Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A8 vs. BMW 7 vs. Mercedes-Benz S: Designový trojboj

Modernizovaný model A8 vnáší do své třídy svěží vánek modernismu. Jak ale obstojí ve srovnání se sportovním BMW 7 či majestátním Mercedesem třídy S?
Zpět na článek
25. 8. 2013 11:55
25. 8. 2013 11:56
25. 8. 2013 12:04
25. 8. 2013 17:16
25. 8. 2013 12:13
25. 8. 2013 13:18
25. 8. 2013 13:44
25. 8. 2013 15:15
25. 8. 2013 19:22
25. 8. 2013 19:58
25. 8. 2013 22:50
26. 8. 2013 08:05
26. 8. 2013 17:45
25. 8. 2013 12:19
25. 8. 2013 15:24
25. 8. 2013 12:30
25. 8. 2013 12:55
25. 8. 2013 13:12
25. 8. 2013 13:23
25. 8. 2013 21:36
26. 8. 2013 09:50
26. 8. 2013 16:42
26. 8. 2013 23:04
26. 8. 2013 19:14
26. 8. 2013 22:45
26. 8. 2013 23:01
26. 8. 2013 23:10
26. 8. 2013 23:23
26. 8. 2013 23:38
26. 8. 2013 23:50
27. 8. 2013 00:40
26. 8. 2013 19:12
26. 8. 2013 22:55
26. 8. 2013 23:10
26. 8. 2013 23:27
26. 8. 2013 23:41
27. 8. 2013 00:12
27. 8. 2013 15:39
27. 8. 2013 21:26
27. 8. 2013 22:27
26. 8. 2013 23:13
25. 8. 2013 13:37
25. 8. 2013 14:27
25. 8. 2013 14:34
26. 8. 2013 16:20
25. 8. 2013 17:55
25. 8. 2013 20:02
25. 8. 2013 18:49
25. 8. 2013 23:30
25. 8. 2013 23:33
26. 8. 2013 00:50
26. 8. 2013 07:37
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 8. 2013 00:04
27. 8. 2013 09:58
Avatar - Johny.Rico
25. 8. 2013 11:34
Designový Olymp!
A teď, Babo raď!!

Ale když už jsme u toho, tak..

1. místo: 7er s M-Paketem
2. místo: S-class s AMG paketem
3. místo: A8 s S-linem

Ovšem... zde není krok vedle ani jedno.

STAY TOP! :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Pekelná Micinka
25. 8. 2013 11:52
Re: Designový Olymp!
No Audi ani MB jsem neviděl, takže srovnávat nemůžu. Ale za "tyhle" peníze už bych se rozhodoval jen mezi BMW a MB.
Avatar - Johny.Rico
25. 8. 2013 12:47
Re: Designový Olymp!
Upřímně by mi nevadilo ani jedno, tady už jde fakt jen o to, co se komu líbí víc, neb velmi pochybuji, že jeden model bude nejlepší v tom, druhý v tamto a třetí v tomto! Tady už jsou ty hranice tak mizivé, že jde fakt a jen o design. Nic víííc.
25. 8. 2013 14:59
Re: Designový Olymp!
Rozdíly v tom, jak dobře něco dělají, možná nejsou tak velké, ale rozhodně jsou rozdíly v tom, jak to dělají. A někdo má specifické chutě.
Avatar - Pekelná Micinka
25. 8. 2013 16:38
Re: Designový Olymp!
Mně by taky nevadilo ani to Audi. Ale pokud bych měl investovat vlastní, tak z této trojice bych už vybíral jen mezi z dvojice. Nové eSko jsem zatím neviděl. 7er se mi líbí, ačkoli ineriér už o něco méně. Jinak je tu samozřejmě XJ a ještě LS, ale ten nový jsem zatím neviděl a na fotkách se mi příliš nelíbí. U XJ mám problém s tím čumákem, jinak ok.
25. 8. 2013 20:20
Re: Designový Olymp!
Kde su bazaristi co by kupovali len jazdenky? Nikto nechce rolsa?
Avatar - jozephko
25. 8. 2013 11:49
Nemecký automobilový trh tvorí samostatný level
V Nemecku sa v pohode uživia 3 výrobcovia luxusných limuzín. A vo zvyšku Európy? Horko-ťažko Jaguar.
Inak je to ťažký výber z týchto 3 modelov. Asi jediné správne riešenie je kašlať na rôzne recenzie, ale dôkladne sa povoziť na každom z nich.
Ja som tiež kedysi chcel Mazdu 3 diesel. Ale len okamihu, kedy som na nej prešiel prvý kilometer. Tak som si kúpil Mazdu 6. Odvtedy viem, že niet nad osobnú skúsenosť s autom.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ham.
25. 8. 2013 21:08
Re: Nemecký automobilový trh tvorí samostatný level
Spíše bych napsal, že se němečtí výrobci dobře uživí. Ovšem ne v Německu, ale ve světě. Převážná část jejich produkce totiž směřuje do Číny, USA, do bohatých arabských zemí, do Ruska a dalších regionů. Německý trh je pro ně důležitý hlavně z prestižních důvodů, protože je to nejnáročnějším trh světa. Z pohledu počtu prodaných kusů už podstatně méně. Za prvních 7 měsíců každý člen D3 prodal v Německu cca 1800 ks, což vzhledem k celkové produkci D3 v této třídě není ani 10%.
25. 8. 2013 11:55
Radšej Jaguar
BMW aj Audi vyzerajú dobre ale ten Mercedes..no neviem. Ja osobne by som ale bral Jaguar XJ. problém je v tom že nemecké sedany si kupuje skoro každý a vidno ich na každom kroku. Tým pádom strácajú na výnimočnosti. Naopak Jaguarov tolko nie je a navyše podla štatistík sú aj spolahlivé..
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Bubáq
25. 8. 2013 12:32
Re: Radšej Jaguar
Jsem rád za malé připomenutí opravdu nejelegantnějšího vozu této třídy. Jaguar skutečně nemá konkurenci: designově.
Jinak je třeba respektovat to, co tento článek porovnává: nikoliv techniku, spolehlivost, ale "jen" a "pouze" design.
V téhle kategorii je volba favorita opravdu obtížná: každá značka má svůj rukopis a jejich vlajkové lodě jsou prostě dokonalé.
Kdo je chce ale hodnotit, měl by je nejprve všechny osobně vidět, posadit se do nich...
Nakonec jsem volil A8. Mercedes u mě "neuspěl" kvůli naprosto podivné přístrojové desce (Číňané ji jistě budou milovat...). A Bavorák kvůli poněkud příliš hmotnému vjemu, kterým působí. Určitě se to mnohem lidem líbí, ale tady prostě porovnávám eleganci a dojem reprezentace.
Pokud bych měl přihlédnout k technickým a jízdním kvalitám, pak bude pořadí úplně jiné? 7 > S > A8. Sedma je prostě pro řidiče dokonalá, zatímco esko je dokonalé především k pasažérovi na pravém zadním sedadle...
25. 8. 2013 17:53
Re: Radšej Jaguar
áno priznávam že sa tu disktuje o BMW Audi a Mercedese. Osobne mám jaguar rád preto som cítil potrebu o tomto aute napísať. navyše na internete sa dajú vidieť obrázky faceliftovaného XJ. Keby som sa ale mal vyjadriť k týmto nemeckým vozom, jednoznačne by som bral BMW 7. Pretože čo sa týka vzhľadu, mercedes je pre mňa proste hrozný. vyzerá ako keby bol robený špeciálne pre čínsky trh. Audi je síce velmi pekné auto. lenže Audi spravilo len to že naňho navešalo viac LED svetiel. Inak ostalo toto auto absolútne nezmenené. navyše z dialky vyzerá úplne ako A6, niekeedy aj A4, takže sa pýtam, kde je tá výnimočnosť ktorú za tak velké peniaze nedostanete? A navyše inetriér BMW ktorý je natočený k šoférovi je super. Navyše je jednoduchý a kvalitný a idrive sa perfektne ovláda. plus treba pritátať podvozok ktorý podla mňa našiel perfektný kompromis medzi komfortom a športovosťou. A ešte raz sa ospravedlňujem za ten Jaguar... ;-)
25. 8. 2013 19:25
Re: Radšej Jaguar
O nových světlech pro A8 se mluvilo už dlouho (a bylo známo, jak vypadají), takže mě na prvních fotkách faceliftu nejvíce do očí praštily nové nárazníky. Změny na karoserii tedy jsou, jen jsou celkem jemné. Nové koncovky výfuků jsem téměř minul, podobné měla W12, tak jsem myslel, že koukám na W12. Ale prý teď budou na všech A8 kromě S8. Uvidíme.
Avatar - Warrual
25. 8. 2013 11:56
Design
Já bych volil novou S-kládu bez paketu, těma pohrdám. Ale když se to někomu líbí proč ne :-)
Rozbalit vlákno
1
25. 8. 2013 11:57
BMW kdysi bývala elegantní
auta,dnes jsou to až na pár výjimek nehezké obludky.Audi jakž takž jde,např R8 je dost povedené,ale MB ukazuje,jak má vypadat moderní a elegantní dizajn.A u Porsche je to tak na půl,911 a Panamera vypadají skvěle,zato Cayenne a Cayman moc krásy nepobraly.Což mě hlavně u Caymana dost štve,protože ten původní vypadal velmi dobře.
Rozbalit vlákno
1
25. 8. 2013 13:10
Re: BMW kdysi bývala elegantní
V novém Mercedesu jsem zatím jen seděl, řídil jsem minulo generaci, BMW 7 a Audi A8 jsem měl možnost i řídit.

BMW mě velmi zklamalo pocitem z jízdy. Jel jsem v něm na předváděcí akci BMW někdy v Lednu a bylo to stylem rychlého přesedání z auta do auta, navíc byla tma. Nejdříve jsem řídil 640xd a pak jsem přesedal to tuším 730d. Celou dobu jízdy jsem si ale myslel, že řídím řadu 5. Až po vystoupení z auta jsem si všiml nápisu vzadu. To u Mercedesu je pocit z řízení luxusní limuzíny oproti vyšší střední třídě výraznější...
Avatar - twistedTSD
25. 8. 2013 12:04
Mé pořadí
1. OOOO - rozhodoval jsem se dlouho, ale ten facelift jí prostě prospěl a oproti Bavorovi mi připadá vyváženější. No a S8 je perfektní.

2. Bavor - stále velmi pěkný

3. Medvěd - jak už jsem nejednou psal, nový design Mercedesu mi prostě nesedl a eSko není výjimkou.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Righ
25. 8. 2013 17:16
Re: Mé pořadí
Mám to úplně stejně s tím, že před f/l by se A8 dělila o první příčku s BMW, teď už mu ale o fous utekla. ;-) :yes:
25. 8. 2013 12:13
...
Ty fotky jsou strašný!
Prve jsem myslel, že je to mám monitorem, ale není.

Tohle je přece ostuda...
[odkaz]

A abych nebyl tak OT, tak za mně pořadí: A8, 7er, S-klasse. Ale první bude vždycky QP. :-)
Rozbalit vlákno
8
25. 8. 2013 13:18
Re: ...
To je jak kdyby někdo printscreenoval HD fotky ze serveru, který neumožňuje jejich stahování. Malý tip pro tyto situace: pravý klik na obrázek, "inspect element/zkontrolovat prvek", v dolní liště resources, frames, pravý klik "open image in a new tab" a pak už jen kliknout pravým a uložit :-)
25. 8. 2013 13:44
Re: ...
...nemluvě o tý úvodní koláži, kde maj MB a BMW ustřihnutej roh a Audi má otřesně vyphotoshopenej asfalt pod sebou, to je grafika!
25. 8. 2013 15:15
Re: ...
To víš, je krize, musíš se šetřit. :-)

Předchozí generace QP, naprosto jednoznačně nejhezčí auto třídy. Ale na té nové je něco špatně. Už jsem ho párkrát viděl a pořád na to nemohu přijít. Ve vyšší střední bych to měl jednodušší. Pokud jde o tuhle trojici, mohu jen říct, že BMW poslední. K oběma zbývajícím mám výhrady a nejsem si jistý, komu bych dal první místo. Musel bych nad tím více popřemýšlet a ideálně je tu mít vedle sebe.
25. 8. 2013 19:22
Re: ...
QP jsem taky párkrát potkal a oproti minulé generaci je to holt downgrade - musí se zavděčit Číňanům... Na druhou stranu, na QP 5. generace zvenku nebylo podle mého co vylepšovat, zvlášť u verze s GTS čumákem. Ale štafetu přebírá Ghibli. :-)

V Mercedesu jsem si chvíli poseděl - pro mě je to samozřejmě pecka, však teď jezdím auty mnohem staršími a lacinějšími - ale prostě se mi nelíbí. A8 (i W221) jsou mému estatickému cítění mnohem blíž.
No a k A8 teď snad kromě superbovitých zadních světel nemám žádnou výtku.
25. 8. 2013 19:58
Re: ...
No a to je právě můj problém. U Maserati mám radši Ghibli. U Jaguaru XF. Zato A8 je v mých očích ten nejlepší sedan, který Audi dělá.

Reálně to problém není. I předchozí QP jsem považoval spíš za vyšší střední (to není urážka, prostě to pro mne bylo auto zaměřené na řidiče a o tom vyšší střední je). Jen se změnilo jméno. Ale ve světě žebříčků to trochu hapruje.

Na MB jsou věci, které se mi líbí, a věci, bez kterých bych se obešel. A8 tolik nepolarizuje. Nějaké výhrady samozřejmě mám. Ty černé části dekorů, do kterých jsou zasazené ovládací prvky, se mi moc nezdají. A řekl bych, že single frame tolik A8 nesedí - zužuje ji a zvyšuje. U FL to na fotkách vypadá o něco lépe, řekl bych. Uvidím naživo.
25. 8. 2013 22:50
Re: ...
Na Ghibli jsem zvědavý, šéf říkal, že by základní verze v naftě mohla do firmy časem přijít - on měl dříve 3200GT, takže by zase rád trojzubec.
Zas tolik těch aut projeto nemám, ale zatím mi sedí víc to pojetí, které razí BMW a Audi, tedy orientace na řidiče a spíše konzervativní vzhled. Dekory bohužel posoudit neumím, proti mým autům je to všechno bomba. >:D
Single Frame se mi nelíbí u žádného Audi kromě R8, pro mě byla ideálem dělená maska A8 D3 před faceliftem :-)
26. 8. 2013 08:05
Re: ...
Ano, na D3 před faceliftem také vzpomínám (v rámci řady A8). A u R8 se se single frame rozhodně poprali lépe - není tak vysoký (ať už fyzicky, nebo opticky), což je podstata problému. Nicméně u aut jako A3 a A4 podle mne dělá méně problémů. Q7 je v tomhle směru katastrofa.
26. 8. 2013 17:45
Re: ...
tak by mne zajimalo, kdo by si koupil Ghibli jako traktor.... zoufalec? :-)
25. 8. 2013 12:19
HVĚZDA HVĚZD
Konfrontační snímky jsou nelítostné: A8 jako nenápadná, dotažená karoserie pro ty, co chtějí být v rámci třídních možností nenápadní, přesto je jejich silničním stadardem to nejlepší ve velkosérii na světě. BMW7 potřebuje urychleně designově překopat. Důkladně. No a pak je tu hvězda, která sice těží z novosti, avšak vztaženo k absolutnu, je to absolutní designová hvězda, a to napříč viditelným vesmírem. S-Klasse není jenom (vizuálně vzato) auto, to je koncentrovaná nádhera s jiskrou, která nemá široko daleko ani obdoby ani konkurenci. Je to estetický vrchol, jehož jsou lidé uměleckého a technického ražení v dané umělecko-průmyslové kategorii vůbec schopni.

Centrální boční, směrem vpřed se zvedající linie evokuje vzpínajícího se koně... tisíc vzpínajících se koní... Extrémně dominantní příď je vzadu uhlazena do nezapomenutelného dojmu z hladkosti zádi. Záď má navíc erotický podtext, hladká, silná, pružná... auto je v doslovném významu hvězdou. Nehasnoucí hvězdou.

Zbytku třídy tedy vizuálně nezbývá, než jen prémiově šoupat nohama. A tak to je.

BRAVO, BRAVO... BRAVO - [odkaz] [odkaz] :yes: :yes: :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Bubáq
25. 8. 2013 12:36
Re: HVĚZDA HVĚZD
Moc jsem se Tvým hodnocením pobavil (jako vždycky)! Nemusím souhlasit, ale takový názor prostě respektuju,,,, >:-[]
25. 8. 2013 15:24
Re: HVĚZDA HVĚZD
;-) :yes:
Avatar - WinDiesel
25. 8. 2013 19:58
Re: HVĚZDA HVĚZD
Já bych si snad jen dovolil dodat že v Německu jsou prodeje nové S-klasse vůči 7er a A8 v poměru myslím skoro 5:1 ...... To říká myslím všechno.
Zatím jsem v tom jen seděl a i staticky to bylo něco.
25. 8. 2013 12:25
Nádherné všechny 3
Bohužel třída aut, která mi nikdy nebude říkat "pane". Pokud bych někdy na ni vydělal, rozhodně ji neuživím provozně:-) Navíc by mě zde na maloměstě ostatní sežrali závistí a už bych nikomu nikdy nic neprodal ;-\
Rozbalit vlákno
25
25. 8. 2013 18:00
Re: Nádherné všechny 3
"Navíc by mě zde na maloměstě ostatní sežrali závistí..."

Pravda. Je to trochu smutne konstatovani, ale hluboce pravdive.
Avatar - WinDiesel
25. 8. 2013 20:00
Re: Nádherné všechny 3
Na ostatní na maloměstě se vy-s-er a buď svůj. Život máš jen jeden. Pokud na medvěda máš, neváhej ani minutu. A ostatní ať se třeba po.
25. 8. 2013 22:43
Re: Nádherné všechny 3
Hele, ono to není tak jednoduchý - i když se na ty lidi vykašleš, pořád je budeš na malém městě (pod 50 tisíc) potkávat. Když se našim začalo někdy v roce 2005 opravdu dařit, z Okty a Scénica přešli na A6 a Touarega. Najednou už pan zubař nevycházel vstříc, začaly chodit pomlouvačné dopisy do práce i do školy a párkrát se na té kovové rohožce na schodech k domu našlo psí houno. Podotýkám, že v té době jsme bydleli nějakým osmnáctým rokem v poměrně drahé čtvrti, kde normou byla Okta a Fabia, nešlo tedy vůbec o špatnou lokalitu.
Skončilo to nakonec koupí domu s velkým plotem, který sice splácejí dodnes, ale aspoň mají klid. O známé ale můžeš snadno přijít - a to auto za to nestojí. Kolik máš domů a bytů normální trouba nevidí, fungl nového eSka si všimne a s radostí se na něj podepíše.
Avatar - Hammunasakra
25. 8. 2013 22:52
Re: Nádherné všechny 3
Ale houby. Jasně že za to stojí. A jestli maj problém že sis (poctivě) vydělal víc než voni, tak ať si trhnou. Proč hrát a ponižovat se na jejich úroveň. Buď sou normální a zvládnou to že jezdíš lepšim autem než voni, nebo ať si trhnou. To by sis kvůli nim rovnou moh kupovat levný voblečení a na dovolenou jezdit furt jen do Chorvatska. Nějakou tou Oktou >:-[]
Život ve lži nebo pořádná kára a tomu odpovídající život? Jestli na to máš koule odpověď je jednoduchá ;-)
25. 8. 2013 23:11
Re: Nádherné všechny 3
Protože pořád s těma lidma musíš žít relativně pohromadě, protože tvoje děti choděj s jejich dětma do školy a protože část těch lidí jsou tvými zákazníky. :-)
Praha nebo Brno je trošku jinej svět.
Avatar - Hammunasakra
25. 8. 2013 23:19
Re: Nádherné všechny 3
Uznávám že nevim jaký je to na maloměstě ale "ponižovat" se na úroveň vostatních protože sou omezený mi přijde hodně smutný. Do pr...le revoluce byla před 24 rokama 8-s
Jak dlouho eště? Nebo to vidíš navěky >:-[]
A jestli nejsou úplně blbí, znamená to že se musíš i levně oblíkat, buď je nezvat k sobě domu nebo mít úmyslně i levnou tv a vybavení bytu a na dovolenou jezdit do toho Chorvatska nebo jim lhát atd. Fakt skvělý :yes: 8-s
25. 8. 2013 23:23
Re: Nádherné všechny 3
Tohle bude nadlouho, v lidech u nás je zakořeněný, že by se všichni měli mít stejně a jestli tomu tak není, tak by těm boháčům zlodějskejm měli barák sebrat, příjem zdanit a auto poškrábat. Další část si zase jede lajnu "teď mám prachy a vy mi polibte", takže si oba tábory nemaj moc co vyčítat.
Každopádně mě to sejří.

PS: O hadry a dovolené nejde, Bosse nebo Diora stejně nepoznají, fotky z cesty po Austrálii jim prostě neukážeš a výpis z katastru je prohledávat nenapadne... Ale ceník A6 si umí najít kdejakej blboun.
Avatar - Hammunasakra
25. 8. 2013 23:27
Re: Nádherné všechny 3
Řikáš to blbě. Mám prachy a jestli s tim máš problém tak si polib. Že je čtvrt století po revoluci nutný hrát že sem chudej jako většina vostatních je smutný
25. 8. 2013 23:28
Re: Nádherné všechny 3
Jako jo, s tím samozřejmě souhlas ;-)
26. 8. 2013 09:55
Re: Nádherné všechny 3
V praxi jsem se s tím moc nesetkal, ale přijde mi, že to nedělají ani tolik peníze (majetek) samotné, jako fakt, že někdo na jejich úrovni se dostal dál. To dokáže v lidech vyvolat vztek. Pak je to čistě otázka toho, jak moc ty lidi potřebuješ. Pokud všechno obstaráváte mimo, tak mezi místními je dobré mít známé tak v zastupitelstvu, možná u městské policie, pokud ji máte.
Avatar - Hammunasakra
26. 8. 2013 10:07
Re: Nádherné všechny 3
S A6 maj problém a drahý hadry a boty nepoznaj a že dům s pozemkem stál násobky toho auta to nechápou? To fakt nestojí za to snažit se hrát chudýho >:-[]
Mě by třeba jen vadilo si furt vymejšet kde sem byl na dovolený. Nejsem politik peníze sem vydělal a ne nakrad = nebudu kvůli tomu jezdit vojetou oktávkou jako kdysi Gross, než si část z nich "zlegalizoval" >:D
Avatar - Dominik.
25. 8. 2013 22:54
Re: Nádherné všechny 3
"O známé ale můžeš snadno přijít - a to auto za to nestojí."
Pokud se na mě ti známí vykašlou kvůli závisti z auta, tak bych o ně stejně nestál, když ukážou takový charakter... :-(
Avatar - Hammunasakra
25. 8. 2013 22:55
Re: Nádherné všechny 3
Moje řeč :yes: :-)
25. 8. 2013 23:18
Re: Nádherné všechny 3
Víš co, to byli takoví ti známí ve stylu "Dobré ráno pane Novák, jak se máte, co chata, jak se má Vlastička a to je krása jak vám rostou na zahrádce túje, copak mi uděláte s těma osmičkama" a jednou za sezónu společné posezení u vína. No a pak to bylo jen "Dobrý den" a nakonec po nějakých dvou letech kus ze psa zašláplej do rohožky.
Rozhodně to nebyli přátelé, ale i tak to zamrzí, člověk nežije úplně sám.

Teď, když bydlím v Praze je úplně jedno, čím přijedu, protože mě v domě kromě jedné rodiny nikdo nezná, na dveřích cedulka není a parkuju v garážích v sousedním domě - v našem na mě nezbyla tři místa. Pohoda.

Každej má asi takovejhle případ ze svého okolí, nepíšu tu nic nového - jen mi šlo o to, že auto je nejvýraznějším symbolem majetku a že jeho koupě není vždy jen o těch korunách.
Avatar - Hammunasakra
25. 8. 2013 23:30
Re: Nádherné všechny 3
Myslim že nejvýraznější je barák. Ale máš pravdu že i když ten je daleko dražší než to auto většinu do vočí bije spíš to auto >:D
Problém je že nejde jen vo to auto, když chceš hrát chudýho měl by sis kupovat i levný oblečení a boty atd. a asi bys měl mít i levný vybavení a určitě neřikat sousedum že máš dražší reprobednu než voni auto >:-[]
26. 8. 2013 10:12
Re: Nádherné všechny 3
Ve čtvrti/ ulici, kde jsi dům postavil/ koupil, pravděpodobně stojí domy podobného ražení. Výměna auta se rovná výměně domu. V případě domu to většinou znamená stěhování a nové sousedy. Nikdo z nich nebude odhadovat přesně cenu domu, nebo auta, ale přesedlání z Passata na A8 se rovná zbourání rodinného domku a výstavbě pořádné vily. Obojího si každý všimne. Podobně je to s oblečením, většina lidí nerozezná oblek od obleku. Padnout ti dobře může i relativně levný. Myslíš si, že běžný člověk pozná bespoke oblek za 500 tisíc od MTM ze slušné látky za 20? Ne že by rozdíl nepoznali, ale rozhodně neodhadnou, že stál řádově více a že by ti tedy měli závidět. Že máš místo hodinek za 50 tisíc hodinky za milion si také jen tak někdo nevšimne, pokud nejsou poseté kamením.
Avatar - Hammunasakra
26. 8. 2013 10:20
Re: Nádherné všechny 3
Zapomněl si na boty >:-[]
Mluvíme o maloměstě, tam to s těma novejma sousedama nebude tak žhavý. Zmizet můžeš v Praze, tam asi zas tak moc ne. Ale je fakt že ti spíš budou závidět to auto než všechno vostatní dohromady. Smutný. Rozhodně mi přijde ujetý si kvůli cizim lidem kupovat horší auto a lhát jim že sem nikde nebyl atd. Když to budem dělat furt pryč tak se to socialisticko rovnostářský myšlení nezmění nikdy. Mě už těch 24 let vod revoluce přijde docela dost. Jak dlouho bys chtěl čekat?
26. 8. 2013 11:34
Re: Nádherné všechny 3
Jak myslíš, pozná snad běžný člověk Lobb za 100 tisíc od Loake za 6 tisíc? Oxfordky jako oxfordky. :-)

Pokud nebudeš stavět, ale kupovat, jak je pravděpodobné, že zůstaneš ve stejné obci? A sousedy změníš tak jako tak, i na malém městě. To řeší jen problém sousedů, samozřejmě.

Neřekl bych, že je tenhle problém specifický pro ČR, nebo "východní blok". Vždy je to o tom, kdo koho potřebuje více. Tohle je myslím jedna ze situací, ke kterým se vztahuje přísloví: "Don't 'defecate' where you eat." Trochu jsem to upravil, pro citlivější. :-)
Avatar - Hammunasakra
26. 8. 2013 12:04
Re: Nádherné všechny 3
:yes: >:D
Ale myslim že to (z větší míry) specifikum východního bloku je, v tom už mě neukecáš >:-[]
Avatar - Dominik.
26. 8. 2013 00:31
Re: Nádherné všechny 3
Jo, já to chápu, sám vím, jaký to je a že to zamrzí, ale když jsou tohoto schopní ze závisti, tak za to omezování se a udržování "přátelství" stejně nestojí. Jak už tu někdo říkal, člověk žije jen jednou a měl by si dopřát auto, který mu bude dělat radost, když na něj má. Bez ohledu na to, co si budou šuškat sousedi.

Každopádně čeho jsou schopní lidé na vesnici a maloměšťáci je děs. :no:
Avatar - Hammunasakra
26. 8. 2013 07:31
Re: Nádherné všechny 3
Jo kdyby jen na vesnici.. :no:
26. 8. 2013 08:33
Re: Nádherné všechny 3
Pokud jsou vztahy s okolními lidmi z jejich strany založeny jen na tom, aby jsi zapadal do jejich peněženky, tak ztrátu těchto lidí nepovažuji za ztrátu.
26. 8. 2013 09:44
Re: Nádherné všechny 3
Asi jsi přehlídl: "a už bych nikomu nikdy nic neprodal"

Pokud na těch lidech závisí tvé živobytí, nemůžeš si něco takového snadno dovolit. Leda bys s novým autem vyměnil i město. Na malém městě, pokud tam opravdu žiješ (tedy využíváš tamních služeb a ty lidi potřebuješ k pohodlnému životu), ti pomůže jen izolace. Popřípadě strkat peníze do něčeho méně viditelného. Co oči nevidí, to srdce nebolí. Nebo si musíš vybrat takové místo, kam zapadneš, pokud takové je. Neplatí to úplně univerzálně, ale bohužel se s tím člověk setká.
Avatar - Ada je zase tady
25. 8. 2013 12:25
Mercedes ne!
Tato automobilka se zcela zdiskreditovala svou spoluprací s firmou rendlík a syn :no:
Dokonce ani v autě za miliony už nelze vyloučit použití francouzských komponentů :no: :no:
Rozbalit vlákno
4
25. 8. 2013 15:46
Re: Mercedes ne!
mam pocit, ze v tvojom mozgu je viac francuzskych suciastok ako na renaulte peugeote a citroene dokopy. :no:
Avatar - WinDiesel
25. 8. 2013 19:56
Re: Mercedes ne!
On by potřeboval dochtora hause ....... to by ale byla diagnóza!!!
26. 8. 2013 11:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 8. 2013 12:30
Nová S-Klasse
No já nevím , včera jsem novou S-Klasse viděl naživo v Plzni a dojem byl takový rozpačitý . nějak mi chyběla taková důstojnost , elegance a nadřazenost na první pohled která by k nejMercedesu měla patřit. Takový rozteklý asijský patvar , v číně se ale bude určitě líbit .
Rozbalit vlákno
2
25. 8. 2013 14:13
Re: Nová S-Klasse
Mna tiez ked minule po dialnici predbiehala aj dva krat ta ista S-klasse so zapnutymi ledkami to vyzeralo prinajmensom rozporuplne a opticky to zuzovalo to auto co mu vobec nepridava na dostojnosti a vobec sa mi nepacil ten bumerangovy tvar lediek este ked to bolo z vrchnej strany svetiel. Proti zadnym partiam nemam nic a ked to nema zapnute ledky vypada aj z predu fajn. Len minula generacia posobila na mna omnoho honosnejsim dojmom zvlast po facelifte. Keby ze na taku triedu mam asi by som si vybral A8, tej facelift velmi pomohol
Avatar - WinDiesel
25. 8. 2013 20:01
Re: Nová S-Klasse
Musíš si taky do toho sednout. Jinak je to vcelku zbytečný komentář.
25. 8. 2013 12:55
Traja krali
Dizajnovy duel, ked vacsina z nas 2z3 aut nazivo este namala ani sancu vidiet je trochu "detinsky", ale nevadi, ved sme vlastne velke deti a tiez som hlasoval
;-)
Za MB. Aj ked neviem ako bude vyzerat nazivo, cistal som dost nazarov, ze face2face to az taka pecka nie je uvidime, na fotkach je krasny.
Zato BMW je podla mna dost nefotogenicke auto, ale nazivo vyzera perfektne.
A8 sa mi zacina pacit stale viac, fl je snad pomohol uvidime.

Inak som velmi zvedavy na novu 7, viem ze pride za az par rokov, ale ten "novy" dizajnovy smer, ktorym sa ubera BMW by mi mohol na nej vyzerat dobre. Preto som teraz trochu poguuglel a hla [odkaz]
:-! Masaker
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lejbl
25. 8. 2013 13:12
zase
:)))))

sedma je top, nie a8 je klassa, vlastne nie , S je najkrajsia,,,,,

kecy dokola :-)

aspon sa nehadajte ,,,

za mna 7 :-!
Rozbalit vlákno
0
25. 8. 2013 13:23
Mercedes
1.MB
2.-3. BMW/Audi

Sklasse je majestatny stroj s noblesou, zvysne 2 su v hanblivom uzadi s davkou konzervativizmu a lahkeho sportoveho nadychu, najma u Audi. Audi vsak ostava kvoli sportovosti hranatou skatulou, i ked zadne partie ma velmi vydarene, znacne lepsie nez u BMW, naopak BMW vyhrava celnou maskou.
Interier BMW vsak uz ziada prerobit, je to XYta variacia na tu istu temu napriec celym portfoliom.
Rozbalit vlákno
24
25. 8. 2013 21:36
Re: Mercedes
Sklasse je majestatny stroj s noblesou.. >:D neviem či si si to prečítal z brožúrky ale to auto je hocičo, len nie noblesné. a čo sa týka interiéru BMW...nemyslím že ho treba prerobiť..stále vyzerá dobre, je jednoduchý no vyzerá dobre. Je trochu natočený k šoférovi takže je v tom trochu nostalgie a navyše BMW je známe svojou nadčasovosťou takže interiéru alebo exteriéru by som sa nebál..navyše odporúčam vyskúšať pobyt v interiéroch MB aj BMW...aspoň na tri dni a používať command a iDrive..a posledná vec..interiér MB síce vyzerá dobre ale snažili sa všetko tak naparádiť takže všetko je elektronika..a tá ked sa raz pokazí bude sranda,,..
26. 8. 2013 09:50
Re: Mercedes
Blablabla nadcasovost... si zhltol marketingove dristy ako vidim.
Ziadna nadcasovost, uz je stary. Tak vyzera kazde jedno BMW, rovnake rozdelenie, ziadne nove prvky, ziadne nove napady.
Interier natoceny k soferovi znamena kusok nostalgie? mas v tom hokej; nic take to neznamena.

Neviem, co sa rehoces ako pnak z tej prvej vety, ked si ju nakoniec ani nevyvratil. :no:
Avatar - Hammunasakra
26. 8. 2013 09:55
Re: Mercedes
Taky sem je asi "zhltol" >:D
Co řikáš na 24 let starej interier BMW [odkaz] >:-[]
26. 8. 2013 16:42
Re: Mercedes
Vyzera fajn, najma na svoj vek, ale co to ma do cinenia s aktualnym modelom, ktory okrem hrubeho usporiadania nema s tymto 8er nic spolocne?
Btw, co vravis na 40r stary interier MB? [odkaz] alebo trochu mladsi, len 33r stary S [odkaz] ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 8. 2013 17:16
Re: Mercedes
Podobně nadčasový jako to BMW ;-)
V diskuzi nad fotkou interiéru současnýho BMW 7 doporučuju pokračovat někdy kolem roku 2033, klidně pozdějš :-)
26. 8. 2013 23:04
Re: Mercedes
V roku 2033 uz budeme diskutovat niekde inde; nie tu; pretoze tento web bud nebude existovat alebo to bude iba zmes plna reklamy >:D
26. 8. 2013 19:14
Re: Mercedes
inak typujem že Makovnik si asi niekde prečítal slovo usporiadanie a teraz to používa pri každom porovnávaní... :-)
26. 8. 2013 22:45
Re: Mercedes
Ja tIpujem, ze si mimo a v nicku mas len preklep.
26. 8. 2013 23:01
Re: Mercedes
to že je niekto objektívny neznamená že je mimo... ;-) len som si obhájil to čo ty si si obhájiť nedokázal...pretože jediné čo si dokázal bolo stále drístať o nejakom upsoriadaní..pretože z tvojich komentárov je zrejme že o BMW vieš velké h*vno a asi si v živote v takom aute nejazdil..na to aby si mohol súdiť potrebuješ mať s autom určitú skúsenosť čo ty očividne nemáš... rešpektujem každý názor a aj ten ohladom interiéru BMW ja s tým problém nemám...len mi vadí ked je niekto zaujatý voči nejakej značke a vyťahuje tak hlúpe argumenty až to bolí...máš svoj názor a ja ti ho neberiem..ale keď v 3 časopisoch považujú interiér BMW za jeden z najlepších a ja tiež nemám dôvod myslieť si opak pretože s týmto interiérom skúsenosť mám, tvoje večné omielanie o usporiadaní o niečom svedčí...konkrétne o tom že nadržiavaš mercedesu a nepoznáš pojem objektívnosť...a posledná vec..keď si taký múdry tak sprav návrh nejakého nového usporiadania interiéru...nemusí to byť nič profesionálne..ale obháj si svoj názor a nebuď tlčhuba ;-)
26. 8. 2013 23:10
Re: Mercedes
Tak ahaa, ty sa citis vynimocne objektivny nad vsetkych naokolo. Ok, zi svoj svet >:D

Na BMW som napisal iba jednu vec a ty z toho prskas ako vriaci hrniec s mliekom.
Mas pomylenu realitu, MB tu neobhajujem ani BMW nehanim, len mam k nemu jedinu vycitku. ktoru si ty vzal ako osobny utok (komplexik ta zerie).
Slovo s 'usporiadanim' som pouzil az RAZ, tak neviem ake vecne omielanie, ty si fakt mimo.
Problem s pochopenim textu hladaj u seba ;-)

Mam obhajit svoj nazor tym, ze nakreslim svoj navrh? ti preskakuje, ze? >:D
26. 8. 2013 23:23
Re: Mercedes
vieš ked budem tvrdiť že si niečo predstavujem inak mal by som vedieť ako by to asi malo vyzerať..taktiež som spomenul že nič profesionalne nepotrebujem to mať nakreslené lenže irónia sa cez text vyjadruje ťažko..a použil si ho raz a potom zas hrubé usporiadanie pri obrázku BMW 8er...takže to asi nebolo len raz..vieš ja necítim potrebu sa hádať..pravda je taká že každému sa páči niečo iné..každý má svoj názor..ak myslíš že by sa mal interiér prerobiť tak fajn..ja tento názor nezdielam..a čo sa týka komplexíka..to že vyjadrím a obhajujem svoj názor neznamená prejav komplexu..a ked hovoríš o prskaní..ja som sa normalne vyjadril...ty si začal útočiť rozprávaním o tom ako som zožral marketingové drísty..ja som len vyjadril svoj názor a pokial ty nerešpektuješ môj názor nevidím dôvod prečo by som ja mal rešpektovať tvoj ;-)
26. 8. 2013 23:38
Re: Mercedes
Nejak ti pripeka na karbid alebo neviem z coho mas halucinacie, ze vidis dvojmo.
Stlac Ctrl+F a zadaj hladat to slovo "usporiadanie" a uvidis, kolkokrat som ho napisal.

Ty necitis potrebu hadat sa, ale zacal si hadku a pises dlhe prispevky bez pointy. Dole pises o s*ani si do huby; vidim, ze mas znacne skusenosti.

Precitaj si svoje prispevky aspon 2x pred odoslanim, mozno zvazis, ci taky blud nabuduce odosles.

Reagujem len na urovni tvojich prispevkov (ako sa do hory vola...ved poznas), to ze nevies rozchodit obraz svojho stylu nie je moj problem. ;-)
26. 8. 2013 23:50
Re: Mercedes
ja som napísal svoj názor..a poviem ti to naposledy..o interiéri som sa zmienil dodatočne...o žraní drístov si začal písať ty...taktiež si písal o tom aký starý interiér BMW je..ja som len reagoval..pretože je rozdiel v dizajne a ergonómii čo tebe ale stále nedošlo..to bola pointa celého rozhovoru ktorú si si ty samozrejme zmenil...mne vyčítaš že ja stále rozoberám interiér BMW..spomenul som ho a ty si začal kecať niečo o tom aký je starý a dookola staré prvky, žiadne nové nápady drísty atď...
27. 8. 2013 00:40
Re: Mercedes
Mas znacny bordel na chrono osi. Interier som prvy spomenul ja, nie ty a aj to jednou kratkou vetou.
O ergonomii som nepisal nikde ani naznakom, to je tvoja halucinacia a teda novu pointu si si vyrobil.
26. 8. 2013 19:12
Re: Mercedes
ja som žiadne marketingové dristy nezhltol...a taktiež mam v sebe tolko rozumu aby som niekde nepovedal že nový MB je majestátny...videl som totiť pár velkých limuzín ktoré sú robené pre čínsky trh a podobnosť tam je..ak máš oči aspoň trochu v poriadku tak toto napísať nemožeš..a čo sa týka interiéru BMW..ano rozdelenie je rovnake,.a čo má byť?? je funkčný a vyzerá dobre...pozri sa na interiér toho tvojho majestátneho Mercedesu..ano na obrázku sa môže zdať lákavý ale keď si doňho sadneš prvýkrát nebudeš si ani vedieť nastaviť hodiny..a nové nápady?? prečítaj si testy týchto áut.. Idrive a velká obrazovka v BMW sú každým chválené... a že interiér je všade rovnaký? a v čom je iný mercedes?? pozri sa na predošlú generáciu..jediný rozdiel je v tom že výduchy sú trochu iné inak má interiér také isté usporiadanie..takže neviem čo presne od BMW chceš..aby obrazovku j*bli na spodok a ovládanie kúrenia a klímy navrch?? a iDrive do kufra nie...alebo aby boli tak debilní ako MB a spravili všetko cez dotykové obrazovky???...
26. 8. 2013 22:55
Re: Mercedes
Vidim, ze si v tom MB uz sedel a nic nevedel nastavit... no nic, fakt si mimo.
Clanok a diskusia je o dizajne, zjavne ti tento dolezity bod debaty unikol vo vlastnych predstavach a nechutenstve k znacke Mercedes.

Pokial sa tebe toto [odkaz] zda rovnake ako toto: [odkaz] len s vymenenymi vyduchmi, tak sa nemame o com bavit.
26. 8. 2013 23:10
Re: Mercedes
predstav si že som to nastaviť vedel...len niekomu viac sadne iDrive niekomu command...je to vec názoru ale veľa ľudí ktorí majú skúsenosť MB aj BMW tvrdia že iDrive je lepší...a čo sa týka tvojich obrázkov..áno interiéry sú iné..ale rozmiestnenie prvkov je také isté..interiér má možno trochu iný dizajn ale všetko je v podstate rovnaké...sedel som v staršej S-klasse a môžem povedať že je to naozaj podobné..a čo sa týka bodu debaty...keby si si prečítal všetko tak by si teraz zo seba nespravil *..pretože najskôr som sa vyjadril k exteriéru..to je hlavna téma..a ako dodatok som len spomenul interiér..a potom sa partička pošahaných intelektuálov ktorí zožrali všetok automobilizmus jednou lyžicou ako ty, začali ozývať a rozoberať interiér BMW takže najprv si to pozri celé a potom sa ozývaj lebo si tak trochu s*rieš do úst...
26. 8. 2013 23:27
Re: Mercedes
Povedz mi, ako sa vola tvoja diagnoza, aby som ta vedel pochopit >:D

Ved iba ty cely cas melies h... o interieri Bavo a snazis sa silou mocou obhajit ho akoby si ho sam navrhoval >:D

Interiery su ine a rozmiestnenie prvkov je rovnake? ved jasne, kde by mal byt volant, na zadnom sedadle?
Interier ma iny dizajn, ale v podstate je vsetko rovnake.....ty po sebe aj citas, co splietas? >:D

Kde si sa vyjadril k exterieru ty tajtrlik :no: ze by si sa exterieru BMW nebal, to je cele tvoje vyjadrenie? To mas znacne problemy s vyjadrovanim....

Zrejme ti prasky slabo zaberaju, inak si neviem vysvetlit ten chaos, co produkujes.
26. 8. 2013 23:41
Re: Mercedes
tvoja diagnóza je zrejme debilita..lebo ergonómia a dizajn sú dve veci.-..interiér má síce dizajn iný ale používanie a rozmiestnenie prvkov je absolútne rovnaké..napríklad ti to ako dementnému vysvetlím takto...BMW 5 e60 malo síce iný dizajn ako interiér BMW 5 F10 ale centrálny displej a ovládanie kúrenia klimy atď je stále na rovnakom mieste..nájdeš ho presne tam kde v staršom modeli akurát ineriér má dizajn trochu iný...toto je to usporiadanie--tomu sa hovorí ergonomia a to je niečo uplne ine ako dizajn..ty si začal hovoriť o usporiadaní nie o dizajne tak ho tu teraz nepleť..

Makovnik dnes 09:50
« Re: Re: Mercedes
Blablabla nadcasovost... si zhltol marketingove dristy ako vidim.
Ziadna nadcasovost, uz je stary. Tak vyzera kazde jedno BMW, rovnake rozdelenie, ziadne nove prvky, ziadne nove napady..

.toto je tvoje vyjadrenie...ROZDELENIE nie DIZAJN tak to už konečne pochop..a čo sa týka exteriéru..viackrát som spomenul že sa mi BMW páči..a tebe už po tretí raz hovorím že netvrdím že meredes je škaredý alebo že ho nemám rád..a naposledy..interiér BMW som spomenul len dodatočne..hned na to si ty reagoval vetou o tom ako som zhltol nejaké drísty..očividne sa vyžívaš v tom ked sa môžeš hádať a hrať sa na nekompromisného...takže ti poradím len tolko..USPORIADAJ si to v hlave prečítaj si všetko a naštuduj si pár pojmov aby zase nedošlo k nedorozumeniu..
27. 8. 2013 00:12
Re: Mercedes
Takze tvoja diagnozna je mentalna nedostatocnost. OK.
Tvoj chudobny slovnik vidi v slove usporiadanie=ergonomia, tam je povod problemu.
Ja som mal na mysli dizajnove usporiadanie jednotlivych funkcnych blokov v porovani stary/novy model, kde prevodova paka, klima/radio, vyduchy atd.. a ich vzajomne vzdialenosti su (takmer) totozne. Rozdelenim som mal na mysli uz aktualne portfolio, kde jeho dizajn - horizontalne clenenie, pouzite tvary, farebne kombinacie, ozdobne listy, ich umiestnenie a tvar, linky palubovky a spoje jednotlivych dielov a pod., su v podstate totozne, vychadzaju zo spolocnej zakladnej myslienky a ziadny model neprinasa ani inovaciu, ani novy napad. Nie to, ci je potenciometer klimy tam, kde na 20rokov starsom modeli.
Ale naco stracam cas vysvetlovanim, ked taky dilino to aj tak nepochopi....

Problem je iba u teba a tvojom priamociarom chapani reality v kontraste s tvojim svetom.
Ked raz pisem o DIZAJNE v kazdom prispevku, tak NEpisem o ERGONOMII, ty dilino nepodareny. Chapes?

Ze sa ti BMW paci je vycerpavajuce vyjadrenie k exterieru? Hlboka myslienka, si niekde zapisem >:D
27. 8. 2013 15:39
Re: Mercedes
tak nabuduce pomenuj veci konkrétne..len málo ludí si zi slova usporiadanie vymyslí dalšie 3 ako ty..povedal si len usporiadanie...taktiež sa dá z tvojich príspevkov ktoré obohacuješ o umelecké vety a spojenia- to asi aby si zakryl aký si blbý...ja som sa vyjadril a ked sa ti to nepáčilo mal si na začiatku upozoroniť ako to myslíš nie po 10 výmenách názorov kedy ti už zrejme došli argumenty a namiesto toho si sa zúfalo uchýlil k ponižovaniu...a čo sa týka toho vyčerpávajúceho vyjadrenia...nikdy som nepovedal že som sa vyjadril neviem ako vyčerpávajúco...a tento článok nebol len o exteriéri, keby som aj 30 riadkov napísal o interiéri môžeš akurát držať hubu pretože reč je o dizajne do ktorého spadajú ako exteriér tak aj interiér čo sa ale ludom ktorí sa nevedia poriadne vyjadriť nedá poriadne vysvetliť. Takže nabudúce pomenuj veci konkrétne..nie že napíšeš usporiadanie a všetci si budeme musieť domýšlať čo si vlastne chcel povedať--vyjadruj sa normálne a úplne tak ako to normálni ludia robia.. ;-) rovnake rozdelenie-toto si použil..slovo dizajnové sa nikde nenachádza..takže budem rád ked túto debilnú diskusiu uzavrieme a tvárme sa že sa to nikdy nestalo,,
27. 8. 2013 21:26
Re: Mercedes
Vidis, ty si blby a ani sa to nesnazis zakryt. Evidentne si jediny, kto to slovo nepochopil.
Vies, kde treba hladat chybu...

Ked je tema o dizajne, tak urcite neslo o rozdelenie ovocnych stromov....och matka zem.
27. 8. 2013 22:27
Re: Mercedes
a ty si evidentne jediny kto to stale musi rozoberať a mať posledne slovo..tvoj názor mam totalne u***e a jemi jedno čo si myslíš pretože stále točíš o tom aký som blbý..lebo na nič iné sa nezmôžeš..a vidím že na teba treba ako na 3ročného, takže preto hovorím..áno vyhral si, si pán slovných súbojov..nikto nie je lepší než ty..dúfam že si svoje ego uspokojil a že si sa utvrdil v tých sračkách a urážkach ktoré tu prezentuješ celú dobu a stále hládaš chybu inde
26. 8. 2013 23:13
Re: Mercedes
a nemám nechuť voči mercedesu..je vela mercedesov ktoré sa mi páčia...a netvrdím že nová S-klasse je škaredá..len som si obhájil svoj názor ohladom BMW z čoho si zvláštne vyvodil že mám odpor voči mercedesu..
25. 8. 2013 13:37
jaguar
tady je otazka,ktery z techto tri,ale vysledek by byl jaguar xj jednoznacne.....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Petrolhead_CZ
25. 8. 2013 13:55
Němčourský unuděný blivajz
Všechny tři to jsou ošklivé, nudné a přehlédnutelné krabice.

V této třídě je jasná volba krásné XJ a nádherné Quattroporte.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
25. 8. 2013 20:46
Re: Němčourský unuděný blivajz
Taky Lexus LS TMG 650 koní (ujede i V12 65 AMG) by nemusel bejt špatnej :yes:
27. 8. 2013 07:46
Re: Němčourský unuděný blivajz
Myslim, ze prodeje dobre ukazuji co je v tomhle segmentu jasna volba. Vetsina zakazniku nebude kupovat horsi auto jen proto, aby nemela "nudnou a prehlednutelnou nemeckou krabici".
Avatar - Petrolhead_CZ
27. 8. 2013 22:40
Re: Němčourský unuděný blivajz
Jaguar XJ je nejlepším autem své třídy, kritici a redaktoři prestižních webů/časopisů to potvrzují.
Avatar - pumpkin
25. 8. 2013 14:27
Ani jedno
Toto trio bolo z môjho pohľadu naposledy elegantné v 90. rokoch. Potom tak rôzne na striedačku, ale momentálne sa mi nepáči ani jedno.

Časy keď bezpečnostné normy nerobili z elegantných limuzín obézne monštrá sú už bohužiaľ preč.

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
25. 8. 2013 14:34
Re: Ani jedno
Prekliata bezpecnost >:-[]
26. 8. 2013 16:20
Re: Ani jedno
Na jednu jsi ve svém přehledu zapoměl , patrně poslední elegantní limuzina z téhle "staré školy"Jaguar XJ X350 , dokonalost sama
Avatar - AnGeor
25. 8. 2013 17:55
MB
v tehle tride to je jednoduche: The Best or Nothing! :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Delfin2
25. 8. 2013 18:49
eSko
Mercedes-Benz S jednoznačne ako druhé Audi A8 :yes:
Rozbalit vlákno
0
25. 8. 2013 20:31
na to, že je BMW nejstarší
pořád ujde
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
25. 8. 2013 20:46
XJ a quattroporte
suhlas s kolegom Petrolhead_cz s prispevkom vyssie..... tieto dve auta su jasne v dizajne pred nemeckou znudenou krabicoidnou konkurenciou..... avsak clanok je o dizajnovom trojboji len medzi tymito nemeckymi skatulami.... a tak moje poradie je taketo:

MB
BMW
...
...
...
audi
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Chuck Norris
25. 8. 2013 23:30
pochopte
že když si jdu koupit mercedes S tak určitě nechci aby palubka vypadala jako když mi do ni nějakej áda z niedersee nandal dva ipady z výprodeje, discokouli a řekl mi že to je super věc do takového auta...
Rozbalit vlákno
0
25. 8. 2013 23:33
dva pohledy
Extrovertní okázalé, ale přitom elegantní a kultivované S-classe, pro lidi, kteří milují tvarovou dynamiku a své peníze si hodlají užít. Vedle toho je "vládní" vůz A8, který je konzervativní, na první pohled nekřičí a neprovokuje, ale přesné ostře a čistě řezané tvary karoserie, působí dosti autoritativně. Tento trojboj, je pro mne pouze dvojboj dvou úhlů pohledu. BMW je v kontextu Ska a Audiny spráskáno a působí jak obtloustlý balík, kterému ještě z úst při mluvení padají kousky hamburgeru, který se ocitl na jednání aristokrata s panem továrníkem a chtěl by se přidat. BMW musí zabrat, tohle je neuvěřitelně nevkusná a nevzhledná 7čka.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
25. 8. 2013 23:47
Re: dva pohledy
Tak dramatický to zas neni [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] :-)
26. 8. 2013 00:50
Re: dva pohledy
No já vím, že to je subjektivní, ale na mě opravdu vedle těch dvou BMW působí dost neohrabaně. A zadek mi připadá, že trpí tím steroidovým syndromem GT verzí, které vypadají otřesně (opět subjektivní ;-) ). V posledních baworácích se vytrácí svěžest a sportovně laděný charakter. Působí dost usedle a těžkopádně a "nálepka" alpine, to sice dost dramatizuje pod kapotou, ale zvenčí to moc nepomáhá.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 8. 2013 07:37
And the winner is....
Lexus
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
26. 8. 2013 07:53
Re: And the winner is....
[odkaz] :yes:
Avatar - twistedTSD
26. 8. 2013 10:00
Re: And the winner is....
Po vetřelcovité modernizaci již souhlasit nemohu.
Avatar - Ham.
27. 8. 2013 00:04
Hlasování
jak koukám na výsledky hlasování těch co si nikdy auto této třídy nekoupí, tak je jasné, že v Mnichově si mohou mnout ruce, protože mají velkou šanci, že 7er bude opět nejprodávanější auto segmentu. Ti co nehlasují, ale kupují tuto třídu mají zcela opačné preference než zdejší hlasující, takže čím méně v anketě tím více pro mnichovské v prodejích.
Rozbalit vlákno
1
27. 8. 2013 09:58
Audi r.v.2008
Na audi r.v. 2008 uznávám, že páni inženýři udělali poměrně pěkný skvost.
Ještě by, ale mohla audi představit model pro rok 2013.

Jinak Mercedesu nelze nic vytknout, jejich design je neokoukaný, vozy mají duši a prémiový šmrnc.
BMW se mi zdá, že hraje trochu na agresivní styl a vozy jsou také krásné, ale musí uznat i člověk zaujatý do BMW, že na Mercedes trochu ztrácí.
Rozbalit vlákno
0