Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ford S-Max Concept ve Frankfurtu: První dojmy a video

19 komentářů

Avatar - Bubáq
Bubáq
Rád bych vyzdvihl toto😒br />
+ překrásné, velmi přitažlivé proporce, zcela nekompromisní!
+ srozumitelné, elegantní a atraktivní linky, plochy a přechody; miluju takováto řešení!
+ sumčí tlama se mi ohromě zamlouvá; po letech tápání konečně designové řešení, které fordu mimořádně sluší (už jen ta síla a dravost mě posílají do kolen; kde jsem to jen viděl? Aha, FerrariF1 1956...[odkaz]
+ nekomplikované a přesto velmi signifikativní přední i zadní světlomety (srovnejte např. s trčícím "prstem" zadních světel aktuálního fokusu, mondea a S-maxu: to je prvek opravdu k smíchu...);
Avatar - donPedro
donPedro
To je tedy dost dobré toď toto. Že by se u "modrých" začlo blýskati na lepší časy, byť je to jen koncept, ale vypdá už tak docela sériově, že :yes: :yes: :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Tož tak. :yes:
Xawier
Design auto nedělá! 😉 Byť okopírovaný od Astonu...
martindr
pozor, lebo za tu vetu o dizajne mozes dostat heverom po hlave od gtiho >😁
Avatar - Jaros71
Jaros71
Takový Aston Martin v MPV..za mne design OK.
Snad ale bude mít vychytané neduhy starého S-maxe!
-Musí mít rezervu..!Tedy nikoliv jako např.nový VW Sharan.. :no:
....ale jako např.nový Opel Zafira Tourer! :yes:
-Musí mít možnost pohonu 4*4...jako VW Sharan!! :yes:
-Musí mít šíbr...nebo otevírací střechu!! Jako Sharan..
S dobrým dieslem to pak bude krásné a dokonalé MPV auto. 😉
l-n
S dobrym dislom? to je aky 😄
Avatar - wakantanka
wakantanka
Naco ti je v MPV 4x4? R-classe ho mala a po case robili kvoli cene RWD a aj tak to nepomohlo.
Mig_35
A proč by ho nemohlo mít? Rodinné auto, se kterým se jezdí třeba na hory? Koupil bych si radši tohle, než SUV. 4x4 by měl Ford dávat, alespoň v podobě Haldexu, do Mondea i
S-Maxe.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Myslím, že otázka nestojí prečo by nemohlo byť, ale načo by bolo? Primárne ak nežije človek v horách kde pol roka jazdí po neupravených a klzkých cestách, tak mu je celé 4x4 nanič. Nehovoriac o tom že to zvyšuje hmotnosť, jazdné odpory a spotrebu. Dnešné protipreklzové a stabilizačné systémy na bežných vozovkách spravia podobnú službu, v hlbšom snehu alebo blate človeka potom viac limituje svetlá výška ako pohon. A pre toho kto jazdí po väčšinu času vo vyššie spomenutých podmienkach, tak siahnu minimálne po veľkom SUV keď nie rovno po Off-roade. Preto mi 4x4 v tomto aute veľký význam nedáva. Ale za plnohodnotnú rezervu sa prikláňam aj ja.
Mig_35
myslíš? já jsem velký příznivce RWD, ale letošní zima mně pěkně vyškolila, v novém domě, který má příjezdovou cestu mírně do kopce jsme oba s manželkou pěkně válčili >😁
krom toho, nikdo ti ho nenutí, je to příplatková věc, proč ji nemít?
ttoomm
Prečo 4x4? A prečo nie, keď ho niekto chce a ma na to peniaze, nech si to kúpi. Neriešil by som to, možno to dodá autu aj trochu viac stability pri bočných vetroch, predsa sa váha presunie trochu nižšie, mne sa zase hodí pri ťahaní prívesu napr.
Tailor
Pohon 4x4 mít nemusím, otvirací střechu taky ne. Pokud bude plnohodnotná rezerva a trochu normální cena, pak je to jasná volba.
mrazik
Podle chodbovych info by 4x4 melo byt. Diesel jedine na delsi cesty, jinak ecoboost je lepsi volba nez diesel. Prosklena strecha nanic, jen zbytecne prispiva k ohrivani interieru a ma vliv na tuhost.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Za mě dobrý, velmi dospělé, střídmě dravé MPV. Uvidíme, co v interiéru, to bývá u modrých problém.
BubbleX
Interiér rozhodne (y)
olsztyn
tak tak
mrazik
Doufejme, ze do vyroby se toho moc nezmeni, protoze celkove pusobi paradne. Myslim, ze i soucasna generace je krasna jak zvenku, tak i zevnitr, kde nabizi spousta prostoru a velky kufr. Hlavne dost prostrou na 3 autosedacky.
Za me palec nahoru a hlavne i proto, ze jeden mam doma 😄
Speedy.Romario
Jsem osobně zvědav, jak se bude sériová podoba lišit od konceptu, který je mimořádně zdařilý. Ford je z pohledu nových technologií vždy ochoten zajít o kousek dál a v případě designu tomu nebylo jinak (vzpomeňme na Mondeo a jeho přerod z krabice). A že se nyní díváme na nový S MAX v podobě konceptu ? Ano, čas možná nezastavíme, ale původní S MAX má i nyní 7 let od uvedení na trh stále dost energie k oslovení širšího publika, rodiny s dětmi nevyjímaje. Třebaže facelift pomohl více uhladit křivky a doladit drobné detaily, tak stále vzbuzuje emoce kolemjdoucích. Mě osobně oslovila jeho verze Titanium S v bílé barvě na 18" kolech. . . prostě sportovní MPV k dennímu použití.
Pravdou je, že moderní technologie si razí cestu kromě tabletů, phounů i do automobilového průmyslu. Jen mám trochu obavu, aby za pár let nebyla z místa pro řidiče jen sedačka pro zadavatele cíle. Prostě to pravé "řízení" s požitkem z jízdy, aby neustoupilo do pozadí. Snad to nevyzní až moc zpátečnicky, ale já bych na stávajícím S MAXu nic moc neměnil . . .