Frankfurt 2013
Přihlásit pro přidání komentáře
curwasportiva
Podobnost čistě náhodná??? No každopádně, když sem ho poprvé potkal, tak sem se docela lekl, že Dacia e😜andovala už i za oceán >😒]
[odkaz]
[odkaz]
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Podoba? Kde? V tom, že světla jsou napojena na masku a že jsou hranatá? Neblázni. Dacia má v dnešních dnech celkem svébytný design. 😉 I když musím uznat, že třeba nový Logan/Sandero s tím výliskem pod značkou připomíná Seat - [odkaz] [odkaz] Tyto podobné rysy jsou ale problémem skoro všech dnešních aut ;-\
To bude jen výsledek evoluce toho výchozího fordu. Ale ten, kdo kreslil dustera, toho Lincolna beztak nikdy neviděl. 😄
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
brano77
Ja by som ju dal vodorovne za riadiacu paku, ved naco sa pozerat na cestu pri soferovani...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A když pojedu krokem v lese, tak budu potřebovat navigaci..
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Do lesa jezdím do svého pro dříví a tam navigaci nepotřebuju. Ale to ty neznáš, ty prostě jen .. kecáš a kecáš.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
>😁 Lidi, který dělají bordel v lese "pro zábavu" bych vyhnal. Plašíte zvěř a ničíte lesy. Já mam zábavy dost, na pivo(na rozdíl od tebe) chodím. To ty si kupuješ lahváče, nedavno si tu vykřikoval, že takhle šetříš :-! Jinak nejsem líný člověk, nezajímá mě jeslti druzí makají nebo ne. Ty makáš podle druhých? To se asi nikam nedostaneš. A proč bych počítal, kolik stojí pila, benzín, olej? Já nemusim počítat každou korunu, dělám to pro sebe a pro svuj dobrý pocit..
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ty si neskutečně omezenej člověk 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A to si myslis, ze to drevo z lesa mu zabere vsechen volny cas? >😁
A abych Te uklidnil na chalupe topim elektrinou a v byte mam dalkove vytapeni 😉
A abych Te uklidnil na chalupe topim elektrinou a v byte mam dalkove vytapeni 😉
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nevim jestli je stesti topit elektrinou 😉
Pred par lety jsem se bavil s moji znamou mimojine o topeni a dozvedel jsem se, ze uz tehdy platila za plyn rocne 130 tisic, kolik plati ted si ani netroufam odhadovat.
Pred par lety jsem se bavil s moji znamou mimojine o topeni a dozvedel jsem se, ze uz tehdy platila za plyn rocne 130 tisic, kolik plati ted si ani netroufam odhadovat.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Takže je to celé jen o tom, že se ti nechce dělat a si línej.. To si měl říct na začátku.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
GTI
U aut, ostatně tak jako i u jiného konzumního zboží platí už poměrně dlouhou dobu jedno zlaté pravidlo - Kolik platíš, tolik dostáváš. Je to zajímavé, ale i přes více, jak dvacet let urputného budování kapitalismu v Česku, je stále dost těch, co se domnívají, že je to obráceně. Píši to proto, aby zde naivistické adorace nevytlačily realismus garáže.
Ano, velebme Dacii, za to, za co velebení zaslouží - za výrobu modelu, obsazujícího spodní kvalitativní patro třídy (segmentu), neboť tím rozšiřuje možnosti. Osobně oceňuji sympatičnost karoserie, pro jisté sociální vrstvy zřetelně přijatelnou a silně motivující cenu, a v neposlední řadě i vyšší míru bezpečnosti, danou stavbou karoserie.
Teď už jde jenom o to, jestli si Dustera koupit musíš, chceš, nemusíš, nebo nechceš... :-!
Ano, velebme Dacii, za to, za co velebení zaslouží - za výrobu modelu, obsazujícího spodní kvalitativní patro třídy (segmentu), neboť tím rozšiřuje možnosti. Osobně oceňuji sympatičnost karoserie, pro jisté sociální vrstvy zřetelně přijatelnou a silně motivující cenu, a v neposlední řadě i vyšší míru bezpečnosti, danou stavbou karoserie.
Teď už jde jenom o to, jestli si Dustera koupit musíš, chceš, nemusíš, nebo nechceš... :-!
Upřímně jsem od tebe čekal kritičtější slova... :-!
Výraznější kritičnost je na místě ve středu pole, nikoliv na jeho konci. Tedy... na obou koncích. Uznávám, že v těchto dvou případech jsou ovšem přístupy ke kritičnosti ze své podstaty jaksi... jiné. Zásadně jiné 😄
ičko
Držím palce značke Dacia. Vyrába autá aj pre takých ludí ktorí si chcú kúpiť nové autíčko v záruke a nezarábajú tolko aby si mohli kúpiť "značku".
kosmonaut
Duster je od startu zvenku krásné auto. Takhle bych si představoval (z lepším vnitřkem) Koleos. Duster :yes:
Jak rika muj kolega, je to pekne auto. Ma 25 let starou Jettu na kterou neda dopustit, Fabii kterou zdedil a na uctu se mu vali par set tisic urcite, jak ho znam. Kdyby nedavno nezdedil tu zanovni fabku, nejspis by do toho Dustera sel.
Kentaurek
Musím uznat, že pokrok tu je vidět oproti předchozí verzi. Ale pořád v interiéru chybí jakýkoliv nápad. Pořád z toho mám pocit, že designer se podíval na chvíli z okna, podloubal se v nose a řekl si, že sem dáme ovládání klimatizace a sem třeba navigaci a přibalíme pár pochromovaných plastů, které budou budit dojem dražšího auta. Kvalitu materiálů z fotek těžko posoudit, ale jen to, že je na první pohled vidět obrys trhacího airbagu u spolujezdce o něčem svědčí. Na druhou stranu kvalita odpovídá ceně, takže nač si stěžovat.
Kentaurek: Podle mě dizajnér Dacie dělá to co mu říká vedení,jako u škodovky.Takže vela věcí jsou daný a zůstává malej prostor pro nápady.... Taky třeba říct že zmeny ve tvarech at ext, nebo v interiéru se hlídá hodně,i ztoho pohledu aby nebylo potřeba víc materiálu.Pro predstavu tam kde na nečem firma může ušetřit 0.007 eur za kus,i to udělá(BMW)
adamzprahy
Konečně dorazil tolik potřebný nový interiér, za mě slabina Dustera od začátku prodejů. Pokud vylepšili odhlučnění a přidají 1.2tce nemám co dodat 😄 :yes: :yes:
ozawasan
A hlavně se nad ostatní nepovyšuj...... pamatujete tu pohádku? A tak je to i s Dusterem - ne on se nemusí povyšovat a hlavně - ani ponižovat. Je prostě tím, čím je. Je skvělým "entry" modelem 4x4 pro ty, kteří si chtějí pořídit "něco takového" a prostě - a to si přiznejme - nemají na to, pořídit si auto za třičtvtě mega výš. Stejně tak, jako svým způsobem nechápu ty, kteří si Dustera koupí a hrají si na to, že kdyby chtěli mohli si pořídit Land Cruisera, ale chtěli zrovna Dustera, protože se jim líbil a je takový a takový..... Tak stejně tak nechápu ty, kteří prostě měli to štěstí, um a cokoliv dosadíte, tak se Dusteru smějí, "protože je pro socky". To je spíš o vnitřním "nastavení" jednotlivců, než o autech.
Pokud chcete dobré auto, odpovídající své cenové kategorii a podmínkám, pro něž vznikal - je Duster super volba. Pokud chcete, aby sousedům spadla čelist a největším terénem je pro Vás zpomalovací práh u hypáče - pořiďte si od Turků za rohem olítaný eMko......
Pokud chcete dobré auto, odpovídající své cenové kategorii a podmínkám, pro něž vznikal - je Duster super volba. Pokud chcete, aby sousedům spadla čelist a největším terénem je pro Vás zpomalovací práh u hypáče - pořiďte si od Turků za rohem olítaný eMko......
xxxxxx
Se smeju nad někteřím tady jak oddůvodnují proč nekoupit tohle a radši.Píšou tady a4,fabie,leon,atd... jeden dokonce začne porovnavat sandero s yetim.....
.
Já si myslím,že tohle je SUV,a teda kdo chce hatchback a pod,nebude pokukovat po SUV.Je to tak?Je.Mezi ně nestratí,naopak tam kde lidi nemají hodně penez(jako i česká republika pokud dobře vím jelikož tady žiju),je velmi dobrá volba.Doporučuju taky lehnout pod BMW X3 první serie a na nápravě vyhledat štítek ,,made in romania,, protože tam je.Takže takhle.
A ještě neco: Spousta lidí tady říká na spousta moderních áut jaký jsou oničem,trapas,atd,a přitom i tak že mají na lepší,jezdí Felíciou.Takže doma stačí i horší,v diskuzích ale vše šlapou do země.
.
Já si myslím,že tohle je SUV,a teda kdo chce hatchback a pod,nebude pokukovat po SUV.Je to tak?Je.Mezi ně nestratí,naopak tam kde lidi nemají hodně penez(jako i česká republika pokud dobře vím jelikož tady žiju),je velmi dobrá volba.Doporučuju taky lehnout pod BMW X3 první serie a na nápravě vyhledat štítek ,,made in romania,, protože tam je.Takže takhle.
A ještě neco: Spousta lidí tady říká na spousta moderních áut jaký jsou oničem,trapas,atd,a přitom i tak že mají na lepší,jezdí Felíciou.Takže doma stačí i horší,v diskuzích ale vše šlapou do země.
Je to tak.
V diskusii na auto.cz som si zvykol, ze tu prispievaju ludia, co ak aj vlastnia auta, su to Fabie, vytunovane 10 rocne audi ci oktavia po rodicoch. Cest vynimkam.
To, ze kopec ludi co tu pise chodilo tak do skolky, ked ja som pisal o autach do medii ani nehovorim. Ale, dolezity je vykon, makke plasty a vecna tema skoda/ korejci a ti druhi...
V diskusii na auto.cz som si zvykol, ze tu prispievaju ludia, co ak aj vlastnia auta, su to Fabie, vytunovane 10 rocne audi ci oktavia po rodicoch. Cest vynimkam.
To, ze kopec ludi co tu pise chodilo tak do skolky, ked ja som pisal o autach do medii ani nehovorim. Ale, dolezity je vykon, makke plasty a vecna tema skoda/ korejci a ti druhi...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr: máš pravdu,můžou i ti koupit SUV.Osobně taky v minulosti jsem rozmýšlal jestli HB nebo Combík,a nakonec jsme si koupil MPV.(MPV umírá.Mín plechu než SUV,tím pádem lehčí,nemusí být nafouklej teda ukázat víc než umí,kvůli tomu stačí i menší kola protože i stím vypadá dobře,takže tam atky ušetří člověk.....ale móda je móda,takže SUV frčí)...
Já sem jen poukazoval nato,že okamžitě chtějí někteří objektívně porovnat s HB,sedan,atd kterí jsou jasně pohodlnejší,jistejší v provozu,atd,přitom je na trhu SX4,Kuga,a vela podobných,a o těch ani zmínka.To poukazuje nato že spíš šlo o pohrdání Dacie
Já sem jen poukazoval nato,že okamžitě chtějí někteří objektívně porovnat s HB,sedan,atd kterí jsou jasně pohodlnejší,jistejší v provozu,atd,přitom je na trhu SX4,Kuga,a vela podobných,a o těch ani zmínka.To poukazuje nato že spíš šlo o pohrdání Dacie
ras100a
"Nový" Duster opeknel a hlavne interier je "dospelejší"(viac sa podobá na auto).Uvažovať o ňom budú: a). majitelia Nív (lesáci,poľovníci,poľnohospodári)
b).tí čo chcú iné auto ako má sused
c).tí čo hľadajú druhé auto do rodiny (pre dcéru,manželku,milenku) predsa nedajú im do ruky svoj lexus.
d). vidiečania,lebo aj do lesa ,aj do kostola.
e). na viac hriechov sa nepamätám
U mňa nakoniec vyhralo Stepway, a). do poľa a ani do lesa nechodím b).nezaslúžia si,jedna sa vyhovára na druhú d). bývam v meste
a hlavne Duster mi nevojde do garáže. >😁
b).tí čo chcú iné auto ako má sused
c).tí čo hľadajú druhé auto do rodiny (pre dcéru,manželku,milenku) predsa nedajú im do ruky svoj lexus.
d). vidiečania,lebo aj do lesa ,aj do kostola.
e). na viac hriechov sa nepamätám
U mňa nakoniec vyhralo Stepway, a). do poľa a ani do lesa nechodím b).nezaslúžia si,jedna sa vyhovára na druhú d). bývam v meste
a hlavne Duster mi nevojde do garáže. >😁
nahodou sandero je hezčší než fabie 2 (když už ti vojde do garáže 😄 ) .... interier nic moc,ale od malých aut podle mě se očekává spíš hravost lehkost,než pocit že musíš tam sedět minimálně v kravatě
chetoos
Dacia Duster, se stala v době svého vzniku bestselerem. Už při představení nestíhala rumunská továrna tyto vozy vyrábět. Modernizovaný model Duster, bude ještě úspěšnější než předchozí vydání vozu. maska je mnohem uhlazenější, ale nechybí ji určitá dravost, což už terénního vozu nesmí chybět. Led světla přidávají na originalitě a vůz vypadá opravdu moderně. I interiér doznal pár dobrých změn. Když k výborně jezdícímu vozu přidáme moderní a svěží desing, je tady nejlepší SUV na trhu. navíc ta cena, je opravdu lákavá. :yes: Dacia má můj obdiv
Ale neodpustím si to. Tento jemný FL mi přijde daleko povedenější než ten radikální u Yetiho. 😉
A to nejsou jen zadní lemy blatníků, na které sice svolávačka byla, ale řešení korozi jen mírně oddálilo... Dacie prostě hnijou, stačí se podívat na starší Dacii co už má něco najeto a chytá korozi všude - povrchová koroze, nápravy,... Dacia je auto na 10 let. To není špatné za tu cenu, ale koncernwágen vydrží klidně 20. A to je pro člověka co má hluboko do kapsy, sakra rozdíl.
Dacia jako ojetina vůbec nemá smysl (jedině jako lehce jetá). A jako nový vůz? Ano, umím si představit koupi Dacie, hlavně toho Dusteru. Servis SUVčka totiž často znamená vyslolení brutální rakety...
Pokud ale chci běžný rodinný vůz, asi bych za stejnou cenu vždy skončil v bazaru. Ono přecijen jezdit v Golfu V nebo v Sanderu je o něčem jiném. A koncernwágeny se dají servisovat mimo autorizáky za rozumný peníz :-!
Octavie, Golfy, Toleda, Leony ... to jsou vozy, které nemají sebemenší problémy s životností podvozkových dílů a dají se servisovat levně (v rámci možností). A pokud člověk vybere zachovalý kus s 1,4, 1,6 MPI či 1,9 TDI, tak bude jezdit nesrovnatelně pohodlněji než v Dacii ale hlavně nebude mít problém s životností. Antikorozní ochrana je na vysoké úrovni a při nezanedbané údržbě 10-letý kus o rzi ani neslyšel...
Za 120 vyberu ojetinu, dalších 60 nechám na servis. Celkem 180.
Dacia je bezpochyby lepší volbou pro toho, pro kterého je auto "věc se 4 kolama" a vůbec neví.
Ale s toledem II je bratranec spokojený taky, jen mu občas blbne právě ASR a climatronic.
Mozna jeste pochopim Duster jako auto do lesa, ale mit na bezne jezdeni pro rodinu auo, ktere je bezpecnosti deset a vice let za zbytkem pelotonu je v dnesni dobe ponekud neprozirave.
Opravdove deset let stare ojetiny beznych aut stoji polovinu toho co Dacie, takze to nema smysl porovnavat.
A když už takovou ojetinu za takové peníze, tak se lépe jeví lovit mimo koncern, třeba Volvo S40/V50 nebo třeba Toyota Corolla Verso.
Dacia nemá vyloženě špatnou bezpečnost a porovnávat se starou Lagunou není objektivní. Jednak ta Laguna stanovila měřítka a byla tím nejbezpečnějším. Navíc nelze porovnávat bezpečnost nového a ojetého. Nevíš, co se s ojetinou dělo (byla bouraná?), a i kdyby byla ojetina necinklá, pak vlastnosti prostě nebudou na úrovni nového vozu. Navíc výsledky z NCAP (podle čeho jinak porovnávat tu bezpečnost, že) nejsou poměřitelné, protože metodika se několikrát měnila! Dnešní výsledek Sandera 3* (nebo kolik má) by před 7 lety znamenala třeba 4*...
Metodika testu je stale stejna a porovnatelna, meni se pouze hodnoceni. Takze se staci oprostit od hvezdicek a zamerit se na barvicky panacku a ty jsou u Dacii v barvach dnes uz skoro nevidanych. Tmave hneda nebo dokonce cervena uz dneska fakt neni bezna barva u konkurence.
Sandero je v kategorii fabia2.
Hlavne ze mate plnu hubu toho ze sa nevyrovna ani fabii1 ale ked sa to hodi tak sa bude provnavat rovno s jeti. Preco si rovno nevytiahol 7ckoveho bavoraka?
Takze ked uz vhces spominat blaboly tak sa kukni do zrkadla. Tam bude stat jeden velky blabol.
A jen tak mimochodem😒br />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Opravdu má Dacia "tragický" výsledek >😁 >😁 >😒]
Ty odkazy jsou usmevne, ano Dacie z roku 2013 dokazala prekonat v bezpecnosti Skodovku modeloveho roku 1998. Uzasne za patnact let vyvoje se jim to opravdu podarilo. 😄
Jaguar XF je o pet let starsi model nez Sandero a navic slo tehdy o nejvetsi propadak v dejinach testovani. Osobne si myslim, ze kdyby podobny vysledek v tom roce mela nejaka nemecka znacka, tak by to auto proste stahla z trhu a predelala ho pred dalsim prodejem, protoze by si nemohla neco podobneho dovolit. Jaguar ovsem nema moc na vyber, on tech modelu zas tolik nema, tak se prodava i s timhle handicupem a ceka na dalsi model, ktery se snad povede lepe.
To co jsem psal ovsem ja je neco jineho a sice, ze Dacia ma konzistentne jako celek napric svym prodejnim portfoliem nejhorsi vysledky crash testu ze vsech znacek co se v EU prodava. Nikdo jiny nema na trhu porfolio ve kterem by chybel model s petihvezdickovym hodnoceni, nikdo nenabizi standardni auta se tremi hvezdickami.
Ano, nedošlo ke zvýšení nárazové rychlosti, ale ke změně metodiky, což ale na věci nic nemění. 4* v roce 2001 a 4* v roce 2013 jsou prostě nesouměřitelné a to je to podstatné.
Jaguar XF je jen okrajovou záležitostí a i kdyby to byl propadák, tak bezpečnost Sandera na úrovni Jaguaru XF prostě není špatnou vizitkou >😒]
Mimochodem, nárazová rychlost byla opravdu zvýšena, z 56 km/h (zákon) na 64 km/h (Euro NCAP). Nebyla tedy zvýšena v průběhu NCAP ale už na jejím počátku vůči zákonem stanovené hodnotě, to je však jediná nepřesnost, kterou jsem uvedl :-!
A jestli nejsi schopen pochopit, že jsem uznal, že k navýšení rychlosti v rámci metodiky NCAP opravdu nedošlo, pak to musíš mít v životě velmi těžké 8-s
jinak ja za auto dal 165 tisíc a dalších cca do 200 celkove aby bylo v prvotridnim stavu, a mel jsem 2 komplet sady kol, zima a leto, a odvděčilo se me 5 lety kdy me nenechalo ani jednou ve stychu i za podmínek kdy sousedi nemohli nastartovat, a nebojim se ze pokud vydrzim a nepřesedlám do A8, tak me ještě 2-4 roky stejne bezproblemove bude slouzit, coz je u dnesnich modernoch novich aut většinou nerealne (výjimky se najdou) 😄