Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Emel
Hmotnost
Emel
| 4. 9. 2013 10:20
1850kg?! No dobře, velcí kluci si hrají... tak je v tom nechme :-) .
Hmotnost
webpaja
| 4. 9. 2013 10:28
Předchozí koncept měl šmrnc a byl sexy, tohle mi přijde jako slabší odvar...
Avatar - Hammunasakra
Hmotnost
Hammunasakra
| 4. 9. 2013 10:31
Hlavně je to furt tisíc keců a konceptů místo jednoho slušnýho auta. Klidně jen s tim pětiválcem kterej je skvělej :yes:
Avatar - Dinar
Hmotnost
Dinar
| 4. 9. 2013 10:34
Mě přijde, že tím očesáním je to mnohem blíž k reálné produkci než předchozí koncept, jen zas ta stupidita s hybridem... to auto přímo volá po 2,5l pětiválci.
Avatar - Hammunasakra
Hmotnost
Hammunasakra
| 4. 9. 2013 10:37
Mě tahle těžká almara přijde spíš jako vodlehčenej Bentley Continental GT >:-[]
Quattro musí bejt malý lehký rychlý takže samozřejmě ten pětiválec :yes:
Hmotnost
webpaja
| 4. 9. 2013 10:45
Je to blíž, ale zmizela ta agresivita bílýho konceptu, jestli to dělá jen ta otřesná barva si nejsem jistej. Proč se proboha snažili přiblížit dnes už klasický "eMkový" barvě? Tohle mě nic neříká a zatímco i8 je zcela novým autem bez nějaký reminiscence, tady se jedná o koncept nástupce jedný z ikon sportovních aut a ejhle, vono to nefunguje.
Hmotnost
_MT_
| 4. 9. 2013 11:00
Předchozí koncept byl produkovatelný tak, jak byl. Byl o půl tuny lehčí a dosahoval podobné dynamiky. Možná by nakonec sáhli po konvenčním přístrojovém panelu (a celkově ho trochu otupěli), nicméně byl připravený pro sériovou výrobu, nebylo na něm nic, co by nešlo dát do sériového auta. Tohle mi naopak přijde dál od reality.

Pokud jde o styling, tohle takhle na fotkách působí strašně fádně. Část z toho dělají jiné proporce, prostě 2+2 tomu nesedí. Vypadá jako trochu jinak zmuchlaná RS5 s naprostou šíleností pod kapotou. Jak může někomu připadat jako dobrý krok postavit auto, které má 700 koní, ale loudá se na stovku, jak kdyby si třetina z nich vzala dovolenou?
Avatar - Hammunasakra
Hmotnost
Hammunasakra
| 4. 9. 2013 11:01
Naprosto souhlasim, tohle je krok zpátky, pryč vod sériový produkce a ducha původního Quattra :no:
Možná je to nějaká zoufalá snaha nabídnout něco podobnýho BMW i8 ale je brutal nepovedená 8-s
Hmotnost
_MT_
| 4. 9. 2013 11:05
Ocelový ASF je korunou, co je to popadlo? Hliníková A5 jednoznačně ukazovala, kudy vede cesta. Kdo to auto řídil, ho měl rád, co vím. Slavit Quattro takovýmhle mastodontem, to muselo napadnout řádně chorý mozek.
Avatar - Hammunasakra
Hmotnost
Hammunasakra
| 4. 9. 2013 11:14
To by mě zajímalo kdo tohle má na triku. Jestli Dürheimer tak to jeho vyhození začíná dávat smysl >:D
Nebo to je ukázka nový cesty pod vedenim Ulricha Hackenberga a Audi je (po vyhození 2 šéfů vývoje během 2 let) definitivně v pr... >:-[]
Hmotnost
_MT_
| 4. 9. 2013 11:36
Koncepty lze udělat velmi rychle, ale tohle je možná až moc vzhledem k rošádě. Doufám, že nesymbolizuje budoucí směřování.
Avatar - Hammunasakra
Hmotnost
Hammunasakra
| 4. 9. 2013 11:37
Taky doufám, protože to bych viděl jako fakt špatnou cestu. Designově i technicky 8-s :no:
Vopravdu by mě zajímalo kdo z posledních 3 (no spíš 2) ředitelů za tim stojí >:-[]
Hmotnost
_MT_
| 4. 9. 2013 11:41
Když se na to podívám, tak si prostě říkám, takovéhle auto už vyrábíte, jmenuje se A5/ S5/ RS5. Jen jste tam dali pohon, který stejně v sériové výrobě nedává smysl. Leda by chtěli soupeřit s budoucí Godzillou, v tom případě by ale měli máknout.
Avatar - Hammunasakra
Hmotnost
Hammunasakra
| 4. 9. 2013 11:45
S Godzillou se možná snažej soupeřit celkovym počtem koní ale jinak myslim spíš nemaj šanci :no:
Rozhodně se mi tahle cesta nelíbí a fakt bych chtěl vědět kdo za ní stojí. Rozhodně jí prezentujou pod vedenim už druhýho jakozachránce během roku a něco Ulricha Hackenberga a tohle mu ke cti moc neslouží 8-s >:-[]
Hmotnost
webpaja
| 4. 9. 2013 11:04
Souhlas! :-) :yes:
Avatar - Dinar
Hmotnost
Dinar
| 4. 9. 2013 12:33
Já to vidím více k seriové výrobě ze dvou důvodů. První, designové markanty jsou "učesané", takto budou vypadat násl. generace audi, druhá odskok od původního konceptu v proporcích naznačuje, že by tohle quattro mohlo být příští generací A5. Byla by to taková brutální varianta A5ky. Ovšem nemělo-li by se to auto jmenovat S/RS5, ale odkazovat se na původní quattro s tím, že oním odlišením bude použitý způsob pohonu, hybrid, pak mi to jako plán nepřijde moc šťastné. Uvidíme, co z toho nakonec vyleze.
Hmotnost
_MT_
| 4. 9. 2013 13:51
Tak já jsem zvyklý, že Audi na konceptech zkouší prvky určené pro budoucí modely. Nicméně při pohledu na fotky si říkám, A5 (/S/RS) vypadá lépe. Nejde mi tedy o jednotlivé prvky, které mohou posloužit jinde, ale o celek. Tohle (minimálně takhle na fotkách) nefunguje.

Pokud jde o změnu na 2+2 a nárůst rozměrů na úroveň RS5, jak už jsem napsal, takové auto už vyrábí. Pokud chtějí ještě něco ostřejšího než RS5 ve stejném formátu, dobrá, ale asi bych tomu neříkal Quattro a nestrčil do toho podobný pohon.

Původní koncept mi nepřišel nějak zvlášť brutální. Nějaké zbroušení hran jsem očekával (jako zmíněný přístrojový štít). Když si vezmu předek, tohle mi přijde méně uhlazené. Ano, zmizel otvor z kapoty, ale dva decentní v bocích nárazníků narostly do absurdních rozměrů. Přibyl výdech za koly. Lízátko mi přijde větší. Navíc to nafotili tak, že vyniknou svaly, takže to působí obzvláště nepřirozeně. Designový jazyk odpovídal konceptům e-tron, na kterých testovali budoucí vzezření sportovních Audi.

Jak píšeš, uvidíme, co z toho vyleze. Jen pro kontrast: [odkaz] [odkaz]
Avatar - xjara
Hmotnost
xjara
| 4. 9. 2013 10:38
ale tak to neni nic noveho ze koncern nedokaze dotahnout zajimavy koncept do konce a vzdy z toho udela neco co vypada jak vse ostatni.
Avatar - Emel
Hmotnost
Emel
| 4. 9. 2013 16:01
Souhlas... a ještě ten hybrid, ach jo.
Avatar - KANKUNEN
Hmotnost
KANKUNEN
| 4. 9. 2013 10:30
Maska z Lexu, trochu pozměněná. Brzdy to nemá, vše se rekuperuje do baterek. Na ten proud z brždění jsou tam kable jak ruka, tak proto to tak váží. Baterky jsou tam nanomakrorychle dobijitelné, za deset sekund se dobijou na 80%. >:D
Avatar - Dinar
Hmotnost
Dinar
| 4. 9. 2013 10:36
Singleframe je audi, vše k čemu došla řada jiných, co se masek týká, vč. lexe, prostě kopíruje audi, ne naopak. Legrační na tom je, jak roky čtu o hnusném singleframe a o deset let později má masku tohoto typu každá druhá automobilka. :-)
Hmotnost
GTI
| 4. 9. 2013 10:45
:-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hmotnost
Hammunasakra
| 4. 9. 2013 11:31
Hele nechte si VWyšetřit mozek vy dva, něco tam evidentně nebude v pOOOOřádku >:D
I sám autor singlegrame přiznává že konkurence je úplně jinde protože zatimco tenhle klíčovej designovej prvek Audi je tu jen pár let Alfa nebo Medvěd ho maj 100 let, BMW 80 let atd. >:-[]
Avatar - Dinar
Hmotnost
Dinar
| 4. 9. 2013 12:19
U tebe by zjevně nebylo co, v té hlavě vyšetřovat.
Inspirace klasickým chladičem je jasná, jenže to, že žádné současné auto před příchodem A6 C6 nemělo masku podobného typu je bez diskuse, to že ostatní šlapou v tomto brázdu audi, také.
Avatar - Hammunasakra
Hmotnost
Hammunasakra
| 4. 9. 2013 14:47
Jaks uhod že mám tak velkej mozek že ho musim tahat za sebou na vozejku? Zlatý časy pubertální kdy stačil bágl >:-[]
Tak borce co se nadřazuje nad inženýry vod Ferrari i nad starýho pána tu už máme, tak proč ne i nad Waltra Maria de Silvu >:D
ASQ
GTI
| 4. 9. 2013 10:43
Nejde o to, že je to šoukára, jde o to, že je to kód budoucích audin. Přimhuř voči, je tam všechno, co tam má být a je tam i plno nového. Upadající příď je tvořena zřetelně podle diktátu technických předpisů, zítra to může vyjet. Současně se potvrzuje, že model A5 coupé nebylo šlápnutí do neznáma, naopak, "pravda" silných blatníků tu i nadále bude spoluvytvářet vizuální gen AUDI, a to přesně tak jako jemně modifikovaný (geniální) singleframe.

Audi půjde do výrazu silnější vřelosti, a tomu je nutno zatleskat.

BRAVOOOO :yes: :-!
ASQ
webpaja
| 4. 9. 2013 10:47
A5 kupé a z něj udělanej SB je nejdokonaleji designově zpracovaný Audi poslední dekády. Ano, dá se tam leccos vypozorovat, ale chybí mi ty brutální detaily předchozího konceptu...vrauuuu, jsem Audi­....Qu­attro­...se­žeru tě...

Btw...tříčtvrteční pohled zepředu vypadá jak hranatá Brera, tohle mě bohužel nevzalo.
ASQ
GTI
| 4. 9. 2013 10:58
Nechme jim prostor pro civilní produkci, jinak ta brera tam fakt trochu drnčí :-) :yes:
ASQ
webpaja
| 4. 9. 2013 11:04
A není to připravená Brera II. po koupi AR koncernem VW? >:-[]
ASQ
GTI
| 4. 9. 2013 11:06
>:D
Avatar - Ham.
To už vypadá jako produkční verze
Ham.
| 4. 9. 2013 11:07
na rozdíl od předchozích novinářských fabulací, tyto parametry odpovídají reálnému světu. Ještě cena a bude jasno. :-)
Designově staví na A5, kde vyostřením C sloupku bylo dosaženo decentní vazby na historické quattro. Perfektní GT.
Avatar - Hammunasakra
To už vypadá jako produkční verze
Hammunasakra
| 4. 9. 2013 11:10
Víš jakej je rozdíl mezi fanouškem a zaslepenym fanouškem? Jeden Ham. >:-[]
Avatar - Ham.
To už vypadá jako produkční verze
Ham.
| 4. 9. 2013 11:13
Jo naskakovat diskutérům na záda to ti jde, o autech jako vždy nula. :-)
Avatar - Hammunasakra
To už vypadá jako produkční verze
Hammunasakra
| 4. 9. 2013 11:15
>:D >:D >:D
Hele a na to vo autech nula má myslim copyright Kylie >:-[]
To už vypadá jako produkční verze
neregistrovaný "HTPkiller"
| 4. 9. 2013 11:16
myslíš TVojE ALteReGO?
Avatar - Hammunasakra
To už vypadá jako produkční verze
Hammunasakra
| 4. 9. 2013 11:18
:yes: >:D >:D >:D
Avatar - Ham.
To už vypadá jako produkční verze
Ham.
| 4. 9. 2013 11:24
Hele ten příspěvek v 11:10 jsi od ní opsal. :-)
Avatar - Hammunasakra
To už vypadá jako produkční verze
Hammunasakra
| 4. 9. 2013 11:26
Nekecej že ti napsala to samý >:D >:-[]
Avatar - Ham.
To už vypadá jako produkční verze
Ham.
| 4. 9. 2013 11:29
Jo, pozdravuj sestru. :-)
Avatar - Hammunasakra
To už vypadá jako produkční verze
Hammunasakra
| 4. 9. 2013 11:33
Člověče nemám. Zkus to znova >:-[]
Avatar - Ham.
To už vypadá jako produkční verze
Ham.
| 4. 9. 2013 11:38
Jo, pak je to ještě horší a HTPkiller na to kápnul. :-)
Avatar - Hammunasakra
To už vypadá jako produkční verze
Hammunasakra
| 4. 9. 2013 11:38
:yes: >:D >:D >:D
Furt vedle. Tak eště jednou >:-[]
Avatar - Ham.
To už vypadá jako produkční verze
Ham.
| 4. 9. 2013 11:51
Podle počtu smajlíků je to jasný zásah, potopeno. :-)
Avatar - Hammunasakra
To už vypadá jako produkční verze
Hammunasakra
| 4. 9. 2013 11:54
Došla fantazie? U jednodruhovýho milovníka designu VW asi nic neobvyklýho >:-[]
Avatar - Ham.
To už vypadá jako produkční verze
Ham.
| 4. 9. 2013 12:04
Klidně si mohla dát zase pět smajlíků, se nestyď a nepotlačuj to v sobě. :-)
Avatar - Hammunasakra
To už vypadá jako produkční verze
Hammunasakra
| 4. 9. 2013 12:05
>:D >:D >:D
Vystačim s těma třema. Hele musim jít ale já se VRÁTIM >:-[]
Tak zkus aspoň eště jednou použít tu tvou okoralou fantazii a předstaVWivost >:-[]
Avatar - Dinar
To už vypadá jako produkční verze
Dinar
| 4. 9. 2013 12:40
To není Kylie, ať byla jakákoliv, o autech měla ánung, Hammunatd. je ryzí diskusní vometák, takový vícevětný cosworth. ;-)
Avatar - Hammunasakra
To už vypadá jako produkční verze
Hammunasakra
| 4. 9. 2013 14:50
V Cosworthu náhodou auta docela uměj [odkaz] [odkaz] :yes: ;-)
Po tom jak jste jí tu zhora zdola zleva zprava zpozuráželi a některý chudáci i hodně sprostě by jí nad tvym hodnocenim určitě slza ukápla >:-[]
Avatar - 3_diamanty
zaujimave
3_diamanty
| 4. 9. 2013 11:14
musim pochvalit

a ja ze co mi ten strieborny kruzok s logom audi na zadnom stlpiku audiny pripomina:

[odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
A what?
Pekelná Micinka
| 4. 9. 2013 12:29
Těžko říct, co by z toho v produkční verzi mohlo být. Kdyby označení A3 již neexistovalo, tak bych řekl, že to bude ještě zmenšená A5, takto tedy nelze říct, jaké označení by takové Audi dostalo. Není to špatné, ale rozhodně z toho na zadek nesednu.
Avatar - Hammunasakra
A what?
Hammunasakra
| 4. 9. 2013 14:51
Je to zklamání. Quttro tu jednak už mělo bejt a s 2,5 pětiválcem to mohla bejt docela pecka. Tohle je skoro zklamání roku 8-s >:D
Avatar - Choochoo
A what?
Choochoo
| 4. 9. 2013 16:24
Je to takova R8 v hybridu (1550+300kg) a v jinem kabate. Jini(BMW i8) se s tim crcaj, vyvijej materialy, motor a ve vysledku staci srcit el. motor k turbenymu 4,0l a spotrebu mas stejnou jako i8 a to i pri vaze skoro 2tun >:D Kuva to je naskok diky technice, asi nejaka nadpozemska ;-)
Avatar - Ham.
A what?
Ham.
| 4. 9. 2013 20:09
R8? Vždyť je to zvětšené coupé střední třídy, regulérní 4místné auto (o něco větší než A5) tak jako bylo staré Quattro (odvozené z Audi 80 a 200 tedy vozů střední a vyšší střední třídy). Zkus najít jiné auto této velikosti, s tímto výkonem, s automatem, s 4x4 a s nižší hmotností. A se spotřebou 2,5 litru >:D
Avatar - Hammunasakra
A what?
Hammunasakra
| 4. 9. 2013 20:37
Řekni rovnou že tahle studie je blbost >:D
Avatar - Ham.
A what?
Ham.
| 4. 9. 2013 20:50
Pro tebe v každém případě. :-)
Avatar - Hammunasakra
A what?
Hammunasakra
| 4. 9. 2013 21:02
Tohle je špatný spíš pro tebe. Skoro jedinej kdo je z tohohle kroku zpět celej vedle je floybeda. A ty samozřejmě >:-[]
Avatar - Ham.
A what?
Ham.
| 4. 9. 2013 21:33
Skutečnost, že znalec tvého kalibru má s tím autem problém má pro budoucí majitele asi stejný význam jako včerejší program televize na rozmnožování slonů. :-)
Avatar - Hammunasakra
A what?
Hammunasakra
| 4. 9. 2013 22:42
Což nic nemění na tom že my rozumější (třeba já a MT >:-[] ) sme se shodli že tudy ne zatimco ty a floybeda.. >:D
Tohle nekritický fandovství kdykoli čehokoli co značka vyrobí je blbost. Jestli chceš bejt budoucí majitel je to tvoje hloupost, ale já si nový Quattro představuju jako lepší auto než tady předváděj a fakt by mě zajímalo kdo je za to odpovědnej, jestli ani ne po roce vyhozenej Dürheimer nebo je tohle fakt budoucí směr Audi pod vedenim Hackenberga
Avatar - Ham.
A what?
Ham.
| 5. 9. 2013 00:19
Ty ses shodnul jenom na tom, že se ti to nelíbí. Uvedl jsi, že by mělo být s pětiválcem, což je sice varianta možná, ale pětiválec je určený do TT, budoucí ostré A3 popř. některých dalších „malých“ modelů, kde to je jistě skvělá motorizace. Když ale zvolili relativně velké auto rozměrů a na platformě střední třídy/vyšší střední třídy (tak jako bylo staré Quattro poskládané z Audi 80 a 200), tak je jedině logické, že do takto velkého modelu dají také vrcholný motor, který daná platforma umožňuje a ne relativně slabý pětihrnek, navíc dnes upravený pro příčnou zástavbu do aut o třídu nebo dvě menších. Ta přeplňovaná V8 je vrcholný motor, který mají, takže jej použijí, nevím co je na tom těžkého k chápání. Na jednu stranu všichni tady brečí nad 2,3,4 válci a downsizingem, a když někdo použije pořádný motor tak bychaři by použili poloviční. Srandovní. Kdyby tvořili něco o třídu nebo dvě níž s pětiválcem tak stvoří tak maximálně konkurenci pro Audi TT RS, což by bylo od původní koncepce Audi Quattro jednak vzdálené na tisíc honů a jednak proč dělat konkurenci vlastnímu modelu. Prostě opakují (třeba chybně, ale to ukáže až čas) historii, berou stejně jako tehdy za základ střední a vyšší střední třídu, berou nejvýkonnější motor, drží se klasického quattra a jediné co přidávají, jsou baterky a odlehčená konstrukce. Baterky mě sice nenaplňují radostí, ale uznávám, že je to dnes jediná cesta jak očůrat úředníka v oblasti normované spotřeby, ale zachovat podstatu, což je pořádný motor. A co se designu týče, staré Quattro na svou dobu nebyl žádný krasavec, dokonce bych řekl, že to v rámci konkurence bylo docela ošklivé kačátko. Takže když se ti tento design nelíbí, tak to ber tak, že tu historii opakují do puntíků. Holt asi chtějí mermomocí udělat stejnou chybu jako s původním Quattrem.
:-)
Avatar - Hammunasakra
A what?
Hammunasakra
| 5. 9. 2013 12:17
Člověče ty si ve mě čteš jak ve votevřený knize. Škoda že jí máš vzhůru nohama >:D
Nic proti tý čtyřlitrový V8, ale Quattro bylo vo něčem jinym. Do toho se z dnešní nabídky hodí právě ten pětiválec dvaapůllitr. Určitě nějak dál upravenej s vyššim výkonem, prostě tak jak to bylo ve starym Quattru :yes: ;-)
Když víš že Quattro byla skládanka (podvozku) 200 a (techniky) 80 tak snad víš proč a já byl byl jen pro ať to dneska udělaj stejně nebo alespoň podobně. A na to tenhle koncept nevypadá, tohle bude spíš něco jako Bentley C. GT. A to nezmiňuju papírově obrovskej výkon kombinovanej s těžce průměrnym časem na 100 km/h (myslim že nová Alpina XD4 s třílitrovou naftou má bejt jen vo vteřinu pomalejší). Nevim koho pro Quattro viděj jako soupeře, ale obávám se že takhle si je příští generace GT-R dá k svačině a přitom bude určitě i daleko levnější.
Nevim třeba se všichni pleteme a ty jedinej si vizionář ale mě tohle přijde jako velkej omyl 8-s
Avatar - Ham.
A what?
Ham.
| 5. 9. 2013 13:58
Prázdné řeči. Nové Quattro vzniká úplně stejně jako staré, skládanka existujícího modelu střední a vyšší střední třídy, v ničem se to neliší.
Avatar - Hammunasakra
A what?
Hammunasakra
| 5. 9. 2013 15:45
Co to tady smrdí? Že by zase nekritickej fanatismus? >:-[]
Avatar - Ham.
A what?
Ham.
| 5. 9. 2013 18:22
Zjisti si fakta a vyměň si ponožky. :-)
Avatar - Hammunasakra
A what?
Hammunasakra
| 5. 9. 2013 21:36
:yes: >:D
Avatar - flyboyeda
Krásné autíčko
flyboyeda
| 4. 9. 2013 19:22
ať žije quattro
Avatar - Hammunasakra
Krásné autíčko
Hammunasakra
| 4. 9. 2013 20:06
Tenhle jasnej krok zpět a špatnym směrem že je krása a ať žije? Tak nevim jestli je víc mimo to jak vohrnuješ nos nad Ferrari F12 Berlinetta nebo seš nadšenej z tohohle omylu roku >:D >:-[]
proč????
MirekGTA
| 4. 9. 2013 21:39
K čemu je takové auto dobré, když si ho většina smrtelníků stejně nebude moc dovolit.. dobře už bylo :-(
Avatar - Ham.
proč????
Ham.
| 4. 9. 2013 22:13
A v minulosti si snad většina smrtelníků mohla koupit vrcholné modely? Ty zde byly, jsou a vždy budou. A vždy platilo, platí a bude platit, že někdo s nimi jezdí a většina na ně jen čučí na plakátu nad postelí, tak bylo, je a bude. :-)
Avatar - Hammunasakra
proč????
Hammunasakra
| 4. 9. 2013 22:41
Nemusí to bejt zrovna cenovej soupeř Toyoty GT 86 ale jestli nový Quattro bude fakt vycházet z tohohle konceptu tak asi radši dvanáctiválcový Ferrari a dovolenou na Maledivách než nový Quattro >:-[]
Avatar - Ham.
proč????
Ham.
| 5. 9. 2013 00:20
Jj, chápu tvé zklamání, cenový soupeř GT-86 to fakt nebude. Nikdo ti nebrání hned zítra zabukovat jedno F FF. Jo a jestli ho seženeš pod 4 mio. czk (cena Quattra by měla být 150 000 eur) tak dej vědět.
A mimochodem Sport Quattro z roku 1984 za tehdejších 195.000 DM bylo v té době nejdražší německé auto. Takže brečíš nad cenou dobře, ale na blbém hrobě.
Avatar - Hammunasakra
proč????
Hammunasakra
| 5. 9. 2013 12:07
Je to klišé ale to vo zpracování psanýho textu asi znáš žejo? Zvlášť když je to vo tobě >:-[]
Píšu že to nemusí bejt zrovna cenovej soupeř GT86. Už to chápeš? >:D
Jestli bude nový Quattro stát 150 t. eur tak ok, to eště de. Mimochodem varianta za 195 t. DM byla hodně mimo běžnou nabídku, normální verze v průběhu těch deseti let co se Quattro vyrábělo stály vod 49 t. do 100 t. DM na konci dekády. Tomu by dejme tomu odpovídalo těch 150 t. eur za jeho nástupce.
Avatar - Ham.
proč????
Ham.
| 5. 9. 2013 13:55
A kde si tedy vzal dvanáctiválec a dovolenou navrch.
Avatar - Hammunasakra
proč????
Hammunasakra
| 5. 9. 2013 15:44
Čekal sem eště vyšší cenu. Jestli to bude fakt 150 t. eur tak budiž. GT-R bude i tak asi hodně těžkej soupeř ale cena řekněme snad odpovídá.
Tim sme vyřídili cenu a teď k dalšim průserum, co ten udávanej výkon vs výkony? >:-[]
Avatar - Ham.
proč????
Ham.
| 5. 9. 2013 18:25
S výkony na papíře nemám nejmenší problém, jak bude rychlé v reálu se teprve uvidí.
Avatar - Hammunasakra
proč????
Hammunasakra
| 5. 9. 2013 21:36
No jestli bude zajímavější než GT-R tak já teda koukat budu >:-[]
Avatar - Hammunasakra
proč????
Hammunasakra
| 6. 9. 2013 11:19
Hele tys mě zkusil vopít rohlíkem! >:-[]
Tahle 700 koňová vobluda nebude stát 150 t. eur jak se snažíš mlžit, ale minimálně 250000 eur! Vzhledem k ceně a výkonu má přitom zrychlení jak školní autobus >:D
Alpina B4 s vobyčejnym třílitrem zrychluje za 3,9 a tahle předražená mrcha za 3,7 s a maximálku maj stejnou. Třílitr šestivál vs V8 čtyřlitr >:-[]
Se fakt nedivim že technický ředitele u Audi vyhazujou jak na běžícim pásu >:D
Avatar - salamoon
bohuzial
salamoon
| 4. 9. 2013 22:49
predchadzajuca biela verzia bola rozhodne krajsia.... :yes:
Avatar - Hammunasakra
bohuzial
Hammunasakra
| 4. 9. 2013 22:50
Což je všem kromě floybedy a Ham.a jasný >:-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku