Novinky
KANKUNEN
0
s technologiemi SKY by takové auto potřebovalo. Nejde o koně, ale o zvuk.
CX-5 [odkaz]
CX-7 [odkaz]
CX-9 [odkaz]
co se nabízí u nás je vždy okleštěné (Tundra, Lexus570 😄 , atd atd)
CX-7 [odkaz]
CX-9 [odkaz]
co se nabízí u nás je vždy okleštěné (Tundra, Lexus570 😄 , atd atd)
Akorát se 2 z nich tak nějak nedají koupit a ne že by nebyl zájem.
woe ! vše se dá koupit, nesmíš poslouchat pány s kosočtverci na čele
malej [odkaz]
větší [odkaz]
a v německu či na ukrajině je aut co neznáš ani z knížky, přinejhorším necháš na cizích číslech a pohoda. Nesmíš uvažovat krátkozrace, pak se nedivím, že si korejči či číňané z nás začínají dělat bílé cvičené opice.
malej [odkaz]
větší [odkaz]
a v německu či na ukrajině je aut co neznáš ani z knížky, přinejhorším necháš na cizích číslech a pohoda. Nesmíš uvažovat krátkozrace, pak se nedivím, že si korejči či číňané z nás začínají dělat bílé cvičené opice.
No konečně to u Mazdy pochopili, že pohřbít CX-7 byla chyba... Bohužel CX-5 se jí nemůže vyrovnat ani designem, ani rozměry ani charismatem. I po letech je CX-7 krásnej a designově neskutečně nadčasovej auťák, dle mého názoru stále nepřekonanej SAV ve své kategorii aspoň v benzínové verzi, který si na nic nehraje. Stačilo tam dát novou SKY techniku něco málo poměnit na palubovce a ve výbavách a mohli to klidně bouchat dál a prodávalo by se to, jako housky na krámě. :yes: Aspoň, že to vedení Mazdy sice pozdě, ale konečně pochopilo, :yes: škoda jenom těch dalších pár let čekání... ;-\
Lépe bych to nenapsal :yes: Jen bych dodal, že CX-9 taky nemá chybu (jen to že se nedovážela a nebyl diesel). O CX-7 jsem uvažoval, ale nebyl automat. Krásné auto.
Ano výbava tam byla poněkud spartánská a i v těch nejvyšších konfiguracích tam chybělo lecos a pak se to (pro mě naprosto nepochopitelně) tady růčo dodělávalo u dealerů za cenu rozebírání fungl nového auťáku... Hrůza! Ale je fajn, že se Mazda u nových modelů rychle vzpamatovala (jinak by asi nepřežila), jelikož nikdo si dneska už asi nebude kupovat pouze skvělý podvozek, motor, popřípadě design. Dneska k tomu patří i bohatá výbava včetně automatu, který dle mého názoru u takové kategorie aut by už měl být asi ve standardu. Domnívám se, že u CX-7 se stačilo trošku zamyslet a dát tam většinu toho, co má např. nová M6 a mohli to kdině bouchat dál... :-! Ale třeba to technologicky nebylo tak jednoduché (jak se nám laikům může na první pohled zdát) a hlavně levné, aby se jim to vyplatilo ekonomicky... Což je škoda! Spíš se ale domnívám, že japončíci zbrkle vyřadili CX-7 z nabídky v domnění, že jí CX-5 plně nahradí... Nenahradí! Stejně tak, jako BMW X5 nenahradí X6! A teď si to uvědomili, že to bylo poněkud unáhlené rozhodnutí... ;-\
necakaj rovnaku CX-7...ale komplet novu. Inak je CX-5 vnutri mozno aj vacsia...pocitovo. Bude zaujimave,ako sa pobiju s dizajnom,lebo cx7 je naozaj jedno z najkrajsich SUV...hned po Infinity FX 😄
CX-5 je uvnitř nad hlavou určitě větší, možná má i o něco málo větší kufr na výšku, jinak v ostatních parametrech nikoliv... Ale to je dáno tím, že CX-5 není SAC/SAV, ale svojí stavbou klasické SUV. Je to to samé, jako kdybys chtěl srovnávat prostorově BMW X5 s X6. Vo tom to ale určitě není... 😉
co je na tomto krasneho? [odkaz]
svetla kdesi vpilene vo vypukom blatniku ako zo stareho hyundaia... celkovy tvar karoserie doslova ako taka ruska zehlicka z moskvy... predne svetla podivneho tvaru , a ta maska uz momentalne v mazde tiez neleti.... zozadu to tiez vyzera podivne [odkaz] ... tento typ dizajnu rychlo zostarol.... akoby som sa pozeral na fotky neajkej 10 rocnej studie z moskvy
svetla kdesi vpilene vo vypukom blatniku ako zo stareho hyundaia... celkovy tvar karoserie doslova ako taka ruska zehlicka z moskvy... predne svetla podivneho tvaru , a ta maska uz momentalne v mazde tiez neleti.... zozadu to tiez vyzera podivne [odkaz] ... tento typ dizajnu rychlo zostarol.... akoby som sa pozeral na fotky neajkej 10 rocnej studie z moskvy
topper: pozerať sa na fotky nejaké desaťročné z moskvy, to moze len pedofil >😁 :no: a čo máte "vpilené vo vypuklom" ani nechcem vedieť. ...S Kiou naozaj vačšinou jazdia zvlaštne ludia 😐
Podle mého názoru je na tom krásného všechno, je to dokonalá muskulaturní harmonie tvarů, tak jak by podle mého názoru opravdové SAV (nebo SAC) mělo vypadat, ale to Ty zřejmě asi nikdy nepochopíš... 😉 Za Mazdou CX-7 z roku 2007 se i po letech otáčejí lidé a jdou se kouknout blíž na exteriér a interiér, pokud je někde zaparkovaná. Kdo se již po pár letech její výroby otáčí např. za Kiou Sportage (dle mého názoru naprosto disproporčním pokusem Kie vstoupit do této kategorie)? Téměř nikdo! 😄
Ach zas ta SUVéčka, resp. oblbnutí zákazníci, co 'rozumí' autům a ježdění.
Ale, když jde o Mazdu, tak budiž. Ať se jim daří :yes: :yes: Dneska je to bohužel nezbytnost. Jen pořád čekám, kdy převládne racionalita nad manipulací, a estetika nad módními trendy.
Ale, když jde o Mazdu, tak budiž. Ať se jim daří :yes: :yes: Dneska je to bohužel nezbytnost. Jen pořád čekám, kdy převládne racionalita nad manipulací, a estetika nad módními trendy.
Jen jestli to není návrat k normálu. Když se podíváš na dopravní prostředky na začátku 20. století a ještě dlouho potom, byly to kočáry a sedělo se v nich. Potom nastala doba ležících a spících automobilistů, v tomto ohledu je SUV (crossover) návratem k normálu. Do auta vstoupím, nezapadnu jek Němec do krytu a potom z něj nemusím šplhat ven. Můj názor - není to móda, je to návrat k normálu. Jediné, co může SUV a crossovery zabít, jsou přehnané emisní požadavky EU.
Toť otázka, na níž asi není absolutní odpověď. Já když posledně lezl z SUVéčka, tak se mi rozhodně lezlo hůře než z mé Mazdy, právě pro jeho nesmyslnou mohutnost. S těmi spícími automobilisty jsi to trochu přehnal 😄 . A jinak auta se postupně měnila tak, aby byla bezpečnější s ohledem na rostoucí rychlosti i počet aut, a tak byl vývoj přirozený směrem k nižším, lehčím, efektivnějším a bezpečnějším autům.
Takže já to vidím tak, jak jsem psal - jednoznačný vliv marketingu a snahy na stádnosti vydělat. Faktem je, že bychom o tomto mohli diskutovat donekonečna a stejně až čas ukáže, jaký bude vývoj - což stejně neznamená, že bude ideálně správný. Sám jsem přesvědčený, že tato móda pomine dříve než půjdu do důchodu 😄 . Že se Mazda na této vlně právě veze, však na rozdíl od případů Porsche, Lamborghini, Maserati apod., považuji za správné.
Takže já to vidím tak, jak jsem psal - jednoznačný vliv marketingu a snahy na stádnosti vydělat. Faktem je, že bychom o tomto mohli diskutovat donekonečna a stejně až čas ukáže, jaký bude vývoj - což stejně neznamená, že bude ideálně správný. Sám jsem přesvědčený, že tato móda pomine dříve než půjdu do důchodu 😄 . Že se Mazda na této vlně právě veze, však na rozdíl od případů Porsche, Lamborghini, Maserati apod., považuji za správné.
Vlastně sedan má jen výhodu menšího odporu vzduchu a nižšího těžiště, vyšší auta mají výhod víc.
Netroufl bych si tvrdit jestli vyšší auta mají víc nebo méně výhod. To nelze obecně takto vůbec hodnotit. Hodnotit výhody a nevýhody může pouze každý jeden z nás. Prostě auta se vyrábí od nizoučkých placek až po mastodontní off-roady a každé má svou cílovou skupinu, kterou oslovuje právě svými plusy, přičemž mínusy této skupině nevadí, takže tuto kategorii volí. No a o SUV lze říci jediné, svými plusy oslovují čím dál více lidí a jsou nejrychleji rostoucím segmentem. A automobilky jsou normální podnikatelské subjekty, jdou tam kde je poptávka, takže když Rolls vidí, že o SUV je zájem u nejbonitnějších klientů, tak prostě SUV začne vyrábět. Značka neznačka, tradice netradice.
Kdyby radši uvedli novou generaci CX-9 a tentokrát i oficiálně pro Evropu. To je, podle mě, nejhezčí SUV od Mazdy. :yes:
Měla tady být už letos ta CX7 v KODO designu.. ;-\
Japonci zaspali..a ted se vzbudili.
CX5 je super a pořád vyprodaná..Jen nevím,jak ta fabrička to bude stíhat.. 😉
Kapacitně není Mazda Toyota..naštěstí však dělá lepší a hezčí auta. :yes:
Japonci zaspali..a ted se vzbudili.
CX5 je super a pořád vyprodaná..Jen nevím,jak ta fabrička to bude stíhat.. 😉
Kapacitně není Mazda Toyota..naštěstí však dělá lepší a hezčí auta. :yes: