Tento test je výjimečný: jednotlivé pneu zde totiž především reprezentují nikoli své značky, ale zemi původu. Jeden německý plášť se tak postavil deseti konkurentům zpoza Velké zdi.
Já bych si na auto čínský gumy nikdy nekoupil, na to se mám příliš rád. A nechápu lidi, co takhle riskujou a hazardujou. Vždyť jsou to jasný šunty jako ty jejich auta, co jim plasty smrděj na sto honů. Stokrát radši nějakou evropskou značku.
Přesně tak, za "bulválrním tutulkem" bude beztak stát, že vyhořely čísnké noname pneumatiky. Jde o nastavení kvality/konroly výroby. Troufám si říct, že rozdíl mezi stejnými pneu z evropy a číny bude minimální. To je jako z pohledu němce napsat, že VW z východu ( Bratislavy) bude míň kvalitní než ten z německa.
Takhle to neber. Narážel jsem na "značky". V praxi člověk narazí na to, že ta samá pneumatika (tedy prodávaná pod stejným označením) z jedné továrny stojí víc než z jiné. Nikdy jsem je neporovnával, ale vím, že se říkalo, že je mezi nimi skutečně rozdíl. Bráno v rámci trhu. Nevím, jestli je to plán výrobce, nebo jestli je to důsledek nějakého neoficiálního dovozu.
Pokud jsou ty pneumatiky určené pro čínský trh, tak klidně mohou stát za prd. Značka, neznačka. Produkt odpovídá zaměření.
Ano, mluví se o tom, že stejná pneumatika v různých rozměrech může mít trochu jiné vlastnosti, viz testy pneumatik ADAC, ale myslím, že rozdíly budou tak malé, že je řidič ani nepozná. Nejsem pro dovážení všeho z Číny, ale pokud bych si měl vybrat mezi pneumatikou známé značky made in china ( ovšem ne určenou pro jejich trh, ale pro globální) a nějaké noname tak je jasné ke které bych měl větší důvěru. Ovšem pokud neprodávají v Číně šmejd jen pod známou značkou, aby měli velké kšefty. To by se ale potom ta guma snad nejmenovala stejně jako ta v Evropě.
I Číňané mají Internet. :-) Jen nemají v praxi takové porovnání s kvalitním obutím. Z pohledu značky je důležitá relativní pozice na trhu. Problém nastává, když to někdo začne vozit tam, kde to nemá co dělat.
tak potom jestli je to stejný "podvod" jako s rozdílným složením značkových potravin různě po světě, potom beru zpět. Opravdu jsem myslel, jedna značka, jeden model pneumatiky, srovnatelná kvalita.
Princip sice stejný, ale dokud jde jen o kvalitu, ne o zdraví, tak se zase tolik neděje. Gumy za "totáče" také nebyly jako dnes a jezdilo se. U aut je to to samé. Pro různé trhy může být vyrobené z různých materiálů i různými technologiemi. Plnohodnotný produkt by byl neprodejný, protože je (trh jako takový) někde jinde.
Já bych to zase tak nedramatizoval. Před měsícem jsem si koupil Sailun Attrezzo. Což jsou číny jak vyšitý. Navíc nejlevnější na trhu. 205/55 R16 stojí lehce přes 1000 korun. Nečekal jsem od tý gumy vůbec nic. Naopak čekal jsem, že to bude strašná kaše. Nicméně guma mě mile překvapila. Začalo to tím, že nepotřebovala skoro vůbec vyvažovat. Navíc je krásně tichá a sedí solidně na mokrý i suchý silnici. Má přiměřeně tuhou bočnici takže jednak tlumí díry, ale na druhou stranu se výrazně nedoformuje při ostřejším průjezdu zatáčkou. Prostě normální dobrá guma. Už jsem na ní najezdil 2000 km a nemůžu na ní říct křivý slovo.
Přesně tak .Já mám zkušenosti s Wanli (teď si nevzpomenu na číslo, ale pouze jeden typ), kupováno víckrát a naprostá spokojenost s naprosto standartní gumou, žádné výkyvy. Nejsou totiž všechny čínské gumy špatné. Většina místních odborníků by poznala velký kulový. Stačí říct, že gumy jsou Pirelli a najednou 'jak to auto krásně sedí', placebo efekt jak z učebnice.
dostal jsem před pár lety k autu, co pán prodával, úplně nové gumy. Říkal, že mu to trhá žíly, že jsou to nové Goodriche, ale že je nemá na co dát, tak mi je k autu přibalil. Doma jsem zjistil, že jsou to čínské Goodride. Zkusmo jsem je na auto obul a teda dost mě zděsily - klouzaly ze zatáček na naprostém suchu! Tak jsem je dal kolegovi, co skočí po všem co je zadarmo a koupil nové pirellky, se kterýma jsem spokojený.
Kamarat ma servis, obcas sa tam zastavim. Vatsinou tam ma stare ojetiny a ako to tak pozorujem, tak Cina tam ma stabilne miesto u tych vodicov a tie gumy maju vady uz od pohladu, napriklad vyslovene letny rovny dezen a na pneu je znackam M+S, akoze mud+snow, ale uz chyba ten trojuholnik s vlockou ako maju zimne gumy, alebo nejaky veckovy dezen - drazky siroke snad 2cm a 3cm hlboke, skoro ako nejake skolacke protektory 8-s
Upřímně si myslím, že se není vůbec čemu divit. Já osobně v podstatě neuznávám nic, co je z Číny, protože po několika velmi špatných zkušenostech mi už při pouhém čtení onoho proklatého nápisu Made in China naskakuje husí kůže. Ale určitě je dobře, že se tyhle testy dělají, aby člověk mohl dobře rozmýšlet co koupí. Mimochodem letos už jsou nové testy na zimní pneu, tak doporučuju přečíst: [odkaz]