Novinky
radolaco
5
Okrem toho ze cenovo je uplne mimo toto auto, tak nie tak trosku mimo aj velkostne? Je zname ze BMW moc miesta vnutri nema a dat do zrovnania s M6, Superbom a 508 prave trojkove BMW? To sa mi ovela viac hodi na zrovnanie BMW 5koveho radu...
stealth01
1
Nevím. Pokud bys dal srovnání "BMW 5koveho radu", tak už by to cenově mimo nebylo? Je jasné, že autobild hlavně kvůli německému čtenáři prostě do testů musí dát německé auto. Insignia by do skupiny testovaných vozů dle mého pasovala více.
Bobo(CZ)
0
Souhlasím v plném znění. Jak tam někdo může chtít cpát pětku, vždyť ta je ještě dražší než trojka! >😒]
jarda f
0
BMW 5 patri do vyšší střední třídy s Mercedes E, Audi A6, Jaguar XF atd.
xxxxxx
0
pane redaktore,ufffffff u BMW není na místě,je to prémiový auto.Zas tady jen šlo oto jak dotlačit nejaku škodovku mezi krásné,všude uznávané autá.Samozřejmě jak jinak,Superb je prostě nejlepší 😲
Kdo asi vyhrál? Superb >😁 A proč, protože blbě sečetli body, první měla být Mazda, sup až třetí, tomu říkám EPIC FAIL od redakce :no:
Fakt je tam taková chyba? Tenhle segment mě zajímá, asi si to budu muset přečíst 😄 , i když sám za sebe v tom mám celkem jasno.
PS: spíš by do toho mohla promluvit Octavia.
PS: spíš by do toho mohla promluvit Octavia.
to uz by do toho mohl kecat i logan MCV
Body jsou body, úhly pohledů, kritéria... o ničem. Podstatné jsou měřitelné věci, které se dají porovnat, takže stačí zkouknout tabulku v testu. Zbytek je subjektivní, pokud lovíš v těch vodách, určitě ti nebude stačit rezultát nějakého testu. O tom jak co jede, kolik si to vezme, jak je to hlučné se z podobného testu obrázek udělat dá, jestli lépe vyhoví sedačky, ergonomie, prostor v mazdě nebo superbu to nikdo objektivně neporovná. 😉
Zatím ještě nelovím, jen sleduju situaci. I tak si rád přečtu všechno co k tomu kdo napíše, byť z testovaných aut mě reálně zajímá jen Mazda... možná Peugeot, ale jedině jako value / money pokud by byla cenová nabídka neodolatelná.
Superb je pro mě za zenitem, jeho podélná prostornost mi osobně nic nepřináší a pokud bych chtěl dát 650 za Škodovku, byla by to Octavia RS Combi.
Superb je pro mě za zenitem, jeho podélná prostornost mi osobně nic nepřináší a pokud bych chtěl dát 650 za Škodovku, byla by to Octavia RS Combi.
Četl jsem test OIII proti 507 a 3er (Vi Bilägare). Všechny vybavené tak, aby měly stejnou cenu. Čili holé BMW a plné verze škody a peugeotu. Vyhrála Octa, protože BMW bez výbavy se základními sedadly a pod. je vcelku oničem a peugeot na octu ve většině věcí ztrácel (ale zas byl lepší v komfortu jízdy a odhlučnění, takže to pro něj nebyl žádný debakl, ale spíš otázka preferencí). Jinak jistě, pokud jsou love na dovýbavu 3er, pak není o čem diskutovat).
myslím, že možno 1% záujemcov o Octaviu vážne zaradí do porovnania BMW 3, a rovnako záujemca o BMW 3 bude porovnávať s MB C a AUDI A4 ( preto ho koncern potrebuje ), možno bude zvažovať horšie vybavenú BMW5 oproti lepšej výbave BMW 3, lebo BMW 5 posunie jeho osobnú prestíž ešte vyššie. S OCTAVIOU a jej rovnými by sa prestíž asi nekonala. Také testy treba brať s rezervou...
To se pleteš.
1. pointou bylo ukázat, kolik za svý peníze dostaneš u prémie, klasické střední a "skorostřední".
2. nevím jak v Česku, ale v jiných zemích je zvykem, že si zaměstnanec může vybrat jakékoliv auto, které mu firma koupí s tou podmínkou, že bude stát max XY peněz - a to pak ten test i srovnání tří různých přístupů smysl má.
3. jsou i lidi, pro které je sice prestiž značky důležitá, ale ne zásadní a to to pak má holobytový 3er těžké.
1. pointou bylo ukázat, kolik za svý peníze dostaneš u prémie, klasické střední a "skorostřední".
2. nevím jak v Česku, ale v jiných zemích je zvykem, že si zaměstnanec může vybrat jakékoliv auto, které mu firma koupí s tou podmínkou, že bude stát max XY peněz - a to pak ten test i srovnání tří různých přístupů smysl má.
3. jsou i lidi, pro které je sice prestiž značky důležitá, ale ne zásadní a to to pak má holobytový 3er těžké.
k bodu 2. Šéf má A6, podriadený má limit dosahujúci na A6 lepší základ, ale môže len A4 aj keď za tú cenu dobre vybavenú. A ak by tú A6tku kúpil súkromne, tiež by to bol problém. Aspoň v Nemecku je to tak zaužívané. Zažil som, keď riaditeľovi v požičovni ponúkli Baby Benz s tým, že Ečko momentálne nie je k dispozícií. Čo myslíš, čo urobil... Jasné že Porsche 911 zamestnanec súkromne mať môže, lebo to je auto pre zábavu, proste hobby a to je niečo iné
k bodu 3. A sú ľudia, ktorí po dvoch ukradnutých prémiach zistili, že komunikácia s políciou a poisťovňou nie je ich chceným vrcholom vodiča, ale tam je aj voľba Superbu riziko. Ako to robíte, že je vás 8 krát menej ako nemcov a ukradnete rovnaký počet áut za rok ? >😁 :-!
k bodu 3. A sú ľudia, ktorí po dvoch ukradnutých prémiach zistili, že komunikácia s políciou a poisťovňou nie je ich chceným vrcholom vodiča, ale tam je aj voľba Superbu riziko. Ako to robíte, že je vás 8 krát menej ako nemcov a ukradnete rovnaký počet áut za rok ? >😁 :-!
Jo, v tom můžeš mít jistě pravdu, ale není celá Evropa jen Německo a i tak je to tak trochu stereotyp, to asi uznáš. Navíc to nijak neodporuje tomu, co jsem napsal já.
S tím kradením - ano jistě, ale mít v autě satelitní sledování už dnes není tak extrémní luxus jako kdysi, zvlášť v prémii...
S tím kradením - ano jistě, ale mít v autě satelitní sledování už dnes není tak extrémní luxus jako kdysi, zvlášť v prémii...
ráno po príchode na parkovisko pred 7mimi rokmi zistil, že satelitné sledovanie ja na nič. Nevedeli ani kedy auto zmizlo, čas sme odhadli podľa toho, že miesto po aute bolo mokré tak ako aj cesta, takže muselo zmiznúť pred dažďom ( nočná prehánka, nič trvalé ). Satelitný sledovači udali čas až po daždi >😁 :-! a to pobavilo aj policajtov. Odvtedy satelitné sledovanie...
Já o tom taky špekuloval.. když to jenom sečteš, je to tak, jak říkáš. Ale očividně se přepsali v kategorii "velikost kufru", páč tam má Sup jenom deset, kdežto Mazda tuším šestnáct. A je jasný, že mu chtěli dát dvacet.
Jinak test asi úplně komentovat nebudu, ale subjektivně to na mě působilo tak, že prostě chtěli, aby Superb vyhrál - takže na konci měl aspoň o ten jeden bod víc, než Mazda😊
Jinak test asi úplně komentovat nebudu, ale subjektivně to na mě působilo tak, že prostě chtěli, aby Superb vyhrál - takže na konci měl aspoň o ten jeden bod víc, než Mazda😊
V originále vyhrálo myslím BMW (snové kombi). Když pomineš cenu. 😄 Superb byl druhý (dobrý kompromis).
Njn, jenže u nás je BMW 3 cenově někde úplně jinde. A prostorově to zase takový terno není. Neříkám jízdě ani materiálově, v tom je na špici.
Pri Peugeote píšete "S pouze průměrným výkonem 120 kilowattů se nedá hrát velké divadlo". Pri Superbe "Silný turbodiesel ve výkonnější verzi 125 kW umí obří kombi slušně rozjet". Lebo 5kW je zázračných...
To len napovedá nielen o nevedomosti písať test, ale o amatérskej predpojatosti. Strčte si ten časopis na toaletu. Ale k inému účelu, ako čítaniu.
To len napovedá nielen o nevedomosti písať test, ale o amatérskej predpojatosti. Strčte si ten časopis na toaletu. Ale k inému účelu, ako čítaniu.
Napsáno je to divně, ale stačí se podívat na naměřený rozdíl v dynamice a pak to prohlášení dává smysl, nemluvě o rozdílu ve spotřebě, každopádně Peugeot byl co do pohonu nejhorší zcela jasně.
Pokud je mi známo, má P508 nejnižší výkon z testovanejch aut...takže by se dalo napsat i podprůměrnej výkon...nicméně jde i o reálnej přednes a tady je to ještě horší.
Je to blbe napsany, ale fakticky je to pravda. Kvuli zastarale prevodovce jsou 508cky s automatem opravdu velmi letargicka vozidla. Subjektivne pusobi koncern 125kW s mnohem efektivnejsi DSG prevodovkou zivejsi i nez spickova GT 200PS motorace 508cky. Tech 120kW je tak na velmi poklidne jezdeni pro cloveka, ktery uz od auta nechce nic nez jen prepravu z bodu A do bodu B. Je to skoda, to auto neni spatne a v nekterych ohledech koncern vyrazne prevysuje, ale ten staricky automat to zabiji.
Tak ja som potom letargický majiteľ takéhoto P508SW :😉
Ono ja neočakávam od kombi strednej triedy, ktoré využívam pre prácu a rodinu, aby bol trhač asfaltu.
Na to mám iné auto v rodine...
Ono ja neočakávam od kombi strednej triedy, ktoré využívam pre prácu a rodinu, aby bol trhač asfaltu.
Na to mám iné auto v rodine...
Aha, takže časopis na toaletu, protože vlastní garáž nevyhrála... >😁 Vždycky mně pobaví, jak se tu zaklínači objektivností nakonec odkopou, není nic subjektivnějšího a trapnějšího než plivat kolem sebe ve jménu toho, co mi stojí v garáži. :-!
Od tý doby co zrušili českej Autocar už jen s compem...divná doba. Ještě při rekonstrukci jsem trval na obložení poličky na autočasáky 😄
To je presne to, co tu dlhodobo kritizujem - podsuvanie subjektivnych hodnoteni, semanticke relativizovanie nedostatkov Skody, a opakovane zvyraznovanie nedostatkov konkurencie.
Je to v semantike, ale tvoj priklad - 120 kW v Peugeote je priemer, 125 kW v Skodovke je sila - je krasnym prikladom absolutnej neobjektivnosti.
Je to v semantike, ale tvoj priklad - 120 kW v Peugeote je priemer, 125 kW v Skodovke je sila - je krasnym prikladom absolutnej neobjektivnosti.
Podívej se na výsledky měření, ve zrychlení 508 dosahuje hodnot někde na úrovni 90kW motoru. Všichni soupeři jí odjeli rozdílem dvou tříd. To, co má tento motor napsaného na papíře je jedna věc, reálné výkony jsou daleko za motory této třídy (120-130kW). Jestli je to skutečností, že reálný výkon nedosahuje papírového nebo jej zabíjí zastaralý automat nebo je to kombinace obojího je celkem jedno, v reálu je prostě dynamika 508 mizerná. Testy se nedělají proto aby někdo do tabulky opsal papírové výkony z údajů výrobců, ale proto, aby auta proměřil a porovnal jejich skutečnou dynamiku. Při pohledu na čísla je slovní hodnocení redaktora ještě velmi diplomatické směrem k 508. Klidně mohl napsat jenom žere a nejede.
Nejde o kilowatty, ale o sílu těch motorů. Spíše je otázkou, proč si do testu nevzali silnější verzi Peugeota. To by pak asi nebyl takovej průšvih. že by schválně?
:-!
Taky nerozumím smyslu uveřejnění dvou odstavců textu nějakého testu, skutečně je to jen reklama na časopis, a to lze dělat jinak, méně kontroverzně, tenhle způsob je taková princezna koloběžka, test netest. :no:
U mně se jim to povedlo, jdu pro časák. Velikostně by mi 3er úplně stačil, ale cena je jinde. Kdo vyhrál test mě nezajímá, závěr si udělám sám podle toho co preferuju já. Jěště přidat Mondeo a je tam vše z čeho jsem vybíral, ale volba byla velmi jednoduchá.
...ale je to furt BMW...i se čtyřválcovým dýzlem...pořád vrtule. 😄
Modro-bílý vzor znaku firmy je stylizací bavorské vlajky, alespoň tak to píše wikipedie. Je pravda, že o vrtuli se tam píše taky... 😉
Pokud to vyhrál Superb (nevím, nečetl jsem a tenhle brak ani číst nebudu), tak tam Mondeo není záměrně protože to Supa vždycky porazilo. Takže asi tak...ono je to hodně podobné jako s tou srovnávačkou co teď předvádí korejci... :no:
Mondeo Supa porazilo nedávno, měli to tam a já to četl. Pobavilo mě, že si Škodovka myslí, že stačí v podstatě udělat jenom jiný světla a mlhovky a zadní víko a lidi na to budou stát fronty. Nebudou. Vivat Mondeo! :yes: :yes: :yes:
>😁 Pro tebe by to ani testovat nemuseli, volba je skutečně jednoduchá, mazda je v tom testu jen jedna. 😉
>😁 Bez omezení by to vyhrál MB CLS SB 350 CGI, pak 5er, A6, 3er a pak už je 2,5 sky.
Předpokládám, že v černý se zlatým nápisem "Vzpomínáme na tebe s láskou" 😄
Tak počkej, držme třídu a kastli, bez omezení 335i kombi, 350 cgi bych napsal před příchodem F30, pokud rozum/prostor/peníze pak mazda v dýzlu AT nebo passat ve stejné konfiguraci. 😉
Doladím to, nemám dobrý styl na turbobenzín zbytečně na to moc šlapu a tak věřím víc atmo, že to tolik nepápne. Mazda je 2,5 benzín, důvody: couvám do garáže co je součástí domu - takže bez smradu, jezdím hodně krátkých tras, už to trochu jede a nežere o tolik víc. Passat až ten nový by byl asi výběrový oříšek.
U Mazdy si nejsem jistý tím AT... příplatek je 50.000 u toho slabšího a dokonce 80.000 u silnějšího dieselu... a to bych prostě nedal, obzvlášť při kvalitách manuálu.
Když pominu cenovou otázku, umím si za sebe u auta pro denní ježdění představit manuál dnes už jen u benzinu, prostě dovolí nějakou tu radostnou chvilku s meziplyny nebo povedeným odřazením po vytočení k omezovači, to vše jako odměnu za bolavé lýtko z poskakování v provozu a zácpách. U dýzlu, zvlášť čtyřválce, je nějaká radost z řazení pro mně těžko představitelná, meziplyny s dýzlem?, řazení ve čtyřech tisících? Ta ruka jen supluje automatiku, prostě ve spojení dýzl manuál žádnou radost, a tedy důvod pro manuál, nevidím. V klasické konfiguraci střední třídy, velký kombík s R4 dýzlem by pro mně byl kvalitní AT jedním ze základních kriterií výběru. 😉
Záleží kolik a kde toho najezdíš. Můj roční nájezd není takovej, aby se mi ruční řazení zprotivilo. Radost z řazení je i prostě interakce s dobře fungujícím strojem, podřazení si před předjížděním... a za ušetřených 50.000 lze přitlačit na konfiguraci jinde.
Souhlasím s tebou, vidím to stejně. radší fofrklacek a ušetřených pade vrazit do výbavy. Rozumnej názor! :yes:
Náhled je poplatný ročnímu nájezdu, tomu rozumím, ale podřadit si dnes můžeš s každým automatem, řidičská interakce se čtyřválcovým dýzlovým chrochtou u mě neproběhne ani se "zlatým" manuálem, ale tvůj názor beru. 😉
To sice můžeš, ale ani jinak skvělé DSG v Audi s pádly mi v tomhle k srdci nepřirostlo - převodovka se tím přepne na blíže nespecifikovanou dobu do manuálního režimu, kdy prostě musíš řadit ručně, jinak zbytečně posíláš třílitrovou naftu nad 4000... a po nějaké chvíli se to samo zase přepne zpátky. Pro rychlé předjetí dejme tomu, ale jinak je to spíš otrava.
Řidičská interakce s převodovkou... prostě radost z toho, že to auto řídíš a ono tě poslouchá. Já tedy v Mazdě jezdil s 2.0Sky-G... a tam je radost řadit... a také nutnost, dynamika není nijak oslnivá.
PS: kdyby tam nebylo těch 50-80.000, asi by to bylo jiné. Ale klady automatu u mě nepřevyšují manuál o ekvivalent takového balíku. Nebo pokud bych hodně jezdil město, tam je to k nezaplacení.
Řidičská interakce s převodovkou... prostě radost z toho, že to auto řídíš a ono tě poslouchá. Já tedy v Mazdě jezdil s 2.0Sky-G... a tam je radost řadit... a také nutnost, dynamika není nijak oslnivá.
PS: kdyby tam nebylo těch 50-80.000, asi by to bylo jiné. Ale klady automatu u mě nepřevyšují manuál o ekvivalent takového balíku. Nebo pokud bych hodně jezdil město, tam je to k nezaplacení.
Přesně tak. Automat prodraží auto o víc, než pak ve finále dává. Ale záleží na jízdním stylu. Já mám nájezd 45.000 km ročně, ale z toho 90 procent na dálnici se zařazenou 6-kou. Tím pro mě automat nedává tolik smyslu. Pokud bych chtěl auto na hopsání ve městě a kolonách, tam je to i jiném, protože manuál je v těchto podmínkách otrava.
Sky G je benzín, ne? U benzinu a tím spíš dobré atmosféry dávají slova jako interakce ve smyslu spojení řidiče s motorem skrze manuální převodovku smysl, u R4 dýzlu dle mého ne, ale je to otázka vkusu. Automat, a zvlášť chytrý automat, který umí třeba to, co popisuješ u dsg, dělá jízdu s dýzlem příjemnější, řadit můžeš buď nohou, v déčku, a pak jistě nepošle elektronika naftu nad 4tis., nebo pro to předjetí cvrkneš do pádla sem tam a řadíš přesně v otáčkách, které cheš, hlavně AT většinou aspoň trochu vyhladí konstrukčně danou "neotesanost" projevu čtyřválcového dýzlu. Ale jak říkám, proti gustu...
Jo, benzín... to byla u Mazdy moje první volba, ale už si tak jistý nejsem a pokud bych auto kupoval dneska, určitě půjdu projet i tu naftu.
Řadit nohou můžeš, ale i u toho DSG chvíli trvá, než řídící jednotka pochopí, že se nesmíříš se zrychlením na šestku od 1500 otáček a bude potřeba řadit. Mně vadí, že po cvrnknutí do pádla musím cvrnkat ještě další minutu, přestože mám páku v D. A plně manuální režim už mi nevyhovuje vůbec, to každou chvíli čučím co že to tam vlastně je za kvalt.
Ale takhle... zvykl bych si hodně rychle a reálně uživatelská přívětivost přebíjí těch pár extrémních předjetí s omezeným komfortem. Pokud to chceš brát tak, že je to jen o penězích, tak nebudeš moc vedle.
Řadit nohou můžeš, ale i u toho DSG chvíli trvá, než řídící jednotka pochopí, že se nesmíříš se zrychlením na šestku od 1500 otáček a bude potřeba řadit. Mně vadí, že po cvrnknutí do pádla musím cvrnkat ještě další minutu, přestože mám páku v D. A plně manuální režim už mi nevyhovuje vůbec, to každou chvíli čučím co že to tam vlastně je za kvalt.
Ale takhle... zvykl bych si hodně rychle a reálně uživatelská přívětivost přebíjí těch pár extrémních předjetí s omezeným komfortem. Pokud to chceš brát tak, že je to jen o penězích, tak nebudeš moc vedle.
On problemem krome te ceny je i to, ze vam malokdo v nepremiove tride nabidne pouzitelny automat. To umi koncern a par dalsich znacek, vetsina produkce se sestava ze zoufalych automaty typu tech co maji Peugeoty a pak problematickych CVTcek. Treba u 508 si umim predstavit koupi manualu jen proto, ze ten automat prinasi prilis mnoho negativ. A to jsem jinak vsemi deseti pro automat.
problematicke CVT, to dufam myslis teraz audi a mercedes, kde sa im to kazilo
lebo japoncom sa to nekazi
isto nie v takom mnozstve ako DSGcka pri VW 😉
lebo japoncom sa to nekazi
isto nie v takom mnozstve ako DSGcka pri VW 😉
Japoncum se to nekazi? Nissan nejsou Japonci s jejich masivnimi problemy s CVTcky? CVT Nissanu jsou servisne jedny z nejhorsich prevodovek vubec.
Potvrdzujem...osobna skusenost. Na Kaskaji muselo auto len koli prevodovke ist do servisu za 3 roky asi 3 krat...bohuzial. :-!
Ten automat pri 2.5 litrovom benzine radi rychlejsie nez lubovolna dvojspojka, a rychlejsie nez akykolvek clovek, a je minimalne rovnako dobry ako automaty v BMW.
Interesantní myšlenka o tom rychlejším řazení než jakýkoliv člověk. Zbývá si nějak logicky vysvětlit, proč u stejných motorizací Mazda uvádí u automatu vždy daleko horší časy zrychlení než u manuálu. Třeba benzín 110kW má s manuálem 9,1s a s automatem 10,2s, podobný rozdíl je u dieselu. Jak dvojspojka tak ZF8 mají většinou stejné zrychlení jako manuál, v některých případech jsou dokonce rychlejší (u stejných motorů). 😄
Aniž bych chtěl polemizovat s podstatou tvé reakce, je tu ještě jeden faktor... jak ZF, tak DSG mají typicky větší počet rychlostních stupňů než jejich manuální protějšky.
Ano, ale v tom to není. Mokré DSG má 6 stupňů jako manuál a platí pro něj totéž ohledně zrychlení jako pro vícestupňové skříně, je stejně rychlé nebo i rychlejší než manuál. Víc stupňů spíš pomáhá nižší spotřebě, u zrychlení může být spíše na závadu, dnešní turbodiesely i turbobenzíny mají dostatečně široké pásmo max. výkonu a pro optimální zrychlení jim 6 stupňů bohatě stačí, další zbytečné přeřazování může spíše zrychlení poškodit. 9 nebo 10 stupňové skříně jsou už čistě kladiva na euroúředníka aby se normovaná spotřeba ještě více stlačila.
Zrovna nedávno tu někdo vysvětloval, jak je z hlediska normované spotřeby výhodný pětikvalt...
To se asi nevylučuje a u manuálu a nějaké slabé motorizace to může být pravda. Automaty jsou dnes přizpůsobovány na normovanou spotřebu tak, že některé stupně jsou přímo přesně nastaveny svými převodovými poměry na min. spotřebu při měření v testovacím cyklu a jiné převody plní roli pro dynamickou jízdu normálními rychlostmi (které jsou daleko vyšší než u měření spotřeby). Takže přehnáno do extrému, jakoby někdo dal do automatu 4 stupně které jsou naladěné na normovaný cyklus a 6 stupňů které slouží normální jízdě. 6+4=10. 😄
Myslím, že je na to tady někde článek o automatech a jejich růstu počtu převodů až na 10, kde je to vysvětlené podrobněji.
Myslím, že je na to tady někde článek o automatech a jejich růstu počtu převodů až na 10, kde je to vysvětlené podrobněji.
ma smysl kupovat casopis kvlu testu kde je jasne kdo vyhral, nebo alespoň ma vyhrat, a kvůli testu kde ty jiz favorita stejne mas (BMW)? ale na tohle asi bulvar presne sazi, prodat lidem to co chtej a naprosto nepotrebujou, aby pak mohli nadavat >😁
Tak tu máme opět jeden z testů z rodu takříkajíc kladiva na prosťáčky. Kodo úpí v pravdě silnice a tak snad lze uznat pouze jedinou pochopitelnou diskusní otázku: Proč nevyhrálo "mé" auto? Víš proč, protože vyhrálo to nejlepší.
Ovšem musíš umět třídně číst. A musíš mít najeto. Jen tak tě nerozkolísá informace o tom, že Superb pokořil BMW 3. Pokořil? Samozřejmě, že ne komplexně, nýbrž pouze v třídní ceně.
Ovšem velmi zajímavá je objektivita v testu právě tam, kde jde o kvalitativně a velikostně konkurenční modely, tedy jde o všechny mimo bavoráka. No a zde to tedy (očekávaně) projel peugeot, to asi nepřekvapí, ovšem KODO si sáhnul až na dno, a stejně to na Superba nestačilo. No, když si pročteš pár dalších testů, zejména ten o papírových dveřích, ještě rád si koupíš lístek do Mladé Boleslavi.
A vůbec, nemůžeš jen tak prostě napsat u toho nejlepšího: jezevčík. Chybí tomu ta potřebná společenská "šťáva", postrádá to odér starých zašlých dobrých a nezkažených časů, postrádá to rozměr sociální garážové přináležitosti.
Nenech se zdolat apelem televizních sněmovních žalmů, že jako jsme si všichni rovni a že tu máme antidiskriminační zákon, a že to by bylo, aby nám tu vznikala nějaká elita. Intelektuál, prosťáček, president, král či chuďas, všechno jedno, jsme lidé a tedy... bděme. No tak tyhle pohádky ti možná uklidní cukavé nervy po celodenním boji o chleba, leč pamatuj - svět stál, stojí a stát bude výlučně na řádu, na elitách a na dokonalém rozvrstvení společnosti. Jestli oblizuješ patníky, nebo stavíš spolu s Exupérym chrámy, no to už (částečně) závisí na tobě. Tak ne abys večer zardousil sousedovo kozu jenom proto, že ti pošlo morče...
Takže abych to vrátil k tématu dne: na jezevčíky tu máme jiné kádry, U SUPERBu však musíš volit terminologii korespondující s garážovým statusem. A tedy - Superb? Ano, styl doutníkového tvaru, jakási silniční COHIBA EXQUISITO. No vidíš, a hned to má lepší zvuk. Tedy jako... možná tak ještě JEZEVWČÍK, ovšem výhradně v případě nějakého modýlku, ovšem garáž, tedy reál, jaksi život ve své podstatě, tedy všechno to, o čem zatím jenom sníš, tam to vyžaduje vyspělý mrav.
BRAVO SUPERB :yes: :-!
Ovšem musíš umět třídně číst. A musíš mít najeto. Jen tak tě nerozkolísá informace o tom, že Superb pokořil BMW 3. Pokořil? Samozřejmě, že ne komplexně, nýbrž pouze v třídní ceně.
Ovšem velmi zajímavá je objektivita v testu právě tam, kde jde o kvalitativně a velikostně konkurenční modely, tedy jde o všechny mimo bavoráka. No a zde to tedy (očekávaně) projel peugeot, to asi nepřekvapí, ovšem KODO si sáhnul až na dno, a stejně to na Superba nestačilo. No, když si pročteš pár dalších testů, zejména ten o papírových dveřích, ještě rád si koupíš lístek do Mladé Boleslavi.
A vůbec, nemůžeš jen tak prostě napsat u toho nejlepšího: jezevčík. Chybí tomu ta potřebná společenská "šťáva", postrádá to odér starých zašlých dobrých a nezkažených časů, postrádá to rozměr sociální garážové přináležitosti.
Nenech se zdolat apelem televizních sněmovních žalmů, že jako jsme si všichni rovni a že tu máme antidiskriminační zákon, a že to by bylo, aby nám tu vznikala nějaká elita. Intelektuál, prosťáček, president, král či chuďas, všechno jedno, jsme lidé a tedy... bděme. No tak tyhle pohádky ti možná uklidní cukavé nervy po celodenním boji o chleba, leč pamatuj - svět stál, stojí a stát bude výlučně na řádu, na elitách a na dokonalém rozvrstvení společnosti. Jestli oblizuješ patníky, nebo stavíš spolu s Exupérym chrámy, no to už (částečně) závisí na tobě. Tak ne abys večer zardousil sousedovo kozu jenom proto, že ti pošlo morče...
Takže abych to vrátil k tématu dne: na jezevčíky tu máme jiné kádry, U SUPERBu však musíš volit terminologii korespondující s garážovým statusem. A tedy - Superb? Ano, styl doutníkového tvaru, jakási silniční COHIBA EXQUISITO. No vidíš, a hned to má lepší zvuk. Tedy jako... možná tak ještě JEZEVWČÍK, ovšem výhradně v případě nějakého modýlku, ovšem garáž, tedy reál, jaksi život ve své podstatě, tedy všechno to, o čem zatím jenom sníš, tam to vyžaduje vyspělý mrav.
BRAVO SUPERB :yes: :-!
Absolutním vítězem je ale Ford Mondeo protože pravidelně v testech poráží Škodu Superb... >😁 Test Autobild nebo také na Auto.cz viz. [odkaz]
Zadna COHIBA, osklivy jezevcik to je. A uvnitř spise KOLIKA.
No pravda je, že tohle všechno dnes dokonale stírá nová Octavia.
Interier Octavie je stejne tragicky. Snad v njevyssich výbavových stupnich to snese prisnejsi meritko. Vzdyt také Hyundai vi, proc ve svých autosalonech ukazuje Octu v zakladni vybave.
Problém je v tom, že OIII si narozdíl od i40 dokážeš personifikovat. Já se v ní rozhodně cítil líp a trik full option car vs základní model bych nechal bejt neznalejm návštěvníkům šourůmu Hyundai...
Pardon, zapominam, ze u tebe je to plytvani diskusi.
Základ je základ, a ten může uspokojit leda skromnějšího zájemce až v prémii. Co tě zajímá? Předpokládám, že když si jdeš koupit auto, máš akcent, třeba na kabinu, no a potom je Octavia ve špiučkové výbavě opravdu, ale opravdu jedinečná v rámci své třídy.
Pokud začnu uvažovat o Octě v nejvyšších výbavách, cenou už jsem u vyšších výbav v plnohodnotné střední třídě, takže Octa opět nedává smysl.
Ale nejsi. Největší chiméra na diskusích je to, že Octavia je drahá. Drahá je pouze pro toho, kdo na ni nemá... A nemyslím to nyní osobně!
Vyýborně na to nyní odpověděl pan ředitel Janeba - dotaaz byl, proč škodovky stojí více než hyundaie. Odpověď zněla cca: Posaďte se a projeďte se, všechno rázem pochopíte... >😁
No a o tom to všechno je. Je to jako se sýry, se sálámy a s... koňaky.
Vyýborně na to nyní odpověděl pan ředitel Janeba - dotaaz byl, proč škodovky stojí více než hyundaie. Odpověď zněla cca: Posaďte se a projeďte se, všechno rázem pochopíte... >😁
No a o tom to všechno je. Je to jako se sýry, se sálámy a s... koňaky.
To není úplně pravda. Octavia RS v kombíku je 650. Třeba Mazda za 650 není nic extra... buď se spokojíš s 2.0Sky-G 107kW, což je oproti RS dynamicky chudinka... nebo vezmeš třeba 2.2SkyD 110kW, ale oželíš xenony apod.
Nemusíme hned srovnávat s Mazdou, což je novinka a zatím bez slev. Navíc Škodovák o japonském autě ani přemýšlet nebude. Je lepší to srovnat s P508, Mondeem nebo Insignií. Tam se dávají slevy min 20 procent z ceníku a ty jsou pak nebezpečně blízko Octě.
Pořád tak trochu nechápu, co mají všichni s tou dynamikou, třebaže máš zřejmě pravdu. I když jsem měl auto 50 kW, tak by šílený problém najít v rámci běžných řidičů a taky dopravních předpisů někoho, komu by člověk nestačil, resp, situaci, aby by mu ten výkon podstatně chyběl. A jak se to zvrtne nad sto koní, tak to už fakt musí řídit trouba nebo závodník, aby mu to nestačilo. Ano, závodník to potřebuje, ale kolik jich u nás je? Letos jsem nepotkal jediného...
Otázka názoru... pro mě je 200 zdravý základ.
Tvůj názor samozřejmě beru, neznám Tě. Ale většině lidí to nevěřím 😄 , Je to obvykle spíše jakási póza. A nebo těch pár závodníků o tom píše pořád dokola >😁 .
Každému kdo rád řídí musí být výkon pod pedálem plynu příjemný. Nemusí to být vůbec o závodění, stačí šlápnout na plyn, cítit v zádech zrychlení a v uších zvuk motoru... neříkám že to musí být, ale je to bonus. Já osobně raděj obětuju asistent jízdy v pruzích i asistent nouzového brždění za pár desítek koní.
Podívej. já Ti samozřejmě nechci oponovat 😄 . Ber to jako řečnickou otázku pro mne: K čemu by mi byl třeba dvojnásobný výkon, když jsem do dvou vteřin po lehkém sešlápnutí vysoko nad povolenou rychlostí, která je stanovena s ohledem na všechny, i ty nejhorší řidiče? A k čemu, kromě zvýšené spotřeby, by mi to bylo, když už při 50 kW narazím tak zhruba na jednoho z tisíce řidičů, kdy mne ten výkon omezuje?
Z druhé strany, zatím jsem seděl v jediném autě, které bylo příliš silné.
Ty dvě vteřiny bez podřazení nad povolenou rychlost bych chtěl vidět 😄
Ty dvě vteřiny bez podřazení nad povolenou rychlost bych chtěl vidět 😄
A mimochodem... jak jsi to myslel s tím, že tě výkon omezuje vůči nějakým jiným řidičům?
Na rovině umí na to každé tele šlápnout a jet o 30-40 rychleji. Přijde zatáčka, odbočení, rozjezd, nebo cokoliv, kde může projevit své skutečné schopnosti, a rázem je z něj skoro stojící překážka. Narážím na to dnes a denně. Nekecám. A čím výkonější auto, tím víc mne toto s..... 😄 .
S tím podřazením výše - máš pravdu, ale to přece není na překážku. Aspoň já řadím rád, a i M6 v benzínu jede po podřazení svižně. Prostě mi věř, že co s tím jezdím, tak jsem na limit výkonu téměř nenarazil - a kvůli nějakému předjíždění.... to neřeším. Většinou se dá předjet, ať tam máš 100 k nebo 300. Jenom by mne to stálo dvakrát tolik.
Mám rád výkonná auta, bohužel svoji reálnou zkušenost v reálném provozu jsem právě popsal.
S tím podřazením výše - máš pravdu, ale to přece není na překážku. Aspoň já řadím rád, a i M6 v benzínu jede po podřazení svižně. Prostě mi věř, že co s tím jezdím, tak jsem na limit výkonu téměř nenarazil - a kvůli nějakému předjíždění.... to neřeším. Většinou se dá předjet, ať tam máš 100 k nebo 300. Jenom by mne to stálo dvakrát tolik.
Mám rád výkonná auta, bohužel svoji reálnou zkušenost v reálném provozu jsem právě popsal.
V zatáčce jsou i jiné limity... komfort posádky, rozhled apod. A totéž s tím podřazením... jistě, dá se držet motor pod omezovačem... jenže pak to nebude nic pohodlného... a navíc kuriozně budeš jezdit za víc, než za kolik by jel silnější motor.
Předjíždět náklaďák třeba s naším firemním Roomsterem 1.2HTP je docela nepříjemný adrenalin. Tam na limit výkonu nenarážím, tam na něm jezdím furt.
Předjíždět náklaďák třeba s naším firemním Roomsterem 1.2HTP je docela nepříjemný adrenalin. Tam na limit výkonu nenarážím, tam na něm jezdím furt.
Tož, to bychom museli diskutovat donekonečna. Nebo se projet spolu. V zatáčce mne někdy omezuje třeba volné zavazadlo na zadním sedadle (když jedu sám), nebo ohled vůči zbytku posádky (když sám nejedu).
Já popisuji hlavně situaci, když chci jet relativně svižně a v pohodě. Pokud to není nepřecpaná čtyřproudovka, tak na pěti kilometrech narazím v průměru na dva až tři blby, že škoda povídat. Prostě jsem to popsal výše, a rozhodně nemám nic proti tomu, kdybys chtěl/měl 200 kW káru. Mne by se to taky líbilo - ale nevím, kde jinde mimo autodromů bych to využil, aniž bych za volantem vyloženě netrpěl 😄 (kvůli dvou zmíněným omezením). Prostě jsem už dost starý na to, abych se smířil s realitou. Závodník už nebudu a na běžné silnici pořádné auto sotva využiji. Čímž neříkám, že bych se třeba Ferrari 458 někdy bránil.
Já popisuji hlavně situaci, když chci jet relativně svižně a v pohodě. Pokud to není nepřecpaná čtyřproudovka, tak na pěti kilometrech narazím v průměru na dva až tři blby, že škoda povídat. Prostě jsem to popsal výše, a rozhodně nemám nic proti tomu, kdybys chtěl/měl 200 kW káru. Mne by se to taky líbilo - ale nevím, kde jinde mimo autodromů bych to využil, aniž bych za volantem vyloženě netrpěl 😄 (kvůli dvou zmíněným omezením). Prostě jsem už dost starý na to, abych se smířil s realitou. Závodník už nebudu a na běžné silnici pořádné auto sotva využiji. Čímž neříkám, že bych se třeba Ferrari 458 někdy bránil.
Právě větší výkon ti umožní jet svižně a v pohodě... automat drží otáčky do dvou tisíc a pětset newtonů pohybuje autem s nedbalou elegancí v rychlostech, na jejichž dosažení musíš stokoňovou šestnáctistovku ždímat na doraz. I ti tvoji blbci by rázem byli mnohem menší problém, protože na bezpečné předjetí by rázem stačily i rovinky, kde se se slabším autem nedalo na předjíždění ani pomyslet. Ale jasně, při předjíždění se striktně devadesátky nedržím...
Nejsem si jistý, zda hovoříme o tomtéž. Na rovince přece s předjízděním problém není ani s benzínovým dvoulitrem. Problém je, když potřebuji odbočit doleva a přede mnou stojí B, který dává přednost autu v protisměru vzdálenému tak, že by tam člověk před ním projel dvakrát i třikrát, Nebo B, které to na osmdesátce vybalí na sto po rovině i více, pak přijde odbočka s jedním pruhem, nebo zákazem předjíždění a najednou jede o 30-40 km/h pomaleji, než co se tam dá projet, a člověk pak místo výkonu potřebuje hlavně dobré brzy, nebo štěstí, aby tam B nepřekáželo. Atd. atd. 😒
Když Ti říkám, že ten výkon navíc by mne v těchto případech byl na nic, tak mi to, prosím, věř. Pokud Ti firma koupila nějaký šrot, tak upřímnou soustrast, nebo přání, aby koupili něco pořádného, odpovídající image firmy. Nic jiného poradit nemohu a chápu Tě 😄 .
Když Ti říkám, že ten výkon navíc by mne v těchto případech byl na nic, tak mi to, prosím, věř. Pokud Ti firma koupila nějaký šrot, tak upřímnou soustrast, nebo přání, aby koupili něco pořádného, odpovídající image firmy. Nic jiného poradit nemohu a chápu Tě 😄 .
No počkej, ještě nedávno jsi mluvil o 50kW, teď už mluvíš o benzínovém dvoulitru, který má typicky přes 100kW... to je trošku rozdíl. Benzínový dvoulitr je i dnes pořád nadstandardní motorizace.
Jaké dobré brzdy, jaké štěstí? Přece se nelepíš nikomu na zadek a pokud někdo před tebou plynule zpomalí, máš spoustu času udělat totéž... bez nějaké krizové situace.
Ten výkon by ti pomohl, abys za takovým autem nemusel jet pořád... protože projedeš zatáčky a on ti zase zrychlí na těch devadesát a k předjetí se vůbec nedostaneš... otrava, ne?
PS: mimochodem, téměř každou zatáčku jezdím minimálně o 30-40km/h pomaleji než jak by se "dala projet"...
Jaké dobré brzdy, jaké štěstí? Přece se nelepíš nikomu na zadek a pokud někdo před tebou plynule zpomalí, máš spoustu času udělat totéž... bez nějaké krizové situace.
Ten výkon by ti pomohl, abys za takovým autem nemusel jet pořád... protože projedeš zatáčky a on ti zase zrychlí na těch devadesát a k předjetí se vůbec nedostaneš... otrava, ne?
PS: mimochodem, téměř každou zatáčku jezdím minimálně o 30-40km/h pomaleji než jak by se "dala projet"...
😄
Vidím, že rád diskutuješ. Tak se budu snažit odpovídat 😄😒br />
//No počkej, ještě nedávno jsi mluvil o 50kW, teď už mluvíš o benzínovém dvoulitru, který má typicky přes 100kW...
Vystřídal jsem různá auta včetně staré Š125. Problém s B byl víceméně stále stejný, nicméně s tím Š125 se nedalo hbitě předjíždět 😒 .
///Jaké dobré brzdy, jaké štěstí?
Štěstí je, když spěchám a nepřekáží tam B. Dobré brzdy ber spíše jako e😜resionistické vyjádření pocitu, neboť sám nesnáším když se někdo na někoho lepí - kdybychom jeli v koloně a někdo v ní měl před sebou větší mezeru, a zároveň jsem v ní jel taky - tak máš velkou šanci, že jsi narazil právě na mne 😄 .
Když se mi ale takové B podaří před podobnou pasáží (tedy třeba odbočkou, kde pak nelze předjíždět, apod.) odhalit na rovině před ní, a včas předjet, tak tím člověk dokáže získat neuvěřitelně hodně, aniž by něco zvláštního riskoval.
// Ten výkon by ti pomohl, abys za takovým autem nemusel jet pořád... protože projedeš zatáčky a on ti zase zrychlí na těch devadesát a k předjetí se vůbec nedostaneš... otrava, ne?
Když jsem psal, tak jsem měl dost na mysli trasu, co jezdím dnes a denně, a tam to prostě takto neplatí. Netvrdím, že jinde to nemůže být jinak (tedy jak píšeš), ale dokud jsem jel ve zdechlině, tak jsem si prostě užíval to, že mi takové B na rovině ujede, a zatáčky si pak budu moci vychutnat. No a dnes to B, když chci, prostě předjedu, A nebo prostě nemám chuť jet rychle. Baví mne hodně střídat jízdní styly. třeba podle situace, Ale nikdy nepojedu na rovině o 20-40 rychleji, abych pak v zatáčce zbytečně brzdil, nebo abych čekal na protijedoucí auta stovky metrů daleko.
PS: "dala projet" = myslím pohodově, nikoliv na hraně. Bohužel, když se podívám na stopu většiny řidičů, tak už jen ten průjezd je mnohdy o desítky km/h omezuje. Stále si pamatuji, jak jeden takový B se na mne v 50 kW na rovině ve městě neskutečně lepil. Pak přišla odbočka na křižovatce vpravo, kde jsem si jel svůj standard, a najednou slyším smyk jak sv...a. . Kouknu do zrcátka a B to málem převrátil, když se snažil držel rychlosti, "kterou se to dalo projet" - dalo, jenže trochu jinou stopou 😄 .
Vidím, že rád diskutuješ. Tak se budu snažit odpovídat 😄😒br />
//No počkej, ještě nedávno jsi mluvil o 50kW, teď už mluvíš o benzínovém dvoulitru, který má typicky přes 100kW...
Vystřídal jsem různá auta včetně staré Š125. Problém s B byl víceméně stále stejný, nicméně s tím Š125 se nedalo hbitě předjíždět 😒 .
///Jaké dobré brzdy, jaké štěstí?
Štěstí je, když spěchám a nepřekáží tam B. Dobré brzdy ber spíše jako e😜resionistické vyjádření pocitu, neboť sám nesnáším když se někdo na někoho lepí - kdybychom jeli v koloně a někdo v ní měl před sebou větší mezeru, a zároveň jsem v ní jel taky - tak máš velkou šanci, že jsi narazil právě na mne 😄 .
Když se mi ale takové B podaří před podobnou pasáží (tedy třeba odbočkou, kde pak nelze předjíždět, apod.) odhalit na rovině před ní, a včas předjet, tak tím člověk dokáže získat neuvěřitelně hodně, aniž by něco zvláštního riskoval.
// Ten výkon by ti pomohl, abys za takovým autem nemusel jet pořád... protože projedeš zatáčky a on ti zase zrychlí na těch devadesát a k předjetí se vůbec nedostaneš... otrava, ne?
Když jsem psal, tak jsem měl dost na mysli trasu, co jezdím dnes a denně, a tam to prostě takto neplatí. Netvrdím, že jinde to nemůže být jinak (tedy jak píšeš), ale dokud jsem jel ve zdechlině, tak jsem si prostě užíval to, že mi takové B na rovině ujede, a zatáčky si pak budu moci vychutnat. No a dnes to B, když chci, prostě předjedu, A nebo prostě nemám chuť jet rychle. Baví mne hodně střídat jízdní styly. třeba podle situace, Ale nikdy nepojedu na rovině o 20-40 rychleji, abych pak v zatáčce zbytečně brzdil, nebo abych čekal na protijedoucí auta stovky metrů daleko.
PS: "dala projet" = myslím pohodově, nikoliv na hraně. Bohužel, když se podívám na stopu většiny řidičů, tak už jen ten průjezd je mnohdy o desítky km/h omezuje. Stále si pamatuji, jak jeden takový B se na mne v 50 kW na rovině ve městě neskutečně lepil. Pak přišla odbočka na křižovatce vpravo, kde jsem si jel svůj standard, a najednou slyším smyk jak sv...a. . Kouknu do zrcátka a B to málem převrátil, když se snažil držel rychlosti, "kterou se to dalo projet" - dalo, jenže trochu jinou stopou 😄 .
co si osle komu chtel sdelit?
bavíš se sám se sebou, nebo jen využíváš drze internetový anonymity?
Nechci se ho zastavat, ale ma pravdu.
Argumentace? Bez osočování? To asi nedokážete klucííí, co?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
COHIBA to by bol moc hore. CORA to áno, hodne tabaku, treťotriedne listy, zodpovedajúca cena ( CORA boli cigary za socializmu ) . Viem, SUP porazil v teste Ečko ( už dvakrát, SUP1 aj SUP2 ), ale zatiaľ nikto nevysvetlil, z čoho sa skladá tých 300 kíl, ktoré voči Ečku SUP nepotrebuje. Chápem, že tie testy nemalipresvedčiť Ečkarov, aby kúpili SUPa, mali dodať pocitSUPom, že sú Ečkari. Ten im vyvráti pravda garáže a výpisu z účtu...
Test jsem si precetl a vyzniva pro P508 krute. Vyhral sice kategorii Value for Money, ale jinak bodove zaostal se 2 zásadními negativy - vyssi spotřeba a slabsi dynamika. Nic jiného mu nevycetli.
Obe negativa mají spolecnou pricinu - stary automat, který ještě klasicky zvysuje spotřebu o cca 0,5 litru a auto vyrazne spomaluje. Je to asi tak, ze kdo chce ve stredni tride automat, ma dnes lepsi volbu v jinych showroomech.
Takovy Superb s DSG ma o tridu lepsi převodovku, byt motorove a podvozkem není od P508 lepsi. Naopak v interieru (design a odhlucneni) dostava totalni debakl a cena je ve srovnani s P508 vyslovene smesna.
Secteno a podtrzeno, P508 s automatem asi opravdu musí spolknout 4. místo. Ovšem P508 s manuálem, to je jina liga a nevim co by v AutoTipu museli vymyslet, aby zustalo poradi modelu stejne.
Obe negativa mají spolecnou pricinu - stary automat, který ještě klasicky zvysuje spotřebu o cca 0,5 litru a auto vyrazne spomaluje. Je to asi tak, ze kdo chce ve stredni tride automat, ma dnes lepsi volbu v jinych showroomech.
Takovy Superb s DSG ma o tridu lepsi převodovku, byt motorove a podvozkem není od P508 lepsi. Naopak v interieru (design a odhlucneni) dostava totalni debakl a cena je ve srovnani s P508 vyslovene smesna.
Secteno a podtrzeno, P508 s automatem asi opravdu musí spolknout 4. místo. Ovšem P508 s manuálem, to je jina liga a nevim co by v AutoTipu museli vymyslet, aby zustalo poradi modelu stejne.
Jel jsem jen 2,2HDI a ten byl v pohodě. Dokonce byl velmi příjemnej, motor sladěnej s převodovkou líp než v S-Maxu...takže gut 😄
S 2,2 HDi nemá zkušenost. Diky o rad silnějšímu motoru však ztrata dynamiky asi nebude tak markantni. U 2,0 HDi to znat je. A hlavne ta spotřeba... Pouze připomínám, ze redakce označila P508 2,0 HDi s manuálem za jedno z nejuspornejsich aut ve stredni tride.
2,2hdi znamená v případě P508 naprosto jiné auto, jak dynamicky tak jízdním projevem, to je varianta, ve které se o tom autě vyplatí uvažovat.
Jako uplne spatny auto GTcko neni, ale zadna velka slava take ne. Ten automat dokaze prizabit i ten 200PS diesel, navic spotreba neni uplne idealni. Realne je ten automat jediny dulezitejsi duvod proc tu 508cku nekoupit a Frantici by se nad nim meli opravdu vazne zamyslet.
Co se tyce dynamiky 508GT, tak papirove je celkem slusna, ale subjektivne dost slaba. Jakmile clovek prepne na sportovni rezim, proslapne pedal na podlahu a primo donuti auto ke sviznejsi jizde, tak nakonec to GTcko opravdu relativne jede. Nicmene pocitem z bezne jizdy, kdy clovek jede tak nejak normalne, je GTcko letargictejsi nez DSG koncern s 125kW.
Co se tyce dynamiky 508GT, tak papirove je celkem slusna, ale subjektivne dost slaba. Jakmile clovek prepne na sportovni rezim, proslapne pedal na podlahu a primo donuti auto ke sviznejsi jizde, tak nakonec to GTcko opravdu relativne jede. Nicmene pocitem z bezne jizdy, kdy clovek jede tak nejak normalne, je GTcko letargictejsi nez DSG koncern s 125kW.
Ty interiéry jsou subjektivní, já bych si např. nekoupil auto, ve kterém nemám kam strčit hrnek s kafem a flašku s vodou. Podvozek P508 mimo vrcholnou 2,2hdi verzi je sotva průměrný, superb, ačkoliv žádná špička, je lepší. Sečteno, podtrženo, na víc jak čtvrté místo to není, automat neautomat. 😉
Superb podle mych zkusenosti nemá o nic lepsi podvozek. Spise naopak, ten u P508 je aslespon zameren na komfort.
Hrnek s kafem - vysouvaci drzaky.
Flaska s vodou - do kapes ve dveřích.
Podle mne je flaska s vodou v prostoru nekde mezi loketni operkou a převodovkou velke nebezpečí. A o designovem provedeni tech der v plastu u Skody ani nemluve.
Hrnek s kafem - vysouvaci drzaky.
Flaska s vodou - do kapes ve dveřích.
Podle mne je flaska s vodou v prostoru nekde mezi loketni operkou a převodovkou velke nebezpečí. A o designovem provedeni tech der v plastu u Skody ani nemluve.
Nerekl bych, ze je podvozek 508 nejak zvlast zameren na komfort. Rozhodne ne v tom ohledu v jakem zamereni na komfort chapou majitele starsich francouzu, pro ne bude 508cka spise uskakana mrcha nemeckeho strihu.
Podvozek je nekde napomezi. To jak s k tomu postavíš asi zalezi na předchozích zkušenostech. Pro mne podvozek P508 kombinuje vyhody obou pristupu. Pro nekoho jiného naopak podvozek nemá charakter a není ani to, ani to.
V kazdem pripade plati, ze zatímco po nasednuti do auta a nastartovani ještě lze videt premiove ambice, po jizde uz jsme oběma dolnimi koncetinami zpatky v mainstreamu.
V kazdem pripade plati, ze zatímco po nasednuti do auta a nastartovani ještě lze videt premiove ambice, po jizde uz jsme oběma dolnimi koncetinami zpatky v mainstreamu.
V 508 se do dveří tak, aby netrčela do prostoru nohou se ani litrovka nevejde, držák je, co vím, jen option, navíc tohle řešení bylo kritizováno už u audi před deseti lety. Design vnitřků nových peugeotů počínaje 508 se mi líbí, zpracováním ani materiály ale ten supí nijak nepřekonává, tohle hrotíš zbytečně.
Litrová láhev myslím nijak do prostoru nohou nezasahuje a držáky jsou standardem, byť to řešení není ideální, pravda.
Musím se přiznat, že interiéry VW na mě působí extrémně lacině, smutně a bez jakékoliv noblesy. Prostě deska s čudlíky. Lepší je to až od A6 výše.
Možná jsem popletec, ale interiér je pro mě jedno ze 3 základních pravidel při výběru auta.
Musím se přiznat, že interiéry VW na mě působí extrémně lacině, smutně a bez jakékoliv noblesy. Prostě deska s čudlíky. Lepší je to až od A6 výše.
Možná jsem popletec, ale interiér je pro mě jedno ze 3 základních pravidel při výběru auta.
Pises somariny, 508cku si urcite na zivo nevidel. Do dveri zmestis aj 1.5L flasu bez toho, aby trcala von. Predtym nez nieco napises, si to aj skutocne over. Vysuvaci drziak na kavu je rovnako bezproblemove a funkcne riesenie ... Superb sa interierom na 508 ani zdaleka nechyta. Superb je len taka trochu vacsia fabia. Inak stale posobi dojmom nizsej triedy ...
Ty si 508cku nevidel ani z rychliku. Do dveri zmestis v pohode 1.5L flasu a na kavu tam mas vysuvaci drziak. Pravidelne do neho davam kavu a je to uplne bez problemov. Je to urcite lepsie riesenie pre tych co neoblubuju fastfoody, nezaberaju im drziaky zbytocne miesto na stredovom tuneli. Koncern sa ma od Peugeotu este co ucit ...
Absolutním vítězem je ale Ford Mondeo protože pravidelně v testech poráží Škodu Superb... >😁 Test Autobild nebo také na Auto.cz viz. [odkaz]
kupuje auto podle jakéhokoliv testu,měl by se léčit, takže testy se píší, aby se nám ovčanstvo hádalo, klikalo, jiný smysl to nemá :-!
Svéprávný člověk kupuje podle sebe. 😉
Svéprávný člověk kupuje podle sebe. 😉
Můžeš se třeba podělat: [odkaz] :yes😒br />
BRAVO ŠKODA :yes: :-!
BRAVO ŠKODA :yes: :-!
Vidíš, to mě doteď nenapadlo... jak to souvisí se Superbem?
Četl jsi mě nahoře Emele? Nebo se číst teprve učíš?
Nečetl... bylo to na mě moc dlouhé a podle toho jsem usoudil, že půjde o obvyklou ódu na VW.
Apoštol nejel test, píši o testu, a o Superbu, tak jestli tě mohu požádat, přečti si alespoň kvůli věcné souvislosti poslední odstavec.
Nu dobrá, tak jsem to přelouskal... a mám pro tebe jednu otázku na zamyšlení: nemohlo by to u tebe být také tak, že je test hodnocen podle toho, jestli vyhraje to správné mužstvo? Že bys jako automaticky pochválil test ve kterém uspěje Superb aniž by tě zajímalo, jak se k takovému výsledku došlo? A naopak pokud náhodou Passat nestačí na Avensis, byl by oheň na střeše?
Nedráždi hada, oba víme jak to s Avensisem bylo. No, předmětný test jsem již četl v AUTO Tipu samotném, takže obsah, výsledky, všechno podkrobně nastudované. Osobně bych měl pouze jednu výhradu, účast BMW 3 je samozřejmě v jistém směru vítaná, avšak vyžaduje čtenáře, který se orientuje, jak je vidět i zde na diskusi, prosťáčci nedokáží test uchopit.
Že je (z těch tří ostatních) Superb vítězem chápu a myslím, že to chápeš i ty. Četl jsi doufám test mazdy od Jandy, tedy jestli se nyní nepletu je to test od něho. To doslova strhne brejle kodo naivity...
Že je (z těch tří ostatních) Superb vítězem chápu a myslím, že to chápeš i ty. Četl jsi doufám test mazdy od Jandy, tedy jestli se nyní nepletu je to test od něho. To doslova strhne brejle kodo naivity...
Víme - vyhrál.
Pro mě nemá Superb v dané konfiguraci proti Mazdě co nabídnout. Test od Jandy jsem nečetl, ale četl jsem pár testů tady a na pár dalších webech... a byl jsem si šestku projet.
PS: jo, pět hvězd už dlouho žádné auto nedostalo...
Pro mě nemá Superb v dané konfiguraci proti Mazdě co nabídnout. Test od Jandy jsem nečetl, ale četl jsem pár testů tady a na pár dalších webech... a byl jsem si šestku projet.
PS: jo, pět hvězd už dlouho žádné auto nedostalo...
Ten test nutně přečti.
Hm, tak jsem na to mrknul a už jsem to asi viděl, ale vyhodnotil jsem to jako blábol. Nezarážejí tě některé nesrovnalosti v tom testu?
Jako příklad - automat Janda hodnotí jako tragický:
v jakémkoli náročnějším režimu nezvládá zaujmout v podstatě ničím. Svým chováním mi připomíná tak 20 let staré skříně podobného typu, které pořád někam kloužou. Automat je schopen na šestku v 90 km/h poslat otáčky o 1 500 výše, aby se něco začalo dít a to tak nějak charakterizuje jeho chování vůbec. Klouz sem, klouz tam, nějaký kvalt tam je, zbytek si srovnáme měničem. Je to uživatelsky nepříjemné i neefektivní, zvlášť ve spojení s dieselem.
Zatímco tady, ale i v ostatních testech😒br /> Japonský „skyactivní“ šestistupňový automat sází rychlosti bezmála tak dobře jako osmistupňové ústrojí ZF v bavoráku.
To zní skoro jako pochvala, nemyslíš?
A stejná písnička je třeba řízení. S automatem jsem nejel, ale řízení v "mé" šestce bylo skvělé, Janda ho opět hodnotí doslovně jako šílené. Z osobní zkušenosti tedy píšu, že je Janda prostě mimo. Nevím proč ten test napsal tak jak ho napsal, ale je to nesmysl od začátku až do konce.
Jako příklad - automat Janda hodnotí jako tragický:
v jakémkoli náročnějším režimu nezvládá zaujmout v podstatě ničím. Svým chováním mi připomíná tak 20 let staré skříně podobného typu, které pořád někam kloužou. Automat je schopen na šestku v 90 km/h poslat otáčky o 1 500 výše, aby se něco začalo dít a to tak nějak charakterizuje jeho chování vůbec. Klouz sem, klouz tam, nějaký kvalt tam je, zbytek si srovnáme měničem. Je to uživatelsky nepříjemné i neefektivní, zvlášť ve spojení s dieselem.
Zatímco tady, ale i v ostatních testech😒br /> Japonský „skyactivní“ šestistupňový automat sází rychlosti bezmála tak dobře jako osmistupňové ústrojí ZF v bavoráku.
To zní skoro jako pochvala, nemyslíš?
A stejná písnička je třeba řízení. S automatem jsem nejel, ale řízení v "mé" šestce bylo skvělé, Janda ho opět hodnotí doslovně jako šílené. Z osobní zkušenosti tedy píšu, že je Janda prostě mimo. Nevím proč ten test napsal tak jak ho napsal, ale je to nesmysl od začátku až do konce.
Přečti to celé, ty papírové dveře, třeba. Samozřejmě, není od věci si zjištění "přefiltrovat", s tím souhlas.
Papírových dveří jsem si nevšiml. Není to tank typu Insignia nebo C5, to samozřejmě... ale ve srovnání se Superbem jsem subjektivně nezaznamenal žádný propastný rozdíl.
Co obecně Mazda nedává na jedničku je odhlučnění, opět se nabízí srovnání s tou C5 jako opačným extrémem... to je prostě otázka priorit, nízká hmotnost má i své dopady. Akusticky bych řekl, že je šestka spíš na úrovni Octavie... ale nejel jsem srovnatelné verze a bylo mezi tím dost času.
Co obecně Mazda nedává na jedničku je odhlučnění, opět se nabízí srovnání s tou C5 jako opačným extrémem... to je prostě otázka priorit, nízká hmotnost má i své dopady. Akusticky bych řekl, že je šestka spíš na úrovni Octavie... ale nejel jsem srovnatelné verze a bylo mezi tím dost času.
Přesně tak, otázka priorit - pro někoho podvozek, pro jiného pohodlí. Pro mě je akustický komfort mezi 120-150 klíčová vlastnost auta a Mazda tuto kategorii nezvládá. Měl jsem Mazdu 3, skvělé auto, ale kvůli tomu hluku jsem další auto vybíral jinde.
To říkají i jiní a zřejmě to tak je. Sám jsem si toho nikdy nevšiml a ani bych si pořádně odhlučněné auto ani nepřál. Mé priority jsou tedy jinde. Spíš je mi líto lidí, co zrovna s tímto mají problém.
Jo, taky s tím mám problém. Hodně to omezuje výběr auta.
Ne že bych si rád neposlechl hezký zvuk motoru, ale na dálnici při plynulé jízdě to prostě otravuje.
O tom, že to výrazně omezuje výběr poslouchatelné hudby ani nemluvě. (Mluvím hlavně klasice, ale i jinde vadí, že nejde hlasitost nastavit tak, aby tiché pasáže nebyly slyšet a při hlasitých "neupadly dveře".)
Ne že bych si rád neposlechl hezký zvuk motoru, ale na dálnici při plynulé jízdě to prostě otravuje.
O tom, že to výrazně omezuje výběr poslouchatelné hudby ani nemluvě. (Mluvím hlavně klasice, ale i jinde vadí, že nejde hlasitost nastavit tak, aby tiché pasáže nebyly slyšet a při hlasitých "neupadly dveře".)
Klasika je super, pravděpodobně vrchol hudebního umění. Bohužel už dávno jsem přišel na to, že autoři klasické hudby skládali zejména v době, kdy se hrálo hlavně pro divadlo, resp. živé představení. A tam veliký rozdíl v hlasitosti nevadil, naopak byl často skvělou podporou atmosféry.
Co však vznikla různá zařízení na přehrávání hudby na-ne-živo, mám pocit, že je vhodnější si pustit něco jiného. Ano, dá se chápat obojí přistup, a je škoda, že někdo kvůli tomu musí některá auta zkrátka zavrhnout. Přeji šťastný výběr při volbě nového auta. Sám jsem z hlučností nové Mazdy nikdy neměl.
Co však vznikla různá zařízení na přehrávání hudby na-ne-živo, mám pocit, že je vhodnější si pustit něco jiného. Ano, dá se chápat obojí přistup, a je škoda, že někdo kvůli tomu musí některá auta zkrátka zavrhnout. Přeji šťastný výběr při volbě nového auta. Sám jsem z hlučností nové Mazdy nikdy neměl.
Tie dristy su najskor ucelove, ked redaktor nevie, o com splieta, ale hlavne nieco napise.
Automat v M6 ma po rozbehu uzamknuty menic, takze si tazko nieco dorovna preklzom.
Demagogia ako vysita, ci skor to ukazuje "vedomosti" redaktorka.
Uz to vyzera tak, ze novinarov robia ti, co nevedia robit nic ine.
Automat v M6 ma po rozbehu uzamknuty menic, takze si tazko nieco dorovna preklzom.
Demagogia ako vysita, ci skor to ukazuje "vedomosti" redaktorka.
Uz to vyzera tak, ze novinarov robia ti, co nevedia robit nic ine.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Reaguji na info z článku, ne na rozdíly v autech😒br />
Peugeot 508 SW 2.0 HDI
S pouze průměrným výkonem 120 kilowattů se nedá hrát velké divadlo, slabšímu motoru příliš nepomáhá ani laxní šestistupňový automat.
Škoda Superb Combi 2.0 TDI
Silný turbodiesel ve výkonnější verzi 125 kW umí obří kombi slušně rozjet a moc za to nežádá –
Teď jsem jelen; 120kW z Francie je slabší motor s průměrným výkonem, zatím co českých 125kW v Superbu je silný turodiesel ve výkonější verzi.
bla, bla bla, PR, PR, PR, bal bla, do huby si nevidím, CTRL+C/CTRL+P
Opravdu bych si ten časopis koupil a nechal se ohromovat novinářskými žvásty.
Peugeot 508 SW 2.0 HDI
S pouze průměrným výkonem 120 kilowattů se nedá hrát velké divadlo, slabšímu motoru příliš nepomáhá ani laxní šestistupňový automat.
Škoda Superb Combi 2.0 TDI
Silný turbodiesel ve výkonnější verzi 125 kW umí obří kombi slušně rozjet a moc za to nežádá –
Teď jsem jelen; 120kW z Francie je slabší motor s průměrným výkonem, zatím co českých 125kW v Superbu je silný turodiesel ve výkonější verzi.
bla, bla bla, PR, PR, PR, bal bla, do huby si nevidím, CTRL+C/CTRL+P
Opravdu bych si ten časopis koupil a nechal se ohromovat novinářskými žvásty.
Napsané to není zrovna šťastně, ale když to chceš rozebírat. 120 kW je ve střední třídě takový průměr. Typicky se tu pohybují motory od 100 do 135 kW. Když vezmeme konkrétně 508, nabízí diesely od 84 do 150 kW (84, 103, 120 a 150). Kolik pak je průměr? Dvoulitr v Superbu nabízí ve dvou výkonech, 103 a 125. 125 je výkonnější verze. Je to nejvýkonnější diesel v nabídce.
Co se člověku nemusí líbit, je "silný" u Škody. BMW v testu má 135 kW, Mazda 129 kW se suverénně nejvyšším točivým momentem. Člověk může jen domýšlet, že tím naráželi na podání výkonu. I když samotný motor Superbu je jen o trochu silnější, dosáhne přesvědčivější dynamiky. Síla je totiž hodně o převodovce.
Co se člověku nemusí líbit, je "silný" u Škody. BMW v testu má 135 kW, Mazda 129 kW se suverénně nejvyšším točivým momentem. Člověk může jen domýšlet, že tím naráželi na podání výkonu. I když samotný motor Superbu je jen o trochu silnější, dosáhne přesvědčivější dynamiky. Síla je totiž hodně o převodovce.
Záleží jestli myslíš průměr nebo vážený průměr. Chci říct... pokud má Superb motorizace od 90 do 190kW, pak je průměr sice 140kW, ale o silniční realitě to moc nevypovídá.
Standardem je podle mě 2.0 nafta na 103kW, to je nejčastější motorizace u VW, Škody, Fordu, PSA i dalších.
Standardem je podle mě 2.0 nafta na 103kW, to je nejčastější motorizace u VW, Škody, Fordu, PSA i dalších.
Asi nemá smysl teoretizovat, jaký průměr, měl autor článku na mysli, pokud to neopraví, nebo dostatečně nevysvětlí on sám.
Protože na konec každý budeme mít pravdu, když zasadíme 120kW do správných "tříd". A pokud ten výkon degraduje převodovka, váha, nebo špatná reakce na plyn, má to být, nejlépe v té samé větě, vysvětleno.
Ale čert to vem. Když kouknete na silnce v Česku, tak 120kW je silně nad průměrem toho, co potkáváte. 😄 Tak třeba tak ....
Protože na konec každý budeme mít pravdu, když zasadíme 120kW do správných "tříd". A pokud ten výkon degraduje převodovka, váha, nebo špatná reakce na plyn, má to být, nejlépe v té samé větě, vysvětleno.
Ale čert to vem. Když kouknete na silnce v Česku, tak 120kW je silně nad průměrem toho, co potkáváte. 😄 Tak třeba tak ....
ale vzdyt je to pravda peugeot ma v 508 140k, 163k a 204k naftove motory a zde byl ten prumerny 163k. superb tam dal tu nejsilnejsi naftu 170k. pak ma jeste tu slabou 140k.
cili manipulace s cisly
cili manipulace s cisly
Že jo? Když se to přečte tak jak to leží, tak je to jak ten vtip. Prostě Škoda silný motor 125kW a Peugeot se trápí se 120kW 😄 Nic proti ani jednomu, čistá PR novinařina. "Navozování dojmů"
V jedné firmě uspořádali fotbalové utkání mezi dvěma odděleními - marketingem a informatikou. Počítačoví e😜erti chlapíky z marketingu jasně vyklepli.
Následující informace, připíchnutá na podnikové nástěnce, ukazuje, jak si na sebe marketingové oddělení vydělává😒br /> "Oddělení marketingu s potěšením oznamuje, že letošní fotbalovou sezónu zakončilo na pěkném druhém místě, když prohrálo jen jedno jediné utkání. Oddělení informatiky se naproti tomu sezóna příliš nevyvedla, když dokázali zvítězit pouze v jediném zápase."
V jedné firmě uspořádali fotbalové utkání mezi dvěma odděleními - marketingem a informatikou. Počítačoví e😜erti chlapíky z marketingu jasně vyklepli.
Následující informace, připíchnutá na podnikové nástěnce, ukazuje, jak si na sebe marketingové oddělení vydělává😒br /> "Oddělení marketingu s potěšením oznamuje, že letošní fotbalovou sezónu zakončilo na pěkném druhém místě, když prohrálo jen jedno jediné utkání. Oddělení informatiky se naproti tomu sezóna příliš nevyvedla, když dokázali zvítězit pouze v jediném zápase."
Třeba v hodnotících bodech dojem z místa na kolena a dojem ze zavazadlového prostoru drtí konkurenci rozdílem dvou tříd. 😉
takže 120kW u pežotu je podprůměrná jebka, kdežto 125kW u superbu je skvělé. No jo, co jsem mohl čekat...
přítomnost 3er v tomto testu je konina, tohle auto je spíš tak pro mladej pár, než ty kočáry typu 508. Mazda tady podobně, jako hulení nemá dostatečnou tradici a ten poslední chromovanej jezevčík, nebo taky VELKÁ ŠKODA, to je jenom pro lidi bez inspirace.
Nejezdit do Chorvatska, ušetřit a koupit 5er.
Nejezdit do Chorvatska, ušetřit a koupit 5er.
Realita nemeckych koncernovych magazinov je taka...ze Octavia je uz super BMW3 + C-Klasse a Superb A6, E-Klasse BMW 5
[odkaz]
Aby to nebolo malo,ze porazi aj Jaguar a E-Klasse >😁
totalne ucelove testy...jak uz pri vybere konkurencie,tak aj samotnych verdiktov,pretoze argument cislo jedna je cena! Mimochodom, u nas je Superb drahy.
Skoda a VW marketing :no:
[odkaz]
Aby to nebolo malo,ze porazi aj Jaguar a E-Klasse >😁
totalne ucelove testy...jak uz pri vybere konkurencie,tak aj samotnych verdiktov,pretoze argument cislo jedna je cena! Mimochodom, u nas je Superb drahy.
Skoda a VW marketing :no:
Jo, Superb tam byl třetí.
Éčko (4.) je drahé. Jaguár (5.) je svůj (to je prostě srdcovka, nejde o velikost kufru).
Superb se umístil jen díky ceně, ale ve všem ostatním dopadl špatně.
Na jednu stranu je zajímavé stírat při testech rozdíly tříd a prémie/neprémie, prostě se na to podívat neortodoxně. Někdy je to zajímavé zjištění.
Ale dělat z toho hodnocení je pak o ničem, protože prostě nejde porovnat body, jestli je lepší levný Superb, nebo drahý Mercedes. Pro každého mají ty peníze jinou hodnotu.
Podobně mě dojal test kombíků, kde suveréně propadlo Volvo V60. Jasně, je o půl třídy menší než Passat, podle toho vypadá kufr. A je o půl třídy prémiovější, podle toho vypadá cena.
Éčko (4.) je drahé. Jaguár (5.) je svůj (to je prostě srdcovka, nejde o velikost kufru).
Superb se umístil jen díky ceně, ale ve všem ostatním dopadl špatně.
Na jednu stranu je zajímavé stírat při testech rozdíly tříd a prémie/neprémie, prostě se na to podívat neortodoxně. Někdy je to zajímavé zjištění.
Ale dělat z toho hodnocení je pak o ničem, protože prostě nejde porovnat body, jestli je lepší levný Superb, nebo drahý Mercedes. Pro každého mají ty peníze jinou hodnotu.
Podobně mě dojal test kombíků, kde suveréně propadlo Volvo V60. Jasně, je o půl třídy menší než Passat, podle toho vypadá kufr. A je o půl třídy prémiovější, podle toho vypadá cena.
Tak já se tam dočetl, že Škoda vaří z vody, Superb nemůže vyhrát srovnání s prémií a jeho nejsilnější stránkou je cena. Že někoho dostane na body... moje bodování to není. Co tě nezajímá, si můžeš třeba vyškrtnout.
Ja s tebou uplne suhlasim...ale bezny jednoduchy citatel pozrie na skore a v redakcii to vedia a rataju s tym...takto umelo ovplyvnovat verejnu mienku, ved naco C-Klasse ci E-Klasse, sak pozri,tu hovoria,ze Superb je lepsi ci dobry jak premia.
A problem vidim v tom,ze je to tisikrat ten isty scénar...i testy na auto.cz su mnohokrat lepsie.
A problem vidim v tom,ze je to tisikrat ten isty scénar...i testy na auto.cz su mnohokrat lepsie.
Takhle jednoduchý člověk by neměl mít ani řidičák. Má tam napsáno, jak k tomu výsledku došli. A není to malým písmem. Na německých testech nejvíc ocením naměřené hodnoty. Jejich bodování mi nesedí.
Ok,poviem to inak...je nefer porovnavat premiu s mainstreamom. Je jasne,ze premia ma vzhladom na kopec technologii a kvalitných materialov vyssiu cenu a ked niekto dá ich slabu stranku vysoku cenu oproti zrovna porovnavanemu mainstream autu... :no: a nie je to o jednoduchom cloveku...totizto tisickrat to budu obmielat,az z toho urobia pravdu.
Proč by to bylo nefér? Tebe nezajímá, jaký je tam rozdíl? Jestli za ten příplatek stojí, nebo ne, si musí každý rozhodnout sám.
myslim to hodnotenie...
Víc se tam projeví, jak velký důraz kladou na cenu. Dostáváme se do cyklu, k tomuto jsem napsal: "... moje bodování to není. Co tě nezajímá, si můžeš třeba vyškrtnout." Mám problém si představit člověka, který si koupí podobný časopis, podívá se na pořadí a bude spokojený. Stejně jako u EuroNCAP, zajímá mě, proč auto získalo tolik bodů/ hvězd, kolik získalo. Kde byly problémy. Samotné body mi nic moc neříkají.
peceny bocik 400 gramov. vs t bone steak 200 gramov. Je to o niecom uplne inom. >😁
Čo by som ja z tychto chcel je BMW, lebo, kto skúsi BMW konkurenciu už ani poznávať nechce 😄
[odkaz]
Zde to Superb nandá Jaguaru a Mercedesu. Bmw a Audi hlavu nesklonilo >😁
Zde to Superb nandá Jaguaru a Mercedesu. Bmw a Audi hlavu nesklonilo >😁
Az ked sa v E -cku poriadne prevezies zistis ake je to auto a preco je take drahe.
To je o niecom uplne inom ako superb.To sa neda zmerat centimetrom ani ukazat v porovnavacej tabulke.
Kto to chce porovnavat cez peniaze O.K. superb je dobre auto ale inak sa majitel E triedy nad porovnanim so superbom len pousmeje.
To je o niecom uplne inom ako superb.To sa neda zmerat centimetrom ani ukazat v porovnavacej tabulke.
Kto to chce porovnavat cez peniaze O.K. superb je dobre auto ale inak sa majitel E triedy nad porovnanim so superbom len pousmeje.
No, dejme si na rozproudění krve malé kontra😒br />
[odkaz] :yes:
[odkaz] 8-s 8-s >😒] :no😒br />
Už se nedivíš, co. Jo, souhlas, u auta je důležitá technika. A pak také to, jak vypadá >😁
BRAVO SUPERB :yes: :-!
[odkaz] :yes:
[odkaz] 8-s 8-s >😒] :no😒br />
Už se nedivíš, co. Jo, souhlas, u auta je důležitá technika. A pak také to, jak vypadá >😁
BRAVO SUPERB :yes: :-!
Tak veru; a malo by to "vypadat" minimalne dostojne.
Preto ti, ktori maju problem so zrakom si vyberu smutny pohrebak [odkaz]
a ostatni radsej kupia ozajstne auto, [odkaz] , nezavisle od nejakeho hykania fešiho na webe alebo pomylenych uvah testera.
Preto ti, ktori maju problem so zrakom si vyberu smutny pohrebak [odkaz]
a ostatni radsej kupia ozajstne auto, [odkaz] , nezavisle od nejakeho hykania fešiho na webe alebo pomylenych uvah testera.
Tento bulvarny casopis by mal uvazovat o zmene mena na AutoVtip, pretoze tolko dristov a nonsensov ako tam, sa tazko inde nachadza.
Ale zase produkuje orgazmicke chvilky pre svojich onanistov, co je vidiet aj v diskusii velkymi pismenami titulkov.
Zhrnutie testu v tlacenej verzii je uplne necakane - Superb ako stara herka vyhral velkym kufrom. No nekup to! aj keby to o rok zhrdzavelo.
Ale zase produkuje orgazmicke chvilky pre svojich onanistov, co je vidiet aj v diskusii velkymi pismenami titulkov.
Zhrnutie testu v tlacenej verzii je uplne necakane - Superb ako stara herka vyhral velkym kufrom. No nekup to! aj keby to o rok zhrdzavelo.