Novinky
Tu je celý test:
www.google.sk/url?…… />Záver testu: všetky tri majú vydarené motory, silné a pritom relatívne úsporné. V celkovom súhrne najviac presvedčil Focus: živý s dobrým podvozkom, pritom nie tvrdý, Astra pôsobí ťažkopádne a mala by schudnúť, 1er je slušný v každej kategórii, ale uškodila mu vysoká cena. Inak zaujímavé je, že v kategóriách temperament a handling Focus predčil 1er.
www.google.sk/url?…… />Záver testu: všetky tri majú vydarené motory, silné a pritom relatívne úsporné. V celkovom súhrne najviac presvedčil Focus: živý s dobrým podvozkom, pritom nie tvrdý, Astra pôsobí ťažkopádne a mala by schudnúť, 1er je slušný v každej kategórii, ale uškodila mu vysoká cena. Inak zaujímavé je, že v kategóriách temperament a handling Focus predčil 1er.
Zaujala ma najlepsia pruznost Astry aj napriej jej obezite....keby, keby....naozaj by stacilo zhodit 100 kg aby bola bok po boku s najlepsimi?
Ta nejlepší pružnost bude dána mimo hmotnost hlavně 2 dalšími faktory😒br />
1) zpřevodováním
2) charakterem motoru, tzn. tím, jak rychle turbo nabíhá a pak naplno zatáhne v oblasti okolo (nebo dokonce pod) 2.000 ot., kde to často není taková sláva, jak se výrobci snaží prezentovat v technických parametrech
1) zpřevodováním
2) charakterem motoru, tzn. tím, jak rychle turbo nabíhá a pak naplno zatáhne v oblasti okolo (nebo dokonce pod) 2.000 ot., kde to často není taková sláva, jak se výrobci snaží prezentovat v technických parametrech
Nemůžu si pomoct...vždy když vidím současnou BMW 1, tak si musím vzpomenout na [odkaz]
Nejškaredší auto ve tříde...
Nejškaredší auto ve tříde...
uz aj nudna astra posobi ako dizajnova kralovna vedla tych dvoch "krasavcov" ....
To su mi teda novinky. Kto tento test zbastlil? Zeby potreboval Opel pomoct s predajom?
Ani se nedivim, ze vyhral Ford, protoze motory EB a zvlaste 1.6 EB proste je nejlepsi. Ano chvalim ho take proto, ze ho mam pod kapotou a s 1.6 tuny a 4.8 metru autem si pohrava s ledovym klidem.
A kdybys měl náhodou Opela, s ledovým klidem by si s autem pohrával a byl nejlepší 1,6 SIDI. Jo, to známe. Moje auto a motor v něm je taky nejlepší ........... >😁
body za techniku Ford 430, Opel 427 a BMW 424
a celkové body jsou Ford 483, Opel 481 a BMW 467.
Pořadí po přepočtu ceny za bod tedy cena/výkon je 1. Opel, 2. Ford, 3. BMW.
BMW
nejméně prostoru vpředu i vzadu ovšem nejlepší zpracování, funkčnost a přehlednost
o třídu lepší zrychlení, lepší kultura běhu motoru i převodovka a o 0,5 litru lepší reálná spotřeba v testu. Nejhorší nastupování do vozu, dobrá ovladatelnost a odpružení. Nejhorší pružné zrychlení, trochu horší směrová stabilita. Průměrné brzdy.
Opel
nejlepší prostornost vpředu i vzadu, největší kufr a variabilita. Nejhorší zrychlení (140kg nadváha), nejlepší pružnost, podprůměrná kultura běhu motoru, nejhorší převodovka. Nejlepší pozice a tvar předních i zadních sedadel, průměrné pérování, nejvyšší vnitřní hlučnost, nejhorší řízení. Nejlepší brzdy.
Ford
malý prostor vpředu (jako BMW), slušný vzadu (jako v Astře), nejvyšší užitečný náklad. Průměrné zrychlení i pružnost, nejlepší kultura běhu a točivost motoru, nejlepší převodovka, průměrná spotřeba (o 0,4 horší než BMW o 0,1 lepší než Opel). Nejhorší sedačky vpředu, průměrné vzadu. Nejhorší pérování, nízká hlučnost, nejlepší ovladatelnost. Nejhorší brzdy.
Zajímavý test je právě v aktuálním vydání
[odkaz]