Rendlík Megere byl v očích mnoha lidí právě proto naprostým propadákem. Naštěstí pro firmu rendlík a syn se poměrně slušně prodával kombík, který už tak šílený design neměl.
Jde ale o to, jestli byl/nebyl úspěšný. Prodejně si, dle mého, nijak špatně nevedl, čili za úspěšného ho pokládat lze. Kombík dokonce i na dnešní poměry vypadá slušně, v mých očích mnohem líp, než končící třetí generace. I když ono vypadat líp jak třetí generace meganu není nijak složité :-)
Šokuje vzhledem? Panebože jak? Že má rozdělená přední světla? To rozdělení už nemůže být decentnější, než jak je uděláno a v reálu vypadá velmi pěkně. Navíc takováhle drobná manýra k Citroenu odjakživa patří. Jinak je to veskrze vyvážené moderně vypadající MPV se spoustou pěkných detailů. Není na něm absolutně nic šokujícího ani bizarního. Viděl jsi to auto vůbec naživo? Za sebe můžu klidně napsat nejhezčí MPV na trhu.
Nejsme náhodou na stránkách TV N@va nebo Blesku? Jak není "šok" nebo "tragédie", není zpráva zajímavá?
Mně taky připadá tenhle model oproti třeba Xsaře Picasso skoro "konvenčně nudná".
Ale kdo ví, třeba se na to koukám nějak blbě...
Osobne na nem nevidim nic sokujiciho. I na fotce vypada dobre. Ze nema obr svetla ve predu mi vubec neva, pac diodova svetla jsou proste mala. Trochu divne mi prijdou zadni dvere ala Audi Q5, ty by facelift zaslouzily hned ;-)
tiez si nemyslim, ze bude velmi uspesne a nadviaze na predchodcu.. K tej otazke tazko hladat, neviem co povazujes za sokujuce. Ak nieco na styl multipla, avantime, ci C6 tak ano, boli nesokulujo neuspesne..
Ještě k tomu digi štítu, raději preferuji klasiku. Ale je to věc vkusu, mě osobně třeba dotykový display moc nevoní, abych zajízdy jezdil či někde ťukal prstem po obrazovce a snažil se do těch věcí trefit....když má tlačítka, vím, kde jsou a zvládám to i po slepu.
Hele - nevím.
Já mám zkušenost, že i když něco vypadá divně a neprakticky (viz třeba kritizovaný Civic), tak po nějaké době si člověk zvykne a naopak se pak ztrácí v nejklasičtějším Golfu.
priznam sa ze po zhliadnuti videa [odkaz] sa mi to auto uz az tak vizualne nepozdava ako som cakal podla foto ale podstatne bude samozrejme vidiet to auto nazivo a aj skusit si ho..... nepochybujem ze v priestrannosti, praktickosti a utulnosti interieru mame noveho krala segmentu :yes:
az na ten vzhlad .. ktory je trosku diskutabilny... mozno to chce nejaku vyraznu farbu ... bordovu alebo bielu... v tmavej sa mi to zda take nijake a dost podivne vyzerajuce auto ;-\
už stojí na parkovišti před autosalonem Citroen Select, v Praze - V Korytech, pokaždé, když jedu kolem je zaparkovaný jinak. Vzhled naživo vypadá velmi příjemně, budu muset vyrazit na průzkum toho, co je uvnitř. Jak jsem pochopil blueHDI 2.0 bude mít jen Grand Piccaso. Je to sympaťák a manželka už pokukovala ;-)
ktora Citronu patri....aj ked od volantu s pevnym stredom uz upustil. Predosle Picasso bol vsak jednoznacne elegantnejsie a dizajnovo celistvejsie, klasicke aj Grand.
Zaujimalo by ma ovladanie, myslim, ze mladi otcovia rodin to zvladnu aj bez IT kurzu, starsich vodicov to iste odradi. Displeje su dost nachylne na poskodenie, v takychto autach lozia deti (samozrejme, nie za jazdy ;-) ), piju sa napoje, podavaju sa veci spredu dozadu, docahujete veci...kolkokrat ste v praxi buchli taskou do palubky? Mam tasku, vak na sedadle spolujazdca, nechce sa mi vystupit a obist auto, vezmem tasku na kolena a ked je velka, obucham palubku...som zvedavy na zivotnost displejov, ked vela ludi poskrabe mobil uz po mesiaci pouzivania... ;-\
Za dotykovým ovládáním hledej hlavně šetření. Klasické ovládání je samozřejmě lepší, ale i dražší. Sice to nevypadá tak efektně, ale můžeš si teplotu volit i poslepu. Jinak Picasso pokračuje v aktuálním trendu PSA. Soustředí se na to, co jde vidět a jde to celkem jednoduše udělat. V interiéru tedy najdeme kvalitní materiály u kterých můžeme jen doufat,že nebudou po pár kilometrech vrzat. Převodovky a podvozek jdou opět mimo zájem PSA.
po 10k km zatim nic nevrze a ani nevidim duvod proc by melo. Ani ve starem c4 picassu jsem to nejak nezaznamenal. Jinak 1.6hdi je trochu linejsi ale to je jen muj pocit jelikoz jezdim s benzinovou 2.3 169kw. Ale i tak jede slusne, radici paka beha krasne a presne v kulisach s pomerne kratkou drahou. Podvozek a rizeni je skvele naladene. Skoda je pevneho stredu volantu a ovladani pres display chce chvilku trenovat
Jak píšeš, avantgardní styl je Citroenu vlastní a nejnovější C4 Picasso toto posouvá zase o kousek dál. Zda-li je předchozí generace elegantnější je nejspíš věcí názoru, mě se více zamlouvá nejnovější model (již jsem jej viděl live).
Osobně si nemyslím, že by ovládání mělo starší klientelu odradit (btw. jaký věk bereš jako starší?) - v dnešní době smartphonů s dotykovým displejem je toto ovládání zavedené a není důvod si myslet, že se neuchytí. To, že systém asi nebude po chuti všem řidičům 70+ na konci své řidičské kariéry, asi Citroenu vadit nebude. Ostatní si myslím nepohrdnou něčím novým, co stejně dříve nebo pozdějizavítá i do ostatních modelů a značek.
Trochu mě překvapuje podivování se nad poškozením displejů. Displeje v C4 Picasso nijak nevyčnívají, není důvod si tedy myslet, že by měly být nějak rychleji poškozeny. Viděl jsi snad někdy prokopnuté nebo jinak zničené displeje vestavných navigací například u koncernových značek? Já nic takového zatím neviděl...
Každopádně za C4 Picasso si zaslouží Citroen zcela nepochybně pochvalu a přeju mu velké prodejní úspěchy jako u předchozích generací :yes:
viděl jsem proražený display navigace u Tourana. Kamarádův spolužák vezl v prostřed nějaký nosník mezi sedadly (prý jen kousek) a blbě ho zajistil. No a pak zabrzdil. Už je poučen, může být rád, že nešlo u zdraví...
Taky bych se displayů nebál, klidně je nechám namontovat prevítům do opěrek. Opěrka musí bejt ale kožená a mejt si je budou sami. To vidím jako hlavní nevýhodu tohoto ovládání - display bude stále ušmudlaný, jak já to nesnáším 8-s
Já netvrdil, že displej je nerozbitný a popsaná situace je teda extrém >:D Ano, s neustálými otisky na displeji to bude trocha horší, ale není to nepřekonatelný problém. Těch 5 vteřin, co zhruba zabare to setření, není nic strašného...
Zivotnost displeju nebyla buhvijak dobra u predesle generace, tady si nedelam moc iluzi. Osobne mam radeji tlacitka, ktera najdu i poslepu. Hlavne v pripade poruchy na displeji si nenastavite vubec nic. Ja nerikam, ze to neni hezke, sam jsem hracicka, ale v aute mam radeji cudliky - odvadi to i pozornost. Dalsi vec je, ze kazdy ma jinak ,,mastne" ruce a bude to tedy vyzadovat cistit displeje - vzpomente si na svuj mobil, jak ho casto lestite o kosili/tricko.
Mne sa nové Picasso páči veľmi. Pravda, dizajn je diskutabilný ale ako písal Sargis hore, to k Citroenu patrí.
Páči sa mi ako sa Citroen vyhral s interiérom, za mňa najkrajší interiér s prístrojmi uprostred. Problémom by mohlo byť akurát to ovládanie klimatizácie.
Jsme, alespoň někteří z nás, lidé. Proto musí mít i auto oči, nos a ústa. Neříkám, že se pětkové bávo musí podobat nutně tobě, naštěstí lze inspiraci čerpat z celého širokého světa fauny. Ovšem pokud mám podprahové vizuální sdělení detekovat až někde za ohradou Distriktu 9, pociťuji jisté zdráhání.
Zejména v tomto podivuhodném segmentu totiž platí, že designové výboje jsou kontraproduktivní, jde pravděpodobně o nejkonzervativnější segment trhu. No uznej, že sedan, coupé, kombi, jsou přeci jenom auta. Málá MPV, to jsou "jenom" vozidla... Teď už jde jenom o to, jestli hodláš jezdit, nebo se chceš jenom vézt...
Nesouhlasím, Nové Picasso je moderně vypadající a vyvážené MPV s řadou pěkných detailů a obligátní citroenovskou manýrou, kterou představují velmi decentně rozdělená přední světla. Na tom autě není nic šokujícího ani bizarního.
Nevím. Mně osobně právě vzhled u MPV až tak moc nezajímá. První je prostor a interiér (všichni se pohodlně vlezou), pak asi bezpečnost a jízdní vlastnosti a toto vše musí odpovídat cenově v rámci konkurence. Vzhled je podružný, tedy pokud není tak škaredý, že se mi dělá špatně:
Zase jsi ale v segmentu, kde se toho většina řeší uvnitř a je důležité, že se to líbí manželce. ;-) Motor musí být co nejpružnější, ještě lépe s automatem, ženský si zvyknou i na toho robota, nespěchá, stejně jako většina z nich...
A pohled na tohle auto naživo mě celkem pozitivně překvapil...
Hmmm.. GTI, neveril som po poslednej dobe ale toto si napisal skvelo. A navyse presne ako pises, ide o ten najkonzervativnejsi segment trhu, neviem si predstavit, ze nejaky tatko ktory sa ledva zmieril s tym, ze potrebuje MPV, kupi toto... Naozaj, radsej krabicku s napisom Touran alebo C-Max ako toto..
Myslíš, že otec od rodiny hned musí rezignovat na výběr netradičního a musí pomýšlet na tradiční MPV? Nemyslím si. Dle mě je tento model více než rovnoceným soupeřem tebou jmenovaných modelů a navíc přidává ten netradiční design.
Krabička Turan je nezaujme ani vzhledem ani ničím jiným, jízdním komfortem už vůbec a C-Max má poloviční užitnou hodnotu uvnitř. Jediná konkurence s lepší technikou se Zafira Tourer.
ale ze si podobne nereagoval napriklad pri Yeti vsak? Alebo 4 oci, jedny hranate a druhe gulate su uz ok?
A co pri oktavkach, kde su hmlovky hranate a velke, akoby hlavne svetlomety mali byt....aj to sa podoba na cloveka?
Takze pls nezavadzaj ludi hlupymi analogiami, pretoze clovek a auto urcite nie su podobne dizajnovym charakterom. A ziadny clovek uz vobec nehlada dizajnove prvky cloveka, to je totalna blbost. To by museli aj ostatne vyrobky vyzerat ako clovek napriklad domy, mosty, lietadla, TV a ostatna elektronika atd.
Jsi tu zatím jediný, který nepostřehl jistou... výjimečnost :-) světel, no možná je to tím, že máš zahleněný monitor. K tvé argumentaci, že "tvář" auta je to samé jako tvář tvého empétrojkového přehrávače, k tomu se snad ani nebudu vyjadřovat, píši zde totiž výhradně slušně...
rovnako ako vidis nezmysel porovnavat tvar auta a tvar mp3jkoveho prehravaca, tak rovnaky nezmysel je porovnavat tvar auta a tvar cloveka. Ale ty to velmi dobre vies, iba pises zaujate sprostosti.
Srovnáváš nesrovnatelné. Rozdělení "tváře" Octavie je úplně normální a nic na tom nemění ani větší mlhovky, výsledek působí přirozeně. Ani u Yetiho nemám pocit, že by kulaté mlhovky působily nějak rušivě, pořád vidíš jasně rozpoznatelné "oči".
Nejsem žádným odborníkem na design, ale s jistotou prohlásit, že člověk podvědomě nehledá ve tváři auta tvář lidskou (respektive některé její rysy), mi připadá odvážné. Snad největším důkazem opačného názoru mi připadá právě Picasso.
Dnes jsem si měl možnost poprvé prohlédnout déle než letmým pohledem, v červený barvě. Z boku dobrý, zadek nakonec taky jde. Žel ten ksicht to prostě nemá, fakt to nefunguje na první pohled a to je špatně.
Pravidelne striedam na sukromnych autachjazdu s vezenim a kazde z nich ma svoje pre a proti. Obobne mi je blizsie vezenie v MPV. .Asi nebudem spravny eurodrzek >:-[] >:-[]
to mi připomíná reklamu na Clio. "...Viděl jsem ho včera, o půl 9... ... "Já ho zahlídl ráno na trhu, ale hned mi zmizel..." A slogan, že na první setkání nikdy nezapomenete!
Přesně tohle platí i pro tuhle hrůzu. Ale nebudete vzpomínat v dobrým >:-[]
Mě to hodnocení podvozku přijde přehnané. S několika Piccasama minulých generací i s P5008 jsem jel a podvozky mi přišly vzhledem k určení auta OK. Ano, třeba takový Scenic jel líp, ale určitě by kvalita jízdy nebyla důvodem pro nekoupi Piccasa.
v této kategorii až na výjimky běžná vlečná náprava a k ní prostě očekávané chování. Předpokládám, že se bude chovat přiměřeně, jako podobně hodnocená oktávka nebo rapid, prostě zadek občas uskočí, obzvláště na příčné nerovnosti a elektronický asistent to prostě urovná. V autě to bude slyšet...
To že občas uskočí a nebude tak držet je mi u MPV jedno, tak rychle s ním jezdit nebudu. Ale tak nějak od francozského MPV očekávám jízdu pohodlnou - článek naznačuje, že tentokrát ne-e.
Ostatně to je i důvod, proč jsem si nekoupil DS5.
Technika podvozku i jeho kvality jsou v pořádku, s ohledem na určení a kategorii vozidla. Ale neřeže to zatáčky a tak je třeba podvozek důkladně shodit a zkritizovat. Místní kolorit, sportovní musí být i traktor.
Asi jsem moc náročný, ale pokud je to jen "v pořádku", tak nic moc. DS5 mě zklamala, u Picassa (a za cenu Picassa) by to nejspíš stačilo... ale už to není výhoda oproti konkurenci a důvod, proč zrovna Citroen.
Edit: narážím na minulost, kdy francouzská auta byla měkká a komfortní, i když samozřejmě to mělo svojí cenu v ovladatelnosti apod.
Vždyť jo, já to neřeším, přeci. Jen konstatuji, že chování je adekvátní použité technice a v tomto segmentu vede lepší technika spíš k prodražení než k adekvátnímu využití.
to vies, nema to dve tony, takze ked nabehnes na nerovnost, tak ti 1300kg karoseria ma urcite vacsiu tendenciu uhnut.
A zadna naprava je z praktickych dovodov jednoducha, vodic dodavky tiez ma radsej velkost kufra ako jazdne vlastnosti.
Ale na auto.cz by radsej chodili dverami napred aj s kamionmi.
pozri si testy dalsich lahkych aut ako napr oktavia a golf bez miltilinkov, ci dacie.....ale nizsiu hmotnost ber ako vyhodu, co ti dava viac ako berie.
už jsem si toho všimnul pod článkem o "nové" Audi A8, ale ta kvalita přiložených fotografií je příšerná. To upravujete fotky ve formátu JPG nebo co ? Ta komprese je příšerná a nedá se na to dívat :*)8-s:no::no::no: i 10ti leté dítě ze základní školy umí udělat lepší obrázky
To jsem zvedavy jestli se tady vyroji taky tolik kritiku xenonu bez ostriku, kteri nad tim resenim omdlevali u Rapidu, nebo to tentokrat nebude vadit...
Mělo by se jim hlavně řikat jinak než xenony. Maj totiž vo třetinu nižší výkon (pod 2000 lumenů) a nemaj ani automatickou nivelaci. Jo a nemaj ani ten blbej vostřik >:-[]
Jo mě se to líbí. Aspoň vím co to jede. Jen se zeptám jak funguje ve tmě ty různé displeje. Abych nevypadal jako v akvárku. Jde to podsvícení nějak zhasnout.
Takoveto pociny vitam. Exterier vypada... hmmm... divne, patri to ale k Citroenu a byla by to visualni katastrofa, kdyby na silnicich jezdily jen automobily vypadajici jako Volkswageny.
Interier vsak vypada bezchybne. Teda kdyz ozelim chybejici pevny stred volantu.
Copy/paste : Pestrobarevné displeje mimo zorné pole řidiče mohou odpoutávat pozornost.
Pokud ma redaktor na mysli umisteni kaplicky do stredu na pristrojovou desku, potom by mu nekdo mohl napovedet, ze prave toto umisteni je v zornem poli. Na rozdil od klasickeho umisteni pod/za volantem.
si to uz niekto kupil a treba nutne povedat, ze nazivo nevyzera az tak divne a excentricky ako na fotkach. Rozhodne nejde o fotogenicke auto, ale nazivo ma ovela hodnotnejsi zjav a tie svetlomety ako paska cez oci komiksoveho superhrdinu nie su vyrazne do tej miery ako na foto.
Na margo testu nerozumiem hodnoteniu 3.5hviezdy, ked cely test vychadza pre auto velmi pozitivne, az na par drobnych zadrhelov, ktore nie su ani podstatne.
Zase na druhy strane kola s obracenou orientaci, asi by je to polozilo udelat dva pary kol stejne, stoji to par supu ty litaky achjo, todle je hnus a kazdej to vidi, to se tedy nepovedlo. Nebo at tam daj paprsky rovny a bude pokoj ne ztrapneni. Autak pres pul mega a takovydle pakarny >:D:no: Zajimavy ze na DS9 jim to slo! Cili todle je auto pro luzu tak at vypadaj jak blbci dyt co LOL