BMW M GmbH se po tradičních typech M3 a M5 pustilo i do úprav modelů X5 a X6 a představilo jejich ostrá provedení, která budou patřit k nejvýkonnějším zástupcům své kategorie na trhu.
BMW motorsport urobilo skvely a decentny tuning oboch aut. Nehladim teraz na vyuzitie ale na to, ze ziadna firma nevie urobit taky tuning ako stock tuning. :yes:
Ne a ne, nikdo mi nenamluví že tohle auto má sebemenší smysl své existence. Jediné, co je k světu je zvuk motoru...Nač to? Na bláznění po okruhu to není, na cestování jsou zbytečně tvrdé a nepohodlné, na machrování taky ne.
Ptáš se na smysl. Jakej má na běžnej provoz smysl M5 a jakej X6M? Teoreticky obě auta žádnej. Pro mě větší X5, nebo X6 v M, hlavně z hlediska "praktičnosti", což většina SUV.
8, 6, 13, 29, 44, 49/ (2)7 - tady mi "křišťálová koule" trochu "problikává" - tak se omlouvám ..
PS: Ach - NEní zač a má běžná taxa je 10%
PPS: A kupte si pak nějaké POŘÁDNÉ auto (NE"gazíkovitého" typu) ;-)
Pěkný den (a tu výhru si "užijte" :yes: )
Praktičnost auta, když o tom mluvíte, NEchci zpochybňovat, ale neb mám "maličkou/malilinkou" praxi s (NE "v obororu" špatnými) Porsche Cayenne S a MB ML 63 AMG - tak VÍM, že to je .... že to NEní "to pravé" (je to KOMPROMIS). PROSTOR - tam sice je, VÝKON - tam sice je, ale že by = super auto - bych NEřekla ..
Nebo JINAK: Že to "funguje"? Ale jistě ..
Že to je "pohoda/zábava/ideál"? Ani NEee ..
Jak asi OBA víme, NEní to žádná "tragedie" apod. (a NEříkejte, že to je NEJ- typ vozu, co jste kdy řídil..
PS: To "v závorce" umím také (první písmena prvních 4 slov dávají ... :-) )
PPS: Možná mám na věc jako holčička "obrácený" pohled, ale co to je/znamená to vaše VELKOpísmenkové "V-A-V-R-U-K" - to tedy NEvím/NEtuším (to je něco vám "blízkého" :-) )
Otázku "potřebuji" VŮBEC NEzpochybňuji a chápu, to se prostě NEdá NIC dělat ;-)
PS: Ano vím JAK lze s takovýmto typem vozu jet, ale ... ale já osobně prostě "raději" ... NE"krabici"
(nedávno se mi "kdosi" pokoušel ujet s Bentley Continental GT a i v té "hrozné" krabici ML 63 AMG jsem "udržela" krok ... ale v stejně "oMOTORovaném" SL by se mi "držel" MNOHEM lépe a "snáz" ;-)
Pěkný den :-)
DĚKUJi! :-)
PS: Některé věty/myšlenky KLIDNĚ můžete i "rozvinout".. :-)
PPS: G-alina T-atjana i-vanovna nám již uvařila - končím/vypínám a přeji
Pěkný den ;-)
Možná i více ... (99%?) :-)
PS: Ok - "měním" na VĚTŠí kompromis - trochu takové "poručíme větru dešti" - prostě STEJNĚ "podobně" oMOTORovaný vůz typu sedan, ne-li cupka se řídí/ovládá prostorem se pohybuje MNOHEM "snáze/přirozeněji" - to si alespoň myslím já ;-)
Hmmmm, tak zde se NEshodneme ;-\
Já když porovnám např. "krabici" ML 63 AMG a "cupku" SL s týmž motorem je to OBROVSKÝ rozdíl a volím NAPROSTO jednoznačně (pravda pokud je zrovna sněhová bouře století apod. ... jinak ale JEDNOZNAČNĚ!)
PS: Já bych docela DOST "osobáků" co PŘEKONÁVAJí asi vymyslela ;-)
PPS: NE "praktičností", ale jízdními vlastnostmi, chováním, řízením, dynamikou ... trochu "z principu" KAŽDÝ stejně/podobně drahý vůz typu cupka/sedan je/bude spíše "lepší" - si tedy myslím já ...
I kdyby těch turb bylo 10 tak mu to nepomůže, v zatáčce kola nedokážou udržet na styčné ploše 2,3 tuny a v tom mu nepomůže ani je skvělý diferenciál (skvělý je opravdu, nejde o ironii). Navíc má vysoké těžiště. Jo kdyby se nepyšnil názvem SAV a nemasíroval mě relkamou s tím, že sportovější jízdu než v X6 nezažiju, nemám nic proti.
Navíc bych ho nikdy nesrovnával s Nivou nebo Patrolem. Tyhle mašiny si zaslouží úctu, protože to na co jsou stavěné, umí jako málokteré jiné auto.
Je to ten samý případ jak Cayene, jsem moc rád, že ho vyrábí, protože získávají další kapitál na vývoj úžasných aut jako je 911 a Cayman, ale nechápu zákazníky, kteří si tuhle kraksnu koupí. Chápu skupinu lidí, kteří si ho koupili z důvodu vyššího komfortu při nastupování atd, ale jesti je jich 10% tak to bude moc. X6 je stejný tah od BMW. Stejně tak chápu kupce X5, je to přece jen prostorné SUV s vysokým těžištěm a tím pádem dobrým nastupováním a poměrně komfortním podvozkem, a že s některým z výkonnějším z motorů navíc dostane výkonovou rezervu. Co z toho má X6? Nemá ani dost místa i přes to, že to je hovado (a to má vzadu jen nějaké pseudosedačky), nemá žádný komfort jízdy v běžném provedení natož v M...co mi může nabídnout kromě technologií a výkonného motoru? Stačí když mi napíšete co, já to prostě nevím...
Edit: S Kylii obvykle nesouhlasím, ale vystihla to dobře - Kompromis :-)
Johnnne, pořád jsi toho moc nepochopil, a píše z tebe neznalost. Teorie teď vůbec nic neznamená, možná by to chtělo více praxe. Přeju ti, aby ti jedno z jmenovaných aut půjčili třeba na víkend... Už jen kvůli tomu podvozku. Ty jsi stále v éře listových per...
A až zase někdy o Cayenne napíšeš kraksna, tak se jdi kouknout ven na ten svůj supersport s nízkým těžištěm pro sportovní jízdu...
Teda nevímco na to říci...Vy tady na mne vytahujete sportku, že jsem vědma, ale vidím že jsme dva. Nejsem v žádné éře listových per či čeho. Netoužím po tom se v nich nějak projíždět, protože jsem jel v X5 3,0d a vím své a Ml 320 CDI, které jsou si mimochodem chtěl koupit, což jsem naštěstí neudělal a koupil si C-čko 220 CDI a k tomu Tuscna 2,7L V6 na zimu, od kterého jsem očekával mezérii ale nakonec se předvádí velmi dobře. Už jsem to kdesi psal, když tedy bala kritika Hyundaie o tom, že jsou na nic a jen se kazí atd...Půl roku zpátky
A jsme doma! Johnnne, nesrovnávej X5 3,0d a ML 320 CDI s autama jako je Cayenne Turbo či X5 M a X6 M, to je opravdu úplně jiné kafe.
Je to asi měsíc zpátky, co jsem ženě koupil Hyundai Santa Fe 2,7 V6, je to líná žravá mrška, ale na naučení to ženě stačí. Není to auto, se kterým bych chtěl jezdit to co jezdím...
V Cayenne Turbo jsem našel to, co jsem hledal. A tyhle BMW bych si taky moc přál...
Tak SOBĚ Cayenne Turbo a ženě Santa Fe? 8-s
PS: No jo - CHLAPi!
PPS: Víte že "příjemněji/lépe/snáze" se řídí/ovládá/učí VŽDY v tom "lepší" (= dražším) voze? A to BEZ "ironie"! ;-)
Pěkný den (dnes ale je, že?) :-)
Žena má svůj auto sen, ale s Hondou HR-V najezdila za 2 roky 6000 km, přesto ji orvala ze všech stran.
Santa Fe dopadne stejně.
Třetí auto bude asi Range Rover Sport, který se ji líbí. Tak za rok...
Ach ano - TAKto to již DÁVÁ poněkud "smysl" ;-)
PS: Ale trochu to "vybočuje" z toho POTŘEBUJi (jeden takový vůz - to CHÁPU a OPRAVDU ho může být "potřeba" - více .. to mi příjde trochu "zbytečné" - za ty peníze se dá koupit nějaká příjemná zadokolka ... co třeba Lexus IS 250? NEřídil by se manželce LÉPE/příjemněji než ta 4kolka?) ;-)
PPS: Já NEmám/NEmívám s "řízením" (různých ... cca od C1 1.0 po ML 6.2) vozů "potíž(e)", ale vozy typu "krabice" 4x4 se prostě řídí "maličko" hůře ... to je myslím já a myslím že to je i "obecně" platný FAKT ..
Pěkný den :-)
Tak ona je v tomhle ještě větší radikál než já, prostě chce teréňák, těžce protestovala když jsem doma zvažoval Quattroporte nebo 911tku...
Ona sama by nejvíce chtěla Lincoln Navigator, tak si svého Lexuse zase schovejte... ;-)
Tak Lincoln Navigator? Věru BOMBAstické!
Já rozhodně NE"vnucuji" - já se JEN zmínila, že kdyby OZKOUŠELA - možná by z "jiného" řízení/ovládání vozu (zadokolky) až PŘEKVAPENA byla ...
PS: Lincol Navigator jsem nikdy NEřídila, ale já bych snad dokonce i tomu "prostému" Lexus IS (nebo samozřejmě nějaké LEPŠí ZADOkolce) asi přednost dala..
Pěkný den ;-)
Santa Fe 2,7 V6 znám, při rychlejší jízdě si nestydí říct ani o 14 litrů. Tuscon a Santa Fe jsou po jízdní stránce uplně jíná auta. Nechtěla by žena změnu? Je menší, obratnější a jezdí lépe. Je pravda že Tuscon má u mě průměr 12L...Jestli jsem ale dobre pochopil vlastníte Cayene? pokud ano, asi pak spotřeba nehraje roli :-)
Když Johnnne (můžeme si tykat) klikneš na můj nick, tak tam je recenze na Cayenne, i s fotkama. Spotřeba Cayennu se mi zdá nižší než u Santa Fe, prostě si už s tím autem rozumím...
Nezlob se, Johnnne, ale to slůvko "nemám rád" mi přijde spíše jako zaujatost. Taky jsem neměl rád automaty a teréňáky...
A už jsem nakoupil 5 aut 4x4 v automatu...
Na AUTOMATy také NEdám dopustit! Dnes jsou již (asi "jednoznačně") LEPŠí volbou než manuál. S těmi 4x4 - tam si až tak "jistá" NEjsem - já ozkoušela vše a stále JEDNOZNAČNĚ preferuji zadní pohon (už jsem říkala "JEDNOZNAČNĚ") ;-)
Pěkný den (to říká má yorkshire(rka) - "vyvalujíc/vyhřívajíc" se právě/momentálně na sluníčku :-)
Já se právě s rodinkou chystám opustit své rodné Mariánské Lázně, a odcestovat do KOMPROMISU jménem Praha...
Kylie, a to si představte, že Santa Fe žena ještě ani neřídila, snad se v příštím týdnu k tomu dostane. Máme kluka 3,5 měsíce, a tak si je raději vozím sám. Maminka je totiž po každé své jízdě překvapená, že všechny sloupky a popelnice na sobě mají barvu z jejího auta... >:D
No zaujatý trochu jsem to je fakt, ale kdo není? Cayena mi ale nepřichválíte, u něho mě ani neštve všechno to jsem jsem psal výše. Cayene si nemůžu prostě zařadit pod jméno Porsche. Porsche vždycky tvořilo nádherné sporťáky a supersporty a to Cayene není a nebude. V nějakém X6 si teda někdy zařídím jízdu ;-) Určitě překvapí ale nepřesvědčí
Cayenne Turbo Porsche je. Zásadně se nebavím o Cayenne V6 a S a Diesel, těm nerozumím ani já, ale Turbo je zážitek. Navíc mě teď kamarád podráždil verzí Turbo S, v týdnu se s ním povozím.
U PCT chválím výkon, řízení, podvozek, spolehlivost, luxus.
Mně OSOBNĚ se z těchto "oblud" MOMENTÁLNĚ NEJvíce "zamlouvá/líbí" za NEJ-lepší považuji bmw X6 (asi 50i či M bych si "vybrala/volila" - KDYŽ už).
PS: Ale STEJNĚ "oMOTORovaná" příští cupka řady 6 bude JEŠTĚ lepší ("tipuji/domnívám se" křištálová koule mi to říká ;-) )
PPS: Myslím že JEDINÉ "pravé" řešení je mít VÍCE aut ..
Čistě "teoreticky" - já bych si (při rozumně NEomezeném "rozpočtu") minimálně 3 pořídila
Bristol Fighter (v "praktičtější verzi SL 63 AMG) pro "lásku" k autu a "skvělým" zážitkům)
Něco z Maranello (třeba jako "připomínku" kde jsem pracovala a abych chlapečky trochu "ohromovala" - a ŽÁDNÝ vůz "nedodá" TAK "silné" prožitky/zážitky..)
ML 63 AMG (dnes asi spíše to bmw X6 ..) pro těch pár dní v roce, kdy je OPRAVDU "chnusně", nebo je potřeba něco většího převést/odvést ..)
Citroën C5 V6 (občas JE potřeba něco "obyčejného" co vám nikdo NEzávidí NEukradne apod. - třeba když jedete "do česka" - prostě aby to NE"působilo" a přitom to tak nějak "NEnápadně kvalitní" bylo ...)
JINAK - je to VŽDY jen a jen "kompromis" (na druhou stranu když si představím ten podzimo-jarní "opruz" při výměně pneu.. ;-)
Pěkný den :-)
Ono také Bentley NEní až TAKová "bomba" jak si lidé co NEozkoušeli asi "představují" ..
NE že by byl snad "špatný" či tak něco, to NEee, ale "měl" by být ještě LEPŠí - si alepsoň myslím já ;-)
To MŮJ "milášek" Bristol i SL 63 ho "do země" ZAŠLAPOU (ale PRAVDA, při zaparkování před hotelem asi NEpůsobí tak... jako BENTLEY :-)
... což je mně osobně ale "fuk" - já si vůz kupuji PRO SEBE, NE pro "ostatní" ;-)
Zrychlení lepší než poslední M3, stejné jako M5, vizáž právě na machrování jako ušitá (M3 vedle X5/6 vypadá jak scvrklá micinka vedle tygra, pohodlí je samozřejmě také někde jinde než u M3) no a na okruhu kdo to kdy a jak často zkouší?
Tiež nechápem o čom je toto auto. NIKDY NIKDY som nekritizoval európske SUV, že sú nezmyselné, ale toto proste nemá zmysel. Na okruh nie, na cesty načo, ak s tým nemôžem ani na poľnu cestu...
Auto paradni. Neumim si představit jak pojede když ted v X6 35d se neumim udržet při zemi protože to prochazi zatačkou jako nůž máslem a výkon mi(nám, auto je otce) rozhodně nechybi...Ale nikdy těch dalšich 250 koni asi nebude na škodu >:D Jen kdyby to nebylo s označením M...to mně tam prostě zavazi...jinak :yes::yes:
jen by už mohlo přijit pořadne video a ne exterierka, nebo ta klidna jizda jak to tu bylo minule...