Novinky
PTS
12
Já čekal tedy objemnější článek s nějakým závěrem a zhodnocením cesty. To víte, ostatní jsem nečetl a tak jsem doufal ve zrekapitulování 😄
esenbe
15
Neblbni to nejsou škodovky ... tady nebudou tvíty ani nic podobnýho. Naopak ještě napíšeme titulek, který vypadá jako kdyby nedojely poruchou.
PTS
15
Holt titulek je důležitý, táhne... Ale toto zavání bulvarismem.... ;-\
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Michal Stehnij
9
Na jasnovidce si tu hraješ tak akorát ty, tak osedlej své htp a odjeď.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
esenbe
5
Zatímco nadávky a urážky tahá do diskuze zpravidla ten, který má hojnou zásobu argumentů, velký mozek a lepší odpověď ... ehm
tempe73
7
kolik si už měl Mazd ? Ty telátko.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
LudaBaxa
8
Zklidni hormon, burane. Nikdo na ty tvoje komouše není zvědavej.
figurka
1
Uklidni se. :no:
ryccardo
0
blbečka ještě beru, ale proč proboha komunistickej? Jak si na takovou kravinu přišel?
JDM
0
>😁 z odpadu zeměkoule máš auto možná tak ty >😁
esenbe
2
Mno disciplína, kterou ovládá i náš stávající prezident je dost podobná jasnovidectví. Takže na základě předchozích událostí ( Test kterékoliv blbiny a modelu na první stránce plus šílený online tvítink z oktávky a rapida ), dokážu docela přesně uhodnout jak by taková situace mohla vypadat.
pumpkin
2
Máš tam odkazy na články, tak nevidím dôvod to opakovať. Redakcia Auto.cz sa zúčastnila len časti cesty.
6B6
3
A cos chvíli po dojetí čekal?Že auta rozeberou,změří rozměry, určí tolerance, auta zase smontuji a výstaví, a to vše do začátku autosalonu a napíši vyčerpávající technickou zprávu pro par diskutérů tady na tomto webu že jo. No holt Japonci,nestíhaj :-!
PTS
2
Taky by to nebylo špatné >😁 ale spíše jsem měl pocit, že by se hodil výpis zádrhelů či důležitých okamžiků z cest. 😉
_MT_
1
Přestali cestovat před nějakou dobou (místo předali jiné redakci). Takže jsem žádné shrnutí nečekal.
holden_holden
7
nebyly zadrhela tak neni o cem psat. jo o schade by psali ze pri kazdem odbocovani sel naprosto bezchybne sepnout dokonale ergonomicky prepinac blinkru, coz zpusobovalo prerusovane blikani zarovek v naprosto skvostnych svitilnach pripominajicich pristavani vesmirneho plavidla budoucnosti z jine galaxie.
ryccardo
0
a co by na těch novech autech po pouhých 15tkm mělo být k zjišťování? Že je to pořád všechno stejný jako to bylo?
Roupama už nevědí jak oblbnout skomirající Evropskou poptávku po SPALOVACÍCH KRAKSNÁCH a tak dělaj kraviny 😄 😉 😐 ;-\ 😒 😢 😲 :😉 >😁 :-! 8-s >😒] :no:
Vrať se do hrobu :-! .
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Zapomněl jsi zde napsat, jak je Tesla dokonalá 😉
PS: ty tvoje komentáře mají kvalitu půl roku prošlého mléka z Tesca...
PS: ty tvoje komentáře mají kvalitu půl roku prošlého mléka z Tesca...
😄 😄 😉 pro všechny dízláky něco na dobrou noc >😁 [odkaz]
táhni do p........,ty potrate. :no: Tata tě nechce,mama se za tebe stydí,baby na tebe serou,tak tady onanuješ nad Dacií
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ford vyvíjel za x milionů Euro motory EB, takže je asi těžko zahodí a bude využívat Skyactive od Mazdy, byť by to z dlouhodobého hlediska přispělo k vyšší spolehlivosti jeho vozů, ale nečekám, že ty to pochopíš, tak můžeš žít dál v zajetí utopenců a plzeňského, dál Tvé kognitivní schopnosti zřejmě dál nesahají. Pokud se nemýlím, tak spolupráce Mazdy a Fordu skončila minulou generací Rangeru, ale nebudu očekávat, že jedinec jako ty by si snad hledal nějaké informace.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
co je s pivem z polska?@uraji dotoho nebo co?ne že bych neznal aspon 15 lepšých piv než je plzenskej at dělaj treba v afganistanu ,..jen se ptám.
Ford prodával velkou část ( myslím, že celý ne, ale 100% už si nejsem jist ) svého podílu z téhož důvodu, jako se zbavoval PAG, nebo-li potřeboval peníze ... Je na tom něco nejasné ???
Ford mal v Mazde cca 33.3% podiel, kontrolny share, ale nikdy nebol majitelom Mazdy (v pripade Volva bol 100% majitelom).
Ked potreboval cash, predal co sa dalo, podiel postupne znizoval, dnes uz navlastni ani akciu.
Ked potreboval cash, predal co sa dalo, podiel postupne znizoval, dnes uz navlastni ani akciu.
Nikde jsem nepsal, že Ford byl majitelem Mazdy, a to, že prodával pouze svůj podíl, jsem uvedl - jesli si nějaké procento ponechal, nebo prodal vše nevím ...
Další Fordův prodej - PAG - byl zmíněn pouze co by argument k tvrzení, že jistého času prostě automobilka za každou cenu potřebovala peníze -> záměrně nebyl uveden fakt jeho procentuálního podílu. Myslím, že vše bylo naprosto zřejmé ...
U Mazdy jsem předpokládal cca 27-29 % ( jak bylo uvedeno, nebyl jsem si jistý ) , díky za upřesnění ...
Další Fordův prodej - PAG - byl zmíněn pouze co by argument k tvrzení, že jistého času prostě automobilka za každou cenu potřebovala peníze -> záměrně nebyl uveden fakt jeho procentuálního podílu. Myslím, že vše bylo naprosto zřejmé ...
U Mazdy jsem předpokládal cca 27-29 % ( jak bylo uvedeno, nebyl jsem si jistý ) , díky za upřesnění ...
Příčina zastavení na hranicích Běloruska je jednoduchá... Posádkám těch dvou vozů patrně chyběla základní výbava na tyto celnice - obálka se smajlíkem a několika desítkami eur pro rychlejší odbavení... Není výjimkou, že na této hranici se zastaví kamiony i na 14 a více dní, pokud řidič není patřičně vybaven...
Tím ovšem nechci říct, že ostatní posádky vybaveny byly, ale ze zkušenosti vím, jak to na těchto trasách chodí (naše firma se orientuje směr východ).
Tím ovšem nechci říct, že ostatní posádky vybaveny byly, ale ze zkušenosti vím, jak to na těchto trasách chodí (naše firma se orientuje směr východ).