Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Šéf VW Winterkorn: V Evropě může být zavřeno 10 dalších továren

18 komentářů

Avatar - Tomas_2002
Tomas_2002
V Číně otevíráne nové, v Evropě zavíráme.....svět se v pr.del obrací. 😒
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
europa 800 milionov obyvatelov ( roky automobilmi uz nasyteny trh )

cina 1,3 miliardy obyvatelov ( rozvijajuci sa a rastuci trh )

cudujes sa?

ked sa k cine prida india a rusko tak europa moze z tohto sveta zmiznut... bude k nicomu
Avatar - Tomas_2002
Tomas_2002
Já se nečuduju, jenom mě to štve >😒]
Gilgit
Vyrábíme tam, kde je odbyt.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To si průměrnej číňan asi nemyslí.. >😒]
roubicek25
ovšem pak jim nedovolit do budoucna dovážet do EU auta vyrobená mimo EU...
Gilgit
Jiste, a jiz dnes nedovolit evropským firmám vyvázet auta z EU. Ty tomu rozumís jak Hurvínek válce. Evropa je silný e😜ortér, a musí zároven akcepovat importy. A, pro tvoji informaci, co se týce automobilu a dílu pro výrobu nových automobilu, tak e😜ort z Evropy do Cíny je stále o hodne vetsí nez z Cíny do Evropy. Takze podlé tvé logiky by Cína mela ty dodávky z Evropy omezit.
IcePickLodger
akekolvek stavanie barier medzinarodnemu obchodu je nezmyselne a muoze napadnut len cloveka, ktory nevie o ekonomike zhola nic. jedinou rozumnou cestou je zvysit vlastnu konkurencieschopnost a nesnazit sa "odstavit" toho, ktory dokaze rovnaku kvalitu vyrobit za podstatne nizsich nakladov. samozrejme, Cinania v tej kvalite este na Europu stracaju...otazka je, dokedy. o par rokov bude situacia celkom ina a ak sa iste svetove koncerny rychlo neprebudia z letargickeho spanku (minimalne z pohladu nizkej efektivnosti vyrobnych procesov a vysokej nakladovosti - vid povedzme Francuzov), tak ich sikmaci onedlho rozvalcuju. a ak sa tak stane, tak si to aj plne zasluzia. pred 20 rokmi sme sa smiali nad kvalitou/technikou/designom juhokorejskych firiem...a kde su dnes?
Gilgit
:yes: :yes: :yes:
Makovnik
Sorry, ale pises mierne blud.
Bezbarierovy obchod by mal zmysel vtedy, ak by vsetci vyrabali IBA na zaklade fungovania trhovych vztahov.
Ked vsak Cajna dotuje svojich vyrobcov a stavia importerov do pozicie, kde MUSIA uzatvarat aliancie s domacimi vyrobcami, ktori nasledne ukradnu knowhow NEJEDNA SA O FEROVY medzinarodny obchod.
Preto tie obmedzenia bohuzial vyznam maju.

Aj spominana vysoka nakladovost nie je primarne problem vyrobcov. Je to problem vlad, kde vyrobcovia sidlia a hlavne problem celej europskej socialistickej unie, ktora robi podniky na vlastnom kontinente nekonkurencie schopnymi voci tym mimo jej hranic.
Avatar - Bubáq
Bubáq
Díky za správnou připomínku.
Navíc: čínští výrobci jsou dosud na štíru s ekologičností a bezpečností svých konstrukcí. A proto jen některé země EU přichází v úvahu pro import nyní (Itálie, Řecko, Bulharsko, GB).
V poslední době se ukazuje, že čínské vozy, které pravděpodobně plní emisní a bezpečnostní normy EU, nejsou zdaleka tak levné, jak se očekávalo. Pochopitelně, Číňané budou muset budovat servisní a prodejní síť, a to něco stojí.
Situace není zcela přehledná a může se obrátit v neprospěch EU velmi rychle. Měly by opravdu existovat takové bariéry, aby alespoň technická kvalita (ekologičnost a bezpečnost) byla nezpochybnitelnou podmínkou povolení prodeje v EU. Tedy aby byla vytvořena taková situace ve prospěch pracujících a kupujících, která bude na hony vzdálena dřívější situaci v botách a tričkách. A tuhle snahu od orgánů EU opravdu nyní nevidím. Takže se vůbec nedivím Makovníkovu volání po řešení...
Gilgit
Pokud cínské automobily splnují normy EU, mohou se prodávat ve vsech zemích EU, ne jen v nekterých.

To, ze cínské automobily jeste ve vetsine zemí EU nejsou na trhu, má dva duvody😒br />
1. Cínstí výrobci automobilu se na trhy EU zatím nijak netlací. Nekterí proto, ze zatím mají dostatecný odbyt na domácím trhu a na tech trzích, na které dnes e😜ortují. nekterí treba i proto, ze si jsou vedomi, ze jejich kvalita zatím nesplnuje evropské predstavy a nemají zájem do toho v blízké budoucnosti investovat vetsí sumy.

2. Rada dulezitých evropských nezávislých importéru automobilu, to je takových, kterí nejsou dcerinnou spolecností nejakého výrobce, jiz nekolik let intenzívne pozorují dení v Cíne, mají kontakty s tamními výrobci a nekdy i nezávazné predbezné smlouvy. Zatím ale nevidí z ruzných duvodu smysl prodej cínských znacek v Evrope rozbíhat.

Pravdu más v tom, že nekteré čínské vozy, které by ne evropském trhu mohly sance mít, nejsou tak levné.

A jasné je, ze vybudování prodejní a servisní síte jakoz i nábehová reklama hodne stojí. Na druhé strane, tyto náklady se snizují, pokud prodej císnkých vozu prevezmou etablovaní nezávislí importéri, jako treba Denzel (Rakousko), E. Frey (Svýcarsko), AutoBinck (Nizozemí) atd.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Berenika ANTIDIESEL
JJ A MŮŽEŠ ZAČÍT S TOU SVOU !! [odkaz]
JEN ZMĚNOU DESIGNU POPELNIC DNESKA UŽ NIKOHO NEVOBLBNEŠ
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
PS: začni vod podlahy ... [odkaz]
Gilgit
Más pred návstevou psychiatra nebo po? Doufám ze beres prásky jak ti pan doktor rekl.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Berenika ANTIDIESEL
??vo cem to meles? mazej si obor nejdriv nastudovat a nevyrusuj 😄
Gilgit
A ty zase mazej k panu doktorovi, asi ti predepsal spatné tabletky.
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Koľko ti v Tesle platia?
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Berenika ANTIDIESEL
ČOŽE, JO TAK TYS JEŠTĚ NESLYŠEL O RAKOVINĚ Z DIESELŮ [odkaz]