Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mazda chce tři SUV, vrátí se i CX-7

26 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
s technologiemi SKY by takové auto potřebovalo. Nejde o koně, ale o zvuk.
Avatar - vabis
vabis
CX-5 [odkaz]
CX-7 [odkaz]
CX-9 [odkaz]

co se nabízí u nás je vždy okleštěné (Tundra, Lexus570 😄 , atd atd)
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Akorát se 2 z nich tak nějak nedají koupit a ne že by nebyl zájem.
Avatar - vabis
vabis
woe ! vše se dá koupit, nesmíš poslouchat pány s kosočtverci na čele
malej [odkaz]
větší [odkaz]
a v německu či na ukrajině je aut co neznáš ani z knížky, přinejhorším necháš na cizích číslech a pohoda. Nesmíš uvažovat krátkozrace, pak se nedivím, že si korejči či číňané z nás začínají dělat bílé cvičené opice.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Díky za radu woe. Myslím že zůstanu malým průměrným človíčkem a spokojím se s lokální, jinak zcela dostatečnou nabídkou.
Mimochodem, diesel pro CX-9 a Lexusy opravdu nevymyslíš a import nezařídíš... 😄
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
No konečně to u Mazdy pochopili, že pohřbít CX-7 byla chyba... Bohužel CX-5 se jí nemůže vyrovnat ani designem, ani rozměry ani charismatem. I po letech je CX-7 krásnej a designově neskutečně nadčasovej auťák, dle mého názoru stále nepřekonanej SAV ve své kategorii aspoň v benzínové verzi, který si na nic nehraje. Stačilo tam dát novou SKY techniku něco málo poměnit na palubovce a ve výbavách a mohli to klidně bouchat dál a prodávalo by se to, jako housky na krámě. :yes: Aspoň, že to vedení Mazdy sice pozdě, ale konečně pochopilo, :yes: škoda jenom těch dalších pár let čekání... ;-\
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Lépe bych to nenapsal :yes: Jen bych dodal, že CX-9 taky nemá chybu (jen to že se nedovážela a nebyl diesel). O CX-7 jsem uvažoval, ale nebyl automat. Krásné auto.
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
Ano výbava tam byla poněkud spartánská a i v těch nejvyšších konfiguracích tam chybělo lecos a pak se to (pro mě naprosto nepochopitelně) tady růčo dodělávalo u dealerů za cenu rozebírání fungl nového auťáku... Hrůza! Ale je fajn, že se Mazda u nových modelů rychle vzpamatovala (jinak by asi nepřežila), jelikož nikdo si dneska už asi nebude kupovat pouze skvělý podvozek, motor, popřípadě design. Dneska k tomu patří i bohatá výbava včetně automatu, který dle mého názoru u takové kategorie aut by už měl být asi ve standardu. Domnívám se, že u CX-7 se stačilo trošku zamyslet a dát tam většinu toho, co má např. nová M6 a mohli to kdině bouchat dál... :-! Ale třeba to technologicky nebylo tak jednoduché (jak se nám laikům může na první pohled zdát) a hlavně levné, aby se jim to vyplatilo ekonomicky... Což je škoda! Spíš se ale domnívám, že japončíci zbrkle vyřadili CX-7 z nabídky v domnění, že jí CX-5 plně nahradí... Nenahradí! Stejně tak, jako BMW X5 nenahradí X6! A teď si to uvědomili, že to bylo poněkud unáhlené rozhodnutí... ;-\
igorvrazic
necakaj rovnaku CX-7...ale komplet novu. Inak je CX-5 vnutri mozno aj vacsia...pocitovo. Bude zaujimave,ako sa pobiju s dizajnom,lebo cx7 je naozaj jedno z najkrajsich SUV...hned po Infinity FX 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Zvláštní gusto, ale budiž.
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
CX-5 je uvnitř nad hlavou určitě větší, možná má i o něco málo větší kufr na výšku, jinak v ostatních parametrech nikoliv... Ale to je dáno tím, že CX-5 není SAC/SAV, ale svojí stavbou klasické SUV. Je to to samé, jako kdybys chtěl srovnávat prostorově BMW X5 s X6. Vo tom to ale určitě není... 😉
igorvrazic
Jak som pisal,pocitovo...mozno je to len stredovym panelom...a tak.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
co je na tomto krasneho? [odkaz]

svetla kdesi vpilene vo vypukom blatniku ako zo stareho hyundaia... celkovy tvar karoserie doslova ako taka ruska zehlicka z moskvy... predne svetla podivneho tvaru , a ta maska uz momentalne v mazde tiez neleti.... zozadu to tiez vyzera podivne [odkaz] ... tento typ dizajnu rychlo zostarol.... akoby som sa pozeral na fotky neajkej 10 rocnej studie z moskvy
Avatar - vabis
vabis
topper: pozerať sa na fotky nejaké desaťročné z moskvy, to moze len pedofil >😁 :no: a čo máte "vpilené vo vypuklom" ani nechcem vedieť. ...S Kiou naozaj vačšinou jazdia zvlaštne ludia 😐
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
Podle mého názoru je na tom krásného všechno, je to dokonalá muskulaturní harmonie tvarů, tak jak by podle mého názoru opravdové SAV (nebo SAC) mělo vypadat, ale to Ty zřejmě asi nikdy nepochopíš... 😉 Za Mazdou CX-7 z roku 2007 se i po letech otáčejí lidé a jdou se kouknout blíž na exteriér a interiér, pokud je někde zaparkovaná. Kdo se již po pár letech její výroby otáčí např. za Kiou Sportage (dle mého názoru naprosto disproporčním pokusem Kie vstoupit do této kategorie)? Téměř nikdo! 😄
Avatar - Emel
Emel
CX-7 nenabídla víc prostoru...
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
SAV/SAC není jen o prostoru, stačí se podívat na BMW X6, které patří do stejné kategorie...
LambaX
Ach zas ta SUVéčka, resp. oblbnutí zákazníci, co 'rozumí' autům a ježdění.
Ale, když jde o Mazdu, tak budiž. Ať se jim daří :yes: :yes: Dneska je to bohužel nezbytnost. Jen pořád čekám, kdy převládne racionalita nad manipulací, a estetika nad módními trendy.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Jen jestli to není návrat k normálu. Když se podíváš na dopravní prostředky na začátku 20. století a ještě dlouho potom, byly to kočáry a sedělo se v nich. Potom nastala doba ležících a spících automobilistů, v tomto ohledu je SUV (crossover) návratem k normálu. Do auta vstoupím, nezapadnu jek Němec do krytu a potom z něj nemusím šplhat ven. Můj názor - není to móda, je to návrat k normálu. Jediné, co může SUV a crossovery zabít, jsou přehnané emisní požadavky EU.
LambaX
Toť otázka, na níž asi není absolutní odpověď. Já když posledně lezl z SUVéčka, tak se mi rozhodně lezlo hůře než z mé Mazdy, právě pro jeho nesmyslnou mohutnost. S těmi spícími automobilisty jsi to trochu přehnal 😄 . A jinak auta se postupně měnila tak, aby byla bezpečnější s ohledem na rostoucí rychlosti i počet aut, a tak byl vývoj přirozený směrem k nižším, lehčím, efektivnějším a bezpečnějším autům.
Takže já to vidím tak, jak jsem psal - jednoznačný vliv marketingu a snahy na stádnosti vydělat. Faktem je, že bychom o tomto mohli diskutovat donekonečna a stejně až čas ukáže, jaký bude vývoj - což stejně neznamená, že bude ideálně správný. Sám jsem přesvědčený, že tato móda pomine dříve než půjdu do důchodu 😄 . Že se Mazda na této vlně právě veze, však na rozdíl od případů Porsche, Lamborghini, Maserati apod., považuji za správné.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Vlastně sedan má jen výhodu menšího odporu vzduchu a nižšího těžiště, vyšší auta mají výhod víc.
Avatar - Ham.
Ham.
Netroufl bych si tvrdit jestli vyšší auta mají víc nebo méně výhod. To nelze obecně takto vůbec hodnotit. Hodnotit výhody a nevýhody může pouze každý jeden z nás. Prostě auta se vyrábí od nizoučkých placek až po mastodontní off-roady a každé má svou cílovou skupinu, kterou oslovuje právě svými plusy, přičemž mínusy této skupině nevadí, takže tuto kategorii volí. No a o SUV lze říci jediné, svými plusy oslovují čím dál více lidí a jsou nejrychleji rostoucím segmentem. A automobilky jsou normální podnikatelské subjekty, jdou tam kde je poptávka, takže když Rolls vidí, že o SUV je zájem u nejbonitnějších klientů, tak prostě SUV začne vyrábět. Značka neznačka, tradice netradice.
Avatar - euro89
euro89
Kdyby radši uvedli novou generaci CX-9 a tentokrát i oficiálně pro Evropu. To je, podle mě, nejhezčí SUV od Mazdy. :yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To by tam nuseli prásknout diesel VM motori.
igorvrazic
[odkaz]
Avatar - Jaros71
Jaros71
Měla tady být už letos ta CX7 v KODO designu.. ;-\
Japonci zaspali..a ted se vzbudili.
CX5 je super a pořád vyprodaná..Jen nevím,jak ta fabrička to bude stíhat.. 😉
Kapacitně není Mazda Toyota..naštěstí však dělá lepší a hezčí auta. :yes: