mateřinka... :-) ;-)
Avatar - iudex
20. 8. 2013 12:42
Re: Fascinace...
Tak mi napadá, ako by sa asi prsili fandovia Hondy, keby túžobne očakávané CTR dalo stovku pod 5 sekúnd. ;-) >:-[] (a kľudne sa stavím, že ani v tom r. 2015 to CTR nedokáže).
Avatar - Dinar
20. 8. 2013 12:56
Re: Fascinace...
Nevím, jestli je vůbec možné udělat relat. lehkou předokolku, která by mohla dát stovku pod pět. ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
20. 8. 2013 12:58
Re: Fascinace...
Jde, ale nejde jí postavit na gumy použitelné do běžného provozu...
Avatar - iudex
20. 8. 2013 13:58
Re: Fascinace...
Jasne, to už je viac otázka gripu, ako výkonu, ale Meganu RS viackrát namerali stovku za päť a niečo, takže teoreticky by sa i s tým predohrabom mohlo podariť pokoriť 5s.
Ale nejde o to, nech Honda spraví trebárs štvorkolku či zadokolku, momentálne sú to len sľuby a reklamné, nič nehovoriace spoty. ;-)
Avatar - JDM
20. 8. 2013 19:26
Re: Fascinace...
jestli dokáže CTR po 5s ,spíš by mě zajímalo jak na tom bude za první zatáčkou , rychlej start závod nevyhrává :-!
Avatar - Dinar
20. 8. 2013 12:37
Jedni
po Nordschleife kreslí a druzí po ní jezdí. >:D ;-)
Rozbalit vlákno
103
Avatar - iudex
20. 8. 2013 12:40
Re: Jedni
Asi tak. >:-[] Niekto avizuje auto tri roky dopredu, niekto ho proste hneď vyrobí.
Avatar - Enthusiastic.driver
20. 8. 2013 12:49
Re: Jedni
trochu sarkastický úsměv, co? >:D
Avatar - Choochoo
20. 8. 2013 12:51
Re: Jedni
Premotorovany auto ve ctyrkolce pomalejsi nez stara predokolka, to opravdu neni sarkasticky usmev >:D
To je presne to co jsem psal jinde, Megane se obavat o cas 8:08 muze urcite jen ze dvou duvodu. Jednim je Megane nove generace a tim druhym neni ani jedna tahle premotorovana ctyrkolka na paleni gum na semaforech >:D
Avatar - Dinar
20. 8. 2013 12:54
Re: Jedni
I ty rozumbrado, viděls někdy volant auta z přední sedačky, myslím skutečný volant, ne ten plastový z play stationu. Totiž věta "premotorovana ctyrkolka na paleni gum na semaforech" to je zatím nejsilnější kandidát na letošní zlatý ventilek. >:-[] >:-[]
Avatar - Choochoo
20. 8. 2013 13:23
Re: Jedni
Co? Palit gumy se ctyrkolkou nejde? Ze by to bylo pomale a jeste slabe? >:-[]
Avatar - Dinar
20. 8. 2013 13:32
Re: Jedni
"premotorovana ctyrkolka na paleni gum na semaforech" zlatý ventilek roku 2013... and the winner is... čůčostejšn. >:D
Avatar - Choochoo
20. 8. 2013 13:33
Re: Jedni
Je pravda, ze je to slabe, takze mas pravdu >:D
Avatar - Sysoj Psojič
20. 8. 2013 14:00
Re: Jedni
Mám GT-R se 650PS a 800NM, přesto tato 4kolka gumy nepálí, max lehounce hrábne zadníma a má 200km/h za 10s. To jen pro informaci, kam až sahá účinnost 4x4.
Avatar - white label
20. 8. 2013 14:36
Re: Jedni
Tak se příště prober s tím nutným "samosvorem" z FWD pro 300koňovou čtyřkolku. >:-[]
Avatar - bigsoul
20. 8. 2013 18:40
Re: Jedni
:-) on radšej nech ostane pri Meganééééé. GT-R je zverina auto a momentalne najlepšia cestná štvorkolka. :yes: :yes: :yes:
Avatar - white label
20. 8. 2013 14:08
Re: Jedni
To víš, Golf R s 300PS je "přemotorovaný" i s AWD, za to v roce 2015 (možná) přijde naopak "nepřemotorovaná" CTR s 300PS a FWD. >:-[] ;-)
Avatar - Dinar
20. 8. 2013 14:37
Re: Jedni
Je přemotorovaný, ale když nehrabe, je slabý... Čůčostejšn dneska jede. >:-[]
Avatar - white label
20. 8. 2013 14:40
Re: Jedni
Jj, viz i závěr mé reakce ze 14:23. >:D
Avatar - Enthusiastic.driver
20. 8. 2013 12:56
Re: Jedni
No já narážel spíš na ty 3 roky slibů... Za kolik dá eR severní smyčku je myslím většině lidí jedno... A pálení gum na semaforech se čtyřkolkou, to je trochu protimluv, ne?
Avatar - Choochoo
20. 8. 2013 13:26
Re: Jedni
Spise narazka na pomaly okruh. cas, ale suprtrupr cas na stovku ;-) Osobne musim obdivovat Megana, pac ten jeho cas je opravdu o tridu jinde, proto se musim trochu pousmat. Jestli pak ten cas je fakt pravdivej ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
20. 8. 2013 14:36
Re: Jedni
No, když bych chtěl být zlý, tak řeknu, že předchozí Golf R, měl aspoň ten čuprtrupr čas na stovku (a jak bude nový rychlý na nordschleife zatím nikdo neví), CTR 8G nemá ani čas na stovku a už vůbec ne čas na okruhu...
Avatar - Dinar
20. 8. 2013 12:58
Re: Jedni
To bude spíš škleb. >:D
Avatar - Choochoo
20. 8. 2013 12:45
Re: Jedni
Jen aby to nedopadlo, ze jedni jezdi pomaleji se 4-kolkou nez druzi s predokolkou ;-)

Za kolik ze to uzdelal Megane(8:08)? RS3 v roce 2010 s vykonem 250kW a kroutakem 450Nm a AWD za 8:20 >:D ;-)

Jedni proste vyrabej prumerny premotorovany hatche,o tom zadna, pro skolaky se zrychlenim 0-100km/h >:D
Avatar - Dinar
20. 8. 2013 12:51
Re: Jedni
Ať to dopadne jak chce, tady máš bez velkého humbuku třísetkoňový HB jedoucí v rámci třídy na špičkové technice, od hondy máš stále jen ten nápis v zatáčce.

A pokud je něco pro školáčky, pak je to v případě HH právě ta argumentace vteřinovými rozdíly v čase na NS. >:D :-!
Avatar - Emel
20. 8. 2013 13:00
Re: Jedni
Z druhé strany, Honda je na to svým způsobem sama, zatímco VW... když to trošku přeženu tak jen balí techniku Audi do svého kabátku. Zákazníka to samozřejmě nezajímá, ale já osobně z úcty k Hondě a její tradici počkám, s čím Honda v nejbližších letech přijde... a budu její současnou nemohoucnost akceptovat jako dočasný výpadek.
Avatar - Dinar
20. 8. 2013 13:04
Re: Jedni
Ale jo, akceptovat můžem cokoliv, na druhou stranu mi ty hondí tance začínají připomínat alfu... Navíc, otočím-li tvůj pohled, můžu říct, že je ostuda od sportovně se profilující automobilky, že ji v nabídce sport modelů drtí značka, jejíž nosným programem jsou praktická auta.
Avatar - Emel
20. 8. 2013 13:09
Re: Jedni
Honda zaspala. V tom se shodneme, ostatně, jistě jsi zaznamenal, že "vypjatými diskusemi" s Kingem už jsem taky nějaký ten čas strávil.

Zprávy o NSX, novém CTR a návratu do F1 beru jako potvrzení toho, že si toho je Honda vědoma a hodlá s tím něco dělat... a protože si Hondy vážím, tak věřím (chci věřit), že to dopadne dobře a máme se na co těšit.
Avatar - Dinar
20. 8. 2013 13:18
Re: Jedni
Já to mám opačně, automobilka na mně dělá dojem, když fungují její běžné modely. Tím fungují, myslím řidičsky fungují. V tomto smyslu na mě dělal jako poslední dojem accord 7g, civic ještě generaci zpět. A to už je moc dlouho a trh je plný lepších soutěžících. A pokud jde o věření, nostalgii apod., pak mnohem větší slzy roním při zprávách o alfě, to je kus evropské automobilové historie, pro úpadek hondy, jakkoliv měla můj respekt, zdaleka tolik neslzím. ;-)
Avatar - Emel
20. 8. 2013 13:47
Re: Jedni
Ano, nic proti, to NSX je jen špička ledovce. A jde to i bez špičky, jak ukazuje Mazda. Tím spíš F1, to je jen takový bonbonek. Jde spíš o to, že tím automobilka demonstruje, že úplně nepropadla zelenému šílenství a uvědomuje si, že tu existuje nějaká skupina fanoušků - a co víc, potenciálních zákazníků - kteří si žádají něco jiného.

Alfa - uvidíme, Giulietta je fajn, Mito dejme tomu, 4C je hodně zajímavá... pokud na to bude mít Fiat peníze a někde to nepohnojí, nemuselo by to nutně dopadnout špatně.
Avatar - Tomas_2002
20. 8. 2013 14:45
Re: Jedni
Alfa se měla nechat koupit koncernem, když měla možnost. Mohla stavět své designové perly na prověřené technice VW a AUDI a měla potenciál dostat se opět na výsluní.... :yes: Klidně ji pak mohl VW nechat post své sportovně-designové značky a Seat konečně odpojit z přístrojů na podporu životních funkcí...
Avatar - Jaros71
21. 8. 2013 19:41
Re: Jedni
Blbost...Seat jde nahoru.Konečně..
Alfa je klasická italská značka...do Německa snad nikdy nepůjde!!! A Ferrari taky ne! :-)
Avatar - Choochoo
20. 8. 2013 13:19
Re: Jedni
Videl bych to spise na to ze Honda z pohledu mensiho vyrobce musi byt rozvaznejsi. Nezivi ji a nemrska auta jako Bata cvicky v Cine i v dobe krize ;-)
Avatar - iudex
20. 8. 2013 13:45
Re: Jedni
A čo tak dať ako referenciu Nissan? Výrobca ešte nudnejších a šoférsky podpriemerných áut a z ničoho postaví ikonu v podobe GT-R (ale i to Zetko je momentálne pre Honu nedostižné.
Avatar - Emel
20. 8. 2013 13:48
Re: Jedni
Jaké "z ničoho"? Co víš o historii sportovních Nissanů?

Krom toho, i běžné Nissany byly v minulosti etalonem jízdních vlastností...
20. 8. 2013 13:57
Re: Jedni
No, s tím "z ničeho nic" bych fakt nesouhlasil. Co třeba předchozí GT-R? [odkaz]

Dnes je Nissan v běžné produkci docela nudný, ale takové Primery P10 a P11 byly co se týče sportovního vyžití hodně zábavné vozy, a to nemusely být ani sportovní varianty GT (a Primera GT je docela velký pojem, byť to mělo "jen" 110 kW).
Avatar - iudex
20. 8. 2013 14:03
Re: Jedni
Je mi jasné, že GTR ideovo predchodcu malo (Skyline malo vo svojej dobe meno), ale priameho nie a u GT-R ide o vývoj "od piky".
A Primera GT síce bola pojmom, avšak dnes nezostalo nič nielenže z toho GT, ale ani z Primery. 8-s
Avatar - Enthusiastic.driver
20. 8. 2013 14:09
Re: Jedni
No, já bych teda řekl, že všechny (Skyline) GT-R jsou v krásné přímé linii, ideové, koncepční, funkční...

Místo Primery tady zase máme třeba Juka, když zabředneme do těch plebejských modelů...

No a řada Z/ZX/Fairlady se nám táhne s jednou pauzou od počátku 70. let
Avatar - Emel
20. 8. 2013 14:12
Re: Jedni
Těch aut ale bylo mnohem víc... třeba celá řada Silvia, u nás známá jako 200SX / 240SX... nebo Pulsar GTI-R, který by i po dvaceti letech nakopal zadek většině dnešních HotHatchů... nebo 300ZX. Co na tom že mezi R34 Skyline a novým GT-R je pět let mezera?
20. 8. 2013 14:18
Re: Jedni
A jaký je problém ve vývoji "od píky"? To mají do nekonečna stavět na jedné postupně zastarávající platformě?
Avatar - Enthusiastic.driver
20. 8. 2013 14:06
Re: Jedni
Ta první věta je mířena přesně... Ten závěr ti ale utekl z nějakého jiného příběhu, ne? :-) Nissan má dosti kontinuální sportovní paletu... Pravda, ne všecko se dostalo do Evropy a těch pár prvních roků po alianci s Renaultem bylo velmi chudých...
Avatar - Choochoo
20. 8. 2013 14:09
Re: Jedni
Kdyby Honda v roce 2010 predstavila NSX ktere mela hotove bylo by to o necem jinem. [odkaz]
Ale uprimne jsem radsi ze zamakalo a predstavi o tridu lepsi a rychlejsi hybridni NSX ;-)
20. 8. 2013 14:27
Re: Jedni
O třídu lepší a rychlejší ? Koukám, k tomu, aby člověk "obhájil" chování Hondy potřebuje už i jasnovidectví.
Avatar - white label
20. 8. 2013 14:31
Re: Jedni
To víš, někteří fandí tak, že případné "detaily" nemají vůbec čas řešit... >:-[]
Avatar - white label
20. 8. 2013 14:27
Re: Jedni
Kdyby..., bude (možná)... Tak to jsou přesně dnešní rychlé Hondy a jejich slepí fandové/fanatici... >:-[]
Avatar - white label
20. 8. 2013 14:10
Re: Jedni
Z úplně ničeho asi ne, co Datsun, Skyline... ?
Avatar - iudex
20. 8. 2013 14:24
Re: Jedni
Evidentne som sa zle vyjadril, keď to tak všetci interpretujú: nemyslel som historicky, ale v kontexte súčasnej produkcie Nissanu, kde GT-R v dobe predstavenia pôsobil ako lev medzi mačencami (s výnimkou Zetka). Teda presne ako Honda: tiež tu v minulosti bolo legendárne NS-X, takže by bolo na čo ideovo nadväzovať, ale v kontexte súčasnej produkcie Hondy by to bol obdobný solitér.
20. 8. 2013 17:40
Re: Jedni
Zase tak dlouhá odmlka to nebyla (navíc byl myslím nástupce oznámen). Mnohem delší pauza byla mezi KPGC110 a R32, 16 let. Evropanovi to tak může připadat, protože R34 se sem myslím moc nevozil. Ani nevím, jestli byl vůbec v EU v nabídce (kromě UK, tam bych ho čekal). Rychlé Nissany jsou pomalu kultovní záležitostí. R35 více zasáhla Evropu a hlavně nasadili relativně agresivní marketing.

Oddělení GT-R od jména Skyline bylo spíš marketingové. Ve skutečnosti i technicky vychází z V36. Designem i koncepcí je to klasický pokračovatel rodu Skyline GT-R.
Avatar - Emel
20. 8. 2013 18:03
Re: Jedni
Pokud vím tak Skyline GT-R vůbec nebyl s levostranným řízením...
20. 8. 2013 22:22
Re: Jedni
Oficiálně ne. Ale v USA jsi se s nimi (RHD) stejně mohl potkat. A někdo šel cestou přestavby. Před lety jsem viděl na prodej jeden R34 V-Spec II v ČR, ale nepamatuji si, na které straně měl volant. Cena byla myslím kolem 2,5 milionu.
Avatar - Emel
21. 8. 2013 08:58
Re: Jedni
Znám osobně pár lidí, co mají Skyline v ČR... třeba tenhle je moc pěkný: [odkaz]

Jiný jezdí Czech Drift Series, tak je to trošku otloukánek...
[odkaz]

Původně jsou to všechno RHD. Individuálnímu dovozu a případně přestavbě samozřejmě nic nebrání, dokonce se to dá dostat i na značky... :-!
21. 8. 2013 10:50
Re: Jedni
Ano, jak jsem napsal, oficiálně LHD nebyly. A to byla právě změna s R35. Zaměřili se na celosvětový trh a šlápli do marketingu. Proto se nám může zdát, že to auto přišlo z ničeho nic.
Avatar - Enthusiastic.driver
20. 8. 2013 13:05
Re: Jedni
Ta tradice Hondy už má na sobě ale tolik prachu, že někdy uvažuji, jestli jí ještě za tradici vůbec považovat...
Avatar - Emel
20. 8. 2013 13:11
Re: Jedni
Ještě před 4 lety tu byla S2000. Pokud by to auto bylo na trhu dneska, pořád by to s přehledem stačilo na "sportovní" modely všech evropských automobilek s výjimkou prémie (a nemluvím teď o 0-100). Jo, vím, je tu ta historka s Meganem... ale... mě jsi nepřesvědčil ;-) .
Avatar - Dinar
20. 8. 2013 13:20
Re: Jedni
S2000 je fantastická, ale čtyři roky se nevyrábí, jinými slovy je to víc než deset let staré auto. Od té doby nic...
Avatar - Enthusiastic.driver
20. 8. 2013 13:23
Re: Jedni
Už mě začínáš trochu iritovat, jak na všechno reaguješ mými myšlenkami jen o prá minut dřív... >:D >:D
Avatar - Emel
20. 8. 2013 13:37
Re: Jedni
Ano, od té doby Honda udělal krok stranou směrem k Insight a CR-Z, ale zřejmě si uvědomuje, že to byla chyba.
Avatar - Enthusiastic.driver
20. 8. 2013 13:23
Re: Jedni
Já bych se nedíval na tradici optikou "do kdy tu něco bylo", ale spíš "kdy to přišlo". S2000 má kořen v minulém tisíciletí, CTR 7G v roce 2001...

Ano, pak je tu ještě CTR 8G, ale toho beru jen jako polovičátého nositele tradice, neboť z části recykloval předchozí generaci. Oukej, přimhouřím oko, myslím, že JDM varianta 8G se dá považovat za plnotučnou sportovní Hondu, ale pořád to je rok 2006. Již 7 let žádná novinka, již 3 roky modelové prázdno...

když to srovnáš s 90.léty, je to dost tristní
Avatar - Emel
20. 8. 2013 13:42