Frankfurt 2013
minule si chválil nový (faceliftovaný) mégane, teraz zase koncept kie... hm, hm, hm... čo sa to s tebou v poslednom čase deje? 😄 :yes:
Zdravím patriku, jako vždy máš absolutní pravdu.
Jen dodávám, že z venku mi to dost připomíná vysoký ponton současné sportage.
Dle mých, jako vždy chabých informací, je to opravdu přesně to co píšeš, tedy heslo zní "něco vystavíme, aby se vlk ... a koza ..." .
Kia v následujících dvou jetech vlastně nic zásadního do prodeje nechystá, tak je třeba alespoň nějak zaujmout/tzv. tlouct do vody. PeterS přesně v závislosti na nové funkci v koncernu se věnuje tomu "globálnímu", ale hlavně v souvislosti se změnou struktury vedení(otec/syn) opět získává navrch Hyundai. Zkrátka Hyundai first. U Kia má být opravdu nové auto až ono PS nádherné GTéčko(2015?) a Optima i s kombíkem - prý už bude i s přeplnovaným dvoulitrem který se bude následně šířit i do jiných modelů. Jak jsem zaslech má přibýt cca 4-6 nových přeplňovaných motorů do dvou litrů(benzín i dýzl). Snad vše.
Jen dodávám, že z venku mi to dost připomíná vysoký ponton současné sportage.
Dle mých, jako vždy chabých informací, je to opravdu přesně to co píšeš, tedy heslo zní "něco vystavíme, aby se vlk ... a koza ..." .
Kia v následujících dvou jetech vlastně nic zásadního do prodeje nechystá, tak je třeba alespoň nějak zaujmout/tzv. tlouct do vody. PeterS přesně v závislosti na nové funkci v koncernu se věnuje tomu "globálnímu", ale hlavně v souvislosti se změnou struktury vedení(otec/syn) opět získává navrch Hyundai. Zkrátka Hyundai first. U Kia má být opravdu nové auto až ono PS nádherné GTéčko(2015?) a Optima i s kombíkem - prý už bude i s přeplnovaným dvoulitrem který se bude následně šířit i do jiných modelů. Jak jsem zaslech má přibýt cca 4-6 nových přeplňovaných motorů do dvou litrů(benzín i dýzl). Snad vše.
si nejraději ještě počkal, až to Kia třeba na svém Buzzu víc okomentuje. Na co se to vlastně díváme? Designu velel Gregory Guillaume, šédesignér evropské sekce a auto je prý specificky navržené podle preferencí evropských zákazníků. Přední kola má pohánět spalovací 1.6 turbo Gamma, zatímco zadní osu - podle potřeby - bude nakopávat elmotor s akumulátorem dobíjeným průběžně rekuperací. Celé je to segmentově (= B) tamtéž co Venga a Soul , ale vypadá to zřetelně ambiciózněji, náročněji, a tudíž i dráž (tedy takový off-pro-cee'd). Zároveň tam vidíme kupu všelijakých řešení a není jasné, jestli jsou všechna nějak funkční - jako třeba přední sklopný(?) nárazník/difuzér(?), myšlená doopravdy - přední dvojsedadlo v celku (?), odkryté roury od rozvodů topení/klimy (?) atd. Spíš mi to v této chvíli přijde jako shromáždění nápadů, které se ještě budou dál dost upravovat a možná i používat v různých modelech, jak to u konceptů bývá. Třeba se díváme i na kus budoucnosti Vengy. Každopádně v interiéru jasný příklon k industriálu (trochu Zetor, trochu rallye kára) - tomu atmosférou odpovídá i propagační video tady: [odkaz] Zvenčí - sorry - je to pro mě trochu obehrané téma, z huti P.Sch. bych čekal víc, než další variaci na pózu městuodolné šelmy.
Takto by to malo ísť do výroby - bez zmeny, s trojfarebnou karosériou, len s druhým párom dverí a paluboukou zo Sportazu.
A tos ještě nečet ódu na novou 308.
Neděje se nic zvláštního, prostě jak si něco zaslouží pochvalu, tak se chválí, ne?
Neděje se nic zvláštního, prostě jak si něco zaslouží pochvalu, tak se chválí, ne?
Je to spíchnuté horkou jehlou, jako kdyby to dělal někdo v modelářském kroužku. Ten pseudosemiš je natažen na panely, které nejsou ani pořádně dobroušeny. :no:
až na tie predné svetlá ala ford ka 1. generácie veľmi zaujímavá, dokonca povedal by som pekná štúdia. dokonca aj tie ledky usporiadané do štvorcov sa mi tu na rozdiel od ceedu gt páčia :yes:
Dříve jsem byl taky tak ortodoxní, ............ dnes i občas přiznám, že spoustu nápadů mají, vázne však ten úsek mezi sériovou výrobou a studiemi.
No, pěkně nám to mistr Sch. servíruje. Mimochodem, tady vidíš to, čemu se říká design, tedy nikoliv chlupaté knedlíky nad Seinou, nýbrž realistické, přitom úchvatné výsledky práce toho, kdo se nevznáší, toho, kdo však ani nesedí na zadku. Tohle auto má prostě koule. Teď už jde jenom o to, čemu "koule" říkáš ty.
No... nejde jinak, padni komu padni - bravo... :😉
No... nejde jinak, padni komu padni - bravo... :😉
Jinak zdravím a hezký den! :yes: