nemyslím si, že jediným problémom je len cena takéhoto vozidla... podľa mňa je oveľa väčším problémom v podstate žiadna sieť dobíjacích staníc, kde by bolo možné dobiť alebo vymeniť batériu za relatívne krátky čas... takže po 1. nemáš to kde dobiť (jedine doma v garáži počas noci) a po 2. ak to aj máš kde dobiť, tak to trvá oproti natankovaniu benzínu/dieslu stále veeeeľmi dlho, čo je v dnešnej dobe, kedy sa každý vkuse niekde ponáhľa, total out. dojazd EV nevidím ako problém, pokiaľ sa toto využíva ako približovadlo po meste a v okolí. navyše zhusťovaním siete dobíjacích staníc sa aj táto "nevýhoda" vlastne stratí. teda pokiaľ človek nebude stáť pol hodinu na dobíjacej stanici.
Elektru umí zkonstruovat kdejaký jouda. Hlavní problém, tedy nízká kapacita, dlouhé nabíjení a vysoká cena baterií prostě dál zůstává a tyto pokusy jsou jen zbytečným plácáním do vody a mrháním času a prostředků.
Na poskakování do práce, po městě pro měšťáky apod. by to využít šlo. Ostatně to auto na nic více konstruované není >:D Alespoň vezmeme-li rozum do hrsti.
Přesně, záleží hlavně na tom, kolik za to budou chtít. Pokud to bude částka jako za normálnáho golfa a benzínu na 50-100 000km, tak to asi těžko někdo koupí.
Osobně jsem měl možnost jet na loškém autosalonu v Lipsku s prototypem e-Golfu minulé generace. Do města naprosto dokonalé. Zátah elektromotoru a zrychlení z 0 na 50 je pocitovně úžasné a stejně tak okamžitý nástup plného točivého motoru bez podřazování, nebo čekání než podřadí automat. Stačí je přidat plyn. Každopádně pro mě v centru Prahy stejně elektromobil nepřichází v úvahu, neměl bych ho kde u domu nebo v práci nabíjet.
Je to otázka nějakých 20. let a tyto automobily se budou prohánět po městech Evropy tím, ale nemyslím Evropu západní, ale i tu naší střední. Můj odhad každý 8. - 9. čech.
Teda pokud, tyto vozy nebude konstruovat "kdejaký jouda". U mě dostává :yes: dokážu si představit, že tento automobil za nějakých cca 20. let bude v garáži/na parkovišti!