U Hondy se letos frankfurtský autosalon točil zejména kolem kompaktu Civic. Krom očekávané premiéry kombíku byl příjemným překvapením omlazený hatchback a nové informace, fotografie a video, týkající se vývoje sportovního Type R.
"Honda oficiálně potvrdila, že bude poháněn přeplňovaným benzinovým dvoulitrem o výkonu přes 208 koní..."
Nechcel autor napísať "cez 208 kW"? Lebo niečo cez 208 k (152 kW) asi na najlepší čas na NS stačiť nebude. ;-)
V tom s tebou plně souhlasím. Ale byl zde nedávno článek, kde se mluvilo o minimálně 300hp a někteří informovaní diskutéři zde tvrdili, že to bude nad 300.
[odkaz]
Nevím, jestli to není až příliš intelektuálně náročné, ale dovolil bych si upozornit, že ačkoli je to překvapivé, "přes 280" může být současně i "přes 300". :-)
Nicméně není úplně vyloučeno, že po týdnu testování na Ringu, na kterém se podílela i legenda cesťáků a vynikající tester Tarquini, bylo zkonstatováno, že 300+ koní už je na Civic moc a optimum leží v rozmezí 280-300. Ostatně držitel rekordu MRS to zvládl s 265 a 300k Focus RS a Golf R se nechytají, takže jak správně podotknul Mariachi, Honda bude prostě nejrychlejší a je jedno, s jakým výkonem. >:-[]
Cituji: "Zdrojů je k dispozici spousta, takže si myslím, že mohly být informace i komplexnější.
Mělo by asi zaznít, že Honda počítá s 300 bhp, což je 305 koní (224 kW), je ale možné, že to nakonec bude ještě o něco víc a to při avizované maximální možné řiditelnosti motoru. "
Ale chápu - přišel "legenda Tarquini" a vysvětlil japoncům, že na ten rendlík jim bude stačit i 280 koní. KOneckonců, má to být až v roce 2015. >:D
To je fuk, jaký bude výkon, Honda bude prostě nejrychlejší a basta!
Myslím, že už X aut dokázalo, že překoňované předokolky jsou jen výstřel do prázdna, na moderní turbomotor s třemi stovkami koní a krouťákem lokomotivy je prostě lepší mít čtyřkolku.