Nejlevnější Mercedes-Benz GLK stojí méně než 950.000 korun, za 4Matic s 2,2litrovým turbodieselem díky výhodné základní verzi Entry zaplatíte 999.000 korun.
Jazdil som 220 CDI automat 4x4 luxusne vozenie, ale ja by som si kúpil do toho jednoznačné benzín,naftu nemusím a môj ročný nájazd nieje viac ako 15tis. km takže jednoznačné benzin >:-[]
Hele, děti se taky rozčilujou, když jim někdo bere hračku - ale velký kluci už to nedělaj. Můžeš dupat nožičkama jak chceš, s motorama z Rendlíku nebo hlučnými čtyřválci vlastní produkce neuděláš vůbec nic ;-)
Je to super nabídka.. ;-):yes:
Interier prostorný a kvalitní..jízdně výborný.
Ty hrany se někomu líbí,někomu ne..
Jen ten zavazadelník by potřeboval cca 100L navíc..! ;-)
Jinak bravo Mercedes! :yes:
Preco nie SUV benzin? Planujem ho ako tretie auto do rodiny. Ked udrie zima ako minula bude SUV prve na rade. A nemusim mysliet na to ci mi nahodou nezamrzne nafta. To by mi 4 x 4 velmi nepomohla.Zatial ma nafta nesklamala ale pri ceste cez nemecko pri -18 som odstavene auta ani nepocital. Ked SUV ,tak jeho hlavne vyhody vidim v zime.
Predfaceliftovy 220CDI 4Matic mi stoji na dvore. Za tie styri roky sluzi vyborne, som rad, ze som si ho vtedy kupil. K faceliftu, zmakcenie hran mi nevadi, zvonka je to pre mna OK. Zvnutra mi vadia dve-tri veci. Prehodenie packy tempomatu, viac mi vyhovuje hore, ked mam ruku opretu o dvere, nemusim menit jej polohu, packu mam na dosah. Vec zvyku, mne to tak vyhovuje lepsie. Druha vec, vyduchy, tie sa mi prilis nepacia, ale daju sa prehltnut. Tretia vec je diskutabilna, presun volica automatu na volant. V Ecku mi to nevadi, v GLK mi volic v strede dava pocit takej klasickej koncepcie. Tiez je to ale viac-menej otazka zvyku.
Pri facelifte pozitivne ocenujem zmenu, resp. predlznie prevodov, dialnicnych 2100ot. pri 130tke je primeranych potencialu motora, moja predfacelift verzia toci trosku zbytocne viac.
Hele, sešli se nám Bratři v triku.
Jestli se mnou chcete diskutovat, tak si "pitomce" nechte pro papá a radši si připravte argumenty, kterými můj fakticky naprosto správný příspěvek rozcupujete napadrť. A jestli vám jako "pitomec" přijdu jen proto, že vyjádřím své nákupní preference nebo konstatuju skutečnost, pak doporučím obligátní mokrý hadry.
V tomto souhlasím. hranatý design je hodně dobrý. Mě se kdysi líbila Q7 ale jak postupně uváděli menší bratříčky Q5, 3, tak se z toho stává pomalu kopačák.
S tím musím souhlasit, že mercedes neni VW, ale objektivní kvalitu může posoudit asi nejvíc servis, který je opravuje. Na kvalitu servisu mercedesu jsem četl né-moc dobré reference. Ale asi bych si přes to ten mercedes koupil, přeci jenom přiznejme si, kdo by v něm nechtěl jezdit, teda pokud už nějaký nevlastní a má s tím své zkušenosti...
no čo ti ja viem, žeby GLK nebolo konkurentom RR Evoque? Podľa mňa si konkurujú viac než dosť. A aj keď mám rád Mercedesy, tak Evoque je jedinečný kus. Ale radšej GLK ako Q3 alebo jeho deriváty.
Pokud slo o ironii tak na jeji naznaceni jsou vhodnejsi uvozovky spis nez smajlik. A ano, vidim co jezdi po mestech, na dalnici taky vidim lidi co blokuji bezduvodne levej pruh, to ze to delaji jini neznamena ze budu hloupost podporovat. A SUV do mesta hloupost je.
Babo raď. Touareg Nomad stojí 1 009 000 a to je podstatně větší auto. I když to není mercedes, tak i když to vybavím co to jde, tak to je 1 200 000 a to bych klidně bral ;)
ktory uvadzate v tabulke .... nie je priamy konkurent tohto GLK-acka , evoque bude konkurovat skor modelu GLA..... samozrejme cenou si konkuruju ale zaujemca o GLK si urcite nevybera medzi GLK a evoqom ktory je jasne mensi.. to je ako vyberat si medzi golfom a P208..... miesto evoqu ste tam mohli dat sorento alebo santa fe .... to by malo asi vacsi zmysel
k autu:
mne sa GLK paci... podla mna velmi pekne auto aj zvnutra ak zvonku.... hranaty dizajn SUVeckam sedi a mercedes s nim bude dobre vyzerat aj o 10 rokov.... co sa o Q3 neda povedat...
Řikal sem nechlastej tolik po ránu >:-[]
Touareg je konkurence pro ML a ne pro malý holčičí GLK. V benzínu v základu stojí Touareg mega 900 tisíc a fakt má kvalitnější materiály. Kdo by to za ty prachy čekal, žejo? >:D
A jasně že má v základu V6 3.0 TDi, s uchrochtanym 2.0 TDi by to bylo vzhledem k jeho velikosti a váze bylo asi dost tristní svezení >:-[]
Nepletu, z toho, co jsem napsal, je to myslím zřejmý. A k příspěvku z 9:48, ten Turek má pod kapotou šestiválcovou naftu.
Kdybys to auto vyzkoušel, tak budeš vědět, že GLK s tímhle čtyřválcem kadlá na prémii až nedůstojně a že ten interiér není ve srovnání s VW tak extra.
se mi sice silně nelíběj, ten před - facelift byl, dle mě, mnohem lepší, ale jinak pro ženskou do města pěkný auto:)
Akorát jsem moc nepochopil, proč jsou v mínusech ty pneumatiky v uvozovkách "ekologický", když je jako první plus spotřeba. Zas až tak uvozovková ta ekologie asi teda nebude, žejo.