Novinky
>😁 Dotiahnúť čas M5, ktorá je stára 8 rokov je fakt uctihodné. AUTO CZ zas predviedlo svoje bulvarne zameranie >😁
No a teď tedy pořádnej sporťák a ne tyto atrapy.
[odkaz] >😁
[odkaz] >😁
AKO VTIP DOBRE >😁
Co, že jim obyčejný auto za polovinu jejich ceny a ještě ke všemu francouzkej škopek nakope asi o 6 vteřin prdeeeel. a ještě ke všemu předokolka. >😁
M5 F10 to ma 7:55, tak zas mimo. Megane RS je novučky, tak to porovnavaj s novou M5 a hmmm 8:08 je o 13 sekund. Sedan s Hot-Hatch je tiež mimo nemyslíš?
Megane RS je novučky. Se vzpamatuj čéče. Vždyť to je minimálně 3 roky starej škopek.
Vrcholný sedan pětkové řady s označením M5 rozumíš tomu BMW M5, ikona všech managerů a rádoby fotbalistů s cenou přesně nevím, ale odhaduji nad 2 mega dostane od Meganu. >😁
Vrcholný sedan pětkové řady s označením M5 rozumíš tomu BMW M5, ikona všech managerů a rádoby fotbalistů s cenou přesně nevím, ale odhaduji nad 2 mega dostane od Meganu. >😁
Je cokoliv od Ferrari pořádnej sporťák ? Lamborghini ? Porsche ? Vette ? Viper ? A zkus při odpovědi přemýšlet, aby jsi nezazdil to, co jsi od začátku tohoto vlákna napsal.
Co jsem napsal, že Megane RS nakopne těmto rádoby sporťákům za horentní sumy zadek. M power haha, leda tak ve snu. >😁
Napsal jsi "no a těď pořádnej sporťák a ne tyto atrapy" s odkazem na RS265 na ringu. Tak se teď ptám, jestli za pořádný sporťák považuješ také cokoliv z produkce Ferrari, Porsche, Lamborghini, nebo Vette, Vipera ?
Já nehodnotím značku, ale konkrétní model. Chápeš to ? Tak jako BMW i ty ostatní značky mohou mít v nabídce více či méně sportovní vozidla tak i Renault může mít sportovní i nesportovní vozidla.
Já hodnotím jen to, že BMW M5 a Cadilac CTS s tváří jak vrchol orgasmu a nakonec člověk zjistí, že s nimi drží krok i Rendlík Megan s předokolkou a s poměrně nižší cenou.
Já hodnotím jen to, že BMW M5 a Cadilac CTS s tváří jak vrchol orgasmu a nakonec člověk zjistí, že s nimi drží krok i Rendlík Megan s předokolkou a s poměrně nižší cenou.
Je to fajn, když si představuješ sám sebe, jak za pár let v bazoši koupíš francouzskej škopek a natřeš to na cestě všem těm managerům a fotbalistům, co vydělávaj víc než ty, v jejich empětkách, že?
Ale realita je přesně opačná: I kdybys měl na toho mégana koule a fakt do něj jednou used a postavil se s ním vedle obyčejné pětky v dieselu s M-paketem, koukal bys jen do podlahy a špičkou špinavé adidasky kroužil kolečka do koberce.
Ono totiž to BMW není jen o autě - je to o komplet životě a životním stylu o jakém se ti ani nezdá. A to vše ti dojde v jediné vteřině, jakmile se vedle toho BMW s managerem nebo fotbalistou (nebo taky lékařem, právníkem, hercem, obchodníkem...) za volantem ocitneš.
Ale realita je přesně opačná: I kdybys měl na toho mégana koule a fakt do něj jednou used a postavil se s ním vedle obyčejné pětky v dieselu s M-paketem, koukal bys jen do podlahy a špičkou špinavé adidasky kroužil kolečka do koberce.
Ono totiž to BMW není jen o autě - je to o komplet životě a životním stylu o jakém se ti ani nezdá. A to vše ti dojde v jediné vteřině, jakmile se vedle toho BMW s managerem nebo fotbalistou (nebo taky lékařem, právníkem, hercem, obchodníkem...) za volantem ocitneš.
A jak toto prosím souvisí se zmíněným článkem, já jsem nikde nezpochybnil, že BMW jako automobilka i její řady jsou parádní káry. Já zde hodnotím konkrétní tip a to BMW M5. Dále jsem uvedl, že to není echt sportovní náčiní i když se tak tváří a že s nimi vede krok Megane RS. To, že BMW dělá kvalitní a dobrá auta nikde nezpochybňuji.
Jasně, ale on ten MRS pojel i hromadu dalších aut.
Zkusím to jinak😒br /> Kdyby před tebe postavili Megana RS a BMW M5 a řekli ti, že s jedním z nich můžeš odjet a už se nevrátit - kterej bys osedlal?
Já osobně bych absolutně kašlal na to, kterej zajel na ringu lepší čas a o kolik.
Zkusím to jinak😒br /> Kdyby před tebe postavili Megana RS a BMW M5 a řekli ti, že s jedním z nich můžeš odjet a už se nevrátit - kterej bys osedlal?
Já osobně bych absolutně kašlal na to, kterej zajel na ringu lepší čas a o kolik.
Jestli vám, kluci, můžu taky přispět do diskuze...
Kasprik asi chtěl jen napsat, že je hezký, že auto přes dvě mega s uctihodným výkonem je sice na okruhu rychlý, ale že stejně rychlý, ne-li rychlejší, je auto mainstreamový značky, který je o dvě třetiny levnější, a který dokonce nemá ani multilink... Nic víc. Jasně, masírka ta M5 bude větší, ale zatímco si lidi, co tě uviděj v M5 řeknou, že jsi vejtaha, zbohatlík a *, jelikož sis na to určitě nakradl, v tom Megane RS si tě všimne opravdu jen člověk, co o těch autech něco ví.
A k tvojí otázce: já měl možnost se svézt v M5, a měl jsem možnost řídit a víkend si užít s MRS. A pokud by přede mně někdo postavil tahle dvě auta, odjedu M5. Ale obratem jí prodám, a beru Megana RS. >😁 A ještě mi zbyde na benzín. 😄
Tak mě za to hlavně nekamenujte...
Kasprik asi chtěl jen napsat, že je hezký, že auto přes dvě mega s uctihodným výkonem je sice na okruhu rychlý, ale že stejně rychlý, ne-li rychlejší, je auto mainstreamový značky, který je o dvě třetiny levnější, a který dokonce nemá ani multilink... Nic víc. Jasně, masírka ta M5 bude větší, ale zatímco si lidi, co tě uviděj v M5 řeknou, že jsi vejtaha, zbohatlík a *, jelikož sis na to určitě nakradl, v tom Megane RS si tě všimne opravdu jen člověk, co o těch autech něco ví.
A k tvojí otázce: já měl možnost se svézt v M5, a měl jsem možnost řídit a víkend si užít s MRS. A pokud by přede mně někdo postavil tahle dvě auta, odjedu M5. Ale obratem jí prodám, a beru Megana RS. >😁 A ještě mi zbyde na benzín. 😄
Tak mě za to hlavně nekamenujte...
Tý jooo, tak nám nýmandům střelče prosím o tom životním stylu něco zasvěceně napiš, povyprávěj zasvěceně o tom, jak to vlastně mezi nimi - pardon , u Vás - chodí, a byla by záhodná nějaká ta "historka z natáčení", nějaký bonbónek - ne, co říkají kamarádi, či zákazníci, ale osobní, dlouhodobou zkušenost - když už se tady tím životním stylem oháníš ...
Směle do toho, a doufám, že u toho máš alespoň nové adidasky, smolíš to alespoň na Alienwaru nebo rovnou na platinovém MacBooku, připojen privátně na páteřní optiku, etc ...
Klub takových vyjímečných není tuctovka, tudíž ve Štatlu budou vědět ... Tak do toho ...
Směle do toho, a doufám, že u toho máš alespoň nové adidasky, smolíš to alespoň na Alienwaru nebo rovnou na platinovém MacBooku, připojen privátně na páteřní optiku, etc ...
Klub takových vyjímečných není tuctovka, tudíž ve Štatlu budou vědět ... Tak do toho ...
Už mi to fakt trhá uši. A oči.
Motor je přeplňovaný, nebo není přeplňovaný.
Pokud má dvě dmychadla, pak je má zpravidla proto, aby se stejné množství vzduchu hnalo dvěma menšími turbínami, místo jedné velké - menší mají menší setrvačnost a tak tímto konstruktéři omezují "turbodíru".
Je fakt, že u některých motorů by se o násobném přeplňování mluvit dalo - třeba Twincharger od VW - ten je přeplňován nejprve mechanicky poháněným dmychadlem a po dosažení určitých otáček pak dmychadlem poháněným energií výfukových plynů. Nicméně jde opět jen o potlačení prodlevy při přidání plynu. Podobně motor M50D od BMW, tam se v určité chvíli opravdu přidá jedno turbo proto, aby "vypomohlo" v oblasti nejvyšších otáček.
Z výrazu "dvakrát přeplňovaný" zcela nesmyslně vzniká pocit, že pod kapotou je snad rovnou jaderný reaktor... Myslím, že na stránce je místa dost na to, aby text zněl "dvěma dmychadly přeplňovaný..." případně při snaze o úsporu místa jen "přeplňovaný".
Jo - a pokud zkoušíte přemístit co nejvíce věcí autem, pak samozřejmě "uvézt", pokud ale přicházíte s informací, pak byste ji měli "uvést".
K CTS - no pěkně se nám ten amík vybarvuje :yes:
Motor je přeplňovaný, nebo není přeplňovaný.
Pokud má dvě dmychadla, pak je má zpravidla proto, aby se stejné množství vzduchu hnalo dvěma menšími turbínami, místo jedné velké - menší mají menší setrvačnost a tak tímto konstruktéři omezují "turbodíru".
Je fakt, že u některých motorů by se o násobném přeplňování mluvit dalo - třeba Twincharger od VW - ten je přeplňován nejprve mechanicky poháněným dmychadlem a po dosažení určitých otáček pak dmychadlem poháněným energií výfukových plynů. Nicméně jde opět jen o potlačení prodlevy při přidání plynu. Podobně motor M50D od BMW, tam se v určité chvíli opravdu přidá jedno turbo proto, aby "vypomohlo" v oblasti nejvyšších otáček.
Z výrazu "dvakrát přeplňovaný" zcela nesmyslně vzniká pocit, že pod kapotou je snad rovnou jaderný reaktor... Myslím, že na stránce je místa dost na to, aby text zněl "dvěma dmychadly přeplňovaný..." případně při snaze o úsporu místa jen "přeplňovaný".
Jo - a pokud zkoušíte přemístit co nejvíce věcí autem, pak samozřejmě "uvézt", pokud ale přicházíte s informací, pak byste ji měli "uvést".
K CTS - no pěkně se nám ten amík vybarvuje :yes:
Správněji by to mělo být dvoustupňově. Jednostupňové přeplňování neznamená, že má motor pouze jedno turbodmychadlo. Ale že vzduch na cestě do libovolného válce projde jen jedním (jednostupňovým) kompresorem. Typicky u vidlicových motorů je totiž nasazení jediného turbodmychadla problematické. U šestiválců se to ještě dá, ale u osmiválce jsem to ještě neviděl. Paralelní přeplňování tedy slouží ke zjednodušení konstrukce, což může vést k lepší optimalizaci. A díky tomu, že bude krmit jen polovinu (nebo nějaký jiný zlomek celkového počtu) válců, může být menší (což nezaručí lepší odezvu - práci rozdělíš, ale stejně tak hnací sílu). Stupně se týkají jen sériového.
Jednoduše řečeno. Budou motory, které je těžké do této definice napasovat. Například 50d, který má proměnlivý počet stupňů. Už jsme si tady na "dvakrát přeplňovaný" minimálně jednou stěžovali.
Jednoduše řečeno. Budou motory, které je těžké do této definice napasovat. Například 50d, který má proměnlivý počet stupňů. Už jsme si tady na "dvakrát přeplňovaný" minimálně jednou stěžovali.
třeba SRX se me libi, a při cenovce cca 700 tisíc za které si to koupi v prepoctu American (cca $38000) je to krute rozdil oproti tomu zaco to nabizej ve stejnem zakladu v CR, proste 1.2 milionu korun je silenost, ikdybych to dovezl a zaplatil všechno okolo dovozu 2x, tak porad budu na nižší cene nez za co to koupim tady, u CTS-Coupe je to ještě silenejsi, v US startuje na podobne cene jako SRX, ale tady zato chtej od 1.45mega kacek (vice nez dvojnasobek), to je uchylna cenova politika která proste nemůže doprat uspechu a nahrava spis individuálnímu dovozu >😁
Clo, DPH, úrpava na EU předpisy + marže a jsi doma.
je to holt zvlastni, u nekterych EU znacek to uplne stejne funguje v Americe, znamej si takhle koupil v US novou M3, dovoz ofiko dealerem v SF ho prisel levneji nez skladove auto, a ještě v tom mel vejlet do Nemecka do tovarny >😁
Ale to nejsou samo káry co stojí v USA v přeporčtu 300-900 tis, na těch ušetříš tak s bídou 100-250, ale je fakt že ofiko se sem krom Cadillaců, Camara/Vette a přelepných chryslerů nic dalšího nevozí.
Pokud jde o značky umístěné výše, také podobné programy mají - u nich je to spíš samozřejmost. Jen můžeš zapomenout na slevy a spíš by ses měl připravit na pořádnou pálku za tu čest převzít si auto v továrně (pokud využiješ jejich služeb). 😄
Vyšší ceny jsou běžné. Ať jde o značku americkou, evropskou, nebo japonskou.