Tak jsem se dočkal i verze v češtině, páč na zahraničních stránkách jsem toto už četl. Koncept je to oginální. Linie okna v zadním sloupku je pozoruhodná a doufám, že bude i v sérii. Zdá se mi to nebo ta linie dělá to auto delší a mohutnější? Zadní svítilny odkazují dnešní Renaulty - Grand Scénic. Přední chřtán s mohutným logem se mi také líbí. Celkově to auto má takovou zajímavou auru a určitě by je na silnici nikdo nepřehlédl :yes: Jen tedy nevím, zda to s menšími koly nebude těžkopádné... Renault jde s dobou a právě na životopise Espace jde vidět, že mu to doteď vycházelo :yes: Jen tak dál...
.....doufám, že bude i v sérii.
Jen jestli nějaká série vůbec bude. Po prodejních "trhácích" Avantime a Vel satis si to Renault pořádně rozmyslí. A luxusní divize Renault ? Už teď se u Rollsů, Mercedesů, Bentleyů klepou strachy. >:D
V sérii bude, to je jisté ;-) Jak zareaguje trh, to už je jiná. Musíme si holt počkat. Ohledně konkurence jsi trochu z cesty, tam je v hledáčku spíše DS od Citroenu.
No s cílením DS5 máš asi pravdu, ale tohle vypadá, že bude o velikost výše - konkurence pro S-Max. Je to zajímavý a odvážný koncept, až na ty kolotočářský kola, ty se mi opravu nelíbí... Ale co, zatím je to jen test, jak na to bude veřejnost reagovat ;-)
Za odvahu, že jdou do toho znovu (po Vel Satisu a Avantimu) :yes:
Ono už asi není moc co testovat. Příští rok se nový Espace začne prodávat. Možná ještě zajímavější než design bude technika, který nová modulární platforma nabídne. Pro Lagunu a Espace bude k dispozici 4x4 a hybridní pohony.
avantime bylo(a je stále)krásné a nedoceněné auto.hodně předběhlo dobu.tento "přehmat" si dnes renault dobře uvědomuje.initiale je také krásný koncept,tak snad vědí co dělají.
moc se těším na nového x-traila ;-)
Takhle tedy pánové ano :yes: Jak mi tenhle Renaultí styl na Cliu nesedí, Mégana nevylepšuje a Captur je vyložená katastrofa, tak na větší ploše je to svojí rozmáchlostí přesné. To by mohl být skutečně nádherný Renault :yes:
Poslední dobou Renault dělá jen podařené auta a podařené motory, navíc záruka 5 let. :yes: Zřejmě se jim vyplácí spolupráce s MB. Mají i slušné ceny, Renault se brzo zase dostane nahoru.
Chyba lávky. Že nedokážeš napísať slušnú reakciu sa nebude brať ako ospravedlnenie na Tvoju úroveň primitívneho vyjadrenia smajlíkmi, ani to nebude brané ako negatívum popisovanej štúdie Renaultu. Bude sa konštatovať, že GTI starne a nie je schopný kulantne vyjadriť svoj názor, že sa na ňom už asi podpisuje senilita a zverejniť vlastný názor už nie je schopný, alebo naopak, že napriek rokom stráveným na diskusiách ACZ sa nič nenaučil, zistil, že zvyčajná rétorika na tak vydarený a väčšinou diskutujúcich prispievateľov chválený francúzsky počin proste nestačí, a tak sa radšej stiahol do ulity aby sa nezosmiešnil...
Každopádne, verejnosť z ACZ a priľahlého okolia čaká, či spustí reakcie na spôsob vyššie zmieneného, alebo im vytrieš zrak fundovaným hodnotením a diskusie sa budú uberať iným, hodnotnejším smerom.
Naopak. Absenciu slov považujem od Teba za prejav alibizmu. Si už dosť sčítaný (vekovo, diskusne, životnými skúsenosťami, atď....) aby si svoj názor a pocity vyjadril slovami v rámci slušnosti a prítomnosti vyzretej inteligencie.
Ako sa potom dá s Tebou diskutovať, keď si námietky a kritiku nechávaš pre seba? Buď adresný a konkrétny, Ty sa predsa vieš prejaviť aj bez zbytočných invektív, posmeškov alebo neurčitých fráz. Iste, dá to oveľa viac práce ako jednoduchý príspevok na riadok a pol, ale vedomie, že množstvo tu prítomných to nezvládne ani keby sa pritom modlili, Ti dúfam dá silu a odhodlanie prejaviť sa, ako sa na muža Tvojich kvalít a povesti patrí.
GTI správně usoudil, že stejně všichni vědí co k čemu napíše, už podle znáčku na kapotě. Takže není třeba plýtvat místem na disku a přenosovou kapacitou sítě...
Initial je velmi pekne spracované auto. Renault sa nechal zlákať pozitvným prijatím štúdie Ondelios, ktorú by sme mohli brať ako pra predka tohoto auta. Určité črty su dosť jasné. Initial chce byť luxusný, je krásný, ale je aj avantgardný. Z auta sála jedinečnosť, osobnosť a individualita, ale zároveň pocit bezpečia ale cítim tam aj atmosféru rodiny. Avšak v triede bmwaudimercedes je nositeľom prestíže, teda bohužial, aj určitý stupeň dominantonosti a niekedy až agresie, napetých svalov športovca, ale aj istá konzervatívnosť. Tieto znaky na Initial nevidím.
Renault nevstupuje do uplne novej kategorie. Pred rokmi s podobným konceptom prišiel Mercedes so svojou R-classe. Som veľmi zvedavý ako zákazníci prijmu tento koncept od Renaultu, a aká klientela si Initial bude kupovať a to práve z dovodu absencie všetkých znakov nemeckého tria. Dúfam, že aj napriek odlišnému pohladu pod ktorým večšina chápe luxusný automobil, aj napriek neuspech R-classe u tradičnej klientely, aj napriek tomu že Renault neprišiel s tradičným a osvedčeným konceptom luxusnej vyššej strednej triedy, teda práve napriek tomu dúfam, že sa Initial bude dariť a nájde si svoju klientelu.
Ten čelní pohled je zvolen dost nešťastně. A bez znaku Renaultu bych to klidně tipoval na Citroën, až na ty rámečky kolem světel. S hodnocením počkám až na více obrazových informací.
Pokud kritizuju Q7 jako obludnou, nemůžu zvednout palec ani tomuhle. Jednotlivé designové finesy, třeba tvarování zádi, vypadají hezky, ale proporčně si to zatím vůbec neumím na silnici představit. Všechny generace Espace (a zejména má oblíbená III) byly nádherné, tohle se k nim nejspíš nepřidá.
No, zatím to vypadá hodně koncepčně, tak uvidíme co z toho nakonec bude.
Zlaté pravidlo, které ovšem Renault evidentně nehodlá ctít, tahle reinkarnace "nepochopených" avantime tvarů zde navíc naroubovaná na autobus, nebude fungovat. Bude-li tohle skutečná tvář příštího Espace, budeme tu za pár let číst nářky o nepochopené designové genialitě Renaultu. Naopak, zasloužili by na zadek za to, že zahodí něco tak úspěšného jako je akt. generace Espace, to auto rozhodně nepotřebovalo designovou "revoluci".
Nemyslím že by problémem Avantime byl design, byla to IMO spíš neuchopitelnost konceptu dvoudveřového MPV. Stejně tak tady... nemyslím že by to bylo apriori špatně nastajlované, jen mám pochybnost, jestli kvádr 5x2x2m není trošku moc.
Co se Espace týče... mám jednu takovou hypotézu - Renault neví co s ním. V aktuální generaci se neprodává, Renault ale nemá žádný nápad co by na něm vylepšil. Nemá lepší techniku kterou by osadil atd.
PS: moje oblíbená generace je ta předposlední... výjimka z pravidla, že velké MPV nemůže vypadat dynamicky.
Projeď Sharana, já zastavil a smeknul jsem. Absolutně, ale absolutně odladěné, doladěné a sestavené vozidlo. Variabilita sedadel doslova bere dechy. Třetí řada sedadel, jakou nemají snad konkurenti ani v řadě druhé... :-) elektrické posuvné zadní boční dveře, elektrický kufr, posaz ideální, prostor božský. Jízda? Jako přikovaný.
Máme jeden služebák, 2.0TDI 4Motion... jako není to špatné, ale dech to tedy opravdu nebere. S tou čtyřkolkou je to takové lenivé... a VW neumí kombinovat silnější naftu a 4x4. Paleta barev taky nic extra - šedobílá, bílošedá, šedostříbrná, šedočerná... :-) . Každopádně... to jsme trošku mimo téma.
Zajímavá hypotéza. Ale asi moc nechápeš lidi od Renaultu. Oni nemají problém i s opuštěním veleúspěšného konceptu, jako byla třeba první Twingo. Oni nemají ambice 30 let vylepšovat jeden model. Evoluce jim nic neříká a místo malých krůčků volí skok. A stejně jako jinde se někdy revoluce nepovede a místo pokroku přijde úpadek.
O techniku a nápady se neboj. Následovník Espace bude na nové alianční platformě a těšit se můžeš na 4x4, hybridy,....
reinkarnace Avantime, tak se to pánům od Renaultu moc nepovedlo. Avantime je geniální stylem dvoudveřového jednoprostorového MPV kde kapota přímo navazuje na přední sklo. Díky tomu, že ve všech směrech předběhl dobu, bude ještě za desítky let pořád vypadat futuristicky. Tahle nová nafouknutá zrůda má sice "cool" detaily, ale celek je nic moc, je to takové křečovité.