Novinky

Zpět na článek

Audi A3 Cabriolet: Nová generace oficiálně

12 komentářů

Avatar - PTS
PTS
Pěkný auto a tak modrá je prostě boží! Co se designu týče, tak se mi líbí ta linie co začíná u předního kola a směrem k zadnímu nárazníku, včetně, se zvedá :yes: Šikly by se možná trochu větší koncové svítilny, ale budiž. Ač samo vedení Audi nedávno slíbilo větší odlišení modelů, tak moc píle nevidím. Asi mysleli jen rozlišení řad A, S, RS a Q... Mno což, auta jsou to pohledná a tak nezbývá, než dál je rozeznávat podle stylu LED diod ;-\
_MT_
Mysleli hlavně odlišení sportovních aut, SUV a zbytku.
Avatar - PTS
PTS
Kdyby jsi četl pozorně, našel by jsi, že jsem to psal 😉
_MT_
Rozdělení dle A, Q atd. mi přišlo nešťastné. Zapomněl jsi úplně sportovní auta. S a RS jsou hlavně výkonnější A, neměly by se lišit více než dnes. Jim jde o proporce, tedy chtějí odlišit tři základní řady automobilů. Lépe řečeno, uzpůsobit jazyk každé z nich.
xxxxxx
Já jsem četl asi tak 3-4 roky dozadu že tu masku už pomali opustí audi...nevypadá
Avatar - salamoon
salamoon
to ako vazne? ocelovu strechu nahradilo platno a kabrio je tazsie...ok,platnena strecha ma mechanizmy+zadne veko,ale ja tak....cakal by som,ze kabrio bude jemne lahsie...

btw este BOMBASTICKY USER FRIENDLY DIZAJN tejto stranky v praxi....

v opere,FF,aj IE rovnaky vzhlad... [odkaz]
gil54
Hmotnost u kabrioletu hlavně negativně ovlivňuje nutnost, kvůli tuhosti, dodatečně a dostatečně vyztužovat nosné prvky podvozkové platformy oproti uzavřené karosérii. Materiál potahu střechy u kabrioletů, resp. řešení plátno versus plech, až tak důležitou roli nehraje, pokud se týká hmotnosti.
_MT_
Už jsi někdy viděl kabriolet, který byl lehčí než odpovídající kupé? Střecha auto celkem efektivně vyztužuje, přičemž zároveň plní ochranou funkci při převrácení. Ohromná část z toho (mohl by to být i metrák) jsou dodatečné výztuhy (a to pořád pravděpodobně nedosáhne tuhosti uzavřeného modelu), něco dělá také zpevněný rám čelního okna a vystřelovací oblouky. Samotná střecha s mechanismem váží pár desítek kilogramů. Mohla by být i lehčí než původní pevná. Záleží samozřejmě na použitých materiálech.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nie je ziadnym prekvapenim ze kabrio je tazsie ako kupe.... ono rozdiel v streche je zanedbatelny... podstatnejsie je to ze kabriolet musi mat tuhsi skelet aj v podvozkovej casti aj vobec... pri prevrateni a podobne....

si pozri kabria a kupatka inych znaciek... vzdy je kabrio tazsie ako kupe.... objavil si ameriku >😁 😉

uvediem priklad😒br />
MB E coupe : 1705kg ( 220CDI )
MB E cabrio: 1825kg ( 220CDI )

kabria boli vzdy tazsie... :yes: 😉
Avatar - salamoon
salamoon
nj,o kabria som sa nezaujimal... ale nemyslel som,ze je taky rozdiel medzi de facto 60-70 percentami stresnej kontrukcie a vystuhami... 😄
_MT_
Vem si, že v podobném duchu můžeš vidět i mostní konstrukce. Páka je zkrátka mocný nástroj. Jestli se o tom chceš přesvědčit, vem si papírovou krabici a zkus ji zkroutit, nebo přehnout (neboř stěny, jen za kraje). Pak ji slož na placato a zkus to znovu. Ohromný rozdíl, daný čistě tvarem. Nebo PET lahev. Hliníkové plechovky jsou takhle schopny na sobě unést značnou zátěž. Ale stačí trochu prohnout stěnu a zhroutí se.
xxxxxx
vždyt vypadá jak ostatní audíny 8-s jo je to kabriolet.Ale kdo nekouká po nich pořád,nerozezná jestli právě typ co vidí vyrobili ted anebo před 6ti lety.