Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Modernizovaná Dacia Duster ukázala svůj upravený interiér

Exteriér faceliftovaného rumunského SUV Dacia Duster byl prezentován již dříve. Nyní následuje představení jeho kabiny.
Zpět na článek
8. 9. 2013 09:09
8. 9. 2013 09:06
8. 9. 2013 09:03
8. 9. 2013 09:57
8. 9. 2013 10:51
8. 9. 2013 18:51
8. 9. 2013 12:00
8. 9. 2013 13:27
8. 9. 2013 16:58
8. 9. 2013 19:38
8. 9. 2013 21:05
8. 9. 2013 22:05
18. 9. 2013 08:12
Avatar - PTS
8. 9. 2013 08:42
Nezbývá než dát palec nahoru
Dacia za tu cenu nabízí odpovídající vůz. Interiér tedy strochý a účelný, což nemusí být na škodu. Z venku Duster dospěl a vypadá jako správný "zálesák". :yes: Pro někoho, kdo většinu času stráví na stavbě nebo v lese je to ideální volba. Kde jsou ty časy, kdy mít Dacii byla ostuda [odkaz]

Ale neodpustím si to. Tento jemný FL mi přijde daleko povedenější než ten radikální u Yetiho. ;-)
Rozbalit vlákno
51
8. 9. 2013 08:55
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Proč by měl být logan pro ostudu? Zejména těm, co jej koupili nového, patří palec nahoru - 1) koupili nové auto a ne nějakou pofidérní ojetou plečku, 2) logan je jednoduché a robustní auto (i to se cení, proto to není ani nejhorší ojetina) a 3) umožnili renesanci značky, jinak by tu ten duster nikdy nebyl.
Avatar - PTS
8. 9. 2013 08:58
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
V dnešních dnech už je Dacia plnohodnotnou značkou, to uznávám. Ty, kteří si původní Logan (viz odkaz) koupili, obdivuju... sám bych si to koupit netroufl, to bych šel radši do té "pofidérní ojeté plečky" :-)
8. 9. 2013 09:07
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Tak ti doporučuju nasadit na krk to, čemu se říká hlava, do ní vložit mozek a pak se s tím loganem projet. :-) Ono totiž na takové rozbité venkovské cesty II. a III. třídy není moc aut, které by si vesničan mohl koupit a mít jistotu, že mu nějakou dobu vydrží a že mu to během záruky spraví autorizák, po záruce Franta nebo samodomo. Nemají se tam třeba jak uklepat čidla kde čeho (protože tam nejsou), podvozek netrpí a nečeká novou dálnici apod. Měl jsem logan před 4 lety půjčený a nechal ve mně velmi dobrý dojem (aneb za tu cenu to byl dobrý kočár). Například jako náhrada za felicii to byla 10x lepší volba než volítaná, zbořená mrcha z Německa.
Avatar - PTS
8. 9. 2013 09:11
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Však ano, jednoduchost a robustnost Dacií uznávám, proto ji také mám rád ;-) Já jsem narážel jen na to, že první kusy byly prostě nevychytané a chtělo to čas na zlepšení :-)
8. 9. 2013 09:18
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Vedle si můžeš přečíst, jak vychytanou klimatizaci má golf. U auta, kterého se vyrobilo za 40 let miliony kusů, zajímavý jev... Ale není to nic, co by servis nevyřešil, a totéž platí i pro logan. Proto když přišli na problém s možnou korozí lemů, bezplatná svolávačka platila i na auta, která již byla po záruce.
Avatar - rohYpnol
8. 9. 2013 09:43
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
To sice souhlas, ale problém Dacie je KOROZE. K čemu je ti levný vůz s jednoduchou technikou, když začne hnít?

A to nejsou jen zadní lemy blatníků, na které sice svolávačka byla, ale řešení korozi jen mírně oddálilo... Dacie prostě hnijou, stačí se podívat na starší Dacii co už má něco najeto a chytá korozi všude - povrchová koroze, nápravy,... Dacia je auto na 10 let. To není špatné za tu cenu, ale koncernwágen vydrží klidně 20. A to je pro člověka co má hluboko do kapsy, sakra rozdíl.

Dacia jako ojetina vůbec nemá smysl (jedině jako lehce jetá). A jako nový vůz? Ano, umím si představit koupi Dacie, hlavně toho Dusteru. Servis SUVčka totiž často znamená vyslolení brutální rakety...

Pokud ale chci běžný rodinný vůz, asi bych za stejnou cenu vždy skončil v bazaru. Ono přecijen jezdit v Golfu V nebo v Sanderu je o něčem jiném. A koncernwágeny se dají servisovat mimo autorizáky za rozumný peníz :-!
8. 9. 2013 11:04
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Staré koncernwágeny možná (bratrancovo toledo I 1.9 D po FL je skutečně nesmrtelné auto, až na to, že je mu dnes vidět skrz podlahu á la Flinstoneovi, a pro spokojenost si koupil ještě toledo II 1.9 TDI r. 2002), ale při volbě 5letý koncern vs. nová dačka je IMHO (ale skutečně IMHO, nikomu to necpu) lepší volba nová dačka (už kvůli tomu, že je stavěná na rozbité rumunské a nikoliv kvalitní německé cesty). Tvrdím, že na takové Vysočině, kde jsou lidi za práci obecně a nosí domu 8-10 tisíc čistého, je lepší volba koupit novou dačku než čekat, kdy na ojetině budou muset vyměnit to či tamto, protože ani koncernwágeny nejsou bezúdržbové a ty cesty necesty jim ke spolehlivosti nepomohou (viz starší passaty, kde se hliníkové komponenty následně měnily za ocelové).
Avatar - rohYpnol
8. 9. 2013 11:21
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Tak to zas nebudu souhlasit. Ten, kdo domů donese 10 čistého a bude vybírat olítaného Pašíka, bude poněkud smyslů zbavený.
Octavie, Golfy, Toleda, Leony ... to jsou vozy, které nemají sebemenší problémy s životností podvozkových dílů a dají se servisovat levně (v rámci možností). A pokud člověk vybere zachovalý kus s 1,4, 1,6 MPI či 1,9 TDI, tak bude jezdit nesrovnatelně pohodlněji než v Dacii ale hlavně nebude mít problém s životností. Antikorozní ochrana je na vysoké úrovni a při nezanedbané údržbě 10-letý kus o rzi ani neslyšel...
Za 120 vyberu ojetinu, dalších 60 nechám na servis. Celkem 180.
Dacia je bezpochyby lepší volbou pro toho, pro kterého je auto "věc se 4 kolama" a vůbec neví.
8. 9. 2013 11:37
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Přijeď se k nám do firmy podívat, jak jsou na tom s "nekorozí" 2-5leté O I Tour s nájezdem 100-145 000 km. O životnosti nemluvě. Buď ty toury každým rokem více a více šidili a je lepší koupit původní O I, než naběhla druhá generace, nebo nám dodali nějaké zmetky. :-)

Ale s toledem II je bratranec spokojený taky, jen mu občas blbne právě ASR a climatronic.
Avatar - rohYpnol
8. 9. 2013 11:42
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Samozřejmě že Toury šidili. Potvrdili mi to i prodejci, byť samozřejmě nepřímo. No a člověk má taky oči, tak vidí, jak je to vyrobené (=odrbané). Někde tu cenu prostě srazit museli...
Avatar - Hafol
8. 9. 2013 11:20
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Také tu korozi pozoruji, pokud stále nezinkují, tak to není dobrá koupě. Auto které bude reznout jako Felicia je koupě v nouzi.
8. 9. 2013 11:52
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
od 2012 je vše pozink - [odkaz]
Avatar - Hafol
8. 9. 2013 12:40
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Výborně a to se týká konečně už všech modelů? :yes:
8. 9. 2013 14:32
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
ano (alespoň dle dostupných informací) :-)
8. 9. 2013 10:22
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Ten vesnican z te sve prakticke volby bude mit radost jen do te doby nez ho z vedlejsi sestreli nejaky diskotekovy borecek s hladinkou (na silnicich 2. a 3. tridy bezny jev) a on najednou zjisti, ze mu umrelo decko nebo naopak s deckama zustal sam, protoze si nepriplatil par kacek na Renault Clio ze ktereho by po podobne srazce odesli vsichni po svych.
Mozna jeste pochopim Duster jako auto do lesa, ale mit na bezne jezdeni pro rodinu auo, ktere je bezpecnosti deset a vice let za zbytkem pelotonu je v dnesni dobe ponekud neprozirave.
Avatar - rohYpnol
8. 9. 2013 10:29
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Blbost. Stejně by vybíral mezi 10-letými ojetinami, kde navíc je nejistota, v jakém že stavu vůz vlastně je, kastle už nemá původní vlastnosti tak jak tak, airbagy by měly být vyměněny atp. Dacia nemá bezpečnost horší než 10 let staý bazarwágen, tak tu nekecej nesmysly :no:
8. 9. 2013 10:43
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Aktualni Dacie ma stale horsi bezpecnost nez trinact let stara Laguna to pro zacatek. A navic v cene nove Dacie neni "10 let staý bazarwágen", ale mraky dvou triletych ojetin v nizsi stredni tride s uplne jinou urovni bezpecnosti.
8. 9. 2013 11:03
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Ale to porovnáváš nový s novým. Po deseti letech provozu bude bezpečnost kdo ví kde. To jen k bezpečnosti, co za ty peníze koupíš, je diskuze jiná (a souhlasím, že desetileté ojetiny nejsou jedinou možností).
8. 9. 2013 11:12
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Prave ze porovnavam moznosti financne srovnatelne. Pokud mluvis o deset let stare ojetine za stejnou cenu, tak se dostavame na nejake Audi A8 ci Mercedes S a to jsou samozrejme nesmyslna auta pro bezneho uzivatele. V ramci stejnych penez se da sehnat dva maximalne tri roky stara nizsi stredni trida, ktera bude stale dostatecne zanovni na to, aby Dacii nakopala zadek ve vsech ohledech.
Opravdove deset let stare ojetiny beznych aut stoji polovinu toho co Dacie, takze to nema smysl porovnavat.
8. 9. 2013 11:28
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
9-11leté koncernwágeny v ceně 150-170 000: A3, A4, A6, A8, S3, S6 a TT; alhambra, altea, leon, fabka I (!), o I a pár O II, superb I, golf V, passat, phaeton, sharan, new beatle, touran. Pak samozřejmě BMW od jedničky po sedmičky, tak samo medvídci. Nutno ale říci, že těch největších aut je za ty peníze pomálu.

A když už takovou ojetinu za takové peníze, tak se lépe jeví lovit mimo koncern, třeba Volvo S40/V50 nebo třeba Toyota Corolla Verso.
Avatar - rohYpnol
8. 9. 2013 11:29
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
cenově srovnatelné snad neznamená jen stejná pořizovací cena, ale i porovnatelné provozní náklady! Jsi mimo.
8. 9. 2013 11:07
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Neplácej nesmysly. Aktuální bezpečnost je stejná jakou měla ještě před pár měsíci aktuální Octávka. Podle hvězd to nemůžeš porovnávat. Kritéria se změnila. Třeba Duster ztratil tím, že nemá v základu ESP a ztratil i v ochraně chodců. ESP si můžeš dokoupit. Ochrana dětí je na stejné úrovni jako u Volva XC60 a Mercedesu GLK.
Avatar - rohYpnol
8. 9. 2013 11:28
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
"10 let staý bazarwágen" bylo nadnesené.

Dacia nemá vyloženě špatnou bezpečnost a porovnávat se starou Lagunou není objektivní. Jednak ta Laguna stanovila měřítka a byla tím nejbezpečnějším. Navíc nelze porovnávat bezpečnost nového a ojetého. Nevíš, co se s ojetinou dělo (byla bouraná?), a i kdyby byla ojetina necinklá, pak vlastnosti prostě nebudou na úrovni nového vozu. Navíc výsledky z NCAP (podle čeho jinak porovnávat tu bezpečnost, že) nejsou poměřitelné, protože metodika se několikrát měnila! Dnešní výsledek Sandera 3* (nebo kolik má) by před 7 lety znamenala třeba 4*...
8. 9. 2013 11:44
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Nema vylozene spatnou bezpecnost? A kdo ma tedy tu "vylozene spatnou bezpecnost"? Dacia je znacka dodavajici nejmene bezpecne vozy v ramci EU trhu vubec. Nebo snad znas jinou znacku, ktera nema v nabidce jedine auto s dnes standardni petihvezdickovou bezpecnosti? Znacku, ktera nabizi v kategorii beznych rodinnych aut jeste dnes auta s trihvezdickovym hodnocenim?
Metodika testu je stale stejna a porovnatelna, meni se pouze hodnoceni. Takze se staci oprostit od hvezdicek a zamerit se na barvicky panacku a ty jsou u Dacii v barvach dnes uz skoro nevidanych. Tmave hneda nebo dokonce cervena uz dneska fakt neni bezna barva u konkurence.
8. 9. 2013 11:54
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
podívej se detailně na výsledky ncap, ve všem je Dacia stejná jako ostatní, celkové hodnocení ji sráží asistenční systémy
Avatar - rohYpnol
8. 9. 2013 12:13
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
:yes:
8. 9. 2013 16:06
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Ve vsem stejna? Tak treba prime porovnani Dacia Sandero vs. Yeti, nebudeme se zabyvat asistencnimi systemy, nejdrive jenom cisla z narazu: celni naraz 12.8 vs. 14.7, bocni naraz 7.5 vs. 8, naraz sloup 6.4 vs. 6.8. A ted ty asistencni systemy: 5 vs. 5 (obe znacky maji ESP a pripominace pasu, ani jedna nema speed limiter). Jeste nejaky blabol k vyvraceni? >:D A to jsem pro porovnani vybral nejbezpecnejsi Dacii v dejinach. :-!
8. 9. 2013 20:41
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Tebe drbe? Sorry inac sa na tvoju sracku uz ani nwda reagovat, ale typorovnavas sandero co stoji v plnke 11000eur a jeti co tolko nestoji ani. V zaklade? Si retard?
Sandero je v kategorii fabia2.
Hlavne ze mate plnu hubu toho ze sa nevyrovna ani fabii1 ale ked sa to hodi tak sa bude provnavat rovno s jeti. Preco si rovno nevytiahol 7ckoveho bavoraka?
Takze ked uz vhces spominat blaboly tak sa kukni do zrkadla. Tam bude stat jeden velky blabol.
Avatar - rohYpnol
8. 9. 2013 12:13
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
než napíšeš další blbost, tak se podívej na NCAP. ´Mmj. právě ty "barvičky panáčků" jsou nesouměřitelné, už jen proto, že se měnila nárazová rychlost...

A jen tak mimochodem:

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

Opravdu má Dacia "tragický" výsledek >:D >:D >:-[]
8. 9. 2013 12:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 9. 2013 12:59
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
:yes:
8. 9. 2013 16:00
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Clovece nestastna, proc mas potrebu se vyjadrovat k vecem o kterych nemas vubec zadne poneti? Pak ze sebe delas akorat pitomce. Takze jen pro tvoji informaci, aby jsi se dozvedel alespon naproste zaklady. Narazova rychlost se nikdy nemenila, je stejna od sameho pocatku testu, konkretne celni naraz pri 64km/hod a bocni pri 50km/hod. Pouze se az pozdeji pridal naraz na sloup a zacal testovat whiplash, ale celni a bocni naraz je srovnatelny celou dobu pouzivani testu. To si prosim te zapis za usi, je to hodne zakladni vec z celeho testovani.
Ty odkazy jsou usmevne, ano Dacie z roku 2013 dokazala prekonat v bezpecnosti Skodovku modeloveho roku 1998. Uzasne za patnact let vyvoje se jim to opravdu podarilo. :-)
Jaguar XF je o pet let starsi model nez Sandero a navic slo tehdy o nejvetsi propadak v dejinach testovani. Osobne si myslim, ze kdyby podobny vysledek v tom roce mela nejaka nemecka znacka, tak by to auto proste stahla z trhu a predelala ho pred dalsim prodejem, protoze by si nemohla neco podobneho dovolit. Jaguar ovsem nema moc na vyber, on tech modelu zas tolik nema, tak se prodava i s timhle handicupem a ceka na dalsi model, ktery se snad povede lepe.
To co jsem psal ovsem ja je neco jineho a sice, ze Dacia ma konzistentne jako celek napric svym prodejnim portfoliem nejhorsi vysledky crash testu ze vsech znacek co se v EU prodava. Nikdo jiny nema na trhu porfolio ve kterem by chybel model s petihvezdickovym hodnoceni, nikdo nenabizi standardni auta se tremi hvezdickami.
Avatar - rohYpnol
8. 9. 2013 17:15
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Odkazy nejsou vůbec ůsměvné a opět třepeš nesmysly. Nikde žádná Octavia MY 98 testována nebyla, jednalo se o MY 2001 a vůz s touto bezpečností Škoda nabízela ještě koncem roku 2010. Jen podotýkám, že mezi MY98 a 2001 proběhly u Octavie konstrukční změny, které spočívaly především ve vyztužení a zpevnění přední části...

Ano, nedošlo ke zvýšení nárazové rychlosti, ale ke změně metodiky, což ale na věci nic nemění. 4* v roce 2001 a 4* v roce 2013 jsou prostě nesouměřitelné a to je to podstatné.
Jaguar XF je jen okrajovou záležitostí a i kdyby to byl propadák, tak bezpečnost Sandera na úrovni Jaguaru XF prostě není špatnou vizitkou >:-[]

Mimochodem, nárazová rychlost byla opravdu zvýšena, z 56 km/h (zákon) na 64 km/h (Euro NCAP). Nebyla tedy zvýšena v průběhu NCAP ale už na jejím počátku vůči zákonem stanovené hodnotě, to je však jediná nepřesnost, kterou jsem uvedl :-!
8. 9. 2013 18:54
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Sorry, ale na podobne urovni uz diskutovat neminim, na to je zivot prilis kratky. Nevis o tematu vubec nic, pises neskutecne blaboly typu navysovani rychlosti a pak kolem toho delat tanecky o tom, ze jsi vlastne nemyslel EuroNCAP o kterem se tu celou dobu bavime, ale zakonne testovani ktere s nim nema vubec nic spolecneho. Zbytek "argumentu" uz vubec nestoji za reakci.
Avatar - rohYpnol
8. 9. 2013 19:31
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Jo když dojdou argumenty, debata končí >:-[] >:-[] No alespoň tu neobhajuješ neobhajitelné jako někteří jedinci :yes:

A jestli nejsi schopen pochopit, že jsem uznal, že k navýšení rychlosti v rámci metodiky NCAP opravdu nedošlo, pak to musíš mít v životě velmi těžké 8-s
8. 9. 2013 12:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 9. 2013 11:08
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Rozdíl mezi loganem a cliem (vč. staré verze Storia) byl 20-40 tisíc, to není pro někoho, kdo horko těžko našetřil těch 160, "pár kaček".
8. 9. 2013 11:57
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
asi tak, znám to když jsem vybíral auto. Také to bylo pořád "stačí přidat 20 a mám toto, pak dalších 20 a mám toto", takhle se člověk nakonec dostane k Audi A8.. takové argumenty jsou holt argumenty lidí, kteří kupovali auto výrazně pod svoje limity nebo zažili tak akorát plakátovou volbu :-)
Avatar - rohYpnol
8. 9. 2013 12:15
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
nebo volbu "auto k 18-náctinám" >:-[] Však fotřík zaplatí ;-)
8. 9. 2013 12:16
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
:yes:
Avatar - petrumr
8. 9. 2013 09:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - PTS
8. 9. 2013 09:14
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Tušíš správně ;-) Jaksi nemám možnost dostat řidičák ;-\ Logan je auto k účelu a né ke kráse. Ty ale zase musíš uznat, že první Logani byli auta, která za koupi nestála... byly až příliš nevychytaní.
8. 9. 2013 09:21
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Nemusí to uznat, protože to není pravda. Vrať se k plakátům a nechej si svoje nepodložené teorie, nebo nám napiš, co přesně bylo u auta za 160 000 (tzn. za 2/3 ceny holé fabie) nevychytané. Upadla mu kola? Rozpadával se tomu motor? Mělo to 1 dveře? Ne? No tak mlč.
Avatar - PTS
8. 9. 2013 09:35
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Dobrá, dostal jsi mě. Své teorie o původní Dacii Logan stahuju. Po přečtení tohoto už nemám jediné výtky [odkaz] ;-) Holt dát na "babské" povídačky se nevyplácí...
8. 9. 2013 09:18
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
co je "pofidérní ojetou plečku" ? jako nemam nic proti Loganu a byl jsem jak na jejich srazu, tak se s nim i párkrát svezl, ale to ze si někdo koupi jiné ojete auto z toho auta ještě nedela pofiderni ojetou plecku ;-) za 200 tisíc se daji koupi auta co oproti Loganu jsou doslova auta z jiné galaxie a muzou bejt v lepsim stavu nez kdejake dnesni nove auto stredni tridy ;-) ja třeba za ty peníze koupil A6 Avant co ma na budikach prez pul milionu km, a presto za posledních 5 let v servisu stravila jen cas potrebnej k vymene spotřebních casti a naplni které rozumnej majitel meni u každého auta, a i přes svůj vek 13 let, ma vybavu kterou dnes mají as auta začínající nad pul milionem
8. 9. 2013 09:27
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
Základní logan byl za 160, což byla volba pro lidi s omezenými příjmy (a kupcům alternovaly nikoliv A6, ale "zánovní" 3-4leté astry, 307, mégany apod. od Turka z Rajchu). Ne každý má prostě na to, aby platil servis prémiového auta. Nemám nic proti tomu, aby někdo takové ojetiny kupoval, ale musí počítat s tím, že časem (možná a možné ne) bude muset trochu vyluxovat konto (takový běžný servis pro klid duše po koupi vyjde mimo autorizák na 12-20 tisíc). A u těch běžnějších ojetin je to o tom, že navenek sice kupuješ daleko modernější, hezčí a vybavenější auto, ale nevíš dne ani hodiny, kdy ti přestanou stahovat okna, rozsvítí se kontrolky, přestane fungovat protiprokluz atd.
8. 9. 2013 10:03
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
praveze ja kupoval zastaralou bytelnou techniku o které jsem od uzivatelu vedel jak je spolehliva, ano vybral jsem si zakladni benzinovou motorizaci pro dany model, který vydrzel s minimalnima upravama nejen do faceliftu, ale i do další generace A6

jinak ja za auto dal 165 tisíc a dalších cca do 200 celkove aby bylo v prvotridnim stavu, a mel jsem 2 komplet sady kol, zima a leto, a odvděčilo se me 5 lety kdy me nenechalo ani jednou ve stychu i za podmínek kdy sousedi nemohli nastartovat, a nebojim se ze pokud vydrzim a nepřesedlám do A8, tak me ještě 2-4 roky stejne bezproblemove bude slouzit, coz je u dnesnich modernoch novich aut většinou nerealne (výjimky se najdou) :-)
Avatar - petrumr
8. 9. 2013 09:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 9. 2013 09:13
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
V 17 letech má auto leda na plochu... >:D
8. 9. 2013 09:40
Re: Nezbývá než dát palec nahoru
A k čemu máš vůz ty? Na pořádnou práci určitě ne a k chlubení to taky není.. >:D
Avatar - petrumr
8. 9. 2013 11:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - curwasportiva
8. 9. 2013 08:54
Lincoln MKX
Podobnost čistě náhodná??? No každopádně, když sem ho poprvé potkal, tak sem se docela lekl, že Dacia expandovala už i za oceán >:-[]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - petrumr
8. 9. 2013 09:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - curwasportiva
8. 9. 2013 09:06
Re: Lincoln MKX
No nevím, ale řekl bych, že při čelním pohledu je ta podoba docela velká...
Avatar - PTS
8. 9. 2013 09:09
Re: Lincoln MKX
Zkus se kouknout pořádně - [odkaz] a [odkaz]
Avatar - curwasportiva
8. 9. 2013 09:25
Re: Lincoln MKX
Neříkám že navzájem kopírovali. Ale prostě podoba s před faceliftovým Dusterem tam je a .
Avatar - PTS
8. 9. 2013 09:06
Re: Lincoln MKX
Podoba? Kde? V tom, že světla jsou napojena na masku a že jsou hranatá? Neblázni. Dacia má v dnešních dnech celkem svébytný design. ;-) I když musím uznat, že třeba nový Logan/Sandero s tím výliskem pod značkou připomíná Seat - [odkaz] [odkaz] Tyto podobné rysy jsou ale problémem skoro všech dnešních aut ;-\
8. 9. 2013 09:08
Re: Lincoln MKX
To bude jen výsledek evoluce toho výchozího fordu. Ale ten, kdo kreslil dustera, toho Lincolna beztak nikdy neviděl. :-)
Avatar - petrumr
8. 9. 2013 09:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
8. 9. 2013 09:24
Nie je ta navigacia umiestnena prilis vysoko?
Ja by som ju dal vodorovne za riadiacu paku, ved naco sa pozerat na cestu pri soferovani...
Rozbalit vlákno
16
Avatar - petrumr
8. 9. 2013 09:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 9. 2013 09:42
Re: Nie je ta navigacia umiestnena prilis vysoko?
A když pojedu krokem v lese, tak budu potřebovat navigaci..
Avatar - petrumr
8. 9. 2013 09:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 9. 2013 09:56
Re: Nie je ta navigacia umiestnena prilis vysoko?
Do lesa jezdím do svého pro dříví a tam navigaci nepotřebuju. Ale to ty neznáš, ty prostě jen .. kecáš a kecáš.
Avatar - petrumr
8. 9. 2013 10:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 9. 2013 10:19
Re: Nie je ta navigacia umiestnena prilis vysoko?
>:D Lidi, který dělají bordel v lese "pro zábavu" bych vyhnal. Plašíte zvěř a ničíte lesy. Já mam zábavy dost, na pivo(na rozdíl od tebe) chodím. To ty si kupuješ lahváče, nedavno si tu vykřikoval, že takhle šetříš :-! Jinak nejsem líný člověk, nezajímá mě jeslti druzí makají nebo ne. Ty makáš podle druhých? To se asi nikam nedostaneš. A proč bych počítal, kolik stojí pila, benzín, olej? Já nemusim počítat každou korunu, dělám to pro sebe a pro svuj dobrý pocit..
Avatar - petrumr
8. 9. 2013 11:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 9. 2013 12:30
Re: Nie je ta navigacia umiestnena prilis vysoko?
Ty si neskutečně omezenej člověk :-)
8. 9. 2013 13:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
8. 9. 2013 16:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 9. 2013 18:46
Re: Nie je ta navigacia umiestnena prilis vysoko?
A to si myslis, ze to drevo z lesa mu zabere vsechen volny cas? >:D
A abych Te uklidnil na chalupe topim elektrinou a v byte mam dalkove vytapeni ;-)
Avatar - petrumr
8. 9. 2013 19:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 9. 2013 20:31
Re: Nie je ta navigacia umiestnena prilis vysoko?
Nevim jestli je stesti topit elektrinou ;-)
Pred par lety jsem se bavil s moji znamou mimojine o topeni a dozvedel jsem se, ze uz tehdy platila za plyn rocne 130 tisic, kolik plati ted si ani netroufam odhadovat.
Avatar - petrumr
8. 9. 2013 20:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 9. 2013 20:54
Re: Nie je ta navigacia umiestnena prilis vysoko?
Takže je to celé jen o tom, že se ti nechce dělat a si línej.. To si měl říct na začátku.
Avatar - petrumr
8. 9. 2013 20:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 9. 2013 09:54
GARÁŽOVÝ DRAKULA
U aut, ostatně tak jako i u jiného konzumního zboží platí už poměrně dlouhou dobu jedno zlaté pravidlo - Kolik platíš, tolik dostáváš. Je to zajímavé, ale i přes více, jak dvacet let urputného budování kapitalismu v Česku, je stále dost těch, co se domnívají, že je to obráceně. Píši to proto, aby zde naivistické adorace nevytlačily realismus garáže.

Ano, velebme Dacii, za to, za co velebení zaslouží - za výrobu modelu, obsazujícího spodní kvalitativní patro třídy (segmentu), neboť tím rozšiřuje možnosti. Osobně oceňuji sympatičnost karoserie, pro jisté sociální vrstvy zřetelně přijatelnou a silně motivující cenu, a v neposlední řadě i vyšší míru bezpečnosti, danou stavbou karoserie.

Teď už jde jenom o to, jestli si Dustera koupit musíš, chceš, nemusíš, nebo nechceš... :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - PTS
8. 9. 2013 10:07
Re: GARÁŽOVÝ DRAKULA
Upřímně jsem od tebe čekal kritičtější slova... :-!
8. 9. 2013 10:55
Re: GARÁŽOVÝ DRAKULA
Výraznější kritičnost je na místě ve středu pole, nikoliv na jeho konci. Tedy... na obou koncích. Uznávám, že v těchto dvou případech jsou ovšem přístupy ke kritičnosti ze své podstaty jaksi... jiné. Zásadně jiné :-)
8. 9. 2013 11:17
Re: GARÁŽOVÝ DRAKULA
tak specielne ty osle bys byl rad za takovou karu ve svy garazi
8. 9. 2013 09:57
Do toho Dacia
Držím palce značke Dacia. Vyrába autá aj pre takých ludí ktorí si chcú kúpiť nové autíčko v záruke a nezarábajú tolko aby si mohli kúpiť "značku".
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kosmonaut
8. 9. 2013 10:51
Paráda
Duster je od startu zvenku krásné auto. Takhle bych si představoval (z lepším vnitřkem) Koleos. Duster :yes:
Rozbalit vlákno
1
8. 9. 2013 18:51
Re: Paráda
Jak rika muj kolega, je to pekne auto. Ma 25 let starou Jettu na kterou neda dopustit, Fabii kterou zdedil a na uctu se mu vali par set tisic urcite, jak ho znam. Kdyby nedavno nezdedil tu zanovni fabku, nejspis by do toho Dustera sel.
Avatar - Kentaurek
8. 9. 2013 11:01
Design interiéru
Musím uznat, že pokrok tu je vidět oproti předchozí verzi. Ale pořád v interiéru chybí jakýkoliv nápad. Pořád z toho mám pocit, že designer se podíval na chvíli z okna, podloubal se v nose a řekl si, že sem dáme ovládání klimatizace a sem třeba navigaci a přibalíme pár pochromovaných plastů, které budou budit dojem dražšího auta. Kvalitu materiálů z fotek těžko posoudit, ale jen to, že je na první pohled vidět obrys trhacího airbagu u spolujezdce o něčem svědčí. Na druhou stranu kvalita odpovídá ceně, takže nač si stěžovat.
Rozbalit vlákno
1
8. 9. 2013 17:31
Re: Design interiéru
Kentaurek: Podle mě dizajnér Dacie dělá to co mu říká vedení,jako u škodovky.Takže vela věcí jsou daný a zůstává malej prostor pro nápady.... Taky třeba říct že zmeny ve tvarech at ext, nebo v interiéru se hlídá hodně,i ztoho pohledu aby nebylo potřeba víc materiálu.Pro predstavu tam kde na nečem firma může ušetřit 0.007 eur za kus,i to udělá(BMW)
8. 9. 2013 12:00
Konečně
Konečně dorazil tolik potřebný nový interiér, za mě slabina Dustera od začátku prodejů. Pokud vylepšili odhlučnění a přidají 1.2tce nemám co dodat :-) :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
8. 9. 2013 13:27
Star Dust...
A hlavně se nad ostatní nepovyšuj...... pamatujete tu pohádku? A tak je to i s Dusterem - ne on se nemusí povyšovat a hlavně - ani ponižovat. Je prostě tím, čím je. Je skvělým "entry" modelem 4x4 pro ty, kteří si chtějí pořídit "něco takového" a prostě - a to si přiznejme - nemají na to, pořídit si auto za třičtvtě mega výš. Stejně tak, jako svým způsobem nechápu ty, kteří si Dustera koupí a hrají si na to, že kdyby chtěli mohli si pořídit Land Cruisera, ale chtěli zrovna Dustera, protože se jim líbil a je takový a takový..... Tak stejně tak nechápu ty, kteří prostě měli to štěstí, um a cokoliv dosadíte, tak se Dusteru smějí, "protože je pro socky". To je spíš o vnitřním "nastavení" jednotlivců, než o autech.
Pokud chcete dobré auto, odpovídající své cenové kategorii a podmínkám, pro něž vznikal - je Duster super volba. Pokud chcete, aby sousedům spadla čelist a největším terénem je pro Vás zpomalovací práh u hypáče - pořiďte si od Turků za rohem olítaný eMko......
Rozbalit vlákno
1
8. 9. 2013 16:58
SUV
Se smeju nad někteřím tady jak oddůvodnují proč nekoupit tohle a radši.Píšou tady a4,fabie,leon,atd... jeden dokonce začne porovnavat sandero s yetim.....
.
Já si myslím,že tohle je SUV,a teda kdo chce hatchback a pod,nebude pokukovat po SUV.Je to tak?Je.Mezi ně nestratí,naopak tam kde lidi nemají hodně penez(jako i česká republika pokud dobře vím jelikož tady žiju),je velmi dobrá volba.Doporučuju taky lehnout pod BMW X3 první serie a na nápravě vyhledat štítek ,,made in romania,, protože tam je.Takže takhle.
A ještě neco: Spousta lidí tady říká na spousta moderních áut jaký jsou oničem,trapas,atd,a přitom i tak že mají na lepší,jezdí Felíciou.Takže doma stačí i horší,v diskuzích ale vše šlapou do země.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - nalimer
8. 9. 2013 19:38
Re: SUV
Je to tak.
V diskusii na auto.cz som si zvykol, ze tu prispievaju ludia, co ak aj vlastnia auta, su to Fabie, vytunovane 10 rocne audi ci oktavia po rodicoch. Cest vynimkam.
To, ze kopec ludi co tu pise chodilo tak do skolky, ked ja som pisal o autach do medii ani nehovorim. Ale, dolezity je vykon, makke plasty a vecna tema skoda/ korejci a ti druhi...
Avatar - petrumr
8. 9. 2013 21:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 9. 2013 22:05
Re: SUV
petrumr: máš pravdu,můžou i ti koupit SUV.Osobně taky v minulosti jsem rozmýšlal jestli HB nebo Combík,a nakonec jsme si koupil MPV.(MPV umírá.Mín plechu než SUV,tím pádem lehčí,nemusí být nafouklej teda ukázat víc než umí,kvůli tomu stačí i menší kola protože i stím vypadá dobře,takže tam atky ušetří člověk.....ale móda je móda,takže SUV frčí)...
Já sem jen poukazoval nato,že okamžitě chtějí někteří objektívně porovnat s HB,sedan,atd kterí jsou jasně pohodlnejší,jistejší v provozu,atd,přitom je na trhu SX4,Kuga,a vela podobných,a o těch ani zmínka.To poukazuje nato že spíš šlo o pohrdání Dacie
8. 9. 2013 21:41
Duster versus Sandero Stepway.
"Nový" Duster opeknel a hlavne interier je "dospelejší"(viac sa podobá na auto).Uvažovať o ňom budú: a). majitelia Nív (lesáci,poľovníci,poľnohospodári)
b).tí čo chcú iné auto ako má sused
c).tí čo hľadajú druhé auto do rodiny (pre dcéru,manželku,milenku) predsa nedajú im do ruky svoj lexus.
d). vidiečania,lebo aj do lesa ,aj do kostola.
e). na viac hriechov sa nepamätám
U mňa nakoniec vyhralo Stepway, a). do poľa a ani do lesa nechodím b).nezaslúžia si,jedna sa vyhovára na druhú d). bývam v meste
a hlavne Duster mi nevojde do garáže. >:D
Rozbalit vlákno
1
8. 9. 2013 22:09
Re: Duster versus Sandero Stepway.
nahodou sandero je hezčší než fabie 2 (když už ti vojde do garáže :-) ) .... interier nic moc,ale od malých aut podle mě se očekává spíš hravost lehkost,než pocit že musíš tam sedět minimálně v kravatě
Avatar - chetoos
18. 9. 2013 08:12
Horal Duster
Dacia Duster, se stala v době svého vzniku bestselerem. Už při představení nestíhala rumunská továrna tyto vozy vyrábět. Modernizovaný model Duster, bude ještě úspěšnější než předchozí vydání vozu. maska je mnohem uhlazenější, ale nechybí ji určitá dravost, což už terénního vozu nesmí chybět. Led světla přidávají na originalitě a vůz vypadá opravdu moderně. I interiér doznal pár dobrých změn. Když k výborně jezdícímu vozu přidáme moderní a svěží desing, je tady nejlepší SUV na trhu. navíc ta cena, je opravdu lákavá. :yes: Dacia má můj obdiv
Rozbalit vlákno
0