Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Golf Sportsvan ve Frankfurtu: První dojmy a video

Zapomeňte na matematiku, ve Volkswagenu se raději dali na tělocvik: podrobně jsme si prohlédli novou generaci Golfu Plus, která nese jméno Sportsvan.
Zpět na článek
10. 9. 2013 16:13
10. 9. 2013 16:22
10. 9. 2013 16:26
10. 9. 2013 16:34
10. 9. 2013 16:48
10. 9. 2013 17:00
10. 9. 2013 16:35
10. 9. 2013 16:56
10. 9. 2013 16:30
10. 9. 2013 17:04
10. 9. 2013 17:25
10. 9. 2013 19:52
10. 9. 2013 17:28
10. 9. 2013 18:58
10. 9. 2013 19:34
11. 9. 2013 09:49
11. 9. 2013 09:51
11. 9. 2013 10:05
Avatar - Atomas
10. 9. 2013 16:13
Budoucnost
Osobně se domnívám, že uvedená kategorie nafouklých hatchů má budoucnost. Název Sportsvan je samozřejmě kravina, ale zbytek auta ocení především senioři, kterým se do auta bude dobře nastupovat a budou mít větší přehled o dění za volantem. A protože Evropa stárne a spousta současných mladých jednou budou chtít také jezdit v Golfu i s artrózou, buduje a dobývá VW tento segment již nyní. Jednoho dne to bude i GTI ho vlhký sen, neboť soukat se do normálního hatche by nejen pro něj byla každodenní bolestivá záležitost ;-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Hafol
10. 9. 2013 16:22
Re: Budoucnost
To není o artróze, ale o pohodlí :-) . Mám už najezděno blízko k mil. Km a i profi řidiči potvrdí, že vyšší posed je pohodlnější, jak pro výhledy, tak při jízdě na delší štreky. Nicméně už vím, co mi ten pohled připomíná, tak jsem zvědavý na ceny, MB B je ted za velmi zajímavé peníze ;-) [odkaz]
Zřejmě se opět VW inpiroval u MB, tak jako v pípadě CLS a CC. >:D
Avatar - Ham.
10. 9. 2013 16:26
Re: Budoucnost
Golf Sportsvan je klasické malé MPV. A těm naopak spíš zvoní hrana, prodeje v EU trvale klesají (víc než klesá celkový trh).
Účel který popisuješ plní SUV, ano starší člověk potřebuje vyšší posed, ale nepotřebuje ládovat dětské sedačky na zadní sedadla a mít max. obestavěný prostor který vede k nudným krabicím, takže tuto válku vyhrají SUV a automobilky to vědí. Neznamená to, že by MPV zcela opustily, ale žádný dramatický boom nových modelů nelze čekat, spíše některé MPV (např. ty největší) konvertují do SUV nebo crossoverů.
Avatar - Hafol
10. 9. 2013 16:34
Re: Budoucnost
Jenže SUV je ve městě a na silnici na prd, zrácí ve vnitřním prostoru, provozních nákladech atd.
Avatar - Ham.
10. 9. 2013 16:48
Re: Budoucnost
To je ovšem starším lidem celkem putna, prostor nepotřebují, peněz mají většinou více než mladé rodiny a vyšší světlá výška se občas hodí i ve městě, zvláště dány dokáží občas hodit nižší auto jako je HB přes obrubník a "zaparkovat" na prazích.
Avatar - Hafol
10. 9. 2013 17:00
Re: Budoucnost
Tak to je bohužel smutná pravda, nedávno mi důchodce nacouval do zadního blatníku, bohužel měl Mondeo a nízký posed v kombinaci se líným krkem. >:-[] :no:
Avatar - iudex
10. 9. 2013 16:35
Re: Budoucnost
Nesúhlasím. Ako píšem nižšie, v rodine Golf+ máme a majiteľka na ňom cení nielen výhľad, prehľadnosť a vnútorný priestor, ale zároveň jeho kompaktné vonkajšie rozmery. Práve kvôli vonkajším rozmerom a ťažšej manévrovateľnosti odmieta jazdiť na manželovej X5 a sama SUV (ani menšie, než X5) nechce. Súhlasím ale v tom, že nejaký posun od klasických MPV ku crossoverom bude, resp. už je.
Avatar - Ham.
10. 9. 2013 16:56
Re: Budoucnost
Mladá rodina s dětmi ocení Golf+, protože nabízí největší obestavěný prostor za nejmenší peníze. Starší pár ocení Tiguana nebo Yetiho, protože max. obestavěný prostor nepotřebuje, půdorys ohledně manévrovatelnosti mají stejný a SUV má několik výhod, které naopak ocení, vyšší světlá výška, často 4x4. No a protože mladí mají málo peněz tak rostou SUV.
Avatar - iudex
10. 9. 2013 16:30
Re: Budoucnost
Golf Plus máme v rodine a vodička si pochvaľuje dobrý výhľad a prehľadnosť kompaktnej karosérie pri nadštandardných vnútorných pomeroch, a to má k dôchodkovému veku hodne ďaleko. Takže áno, dopyt po tejto kategórii kompaktných MPV vždy bude (bez ohľadu na názov Sportsvan či supersportMPV) a tento VW sa iste bude slušne predávať.
10. 9. 2013 17:04
1.6 TDi 81kW?
Něco mi uniklo nebo 1.6TDi opravdu konečně posílil? Bohužel tedy jen o 4kW, které asi stejně už měl. Proč si nedali práci a nepřihodili další 4kw na 85kW (hezké číslo), jako měla v Golfu IV 1.9TDi prostřední výkonová varianta (často s 4motion)? ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Hafol
10. 9. 2013 17:08
Re: 1.6 TDi 81kW?
Hlavně, aby ten motor už utišili, nedávno jsem projel Golf IV a příliš hučí a duní.
10. 9. 2013 17:12
Re: 1.6 TDi 81kW?
No v Octávce mi přišel dost tichý, tedy v porovnání s mou 2.0TDi PD >:D :yes:
Avatar - Hafol
10. 9. 2013 17:18
Re: 1.6 TDi 81kW?
To jsem projel v Pasatu a to je jiné kafe, než 1,6. :yes: V Pasatu mi přišel 2.0TDI v pohodě.
10. 9. 2013 17:25
Re: 1.6 TDi 81kW?
Golf IV? Nespletl sis tisíciletí? :-)
Avatar - Hafol
10. 9. 2013 17:27
Re: 1.6 TDi 81kW?
Oprava G.VII ;-), byla to předváděčka, nedávno. Přesedal jsem ze starého MB A 170 CDI a zvukový projev byl někde jinde. Golf je parádní, ale prostě 1,6 TDI je na můj vkus příliš slyšet. Hučivý zvuk je unavující.
11. 9. 2013 10:12
Re: 1.6 TDi 81kW?
Jen za studena, po zahřátí o něm nevíš...
10. 9. 2013 17:28
Re: 1.6 TDi 81kW?
jen chybka, ne?
10. 9. 2013 19:52
Re: 1.6 TDi 81kW?
Předpokládal jsem. Ale nevěděl jsem, jestli myslel VI, nebo snad VII, takže jsem doufal v upřesnění.
10. 9. 2013 20:05
Re: 1.6 TDi 81kW?
jj jasně, nakonec to upřesnil :-)
11. 9. 2013 10:11
Re: 1.6 TDi 81kW?
Jen u GreenLine,BlueMotion atd... ;-) U klasických verzí zůstává 77kW.
10. 9. 2013 17:28
SUV
Momentalne skutocne ficia suv a nic s tym neurobime, ludia ich chcu. Oproti mpv su ale naozaj hodne neohrabane a priestranne vyzeraju len zvonku. Sam som bol prekvapeny po tom co som sa vystveral do xc90 ako vysoko mam nohy resp. ako nizko nad podlahou sedim.. Vela priestoru sa teda premrha svetlou vyskou. V zime su suv prakticke a aj v meste su pomerne odolne. Mini MPV maju velmi vela vyhod, svojim sposobom je to velmi prijemne auto ale to clovek zisti az ked s tym jazdi. Celkovy image mini MPV je momentalne dost nizky...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Delfin2
10. 9. 2013 18:58
Sportsvan
Veľmi elegantný sportsvan, svoju klientelu si určite nájde o tom nepochybujem :yes:
Rozbalit vlákno
0
10. 9. 2013 19:34
10 let
10 let starý C-Max má MNOHEM větší kufr - pod plato 58cm, šířka 105cm, hloubka přes 85cm... Pro mě osobně je šířka a výška rozhodující - proto tento počin považuji za hodně nedostatečný i pro mladou 3-člennou rodinu.
Design prima, praktičnost bída.
Rozbalit vlákno
3
11. 9. 2013 09:49
Re: 10 let
Najviac zaujimave je na tom to, ako z uvedenych rozmerov "délku 75 centimetrů, šířku mezi podběhy 101 centimetrů a výšku po plato 43 cm" vykuzlili 498L v kufri, ked po vynasobeni je to 325L. Medzery nad podbehmi pridaju uz len par deci; jedine, ze medzipodlaha ma pod sebou minimalne 20cm dalsieho miesta.
11. 9. 2013 11:42
Re: 10 let
Přesně tak. To měření je nějaké divné. Podle toho by měl mít náš Focus II generace objem přes 500 litrů, protože délka podlahy je 77-90cm, šířka mezi podběhy 105cm a hloubka 52cm. Udávaný objem výrobcem je 380litrů.
Takže tohle bude IMHO měřeno s mezipodlahou nahoře, protože hloubka kufru mi přijde podlé té hodnoty docela tragická.
Celkově to auto mohlo být o cca 5cm delší a pak by mohlo být i praktické a stále by ještě moc nelezlo do zelí Touranu.
11. 9. 2013 10:05
Krasa
Paci sami. Stary Plus bol prilis kratky, teraz narastol, opeknel, pripomina mi C-Max pred faceliftom. Dobra praca VW.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku