"Honda oficiálně potvrdila, že bude poháněn přeplňovaným benzinovým dvoulitrem o výkonu přes 208 koní..."
Nechcel autor napísať "cez 208 kW"? Lebo niečo cez 208 k (152 kW) asi na najlepší čas na NS stačiť nebude. 😉
kari.laz
0
I na jiném webu píší, že by měl být výkon přes 280 Hp, takže to bude těch 208 KW.
Ham.
0
Neměl mít přes 300?
KANKUNEN
0
K čemu na předokolku???, aby to řídily omezovače a k tomu byly ještě dlouhé kvalty.
Ham.
0
V tom s tebou plně souhlasím. Ale byl zde nedávno článek, kde se mluvilo o minimálně 300hp a někteří informovaní diskutéři zde tvrdili, že to bude nad 300.
[odkaz]
King
0
Nevím, jestli to není až příliš intelektuálně náročné, ale dovolil bych si upozornit, že ačkoli je to překvapivé, "přes 280" může být současně i "přes 300". 😄
Nicméně není úplně vyloučeno, že po týdnu testování na Ringu, na kterém se podílela i legenda cesťáků a vynikající tester Tarquini, bylo zkonstatováno, že 300+ koní už je na Civic moc a optimum leží v rozmezí 280-300. Ostatně držitel rekordu MRS to zvládl s 265 a 300k Focus RS a Golf R se nechytají, takže jak správně podotknul Mariachi, Honda bude prostě nejrychlejší a je jedno, s jakým výkonem. >😒]
Ham.
4
Že přes 280 může být zároveň přes 300 intelektuálně věru náročné není, je to spíš takové kingovské. >😒]
MariAchi
2
Cituji: "Zdrojů je k dispozici spousta, takže si myslím, že mohly být informace i komplexnější.
Mělo by asi zaznít, že Honda počítá s 300 bhp, což je 305 koní (224 kW), je ale možné, že to nakonec bude ještě o něco víc a to při avizované maximální možné řiditelnosti motoru. "
Ale chápu - přišel "legenda Tarquini" a vysvětlil japoncům, že na ten rendlík jim bude stačit i 280 koní. KOneckonců, má to být až v roce 2015. >😁
King
0
Jsem rád, že ti to utkvělo v paměti. 😄 :yes😒br />
Jo, na rendlíka Možná bude stačit i méně, než 300 koní. Ale hlavně aby to stačilo debatnímu kroužku na ACZ, o to přece jde v první řadě. :-!
MariAchi
0
Tak to každopádně, takovou sbírku virtuálních Clarksonů bys jinde nenašel >😁
MariAchi
1
To je fuk, jaký bude výkon, Honda bude prostě nejrychlejší a basta!
Myslím, že už X aut dokázalo, že překoňované předokolky jsou jen výstřel do prázdna, na moderní turbomotor s třemi stovkami koní a krouťákem lokomotivy je prostě lepší mít čtyřkolku.
Nechcel autor napísať "cez 208 kW"? Lebo niečo cez 208 k (152 kW) asi na najlepší čas na NS stačiť nebude. 😉
[odkaz]
Nicméně není úplně vyloučeno, že po týdnu testování na Ringu, na kterém se podílela i legenda cesťáků a vynikající tester Tarquini, bylo zkonstatováno, že 300+ koní už je na Civic moc a optimum leží v rozmezí 280-300. Ostatně držitel rekordu MRS to zvládl s 265 a 300k Focus RS a Golf R se nechytají, takže jak správně podotknul Mariachi, Honda bude prostě nejrychlejší a je jedno, s jakým výkonem. >😒]
Mělo by asi zaznít, že Honda počítá s 300 bhp, což je 305 koní (224 kW), je ale možné, že to nakonec bude ještě o něco víc a to při avizované maximální možné řiditelnosti motoru. "
Ale chápu - přišel "legenda Tarquini" a vysvětlil japoncům, že na ten rendlík jim bude stačit i 280 koní. KOneckonců, má to být až v roce 2015. >😁
Jo, na rendlíka Možná bude stačit i méně, než 300 koní. Ale hlavně aby to stačilo debatnímu kroužku na ACZ, o to přece jde v první řadě. :-!
Myslím, že už X aut dokázalo, že překoňované předokolky jsou jen výstřel do prázdna, na moderní turbomotor s třemi stovkami koní a krouťákem lokomotivy je prostě lepší mít čtyřkolku.