Novinky
No tak podle všeho to bude pro Alfu zase spíš víc imagemaker než regulérní model, který by nějak zásadně ovlivnil výsledky AR. Je otázka, jestli neměla Alfa v případě 4C ubrat karbonu, celkově zlevnit výrobu a dostat cenu někam na úroveň GT86/BRZ.
Myslíš jako ocelový skelet ? Ale to bude pak úplně jiné auto. ;-\
A dopadlo by to jako s Brerou. Fantastickej koncept, V8, 400 koní, zadní náhon, vyklápěcí dveře......
A realitu všichni známe. Těžkopádná předokolka bez motoru. I když na oko vypadají skoro stejně.
A dopadlo by to jako s Brerou. Fantastickej koncept, V8, 400 koní, zadní náhon, vyklápěcí dveře......
A realitu všichni známe. Těžkopádná předokolka bez motoru. I když na oko vypadají skoro stejně.
...není zrovna to, co Alfa Romeo potřebuje - tedy pokud chce přežít.
Kór když posledních cca 20 let byla exclusivita AR potlačována jak jen to šlo.
Kór když posledních cca 20 let byla exclusivita AR potlačována jak jen to šlo.
ktore bude v europe predavat na statisice a nie par kusove exoticke kusovky.....
pokial toto taliani nepochopia dovtedy sa budu topit v *** 😉
uz davno mi ich nie je luto ... casy sa zmenili
pokial toto taliani nepochopia dovtedy sa budu topit v *** 😉
uz davno mi ich nie je luto ... casy sa zmenili
v segmentu malich aut pro zabavu mezi 1 a 2 miliony je velika konkurence
padli tu dva zastupci Porsche, pak je tu Lotus, Caterham, Subaru, Toyota, ale i veskere HH a nebo ikony jako Corvetta nebo Camaro, mají pribejt i další od spojeni Caterham-Renault, tohle je proste naspalanej segment, a tak omezit to na 3500k rocne není as tak od věci 😄
padli tu dva zastupci Porsche, pak je tu Lotus, Caterham, Subaru, Toyota, ale i veskere HH a nebo ikony jako Corvetta nebo Camaro, mají pribejt i další od spojeni Caterham-Renault, tohle je proste naspalanej segment, a tak omezit to na 3500k rocne není as tak od věci 😄
Ale nemůžu se než pousmát nad větou, "Alfa Romeo to již několik desítek let nemá lehké, avšak blíží se lepší časy", pokolikáté už něco podobného čtu, tak snad to bude konečně pravda, fiat se motá, lancia je v hrobě, mase se z něj zrovna hrabe, tak snad i alfa... 😉
Uvidíme. I kompozity lze vyrobit celkem levně. Záleží, co přesně od nich chceš.
Myslím, že i tady nedávno proběhlo video z výroby toho šáska a je to prakticky celé ruční výroba. Jak už to u výrobků z kompozitu většinou bývá, zvlášť u poměrně složitých. To si myslím je důvod nejen k vyšší ceně ( a prostor na slevu malý ) ale i důvod k prozatím nízké roční produkci.
Uvidíme...
A myslím, že i kupcům Caymana jde primárně o zážitky za volantem než o image (jinak by si koupili 911) - a v tomhle ohledu může karbonová 4C většímu a těžšímu Porschi slušně zatopit.
No, končím s myšlením a jdu zase vydělávat ať si tu 4C jednou koupím >😒]
Je nepochybné, že Alfa ukuchtila auto ze zajímavých ingrediencí. Uvidíme, jak si povede. Ale v mých očích je to více Elise než Cayman.
911 znám jen v základní verzi 997 a pak jako Turbo 996 a i tak je to skvělé auto na všední den - což mě zároveň přitahuje i odpuzuje.
Musím říct, že se nemůžu dočkat verdiktu, jaká ta 4C vlastně bude - i ze skvělých ingrediencí může vyjít zmetek 😐
Cayman je velmi schopný. Nicméně je ve všech ohledech pod 911. Neříkám, že nemůže někomu sednout lépe. Zajímavé je to na tom přechodu, prakticky holá 911 proti Caymanu dle tvých přání.
Mně se na 911 vždy líbilo, že to může být relativně bezbolestně tvé jediné auto. Sportovní auto, které je po ruce, kdykoli dostaneš chuť na trochu zábavy. Které ti zbytečně nekomplikuje život. Prostě takové, které si můžeš snadno dosyta užít.
Motor vepředu napříč je jiná kapitola.
Motor vepředu napříč je jiná kapitola.