Frankfurt 2013
A Jaguar tam nebyl, nebo co?
Možná, že ty horké aktuality šly po novinkách. Mrkni nahoru, články jsou o nových modelech, liftingu a studiích - prototypech. Že by tam Jaguar nedojel 😄 a mazda ano, též se mi nechce věřit.
Tak jsem to celé podrobně prošel, prohlédl snímky a videa, a přečetl príspěvky. Nahoře se jeden "diskutér" vysmívá kolegům, kteří si třeba nemohou dovolit jet naživo do Frankfurtu a jsou tak "odkázáni" na zdejší zpravodajství. Oslovuje je socky...
No k tomu se snad ani nebudu vyjadřovat, neb zachovávám důsledně princip slušné diskuse. Nerad bych zde totiž na týden vytížil deratizační službu...
Takže, pánové, tam nahoře v redakci, redaktoři, fotografové a filmaři. Já zvedám palec, a píši, že jste byli výborní ve věcném rozsahu, že jste byli výborní v akcentaci vybraných e😜onátů, že jste byli výborní v písemném sdělení, ve foto a video dokumentaci, no prostě, že AUTO.CZ opět zadunělo prvotřídní motoristickou žurnalistikou.
Platí zde princip padni komu padni, tak tedy - BRAVO AUTO.CZ :yes: :-!
No k tomu se snad ani nebudu vyjadřovat, neb zachovávám důsledně princip slušné diskuse. Nerad bych zde totiž na týden vytížil deratizační službu...
Takže, pánové, tam nahoře v redakci, redaktoři, fotografové a filmaři. Já zvedám palec, a píši, že jste byli výborní ve věcném rozsahu, že jste byli výborní v akcentaci vybraných e😜onátů, že jste byli výborní v písemném sdělení, ve foto a video dokumentaci, no prostě, že AUTO.CZ opět zadunělo prvotřídní motoristickou žurnalistikou.
Platí zde princip padni komu padni, tak tedy - BRAVO AUTO.CZ :yes: :-!
Gilgit
Zase blbnes na kvadrát. Já se nevysmívám kolegum a neoslovuji je socky. Je se vysmívám tobe a oslovuji tak tebe. Auto.cz odvedlo práci ocekávanou a spís prumernou, a tobe maximálne zadunělo v hlave.
Trochu své příspěvky zakormidluj do civilizovanější roviny. Abys tu prezentoval názor, že ten, kdo nemá na cestu do Frankfurtu, je socka, to je notně přes čáru. Vezmi si třeba mně, kluka, no kluka, chlapa, kladeňáka, co měl leta v teplejch poldovský trubky, tisíce trubek. Vybral jsem si snad já, že poldovka je kde je? Nevybral. Ty bys snad jel do Frankfurtu, nemít fachu? Zkoušel jsi shánět v týhle době práci ve slévárně? A ty tu kolem sebe kopeš jak kdybys zatím nežil... A jak k tomu přijdou kluci, když si tu přečtou o socce a Frankfurtu, kluci, kteří by třeba také rádi jeli a nemůžou... A ty snad můžeš?
A přestaň také s těmi nadávkami, co tu rozdáváš každému, kdo na tebe zareaguje. Pro korekci by ti mohl třeba posloužit výpis tvých posledních příspěvků. Klikni si na svůj nick a tak deset si jich přečti. Tohle slušnej člověk nedělá, takhle jsme s klukama nemluvili ani na šichtě. A že tam to kolikrát bylo hodně hustý.
A ještě něco - negůgluj tolik, na diskusi se pozná, jestli máš v hlavě, nebo jenom v prstech. Proč myslíš, že jsi tu pro smích? Vem si třeba mně, já si každej tejden přečtu svět motorů, a vím. Dělám to už dlouhý roky. A ty? Opisuješ z gůglu. No schválně, kolik koní měl Opel Senator na řadovým šestiválu v roce 1981? Vidíš, nevíš. Musel bys gůglovat. Já ale nemusím, psali to ve Světu motorů. Pak se nediv, že se ti tu všichni jenom smějou.
A přestaň také s těmi nadávkami, co tu rozdáváš každému, kdo na tebe zareaguje. Pro korekci by ti mohl třeba posloužit výpis tvých posledních příspěvků. Klikni si na svůj nick a tak deset si jich přečti. Tohle slušnej člověk nedělá, takhle jsme s klukama nemluvili ani na šichtě. A že tam to kolikrát bylo hodně hustý.
A ještě něco - negůgluj tolik, na diskusi se pozná, jestli máš v hlavě, nebo jenom v prstech. Proč myslíš, že jsi tu pro smích? Vem si třeba mně, já si každej tejden přečtu svět motorů, a vím. Dělám to už dlouhý roky. A ty? Opisuješ z gůglu. No schválně, kolik koní měl Opel Senator na řadovým šestiválu v roce 1981? Vidíš, nevíš. Musel bys gůglovat. Já ale nemusím, psali to ve Světu motorů. Pak se nediv, že se ti tu všichni jenom smějou.
Gilgit
Já jsem ve Frankfurtu tento týden byl a ta auta na zivo videl, ale o to nejde. V tomto príspevku znís docela normálne, tak se s tebou taky pokusím normálne komunikovat, protoze by to bylo lepsí nez vzájemné urázky. Ale nevím, jestli o to más zájem.
Samozrejme vím, co to byla Poldovka a v jaké situaci je Kladno dnes. A pro tvou informaci, a zcela uprímne: Vzdycky mne chytá vztek, kdyz vidím nejakou reportáz z takových míst jako bývalá poldovka, i kdyz se mne to osobne nedotýká. To je bohuzel nevýhoda prechodu ze socialismu do kapitalismu. Existuje rada úspechu, k nimz patrí i Skoda Auto, ale i neúspechu, jako treba Poldovka, CKD, Liaz, Avia atd.
Poklud nemás práci tak mi je to líto a v tom prípade samozrejme slovo socka odvolávám. Já jsem to s tím Frankfurtem a sockama nemyslel na lidi, kterí by do frankfurtu rádi jeli a z financních duvodu nemuzou, ale na ty, co by si tam klidne zajet mohli a presto jenom sedí pred pocítacem.
Ja vím, jaké nadávky pouzívám, ale pouzívám je tam, kde na mne nekdo reaguje nekoretne, píse neco co není pravda. Podívej se, co jsi mi v poslední dobe napsal ty. A podívej se treba na tvou dnesní reakci na bloku rohYpnola. Ty ho atakujes osobne, ackoliv on tebe nijak neatakuje, ale píse o hloupých reakcích médií na Rapid Spaceback. Abych pouzil tvoje slova: Tohle slušnej člověk nedělá.
A nevím co más s tím gůglováním. Já ctu pravidelne radu médií o autech, v nekolika jazycích. Vetsinou na internetu, nekterá na papíre. A o svých vedomostech se s nikým nemusím dohadovat. Akorát máme zcela ruzné zájmy. Tebe zajímá technika, motory, výkon atd. Mne zase zajímají automobilky, jejich historie a soucasnost. Kde mají továrny, jakou mají pozici na trhu, jak spolupracují, kde se vyrábí který model, odkud pochází motory, proc nekde staví novou továrnu a proc jinde zavírají, jaké automobily se vyrábí treba v Cíne, USA, Iránu nebo Jizní Africe. Takze máme úplne jiné zájmy. Kdybychom si dali vedomostní soutez bez guglování, tak já nebudu vedet zpameti radu vecí co vís ty a ty nebudes vedet radu vecí co vím já.
Ted jsem se ti pokusil normálne lidsky odpovedet. Uvidíme, co s tím udelás. Jestli se chces dál hádat, vís ze s tím nemám problém. Pro mne je to takový pingpong.
A pokud se mne tady v diskuzích nekdo směje, všichni to rohodne nejsou, tak je mne to celkem jedno. Já se zase směju jim.
Samozrejme vím, co to byla Poldovka a v jaké situaci je Kladno dnes. A pro tvou informaci, a zcela uprímne: Vzdycky mne chytá vztek, kdyz vidím nejakou reportáz z takových míst jako bývalá poldovka, i kdyz se mne to osobne nedotýká. To je bohuzel nevýhoda prechodu ze socialismu do kapitalismu. Existuje rada úspechu, k nimz patrí i Skoda Auto, ale i neúspechu, jako treba Poldovka, CKD, Liaz, Avia atd.
Poklud nemás práci tak mi je to líto a v tom prípade samozrejme slovo socka odvolávám. Já jsem to s tím Frankfurtem a sockama nemyslel na lidi, kterí by do frankfurtu rádi jeli a z financních duvodu nemuzou, ale na ty, co by si tam klidne zajet mohli a presto jenom sedí pred pocítacem.
Ja vím, jaké nadávky pouzívám, ale pouzívám je tam, kde na mne nekdo reaguje nekoretne, píse neco co není pravda. Podívej se, co jsi mi v poslední dobe napsal ty. A podívej se treba na tvou dnesní reakci na bloku rohYpnola. Ty ho atakujes osobne, ackoliv on tebe nijak neatakuje, ale píse o hloupých reakcích médií na Rapid Spaceback. Abych pouzil tvoje slova: Tohle slušnej člověk nedělá.
A nevím co más s tím gůglováním. Já ctu pravidelne radu médií o autech, v nekolika jazycích. Vetsinou na internetu, nekterá na papíre. A o svých vedomostech se s nikým nemusím dohadovat. Akorát máme zcela ruzné zájmy. Tebe zajímá technika, motory, výkon atd. Mne zase zajímají automobilky, jejich historie a soucasnost. Kde mají továrny, jakou mají pozici na trhu, jak spolupracují, kde se vyrábí který model, odkud pochází motory, proc nekde staví novou továrnu a proc jinde zavírají, jaké automobily se vyrábí treba v Cíne, USA, Iránu nebo Jizní Africe. Takze máme úplne jiné zájmy. Kdybychom si dali vedomostní soutez bez guglování, tak já nebudu vedet zpameti radu vecí co vís ty a ty nebudes vedet radu vecí co vím já.
Ted jsem se ti pokusil normálne lidsky odpovedet. Uvidíme, co s tím udelás. Jestli se chces dál hádat, vís ze s tím nemám problém. Pro mne je to takový pingpong.
A pokud se mne tady v diskuzích nekdo směje, všichni to rohodne nejsou, tak je mne to celkem jedno. Já se zase směju jim.
Díky Gilgite. Je dobře si občas něco napsat. Omluvu za socku přijímám, jako by se nestalo.
páni, tady se dějí věci. Takže chlapci, pro každého jeden :yes: :yes:
Gilgit
Jenomze GTI to bohuzel nemyslel vázne, jak uvídís jednak podle jeho dnesních reakcích na mne pod textem o Spacebacku i v jeho vseobecných reakcí od vcerejsího vecera na jiné nicky. Je to zase starý dobrý GTI, který urází, ponizuje a haní. Já jsem vcera myslel, ze se na základe techto rádku, které jsou tady nahore, neco zmení, ale bohuzel se tak nestalo.
Mnozí z nás na diskusích konečně pochopili, že projet tundrou napřímo je možná dobrý slogan, avšak, že v garáži nejde o tundru, nýbrž o to, být vpředu, mezi těmi nejlepšími. A s modelem ŠKODA RAPID SPACEBACK bude majitel nejen vpředu majetkově, technicky, krásou a stylem, ale též vyjádřením jistého vlasteneckého cítění. A to se, zejména v těchto těžkých dobách, cení :yes😒br />
Autosalon ukázal také, jakým předvojem je produkce Německa, včetně KoncernoVWých satelitů, předvojem výrobním, technickým, technologickým a též designovým. Avšak i v širším euro-pohledu, pak můžeme být hrdí (zejména VOLVO, JAGUAR) na to, jaké skvosty stále vyrábíme.
V podstatě neexistuje jediný důvod orientovat se jiným směrem, neexistuje touha, kterou by europrodukce nedokázala vrchovatě naplnit, a to ať už se jedná o malá auta, o běžnou rodinnou produkci jakož i speciální segmenty. Stálo by za to, udělat rozsáhlou garážově-sociologickou studii o tom, co vede občana České republiky, tedy člověka jehož kořeny jsou hluboko vrostlé do genů euroatlantické civilizace, k zájmu o mimoevropskou produkci...
Avšak zpět do čarokrásné reality - poopravme legendární slogan: Ano ano, všechny garážové cesty vedou do... Frankfurtu. Není totiž jiný směr. Je než cesta garáže a cesta života. A aby se tyto cesty proťaly ve správný čas a ve správném místě, to už záleží jenom na tobě. Jenom na tobě totiž záleží, jestli tvé cesty budou cestami pravdy.
BRAVO FRANKFURT :yes: :-!
Co se týce tvých slintu o evropské a mimoevropské produkci - je úplne normální kdyz clovek vyuzívá pestrost nabídky, at se jedná o auta nebo cokoliv jiného.
Krome toho bych rád vedel, co myslís europrodukcí? Automobily evropských výrobcu vyrobené kdekoliv na svete nebo automobily vyrobené v Evrope. Ona je otázka kdo víc podporuje zájem evropské civilizace - Evropan který si koupí Hyundai i30 z moravských Nosovic nebo treba Nissan Qashqai z britského Sunderlandu, nebo Evropan který si koupí BMW X5 vyrobené v USA nebo vuz VW Jetta vyrobený v Mexiku? Já vím, ze ty znás na vsechno jedinou správnou odpoved, ale ono to není vzdy tak jednoduché.
A jeste jedna vec. Dvakrát jsi na mou otázku neodpovedel, tak uvidíme, jestli odpovís potretí, kdyz se tady vzdy tak zasazujes o diskuzní kulturu. Proc si ty a tobe podobní radeji nezajedete na IAA do Frankfurtu nez tady dlouze slintat nad clánky?
Tak jen snad (potřebnou) upřesňující větičku k tvému úvodu. Standardně se mýlíš, a zde je tvá mýlka lidsky natolik podměrečná, že je potřeba si napsat: Nikoliv, tým AUTO.CZ odvedl ve Frankfurtu špičkovou, profesionální práci. Odvedl něco, co ty, který to tu zatím dotáhl akorát k papuškování vygůglených čísel, nemůžeš nikdy dosáhnout, a to z toho důvodu, že oni (AUTO.CZ) jsou profíci, profesionálové na svém místě, profesionálové, kteří na rozdíl od tebe - ví, umí a znají. A za to jim náleží náš čtenářský a diskusní zřetelný, hluboký hold :-!
Jenom bych rád vedel, jak jsi zjistil, ze nevím "nic ani o autech jednotlivě, natožpak o jejich výrobě", to by mne vázne zajímalo. Mohu te ujistit, ze jsi s tímto tvým tvrzením dost vedle, ale to je v podstate jedno. Zábavná je jen myslenka na to, jak casto se zrejme nacházís vedle i v jiných diskusích, kdyz v mém prípade jsi se vubec netrefil.
Ovsem to, ze tak básnís o Auto.cz, ukazuje, ze o skutecne kvalitní automobilové zurnalistice nemás ani "šajna" ty. Soudruzi z Auto.cz proste posbírali informace, vyfotografovali a cástecne nafilmovali novinky na letosní IAA. Na tom není nic slozitého. Jediná komplikace je velká rozloha frankfurtského výstaviste a pocet novinek, takze pro jednotlivého novináre by se to nedalo stihnout, ale pokud je tech novináru v týmu nekolik, tak je to úplná pohoda.
A ptám se te jeste jednou. Proc si ty a tobe podobní nezajedete do Frankfurtu a neprohlídnete ta auta osobne místo slintání na fórech? Zajet si z CR na IAA prece není zádný problém. To, ze jasne odmítás odpovedet, znamená jen jedno: Jsi ubozák, který nemá ani na to zajet si do Frankfurtu na IAA
>😁 >😁
Zrejme jsi nejaká socka, která se nezmuze ani na ten výlet do Frankfurtu, tak ti nezbývá nez slintat na internetu >😁 >😁
A za co se mám omlouvat zdejsím redaktorum? Za to ze jsem napsal ze ve Frankfurtu delali svoji normální práci a není treba nad tím slintat? Ty uz fakt blbnes na kvadrát. Já trvám na tom, ze novinári Auto.cz nepatrí ke spickovým ve své branzi. Ono to vsechno zálezí s cím porovnávás. Pro tebe jsou to hvezdy, pro mne prumer. Chápu, ze nemás ponetí co je to frankfurtský salón a jak v praxi pracují novinári, tak si jejich výkony trochu idealizujes, ale ver mi, ze se mýlís.
A co se týce výchovy. Vychovat nekoho tak, aby povazoval tvoje zdejsí slinty za neco normálního a nekritizoval je, to by byl snad zlocin proti lidskosti. Vsak mezi svými nohsledy más nekolik takových kreatur.
Udelal jsem vcera chybu, ze jsem na ten jeho nesmyslný príspevek zareagoval, a potom jsem, jak vidís, jen odpovídal.
Ale uznej, ty slinty co tady napsal na adresu Auto.cz jsou fakt strasné. GTI, clovek který zrejme nemá ponetí o automobilové novinarine, se muze zbláznit z toho, jakou spickovou práci odvedl Auto.cz ve Frankfurtu. Pritom redaktori Auto.cz delali jen svou normální práci za kterou jsou placeni, jejich výsledek je spís prumerný a nekterá videa strasná.
Chtel jsem se fakt snazit na GTIho nereagovat, ale práve tuto snahu oficiálne odvolávám. Poté, co jsem dnes v diskuzi pod textem o Rudolfu Caracciolovi napsal normální krátkou pripomínku, za kterou mne napadl GTI, aby vzápetí napsal neco podobného, si vyhrazuji právo tohoto psychopata vcetne jeho nohsledu kritizovat kdykoliv se mne zachce.
Ale komu to vlastne písu, ty jako jeden z jeho verných nohsledu to prece vidís úplne jinak. >😁 >😁 >😁
Musím říct, že tak, jako u tvého "odvolání" jsem se už dlouho nepobavil >😁 >😁 >😁
Mohu se jen opakovat. To, co písu, si tady muze kazdý precíst a udelat si svuj názor na vec. Bez ohledu na názory nejakého mentálního retarda.
Jinak je zajímavé. Tak ti strasne vadím, ale porád musís stekat a vyskakovat. Nejak tohoo nemuzes nechat. >😁 >😁 >😁
A o Caracciolovi jsem nečet, takže nějak nevím vo co go.