Tohle, co vyjelo z pera mnichovských designérů se dá nazvat zrada na fanoušcích této značky. Nerad to říkám, ale ještě že je tu ML a GL, které jsou rázem oproti tomuto sprzněnému úkolu vyloženě Missáci.
si představuji jinak. Ten prostor mezi kolem a lemem blatníku je pořád značný. Moc se to auto podle mne designově nepovedlo celkově, je to "nějaké divné".
je to suv, a se snizenym podvozkem se v lese daleko nedostanes.
suv je proste nesmyslna kategorie aut, která ma mnohem horsi dopad na zivotni prostředí nez klasicky kombik.
vpodstate se divim, ze EU, ktera se snazi o co nejnizsi produkci CO2, neomezi provoz tehle zravejch aut třeba omezenim rychlosti tak, jak to planuje o dodavek..
Však to běžně dělají. Daně/ poplatky postavené na spotřebě/ emisích, ceně, pohonu, různé výjimky. Je to jedno a to samé. Jsou města, kde by v blízké době mohli mít lidé s konvenčními vozy utrum s parkováním, pokud se elektromobily dostatečně chytnou - elektromobily mají přednost a míst je omezené množství. Výjimky ze zákazů vjezdu, využívání vyhrazených pruhů atd., atd.
Není to taký ten typ krásy, která na vás vyskočí z promočních obrázků. Tady se jedná o určitou kontroverzi, která po čase jakoby usedne a vše začne dávat smysl. Pomalu se tak pro mě stává.
Nová X5 vypadá dobře a své přechůdce nekompromisně odsouvá do důchodových pozic. Chce to jen čas a oko i mysl ten progres pochopí. Jakmile to bude možné, jdu do něj.
Upřímně - míra prostorového pozohýbání plechů tak nějak začíná převyškovat korejský fluidní design, čistota linií se u BMW vytrácí už delší dobu a pomalu už se ani nemá vlastně co vytrácet... >:-[]
Z druhé strany alespoň drží proporce, takže určitý rozdíl oproti neprémiovým modelům zůstává.
Přesto přesně X5 musím pochválit, podle mě jedno z NEJ BMW dnešní doby co do vzhledu. Tenhle FL mu podle mě vyloženě sedne :yes:
V jistých, řekněme... svobodnějších kruzích, jaksi... samovolné auto. Nemusíš koneckonců ani zdlouhavě vybírat, pokud vezmeš horní dělo, samozřejmě v jiné barvě, potvrdíš svůj společenský status dokonale. Jasně, že životní podvraťáci budou kňučet pod tlakem tvého silničního lisu, no, tak to už na světě chodí tisíce let: jedni mají, druzí lají...
Neříkám, že by ti zvenku měla ixpětka trhat osrdečník, od toho tu jsou přes neuvěřitelných deset let jiní - [odkaz] :yes: Jenomže si přečti číslovku kroutícího momentu, podívej se tomu bavorákovi do kabiny, pak přelétni své konto a pokus se tu někomu hodnověrně vysvětlit, že je lepší si koupit šest Dusterů...
Jistě, za rohem je nová XC90, bohužel (píši zatím - bohužel) na jenom čtyřválci. No a teď babo raď: Designově, pohledovým charakterem, nepochybně i kabinou, a skvělým image je automatická volba Volvo. Nebo snad preferuješ horního euroterminátora?
Jo jo, nejen podměrečný svět malých čísel je plný těžkých dilemat... Jak asi tohle vyřeší nějaký ten diamantový kovboj? Mít Volvo válců šest (nebo sakra aspoň pět) uměl bych poradit. Takhle to budu asi muset nechat na tobě. Tak jak? No, nastřelme to:
Q3 - ne
Q5 - možná ano
Q7 - Ne
GLA - ANO
GLK - ANO ANO
M - no... ano
GL - možná ano
G - ANO ANO ANO ANO
X1 - ano a ne
X3 - ano a ne
X5 - asi ne
RRE - no, spíše ne
RRS - jistě, jistě
XC60 - Jasně
XC90 (stará) - ještě stále ano
XC90 (nová) ber všema deseti (ale strč si dopředu setrvačník z horního báva)
Proč je tam vůbec GLA, vždyť...na rozdíl od BMW a X1...MB nepokrytě prodává lehce oplastovanou třídu A :no: a že je tam "ANO" a u GL jen "možná ano", tak to si půjčil nick GTIho šílenec Kylie, ne? :-)
GL bych jinak musel rozepsat takto - předek ano, zadek... no, možná ano :-) To GLA tlačím z toho důvodu, že s odkazem na vizáž konkurence vypadá tak nějak nejlépe. Je mi jasné, že by tam potom mohla být i crosska od Volva V40... No... nikdo není dokonalý, tak mi to prosím promiň :-)
G mi udělalo radost. To je správně praštěné auto. :-) Jen nechápu, proč musel jeho přístrojový štít dostat tuby jak z SL. Přijde mi, že u MB poslední dobou někdy postrádají vkus.
Zepředu trojka, zezadu SSangyong Kyron. Co je to za módu těch divných korejských zadků? Nejdřív ML, teď X5...
K motorizaci nemám námitek, sem se to výsostně hodí. I když osmiválec, co si budeme namlouvat, je vždycky lepší volba.
A já bych si jí stejně koupil :-) Stále "Zrůdička" Sankjonkg, nebo jak se to jmenuje mi nesedí i po faceliftu. Lidi si zvykly na multiplu (někteří), tak si zvyknou na Grand Cherokee a i na tohle ;-). Pořád to bude BMW ! I když trochu šmrnclé "šikmým" designem.
čistě vizuálně posuzovat můžeš, když jsi ženská, když ji chlap, zajímá tě technika, automat, motor, pohon 4x4... a tady je Hjondé prostě v úplně jiné galaxii...
99% příspěvků nahoře je od chlapáků a 99% příspěvků nahoře je o designu >:D To že je to šestiválcovej nafťák se třema turbama s označením M >:D SUV se sníženým podvozkem atd >:D no řešit u takhle naprosto nesmyslný káry design je zbytečně promarněnej čas :no:
Ja neviem, ale mne sa paáči dizajn, akým sa BMW uberá a že sa vrátilo k svojej klasike.
X5 bude úspešna, lebo ludia čo ju kupujú vedia čo za tie peniaze dostanú!