Když se v sedanu S4 a kabrioletu S5 objevil kompresorový šestiválec 3.0 TFSI (245 kW), vypadalo to na konec silných atmosférických osmiválců ve sportovních Audi. Věc je ale komplikovanější, než se vnějšímu světu mimo automobilku zdá.
tak tady je odpověď pro všechny pochybovače. Osmihrnek stále žije a zatopí konkurenci. Vězte panstvo, že těm několika málo z vás co budou mít to štěstí se s tímhle mazlíkem na silnici pomazlit, vytáhne tohle audi i tu nudli z nosu. Nezbývá než uznale pokývat a zvolat BRAVO AUDI... ;-)
No, pokud doma programově po večerech nezobete zrní a z teploty vlastních konečníků neodtušujte míru oteplování planety, jsi tu na správné adrese...
Getečko jak má být. Přiměřeně arogantní, přiměřeně úchvatné. Na silnici čtyři v záběru, dvojspojka a pod kapotou peklo na Zemi... atmosférický osmiválec. Bestie v sametu.
Někdo tu nedávno až dojemně sebezáchovně psal, že snad současný neněmecký mainstream nejen doběhl, ale v některých aspektech dokonce i předběhl prémiový segment. Slepota jak známo, je chůvou naděje. Ovšem pravda, ta je samozřejmě jinde, ta je na silnicích. Tak až kolem tebe proletí jedna audina GT, zatáhni ručku, přidrž třesoucí se kolena, setři lowendovou slinu ze rtu a vzdej hold těm největším. Vždyť vědomí vlastní malosti by nemělo být soumrakem tvých příštích dnů...
V Trabantu? Kolego, ja se v nem navozil... :-) V roce 1980 jsme v nem jeli na jedinou predrevolucni zahranicni dovolenou do Madarska... Tanga jsem vsak nenosil ani tehda! ;-)
ne v trabantu, v RS5... až jí povodíš samým blahem budeš jenom vrnět. Jen bacha na ty leopardí. Tohle auto neni pro kovboje, který honěj za barákem na vsi vytuněný traboše... ;-)
Ono jich uz tolik nejezdi, aby si clovek nevsiml, ze soucasni vozatajove vodi svuj vuz s kloboukem jak vystrizenym ze svihackych filmu 30-tych let minuleho stoleti...
Neni preci ucelem stydet se jen za to, ze povoz, ktery uzivas neni zrovna trendy. :-)
No, jistě, vzduchem chlazený motor vzadu, náhon na zadek i to číslo ZAZ 969, to vše je mnohem blíž k ideálu 911 než nějaký plastový dvoutaktní předohrab T601. >:D;-)
P.S. "Zoufalcům" v trabantu jsem se smával, povýšeně, už ze zadního sedadla pětistovky. Když jezdit, tak stylově. :-);-)
Ten pokrok je až neuvěřitelný, před pár lety osmihrnky těch nejlepších dávaly z podobných objemů lehce přes 200kW a teď je standard 300+, Audi dokonce 330. Na tohle auto jsem moc zvědav. :yes: