Ekonomika
airbag
10
Prověřená 1,4ka, prodloužená záruka, ty černá světla taky vzhledu prospějí.... :yes:
Th0r
11
Prověřená … diplomatický výraz pro zastaralá. Stejně jako nadčasový design, spojovaný se Škodovkou.
ryccardo
5
Zastaralýho na ní není vůbec nic. Je to náhodou dobrý spolehlivý motor. Nevím vlastně proč se nenabízí v Rapidu. Je to ovšem poslední zoufalý pokus jak zvednout prodeje Fabie, vzhledem k tomu, že je za dveřma nový model.
Parada, spomienky na stare oznacovanie vybav. Lepsie ako boli Line edicie.... LX, GLX, SLX, L &K a stacilo by :yes:
Kéž by takto vypadala halogenová světla i na nové Octě...
ze je to furt stejne hnusny
A to si představ, že já v tom musím jezdit ;-\ To je teprve katastrofa. navíc s 1.2 HTP. Ďábělská kombinace >😒]
jsi HERO
Předjíždění sebevražda, ale pokud není provoz, tak pěkně sviští. >😁 :-! :yes:
nevim jestli svisti, me z toho randalu vzdy bolela hlava
- auto vypadá jako by teprve včera mělo premiéru
- stále nejprogresivnější karoserie třídy
- fantastický snímek
- výborná výbava
- závěr ganerační kariéry doslova hvězdný.
BRAVO ŠKODA :yes: :-!
- stále nejprogresivnější karoserie třídy
- fantastický snímek
- výborná výbava
- závěr ganerační kariéry doslova hvězdný.
BRAVO ŠKODA :yes: :-!
Sice bych ji tak nechválil, ale z větší části se dá souhlasit. Model už má několik křížků na zádech, a přestože je od začátku kritizována za neforemný design, tak se neuvěřitelně drží, verze mote-carlo byly dokonce i přitažlivé, a teď v závěru kariéry jsou tyhle verze opět zajímavé a mají co říci. :yes:
:yes:
Tedy pokud ti na jedna-dvojce vydrží napínák a posléze řetěz. :-!
/pak můžeš být hrdý a spokojený majitel fábie II/
/pak můžeš být hrdý a spokojený majitel fábie II/
Učitě. Je zajímavé, kolik těch fabií jezdí, prakticky není okamžik, aby se kolem člověka nepohybovala alespoň jedna 😄 a přitom se její tvary neokoukaly, naopak, je to zcela přirozená a pohledná součást našich silnic.
Faktom je, že som si zvykol >😁 ... už mi nie je pri pohľade na FII zle :-!
No, a když se bude generačně loučit, druhý den se ti začne po fabii stýskat, to je u kvalitního designu přirozené, jeho hvězda postupně stoupá :yes:
Skutocne 'kvalitny' dizajn, preto ho aj Skodovka planuje od zakladu zmenit.:yes:
Jedno z mala aut, ktore akosi automaticky prehliadam, dalsie v poradi su stare Kie a Hjundaje. >😁
Uz aby ta hviezda dostupala, lebo cesty su skarede derave, tak nech aspon vozovy park za nieco stoji. >😒]
Jedno z mala aut, ktore akosi automaticky prehliadam, dalsie v poradi su stare Kie a Hjundaje. >😁
Uz aby ta hviezda dostupala, lebo cesty su skarede derave, tak nech aspon vozovy park za nieco stoji. >😒]
Sice se mi osobně Fabia nijak zvlášť nelíbí, ale to, že získala za svůj design ocenění Red Dot, je nezpochybnitelný fakt.
A ruku na srdce, neexistuje prestižnější cena za design.
A ruku na srdce, neexistuje prestižnější cena za design.
Pozri si, co vsetko ziskalo Red Dot a nadsenie ta prejde.
Je zazrak, ze to ocenenie ziskala, kedze taky Roomster; coby plastickym chirurgom odrezana Fabia; sa nepaci ani jeho majitelom, ale zvykli si vraj. Fabie dostavaju taktiez zvlast polarizovane hodnotenia.
Je zazrak, ze to ocenenie ziskala, kedze taky Roomster; coby plastickym chirurgom odrezana Fabia; sa nepaci ani jeho majitelom, ale zvykli si vraj. Fabie dostavaju taktiez zvlast polarizovane hodnotenia.
Jak jsem už napsal, Red Dot je asi ta nejprestižnější designérská cena, co lze vůbec získat. Sami designéři to považují za vrchol.
Že tam je Roomster, Fabia... To je volba designérů, ne moje ani tvoje.
Že tam je Roomster, Fabia... To je volba designérů, ne moje ani tvoje.
Ja len pisem, ze ziskanie ocenenia este nic neznamena.
Aj nas premier posledny tyzden ziskal cenu "Clovek roka 2012", pri tom je to iba *, klamar, demagog, zlodej a pokrytec. Dostal to v zmysle 'svoji svojim'.
Fabia je vyrazne ina, ako ostatne modely na trhu; najma na takejto foto vynikne: [odkaz] Preto zrejme ziskala ocenenie.
Ale ocenenie ziskala aj tolko nenavidena Multipla, ked bola v muzeu moderneho umenia, pritom si mozu s Fabiou ruky podat. Multipla navyse ziskala mnozstvo oceneni ako top MPV. Lenze prisla v case, ked Red Dot pre auta neexistovalo, mozno by ziskala aj to.
Aj nas premier posledny tyzden ziskal cenu "Clovek roka 2012", pri tom je to iba *, klamar, demagog, zlodej a pokrytec. Dostal to v zmysle 'svoji svojim'.
Fabia je vyrazne ina, ako ostatne modely na trhu; najma na takejto foto vynikne: [odkaz] Preto zrejme ziskala ocenenie.
Ale ocenenie ziskala aj tolko nenavidena Multipla, ked bola v muzeu moderneho umenia, pritom si mozu s Fabiou ruky podat. Multipla navyse ziskala mnozstvo oceneni ako top MPV. Lenze prisla v case, ked Red Dot pre auta neexistovalo, mozno by ziskala aj to.
Ale houby, bydlím na poměrně frekventované ulic ve středu okresního města a když se aktuálně podívám z okna, tak je tam tak 40 aut, z toho JEDNA FII.
Možná, že si Fabii pleteš se Swiftem >😁 😉
to je možné, lebo už pri jej predstavení bola jej podoba s už vyrábaným Swiftom nepopierateľná. Takže vlastne za svoj dizajn vďačí neodškriepiteľnej inšpirácií swiftom. Ďakujem, že si nato upozornil, lebo veľa rádoby diskutérov o tomto nevie :yes: .
Keď sa ten zázrak začal predávať, išiel som sa previezť ( z predajne len cez dve križovatky, z vône interiéru a letmých dotykov so spolujazdcom - predajcom som sa necítil práve najlepšie >😁 ) . Plastové vnútro , gumová prevodovka a trojvalec 1,2 HTP boli tvrdou zrážkou reality a PR škodovky. Podľa mňa bola FABIA II krokom späť. Spomenul som si na prakticky totožný pocit z Feldy a bol som sklamaný, že škodovka nepokračovala v ceste začatej fabiou 1. A asi predznamenala spôsob konštrukcie ďalších škodoviek, urobiť to lacno, ale musí to vyzerať drahšie a predávať draho. Prvá cena na Slovensku bola 399.900 SKK a Golf Slovakia stál 499.900. Prajem jej cestu bez prekážok... do zabudnutia.
Keď sa ten zázrak začal predávať, išiel som sa previezť ( z predajne len cez dve križovatky, z vône interiéru a letmých dotykov so spolujazdcom - predajcom som sa necítil práve najlepšie >😁 ) . Plastové vnútro , gumová prevodovka a trojvalec 1,2 HTP boli tvrdou zrážkou reality a PR škodovky. Podľa mňa bola FABIA II krokom späť. Spomenul som si na prakticky totožný pocit z Feldy a bol som sklamaný, že škodovka nepokračovala v ceste začatej fabiou 1. A asi predznamenala spôsob konštrukcie ďalších škodoviek, urobiť to lacno, ale musí to vyzerať drahšie a predávať draho. Prvá cena na Slovensku bola 399.900 SKK a Golf Slovakia stál 499.900. Prajem jej cestu bez prekážok... do zabudnutia.
Jasně co si asi koupíš, když víc nemáš! Fabii HTP 1,2!
Chceš tím naznačit, že fabia platí ve třídně za nejlevnější produkt? 😄 Spi sladce...
Ne jen že je to bomba a super autu, které nemá konkurenci!
Zajímavé, vnímáš fabii jako třídní bombu :yes: Já bych to tak neviděl, ale jistě ji můžeme řadit k přirozené špici (POLO, Ibiza). A jak naznačuješ nahoře, co jiné si koupit, když člověk nemá zrovna moc peněz? Ano s tím souhlas, je to výborná volba.
Ale já se držím hesla, že nejsem tak bohatý abych si něco takového koupil!
Na každé diskutované auto nahlížíš optikou "koupil/nekoupil bych si ho"??? >😁 To musíš mít těžký život, mlátit se mezi loganem a rollsem. Není lepší debatovat o daném autě v rámci jeho třídy? V takovém případě nelze mít s fabií problém, že jezdíš jinou třídu? No, a? Tohle je auto za dvestěpade, ta tvá S60 se slušným motorem a výbavou nejde pod milion, něco takového přece nelze srovnávat. :-!
>😁 Nemuč ho! 😉
Nemůžu si pomoct, ale něco takového se jen tak nevidí a neslyší! V včera jsem jel v úseku s limitem 90km 100 a předjížděla mě přes plnou čáru Fábie MPI 1,2 40kw! A takovýchto borců a ještě s těmito super názory jsou plné silnice!
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ale abych nehaněl, podle všech skutečností, tak mimo vadné napínáky problémy s motory postihují hlavně příznivce úsporné jízdy při 1500 ot./min. a ignoranty dodržování servisních intervalů výměny oleje. Pokud si dáš péči, vypadá to, že problémy tolik nejsou.
já neznám přesně problem těch motorů, ale přeci když si kupuji malý úsporný motor tak ho nebudu honit ne >😁
Jedna věc je honit a druhá věc je ho nutit neustále pracovat někde pod nebo na hranici jeho pracovního pole otáček. Pak se prostě přehřívání, připálené ventily a problémy s všudypřtomným karbonem mohou vyskytnout.
já jsem nikdy nezajímal, čím že trpí tyhle motůrky(hodně se mluvilo o řemenech/řetězech) a co si přesně představit pod pojmem jízdy při 1500ot./min. Ale já benzín taky táhám klidně od 1200ot./min a přeřazji od 2300 do 3000ot./min podle toho jakou potřebuji dynamiku, takže ručička je nejčastěji od 1500 do 2000 sice mam atmo 1.8 ale to turbo by to mělo právě vykompenzovat ne?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A proč se vrací ke starému motoru MPI 1,4? Konečně už asi pochopili že s těmi zázračnými TSI šlápli do *! Ještě se vrátí nakonec i k MPI 1,6!?
Nejde o vracení se, jde o co možná nejnižší cenovou nabídku, však znáš modelové obměny u Škody.
1.4 16V je v nabídce na našem trhu od podzimu 2010. Nenabízela se jen v době TSI Start, kdy bylo TSI za příplatek 15 000Kč oproti HTP.
Jasně vím o co jde, pak nějak ustoupila v pozadí a dnes opět v důsledků s průsery TSI se začíná objevovat a nabízet! Při prezentaci Rapidu mi bylo řečeno že se jedná o výběhový motor, který se již doprodává!
Až na jeden z nejužších interiérů ve třídě,vůbec nejhorší motor všech dob 1,2 TSi (to si **😉 a nepovedená design to celkem ujde. Zase si to koupí ale jenom pravověrní škodováci,protože ostatní si koupí cokoliv jiného,protože to bude lepší.
Škoda a celý koncern VW poslední dobou dělají celkem hezký obal,ale motor a podvozek to je na blití.
Škoda a celý koncern VW poslední dobou dělají celkem hezký obal,ale motor a podvozek to je na blití.
Len nedávno mi tu nejaký manažér Škody "dokazoval", že dlhšia záruka je vlastne nevýhodou >😒]
No je to pre škodovkárov určite dobrý krok, akurát tá dĺžka a hlavne km pri dnešných konkurenčných ponukách vzbudzujú skôr úsmev >😁 zatiaľ si Škoda veľmi neverí ...
No je to pre škodovkárov určite dobrý krok, akurát tá dĺžka a hlavne km pri dnešných konkurenčných ponukách vzbudzujú skôr úsmev >😁 zatiaľ si Škoda veľmi neverí ...
A mal pravdu ten chlapec. Pre výrobcu je dlhšia záruka nevýhoda, ale pre servis a tým aj zmluvného predajcu výhoda. Musíš prísť udržiavať kontakty viackrát >😒]
Ak som spokojný v značkovom "drahom" servise, nevidím dôvod e😜erimentovať s kvalitou v nejakej garáži .....
od servisu čakám, že vie, čo má a ako robiť, má všetko, čo potrebuje a organizácia práce funguje tak ako má. To znamená, prídem v dohodnutom čase, zoberie auto hneď do dielne a po zvyčajne 1 hodine ( taký je pracovný takt ) dostanem auto pripravené na ďalší rok, umyté zvonku aj zvnútra. Zaplatím a idem cca. 50 km z miesta servisu do miesta bydliska. Bližšie som taký značkový servis nenašiel... S druhým autom ( FORDOM ) mám šťastie a značkový servis vyhovujúci mojim požiadavkam je v mieste bydliska. Ale z niečoho predsa žijú aj bazárnici, garážnici a predajcovia dielov. A potom vidíš na A6 gumy NEXEN, z čoho má brzdy radšej nechcem vedieť
Podstatný není reklamní slogan "X-letá záruka", ale podmínky záruky. Dvě úplně rozdílné věci. Víme, pane 30tikorunový?
Na druhou stranu, slyšel jsem (snad až trochu paradoxně) na diskuzích majitelů aut více chvály na podmínky a reklamace u té x-leté záruky, než v případě jiných, zavedených výrobců s jejich dvou/tříletou zárukou.
a záruka nižší. Ještěže Škodovka má pevnou členskou základnu věrných zákazníků (dědeček měl Š100, taťka dojíždí Feldu a já si koupím akční Fabku). Ale je pravdu, že kdo chce kvalitní Fabii, má poslední šanci, nová F3 bude trochu víc low-cost vozítko s třívalcem 1.0 TSI a tvrdými plasty.
Neviděl bych to tak černě. Low-cost (ať se to někomu líbí nebo ne) byla i Fabie II vedle své předchůdkyně. Ale, na rozdíl od chystané Fábie III, vycházela ze své předchůdkyně.
U třetí generace se vedle snižování nákladů dá očekávat např. i větší prostor. Nehledě na poměrně důležitý fakt, že dostane nové turbomotory bez řetězu...
U třetí generace se vedle snižování nákladů dá očekávat např. i větší prostor. Nehledě na poměrně důležitý fakt, že dostane nové turbomotory bez řetězu...
Zdravím, přátelé! Když tu tak čtu pochvalné příspěvky, přemýšlím, zda-li je to použité PR najatých agentur, pravda, a nebo jsem tak náročný řidič. Má rodina ji měla. Odjezdil jsem zhruba 5000 km s F II 1,2 HTP 51 kW, kombi. Na tom autě jsem mnoho dobrého nenašel. Skvělé bylo řízení, vnější osvětlení, lehké ovládání i solidní výhled. Tím to z mého pohledu končilo. Nikdy jsem se nesmířil s řazením, dle mého nedobře řešené zpátečky, dorazy, tvrdým podvozkem a sedačkami, s tím cosi pohánějícím vůz a řvoucím jako Tatra v kopci, otlačeným pravým kolenem, interiérem i nepoužitelným topením na krátké trasy. Zámky vozu jsou stejné - bez prásknutí není zavřeno. Škodovek jsem jezdil víc a žádná mi nevyhovuje. Tedy možná Superb by byl první, ale to je jiné téma. Vnímáte to stejně? Máte obdobnou zkušenost?
To co píšeš, přestalo platit s nájezdem Felicie, ano Favorit, stopětka a stovka snesou výraznější kritiku, ovšem po nástupu VW do Škody nastal zásadní obrat, který dospěl k tomu, že dnes prakticky neexistuje ve třídě lepší auto, než Fabia. Samozřejmě, že dnes už dojíždí generační periodu, přesto, resp. právě proto, jak krásná a odladěná je, zaslouží zřetelnou pochvalu :yes😒br />
Zmiňuješ Superba, no posaď se do nové Octavie a jezdíš-li danou třídu, jiné auto by sis nekoupil.
Zmiňuješ Superba, no posaď se do nové Octavie a jezdíš-li danou třídu, jiné auto by sis nekoupil.
Už je to trapný. Opakuješ pořád jak papoušek :-!
Kup si Octavii, to je má upřímná rada. Tedy, pokud chceš krásné auto v dané třídě. Pak jsou ještě jiná auta... však ty víš >😁 😉
Za krásné auto v dané třídě považuji spíše A3. Možná bych tam dal i Corollu, ale ta už je o třídu výše.
Není o třídu výše spíš Avensis?
Je také. Corolla má ale stejný rozvor jako Avensis.
Rozvor je jen takový indikátor, ne něco, přes co by nejel vlak. Corolla je sedan od Aurisu. Rozdíl je v tom, že Avensis je evropská záležitost, takže má míry odpovídající evropským zvyklostem. Corolla odpovídá spíš americkým zvyklostem. Obecně lze říci, že americká auta jsou o třídu větší než jejich ekvivalent v Evropě - tedy americká střední odpovídá evropské vyšší střední (co do rozměrů). A6, 5er a spol. jsou tedy pro Američany střední třídou (mid-size).
V interiéru může být stejně místa, ale vlastností Avensisu nedosáhne. Je to podobné jako s Octavií; klidně ji můžeš strčit o třídu výš, ale nesmíš se pak divit, když dostane po tlamě. 😄
V interiéru může být stejně místa, ale vlastností Avensisu nedosáhne. Je to podobné jako s Octavií; klidně ji můžeš strčit o třídu výš, ale nesmíš se pak divit, když dostane po tlamě. 😄
Zdravím Vás, pane GTI, jste legenda tohoto webu. Osobně se označuji za fanouška jedné francouzské značky, která si dokázala za čtyři roky získat mé srdce, ale vedle Vás i pojem příznivec je pro mne příliš silné slovo. Také jsem býval zapáleným fanouškem Škody a nad ni nebylo. Leč postupně jsem zjišťoval, že je náročné být nenáročný. Tedy v mých očích. Fábie jsme měli tři a po žádné jsem nebrečel. Naopak třetí fábii jako řidič jsem vehementně kritizoval a dožadoval se okamžité výměny za jiný vůz, což se po pěti letech také stalo. Pro dálkové jízdy jsem volil vůz starší leč řidičsky příjemnější. Věřím, že jsou lepší vozy než Fábia. Ačkoliv pro Vás tomu tak není. Zámky tohoto vozu opravdu jsou stejné jako před lety. Stejné jako na všech Octáviích. Marně jsem se snažil zavřít kufr bez prásknutí i na salonu.
Octavia III je samostatná kapitola. Jel jsem kolem komína, ale tohle mi utkvělo. U 1,6 TDI si sami vyměníte žárovku. Interiér je nudný, strohý a nechci ho. Sedačky měkčí, dobré nastavení. Čelní sklo a A sloupky patří Kabaňovi omlátit o hlavu. Auto jak Hrad a výhled jako z tanku. Chci sedět v první a ne v druhé řadě - jsem řidič! Řazení je výrazně horší, než obvykle. Stop and Start by šel ihned z vozu. Brzdy skvělé, ale dávkování horší. Za každou prkotinu připlatit. Na salonu jsem hledal důvody, proč to mám chtít koupit. A nenašel nic! Příplatek za koberečky, za tempomat, klimatizaci, snad i PP! Škoda mi opět potvrdila, že sice vyrábí vozy, ale nemá mě čím zaujmout.
Octavia III je samostatná kapitola. Jel jsem kolem komína, ale tohle mi utkvělo. U 1,6 TDI si sami vyměníte žárovku. Interiér je nudný, strohý a nechci ho. Sedačky měkčí, dobré nastavení. Čelní sklo a A sloupky patří Kabaňovi omlátit o hlavu. Auto jak Hrad a výhled jako z tanku. Chci sedět v první a ne v druhé řadě - jsem řidič! Řazení je výrazně horší, než obvykle. Stop and Start by šel ihned z vozu. Brzdy skvělé, ale dávkování horší. Za každou prkotinu připlatit. Na salonu jsem hledal důvody, proč to mám chtít koupit. A nenašel nic! Příplatek za koberečky, za tempomat, klimatizaci, snad i PP! Škoda mi opět potvrdila, že sice vyrábí vozy, ale nemá mě čím zaujmout.
😄 :yes: Plášo, dobrý, beru. Nesmíš mi však podsouvat neexistující motivace či extrémní náklonnosti. Když napíši, že Fabia jede nejlépe, vztahuj to vždy třídně, tedy k dané třídě. Není to tedy tak, že by fabia jezdila lépe než pětkové bávo.
A upřímně, nevěřím, že nějaká francouzská značka dokázala získat tvé srdce. To je vyloučeno z šoférské podstaty. Ano, je tam Peugeot, a ten auta umí, prosím, avšak nestavme nedůvodné pomníky.
A upřímně, nevěřím, že nějaká francouzská značka dokázala získat tvé srdce. To je vyloučeno z šoférské podstaty. Ano, je tam Peugeot, a ten auta umí, prosím, avšak nestavme nedůvodné pomníky.
Děkuji. Od Vás je to opravdu pochvala a čest. Taktéž jsem to myslel třídně. Mé srdce si opravdu dokázal získat Francouz i přes předsudky. Osobně Peugeot nevnímám jako vůz s výsadnějším postavením, i když býval ( a snad je) označován jako francouzský Mercedes. Ne, opravdu nechci stavět nedůvodné pomníky. Své značce jsem ho už postavil avšak na základě jistých znalostí a souvislostí, které navždy změnily automobilový svět. Vždy se snažím vzít si brýle čiré, nikoliv černé, nebo bílé. Zde mi nezbývá nic jiného než požádat Vás, abyste mi sdělil Vaše zkušenosti s francouzskými vozy. Z jakého důvodu máte vůči Francouzům výhrady? Muž jako Vy mi jistě může předat mnoho cenných postřehů i zkušeností.
"Když napíši, že Fabia jede nejlépe, ..." to je prave tvoj problem, pises nezmysly bez ohladu na to, ci sa to vztahuje k triede, velkosti, cene alebo comukolvek.
Fabia je zial pre teba, jedno z horsich aut, ktore sa momentalne daju kupit z B segmentu.
Horsich interierom, exterierom, jazdou. Zachranuju ju iba motory od darcu a velkost kufra.
Fabia je zial pre teba, jedno z horsich aut, ktore sa momentalne daju kupit z B segmentu.
Horsich interierom, exterierom, jazdou. Zachranuju ju iba motory od darcu a velkost kufra.
Ano u mojí je to uplně stejný. Mám stejný názor. Až na ten výhled. Katastrofálně malý čelní okno. Takže buď stojim x metrů od semaforu nebo se musím naklánět. Mám na mysli ty co nejsou na sloupu, ale jen na horní lávce. Nechápu kdo si to koupí a pak ještě chválí.
Nikdy jsem ji nevlastnil (první a poslední škodovka, co mi páchla do baráku byl Favorit), takže nebudu hodnotit jízdní a jiné vlastnosti. Prostě se mi poslední vizáž nelíbí ani po letech. A že by to byl vrchol designu už vůbec ne. Asi mám jiné estetické cítění, ale proti gustu...
mááámo to ale bude výhodička - honem honem..... takže jestli mi někdo chce namluvit, že ta "výhoda" - kůží obšitý volant(cca litr), zupá rátio - považte dokonce s CD - cca (1500), tuzingová super kolečka z hliníku (kolik můžou asi tak stát fabriku, když jich bere tisíce - 4500 všechna čtyři?). Jo zapomněl bych na vyhřívání a ovládání zrcátek.... (3000?) - že to všechno je výhoda za 72 respektive 90 litrů?
Tak jo - a nezapomeňte na záruku na celé čtyři roky....tedy 60000km(to si škodovka věří což? - celých 60000kiláků....).
No uvidíme,jak jim ty housky na krámě poběží....
Tak jo - a nezapomeňte na záruku na celé čtyři roky....tedy 60000km(to si škodovka věří což? - celých 60000kiláků....).
No uvidíme,jak jim ty housky na krámě poběží....
Stále se najde dost >😒] "patriotů" >😒] kteří na to skočí... a já jim to ze srdce přeji :yes:
Není tohle klamání zákazníka? Co na to ČOI?
Není tohle klamání zákazníka? Co na to ČOI?
Tohle je marketing v praxi, a Škodovka ho umí. 😉
to bezesporu umí. Jen mi to vůči škodovce samé přijde jako zbytečné ohlupování "davů". Škodovka má na víc, než na takovéto marketingové oblbování...
Tak už jsem si v duchu zajásal, že snad i Škoda udělá něco málo pro zákazníka, tj. prodloužení záruky. Po přečtení "při využití financování společností ŠkoFIN navíc získáte bonus 30.000 korun a prodlouženou záruku na 4 roky nebo 60.000 ujetých kilometrů" je jasné, že jde pouze a jen o PR článek.
Děkuji koncernová kvalito, já se raději podívám tam, kde svým výrobkům věří.
A proto 3 x :no: :no: :no:
Děkuji koncernová kvalito, já se raději podívám tam, kde svým výrobkům věří.
A proto 3 x :no: :no: :no:
na čiernu optiku svetiel mám akosi celkovo slabosť. výbehová 308-ka, Octavia, Duster, dokonca aj tá Fabia... všetkým to tak omnoho viac sekne. :yes😒br />
Za mňa ak dobrovoľne Fabiu, tak jedine Monte Carlo, alebo aspoň niečo na spôsob britskej Fabie Reaction
[odkaz]
Za mňa ak dobrovoľne Fabiu, tak jedine Monte Carlo, alebo aspoň niečo na spôsob britskej Fabie Reaction
[odkaz]
...utíkejte do showroomů Škoda, takováto nabídka se neodmítá!!!!
Akčné modely sú nepochybným znakom skorého konca daného modelu. Zaujímavé je, že sa škodovka vrátila k označeniu spred 15 rokov. Vtedy úplná novinka Octavia mala 3 stupne výbavy - LX, GLX a SLX.
Mne sa páčilo S, L, LS a GLS.
a kde máš LE,LX,GL a SP?
Nemusím mať všetko... 😉
Pokiaľ viem, SP bola úžitková verzia bez zadných sedadiel, čiže dnes by toto označenie nemalo zmysel. GL bola len Š 105 do roku 1984, potom z ponuky vypadla, a tiež nebola nejak zvlášť hojná. LE LX boli tuším označenia pre zahraničné trhy, nie? Podobne ako LSE.
Jak som už napísal, základná modelová štruktúra bola fajn.
Pokiaľ viem, SP bola úžitková verzia bez zadných sedadiel, čiže dnes by toto označenie nemalo zmysel. GL bola len Š 105 do roku 1984, potom z ponuky vypadla, a tiež nebola nejak zvlášť hojná. LE LX boli tuším označenia pre zahraničné trhy, nie? Podobne ako LSE.
Jak som už napísal, základná modelová štruktúra bola fajn.
Pri citani titulku mi napadlo, ci nejde o poruchu databazy webu a vytiahlo clanok spred 13rokov...a ono nie, len Skoda marketing ovladol sentiment >😁
Za vtip kazdopadne :yes:
Za vtip kazdopadne :yes:
Chtělo by se napsat, že tohle je opravdu zajímavá nabídka. Jenže těch ale je přespříliš. Předně bez centrálu na DO je GLX opět jen ukázkou, jak se tvářit vybaveně a přitom nebýt. No a opět motory. Dostupnost 1.4 63 kW je určitě dobrou volbou, možná to bude jeden z posledních spolehlivých motorů ve Škodě na dlouhou dobu >😒]
Zajímavá volba SLX + TSI. Jenže ta je zajímavá možná tak do doby, než se porozhlédnete u konkurence a zjistíte, že za stejnou cenu můžete vybírat rovnou o třídu větší vůz, kde standardy jsou jinde. A dynamika základních 1.4 v nižší střední nebude citelně horší než slbá 63 kW TSI...
Takže bravo Škoda, s tímhle jsi měla přijít tak dva roky zpět :-!
Zajímavá volba SLX + TSI. Jenže ta je zajímavá možná tak do doby, než se porozhlédnete u konkurence a zjistíte, že za stejnou cenu můžete vybírat rovnou o třídu větší vůz, kde standardy jsou jinde. A dynamika základních 1.4 v nižší střední nebude citelně horší než slbá 63 kW TSI...
Takže bravo Škoda, s tímhle jsi měla přijít tak dva roky zpět :-!
Mám takový dojem, že i kdyby tu škodovku dávali zadarmo a ještě Vám k tomu dali plnou nádrž, tak češi budou stále nespokojení :no:
ne, stačí rozumně poskládat základ. Nic víc. Ale když Škoda ožebračený základ v rámci akce dovybaví mnohdy zcela zbytečnými prvky, přitom nechává ve výbavě díry...
V základu bez tónovaných skel, kdo tohle dnes nabízí? U i20ky nebo Logana či Sandera se to dá pochopit, ale Škoda tohle má snad všude až na Superb... A tak bysme mohli pokračovat. Tady u Fabie je to namátkově centrál na DO, dnes naprostá samozřejmost. Ale u Fabie musíme jít rovnou do TOP výbavy v akci, tedy SLX 8-s 8-s
A pak tu stále visí ty motorizace. Jestliže u Kie či Hyundaie mám v základu příjemnou 1.2ku, byť atmosferickou, tak u Škody mi nezbývá než buť připlatit za TSI nebo se smířit s veskrze průměrným HTP. Tedy ve Škodě opět připlácím za nějaký rozumný základ. TOHLE je špatně :-!
V základu bez tónovaných skel, kdo tohle dnes nabízí? U i20ky nebo Logana či Sandera se to dá pochopit, ale Škoda tohle má snad všude až na Superb... A tak bysme mohli pokračovat. Tady u Fabie je to namátkově centrál na DO, dnes naprostá samozřejmost. Ale u Fabie musíme jít rovnou do TOP výbavy v akci, tedy SLX 8-s 8-s
A pak tu stále visí ty motorizace. Jestliže u Kie či Hyundaie mám v základu příjemnou 1.2ku, byť atmosferickou, tak u Škody mi nezbývá než buť připlatit za TSI nebo se smířit s veskrze průměrným HTP. Tedy ve Škodě opět připlácím za nějaký rozumný základ. TOHLE je špatně :-!
V podstatě je to pravda, ale! Asi to tak špatně zase není, když škodovky potkávám na každém kroku. To samé bych mohl tvrdit o Audi, když jsem připlácel na přihlouplou loketní opěrku nebo na plně automatickou klimatizaci, kterou má lecjaký vozidlo v základu, alespoň se tak domnívám. Zas tak velký automobilista nejsem. Ale myslím, že stačí respektovat a chápat tržní hospodářství...
Správne. A preto nekupujem u Škody.
Správně! A proto jste se rozhodl podle svého názoru. Nebyl jste ochoten zaplatit to, co Škoda chce, protože chcete za své peníze něco jiného, chcete víc za stejný objem peněz. :yes:
Na druhej strane by som chcel, ako určite mnoho iných, aby ponuka Škody bola to čo chcem, nie to, čo nechcem. 😉
Jistě. Ono totiž platí, že u nás se vždy najde dost ovcí, co tu Škodu stejně koupí. Tak jsi myslel to tržního hospodářství, že >😒]
Já bych ty lidi nenazýval ovcema. Proč? Mně spíš zaráží, že zde diskutující nedokážou respektovat, že někdo něco chce (ať už to má jakýkoli důvod).
V podobné logice bych mohl vést debatu, proč si většina lidí kupuje drahé telefony co mají po dvou letech nulovou hodnotu, přitom náramkové hodinky by si za stejnou cenu, co stojí nový telefon nikdy nekoupili.
Anebo ještě lépe. Představte si, že se všem budou líbit bílá auta a všichni bychom v nich jezdili. To by bylo divný ne?
Jeden má názor takový a druhý onaký... proč někomu pořád vnucovat svůj?
V podobné logice bych mohl vést debatu, proč si většina lidí kupuje drahé telefony co mají po dvou letech nulovou hodnotu, přitom náramkové hodinky by si za stejnou cenu, co stojí nový telefon nikdy nekoupili.
Anebo ještě lépe. Představte si, že se všem budou líbit bílá auta a všichni bychom v nich jezdili. To by bylo divný ne?
Jeden má názor takový a druhý onaký... proč někomu pořád vnucovat svůj?
Ale já netvrdím, že Škodu kupují JEN ovce. Určitě je tam skupina těch, co Škodu vyberou protože ji chtějí. Ale ovcí u Škody je mnoho. A to ovcí dobrovolných i nedobrovolných. Ono totiž není nad svobodnou volbu služebního vozu... Vyber si jaké služební auto chceš, máš jen podmínku, že to bude bílá Fabia...
Faktem je, že HTP Active nemá smysl, rozumným základem je nyní 1.4 GLX. A SLX už je vcelku dobrou nabídkou.
Nicméně tónovaná skla v základu jsou, a to snad u všech modelů kromě Octavie (Rapid Active nepočítám, to je jen teoretická výbava). A HTP není nijak vyčnívající motorizací, stačí se podívat prakticky všude kromě Korejců.
Nicméně tónovaná skla v základu jsou, a to snad u všech modelů kromě Octavie (Rapid Active nepočítám, to je jen teoretická výbava). A HTP není nijak vyčnívající motorizací, stačí se podívat prakticky všude kromě Korejců.
Pane rohYpnole, vy jste optimista až srandista. Bez urážky. Ani Octavia v první štaci nemá dálkové centrální zamykání mimo mnohého jiného. Jakpak by ho měla mít maličká fábie? Už to, že do toho neprší a nefouká je dobrý základ. Osobně považuji u Škody řízení volantem za nadstandard.
Škoda - Simply never
Škoda - Simply never
Zdravím Vás, příteli 86aznoH . Víte, jsou dva pohledy. Chudého a bohatého člověka. Bohatý člověk dělá, co ho baví, kupuje si, co se mu líbí a co mu vyhovuje. Chudý naopak dělá, co ho nebaví, protože musí. Kdesi jsem viděl slogan na vysokou školu hlásající - Diplom, který tě uživí. Otázka zní: Jak mě diplom může uživit? A druhá: Proč se mám jen uživit? Proč svůj život přetrpět namísto prožít? Proč mám 40 let pracovat a pak - Důchod hlavní nádraží 44% svého příjmu? Vím, že to může být těžší pochopit. Ale pokusme se o tom přemýšlet.
PS: Nechci kohokoliv hodnotit, kritizovat či dokonce napadat. Cílem je čtenáře navést na jiný úhel pohledu a pokusit se o jeho zamyšlení.
PS: Nechci kohokoliv hodnotit, kritizovat či dokonce napadat. Cílem je čtenáře navést na jiný úhel pohledu a pokusit se o jeho zamyšlení.
Souhlasím, dynamika základních 1.4 nižší střední bude citelně horší než slabá 1.2TSI/63kW.
Sice nechápu touhu kupovat za daný rozpočet co největší auto, ale prosím. Jaké jsou alternativy nižší střední
- za 265 900Kč
- stovka do 12s
- litá kola, klimatizace, el. okna vpředu, el. ovl. a vyhř. zrcátka, mlhovky, kožený paket, rádio
Jinak když jsme u toho, tak např. dálkové ovládání centrálního zamykání není samozřejmostí ani v nižší střední. Dokonce ani u korejců..
Sice nechápu touhu kupovat za daný rozpočet co největší auto, ale prosím. Jaké jsou alternativy nižší střední
- za 265 900Kč
- stovka do 12s
- litá kola, klimatizace, el. okna vpředu, el. ovl. a vyhř. zrcátka, mlhovky, kožený paket, rádio
Jinak když jsme u toho, tak např. dálkové ovládání centrálního zamykání není samozřejmostí ani v nižší střední. Dokonce ani u korejců..
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
tak to bych to dražší Sandero RÁD viděl 8-s 8-s
Zrovna o kvalitě volantu bych v souvislosti se Škodou mlčel jak hrob. Pokud není Škoda s koženým paketem, tak kvalita plastového výlisku volantu Škody může konkurovat stěží vietnamské tržnici...
Zrovna o kvalitě volantu bych v souvislosti se Škodou mlčel jak hrob. Pokud není Škoda s koženým paketem, tak kvalita plastového výlisku volantu Škody může konkurovat stěží vietnamské tržnici...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1) Akční model Škoda Fabia GLX startuje.
2) Nabídka zahrnuje dva zážehové agregáty.
3) Stojí na ocelových kolech.
4) Zajímavý je černý paket.
5) Navíc získáte tříramenný volant.
Takže to shrneme ...
- škoda startuje :yes:
- dostaneš dva motory za cenu jednoho :yes:
- bude ti stát na ocelových kolech :yes:
- k tomu malý černý dárek :yes:
- a nakonec tříramenný volant na zeď :yes😒br />
Zavolej ještě dnes a dostaneš k tomu všemu ještě zdarma rádio Swing :yes: ... to bude rockec!
p.s.: snad to ladí i jiné stanice ?!
2) Nabídka zahrnuje dva zážehové agregáty.
3) Stojí na ocelových kolech.
4) Zajímavý je černý paket.
5) Navíc získáte tříramenný volant.
Takže to shrneme ...
- škoda startuje :yes:
- dostaneš dva motory za cenu jednoho :yes:
- bude ti stát na ocelových kolech :yes:
- k tomu malý černý dárek :yes:
- a nakonec tříramenný volant na zeď :yes😒br />
Zavolej ještě dnes a dostaneš k tomu všemu ještě zdarma rádio Swing :yes: ... to bude rockec!
p.s.: snad to ladí i jiné stanice ?!