Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Petrolhead_CZ
Bene, grazie Italia
Petrolhead_CZ
| 11. 9. 2013 12:05
Fantastická mašina :yes: Důkaz toho, jak je Ferrari doslova na koni, staví teď jedny z nejlepších aut ve své historii.

Zlatá éra.
Bene, grazie Italia
samael
| 11. 9. 2013 12:11
Přesně tak. :yes: >:D
Bene, grazie Italia
figurka
| 12. 9. 2013 08:17
Ano. Je to paráda.
Brzdy s obsahom silikonu?
Makovnik
| 11. 9. 2013 13:06
Nie je to chyba prekladu - zo slova "silicate", teda s kremicitymi primesami alebo "silicon", co znamena kremik? "Silicone" je silikon.

Silikon ako tepelne zle vodivy a pruzny material je dost zvlastne pridavat do brzd.

Silikon je skor mozne uvidiet za volantom, ak dostane povolenie od majitela.
Brzdy s obsahom silikonu?
Nove Milla Giri
| 11. 9. 2013 15:52
b) je spravne

Braking system

To cope with the demands of the car's increased performance, all of the components in the Brembo braking system have been evolved from the solutions introduced on the LaFerrari. The 458 Speciale sports Extreme Design calipers, new generation HT2 discs with a higher percentage of silicon, and smaller front pads made from HY hybrid material for improved heat dissipation which is also boosted by special channels in the bodywork and is crucial in extreme driving situations. The result is shorter stopping distances (100 - 0 km/h in 31 m) without any compromises in weight, and more consistent performance under severe use.

[odkaz]
Avatar - flyboyeda
458 mám rád,
flyboyeda
| 11. 9. 2013 19:25
ale když vidím Audi Nanuk, tak se mi zdají všechny ostatní supersporty hloupé,člověk se furt bojí aby projel po trochu horších cestách, tahle ostřejší 458 bude s retardérama docela bojovat a bude míň pohodlná, mám rád rychlost a pohodlí proto Nanuk

nemám rád rychlost a nepohoidlí = všechny ostatní supersporty
Avatar - Hammunasakra
458 mám rád,
Hammunasakra
| 11. 9. 2013 20:08
Ty v tom máš fakt bordel, viď? >:-[]
458 mám rád,
Makovnik
| 11. 9. 2013 21:01
Kup si kombajn. Ide pomaly a ma velke odpruzene sedacky.
Avatar - flyboyeda
upřímně jsou mi vaše názory naprosto
flyboyeda
| 11. 9. 2013 21:38
u pr de le :-)
Avatar - Hammunasakra
upřímně jsou mi vaše názory naprosto
Hammunasakra
| 11. 9. 2013 22:28
Upřímně nápodobně >:D
Je fajn žes vobjevil že adidasky sou praktičtější a univerzálnější než sandály, je blbý žes z toho vydedukoval že všechny sandály sou za všech okolností k ničemu. Ale je fakt že to je tvuj problém a nám to může bejt naprosto u pr.. >:-[]
upřímně jsou mi vaše názory naprosto
webpaja
| 12. 9. 2013 09:46
Klídek...chovej se slušně a nauč se autokategorie...
Avatar - flyboyeda
upřímně jsou mi vaše názory naprosto
flyboyeda
| 12. 9. 2013 10:05
kdo jsi , že mi říkáš co mám a nemám dělat, já jsem Flyboyeda a můžu si dělat co budu chtít
Avatar - Hammunasakra
upřímně jsou mi vaše názory naprosto
Hammunasakra
| 12. 9. 2013 10:42
Dělej si co chceš ale naučit se chápat ty autokategorie bys teda moh. A když se konečně doučíš co to je uložení motoru vpředu a vpředu uprostřed tak mi tim skoro uděláš radost >:-[]
Avatar - flyboyeda
upřímně jsou mi vaše názory naprosto
flyboyeda
| 12. 9. 2013 11:34
ANO vím že je motor ve předu hodně vepředu napříkla staré audiny a potom je motor ve předu, který je v podstatě skoro uprostřed jako obrácené auto s motorem uprostřed a to je například tvoje oblíbené FF, Berlineta, dále SLS, Viper, Corvetta, Aston, nové Audi už motor posunuly motor ve předu taky víc k kabině,

motor uprostřed tzv před zadní nápravou

a potom motor vzadu za zadní napravou to je například: 911, nebo Iveco irisbus
[odkaz]
:-)
Avatar - Hammunasakra
upřímně jsou mi vaše názory naprosto
Hammunasakra
| 12. 9. 2013 13:32
Dobrej pokus už seš docela blízko ale furt špatně >:-[]
Avatar - flyboyeda
upřímně jsou mi vaše názory naprosto
flyboyeda
| 12. 9. 2013 14:15
co konkrétně je špatně?
Avatar - Hammunasakra
upřímně jsou mi vaše názory naprosto
Hammunasakra
| 12. 9. 2013 15:18
Audi dělá furt jen motory vpředu. Před lety i dneska. Tak jako většina vostatních Škodovek, Renaultů, Volkswágnů prostě všech tuctovejch sraček. A Ferrari když vpředu tak vepředu uprostřed s těžištěm mezi nápravama a stejně jako Maserati používá uložení převodovky transaxle aby mělo optimální rozložení hmotnosti mezi nápravy. No a to Audi už to dneska nedělá tak blbě jako před lety kdy aby získali pár cenťáků v kabině tak motor uložili tak dopředu, teda tak blbě že tě to táhlo ze zatáčky :yes: >:-[]
Jinak je to ale furt stejná totálně tuctová konstrukce jako u starejch audin.
Jo a to Iveco bylo dobrý :yes: >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku