Novinky
_MT_
3
Jsem celkem zvědavý, jaká bude po faceliftu. Na papíře nic pro mne, o to větší překvapení bylo, jak příjemného společníka jsem našel v původním provedení. Pěkně na klasických pružinách. Z dálky možná člověk tuhle volbu nechápe, ale po projetí nelze než uznale pokynout hlavou.
Přejít do diskuze
Tak nebychuj a přestaň furt vopakovat že radši A6 Bi TD než Porsche a než Ferrari a já nevim co eště >😁
Jinak Panamera je velikostně A8 a ne A6. Jen abys věděl >😒]
Jinak Panamera je velikostně A8 a ne A6. Jen abys věděl >😒]
Také bych dal přednost benzínovému šestiválci. Pro dieselovou hovořilo hlavně ZF. 😄 Nicméně to auto funguje. Srdce může protestovat, ale hlava má problém najít nějaké nedostatky. Motor samotný sice moc potěšení nepřinese, ale na druhou stranu auto ani nezkazil. A řídit ho je pořád větší potěšení, než řídit předfaceliftový hybrid.
MX5 je fantastické auto, přirovnal bych ho k toyotě GT86 u těch aut nejde o výkone,ale o radost z jízdy,tvůj vzheld se mi taky nelíbí a nejsi mi ani trochu sympatický, názorem ani vzhledem, jinak ten tvůj slavnej odkaz je nějakej Eror, tak ho pošli znovu
No v tvym světě každý Ferrari co má motor vpředu uprostřed, nebo snad ne? >😁
A tuhle si řikal že nejhnusnější je Ferrari FF. Měl by sis v tom udělat pořádek >😒]
A tuhle si řikal že nejhnusnější je Ferrari FF. Měl by sis v tom udělat pořádek >😒]
To je jasnej znak lepších auto :yes: >😁 >😁 >😁
Hele a co takhle nějaký MPV, to bys nechtěl? >😒]
Hele a co takhle nějaký MPV, to bys nechtěl? >😒]
Kdyby se dával do A4, tak to bude S4 diesel. Zatím se silnějšími diesely e😜erimentují jen u Q.
Také mě to nenapadlo. Ale nemusí být výrazně větší, aby se tam nevešel. Stačí trochu na špatném místě.
Také mě to nenapadlo. Ale nemusí být výrazně větší, aby se tam nevešel. Stačí trochu na špatném místě.
Měl jsem celé roky benzinová auta různých značek, motorů a výkonových parametrů :yes: .
Nyní mám s dieselem a jednoznačně říkám - nechtěl bych nic jiného. Před rokem jsem však tvrdil, že nafta patří do kamen. Tak se v tom vyznej.... 😉
Nyní mám s dieselem a jednoznačně říkám - nechtěl bych nic jiného. Před rokem jsem však tvrdil, že nafta patří do kamen. Tak se v tom vyznej.... 😉
Kouzlo základních verzí, mně z panamer nejvíc zaujala V6 benzin, ano trochu tomu chybí výkon, ale jízdně je to perfektní, při dané velikosti auta až neuvěřitelně dobré, panamera turbo je proti V6 těžkopádný parník. Dýzl pořád v porschi nějak nemůžu zkousnout, na cestování to díky krouťáku bude lepší, ale charakter benzinu mi prostě ke značce sedí lépe.
Skoro stejnej výkon jako z furt eště novýho biTDi vydolovali z běžnýho 3.0 TDi? Dobrý :yes😒br />
Je fakt že už je ohlášenej 200 kW čtyřválec 2.0 takže z tohohle úhlu pohledu..
Nenapadlo mne, že bude biTDI výrazně větší. Je škoda, že se nedává i to A4, kde by konkurovala 335d od BMW.
Zrovna koncern. Prej ho budou mít v novym Passatu kterej. I když asi ne hned vod začátku. 170 kW bude mít i 25d a možná už ve Frankfurtu bude nová Alpina D3, ta bude mít určitě taky nějak tak. Stará měla 157 kW a 😁 třílitr má nově 257 kW. Najednou to poslední dobou děsně letí nahoru :yes:
On to problém není, pokud ti jde jen o výkon. Jen automobilkám typicky nejde jen o výkon. Velkou překážkou bývá odezva na pokyny akcelerátoru.
To myslím ještě neuvedli. Dříve jsem se ptal, proč nepoužívají silnější šestiválec Audi a prý se do Panamery nevejde, jak je, protože se s ním na začátku nepočítalo. Takže očekávám, že na motoru/ autě zapracovali a nasoukali ho tam. 😄 Kdyby měli takhle silný šestiválec s jedním turbem, pravděpodobně bychom ve faceliftované A8 viděli verzi s řekněme 200 kW. V8 přeci jen V6 trochu odskočila.
Když se řekne auto, které bych jednou chtěl vlastnit, tak je to rozhodně Panamera 😄
Sportovní pojetí Porsche, velké rozměry (nikoliv však žádné obludné SUV, čili stále zachované dynamické parametry), luxusní interiér. Při pohledu na Panameru se z mého pohledu můžou auta jako BMW7 nebo Audi A8 jít zahrabat a všechny zmíněné vlastnosti vytvářejí auto, které se mi neskutečně líbí 😉 :yes:
Sportovní pojetí Porsche, velké rozměry (nikoliv však žádné obludné SUV, čili stále zachované dynamické parametry), luxusní interiér. Při pohledu na Panameru se z mého pohledu můžou auta jako BMW7 nebo Audi A8 jít zahrabat a všechny zmíněné vlastnosti vytvářejí auto, které se mi neskutečně líbí 😉 :yes:
to tu dneska není nikdo nromalní, dneska tu je seznam těch největších ***ů , včetně tebe MX5 je nádhera, normální lidi tu nechodí a asi se k nim přidám , než se bavit s Debilama
Tipuju trochu jinak poladěný Bi-TDi. Že bude biturbo TDi nás informovali roky dopředu, kde by se najednou vzalo jednoturbo s takovym výkonem a krouťákem >😒]
Jo když už ho maj maj ho dávat do všeho tak jako BMW :yes:
Jo když už ho maj maj ho dávat do všeho tak jako BMW :yes:
Mě by bylo osobně fuk, jak by to označovali 😁. Ona se sice dá klasická 3.0TDI na podobný výkon upravit, ale už to není holt ono.
Na druhou stranu pokud se do A4 vejde V8...
Na druhou stranu pokud se do A4 vejde V8...
Ano vnější parametry Panamery odpovídají A8 a vnitřní velikosti A4, proto je lepší A6 >😁
upřímně by mě zajímal tvůj názor, vzhledem k tvým technickým znalostem, proč ta preference ZF před PDK. Ale bohužel jsem trochu "out of date" tak se to už asi nedozvím 😢 P.S. a myslím to celé vážně, nehledej žádný sarkasmus prosím.
Touareg bude asi patřit k tomu nejlepšímu vod koncernu ale jednak bych asi preferoval originál Porsche a dokud tu je RR tak mě stejně nikdo další nezajímá. Král může bejt jen jeden :yes: >😁
Mrknul sem ale to neni moje parketa. Když si ale zmínil Banshee, tak to i doporučim já. Výbornej seriál vod HBO [odkaz] :yes:
Mrknul sem ale to neni moje parketa. Když si ale zmínil Banshee, tak to i doporučim já. Výbornej seriál vod HBO [odkaz] :yes:
Tuareq od roku 2010, nebo 2011 je super
mrkni se na rockstargames.com jedno auto dokonce udělali v životní velikosti a budou ho prodávat jmenuje se banshee
GTA 5 bude fakt pecka, jenom doufám že výjde na PC, hrát GTA přes Xbox nebo play mě nebaví
mrkni se na rockstargames.com jedno auto dokonce udělali v životní velikosti a budou ho prodávat jmenuje se banshee
GTA 5 bude fakt pecka, jenom doufám že výjde na PC, hrát GTA přes Xbox nebo play mě nebaví
Jo Cayman jo. To je fakt hezká hračka a slušný auto :yes:
R8 je jen klon Gallarda a tahle kategorie Lamba a tam bylo vždycky lepší Ferrari. A trumfnout 458 na to nejspíš nemaj. Evoque je hezkej ale to je všechno, na RR se shodnem. Proč Touareg když je tu RR :yes: >😒]
S tim GTA5 si mě dostal :yes: >😁
R8 je jen klon Gallarda a tahle kategorie Lamba a tam bylo vždycky lepší Ferrari. A trumfnout 458 na to nejspíš nemaj. Evoque je hezkej ale to je všechno, na RR se shodnem. Proč Touareg když je tu RR :yes: >😒]
S tim GTA5 si mě dostal :yes: >😁
Nový Cayman 2013 je fantastický a hodně jsem zvědavý na novou R8 a Cabreru
hodně se mi líbí novy Range Rover a taky se mi líbí nový toaerq a začal se mi líbit evoque od RR
a úplně nejvíc se těším na GTA 5 tam si projedu všechny auta >😁
hodně se mi líbí novy Range Rover a taky se mi líbí nový toaerq a začal se mi líbit evoque od RR
a úplně nejvíc se těším na GTA 5 tam si projedu všechny auta >😁
Účinnost motorů se poslední dobou zvyšuje málem e😜onenciálně takže brzy budeme asi děkovat za cokoli víc než 3 válce >😒]
Jo vidim to podobně. Systém BMW kdy novej motor dává rovnou do všech modelů se mi ale líbí víc 😄
VW to má přeci v plánu taky na příští rok. Sice asi zatím pro dražší káry typu Phaeton, Tuareg eventuelně Cayenne. Do Passata bych to čekal tak 2015.
ty brzdy a vidlici mám z toho kola, na svém kole >😁 , kdybych měl ale A6 Combi, tak nemusím sundávat přední kolo
a teď k věci Panorama má větší kufr a zadní sedačky to FF nemá
a teď k věci Panorama má větší kufr a zadní sedačky to FF nemá
Dnešní Panamera nemá MLB. To si pleteš s menšími Bentley, tam je plánovaný přechod z MLB na MSB.
Já ti nevím. Vem si střední třídu, motory kolem 150-180 kW považuji za velmi příjemné volby, dokáži si obhájit i 225 kW, i když to už začíná být opravu dost (na běžnou jízdu), ale 300 kW? Lze předpokládat, že nabídka zůstane velmi podobná, takže vlastně pořád lezeš výš a výš, do dražších a dražších verzí. Jsem pro větší účinnost, ale krást mi válce, to jsme si nedomluvili. 😄
Zrovna v ČR se větší motory prodávají nadprůměrně.
Zrovna v ČR se větší motory prodávají nadprůměrně.
Tolik kolik dneska? Teda hodně málo? 😄
Jo možná se dočkáme hodně velkýho posunu, i když popravdě v posledních letech je evoluce pohonnejch rychlá snad až moc >😒]
Jo možná se dočkáme hodně velkýho posunu, i když popravdě v posledních letech je evoluce pohonnejch rychlá snad až moc >😒]
Já konkrétní termín taky nezaznamenal. Jen že se to stihne do příští generace Passatu, což může bejt i docela zadlouho >😒]
Rozhodně těch 170 kW z dvoulitru tu bude příští rok (minimálně vod Alpiny a BMW) takže 221 kW z třílitru u Porsche neni vlastně nic mimořádnýho 😉
Rozhodně těch 170 kW z dvoulitru tu bude příští rok (minimálně vod Alpiny a BMW) takže 221 kW z třílitru u Porsche neni vlastně nic mimořádnýho 😉
Nech si ty floskule a řekni v čem ti Panamera přijde praktičtější [odkaz] [odkaz] >😒]
Pokud vím, ve Vídni jen prohlásili, že tyhle technologie (elektrický kompresor, 3k barové vstřikování, variabilní řízení ventilů) budou v příští generaci EA288. Ne, že nová generace bude už v Passatu. Pro Passat oznámili plug-in hybrid. EA288 je asi rok. Je pravda, že u VW mají motory nezřídka životní cyklus kolem dvou let, ale žádný termín jsem nezaznamenal.
Pokud systém s elektrickým kompresorem rozchodí, tak se dají dělat divy. Bude to nový klacek na klasického nepřítele, odezvu. Těžko ale říct, kdy se 100 kW na litr dočkáme. A rozhodně se netěším na ztrátu šesti- a více válců. Kolik lidí si totiž bude kupovat 300, nebo 400 kW motory.
U prototypu, který jsem viděl, měl samotný kompresor asi dvojnásobný průměr než hadice. Ale byl umístěn vpředu u hada skoro na úrovni kliky místo mezi hlavami.
Už je nějaký termín? Už se o tom mluví delší dobu a v minulosti se zatím nikomu tenhle systém nepovedlo uspokojivě rozchodit, takže jsem celkem zvědavý.
Kompresor nemusíš mít na svodech, takže máš větší svobodu v jeho umístění. Pochybuji, že problémem byl holý motor (tedy vana, skříň, blok a hlavy). Problém podle mne půjde od dalšího turba, tedy jiných svodů. Nechce se mi ty motory porovnávat, ale jak jsem napsal, stačí málo na špatném místě.
Chtěl jsi spíš napsat MSB. 😄
Chtěl jsi spíš napsat MSB. 😄
Jo zdá se že během týhle generace chtěj konečně dohnat konkurenci a vyrovnat se jí. Tak na to sem docela zvědavej >😒]
Jasně ale mluvíme vo motorovym prostoru pětimetrovejch aut. BMW přitom zvládá dávat svý biturba (nebo dneska dvoukomorový turba) skoro do všeho a to by měl bejt řadovej motor na uložení spíš prostorově náročnější
ubral, je to v podstatě součástka jen něco většího průměru než hadice, které k ní přivádí/odvádí vzduch.
Však taky VW potřebuje silnej diesel jako sůl. Ten chabruz motor se 125 kW (nově teda 135 kW) není motor hodnej do aut jako Passat, Superb nebo Octavia RS (jakožto vrcholová naftová motorizace)
Nesmysl. Jak V6 3.0 TDi 180 kW tak BiTDi 230 kW je úplně novej proti staršímu o 30 kg lehčí motor z grafitový slitiny s SCR katalyzátorem kterej šel do prodeje někdy před 2 rokama (verze BiTDi od ledna 2012). Samozřejmě počítá s přechodem na Euro 6. Kdyby ne museli by bejt u audi šílený. Je pro něj připravená další evoluce a proto mi přijde dělat totéž i jinou cestou trochu na hlavu. Místo aby povedenej novej motor šířili do dalších modelů radši vyvinou druhej podobnej postavenej na stejnym základu kterej má dost podobný parametry. Neni to v historii VW zdaleka poprvé kdy maj dva motory stejnej nebo hodně podobnej výkon ale hledem k nákladum na vývoj je to docela na hlavu
Že by kompresor místo turba ubral místo? To mi přijde docela vtipný >😒]
Aby sme si rozuměli. Použití kompresoru může funkčně bejt dobrej nápad, co se týče úspory prostoru mi to přijde spíš blbost.
Navíc tak za 2 roky stejně bude nová Panamera na unifikovaný MQB takže tam už problémy nebudou určitě 😄
Aby sme si rozuměli. Použití kompresoru může funkčně bejt dobrej nápad, co se týče úspory prostoru mi to přijde spíš blbost.
Navíc tak za 2 roky stejně bude nová Panamera na unifikovaný MQB takže tam už problémy nebudou určitě 😄
E-booster (el. kompresor) plus jedno turbo, plus navýšení vstřikovacích tlaků. Ten by se do Panamery měl bez problémů vejít.
V čem ti Panamera přijde praktičtější? Zrovna praktičnost je vedle motoru hodně silná zbraň FF
Ham na vedlejšim vlákně píše že sotva se Bi TD začal používat v týhle podobě ho prej brzy čeká konec. Nechci se opakovat ale tvý srovnávání naftový audiny a dvanáctiválcovýho Ferrari je hodně mimo mísu i na tebe >😒]
Ham na vedlejšim vlákně píše že sotva se Bi TD začal používat v týhle podobě ho prej brzy čeká konec. Nechci se opakovat ale tvý srovnávání naftový audiny a dvanáctiválcovýho Ferrari je hodně mimo mísu i na tebe >😒]
Čim nahrazeno? Vždyť ho ani nezačali pořádně používat je to rok a půl starej motor a dává se jen do pár modelů
Současné biTDI bude u Audi brzy nahrazeno a zůstalo by jen v Panameře a navíc se do Panamery nevejde.
FF je míň hnusný jak Panamera, Panamera je zas praktičtější, nedávno jsem FF viděl , takové šedé na Těrlickém okruhu , že by bylo krásné se říct nedá, ale že je míň hnusné jak Panamera to už jo, nicméně obě jsou to auta na * a ve skutečném světě plných výmolů a retardéru je pro mě jasný vítěz Audi A6 Bi TD, to že je nějaké FF o 2 sekundy na 100 rychlejší jak A6 Bi TD mě nevytrhne, zas nemusím trávit tolik času v servisu a u pumpy a to je pro mě důležitější parametr než zrychlení. A6 Bi TD bohatě stačí
a kdo si myslí že ne měl by se v A6 bi TD projet
a kdo si myslí že ne měl by se v A6 bi TD projet
Otázka je proč. V koncernu maj povedený biTDi s podobnym výkonem, nechápu proč věnujou čas a peníze vývoji další verzi motoru se stejnym výkonem :no:
A kdo ho ohlašuje? Pokud vím tak koncern připravuje 2,0 biTDI 170 kW o 200 kW variantě jsem nikde neslyšel.
Tak Audi s tímhle mít problém nebude. Pro podélně uložené motory mají jednu platformu (pomíjím Q7 a její PL71). Motor museli vyvinout tak, aby si tam sednul.
no ani mne sa nepaci a radsej som objednal a6 allroad bitdi. * ale ten posed a jazda v panamere stoji fakt za to...
Já se ti nedivím, kdo má furt poslouchat ten řev v 6000, aby to jelo, když nafta jede stejně v 3000.
Pokud si srovnám tento slabý vytlemený [odkaz] a toto [odkaz] tak asi již není co řešit a volba je jasná.