Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ceny
| 28. 8. 2013 14:40
Som zvedavý, aké budú ceny na Slovensku.

Úžitkové Fordy sú totiž veľmi drahé. Veď napríklat tourneou custom v použiteľnej verzii stojí cez 23 000 Eur (cca 592 000 CZK). Za to sa dá zohnať aj Citroen Jumper s 3,0 HDi motorom. Čiže podstatne väčšie a 180 koníkov.

No uvidíme ;-\
Avatar - WinDiesel
Ceny
| 29. 8. 2013 21:40
V SK je Ford drahý, neb místní privátní národní distributor dostává horší ceny of Ford of Europe než lokální dceřinné zastoupení Ford .........
Ceny
| 16. 11. 2013 18:28
Otazka je preco tam stale toleruju ten Summit Motors. Sluzby chabe, ceny vysoke a logicky, predaje nizke.
1.0
| 28. 8. 2013 18:01
to bych se chtel svest s trivalcem o objemu 1.0 v transitu. :'-(. Kam to speje.
1.0
| 28. 8. 2013 20:22
A číst umíš? ;-)
1.0
| 28. 8. 2013 20:33
pardon, v tourneu. Koukal jsem před tím na transity :-)
1.0
| 29. 8. 2013 09:27
ani tím tvým pardonem jsi to nevyřešil...je Tourneo Custom (dalo by se říct Transit pro 8 lidí) v něm 1,0 Ecoboost nenajdeš a pak je Tourneo Connect (popisovaný v článku, velikostně přirovnatelný k Berlingu apod.) a u něj rozhodně problém s 1,0 Ecoboost nevidím...
1.0
| 29. 8. 2013 09:38
No asi bude vetsi nez berlingo ale to je jedno, moje chyba. Problém s 1.0 vidim i Kdyby to bylo velky jak focus, kam ho myslim taky davaj. ;-)
1.0
| 16. 11. 2013 13:34
Doporucuji h ovyzkouset, protoze 125 PS mava slusne i s focusem. Kamarad ho ma jako sluzebni a hodne lidi je prekvapenoi, kdyz je predjizdi.
1.0
| 16. 11. 2013 17:38
Kamarád (spíš jeho šéf) bude překvapený, až bude na 100k km repasovat motor. Dneska prostě všichni chtějí spotřební zboží ať to stojí co to stojí.
1.0
| 16. 11. 2013 18:14
2.0EB najizdeji uz pres 200 tKm a funguje v pohode dal. Taktez 1.6 EB nema problemy. 1.0 EB jich uz mnoho ma na hrbu 100 tKm a ani jedna repase a motory funguje bezproblemu.
Nebo vis o nejakem 1.0 EB, ktery se musel repasovat ?
1.0
| 16. 11. 2013 21:02
Samozřejmě že ví. On ví vše, to jsi z jeho příspěvku nepochopil?
Avatar - petrumr
kolik
| 28. 8. 2013 21:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
kolik
| 29. 8. 2013 07:40
Čajový argument, v týchto autách je na najzadnejších sedadlách viac miesta ako v hociktorom MPV alebo SUV.
kolik
| 29. 8. 2013 09:24
Na zadních sedadlech je víc místa jak v tý tvojí Fobii na předních ty údere...btw. to je vidět už z té fotografie (já mluvím z vlastní zkušenosti, už jsem měl možnost zkusit).
Avatar - WinDiesel
kolik
| 29. 8. 2013 21:39
Já myslel ty úde ............ >:D
Avatar - petrumr
kolik
| 16. 11. 2013 12:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
Komu to chtějí nabízet?
| 16. 11. 2013 12:42
Takový vůz, který i s cestujícími a nákladem bude vážit 2,5 tuny má pohánět motorůrek 1,6 s krouticím momentem pouhých 270Nm? >:D
A kde je varianta pohonu 4x4? Vždyť to nevyjede po trávě ani do mírného svahu! >:D >:D >:-[]
Avatar - m.z.
tourneo
| 16. 11. 2013 15:18
Mě tohle auto docela zaujalo a v užitkové variantě bych o něm i uvažoval.
Co to mu chybí?
| 16. 11. 2013 16:22
Zcela jednoznačně silnější turbodiesel 2.0TDCI 103kW. 1.6 TDCI asi na klidné ježdění a krátkou verzi stačí, ale na plně naloženého Granda to bude málo. Troufám si říct, že by zájem o tuhle verzi s 2.0TDCI byl. Ceny Granda celkem jdou (např. 414k CZK za 1.6TDCI Titanum je ok) až na 1.6EB za 591 je opravdu přestřelená částka :no:

Mě se celkem Grand Tourneo Connect líbí a klidně bych do něj šel. Nicméně by musela být cena 1.6EB tak o 100k nižší nebo 2.0TDCI v nabídce, kolem 500k CZK. Rozhodně je to lepší varianta středního MPV než Grand C-Max.

;-)
Co to mu chybí?
| 16. 11. 2013 18:15
Chce to zajit k fordovi a realne prodejni ceny jsou mnohem nizsi.
Avatar - ladsla
zase vylepseni
| 16. 11. 2013 18:32
1. Hodnotit forda podle ceniku je kravina. u dealera dostane kdokoliv slevu. ti snazivejsi i 15-20%.
2. IMHO ford dela chybu kdyz odchazi od jednoduchych lidovych aut k jakymsi pokusum o stylovky. myslim ze s connectem v teto generaci se zopakuje pribeh fusion a b-max. prvni generace trzni trhak a ta druha totalni propadak. prvni connect byl delnik a typicky fleetove auto pro rozvoz nebo montaze atd. nova generace je ale jina a miri jinam....
Avatar - ladsla
nesmysly v clanku
| 16. 11. 2013 18:42
Pane Pavlusku, kde jste vycetl tu blbost ze Transit custom je nastupcem soucasneho konciciho transita? chce to- kdyz uz opisovat reklamni pr materialy, tak poradne....
Ovšem...
| 17. 11. 2013 10:59
...králem třídy zůstává [odkaz]
Ovšem...
| 17. 11. 2013 13:24
Místním klaunem zůstává...............................an… je to Adam Novák.

Btw. Co má Roomstr společného s výše zmíněným vozem je mi opravdu záhadou.
Ovšem...
| 17. 11. 2013 14:03
Patří do stejné třídy velkoprostorových vozů ;-)
Ovšem...
| 17. 11. 2013 19:10
Tak to jo, teď jsi to vysvětlil. A navíc oba mají čtyři kola a jeden volant, viď. Že pozdravuji maminku.
Ovšem...
| 17. 11. 2013 14:38
Uz je to trapne.
Ovšem...
| 17. 11. 2013 14:54
A tak trochu detailne :
Roomster je ve vsech parametrech mensi s tragickyma jizdnima vlastnostma, jak muze byt kral ?
Avatar - m.z.
Ovšem...
| 17. 11. 2013 15:40
V Jedličkárně úplně v pohodě.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku