Testy
Neobyčejně mě těší, že zde v porovnání byla jasně řečena holá a nezpochybnitelná pravda: přístup k funkcím přímo přes tlačítka je pro řidiče rychlejší a intuitivnější a bezpečnější, než smátrání po dokytové obrazovce! Díky za to!
Ovládání přes menu má být vyhrazeno jen vyšším funkcím, které se nastavují/konfigurují pokud je vůz v klidu.
Žeby použitím tradičního ovládání infotaimentu byla Mokka znevýhodněna? Cha, jen Korejci a Číňané mohou prosazovat utlapané, lesknoucí se a superbarevné dotykové obrazovky, rozumný člověk tenhle rádoby "problém volby" ponechá zcela stranou!
Ovládání přes menu má být vyhrazeno jen vyšším funkcím, které se nastavují/konfigurují pokud je vůz v klidu.
Žeby použitím tradičního ovládání infotaimentu byla Mokka znevýhodněna? Cha, jen Korejci a Číňané mohou prosazovat utlapané, lesknoucí se a superbarevné dotykové obrazovky, rozumný člověk tenhle rádoby "problém volby" ponechá zcela stranou!
Dotykáč je cetka z Číny.
Ale pro hromadu lidí je rovnice jasná: větší obrazovka = lepší auto.
Ale pro hromadu lidí je rovnice jasná: větší obrazovka = lepší auto.
Zkoušel jste to vůbec? Souhlas že v autě upřednostňuji klasické ovládání. Ale u Mylinku stejně používám ovládání na volantu ze kterého se většina úkonů dá udělat.
Zrovna ovládání hlasitosti by mohlo být na fyzické tlačítko. Ale to mám přece na volantu. a ono zesílení třeba z 5 na 35 je rychlejší na dotykovém když stačí dvě kliknutí (kliknout na posuvníku na místo kde se 35 nachází).
Určitě to neni tak hrozné jak to vypadá. Pravda ale že ovládání klimatizace bych na dotyk nechtěl
A co se týče interiéru, podle fotek bych soudil že je u traxe děsný. Naživo je to ale úplně jiné.
Jinak nejsem zhrzený majitel traxe. Jen s nim mám možnost jezdit
Zrovna ovládání hlasitosti by mohlo být na fyzické tlačítko. Ale to mám přece na volantu. a ono zesílení třeba z 5 na 35 je rychlejší na dotykovém když stačí dvě kliknutí (kliknout na posuvníku na místo kde se 35 nachází).
Určitě to neni tak hrozné jak to vypadá. Pravda ale že ovládání klimatizace bych na dotyk nechtěl
A co se týče interiéru, podle fotek bych soudil že je u traxe děsný. Naživo je to ale úplně jiné.
Jinak nejsem zhrzený majitel traxe. Jen s nim mám možnost jezdit
...a druhý bez dvou za dvacet.
A s tou palubovkou si snad u ševrlej dělají kozy, ne?! :no😒br /> Zlatej Captur...
A s tou palubovkou si snad u ševrlej dělají kozy, ne?! :no😒br /> Zlatej Captur...
z profilu na oba modely... tam vyhrava jednoznacne trax uz na pohlad , hranate blatniky mu seknu rovnako ako aj celkova hranata karoseria... o poznanie to vyzera lepsie ako obla mokka.... len skoda ze chyba ten pohlad ;-\
smutne ze v redakcii nevedia nafotit par schopnych fotiek oboch aut, vyhlad spoza auta cez cuvaciu kameru je asi to posledne co nas zaujima... rychly test, rychle fotky.... nestoji to potom za nic 8-s
smutne ze v redakcii nevedia nafotit par schopnych fotiek oboch aut, vyhlad spoza auta cez cuvaciu kameru je asi to posledne co nas zaujima... rychly test, rychle fotky.... nestoji to potom za nic 8-s
Mně občas i normální testy přijdou dělané až moc narychlo, co teprve "rychlý test"...
tak to je fakt... ale nemozes chciet super kvalitu ked mas za 7 dni v tyzdni 5 testov na stranke pravidelne... potom je jasne ze ani jeden nie je kvalitny.... kedysi bolo testov menej ..... a zrejme aj to je dosledok toho ze dnes je kvalita aka je.... ved cely svet uz davno uprednostnuje kvantitu pred kvalitou.... taka je dnes doba ;-\
exterier - trax
interier - mokka
vybava - mokka
cena - trax
skoda,ze trax nema autoklimu a xenony...
interier - mokka
vybava - mokka
cena - trax
skoda,ze trax nema autoklimu a xenony...
...mnohem lepší volba je Škoda Yeti :yes:
Jinak MyLink je infotainment od Chevy... jednou ho třeba bude mít i Opel... [odkaz]