vzhledem k brzkému představení nové 308 a její velmi dobře nastavené ceně nemá moc smysl o starší P308 vůbec uvažovat. V rozhodování tedy spíše zůstává C4 versus Renault Megáne.
To je z pohľadu že kupujem auto práve teraz. Aj Mégane dostane teraz facelift, takže ako novinka zdražie, ale súčasný pôjde s cenou pravdepodobne ešte nižšie.
pokud to člověk bere z pohledu "výprodeje" tak asi rozhodne cena/nabízená výbava, ale jak psal Ronault dole u staré P308 a Méganu v podstatě není mezi čím vybírat. Buď bereš nebo ne ;-)
Jediná ve hře tedy prozatím zůstává C4 s velmi dobrou cenou.Je také z těch tří nejnovější.
Jinak pro nákup nového vozu bych počkal na novou 308.
Moderný, pohodlný a pekný interiér z najlepších materiálov v triede, s dobrými sedadlami, s veľkým batožinovým priestorom, pekným dizajnom, dobrou cenou a atmosférickými motormi.
tak z tejto ponuky by bola hanba keby C4 to nevyhrala.... ved citroen je z tejto trojice jasne najnovsi , pockaj ked pride novy megane a novy P308.... karty sa uz trosku obratia ;-)
No to jo, to by chtelo nejake vysvetleni, anebo aspon dobrou spekulaci, proc ten rozdil Megane (28,000) a C4 (24,000) je zlomek toho mnozstvi prodanych Clio 4 (63,000) pred cislem 2 zastoupenym P208 (58,000) za rok 2013....v prodeji aut, kde?
No prece ve Francii!
[odkaz]
Nehlede na to, ze Dacia Sandero trumfla Megane?
Z toho vyplyva ze zitra bude prset, nebo ze slevni Plzensky Prazdroj.....
A ted vy vysvetlujte kvantovou mechaniku.. ;-)
Tymi atmosferickymi motormi by som sa nechvalil, neviem ako 1.4, ale 1.6 VTI co som mal mala problem so studenym startom - trhavy chod, bolo treba niekedy pockat aj 30s, kym sa dalo ist, ked sa nahriala, isla super. V servise to deklarovali ako vlastnost produktu a po par rokoch, ked som uz auto nemal, mi dosiel list od citroenu, ze mi odporucaju pouzivat aditivum kvoli nevhodnosti nekvalitnych paliv pre tento motor.
Po tejto skusenosti s motorom 1.6VTI a kompetentnostou a ochotou autorizovaneho citroen servisu uz citroen nikdy viac, peugeot detto, kedze technika je ta ista..
Tezko lze objektivne odsuzovat vyrobce auta/motoru za to, ze jezdime misto benzinu na teple chcanky alkoholika, hm? Za danych geopolitickych podminek komplexita motoru roste diky ekonacistum, Bruselskym lobistum a petrodolarovym princum, auta jsou zbouchana v jizni Evrope, nebo v Zapadni, ale lumpenproletariatem co se nekdy nestaci probrat do pondelka z deliria. Pak si z bulharskych platu a nemeckych cen koupime neco, a vozime si prd*l po tankodromech. A kdyz se neco povys*r*, pak na to mentalne zdecimovana ceska opravarenska "elita" znackovych servisu kouka jako Indian do baterky. Za tech podminek, volim LADA Priora jako odpoved na blbou otazku "Co koupit?" :-!
Za mne: 1.C4 - Proč ano? nejnovější, nejhezčí, 2. P308 - proč ano? líbí se. Proč ne? čeká se na nástupce, 3. Megane - proč ano? Nevím. Proč ne? čeká se nástupce, nelíbí se mi, nijak mne neoslovuje...
Je hezké, jak se tady píšou pohledem do ceníku články o tom, co je nejlpeší koupě auta. Prostě články bez jakékoliv náročnosti či investigativity novináře. Pak to dopadne takovýmhle nesmyslem.
Jelikož jsem právě auto nižší střední třídy kupoval (koupil), tak:
1. Peugeot 308 před 3 týdny! již nešel zadat do výroby v dieselu, jen benzínové verze a v těchto dnech nelze zadat ani benzínový motor do výroby. Lze si vybírat jen ze skladových vozů a to znamená, že všechny dieselové motory jsou 1,6 HDI 68 kW, nic silnějšího.
2. Renault Megane je na tom ještě hůře, ten čeká na facelift a nedá se do výroby zadat žádný, naštěstí je docela velký výběr skladových vozů včetně nafťáků a jakž takž se zatím dá vybrat (poslední 1,6 dCi grandtour už je fuč :-! ). Další plus Meganu je probíhající akce, kdy Grandtour stojí stejně jako hatchback. Všichni prodejci dávají 30t Kč slevu na skladové vozy, někteří i o hoooodně více, stačí se zeptat.
Takže v podstatě jediné auto, které se dá koupit v dnešní době reálně, tedy že si vymyslíte, co chcete, je C4. Má však nevýhody. Např. onen Selection, který je zmíněn v článku nelze se silnějším dieselovým motorem. V reálných cenách je s přehledem z této trojice nejdražší a jaksi nenabízí verzi kombi.
Shrnuto, pokud nevadí výběr jen ze skladových vozů, tak je nejvýhodnější koupí dnes Megane Grandtour, poté 308 a až nakonec C4. Cena "od" není při reálném kupování směrodatná, tu zbaští jen plakáti.
Tak nějak, ono záleží, jestli si člověk vybere ze skladovek, mě se to jakžtakž povedlo, i když pravda oželel jsem barvu a 2 prvky výbavy, ale vzhledem k tomu, že ten jeden prvek ani konkurence v příplatcích nenabízí, tak stejně nebylo jiného řešení.
308 bude asi z těch 3 po příchodu na náš trh nejlepší, první zvěsti vypadají slibně, ale cena asi bude taky jinde než odcházející 308. Megane s faceliftem by měl dokonce přijít až v lednu, ale neví se to jistě.
Pan "novinar" by uspel vic s clankem na tema "Za co koupit [a neukrast]?"
Z jeho stylu psani mam pochybnosti ze by neco takoveho dal dohromady lip nez
tento Google kostrbaty preklad plny chyb:
"Pro podepsání tříleté smlouvu o pronájmu na Citroen C4 Picasso minivan v dubnu, Andre Gralle dostal tablet Samsung počítač v hodnotě 500 eur, pro víno a čistící sada pro autoskel a kryty kol."
Když už bych MUSEL volit z výše uvedeného tria, rozhodoval bych se mezi C4 a Méganem, výběhová 308 by neměla šanci už jen kvůli svým MPV proporcím a ošklivému zadku (zejménu u SW). Ale pokud by se mě někdo zeptal na radu, odpovědel bych mu po pravdě, že lovit v nižší střední třídě ve francouzských vodách není úplně ten nejlepší nápad...
Boha! Peugeot bude nový, i tak si nikdy nečuchne na RENAULT... A přiblblý výrobek jako všechny od Citroenu, zde v diskuzi vede >:D Kdo si měl opravdu možnost ty auta vyzkoušet, má jasno. Podbízivý design Citroenu to nemůže nikdy změnit. A ve Francii v tom mají jasno. Na vrcholu prodejů z těchto tří je MEGANE, i když je na sklonku kariéry a je tam dražší.
"Na vrcholu prodejů z těchto tří je MEGANE, i když je na sklonku kariéry a je tam dražší."
Ve Francii v tom maji jasny, ale Vy v tom jasno nemate, compadre.
Frantici s temi svymi eury a utlymi prd*lkami voli jako cislo jedna --- Clio 4!
[odkaz]
Se habla Inglese?
[odkaz]
Za to Tschechien Uber Alles automobil (Octavia) se stala milackem 2 a pul tisice obyvatel Francie, asi tolik jako je tam ceskych gastarbajtru?
Jasno ve významu česky psaného textu nemáte zcela jistě Vy, a sám jste si to dokázal přiloženou tabulkou... Co Vám není jasného na "Na vrcholu prodejů z těchto tří je MEGANE" ?!?
[odkaz]
8. Renault Mégane 3,182
9. Peugeot 308 3,164
10. Peugeot 2008 3,092
11. VW Golf VII 3,066
12. VW Polo 3,020
13. Citroen C4 2,955
???
Kdo vede z těch tří v článku "Citroën C4, Peugeot 308, Renault Mégane: Co koupit?"
Re: možná hoblujete anglicky, ale česky nerozumíte...
Co koupit ? Ani jedno a v tabulce bych hlasoval pro jiný kompaktní hatchback. Megan jsem já osobně po vyzkoušeni vyřadil z výběru už před lety takže dnes by už vůbec neměl šanci.
Re: možná hoblujete anglicky, ale česky nerozumíte...
Sice motorizace není pro celkové vlastnosti až tak podstatná ale byla to 1.6 ale v případě zajmu bych pořídil v té době r.2010 1.4TCE. Já mam naštěstí výhodu v tom že se nebráním téměř jakékoliv značce.
Re: možná hoblujete anglicky, ale česky nerozumíte...
Víš myslel jsem si to, a tys mi to potvrdil. Zřejmě se mnou nebudeš souhlasit, ale s 1,4 TCe to je úplně jiný auto a to zásadně. Nejen pro to, že byl určen pro vyšší, neturecké verze,
Re: možná hoblujete anglicky, ale česky nerozumíte...
Nemyslím si že by se s motorem změnily celkově jízdní vlastnosti a s tím spojené řízeni ,řazeni i když zde ta možnost zřejmě je , že by se změnily pocity z interiéru atd.
Re: možná hoblujete anglicky, ale česky nerozumíte...
"Jasno ve významu česky psaného textu nemáte zcela jistě Vy..."
Mon, ami.
Anglicky nehobluji, ale myslim, mluvim a pisu.
Zatimco vy pro stromy nevidite les a jesitne dokazujete ze 3,182 je vic nez 3,164 ci 2,955 na Clio 4 to je tuze malo. Zdrave uvazujici jedinec by se stejne stezi dokazal ovlivnit prodejem aut ve Francii, ne pas? :-!
Bohemia pro bohemy:
Model rok 2013
(kusů)
Škoda Octavia 9489
Škoda Fabia 6183
Škoda Rapid 4476
Vsech tri francouzskych sra*cek (uvedenych v otazce clanku) dohromady (!) se prodalo ve Francii (!) min nez v Cesku Octavii.
Idiotsky clanek otevren idiotskou otazkou - "Citroën C4, Peugeot 308, Renault Mégane: Co koupit?" ;-)
Re: možná hoblujete anglicky, ale česky nerozumíte...
Neumíte se orientovat ani v tabulce ( [odkaz] ) kterou jste poslal a zřejmě ani tou angličtinou nevládnete.
Protože byste jinak tam zjistil, že tyto počty jsou pouze za červenec 2013:
Renault Mégane 3,182
Peugeot 308 3,164
Citroen C4 2,955
a to je 9,301ks všech tří dohromady za jeden měsíc.
A kdybyste se v té tabulce orientoval, všiml byste si, že za leden až červenec 2013 se jich prodalo:
Renault Mégane 28,617
Peugeot 308 20,898
Citroen C4 24,180
To je dohromady za sedm měsíců 73.695 ks všech "tří francouzských sra*cek" jak jste je nazval
A jen pro zajímavost, i když jak píšete, že se tímto jedním z největších trhů nedá řídit, tak vašeho bohémského überwagenu se tam prodalo za měsíc červenec 425ks a za leden až červenec 2013 úctyhodných 2558ks
Re: možná hoblujete anglicky, ale česky nerozumíte...
Stalo se. Mea culpa. Diky za upozorneni. To vsak na veci nemeni nic o cem jsem psal vyse, jako reakci na: "A ve Francii v tom mají jasno. Na vrcholu prodejů z těchto tří je MEGANE, i když je na sklonku kariéry a je tam dražší."
Ve Francii nemaji jasno v autech, a o tom svedci ze nejvice se prodalo Clio 4 (za rok 2013, do cervence). Za malo penez je furt malo muziky.
[odkaz]
Nechat se ovlivnit cizim trhem pri koupi auta v tuzemsku je kravina.
P.S. To tykani byste si mohl nechat od cesty, eh? :-!
Re: možná hoblujete anglicky, ale česky nerozumíte...
Vy si asi pletete slusnost s nazorem.
Muze chytry clovek napsat idiotsky clanek? Ano , muze. Tenhleten je moznym dukazem.
Muze idiot napsat chytry clanek? Ne, nikdy!
Zkuste to, a uvidite ze to neni jak si myslite, jestli jste toho mysleni vubec schopen.
Adios mofo! :-!
Re: možná hoblujete anglicky, ale česky nerozumíte...
"Jinak ten článek, na který odkazujete ten znám a ten snad nestojí ani za to, aby se nad ním člověk pozastavoval"
A proc ne? Ja se s tim clankem docela dokazu vyrovnat, Clio 4 je POS, a bude hur jak to tak vidim, jestli se takova auta vubec prodavaji.
"A nejen jeho vysoké prodeje ve vyspělé Evropě to dokazují....".
Ve vyspele Evrope? Ona neni cela vyspela?
P.S. Vykani je bezne mezi lidmi co se neznaji. Nebo jste snad pes pro koho tohleto pisu? :-!
Jenom bych chtel podoktnout, ze se prodava i C4 ve vybave Tendance, ktera je oproti Selection o 15 tisic levnejsi. Na oplatku chybi lita kola, elektricky sklopna zrcatka a parkovaci asistent.