Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mazda chce tři SUV, vrátí se i CX-7

Jan Mička
Diskuze (26)
Mazda plánuje uvedení nového SUV segmentu B do roku 2016. Dočkáme se také nové generace Mazdy CX-7, která loni ustoupila modelu CX-5.

Britskému Autocaru to sdělil Takashi Yamanouchi, prezident automobilky Mazda. Do roku 2016 bychom se měli dočkat kompletní obměny vozového parku. Všechny modely ponesou designový jazyk KODO, který se poprvé představil loni u modelu CX-5. Již příští rok se dočkáme nové generace Mazdy 2, následovat bude roadster MX-5 a nástupce MPV řady 5. Někde mezi tyto modely bude zasazeno menší SUV jménem CX-3. Vrcholem nabídky se stane nová generace Mazdy CX-7, která se přestala prodávat po loňském příchodu CX-5.

Přestože se u nejmenšího SUV Mazdy dala očekávat podobnost se současně prodávanou CX-5, realita bude pravděpodobně jiná. Mazda CX-5 totiž vznikla ještě pod vedením designéra Laurense van den Ackera, který v roce 2009 přešel k Renaultu (stojí za tvary nového Clia a crossoveru Captur). Podle mluvčího automobilky bude nový crossover hezčí a výraznější, s viditelnými prvky jazyka KODO.

Jan Mička
Diskuze (26)
Avatar - Jaros71
20. 9. 2013 11:47
SUV..jen rychle!
Měla tady být už letos ta CX7 v KODO designu.. ;-\
Japonci zaspali..a ted se vzbudili.
CX5 je super a pořád vyprodaná..Jen nevím,jak ta fabrička to bude stíhat.. ;-)
Kapacitně není Mazda Toyota..naštěstí však dělá lepší a hezčí auta. :yes:
19. 9. 2013 13:33
Re: CX-9
[odkaz]
19. 9. 2013 13:32
Re: Konečně...
Jak som pisal,pocitovo...mozno je to len stredovym panelom...a tak.
Avatar - Ham.
19. 9. 2013 12:06
Re: Mazda jede :-)
Netroufl bych si tvrdit jestli vyšší auta mají víc nebo méně výhod. To nelze obecně takto vůbec hodnotit. Hodnotit výhody a nevýhody může pouze každý jeden z nás. Prostě auta se vyrábí od nizoučkých placek až po mastodontní off-roady a každé má svou cílovou skupinu, kterou oslovuje právě svými plusy, přičemž mínusy této skupině nevadí, takže tuto kategorii volí. No a o SUV lze říci jediné, svými plusy oslovují čím dál více lidí a jsou nejrychleji rostoucím segmentem. A automobilky jsou normální podnikatelské subjekty, jdou tam kde je poptávka, takže když Rolls vidí, že o SUV je zájem u nejbonitnějších klientů, tak prostě SUV začne vyrábět. Značka neznačka, tradice netradice.
Avatar - Ghostyx
19. 9. 2013 12:04
Re: Konečně...
CX-5 je uvnitř nad hlavou určitě větší, možná má i o něco málo větší kufr na výšku, jinak v ostatních parametrech nikoliv... Ale to je dáno tím, že CX-5 není SAC/SAV, ale svojí stavbou klasické SUV. Je to to samé, jako kdybys chtěl srovnávat prostorově BMW X5 s X6. Vo tom to ale určitě není... ;-)