Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Světoví výrobci jděte už do ******
| 7. 5. 2009 09:08
Z tohoto trendu jsem už zhnusen. Skoro všechno co opouští brány automobilek musí mít aspoň malou zmínku o sportovnosti, sportovním zaměření, sportovních vlastnostech, sportovním charakteru.... bla bla bla....
Sport Van...... Jistě, vypadá "dynamicky". 1,6 turbo kamna 66kw, hm... Upravený podvozek....hm. K tomu výkonu asi nezbytnost. Praktická oka pro upevnění nákladu jako samozřejmost... takže to bude přeci jen dodávka.....
Šmarjá, to je hnus.
A do toho nás agentury "oblažili" zprávou o zástavbě nafty do Scirroca. Jestli je to u někoho "normální", tak je to VW. Ale proč si nenechat jako kompromisní "silnou" naftu u Golfu GTD a "šíro" nechat jako ryzí benzínový "univerzální sporťáček".

Tahle "sportovnost" a "sporty trend" v oblasti automobilového průmyslu mi prostě vadí a spousta aut ( díky výrobcům ) si hraje na něco co nejsou. Otázkou je, jestli by bylo ostudou nazývat věci (auta) správnými jmény.
Jasně, chápu. Ekonomická stránka věci. Proč to neprodat, když to zákazník koupí. Byla by ale pro Ford ostuda říct: Tady je malá praktická "dodávka" v "plný palbě" s opti-packetem ?
Byla by pro VW ostuda říct: Jestli chcete za každou cenu silnou naftu, berte G GTD. Scirroco je sportovněji zaměřený model a proto se také nabízí výhradně s našimi výbornými benzínovými motory, které ale umějí býti i úsporné ?
Byla by pro Porsche ostuda říct: My jsme Porsche a opravdu nenabízíme naftové motory ?
A hlavně poškodilo by toto nějak automobilky ? ( snížilo by to z dlouhodobého hlediska prodeje )?
Světoví výrobci jděte už do ******
| 7. 5. 2009 09:29
Snížilo. Nezapomeň že sportovní auto nechce jen ostrej eurodrzek, ale i hošík, kterej zatím volantu vyká a nerozezná čtyřkolku od tříkolky. A o to jde, nabídnout komukoliv POCIT. Není na tom nic špatného. Špatné by bylo, kdyby výrobci rezignovali na uspokojování těch ostrejch eurodrzků a zaměřili se výhradně na ty antoušky... Takže čekej, že za pár let vyjede elektrické geteičko... koupíš si ovšem to, které bude odrážet tvůj naturel. A pak... nemysli, že ostří eurodrzci se rodí jak mravenci. Vzácné zboží. Vetšinou jde o sebezáchovné zbožné přání... Stačí se podívat jak se tu lidé umí rozjíždět na křižovatkách. Co pak s nima v serpentinách ;-)

BRAVO EURODRZEK :yes:
Světoví výrobci jděte už do ******
| 7. 5. 2009 09:35
Ale jo. Já to "trochu přitáhl za vlasy", to uznávám a udělal jsem to tak trochu záměrně. Ale to spojení sport van je na mě už příliš.
Světoví výrobci jděte už do ******
| 7. 5. 2009 09:46
Jistě, nejen u tebe... Když jsem přečetl tvůj (ikonozní)nadpis, nahlas jsem se rozchechtal, to tedy sedlo :-) :yes:
Světoví výrobci jděte už do ******
| 7. 5. 2009 10:12
No když může bejt nazvaný sportovní SUV jako např. BMW X5 M s vlastnostmi tanku, tak proč ne Fiesta bez očních okének pro nejrychlejší rozvoz pizzy? >:D
Světoví výrobci jděte už do ******
| 7. 5. 2009 10:34
Já to taky nemyslel jako kritiku pouze Fordu. To v žádném případě.
Světoví výrobci jděte už do ******
| 7. 5. 2009 10:41
Já to taky tak neberu, ale jak bylo už výše uvedeno, výrobci vše dělají pro svůj zisk a marketing je všemocný, to pak kde kdo propadne iluzi, že si koupil za 300 tis. skoroporsche... K zamyšlení taky je, že je někdo schopnej utratit za sportovní bodykit na auto v nižší střední 50 tis. a má v tom čtyřhrnek objemu 1,4 - samozřejmě bez turba...
Světoví výrobci jděte už do ******
| 7. 5. 2009 10:57
Suhlas... Bohužel.
Světoví výrobci jděte už do ******
neregistrovaný "tomi1289"
| 7. 5. 2009 15:55
tak tak ;-)

je to postavené na hlavu ale vidíš...ľudia to kupujú takže zmysel (zisk) to evidentne má...

Ford Fiesta Sport Van >:D dieselový 66kw motor, miesto okna plech, vzadu nejaká mriežka prosto sport...(už len ťažné a záhradka na strechu) >:D možno sa dočkáme Dacie Logan Pick-up a Logan Van s nejakým "sport" paketom najlepšie v 1,4MPI ten má celých 55kw!!! >:D je to postavené na hlavu... :no:
Avatar - igor77
re:
| 7. 5. 2009 09:12
panenko marija, ty to vidis..?!
Pro zdejsi odborniky
| 7. 5. 2009 16:33
On nenalozeny Sport Van vazi cca +-800 kg, tak ten motor 66 kW prekvapive na takovouto dnes ojedinelou vahu dokaze pomerne hodne. A slovo sportovni je na miste.

Jinak sportovni auto dela hlavne podvozek a brzdy. Fiesta, Transit Sport Van :yes: :yes: :yes: staci mrknou na Top Gear, oba dva realne sportovne jezdi, na rozdil od jinych pokusu konkurece.

Jinak do Fiesty Vanu se dava i 1,2 nebo 1,4.

A do Fiesta Sport Vanu "Pod kapotu tohoto modelu si bude možno vybrat z trojice agregátů: 1,4 litrového čtyřválce s výkonem 70 kW/96 koní, 1,6 l s výkonem 88 kW/120 koní a jeho turbodieslové verze nabízející výkon 66 kW/90 koní."

[odkaz]
Peklo na zemi
| 7. 5. 2009 20:39
Tady jsou myslím velmi vidět stinné stránky nových "sportovně" střižených aut. Zaplachovaná Fiesta, to je opravdu peklo :-O :no: Stejně blbý pocit bych asi měl z Mazdy 2 ... design je zkrátka v jiných variantách nepoužitelný ... sedan, kombi, pickup, van atd... hrůza
Peklo na zemi
| 7. 5. 2009 22:58
Hmm doporucuji co nejdrive [odkaz] , Fiesta vypada velmi dobre i v te Vance nebo sedanu.
Peklo na zemi
| 7. 5. 2009 23:43
Už jsem se lekl, že v tom odkaze bude dobře vypadající Fiesta >:-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku