Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Fabia přichází s akční výbavou GLX a SLX

Jan Mička
Diskuze (142)
Škoda Fabia přichází na český trh ve dvou nových akčních specifikacích. Vozy Fabia SLX a GLX mají nyní ve standardu bohatou elektronickou výbavu a prodlouženou záruku na čtyři roky.

Akční model Škoda Fabia GLX startuje s cenou 239.000 Kč, hodnotnější linie SLX je o 20.000 Kč dražší. Nabídka zahrnuje dva zážehové agregáty - motor 1,4 MPI o výkonu 63 kW a 1,2 TSI, taktéž o výkonu 63 kW. Oproti srovnatelně vybaveným standardním modelům disponují cenovým zvýhodněním 90.100 Kč a 79.900 Kč. Při využití financování společností ŠkoFIN navíc získáte bonus 30.000 korun. Prodloužená záruka na 4 roky nebo 60.000 ujetých kilometrů se vztahuje na oba zvýhodněné modely a je součástí standardní výbavy.

Škoda Fabia GLX vychází z výbavové verze Active a stojí na patnáctipalcových ocelových kolech. Vůz má výbavu rozšířenou o klimatizaci, rádio Blues s přehrávačem CD a MP3, elektrické ovládání předních oken a centrální zamykání. Opticky zajímavý je černý paket, zahrnující černé halogenové světlomety, černé přední mlhové světlomety a tónovaná skla. Fabia GLX s přeplňovaným motorem 1,2 TSI/63 kW s přímým vstřikováním paliva je k dostání od 249.900 Kč.

Ještě více doplňků v základní výbavě nabízí Škoda Fabia SLX , vycházející z výbavové verze Ambition. Navíc získáte tříramenný volant obšitý kůží, patnáctipalcová kola z lehkých slitin Rotare, rádio Swing s přehrávačem CD a MP3, centrální zamykání s dálkovým ovládáním a elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka. Ceny modelu Fabia SLX s motorem 1,2 TSI o výkonu 63 kW začínají na 265.900 Kč. Za verzi kombi se u obou výbavových linií připlácí 10.000 Kč.

Jan Mička
Diskuze (142)
3. 9. 2013 23:58
Re: Dámy a pánové...
Kdes byl pres ty mrazy?
V lecebne nebo zavreny nekde na chate, hluboko v lesich, bez pristupu k internetu? ;-)
Doufam, ze az prijdou spatne znamky, zase ti tipnou internet >:D
3. 9. 2013 10:46
Re: Žasnu
Rozvor je jen takový indikátor, ne něco, přes co by nejel vlak. Corolla je sedan od Aurisu. Rozdíl je v tom, že Avensis je evropská záležitost, takže má míry odpovídající evropským zvyklostem. Corolla odpovídá spíš americkým zvyklostem. Obecně lze říci, že americká auta jsou o třídu větší než jejich ekvivalent v Evropě - tedy americká střední odpovídá evropské vyšší střední (co do rozměrů). A6, 5er a spol. jsou tedy pro Američany střední třídou (mid-size).

V interiéru může být stejně místa, ale vlastností Avensisu nedosáhne. Je to podobné jako s Octavií; klidně ji můžeš strčit o třídu výš, ale nesmíš se pak divit, když dostane po tlamě. :-)
3. 9. 2013 09:54
Re: Žasnu
"Když napíši, že Fabia jede nejlépe, ..." to je prave tvoj problem, pises nezmysly bez ohladu na to, ci sa to vztahuje k triede, velkosti, cene alebo comukolvek.
Fabia je zial pre teba, jedno z horsich aut, ktore sa momentalne daju kupit z B segmentu.
Horsich interierom, exterierom, jazdou. Zachranuju ju iba motory od darcu a velkost kufra.
3. 9. 2013 07:23
Re: Vidieť, že nová Fabia je už za rohom
Nemusím mať všetko... ;-)
Pokiaľ viem, SP bola úžitková verzia bez zadných sedadiel, čiže dnes by toto označenie nemalo zmysel. GL bola len Š 105 do roku 1984, potom z ponuky vypadla, a tiež nebola nejak zvlášť hojná. LE LX boli tuším označenia pre zahraničné trhy, nie? Podobne ako LSE.
Jak som už napísal, základná modelová štruktúra bola fajn.
Avatar - poterienko
3. 9. 2013 06:58
Re: Žasnu
Je také. Corolla má ale stejný rozvor jako Avensis.