Že Toyota zůstane s náskokem největším producentem vozidel... Smůla. Možná někdy příště, VW... Čína možná pomůže ale bez signifikantních prodejů v USA to nepůjde...
Falco
0
VW v USA tlačí na pilu, tedy na TDIpilu 😉 [odkaz] [odkaz]
Navtech
0
To asi nebude reakce, kterou očekával... ;-\
Falco
0
Dneska musíš očekávat úplně všechno 😊)
Subaru.in
0
Tlacit muzou, a Ja jim osobne preju uspech. Ale je to platne jako hazet hrach na zdi.
To je jako kdyz se Lexus snazit prodavat v Evrope hybrid a mysli si ze uspeje jako v USA.
Falco
0
Já osobně bych radši hybrida než nafťáka. Třeba takové GéSko 😄
white label
0
A nesedíš náhodou taky "signifikantně" ve sněmovně, nebo
v senátu...
Tam mají také "potřebu" používat cizí slova hlavně tam, kde to není vůbec nutné... 😉
Navtech
0
>😒] :yes:
0
Za intelektuála se nepovažuju, ale když bych to neměl nějak opisovat, tak mě slovo "signifikantní" napadne taky jako to nejvhodnější, protože např. "významné" nebo "zásadní" mi v tomhle kontextu nesedí nejlíp.
Neříkám, že lepší české slovo nenajdeme, ale já bych to bez rozmejšlení řekl taky.
K té neochvějné světové dominanci Toyoty: V dubnu ji v US prodejích o 8 tisíc předběhl FoMoCo, který se tím (alespoň pro tenhle měsíc) stal znovu americkou dvojkou, skoro po dvou letech.
Navtech
0
Jsi intoš >😁 >😒] a basta >😁
Každopádně na Toyotu v podstaně nemá nikdo. V celosvětovym pohledu určitě ne.
0
Globálně Toyotu už letos předběhl VW, teda VAG... I když to je jenom mezičas, je docela reálný, že ji fakt udělá.
white label
0
V poho..., to byla jen sranda...
Ale co třeba, v tomto případě..., bez "výraznějších" prodejů...? 😉
0
Nj sakra, to by vlastně šlo. >😁 >😁
WinDiesel
0
Nějak mi nepasuje US trh a úspěch Fordu a globální trh.
Toyota je silná v Japonsku, v Asii, Evropě, v Číně a USA. Ford nemá žádné prodeje v Japonsku, malé v Asii, nic moc Čína a je dobrý v USA. To na Toyotu zdaleka nestačí.
Podobné platí pro VW, až bude mít skutečně silné prodeje v USA, pak může předběhnout Toyotu. Čína na to stačit nebude, VW tam má náskok ten se ale zvětšovat nebude, Toyota je tam jako doma.
A co se týče slova signifikantní, to je takový mazlíček, moc hezky zní. >😁 >😁 >😁
0
> Nějak mi nepasuje US trh a úspěch Fordu a globální
> trh.
> Toyota je silná v Japonsku, v Asii, Evropě, v Číně a
> USA. Ford nemá žádné prodeje v Japonsku, malé v
> Asii, nic moc Čína a je dobrý v USA. To na
> Toyotu zdaleka nestačí.
No, a možná právě proto jsem psal o Fordu v US a ne o Fordu ve světě.
To je jako kdyz se Lexus snazit prodavat v Evrope hybrid a mysli si ze uspeje jako v USA.
v senátu...
Tam mají také "potřebu" používat cizí slova hlavně tam, kde to není vůbec nutné... 😉
Neříkám, že lepší české slovo nenajdeme, ale já bych to bez rozmejšlení řekl taky.
K té neochvějné světové dominanci Toyoty: V dubnu ji v US prodejích o 8 tisíc předběhl FoMoCo, který se tím (alespoň pro tenhle měsíc) stal znovu americkou dvojkou, skoro po dvou letech.
Každopádně na Toyotu v podstaně nemá nikdo. V celosvětovym pohledu určitě ne.
Ale co třeba, v tomto případě..., bez "výraznějších" prodejů...? 😉
Toyota je silná v Japonsku, v Asii, Evropě, v Číně a USA. Ford nemá žádné prodeje v Japonsku, malé v Asii, nic moc Čína a je dobrý v USA. To na Toyotu zdaleka nestačí.
Podobné platí pro VW, až bude mít skutečně silné prodeje v USA, pak může předběhnout Toyotu. Čína na to stačit nebude, VW tam má náskok ten se ale zvětšovat nebude, Toyota je tam jako doma.
A co se týče slova signifikantní, to je takový mazlíček, moc hezky zní. >😁 >😁 >😁
> trh.
> Toyota je silná v Japonsku, v Asii, Evropě, v Číně a
> USA. Ford nemá žádné prodeje v Japonsku, malé v
> Asii, nic moc Čína a je dobrý v USA. To na
> Toyotu zdaleka nestačí.
No, a možná právě proto jsem psal o Fordu v US a ne o Fordu ve světě.