Mno disciplína, kterou ovládá i náš stávající prezident je dost podobná jasnovidectví. Takže na základě předchozích událostí ( Test kterékoliv blbiny a modelu na první stránce plus šílený online tvítink z oktávky a rapida ), dokážu docela přesně uhodnout jak by taková situace mohla vypadat.
A cos chvíli po dojetí čekal?Že auta rozeberou,změří rozměry, určí tolerance, auta zase smontuji a výstaví, a to vše do začátku autosalonu a napíši vyčerpávající technickou zprávu pro par diskutérů tady na tomto webu že jo. No holt Japonci,nestíhaj :-!
nebyly zadrhela tak neni o cem psat. jo o schade by psali ze pri kazdem odbocovani sel naprosto bezchybne sepnout dokonale ergonomicky prepinac blinkru, coz zpusobovalo prerusovane blikani zarovek v naprosto skvostnych svitilnach pripominajicich pristavani vesmirneho plavidla budoucnosti z jine galaxie.
Roupama už nevědí jak oblbnout skomirající Evropskou poptávku po SPALOVACÍCH KRAKSNÁCH a tak dělaj kraviny :-);-):-| ;-\ :-(:'-(:-O:*) >:D:-!8-s >:-[]:no:
je neuveriteľné, aký má ten 60 rokov starý diesel pravidelný voľnobeh, to sa dnes u benzínov pri lambda sonde a katalyzátore po pár rokoch asi nepodarí, a u TSI tie otáčky rozkolíše reťaz a napínák ;-) . Je vidieť, že diesel miluješ a nie je čo riešiť :yes: >:-[]
Ford vyvíjel za x milionů Euro motory EB, takže je asi těžko zahodí a bude využívat Skyactive od Mazdy, byť by to z dlouhodobého hlediska přispělo k vyšší spolehlivosti jeho vozů, ale nečekám, že ty to pochopíš, tak můžeš žít dál v zajetí utopenců a plzeňského, dál Tvé kognitivní schopnosti zřejmě dál nesahají. Pokud se nemýlím, tak spolupráce Mazdy a Fordu skončila minulou generací Rangeru, ale nebudu očekávat, že jedinec jako ty by si snad hledal nějaké informace.
Ford prodával velkou část ( myslím, že celý ne, ale 100% už si nejsem jist ) svého podílu z téhož důvodu, jako se zbavoval PAG, nebo-li potřeboval peníze ... Je na tom něco nejasné ???
Nikde jsem nepsal, že Ford byl majitelem Mazdy, a to, že prodával pouze svůj podíl, jsem uvedl - jesli si nějaké procento ponechal, nebo prodal vše nevím ...
Další Fordův prodej - PAG - byl zmíněn pouze co by argument k tvrzení, že jistého času prostě automobilka za každou cenu potřebovala peníze -> záměrně nebyl uveden fakt jeho procentuálního podílu. Myslím, že vše bylo naprosto zřejmé ...
U Mazdy jsem předpokládal cca 27-29 % ( jak bylo uvedeno, nebyl jsem si jistý ) , díky za upřesnění ...
Příčina zastavení na hranicích Běloruska je jednoduchá... Posádkám těch dvou vozů patrně chyběla základní výbava na tyto celnice - obálka se smajlíkem a několika desítkami eur pro rychlejší odbavení... Není výjimkou, že na této hranici se zastaví kamiony i na 14 a více dní, pokud řidič není patřičně vybaven...
Tím ovšem nechci říct, že ostatní posádky vybaveny byly, ale ze zkušenosti vím, jak to na těchto trasách chodí (naše firma se orientuje směr východ).
Kdybys měl ty nebo ten nad tebou skutečně zkušenost s tím, jak to chodí v Bělorusku, potažmo na jeho hranicích, nikdy byste podobnou pitomost ve smyslu běloruský celník-úplatek nenapsali.