Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Ford Tourneo Connect a Grand Tourneo Connect na českém trhu (aktualizace)

30 komentářů

dubo
Som zvedavý, aké budú ceny na Slovensku.

Úžitkové Fordy sú totiž veľmi drahé. Veď napríklat tourneou custom v použiteľnej verzii stojí cez 23 000 Eur (cca 592 000 CZK). Za to sa dá zohnať aj Citroen Jumper s 3,0 HDi motorom. Čiže podstatne väčšie a 180 koníkov.

No uvidíme ;-\
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
V SK je Ford drahý, neb místní privátní národní distributor dostává horší ceny of Ford of Europe než lokální dceřinné zastoupení Ford .........
Nicco
Otazka je preco tam stale toleruju ten Summit Motors. Sluzby chabe, ceny vysoke a logicky, predaje nizke.
rmt
to bych se chtel svest s trivalcem o objemu 1.0 v transitu. 😢. Kam to speje.
Petrko
A číst umíš? 😉
rmt
pardon, v tourneu. Koukal jsem před tím na transity 😄
Nagano
ani tím tvým pardonem jsi to nevyřešil...je Tourneo Custom (dalo by se říct Transit pro 8 lidí) v něm 1,0 Ecoboost nenajdeš a pak je Tourneo Connect (popisovaný v článku, velikostně přirovnatelný k Berlingu apod.) a u něj rozhodně problém s 1,0 Ecoboost nevidím...
rmt
No asi bude vetsi nez berlingo ale to je jedno, moje chyba. Problém s 1.0 vidim i Kdyby to bylo velky jak focus, kam ho myslim taky davaj. 😉
mrazik
Doporucuji h ovyzkouset, protoze 125 PS mava slusne i s focusem. Kamarad ho ma jako sluzebni a hodne lidi je prekvapenoi, kdyz je predjizdi.
offf
Kamarád (spíš jeho šéf) bude překvapený, až bude na 100k km repasovat motor. Dneska prostě všichni chtějí spotřební zboží ať to stojí co to stojí.
mrazik
2.0EB najizdeji uz pres 200 tKm a funguje v pohode dal. Taktez 1.6 EB nema problemy. 1.0 EB jich uz mnoho ma na hrbu 100 tKm a ani jedna repase a motory funguje bezproblemu.
Nebo vis o nejakem 1.0 EB, ktery se musel repasovat ?
Petrko
Samozřejmě že ví. On ví vše, to jsi z jeho příspěvku nepochopil?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Klaudius
Čajový argument, v týchto autách je na najzadnejších sedadlách viac miesta ako v hociktorom MPV alebo SUV.
Nagano
Na zadních sedadlech je víc místa jak v tý tvojí Fobii na předních ty údere...btw. to je vidět už z té fotografie (já mluvím z vlastní zkušenosti, už jsem měl možnost zkusit).
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Já myslel ty úde ............ >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Takový vůz, který i s cestujícími a nákladem bude vážit 2,5 tuny má pohánět motorůrek 1,6 s krouticím momentem pouhých 270Nm? >😁
A kde je varianta pohonu 4x4? Vždyť to nevyjede po trávě ani do mírného svahu! >😁 >😁 >😒]
Avatar - m.z.
m.z.
Mě tohle auto docela zaujalo a v užitkové variantě bych o něm i uvažoval.
ericn
Zcela jednoznačně silnější turbodiesel 2.0TDCI 103kW. 1.6 TDCI asi na klidné ježdění a krátkou verzi stačí, ale na plně naloženého Granda to bude málo. Troufám si říct, že by zájem o tuhle verzi s 2.0TDCI byl. Ceny Granda celkem jdou (např. 414k CZK za 1.6TDCI Titanum je ok) až na 1.6EB za 591 je opravdu přestřelená částka :no😒br />
Mě se celkem Grand Tourneo Connect líbí a klidně bych do něj šel. Nicméně by musela být cena 1.6EB tak o 100k nižší nebo 2.0TDCI v nabídce, kolem 500k CZK. Rozhodně je to lepší varianta středního MPV než Grand C-Max.

😉
mrazik
Chce to zajit k fordovi a realne prodejni ceny jsou mnohem nizsi.
Avatar - ladsla
ladsla
1. Hodnotit forda podle ceniku je kravina. u dealera dostane kdokoliv slevu. ti snazivejsi i 15-20%.
2. IMHO ford dela chybu kdyz odchazi od jednoduchych lidovych aut k jakymsi pokusum o stylovky. myslim ze s connectem v teto generaci se zopakuje pribeh fusion a b-max. prvni generace trzni trhak a ta druha totalni propadak. prvni connect byl delnik a typicky fleetove auto pro rozvoz nebo montaze atd. nova generace je ale jina a miri jinam....
Avatar - ladsla
ladsla
Pane Pavlusku, kde jste vycetl tu blbost ze Transit custom je nastupcem soucasneho konciciho transita? chce to- kdyz uz opisovat reklamni pr materialy, tak poradne....
Adam Novák
...králem třídy zůstává [odkaz]
Petrko
Místním klaunem zůstává...............................an… je to Adam Novák.

Btw. Co má Roomstr společného s výše zmíněným vozem je mi opravdu záhadou.
Adam Novák
Patří do stejné třídy velkoprostorových vozů 😉
Petrko
Tak to jo, teď jsi to vysvětlil. A navíc oba mají čtyři kola a jeden volant, viď. Že pozdravuji maminku.
mrazik
Uz je to trapne.
mrazik
A tak trochu detailne 😒br /> Roomster je ve vsech parametrech mensi s tragickyma jizdnima vlastnostma, jak muze byt kral ?
Avatar - m.z.
m.z.
V Jedličkárně úplně v pohodě.