Frankfurt 2013
Přihlásit pro přidání komentáře
GTI
Nejde o to, že je to šoukára, jde o to, že je to kód budoucích audin. Přimhuř voči, je tam všechno, co tam má být a je tam i plno nového. Upadající příď je tvořena zřetelně podle diktátu technických předpisů, zítra to může vyjet. Současně se potvrzuje, že model A5 coupé nebylo šlápnutí do neznáma, naopak, "pravda" silných blatníků tu i nadále bude spoluvytvářet vizuální gen AUDI, a to přesně tak jako jemně modifikovaný (geniální) singleframe.
Audi půjde do výrazu silnější vřelosti, a tomu je nutno zatleskat.
BRAVOOOO :yes: :-!
Audi půjde do výrazu silnější vřelosti, a tomu je nutno zatleskat.
BRAVOOOO :yes: :-!
A5 kupé a z něj udělanej SB je nejdokonaleji designově zpracovaný Audi poslední dekády. Ano, dá se tam leccos vypozorovat, ale chybí mi ty brutální detaily předchozího konceptu...vrauuuu, jsem Audi....Quattro...sežeru tě...
Btw...tříčtvrteční pohled zepředu vypadá jak hranatá Brera, tohle mě bohužel nevzalo.
Btw...tříčtvrteční pohled zepředu vypadá jak hranatá Brera, tohle mě bohužel nevzalo.
Ham.
na rozdíl od předchozích novinářských fabulací, tyto parametry odpovídají reálnému světu. Ještě cena a bude jasno. 😄
Designově staví na A5, kde vyostřením C sloupku bylo dosaženo decentní vazby na historické quattro. Perfektní GT.
Designově staví na A5, kde vyostřením C sloupku bylo dosaženo decentní vazby na historické quattro. Perfektní GT.
Víš jakej je rozdíl mezi fanouškem a zaslepenym fanouškem? Jeden Ham. >😒]
Jo naskakovat diskutérům na záda to ti jde, o autech jako vždy nula. 😄
>😁 >😁 >😁
Hele a na to vo autech nula má myslim copyright Kylie >😒]
Hele a na to vo autech nula má myslim copyright Kylie >😒]
Hele ten příspěvek v 11:10 jsi od ní opsal. 😄
Nekecej že ti napsala to samý >😁 >😒]
Jo, pozdravuj sestru. 😄
Člověče nemám. Zkus to znova >😒]
Jo, pak je to ještě horší a HTPkiller na to kápnul. 😄
:yes: >😁 >😁 >😁
Furt vedle. Tak eště jednou >😒]
Furt vedle. Tak eště jednou >😒]
Podle počtu smajlíků je to jasný zásah, potopeno. 😄
Došla fantazie? U jednodruhovýho milovníka designu VW asi nic neobvyklýho >😒]
To není Kylie, ať byla jakákoliv, o autech měla ánung, Hammunatd. je ryzí diskusní vometák, takový vícevětný cosworth. 😉
V Cosworthu náhodou auta docela uměj [odkaz] [odkaz] :yes: 😉
Po tom jak jste jí tu zhora zdola zleva zprava zpozuráželi a některý chudáci i hodně sprostě by jí nad tvym hodnocenim určitě slza ukápla >😒]
Po tom jak jste jí tu zhora zdola zleva zprava zpozuráželi a některý chudáci i hodně sprostě by jí nad tvym hodnocenim určitě slza ukápla >😒]
3_diamanty
musim pochvalit
a ja ze co mi ten strieborny kruzok s logom audi na zadnom stlpiku audiny pripomina😒br />
[odkaz]
a ja ze co mi ten strieborny kruzok s logom audi na zadnom stlpiku audiny pripomina😒br />
[odkaz]
Pekelná Micinka
Těžko říct, co by z toho v produkční verzi mohlo být. Kdyby označení A3 již neexistovalo, tak bych řekl, že to bude ještě zmenšená A5, takto tedy nelze říct, jaké označení by takové Audi dostalo. Není to špatné, ale rozhodně z toho na zadek nesednu.
Je to zklamání. Quttro tu jednak už mělo bejt a s 2,5 pětiválcem to mohla bejt docela pecka. Tohle je skoro zklamání roku 8-s >😁
Je to takova R8 v hybridu (1550+300kg) a v jinem kabate. Jini(BMW i😄 se s tim crcaj, vyvijej materialy, motor a ve vysledku staci srcit el. motor k turbenymu 4,0l a spotrebu mas stejnou jako i8 a to i pri vaze skoro 2tun >😁 Kuva to je naskok diky technice, asi nejaka nadpozemska 😉
R8? Vždyť je to zvětšené coupé střední třídy, regulérní 4místné auto (o něco větší než A5) tak jako bylo staré Quattro (odvozené z Audi 80 a 200 tedy vozů střední a vyšší střední třídy). Zkus najít jiné auto této velikosti, s tímto výkonem, s automatem, s 4x4 a s nižší hmotností. A se spotřebou 2,5 litru >😁
Řekni rovnou že tahle studie je blbost >😁
Pro tebe v každém případě. 😄
Tohle je špatný spíš pro tebe. Skoro jedinej kdo je z tohohle kroku zpět celej vedle je floybeda. A ty samozřejmě >😒]
Skutečnost, že znalec tvého kalibru má s tím autem problém má pro budoucí majitele asi stejný význam jako včerejší program televize na rozmnožování slonů. 😄
Což nic nemění na tom že my rozumější (třeba já a MT >😒] ) sme se shodli že tudy ne zatimco ty a floybeda.. >😁
Tohle nekritický fandovství kdykoli čehokoli co značka vyrobí je blbost. Jestli chceš bejt budoucí majitel je to tvoje hloupost, ale já si nový Quattro představuju jako lepší auto než tady předváděj a fakt by mě zajímalo kdo je za to odpovědnej, jestli ani ne po roce vyhozenej Dürheimer nebo je tohle fakt budoucí směr Audi pod vedenim Hackenberga
Tohle nekritický fandovství kdykoli čehokoli co značka vyrobí je blbost. Jestli chceš bejt budoucí majitel je to tvoje hloupost, ale já si nový Quattro představuju jako lepší auto než tady předváděj a fakt by mě zajímalo kdo je za to odpovědnej, jestli ani ne po roce vyhozenej Dürheimer nebo je tohle fakt budoucí směr Audi pod vedenim Hackenberga
Ty ses shodnul jenom na tom, že se ti to nelíbí. Uvedl jsi, že by mělo být s pětiválcem, což je sice varianta možná, ale pětiválec je určený do TT, budoucí ostré A3 popř. některých dalších „malých“ modelů, kde to je jistě skvělá motorizace. Když ale zvolili relativně velké auto rozměrů a na platformě střední třídy/vyšší střední třídy (tak jako bylo staré Quattro poskládané z Audi 80 a 200), tak je jedině logické, že do takto velkého modelu dají také vrcholný motor, který daná platforma umožňuje a ne relativně slabý pětihrnek, navíc dnes upravený pro příčnou zástavbu do aut o třídu nebo dvě menších. Ta přeplňovaná V8 je vrcholný motor, který mají, takže jej použijí, nevím co je na tom těžkého k chápání. Na jednu stranu všichni tady brečí nad 2,3,4 válci a downsizingem, a když někdo použije pořádný motor tak bychaři by použili poloviční. Srandovní. Kdyby tvořili něco o třídu nebo dvě níž s pětiválcem tak stvoří tak maximálně konkurenci pro Audi TT RS, což by bylo od původní koncepce Audi Quattro jednak vzdálené na tisíc honů a jednak proč dělat konkurenci vlastnímu modelu. Prostě opakují (třeba chybně, ale to ukáže až čas) historii, berou stejně jako tehdy za základ střední a vyšší střední třídu, berou nejvýkonnější motor, drží se klasického quattra a jediné co přidávají, jsou baterky a odlehčená konstrukce. Baterky mě sice nenaplňují radostí, ale uznávám, že je to dnes jediná cesta jak očůrat úředníka v oblasti normované spotřeby, ale zachovat podstatu, což je pořádný motor. A co se designu týče, staré Quattro na svou dobu nebyl žádný krasavec, dokonce bych řekl, že to v rámci konkurence bylo docela ošklivé kačátko. Takže když se ti tento design nelíbí, tak to ber tak, že tu historii opakují do puntíků. Holt asi chtějí mermomocí udělat stejnou chybu jako s původním Quattrem.
😄
😄
Člověče ty si ve mě čteš jak ve votevřený knize. Škoda že jí máš vzhůru nohama >😁
Nic proti tý čtyřlitrový V8, ale Quattro bylo vo něčem jinym. Do toho se z dnešní nabídky hodí právě ten pětiválec dvaapůllitr. Určitě nějak dál upravenej s vyššim výkonem, prostě tak jak to bylo ve starym Quattru :yes: 😉
Když víš že Quattro byla skládanka (podvozku) 200 a (techniky) 80 tak snad víš proč a já byl byl jen pro ať to dneska udělaj stejně nebo alespoň podobně. A na to tenhle koncept nevypadá, tohle bude spíš něco jako Bentley C. GT. A to nezmiňuju papírově obrovskej výkon kombinovanej s těžce průměrnym časem na 100 km/h (myslim že nová Alpina 😁4 s třílitrovou naftou má bejt jen vo vteřinu pomalejší). Nevim koho pro Quattro viděj jako soupeře, ale obávám se že takhle si je příští generace GT-R dá k svačině a přitom bude určitě i daleko levnější.
Nevim třeba se všichni pleteme a ty jedinej si vizionář ale mě tohle přijde jako velkej omyl 8-s
Nic proti tý čtyřlitrový V8, ale Quattro bylo vo něčem jinym. Do toho se z dnešní nabídky hodí právě ten pětiválec dvaapůllitr. Určitě nějak dál upravenej s vyššim výkonem, prostě tak jak to bylo ve starym Quattru :yes: 😉
Když víš že Quattro byla skládanka (podvozku) 200 a (techniky) 80 tak snad víš proč a já byl byl jen pro ať to dneska udělaj stejně nebo alespoň podobně. A na to tenhle koncept nevypadá, tohle bude spíš něco jako Bentley C. GT. A to nezmiňuju papírově obrovskej výkon kombinovanej s těžce průměrnym časem na 100 km/h (myslim že nová Alpina 😁4 s třílitrovou naftou má bejt jen vo vteřinu pomalejší). Nevim koho pro Quattro viděj jako soupeře, ale obávám se že takhle si je příští generace GT-R dá k svačině a přitom bude určitě i daleko levnější.
Nevim třeba se všichni pleteme a ty jedinej si vizionář ale mě tohle přijde jako velkej omyl 8-s
flyboyeda
ať žije quattro
Tenhle jasnej krok zpět a špatnym směrem že je krása a ať žije? Tak nevim jestli je víc mimo to jak vohrnuješ nos nad Ferrari F12 Berlinetta nebo seš nadšenej z tohohle omylu roku >😁 >😒]
MirekGTA
K čemu je takové auto dobré, když si ho většina smrtelníků stejně nebude moc dovolit.. dobře už bylo 😒
A v minulosti si snad většina smrtelníků mohla koupit vrcholné modely? Ty zde byly, jsou a vždy budou. A vždy platilo, platí a bude platit, že někdo s nimi jezdí a většina na ně jen čučí na plakátu nad postelí, tak bylo, je a bude. 😄
Nemusí to bejt zrovna cenovej soupeř Toyoty GT 86 ale jestli nový Quattro bude fakt vycházet z tohohle konceptu tak asi radši dvanáctiválcový Ferrari a dovolenou na Maledivách než nový Quattro >😒]
Jj, chápu tvé zklamání, cenový soupeř GT-86 to fakt nebude. Nikdo ti nebrání hned zítra zabukovat jedno F FF. Jo a jestli ho seženeš pod 4 mio. czk (cena Quattra by měla být 150 000 eur) tak dej vědět.
A mimochodem Sport Quattro z roku 1984 za tehdejších 195.000 DM bylo v té době nejdražší německé auto. Takže brečíš nad cenou dobře, ale na blbém hrobě.
A mimochodem Sport Quattro z roku 1984 za tehdejších 195.000 DM bylo v té době nejdražší německé auto. Takže brečíš nad cenou dobře, ale na blbém hrobě.
Je to klišé ale to vo zpracování psanýho textu asi znáš žejo? Zvlášť když je to vo tobě >😒]
Píšu že to nemusí bejt zrovna cenovej soupeř GT86. Už to chápeš? >😁
Jestli bude nový Quattro stát 150 t. eur tak ok, to eště de. Mimochodem varianta za 195 t. DM byla hodně mimo běžnou nabídku, normální verze v průběhu těch deseti let co se Quattro vyrábělo stály vod 49 t. do 100 t. DM na konci dekády. Tomu by dejme tomu odpovídalo těch 150 t. eur za jeho nástupce.
Píšu že to nemusí bejt zrovna cenovej soupeř GT86. Už to chápeš? >😁
Jestli bude nový Quattro stát 150 t. eur tak ok, to eště de. Mimochodem varianta za 195 t. DM byla hodně mimo běžnou nabídku, normální verze v průběhu těch deseti let co se Quattro vyrábělo stály vod 49 t. do 100 t. DM na konci dekády. Tomu by dejme tomu odpovídalo těch 150 t. eur za jeho nástupce.
A kde si tedy vzal dvanáctiválec a dovolenou navrch.
Čekal sem eště vyšší cenu. Jestli to bude fakt 150 t. eur tak budiž. GT-R bude i tak asi hodně těžkej soupeř ale cena řekněme snad odpovídá.
Tim sme vyřídili cenu a teď k dalšim průserum, co ten udávanej výkon vs výkony? >😒]
Tim sme vyřídili cenu a teď k dalšim průserum, co ten udávanej výkon vs výkony? >😒]
Hele tys mě zkusil vopít rohlíkem! >😒]
Tahle 700 koňová vobluda nebude stát 150 t. eur jak se snažíš mlžit, ale minimálně 250000 eur! Vzhledem k ceně a výkonu má přitom zrychlení jak školní autobus >😁
Alpina B4 s vobyčejnym třílitrem zrychluje za 3,9 a tahle předražená mrcha za 3,7 s a maximálku maj stejnou. Třílitr šestivál vs V8 čtyřlitr >😒]
Se fakt nedivim že technický ředitele u Audi vyhazujou jak na běžícim pásu >😁
Tahle 700 koňová vobluda nebude stát 150 t. eur jak se snažíš mlžit, ale minimálně 250000 eur! Vzhledem k ceně a výkonu má přitom zrychlení jak školní autobus >😁
Alpina B4 s vobyčejnym třílitrem zrychluje za 3,9 a tahle předražená mrcha za 3,7 s a maximálku maj stejnou. Třílitr šestivál vs V8 čtyřlitr >😒]
Se fakt nedivim že technický ředitele u Audi vyhazujou jak na běžícim pásu >😁
salamoon
predchadzajuca biela verzia bola rozhodne krajsia.... :yes:
Quattro musí bejt malý lehký rychlý takže samozřejmě ten pětiválec :yes:
Pokud jde o styling, tohle takhle na fotkách působí strašně fádně. Část z toho dělají jiné proporce, prostě 2+2 tomu nesedí. Vypadá jako trochu jinak zmuchlaná RS5 s naprostou šíleností pod kapotou. Jak může někomu připadat jako dobrý krok postavit auto, které má 700 koní, ale loudá se na stovku, jak kdyby si třetina z nich vzala dovolenou?
Nebo to je ukázka nový cesty pod vedenim Ulricha Hackenberga a Audi je (po vyhození 2 šéfů vývoje během 2 let) definitivně v pr... >😒]
Rozhodně se mi tahle cesta nelíbí a fakt bych chtěl vědět kdo za ní stojí. Rozhodně jí prezentujou pod vedenim už druhýho jakozachránce během roku a něco Ulricha Hackenberga a tohle mu ke cti moc neslouží 8-s >😒]
Pokud jde o změnu na 2+2 a nárůst rozměrů na úroveň RS5, jak už jsem napsal, takové auto už vyrábí. Pokud chtějí ještě něco ostřejšího než RS5 ve stejném formátu, dobrá, ale asi bych tomu neříkal Quattro a nestrčil do toho podobný pohon.
Původní koncept mi nepřišel nějak zvlášť brutální. Nějaké zbroušení hran jsem očekával (jako zmíněný přístrojový štít). Když si vezmu předek, tohle mi přijde méně uhlazené. Ano, zmizel otvor z kapoty, ale dva decentní v bocích nárazníků narostly do absurdních rozměrů. Přibyl výdech za koly. Lízátko mi přijde větší. Navíc to nafotili tak, že vyniknou svaly, takže to působí obzvláště nepřirozeně. Designový jazyk odpovídal konceptům e-tron, na kterých testovali budoucí vzezření sportovních Audi.
Jak píšeš, uvidíme, co z toho vyleze. Jen pro kontrast: [odkaz] [odkaz]
I sám autor singlegrame přiznává že konkurence je úplně jinde protože zatimco tenhle klíčovej designovej prvek Audi je tu jen pár let Alfa nebo Medvěd ho maj 100 let, BMW 80 let atd. >😒]
Inspirace klasickým chladičem je jasná, jenže to, že žádné současné auto před příchodem A6 C6 nemělo masku podobného typu je bez diskuse, to že ostatní šlapou v tomto brázdu audi, také.
Tak borce co se nadřazuje nad inženýry vod Ferrari i nad starýho pána tu už máme, tak proč ne i nad Waltra Maria de Silvu >😁