Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Frankfurt 2013

Zpět na článek

Ferrari 458 Speciale podrobně: Odlehčená Italia má 605 koní

17 komentářů

Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
Fantastická mašina :yes: Důkaz toho, jak je Ferrari doslova na koni, staví teď jedny z nejlepších aut ve své historii.

Zlatá éra.
samael
Přesně tak. :yes: >😁
figurka
Ano. Je to paráda.
Makovnik
Nie je to chyba prekladu - zo slova "silicate", teda s kremicitymi primesami alebo "silicon", co znamena kremik? "Silicone" je silikon.

Silikon ako tepelne zle vodivy a pruzny material je dost zvlastne pridavat do brzd.

Silikon je skor mozne uvidiet za volantom, ak dostane povolenie od majitela.
Nove Milla Giri
b) je spravne

Braking system

To cope with the demands of the car's increased performance, all of the components in the Brembo braking system have been evolved from the solutions introduced on the LaFerrari. The 458 Speciale sports Extreme Design calipers, new generation HT2 discs with a higher percentage of silicon, and smaller front pads made from HY hybrid material for improved heat dissipation which is also boosted by special channels in the bodywork and is crucial in extreme driving situations. The result is shorter stopping distances (100 - 0 km/h in 31 m) without any compromises in weight, and more consistent performance under severe use.

[odkaz]
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
ale když vidím Audi Nanuk, tak se mi zdají všechny ostatní supersporty hloupé,člověk se furt bojí aby projel po trochu horších cestách, tahle ostřejší 458 bude s retardérama docela bojovat a bude míň pohodlná, mám rád rychlost a pohodlí proto Nanuk

nemám rád rychlost a nepohoidlí = všechny ostatní supersporty
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ty v tom máš fakt bordel, viď? >😒]
Makovnik
Kup si kombajn. Ide pomaly a ma velke odpruzene sedacky.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
u pr de le 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Upřímně nápodobně >😁
Je fajn žes vobjevil že adidasky sou praktičtější a univerzálnější než sandály, je blbý žes z toho vydedukoval že všechny sandály sou za všech okolností k ničemu. Ale je fakt že to je tvuj problém a nám to může bejt naprosto u pr.. >😒]
webpaja
Klídek...chovej se slušně a nauč se autokategorie...
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
kdo jsi , že mi říkáš co mám a nemám dělat, já jsem Flyboyeda a můžu si dělat co budu chtít
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Dělej si co chceš ale naučit se chápat ty autokategorie bys teda moh. A když se konečně doučíš co to je uložení motoru vpředu a vpředu uprostřed tak mi tim skoro uděláš radost >😒]
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
ANO vím že je motor ve předu hodně vepředu napříkla staré audiny a potom je motor ve předu, který je v podstatě skoro uprostřed jako obrácené auto s motorem uprostřed a to je například tvoje oblíbené FF, Berlineta, dále SLS, Viper, Corvetta, Aston, nové Audi už motor posunuly motor ve předu taky víc k kabině,

motor uprostřed tzv před zadní nápravou

a potom motor vzadu za zadní napravou to je napříkla😜 911, nebo Iveco irisbus
[odkaz]
😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Dobrej pokus už seš docela blízko ale furt špatně >😒]
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
co konkrétně je špatně?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Audi dělá furt jen motory vpředu. Před lety i dneska. Tak jako většina vostatních Škodovek, Renaultů, Volkswágnů prostě všech tuctovejch sraček. A Ferrari když vpředu tak vepředu uprostřed s těžištěm mezi nápravama a stejně jako Maserati používá uložení převodovky transaxle aby mělo optimální rozložení hmotnosti mezi nápravy. No a to Audi už to dneska nedělá tak blbě jako před lety kdy aby získali pár cenťáků v kabině tak motor uložili tak dopředu, teda tak blbě že tě to táhlo ze zatáčky :yes: >😒]
Jinak je to ale furt stejná totálně tuctová konstrukce jako u starejch audin.
Jo a to Iveco bylo dobrý :yes: >😁