Škoda Fabia přichází na český trh ve dvou nových akčních specifikacích. Vozy Fabia SLX a GLX mají nyní ve standardu bohatou elektronickou výbavu a prodlouženou záruku na čtyři roky.
Zdravím, přátelé! Když tu tak čtu pochvalné příspěvky, přemýšlím, zda-li je to použité PR najatých agentur, pravda, a nebo jsem tak náročný řidič. Má rodina ji měla. Odjezdil jsem zhruba 5000 km s F II 1,2 HTP 51 kW, kombi. Na tom autě jsem mnoho dobrého nenašel. Skvělé bylo řízení, vnější osvětlení, lehké ovládání i solidní výhled. Tím to z mého pohledu končilo. Nikdy jsem se nesmířil s řazením, dle mého nedobře řešené zpátečky, dorazy, tvrdým podvozkem a sedačkami, s tím cosi pohánějícím vůz a řvoucím jako Tatra v kopci, otlačeným pravým kolenem, interiérem i nepoužitelným topením na krátké trasy. Zámky vozu jsou stejné - bez prásknutí není zavřeno. Škodovek jsem jezdil víc a žádná mi nevyhovuje. Tedy možná Superb by byl první, ale to je jiné téma. Vnímáte to stejně? Máte obdobnou zkušenost?
- auto vypadá jako by teprve včera mělo premiéru
- stále nejprogresivnější karoserie třídy
- fantastický snímek
- výborná výbava
- závěr ganerační kariéry doslova hvězdný.
to je možné, lebo už pri jej predstavení bola jej podoba s už vyrábaným Swiftom nepopierateľná. Takže vlastne za svoj dizajn vďačí neodškriepiteľnej inšpirácií swiftom. Ďakujem, že si nato upozornil, lebo veľa rádoby diskutérov o tomto nevie :yes: .
Keď sa ten zázrak začal predávať, išiel som sa previezť ( z predajne len cez dve križovatky, z vône interiéru a letmých dotykov so spolujazdcom - predajcom som sa necítil práve najlepšie >:D ) . Plastové vnútro , gumová prevodovka a trojvalec 1,2 HTP boli tvrdou zrážkou reality a PR škodovky. Podľa mňa bola FABIA II krokom späť. Spomenul som si na prakticky totožný pocit z Feldy a bol som sklamaný, že škodovka nepokračovala v ceste začatej fabiou 1. A asi predznamenala spôsob konštrukcie ďalších škodoviek, urobiť to lacno, ale musí to vyzerať drahšie a predávať draho. Prvá cena na Slovensku bola 399.900 SKK a Golf Slovakia stál 499.900. Prajem jej cestu bez prekážok... do zabudnutia.
Sice bych ji tak nechválil, ale z větší části se dá souhlasit. Model už má několik křížků na zádech, a přestože je od začátku kritizována za neforemný design, tak se neuvěřitelně drží, verze mote-carlo byly dokonce i přitažlivé, a teď v závěru kariéry jsou tyhle verze opět zajímavé a mají co říci. :yes:
Len nedávno mi tu nejaký manažér Škody "dokazoval", že dlhšia záruka je vlastne nevýhodou >:-[]
No je to pre škodovkárov určite dobrý krok, akurát tá dĺžka a hlavne km pri dnešných konkurenčných ponukách vzbudzujú skôr úsmev >:D zatiaľ si Škoda veľmi neverí ...
mááámo to ale bude výhodička - honem honem..... takže jestli mi někdo chce namluvit, že ta "výhoda" - kůží obšitý volant(cca litr), zupá rátio - považte dokonce s CD - cca (1500), tuzingová super kolečka z hliníku (kolik můžou asi tak stát fabriku, když jich bere tisíce - 4500 všechna čtyři?). Jo zapomněl bych na vyhřívání a ovládání zrcátek.... (3000?) - že to všechno je výhoda za 72 respektive 90 litrů?
Tak jo - a nezapomeňte na záruku na celé čtyři roky....tedy 60000km(to si škodovka věří což? - celých 60000kiláků....).
No uvidíme,jak jim ty housky na krámě poběží....
a záruka nižší. Ještěže Škodovka má pevnou členskou základnu věrných zákazníků (dědeček měl Š100, taťka dojíždí Feldu a já si koupím akční Fabku). Ale je pravdu, že kdo chce kvalitní Fabii, má poslední šanci, nová F3 bude trochu víc low-cost vozítko s třívalcem 1.0 TSI a tvrdými plasty.
Tak už jsem si v duchu zajásal, že snad i Škoda udělá něco málo pro zákazníka, tj. prodloužení záruky. Po přečtení "při využití financování společností ŠkoFIN navíc získáte bonus 30.000 korun a prodlouženou záruku na 4 roky nebo 60.000 ujetých kilometrů" je jasné, že jde pouze a jen o PR článek.
Děkuji koncernová kvalito, já se raději podívám tam, kde svým výrobkům věří.
Nikdy jsem ji nevlastnil (první a poslední škodovka, co mi páchla do baráku byl Favorit), takže nebudu hodnotit jízdní a jiné vlastnosti. Prostě se mi poslední vizáž nelíbí ani po letech. A že by to byl vrchol designu už vůbec ne. Asi mám jiné estetické cítění, ale proti gustu...
To můžeš říct o každé značce, důležité pro hodnocení marketingu je, jestli funguje. Navíc, pořád mluvíme o domácím trhu, pro Škodovku, tady si může dovolit jistě víc než jinde, nepochybuju o tom, že venku budou muset přihodit víc než centrál na DO. :-);-)
Zastaralýho na ní není vůbec nic. Je to náhodou dobrý spolehlivý motor. Nevím vlastně proč se nenabízí v Rapidu. Je to ovšem poslední zoufalý pokus jak zvednout prodeje Fabie, vzhledem k tomu, že je za dveřma nový model.
Na každé diskutované auto nahlížíš optikou "koupil/nekoupil bych si ho"??? >:D To musíš mít těžký život, mlátit se mezi loganem a rollsem. Není lepší debatovat o daném autě v rámci jeho třídy? V takovém případě nelze mít s fabií problém, že jezdíš jinou třídu? No, a? Tohle je auto za dvestěpade, ta tvá S60 se slušným motorem a výbavou nejde pod milion, něco takového přece nelze srovnávat. :-!
Nemůžu si pomoct, ale něco takového se jen tak nevidí a neslyší! V včera jsem jel v úseku s limitem 90km 100 a předjížděla mě přes plnou čáru Fábie MPI 1,2 40kw! A takovýchto borců a ještě s těmito super názory jsou plné silnice!
Zajímavé, vnímáš fabii jako třídní bombu :yes: Já bych to tak neviděl, ale jistě ji můžeme řadit k přirozené špici (POLO, Ibiza). A jak naznačuješ nahoře, co jiné si koupit, když člověk nemá zrovna moc peněz? Ano s tím souhlas, je to výborná volba.
Učitě. Je zajímavé, kolik těch fabií jezdí, prakticky není okamžik, aby se kolem člověka nepohybovala alespoň jedna :-) a přitom se její tvary neokoukaly, naopak, je to zcela přirozená a pohledná součást našich silnic.
Pri citani titulku mi napadlo, ci nejde o poruchu databazy webu a vytiahlo clanok spred 13rokov...a ono nie, len Skoda marketing ovladol sentiment >:D
Za vtip kazdopadne :yes:
Ano u mojí je to uplně stejný. Mám stejný názor. Až na ten výhled. Katastrofálně malý čelní okno. Takže buď stojim x metrů od semaforu nebo se musím naklánět. Mám na mysli ty co nejsou na sloupu, ale jen na horní lávce. Nechápu kdo si to koupí a pak ještě chválí.
Ale abych nehaněl, podle všech skutečností, tak mimo vadné napínáky problémy s motory postihují hlavně příznivce úsporné jízdy při 1500 ot./min. a ignoranty dodržování servisních intervalů výměny oleje. Pokud si dáš péči, vypadá to, že problémy tolik nejsou.
To co píšeš, přestalo platit s nájezdem Felicie, ano Favorit, stopětka a stovka snesou výraznější kritiku, ovšem po nástupu VW do Škody nastal zásadní obrat, který dospěl k tomu, že dnes prakticky neexistuje ve třídě lepší auto, než Fabia. Samozřejmě, že dnes už dojíždí generační periodu, přesto, resp. právě proto, jak krásná a odladěná je, zaslouží zřetelnou pochvalu :yes:
Zmiňuješ Superba, no posaď se do nové Octavie a jezdíš-li danou třídu, jiné auto by sis nekoupil.
Skutocne 'kvalitny' dizajn, preto ho aj Skodovka planuje od zakladu zmenit.:yes:
Jedno z mala aut, ktore akosi automaticky prehliadam, dalsie v poradi su stare Kie a Hjundaje. >:D
Uz aby ta hviezda dostupala, lebo cesty su skarede derave, tak nech aspon vozovy park za nieco stoji. >:-[]
1) Akční model Škoda Fabia GLX startuje.
2) Nabídka zahrnuje dva zážehové agregáty.
3) Stojí na ocelových kolech.
4) Zajímavý je černý paket.
5) Navíc získáte tříramenný volant.
Takže to shrneme ...
- škoda startuje :yes:
- dostaneš dva motory za cenu jednoho :yes:
- bude ti stát na ocelových kolech :yes:
- k tomu malý černý dárek :yes:
- a nakonec tříramenný volant na zeď :yes:
Zavolej ještě dnes a dostaneš k tomu všemu ještě zdarma rádio Swing :yes: ... to bude rockec!
p.s.: snad to ladí i jiné stanice ?!
A mal pravdu ten chlapec. Pre výrobcu je dlhšia záruka nevýhoda, ale pre servis a tým aj zmluvného predajcu výhoda. Musíš prísť udržiavať kontakty viackrát >:-[]
Chtělo by se napsat, že tohle je opravdu zajímavá nabídka. Jenže těch ale je přespříliš. Předně bez centrálu na DO je GLX opět jen ukázkou, jak se tvářit vybaveně a přitom nebýt. No a opět motory. Dostupnost 1.4 63 kW je určitě dobrou volbou, možná to bude jeden z posledních spolehlivých motorů ve Škodě na dlouhou dobu >:-[]
Zajímavá volba SLX + TSI. Jenže ta je zajímavá možná tak do doby, než se porozhlédnete u konkurence a zjistíte, že za stejnou cenu můžete vybírat rovnou o třídu větší vůz, kde standardy jsou jinde. A dynamika základních 1.4 v nižší střední nebude citelně horší než slbá 63 kW TSI...
Takže bravo Škoda, s tímhle jsi měla přijít tak dva roky zpět :-!
Až na jeden z nejužších interiérů ve třídě,vůbec nejhorší motor všech dob 1,2 TSi (to si idiot) a nepovedená design to celkem ujde. Zase si to koupí ale jenom pravověrní škodováci,protože ostatní si koupí cokoliv jiného,protože to bude lepší.
Škoda a celý koncern VW poslední dobou dělají celkem hezký obal,ale motor a podvozek to je na blití.
Kdes byl pres ty mrazy?
V lecebne nebo zavreny nekde na chate, hluboko v lesich, bez pristupu k internetu? ;-)
Doufam, ze az prijdou spatne znamky, zase ti tipnou internet >:D
Rozvor je jen takový indikátor, ne něco, přes co by nejel vlak. Corolla je sedan od Aurisu. Rozdíl je v tom, že Avensis je evropská záležitost, takže má míry odpovídající evropským zvyklostem. Corolla odpovídá spíš americkým zvyklostem. Obecně lze říci, že americká auta jsou o třídu větší než jejich ekvivalent v Evropě - tedy americká střední odpovídá evropské vyšší střední (co do rozměrů). A6, 5er a spol. jsou tedy pro Američany střední třídou (mid-size).
V interiéru může být stejně místa, ale vlastností Avensisu nedosáhne. Je to podobné jako s Octavií; klidně ji můžeš strčit o třídu výš, ale nesmíš se pak divit, když dostane po tlamě. :-)
"Když napíši, že Fabia jede nejlépe, ..." to je prave tvoj problem, pises nezmysly bez ohladu na to, ci sa to vztahuje k triede, velkosti, cene alebo comukolvek.
Fabia je zial pre teba, jedno z horsich aut, ktore sa momentalne daju kupit z B segmentu.
Horsich interierom, exterierom, jazdou. Zachranuju ju iba motory od darcu a velkost kufra.
Ja len pisem, ze ziskanie ocenenia este nic neznamena.
Aj nas premier posledny tyzden ziskal cenu "Clovek roka 2012", pri tom je to iba *, klamar, demagog, zlodej a pokrytec. Dostal to v zmysle 'svoji svojim'.
Fabia je vyrazne ina, ako ostatne modely na trhu; najma na takejto foto vynikne: [odkaz] Preto zrejme ziskala ocenenie.
Ale ocenenie ziskala aj tolko nenavidena Multipla, ked bola v muzeu moderneho umenia, pritom si mozu s Fabiou ruky podat. Multipla navyse ziskala mnozstvo oceneni ako top MPV. Lenze prisla v case, ked Red Dot pre auta neexistovalo, mozno by ziskala aj to.
Děkuji. Od Vás je to opravdu pochvala a čest. Taktéž jsem to myslel třídně. Mé srdce si opravdu dokázal získat Francouz i přes předsudky. Osobně Peugeot nevnímám jako vůz s výsadnějším postavením, i když býval ( a snad je) označován jako francouzský Mercedes. Ne, opravdu nechci stavět nedůvodné pomníky. Své značce jsem ho už postavil avšak na základě jistých znalostí a souvislostí, které navždy změnily automobilový svět. Vždy se snažím vzít si brýle čiré, nikoliv černé, nebo bílé. Zde mi nezbývá nic jiného než požádat Vás, abyste mi sdělil Vaše zkušenosti s francouzskými vozy. Z jakého důvodu máte vůči Francouzům výhrady? Muž jako Vy mi jistě může předat mnoho cenných postřehů i zkušeností.
Faktem je, že HTP Active nemá smysl, rozumným základem je nyní 1.4 GLX. A SLX už je vcelku dobrou nabídkou.
Nicméně tónovaná skla v základu jsou, a to snad u všech modelů kromě Octavie (Rapid Active nepočítám, to je jen teoretická výbava). A HTP není nijak vyčnívající motorizací, stačí se podívat prakticky všude kromě Korejců.
Já bych ty lidi nenazýval ovcema. Proč? Mně spíš zaráží, že zde diskutující nedokážou respektovat, že někdo něco chce (ať už to má jakýkoli důvod).
V podobné logice bych mohl vést debatu, proč si většina lidí kupuje drahé telefony co mají po dvou letech nulovou hodnotu, přitom náramkové hodinky by si za stejnou cenu, co stojí nový telefon nikdy nekoupili.
Anebo ještě lépe. Představte si, že se všem budou líbit bílá auta a všichni bychom v nich jezdili. To by bylo divný ne?
Jeden má názor takový a druhý onaký... proč někomu pořád vnucovat svůj?
Akčné modely sú nepochybným znakom skorého konca daného modelu. Zaujímavé je, že sa škodovka vrátila k označeniu spred 15 rokov. Vtedy úplná novinka Octavia mala 3 stupne výbavy - LX, GLX a SLX.
Zdravím Vás, pane GTI, jste legenda tohoto webu. Osobně se označuji za fanouška jedné francouzské značky, která si dokázala za čtyři roky získat mé srdce, ale vedle Vás i pojem příznivec je pro mne příliš silné slovo. Také jsem býval zapáleným fanouškem Škody a nad ni nebylo. Leč postupně jsem zjišťoval, že je náročné být nenáročný. Tedy v mých očích. Fábie jsme měli tři a po žádné jsem nebrečel. Naopak třetí fábii jako řidič jsem vehementně kritizoval a dožadoval se okamžité výměny za jiný vůz, což se po pěti letech také stalo. Pro dálkové jízdy jsem volil vůz starší leč řidičsky příjemnější. Věřím, že jsou lepší vozy než Fábia. Ačkoliv pro Vás tomu tak není. Zámky tohoto vozu opravdu jsou stejné jako před lety. Stejné jako na všech Octáviích. Marně jsem se snažil zavřít kufr bez prásknutí i na salonu.
Octavia III je samostatná kapitola. Jel jsem kolem komína, ale tohle mi utkvělo. U 1,6 TDI si sami vyměníte žárovku. Interiér je nudný, strohý a nechci ho. Sedačky měkčí, dobré nastavení. Čelní sklo a A sloupky patří Kabaňovi omlátit o hlavu. Auto jak Hrad a výhled jako z tanku. Chci sedět v první a ne v druhé řadě - jsem řidič! Řazení je výrazně horší, než obvykle. Stop and Start by šel ihned z vozu. Brzdy skvělé, ale dávkování horší. Za každou prkotinu připlatit. Na salonu jsem hledal důvody, proč to mám chtít koupit. A nenašel nic! Příplatek za koberečky, za tempomat, klimatizaci, snad i PP! Škoda mi opět potvrdila, že sice vyrábí vozy, ale nemá mě čím zaujmout.
Jasně vím o co jde, pak nějak ustoupila v pozadí a dnes opět v důsledků s průsery TSI se začíná objevovat a nabízet! Při prezentaci Rapidu mi bylo řečeno že se jedná o výběhový motor, který se již doprodává!
Pane rohYpnole, vy jste optimista až srandista. Bez urážky. Ani Octavia v první štaci nemá dálkové centrální zamykání mimo mnohého jiného. Jakpak by ho měla mít maličká fábie? Už to, že do toho neprší a nefouká je dobrý základ. Osobně považuji u Škody řízení volantem za nadstandard.
Zrovna o kvalitě volantu bych v souvislosti se Škodou mlčel jak hrob. Pokud není Škoda s koženým paketem, tak kvalita plastového výlisku volantu Škody může konkurovat stěží vietnamské tržnici...
ne, stačí rozumně poskládat základ. Nic víc. Ale když Škoda ožebračený základ v rámci akce dovybaví mnohdy zcela zbytečnými prvky, přitom nechává ve výbavě díry...
V základu bez tónovaných skel, kdo tohle dnes nabízí? U i20ky nebo Logana či Sandera se to dá pochopit, ale Škoda tohle má snad všude až na Superb... A tak bysme mohli pokračovat. Tady u Fabie je to namátkově centrál na DO, dnes naprostá samozřejmost. Ale u Fabie musíme jít rovnou do TOP výbavy v akci, tedy SLX 8-s8-s
A pak tu stále visí ty motorizace. Jestliže u Kie či Hyundaie mám v základu příjemnou 1.2ku, byť atmosferickou, tak u Škody mi nezbývá než buť připlatit za TSI nebo se smířit s veskrze průměrným HTP. Tedy ve Škodě opět připlácím za nějaký rozumný základ. TOHLE je špatně :-!
Nemusím mať všetko... ;-)
Pokiaľ viem, SP bola úžitková verzia bez zadných sedadiel, čiže dnes by toto označenie nemalo zmysel. GL bola len Š 105 do roku 1984, potom z ponuky vypadla, a tiež nebola nejak zvlášť hojná. LE LX boli tuším označenia pre zahraničné trhy, nie? Podobne ako LSE.
Jak som už napísal, základná modelová štruktúra bola fajn.
Tohle mě na Škodovce štve/zklame: to auto může vypadat zajímavě. Fabia jako Monte Carlo, Rapid s černým víkem kufru...
A pak to dají jako mastný příplatek, takže drtivá většina těhle aut na silnici vypadá naprosto nudně a obyčejně.
Az sa ti to vysype 1-2mesiace po vyhodnej 2 rocnej zaruke, za tu X-rocnu v ten moment budes kliat ako pohan. Pokial si to auto; ako sa v jednej komunite vravi - nevybyval; a nevztahuje sa na tu specificku vadu ziadna podmienka zaruky X.
Pozri si, co vsetko ziskalo Red Dot a nadsenie ta prejde.
Je zazrak, ze to ocenenie ziskala, kedze taky Roomster; coby plastickym chirurgom odrezana Fabia; sa nepaci ani jeho majitelom, ale zvykli si vraj. Fabie dostavaju taktiez zvlast polarizovane hodnotenia.
To naprosto chápu ;-) Protože si myslím, asi stejně jako Vy, že je spousta lidí, co tu Škodovku chce (třeba k ní mají vybudovaný vztah, věrnost), ale cenová politika a současná ekonomická situace je prostě přinutí jít jinam... :no:
Správně! A proto jste se rozhodl podle svého názoru. Nebyl jste ochoten zaplatit to, co Škoda chce, protože chcete za své peníze něco jiného, chcete víc za stejný objem peněz. :yes:
V podstatě je to pravda, ale! Asi to tak špatně zase není, když škodovky potkávám na každém kroku. To samé bych mohl tvrdit o Audi, když jsem připlácel na přihlouplou loketní opěrku nebo na plně automatickou klimatizaci, kterou má lecjaký vozidlo v základu, alespoň se tak domnívám. Zas tak velký automobilista nejsem. Ale myslím, že stačí respektovat a chápat tržní hospodářství...
Re: Oproti Hyundai i20 Style cena vyšší, výbava menší
Neviděl bych to tak černě. Low-cost (ať se to někomu líbí nebo ne) byla i Fabie II vedle své předchůdkyně. Ale, na rozdíl od chystané Fábie III, vycházela ze své předchůdkyně.
U třetí generace se vedle snižování nákladů dá očekávat např. i větší prostor. Nehledě na poměrně důležitý fakt, že dostane nové turbomotory bez řetězu...
Na druhou stranu, slyšel jsem (snad až trochu paradoxně) na diskuzích majitelů aut více chvály na podmínky a reklamace u té x-leté záruky, než v případě jiných, zavedených výrobců s jejich dvou/tříletou zárukou.
Bohužel používám palubní kameru a mám přístup k databázi vozidel! Takže vím jak se ten borec jmenuje a kde bydlí! Pokud bys měl zájem tak ti to můžu i přehrát v HD FUL rozlišení! Doufám že jsi to nebyl ty!? Jinak to auto bylo vyrobeno v Belgii a má to 220Kw!
od servisu čakám, že vie, čo má a ako robiť, má všetko, čo potrebuje a organizácia práce funguje tak ako má. To znamená, prídem v dohodnutom čase, zoberie auto hneď do dielne a po zvyčajne 1 hodine ( taký je pracovný takt ) dostanem auto pripravené na ďalší rok, umyté zvonku aj zvnútra. Zaplatím a idem cca. 50 km z miesta servisu do miesta bydliska. Bližšie som taký značkový servis nenašiel... S druhým autom ( FORDOM ) mám šťastie a značkový servis vyhovujúci mojim požiadavkam je v mieste bydliska. Ale z niečoho predsa žijú aj bazárnici, garážnici a predajcovia dielov. A potom vidíš na A6 gumy NEXEN, z čoho má brzdy radšej nechcem vedieť
já jsem nikdy nezajímal, čím že trpí tyhle motůrky(hodně se mluvilo o řemenech/řetězech) a co si přesně představit pod pojmem jízdy při 1500ot./min. Ale já benzín taky táhám klidně od 1200ot./min a přeřazji od 2300 do 3000ot./min podle toho jakou potřebuji dynamiku, takže ručička je nejčastěji od 1500 do 2000 sice mam atmo 1.8 ale to turbo by to mělo právě vykompenzovat ne?
:-):yes: Plášo, dobrý, beru. Nesmíš mi však podsouvat neexistující motivace či extrémní náklonnosti. Když napíši, že Fabia jede nejlépe, vztahuj to vždy třídně, tedy k dané třídě. Není to tedy tak, že by fabia jezdila lépe než pětkové bávo.
A upřímně, nevěřím, že nějaká francouzská značka dokázala získat tvé srdce. To je vyloučeno z šoférské podstaty. Ano, je tam Peugeot, a ten auta umí, prosím, avšak nestavme nedůvodné pomníky.
Zdravím Vás, příteli 86aznoH . Víte, jsou dva pohledy. Chudého a bohatého člověka. Bohatý člověk dělá, co ho baví, kupuje si, co se mu líbí a co mu vyhovuje. Chudý naopak dělá, co ho nebaví, protože musí. Kdesi jsem viděl slogan na vysokou školu hlásající - Diplom, který tě uživí. Otázka zní: Jak mě diplom může uživit? A druhá: Proč se mám jen uživit? Proč svůj život přetrpět namísto prožít? Proč mám 40 let pracovat a pak - Důchod hlavní nádraží 44% svého příjmu? Vím, že to může být těžší pochopit. Ale pokusme se o tom přemýšlet.
PS: Nechci kohokoliv hodnotit, kritizovat či dokonce napadat. Cílem je čtenáře navést na jiný úhel pohledu a pokusit se o jeho zamyšlení.
Ale já netvrdím, že Škodu kupují JEN ovce. Určitě je tam skupina těch, co Škodu vyberou protože ji chtějí. Ale ovcí u Škody je mnoho. A to ovcí dobrovolných i nedobrovolných. Ono totiž není nad svobodnou volbu služebního vozu... Vyber si jaké služební auto chceš, máš jen podmínku, že to bude bílá Fabia...
Velmi souhlasím! I já, jako potenciální kupec, mám z takto označené speciální edice příjemný pocit. Má totiž trvalejší psychickou hodnotu, než "Trumf", "Black Line" a pod. Doporučuju škodovce nadále se držet této "novinky".
Jedna věc je honit a druhá věc je ho nutit neustále pracovat někde pod nebo na hranici jeho pracovního pole otáček. Pak se prostě přehřívání, připálené ventily a problémy s všudypřtomným karbonem mohou vyskytnout.
není - oni to tak nacení ve svém ceníku pro určený model a je vymalováno - a nadšencům nedojde, že si za 90litrů koupí poměrně slušné ojeté auto s bohatší výbavou ;-)