Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Reklamy, které stojí za to: Audi A8 a varování před natankováním nafty

Tankování nafty do osobního auta není v USA tak běžnou věcí. Proto může tato situace leckoho překvapit, třeba osoby z následujícího videa.
Zpět na článek
8. 9. 2013 16:33
8. 9. 2013 19:20
8. 9. 2013 20:13
8. 9. 2013 17:18
8. 9. 2013 18:17
8. 9. 2013 18:41
8. 9. 2013 19:20
8. 9. 2013 19:24
8. 9. 2013 19:27
8. 9. 2013 19:40
8. 9. 2013 19:45
8. 9. 2013 19:47
9. 9. 2013 07:49
8. 9. 2013 19:20
8. 9. 2013 19:37
8. 9. 2013 19:44
8. 9. 2013 19:33
8. 9. 2013 18:28
8. 9. 2013 19:27
9. 9. 2013 11:26
8. 9. 2013 20:12
9. 9. 2013 11:17
9. 9. 2013 12:40
8. 9. 2013 19:31
8. 9. 2013 21:12
8. 9. 2013 22:26
8. 9. 2013 23:08
8. 9. 2013 18:40
8. 9. 2013 19:10
8. 9. 2013 19:58
8. 9. 2013 21:31
8. 9. 2013 23:22
9. 9. 2013 11:29
8. 9. 2013 22:43
8. 9. 2013 16:33
179 / 180
Nema ten motor 180kw ? [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
8. 9. 2013 19:20
Re: 179 / 180
Uvádí 240 koní (mechanických, dá se předpokládat, když je to USA). Což vychází na necelých 179 kW. Měl by mít 180. Těžko říct, kde se stala chyba. Možná chtěli jen kulatější číslo. :-)
Avatar - WinDiesel
8. 9. 2013 19:35
Re: 179 / 180
Motory jsou pro USA vždy jinak naladěny.
8. 9. 2013 20:13
Re: 179 / 180
Má jiné naladění než Euro6 třílitr? Očekávám, že je můžou trochu poladit, ale neměl by být problém dosáhnout stejného výkonu.
8. 9. 2013 17:18
Reklama
Cekal jsem neco ve stylu toho, ze pojede frajer s audinou, bude mit neuveritelny dojezd, nulove emise a brutalni zatah, coz uchvati tlusteho americana v postarsim sedanu s V8 a kdyz uvidi, ze ridic audiny tankuje naftu, tak ji zkusi nalit do sveho auta. No, netrefil jsem se. Kazdopadne za tuhle propagandu dieselu, jako neceho ekologickeho a cisteho, bych sekal hlavy.
Rozbalit vlákno
32
8. 9. 2013 18:00
Re: Reklama
Tak v americe ten diesel má snad i větší smysl, když tam lidi dojíždějí za prací třeba stovky kilometrů denně.. mě to přijde jen jako nesmysl na popojíždění u nás ve městech ;-\
8. 9. 2013 18:17
Re: Reklama
Jako, že popojíždění u nás ve městech třeba v A1 smysl má a v A8 smysl nemá? To je opravdu duchaplná logika. Matte, sakra přemýšlej trochu, už ses někdy rozvaloval v áosmě na semaforech pod národním muzeem? Není přece nic příjemnějšího, než právě tohle auto - klimatizace, masážní sedalo, dokonalé utlumení, muzika. Tohle auto je přece dokonalé jak na ty stovky kilometrů, tak v dopravní zácpě ve městě. Je to dáno tím, že to auto má dokonalost ve své přirozenosti. Vždy a všude.
8. 9. 2013 18:41
Re: Reklama
Aha, takze benzinova A8 masazni sedadla, utlumeni a muziku nema? Mhmm...
8. 9. 2013 19:20
Re: Reklama
:-) Nemáš bolení :-) Přečetl sis, na co reaguji a co píši?
8. 9. 2013 19:24
Re: Reklama
Psal o motoru/ palivu (diesel nedává smysl na popojíždění ve městě) a ty o autě. :-)
8. 9. 2013 19:40
Re: Reklama
Reagujes na to, ze diesel nema smysl do mesta tim, ze ma A8 masazni sedacky.
8. 9. 2013 19:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 9. 2013 19:47
Re: Reklama
Reagoval jsem obecně na auto, na A8, nikoliv na to, jestli je do města vhodnější nafta či benzín.
8. 9. 2013 19:07
Re: Reklama
a kde se rozvalujes ty osle? doma na kanapi s lahvacem v ruce?
8. 9. 2013 19:20
Re: Reklama
Upozorňuji tě, že se limitně blížíš k dalšímu banánu. :-!
8. 9. 2013 19:35
Re: Reklama
ale di ty **
admin: mírněte se prosím
8. 9. 2013 19:37
Re: Reklama
Brzdi, silně brzdi!
8. 9. 2013 19:39
Re: Reklama
a uz jste tu cela dvojka, osel a jelito
8. 9. 2013 19:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
8. 9. 2013 19:33
Re: Reklama
Hele ty případe, běž zasviňovat nějakej jinej web.
Nebo přispěj nějakým názorem. Tady to spíš vypadá, že máš nějaký mindrák.
8. 9. 2013 18:28
Re: Reklama
Jenže v USA není nafta daňově zvýhodněna, takže stojí víc než benzín a ekonomicky se to moc nevyplatí. Evropští výrobci už to v USA několikrát zkoušeli, ale nikdy neuspěli.
Avatar - WinDiesel
8. 9. 2013 19:27
Re: Reklama
Nezkoušeli. To se hodně mýlíš. Až nyní to má smysl, až když se vyplatí vyrábět diesely pro USA bez zásadních úprav, vozy mají DPF a SCR filtry, případně Denox filtry. Hlavní nápor nastává teď, včetně Audi, cca 22 dieselových modelů tento rok a v roce 2014. Řekneme si to zhruba za rok, jak se prodává Mazda 6 diesel, Chevy Cruze diesel a celá škála BMW, AUDI a Mercedesů v dieselu.
Ekonomicky se to vyplatí, neb rozdíl ve spotřebě amerických benzínových a nastupujících dieselových modelů je značný, větší než v EU.
9. 9. 2013 11:26
Re: Reklama
Nechme se překvapit. USA jsou hodně specifický trh.
8. 9. 2013 20:12
Re: Reklama
Do evropských (a myslím obecně do prémie, tedy D3, Infiniti atd.; výjimkou jsou myslím staré atmosféry VW) aut se stejně tankuje "prémiový" benzín, který stojí zhruba stejně jako nafta. Běžný benzín je tam 91 RON.
9. 9. 2013 11:17
Re: Reklama
Té evropské prémie se tam zase tak moc neprdodává. Težiště prodejů jsou americká a japonská auta. A pokud si pamatuju, tak třeba Volvo nebo BMW měly motory vždycky navržené tak, aby uměly bez úprav jezdit i na 91oktanový benzín - jen měly prostě nižší výkon y vyšší spotřebu. Je možné, že už to neplatí, nevím.
9. 9. 2013 12:40
Re: Reklama
Ano, (některá) zvládnou jezdit na 91 oktanový benzín (stejně jako ty prodávané tady), ale není doporučovaný. Bavíme se snad o Audi, ne? Ať vybereš benzínový, nebo naftový šestiválec, litr paliva tě vyjde zhruba stejně. A není to výsada evropských aut. M56 vyžadovala 91 AKI a výš (tedy 95 RON), jestli si dobře pamatuji. G37 bylo to samé. Starší G35 zvládalo i nižší, za cenu ztráty výkonu. Do dražších aut se zkrátka tankuje dražší benzín. Zrovna u Infiniti by tě to mohlo stát i záruku.
Avatar - Barrichello
8. 9. 2013 18:35
Re: Reklama
Zasvniit si ovzduší dehtem nemá smyl, ony ty benzíny mají v usa nižší spotřebu než tady, zejména na těch dlouchých štrekách a při jejich rychl. limitech žerou ty V6ky kolem 8 litrů a V8 kolem 10-11. K čemu naftu
Avatar - WinDiesel
8. 9. 2013 19:31
Re: Reklama
Při udávaných rychlostech budou žrát 4-6 litrů, proto to má cenu.
A přestaň už blbnout s tím dehtem, jsi jak malej Jarda co mu sebrali bábovičku. Víš dobře, že EU6 diesely nekouří, naproti tomu turbobenzíny ano, ty žádný filtr pevných částic nemají. A jestli to nevíš, protože jsi nikdy v EU5/EU6 dieselu nejel, tak je mi tě vážně líto.
A nerozčiluj se, neodvrátíš to ........... ještě by ti mohla prasknout žilka.
8. 9. 2013 21:12
Re: Reklama
Ale pořád jsou cítit, s tím nic neuděláš.
Když odjíždím z garáží soukromým benzíňákem, tak není cítit skoro nic (a to mám po deseti letech už asi špatnej katalyzátor), když jedu služebním HDI s DPF, tak to prostě kysele smrdí.
V zimě na druhou stranu smrdí všechno. :-)
8. 9. 2013 22:26
Re: Reklama
Smrdi, pretoze nema denox, ale Windiesel uz pise o EU6, tak tam to uz nesmrdi a dokonca aj lepsie jazdi. Zlozitost takej chemicky je uz ina vec. Nakladmi na vyrobu sa to uz asi vyrovna benzinovemu hybridu.
8. 9. 2013 23:08
Re: Reklama
Presne tak. Problem dieselu je ten, ze i kdyby dneska nesmrdeli, tak za 5 let bude z ciste audiny, ktere padaji z vyfuku lilije, nacipovany vrak s vykuchanym filtrem. To je proste osud dieselovych aut.
Avatar - Barrichello
9. 9. 2013 10:46
Re: Reklama
jo filtr pevných částic je věc, každá druhá dieslová plečka starší 5ti let ho má částečně nefunkční, zcela nefuknčí či přímo vykuchanej....

Vítej v realitě, amico >:D >:D >:D
8. 9. 2013 18:40
Re: Reklama
Urcite se najde nekdo, u koho by ten diesel daval nejaky smysl, ale at z nej nedelaji zachrance planety. Kdyby ve spotech rikali pokud jezdite predevsim velke porce kilometru na jeden zatah, muzete o dieselu uvazovat, nemel bych vetsich vyhrad.
Avatar - WinDiesel
8. 9. 2013 19:10
Re: Reklama
Začni svojí, sekáči. >:D
8. 9. 2013 18:21
Prd....
Benál atmo forever!!!!!! Nech to žere.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Chuck Norris
8. 9. 2013 19:37
Re: Prd....
přesně!!! takový motory budou vždy lepší něž nějaký nakoksovaný turbem :-) Objem ničím nenahradíš !!!
8. 9. 2013 19:58
realita
Nejsem nejaky znalec USA, ale splni emisni limity ve vsech statech ? Dalsi vec je, co udelaji zakaznici, az jim zacnou odchazte vstriky, DPF, EGR ? Urcite spokojenej kazdou opravu zaplati, kdyz doted s benzinem nemuseli resit skoro vubec nic.
No reklama je to hezka, jen mi to pripomina rceni ,,tonouci se stebla chyta".
Mam pocit, ze v EU je nastesti doba naftaku v osobnich autech za svym vrcholem.
Rozbalit vlákno
0
8. 9. 2013 20:31
Sem tu pointu nějak nepochopil...
Naftové motory se přece dávají do A8ek "odjakživa", tak proč by si měl někdo myslet, že tam patří jen benzín? Navíc naftovou pistoli do benzínové nádrže nejde strčit, protože je širší.
Rozbalit vlákno
5
8. 9. 2013 21:14
Re: Sem tu pointu nějak nepochopil...
Protože v USA šly A8 doteď koupit jen v benzinu (3.0 a 4.0 TFSI).
8. 9. 2013 23:06
Re: Sem tu pointu nějak nepochopil...
Musis to brat trochu s nadsazkou. Reklama ma poukazat na to, ze amici proste nejsou zvykli na naftu a koncern to chce zmenit.
Avatar - Barrichello
9. 9. 2013 10:47
Re: Sem tu pointu nějak nepochopil...
soudě dle prodejních čísel se mu to silně nedaří >:D
Avatar - Hammunasakra
8. 9. 2013 23:58
Re: Sem tu pointu nějak nepochopil...
Naftu do osobních aut v masovym měřítku přece používáme jenom my v Evropě. Zbytek světa jezdí na benzín >:-[]
9. 9. 2013 07:51
Re: Sem tu pointu nějak nepochopil...
nafta byla k používání v osobních vozech tuším dokonce zakázána. Patřila jen do náklaďáků.
Avatar - Hammunasakra
8. 9. 2013 20:55
Slušná reklama
Ale stejně radši S8 s benzínovou V8 :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
8. 9. 2013 21:31
ked auto
tak samozrejme benzin :yes:

ked traktor tak diesel :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - poterienko
8. 9. 2013 22:34
Re: ked auto
Když osobní auto pro každodenní použití, tak jedině naftu. Benzín ve srovnatelné kubatuře skoro nikdy nenabídne srovnatelnou dynamiku v otáčkách mezi 2-3 000.
8. 9. 2013 23:22
Re: ked auto
Ale ano :-)
To, že Okta RS TSI natře Oktu RS TDI v libovolných otáčkách je jasný už z průběhu grafu, ani to nepotřebuju projet. TSI má 340-360 Nm mezi 1900-4500 ot./min a s kratšími převody, to ti TDI nedá.
Pokud srovnáváme srovnatelné, tedy turbobenzín a turbonaftu ve stejných autech, tak vždy bude benzín rychlejší (pokud ten motor nedělal úplný blb). Jen ta spotřeba není úplně ideální, co si budem povídat.
9. 9. 2013 10:09
Re: ked auto
Jedině když porovnáš atmo benzín vs. turbodiesel, jinak turbobenzíny stejné kubatury nabídnou dynamiku určitě lepší kvůli kratším převodům.
9. 9. 2013 11:29
Re: ked auto
Ale nabídne. Jel jsem s 2.0 SDI a oproti benzínovému dvoulitru to bylo slabší ve všech otáčkách.
8. 9. 2013 22:43
Re: ked auto
A ked lietadlo tak samozrejme topper >:D
Avatar - Lukixe
8. 9. 2013 21:39
Reklama pre blbcov
Ale auto nádherné :yes: Myslím že aj v štátoch si zamilujú tento diesel..Samozrejme benzín taktiež paráda..Proste paráda celá Nemecká :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
8. 9. 2013 22:31
Námet reklamy je asi z Terminátora II.
Vrátane vypnutého zvuku, spomalených záberov a plotu - keď sa Sarah Connorovej zdá o konci sveta. Za plotom vidí detské ihrisko, ale nemôže nič urobiť.
Ale veľmi vtipná reklama. Keby také boli aj reklamy na hydratačné krémy a tampóny :-) .
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
8. 9. 2013 22:58
Re: Námet reklamy je asi z Terminátora II.
My vostatní na hydratační krémy a tampóny nejsme, ale přejeme ti ať se fakt zlepšej >:-[]
Avatar - prettorian
9. 9. 2013 07:32
Proměna auta
Zajímavé, jak se z té A8 po natankování dieselu stane A6 >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Chari
9. 9. 2013 07:51
Re: Proměna auta
Podívej se na to ještě jednou ;-)
9. 9. 2013 07:54
Re: Proměna auta
V A6 přijel ten fousatej chlap:-)
Avatar - prettorian
9. 9. 2013 07:55
Re: Proměna auta
jo taak :-) já jsem myslel, že vysedl z toho auta, co ta ženská :-)
Avatar - Dinar
9. 9. 2013 12:14
Vtipné a pěkně provedené,
jako reklama za jedna, otázku benzin vs. dýzl netřeba řešit při každé příležitosti, tohle je prostě vtipně uděláno. :yes:
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud