Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
iudex
Tu je celý test:
www.google.sk/url?…… />Záver testu: všetky tri majú vydarené motory, silné a pritom relatívne úsporné. V celkovom súhrne najviac presvedčil Focus: živý s dobrým podvozkom, pritom nie tvrdý, Astra pôsobí ťažkopádne a mala by schudnúť, 1er je slušný v každej kategórii, ale uškodila mu vysoká cena. Inak zaujímavé je, že v kategóriách temperament a handling Focus predčil 1er.
www.google.sk/url?…… />Záver testu: všetky tri majú vydarené motory, silné a pritom relatívne úsporné. V celkovom súhrne najviac presvedčil Focus: živý s dobrým podvozkom, pritom nie tvrdý, Astra pôsobí ťažkopádne a mala by schudnúť, 1er je slušný v každej kategórii, ale uškodila mu vysoká cena. Inak zaujímavé je, že v kategóriách temperament a handling Focus predčil 1er.
Zaujala ma najlepsia pruznost Astry aj napriej jej obezite....keby, keby....naozaj by stacilo zhodit 100 kg aby bola bok po boku s najlepsimi?
Ta nejlepší pružnost bude dána mimo hmotnost hlavně 2 dalšími faktory😒br />
1) zpřevodováním
2) charakterem motoru, tzn. tím, jak rychle turbo nabíhá a pak naplno zatáhne v oblasti okolo (nebo dokonce pod) 2.000 ot., kde to často není taková sláva, jak se výrobci snaží prezentovat v technických parametrech
1) zpřevodováním
2) charakterem motoru, tzn. tím, jak rychle turbo nabíhá a pak naplno zatáhne v oblasti okolo (nebo dokonce pod) 2.000 ot., kde to často není taková sláva, jak se výrobci snaží prezentovat v technických parametrech
RadisGT
Nemůžu si pomoct...vždy když vidím současnou BMW 1, tak si musím vzpomenout na [odkaz]
Nejškaredší auto ve tříde...
Nejškaredší auto ve tříde...
Ono ve skutečnosti takhle špatně nevypadá a nějaký paket to ještě vylepší, ale na té úvodní fotce vypadá opravdu ošklivě oproti jeho neprémiovým kolegům 😄
3_diamanty
uz aj nudna astra posobi ako dizajnova kralovna vedla tych dvoch "krasavcov" ....
wakantanka
To su mi teda novinky. Kto tento test zbastlil? Zeby potreboval Opel pomoct s predajom?
To si čítal kde? Ja som tam čítal chválu na naladenie podvozku, obratný a agilný bez toho, aby bol tvrdý.
mrazik
Ani se nedivim, ze vyhral Ford, protoze motory EB a zvlaste 1.6 EB proste je nejlepsi. Ano chvalim ho take proto, ze ho mam pod kapotou a s 1.6 tuny a 4.8 metru autem si pohrava s ledovym klidem.
A kdybys měl náhodou Opela, s ledovým klidem by si s autem pohrával a byl nejlepší 1,6 SIDI. Jo, to známe. Moje auto a motor v něm je taky nejlepší ........... >😁
Či si niekto chváli vlastnú garáž je jedna vec, 1,6EB je však skutočne vydarený motor a vo všetkých testoch ho chvália; na turbo sa ochotne točí, má pekný záťah, je veľmi kultivovaný a pri normálnom jazdení i úsporný. Čo viac si od motora priať?
body za techniku Ford 430, Opel 427 a BMW 424
a celkové body jsou Ford 483, Opel 481 a BMW 467.
Pořadí po přepočtu ceny za bod tedy cena/výkon je 1. Opel, 2. Ford, 3. BMW.
BMW
nejméně prostoru vpředu i vzadu ovšem nejlepší zpracování, funkčnost a přehlednost
o třídu lepší zrychlení, lepší kultura běhu motoru i převodovka a o 0,5 litru lepší reálná spotřeba v testu. Nejhorší nastupování do vozu, dobrá ovladatelnost a odpružení. Nejhorší pružné zrychlení, trochu horší směrová stabilita. Průměrné brzdy.
Opel
nejlepší prostornost vpředu i vzadu, největší kufr a variabilita. Nejhorší zrychlení (140kg nadváha), nejlepší pružnost, podprůměrná kultura běhu motoru, nejhorší převodovka. Nejlepší pozice a tvar předních i zadních sedadel, průměrné pérování, nejvyšší vnitřní hlučnost, nejhorší řízení. Nejlepší brzdy.
Ford
malý prostor vpředu (jako BMW), slušný vzadu (jako v Astře), nejvyšší užitečný náklad. Průměrné zrychlení i pružnost, nejlepší kultura běhu a točivost motoru, nejlepší převodovka, průměrná spotřeba (o 0,4 horší než BMW o 0,1 lepší než Opel). Nejhorší sedačky vpředu, průměrné vzadu. Nejhorší pérování, nízká hlučnost, nejlepší ovladatelnost. Nejhorší brzdy.
Zajímavý test je právě v aktuálním vydání
[odkaz]