Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Atlis
co to je za test?
| 17. 9. 2013 08:56
ked uz sa vam nechce test pisat, tak ho nepiste vobec - staci dat tabulku s parametrami a hotovo.

mimochodom co mate proti pomarancovym pristrojom? pomarancova je vyborne citatelna a neunavuje oci.
co to je za test?
| 17. 9. 2013 09:11
Co ti na tom tak zásadně chybí?

Já dostal dvě zásadní informace:

1) to auto už na špišku střední třídy nemá (zastaralost, motor)

2) automat jasný podprůměr, i když může bejt příjemný s tím jezdit (pro toho kdo má rád klidnou a pomalejší jízdu, ale bez škubání)

A oranžové displaje v době černých zobrazovačů s bílým nebo prostorovým písmem je už docela technologcký výsměch. Nevím, co se ti na tom může líbit... :-|
Avatar - Atlis
co to je za test?
| 17. 9. 2013 09:23
1) a cim je ta spicka triedy? stare mondeo ci este starsi passat? motor 2.2 je uplne mimo zaujem zakaznikov, najpredavanejsi je suverejne dvojlitrovy diesel.

2) je to uplne normalny automat, ziadna dvojspojka, so svojimi plusmi aj minusmi.

ktore auto v strednej triede ma cierne zobrazovace s bielym alebo priestorovym pismom? vsetko v strednej triede ma analogove pristroje.

a mimochodom, hadaj v akej farbe ma pristroje to najnovsie a najlepsie v premiovej strednej triede ty expert na technologiu:

[odkaz]
Avatar - Charger
co to je za test?
| 17. 9. 2013 10:15
Úplně normální automat by to svou nízkou efektivitou a leností byl tak někdy před dvaceti lety.
co to je za test?
| 17. 9. 2013 10:27
No když už jsi sem dal např. to BMW, tak se koukni detailně na provedení a grafiku zobrazovače a pak porovnej ty japonský digitálky z roku 1985 s tím co je dnes "in". Snad to pochopíš i ty... >:D
co to je za test?
| 17. 9. 2013 11:20
no ved prave,ze je to uplne normalny automat...a naozaj nic svetoborne...ani v ramci triedy. Ani z polovice tak dobry,ako ten "obycajny" od Mazdy.
Avatar - Emel
co to je za test?
| 17. 9. 2013 11:36
Taky je zadarmo a ten u Mazdy za 50 ;-)
co to je za test?
| 17. 9. 2013 12:19
na avensise som sa uz par stoviek km viezol a uprimne, radsej si priplatim. A nejde len o spotrebu ale aj pocit jazdenia...ked stupis na podlahu,ta Mazda podradi hned,nie hlucha chvilka cakania automatu...co je typicke pre vacsinu klasickych...o tom,ze kvalita spracovania mi pride v šestke lepsia :-)
co to je za test?
| 17. 9. 2013 10:16
Co je to za argumenty? Barva podsvícení určuje technologickou vyspělost?
Jinak je těžké srovnávat DSG a konvenční automat. To jsou dva zcela jiné systémy. Třeba mě lépe vyhovuje klasický automat a to třeba už proto, že se mi nevysype tak rychle jako DSG a je odolnější pro tahání přívěsu. Rozdíl ve spotřebě v řádu 0,5 L je podle mě naprosto nepodstatný detail.
co to je za test?
| 17. 9. 2013 12:38
Ale rozdil v dynamice o tve tridy je uz dost podstatny. Ctyrvalce a ostatne ani sestivalce montovane do nepremiovych aut nemaji dostatecnou rezervu vykonu pro propojeni s klasickym automatem a jeho pomalosti a ztratami. Ono ve vsech tridach klasicke automaty v dynamice ztraceji, ale se slabymi motory je to nejvice viditelne.
To neni problem jenom Toyoty, ale treba i Peugeotu, ktery trpi uplne stejnym problemem. Proste chce to bude dvojspojku a nebo motor co ma alespon 250PS,
co to je za test?
| 17. 9. 2013 17:23
Barva ani tak ne, ale komicky velké segmenty displeje ano.
A k te spotrebe, to bude o dost vic nez 0,5l, s passatem nebo mazdou nebudes po okreskach jezdit za 8.
co to je za test?
| 17. 9. 2013 23:11
Protože oranžová je šetrnější k očím. Nehledě na aktuálnost grafiky. Nepotěšilo mě, že v nových vozech přešli na modré podsvícení.
Avatar - CommonUser
co to je za test?
| 19. 9. 2013 11:09
Suhlas, cele ladene do orange (aj klima) a ciferniky zmodreli, tot frantici domrvili. :no:
Avatar - 3_diamanty
co to je za test?
| 17. 9. 2013 11:08
toyoty su v polsku velmi oblubene ...

v cechach a na slovensku az tak nie....

takze chapem ze ta test trosku sklamal.... keby takto testovali skodovku tiez by sme boli u nas sklamani .... iny kraj iny mrav
Avatar - Atlis
co to je za test?
| 17. 9. 2013 11:56
co je kde oblubene je mi skutocne putna.
Avatar - grifith
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 11:02
Celkově jsme se z testu dozvěděli, že Avensis je stále jedním z nejlepších vozů své třídy, neztrácí prostorností, kvalitou zpracování, motorem ani jízdními vlastnostmi. Jedinou vadou na kráse je tedy barva podsvícení palubních přístrojů a grafika palubního pc. Při výběru správné verze, tedy té s manuální převodovkou, bude bolest v podobě vyšší spotřeby pryč. Vzhledem k opravdu bohaté výbavě a velmi výhodné ceně není důvod o něm neuvažovat. :yes: ;-)
Avatar - Charger
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 11:27
To chce hodně drog v tom vidět tohle >:D
Avatar - grifith
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 11:37
Tak si to přečti celé znova a zkusto tentokrát pomalu.
Avatar - Charger
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 11:41
Já se tam tedy dozvěděl, že interiér má to nejlepší již za sebou a pohonné ústrojí stojí za starou bačkoru, což je pravda. Určitě ne ty žvásty cos napsal. On je průser už v tom, že tohle auto mezi nejlepší vozy třídy nikdy nepatřilo.
Avatar - grifith
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 11:53
Když už zvládáš číst, zapoj mozek. Pokud se stáří interiéru odvíjí od subjektivního hodnocení jeho designu a barvy podsvícení interiéru, tak se testerovi, ale i tobě musím zasmát. Pohonné ústrojí je brzděno automatickou převodovkou (starý typ s hydrodynamickým měničem), což je logické.
Avensis nebyl nikdy brán jako nejlepší, ale ne jeho vinou. Stačí se podívat na tento test [odkaz] kde nečakaně Avensis evropský etalon porazil... Tak už ty drogy neber a až přestanou účinkovat, zkus se v autech i projet.
Avatar - Charger
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 12:10
Ok, tak postupně. Zaprvé - já s tím autem na rozdíl od tebe jel. Interiér nedosahuje ani na některá auta o třídu níž a je úplně jedno jaké má podsvícení.

Zadruhé - hydrodynamický měnič točivého momentu mají i ty nejlepší současné automaty (osmistupňové a devítistupňové ZF) a v žádném případě nejde o zastaralou technologii, akorát ta v Toyotě je prostě šmejd. Pohonné ústrojí ani tak není nic extra, prostě obyčejný diesel.

To čí byla vina, že Avensis nebyl považován za nejlepší bych věděl, je to prostě obyčejná Toyota. a jeden test proti pasáku to fakt nevyvrátí a fakt mě baví jak si myslíš, že díky němu je avensis nej... Takže se s tím nejdřív projed než budeš remcat
Avatar - grifith
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 12:23
Hele nemá cenu se s tebou hádat, vidím, že je to zbytečná práce a nikam to nevede. Ty máš svoji pravdu, tak ti ji brát nebudu. Já jsem prezentoval názor, že pořád Avensis patří k nejlepším vozům své třídy, podpořil fakty a ty zde jen plácáš prázdnou slámu.
To srovnání běžného automatu pro vůz střední třídy s osmi či devítistupňovými automaty od ZF pro nejprestižnější vozy myslíš vážně? Ty válíš. Navíc ti nikdo nepsal, že jde o zastaralou technologii, ale o starý typ (proti dvouspojkám). Čti pozorně, pomalu a mysli.
V čem je tedy podle tebe interiér out?
Tím testem jsem ti jen ukázal, jak na tom v rámci konkurence reálně je. A tento názor mám podpořen vlastní zkušeností a porovnáním s jinými vozy střední třídy.
Avatar - Charger
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 12:36
Jakými fakty? Těmi vycucanými z prstu? A co jsou to vůbec fakta u hodnocení auta?

Ok, chceš běžnější automat? Zkus ten od Mazdy. Já dával se ZF příklad, že naopak klasický automat dokáže i ty nejlepší dvouspojky porážet, takže žádný starý typ. Nehledě na to, že většina dvouspojek za moc nestojí.
Avatar - grifith
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 12:51
Chápání psaného projevu ti dává zabrat, tak už toho opravdu nechme.
Tak naposledy, čti pomalu, pořádně a zapoj mozek. Já zde neobhajuji automat a nikde jsem netvrdil, že je nejlepší, tuto diskuzi jsi zde zavedl ty.
Otázku jsem ti položil, odpovědi jsem se nedočkal. Ty mi jako diskutér nemáš co nabídnout.
Avatar - Kjirka
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 18:12
od klimatizace až po loketní opěrku je to docela hrůza. Nemůžu si pomoct. Jinak bych interier unblock nezavrhoval.
Avatar - grifith
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 18:19
Ano, každý na to můžeme mít odlišný názor ;-)
Avatar - Emel
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 11:37
Kouzlo ovšem do značné míry spočívá právě v tom, že se za automat nepřiplácí...
Avatar - grifith
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 11:40
Ano, to se nepřu. Volba automatické převodovky za cenu manuálu je neobvyklá, ale zrovna v tomto případě to nemusí být k dobru věci. Převodovka si zjevně příliš s motorem nerozumí a i spotřeba je díky běžnému automatu zbytečně vysoká. A je dobře, že má zákazník možnost volby za tu samou cenu.
Avatar - Atlis
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 12:34
neprehanaj, ta spotreba je uplne v pohode. alebo snad neveris rozpravkam, ze nemecke dvojlitrove turbodiesle zeru pri 150km/h 5 litrov. su ludia, ktori jednoducho manual nechcu a bleskurychle radenie maju niekde. takze bez priplatku maju presne to co chcu - pohodlne, spolahlive auto.

a kto chce nieco ineho, ma na vyber.
Avatar - grifith
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 12:55
Nepíšu prakticky nic jiného, jen spotřeba při 130kmh je prostě vysoká. O litr míň jezdí dieselové motory zcela běžně. ;-)
Avatar - Atlis
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 13:53
to su rozpravky, ktorym sam neveris.

pozri kolko zerie golf 2.0tdi pri 130km/h. kolko asi tak bude zrat passat ci mondeo? usetrim ti hladanie, zerie presne tolko isto co avensis, pretoze pri tej rychlosti nema na spotrebu prevodovka prakticky ziaden vplyv.

[odkaz]
Avatar - Emel
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 14:05
Tak to bylo před sedmi lety... ;-)
Avatar - Atlis
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 14:43
jj, a od vtedy zazracne 2.0TDI zerie v tahsom aute menej... >:-[]
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 17:40
Golf VII je těžší než Golf V?!
Avatar - grifith
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 14:14
Podívej, když už nutně potřebuješ hledat nějaké testy a podobně, vyzkoušej rovnou zde na webu. Passat s DSG tu: [odkaz] Jinak s motorem 2,0 TDi mám poměrně velké zkušenosti (Octavia II) a při průměrné dálniční rychlosti 130km/h se dá jezdit se spotřebou 6l.
Avatar - Atlis
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 14:48
Passatmi s 2.0TDI CR som par desiatok tisic najazdil, takze testy mi nie su potrebne, viem kolko to auto vezme.

Mimochodom nemyl si priemernu rychlost s rychlostou momentalnou. Aby si spravil primerku 130km/h musis svihat pekne nad 180km/h aj v Nemecku...
Avatar - grifith
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 14:56
Fakt? A na tu teorii s průměrnou rychlostí jsi přišel jak? >:D
Pokud máš zkušenost s Passaty 2,0 TDI CR, tak nechápu, o čem se tu bavíme. Pokud u nich míváš při běžných dálničních rychlostech spotřebu 7l, nejspíš hledej problém mezi volantem a sedadlem.
Avatar - Atlis
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 17:42
Ja nehovorim, ze pojde za 7, ja hovorim, ze nepojde za 6.
Avatar - grifith
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 17:47
Bezvýznamné, v testu vidíš jasnou hodnotu, kterou lze běžně dosahovat u koncernového 2,0 TDi. Mluvím také z vlastní zkušenosti.
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 16:22
mam vyskusane BA-ZA s A6 2012 3l 204k automat. V ZA odcitane z PP 7,2l - real do 7,5l a priemerna rychlost 139,8km/h. Vacsie auto, tazsie auto a trochy vacsi a silnejsi motorcek + 2 valve naviac :-! inak islo o kludnu jazdu

za sedem take tempo 130, +- zvladne aj benzinova 6tka 2l 145k
Avatar - Atlis
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 17:40
Za sedem to zvladne aj moj 207k turbobenzin...
VÝSLEDEK
| 18. 9. 2013 08:35
a teraz tu rozpravku o cervenej ciapocke. Ak myslis cipnuteho fokusa, tak som mal moznost a 130 neda za 7. A nebavim sa o tachometrovych udajoch. Mohol by si rozmyslat skor, ako pises hovadinu na sklo
Avatar - Atlis
VÝSLEDEK
| 18. 9. 2013 09:23
130km/h GPS, tempomat cez cele nemecko, dve osoby, batozina - spotreba 6.8l. mam tym autom najazdene 55tis, spotrebu som sledoval 25tis km podla tankovani. po cipe pri tej rychlosti berie o 0.1-0.2 deci viac. tiez otestovane.
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 20:03
Avensis s 2D pri 130km/h (145km/h na tacho) bere
VÝSLEDEK
| 18. 9. 2013 08:38
lenze ten 2D nema automat a ten tam nieco pridava a uz len z principu nastavenia bude ekonomickejsi. To je ako 2.2 175k u novej 6tky, tiez si to pytalo celkom dost
Avatar - Kjirka
VÝSLEDEK
| 17. 9. 2013 18:15
za automat se normálně připlácí, ale za tenhle asi nikdo moc připlácet nechtěl, tak to radši dali zadara. A když budeš somrovat ještě nějakou slevu, tak ti řeknou, že už si dostal. Takhle bych to viděl.
za tuhle spotrebu
| 17. 9. 2013 11:16
jezdi O3 s odpovídajícím benzinovym motorem (1.4tsi/103kW), a to ma podstatne lepsi dynamiku
Jasná volba benzín
| 17. 9. 2013 15:11
:yes: [odkaz] :yes:

PS:- Benzínové mají být úspěšné táhne než dieselový model :no:
par postrehu k Avensisu
| 17. 9. 2013 18:00
- tvrdy podvozek (jel jsem na 18", to byl trakař, v testu jsou 17" ale pochybuju ze to bude tak uzasny rozdil)
- posez za volantem jako na bidylku - porad jsem mel pocit ze by sedacka mela jit niz (verze s el. nastavovanim)
- material na palubni desce teda zadna slava, prislo mi to jako vzorek obtisknuty do gumy, ne jako struktura kvalitniho mekceneho plastu
- prostornost podprumerna na stredni tridu
- nekultivovany a hlucny motor, z hlediska dynamiky ale byl ok (s manualem)
- čumák velmi nizko, hrozi poskozeni driv nez u jinych aut
- automaticke zamykani, resp. neodemykani, to je tragedie, kdyz auto zastavi musi ridic odemknout aby nekdo mohl vylezt (udajne lze v servisu vypnout, proc tam ale nekdo takovou kravinu seriove montuje nechapu)
- palubni pocitac - hruba grafika, nevim jestli to plati o pro tenhle model po FL ale neslo vynulovat palubni pocitac kdyz jsem chtel znat spotrebu odnekud nekam, pocitalo to jen od natankovani tusim
- vzhledove mi prijde ok, po faceliftu vypada ten cumak docela dobre (na Aurisu taky, tam ale zase zadek stoji za houby)
- samotny tvar palubni desky mi prijde sympaticky, libila se mi i palubka predchoziho Aurisu i starsiho Avensisu
Avatar - CommonUser
par postrehu k Avensisu
| 19. 9. 2013 11:20
- preto jazdim 16ky a no problem
- mne sedacka zasa vyhovuje - 100 ludi 100 chuti
- az tak zle to nie je, v ramci triedy (aj cenovej je to OK)
- priestor je maly ??? Aha taka A4 so streduvym tunelom ma fakt viac miesta ... blbost.
- motor ... no comment
- cumak ma vyssie ako Accord ci A4, Passat ... si to zaparkuj vedla seba a odmeraj, kasli na data
- automaticke zamykanie sa da vypnut, staci citat manual. :-!
- palubny BC - staci podrzat tlacitko prepinania udajov asi cca 2s a nulujes data ako besny :-O

Hmmm, kolko negativ prameni z nevedomosti ... 8-s
Ale uznavam, ze to nie je ergonomicky zazrak - proste japonec lesteny frantikom >:D
Avatar - petrumr
1,8
| 17. 9. 2013 18:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
1,8
| 17. 9. 2013 18:14
Zcela nepochybně bude záležet na způsobu užívání - obecná otázka pro nákup dieselového motoru.
Avatar - CommonUser
1,8
| 19. 9. 2013 11:21
Jo lepsi, a zere to menej ako ta nafta s automatom. Staci prelistovat testy.
Zase tie vacsie moznosti priplatkov
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 17. 9. 2013 18:07
"Volkswagenu však hraje do karet větší možnost individualizace, volitelných příplatků v ceníku Toyoty je výrazně méně."

Toto je diagnoza auto.cz....

Takze za podobne vybaveny Passat zaplatim o 135K viac. A pozitivom je, ze si ho mozem este dovybavit za dalsie priplatky?

Pan redaktor, zblaznili ste sa???
Převodovka
| 17. 9. 2013 18:48
O Avensisu jsem uvažoval, skoro už jsme ho koupili. Ale bál jsem se převodovky asi po právu, dokonce i pán z Toyoty mi řekl že tento systém není extra spolehlivý a navíc vidím jak degraduje akceleraci. Ale jinak se mi interiér celkem líbil, to zase viděl jsem větší hrůzy. ;-)

PS: otázka je jaký maximální krouťák je schopna CVT zvládnout...
Avatar - Jetty
Motor 2.2 D-CAT
| 17. 9. 2013 18:58
Minulý týden jsem měl možnost svézt se se 130kW verzí v manuálu a jelikož mohu porovnávat se 125kW TDI, tak můžu říct že motor Toyoty v kultivivanosti, spotřebě ani zátahu nijak nezaostává (s přihlédnutím na to, že Jetta je lehčí než Avensis).
Takže spíš bych poradil automat nebrat a je po problémech. Jinak s interiérem jsem neměl nejmenší problém, co se týká BC, tak má Avensis mnohem hezčí přehled o spotřebě apod. v grafech :yes: Je taky lépe odhlučněn i proti Passatu (o CC s bezrámovými okny raději ani nemluvě)...
Jedinou kaňkou v interiéru je grafika displejů, ovšem když se podíváme na konečnou cenu oproti konkurenci... Za mě jednoznačně :yes: Není náhoda, že v minulém testu s manuálem porazila Passat ;-)
Dle tohoto rychlého minitestu to vypadá, že v redakci ten výsledek někoho zvedl ze židle >:D
Avatar - Kjirka
Motor 2.2 D-CAT
| 17. 9. 2013 19:43
to máš pravdu, radši "nemluvě", protože vůbec nevíš, o čem. Bezrámová okna u CC nejsou o nic hlučnější, než okna s rámem.
A jinak k tomu srovnání motoru 130 kW v Toyotě a 125 kW v TDI, trochu jsem nepochopil pointu. TDI má 350 Nm a Toyota 400 Nm. Tak proč zdůrazňovat, že Toyota nezaostává. To by bylo smutný, ne ?
Avatar - Rubb
Motor 2.2 D-CAT
| 17. 9. 2013 20:54
Jsou hlučnější... zkušenost z BMW ;-\
Avatar - Jetty
Motor 2.2 D-CAT
| 17. 9. 2013 20:55
No tak ještě jednou a lépe, nad 160Km/h jsou bezrámová okna u CC hlučnější než u klasického Passatu, za tím si stojím. Avensis je ještě lépe odhlučněn než Passat a to jak od motoru, podvozku, tak i aerodynamicky a to je fakt.
Motor - díky za opravu, motor 2.2 je díky 400Nm lepší než 125kW TDI. Zdůraznil jsem to proto, že zdejší fanatici jsou schopní o tom diskutovat... smutný ne?
Avatar - Kjirka
Motor 2.2 D-CAT
| 17. 9. 2013 21:29
k vyšší hlučnosti není důvod. Je tam pouze jedno těsnění mezi sklem a karoserií, zatímco u rámových dveří jsou těsnění dvě. Za předpokladu, že to je dobře udělaný, nemůže to dělat větší hluk. CC mám už druhý.
Avatar - Jetty
Motor 2.2 D-CAT
| 17. 9. 2013 21:53
Nevím no, ale už to, že je tam to těsnění pouze jedno, + sklo pruží, nelze ho tak silně přitisknout k těsnění. Ze začátku ti to možná nepřijde, větší problémy nastávají až časem (což je u nového auta jedno, pak stačí koupit nové těsnění), ale ikdyž ho přímo porovnáš nové s klasikou ve vysoké rychlosti na dálnici, tak je to znát.
Ale je možné, že jsi měl štěstí na dobře spásovaný kus (nebo 2). To já měl od VW i blbě napasované zadní dveře 8-s Naštěstí to pak na garančce dali za cca hodinu do kupy ;-)
Pro CC hovoří jasně design a interiér, pro Avensis celková kvalita auta (Toyota tolik nešetří tam, kde to není vidět) a akustika spojená s pohodlím, normální Passat po faceliftu mě moc neoslovil designem. I to CC s obloučkama okolo světel si myslím bylo hezčí, ale jinak je pěkné i to po faceliftu ;-)
Osobně mám VW rád, ale snažím se být objektivní...
Avatar - Kjirka
Motor 2.2 D-CAT
| 17. 9. 2013 22:20
vůbec nejde o srovnávání. To vůbec neřeším. Mluvím jen o těch bezrámových oknech, což je ostatně mimo téma, ale to první CC jsem měl 4,5 roku a okna těsnily pořád stejně dobře. Prostě na tohle si naprosto nešlo stěžovat. Ale zpět k tématu, Avensis se mi vždycky líbil, jen už s ním za ty roky mohli trochu víc pohnout kupředu.
Avatar - Jetty
Motor 2.2 D-CAT
| 17. 9. 2013 22:36
To jo, facelift zvenku se povedl, ale na těch detailech v interiéru mohli víc zamakat. Jó kdyby vypadal nějak takhle [odkaz] tak není co řešit... :-)
Motor 2.2 D-CAT
| 17. 9. 2013 23:38
Okno se k těsnění netiskne, ale je zasunuté přímo v karoserii - když zatáhneš za kliku, kousek se stáhne, abys mohl bez problémů dveře otevřít. Dokud ti sklo nepřimrzne, je to dobré řešení. Čistě v tomhle ohledu je na tom teoreticky lépe než auto s rámem. Bohužel stahovací sklo není po celé délce dveří.
Motor 2.2 D-CAT
| 18. 9. 2013 07:33
Pravda je to, že CC je ve vyšších rychlostech hlučný od oken, kdo říká že ne. Nezná reálně konkurenci.

Máš SZ...
Motor 2.2 D-CAT
| 18. 9. 2013 22:14
Proto jsem napsal teoreticky (v tomhle jednom ohledu - je to, jako bys dveře přivařil). V praxi jako celek rámy fungují lépe.

Žádná nepřišla.
Avatar - pario
Hodnotenie
| 17. 9. 2013 21:42
Pán Jungmann,ani sa mi nechce veriť,že to auto na fotkách dostalo 2 a pol hviezdičky. Nepamätám,že by tu bolo horšie hodnotenie v tejto triede.Podľa mňa veľmi neobjektívne hodnotenie. Avensis v tejto výbave je výborný a komfortný predovšetkým na diaľničné presuny a skvele a hlavne pohodlne sa sním cestuje. Čo viac dodať :no: :no: :no:
Avatar - Jetty
Hodnotenie
| 17. 9. 2013 21:57
Naprostý souhlas s tebou :yes:
Avatar - Atlis
Hodnotenie
| 17. 9. 2013 22:59
neries. hadam by si si nevyberal auto podla nejakych blbych hviezdiciek miestnych pisalkov. ;)
Avatar - woody-alien
Hodnotenie
| 18. 9. 2013 08:17
Souhlas,je to podle mě nepovedený test. Mrská se tam formulacemi typu "k srdci nám nepřirostl" a "celkově nás příliš nepřesvědčil", což považuju za vágní a je z toho až příliš cítit despekt už a priori. Mainstreamová střední třída je dnes natolik vyrovnaná, že je nesmysl, aby Avensis v této specifikaci schytal dvě a půl hvězdy. Nedávno tady v testu porazí Passata a teď tohle. Počítám, že po jízdní stránce tedy testovaný kus musel být ještě horší zážitkem než jízda s Multikárou na trase Ústí n/L - Praha. >:D 8-s
Hodnotenie
| 18. 9. 2013 08:45
Je to otázka na druhou...mám na firmě dvoulitrovou naftu s manuálem, ale jinak shodnou výbavu až na 17" kola. To auto je výborný, tichý, úsporný, pohodlný.
Na druhou stranu horší automat, obecně hlučnější 2,2d (mám tuto zkušenost), o palec větší kola (vem A6 na 18", pak dej stejnej model s 19" na ocelovejch pružinách a nebudeš se stačit divit) a je zaděláno na průšvih. ;-)
Avatar - woody-alien
Hodnotenie
| 18. 9. 2013 09:53
Může být, že někdy je méně více. Viz.tvé srovnávání 2.2+HDM vs. 2.0+Powershift u S-Maxu. Přesto si troufám tvrdit, že na 2 a půl hvězdy ten Avensis nejezdil. I na základě osobních zkušeností s Mondeem, u kterého se v diskusích na Aisin dočteš nářků až se divíš, že ti tam asi podloudně dali něco jinýho. ;-) Vyšší spotřeba se obecně svádí na starší automat, nikdo už neřeší, že ten motor sám o sobě bude asi žravější. Znovu 2.2 TDCi 200 k vs. 2.0 TDCi 163 k. S Avensisem jezdili okresky "lehkou nohou" za skoro 8 litrů. I v té svojí kombinaci a na 17" jezdím okresky za 7,5, a o lehký noze nemůže být řeč. Zatímco jinej zdejší uživatel se stejným motorem a manuálem ale na 18" tam má spíš o litr víc. A to nemluvím o tom, že s manuálem si pořiď pořádný rukavice, protože šaltpáku kvůli turbodíře zvíci dobře živenýho slona z ruky nepustíš. >:D Nic, s tímhle konkrétním Avensisem jsem nejel, ale i tak si myslím, že je to hodnocení přehnaný.
Hodnotenie
| 18. 9. 2013 10:01
Samotná pětihvězdičková škála je na rendlíka ;-) Pokud to znamená, že je to průměr, pak beru. Podle mě žádnej mainstream ve střední třídě nemá nějakou zvláštní převahu, spíš více či méně ideální balans požadavků na auto. Globalizace nám auta pěkně přistřelila k sobě a největší posun se dá očekávat od novýho Mondea a Passatu.
Po všech ódách na novou M6 jsem se konečně dostal za volant a že bych to považoval za jednoznačnýho lídra, to určitě ne. ;-)
Avatar - Emel
Hodnotenie
| 18. 9. 2013 16:48
Posun od nového Mondea dejme tomu, ale posun kam? Bude to ve stejném směru, ve kterém se posouvá Focus?
Hodnotenie
| 18. 9. 2013 22:32
Záleží na významu. Co je tedy žádná hvězdička? Aktuálně nejhorší auto v segmentu, nebo to ani za auto nelze považovat? Pokud to první, tak i dobré auto může dostat málo, pokud v segmentu vyloženě špatná auta nejsou. Navíc bude reflektovat daný kus. Osobně mám radši komplexnější pohled než jen výčet nedostatků konkrétní konfigurace. Mám rád, když se dozvím, čemu bych se měl vyhnout a co nepřehlédnout (a proč).
Avatar - woody-alien
Hodnotenie
| 19. 9. 2013 12:01
Souhlas. Taky mám rád komplexnější pohled a potom mi na nějakých hvězdičkách nezáleží. Tady mi to ale přišlo jako rychlý odpal. Pro zajímavost jsem se mrknul na testy třídních konkurentů od začátku hvězdičkování. Nejlíp dopadla M6 s 5 a 4,5 - pak Passat a Mondeo se 4, Insignia to má hezky 3, 3.5 a 4, Sup třikrát za 3.5 a nejblíž testovanému Avensisu je opět Avensis s 2.2 a AT verze sedan za 3. Avensis je tam ovšem s dvoulitrem a manuálem i za 4. Dobře, v rámci segmentu (jak je to míněno) to rozdíly nejsou velké, možná by Avensis kombi ve stejné specifikaci měl dostat stejně jako sedan. Ale už to moc rozebírám, prostě se mi ten test nelíbí. Ani ne tak kvůli výsledku, ale mám z něj pocit "práce kvapné".
Spotřeba
| 18. 9. 2013 23:23
Když pomineme to, že k Avensisu cítím osobní sympatie, je spotřeba doslova tragická. Stejné hodnoty lze dosáhnout bez námahy s motorem o dva válce a litr větším.
Avatar - Atlis
Spotřeba
| 19. 9. 2013 08:00
njn, akurat ze v meste ti ten motor s dvoma valcami o 0.8L vacsim objemom zoberie 12 a ked sa budes velmi snazit tak 10... a mimo mesto je 7l pri fakt pomalom tempe a ked sa budes velmi snazit, tak mozno 6.5l.
Spotřeba
| 19. 9. 2013 08:53
Mimo město se dá běžným (na idnes pirátským) tzn. okresky 100 a dálnice 140 tempem dosáhnout dle PP 6.4l. O reálnosti PP Toyoty si nedělám moc iluze, když stejnou trasu údajne LC zvládalo za 7.6l.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku