Pominu- li to, že pořádat drag race za takových podmínek můžou snad opravdu jen v rusku, tak nevím, kde vzal autor právo hodnotit něčí řidičské schopnosti. Hlavně v takových podmínkách, není problém trefit kaluž a ztratit kontorlu, tím spíš při plné akceleraci.
No, ale to zas někomu půjčili GT-R na 5 minut a už je z něj mistr světa :no:
a ked si clovek ešte zapne športovy režim,resp vypne komfortny a ESC...drviva vacsina beznych ludi sa pozvracia uz len z tej akceleracie,zenska bola dobra :-)
škoda toho GTR ,ženám treba auto co: má maximalne 75 koni,na dlžku meria max.3,5m,má aut.prevodovku,parkovacie senzory,asistenta ktory automaticky dodržiava predpisy a hlavne dopravne značky!!!! >:D:D.......samozrejme su aj vynimky
Idioty s telefonem v ruce potkavam na silnici bohuzel dnes a denne. Cim min takovych, tim ip. Pokud ti to pripada vtipne, jenom to ukazuje na tvou intelektualni uroven.
Logicky to nebude stejně bezpečné, když řídíš jen jednou rukou, nemluvě o tom, že mobil musíš nahmatat, u dotykáče se navíc často počívat kam šaháš a mobil ti během jízdy může vyklouznout (v tomto mě překvapuje, že se za jízdy smí jíst, a co hůř - kouřit).
Co jsem zažil handsfree i u "blbé Octavie", tak spárování proběhlo automaticky při nástupu do vozu, aniž by člověk na něco sahal a za jízdy mohl přijmout hovor tlačítkem na/pod volantem, aniž by spustil pohled ze silnice.
Ani s handsfree to není zcela bezpečné, ale stále je to výrazně lepší možnost.
To je neprůkazné a zavádějící. Statistiky vůbec neberou v potaz poměr mužů a žen na silnicích a už vůbec ne to, kolik kilometrů daný řidič najezdí. Já najezdím asi 40 tisíc km ročně, moje manželka sotva 10 tisíc km. Jak to chcete zohlednit? Na cestách je taky viditelně více mužů než žen, ale tohle nikdo neeviduje - relevantní zhodnocení je tak nemožné.
Existuje na to taková speciální finta z matematiky, ale probírá se to určitě až na vysoké školy. Počet vašich nehod se vydělí 40 a počet manželčiných 10.
Staci ze zasnezi, zaprsi a uz su ich plne spravy. Jazdia urcite zaujimavo, casto v lavom pruhu, aj ked pravy je volny. Driapu sa ti zozadu na auto, ze co ides tak pomaly, ale vobec netusia, ze to je policiou oblubeny 50kmh usek. Na rovike idu plny plyn, pritom uz z kilometra vidno, ze je cervena, ale oni si ju vsimnu, az 100m pred semaforom. Na dialnici plna tehla, pokial je rovna cesta. Zakruty ale ako dochodca. Minule jedna Vietnamka na Felicii.... alebo jedna sa pripajala z nakupneho centra na dialnicu rychlostou, ze by som stihol na volnobehu vystupit a nastupit cez spolujazdcove dvere a prave vtedy, sa rozhodol bazant prebehnut cez cestu. Isla pomaly, ale presne ho nabrala. Ked som ju na dialnici predbiehal, tak tie bazantie pierka jej tam stale vyseli >:D
Názor hodný *. Ako F40 tak GT-R je auto pre ludí, ktorí to auto chcú. Ja osobne by som volil GT-R oproti F40. A ak sa pýtaš prečo, pretoźe mám rád technológiu a GT-R to je proste japonec plný Hi-Tec vymožeností! Počítačový stroj postavený s myšlienkou byť Godzilla! To je pre mňa heart beat!
ak je pre teba GT-R auto pre ženy tak by som ti poradil aby si sa v GT-R zviezol. A čo sa týka Ferrari F40. Nemôžeš ho predsa zrovnávať s GT-R pretože F40 vznikla o dosť rokov skôr a navyše dnes je to auto skôr vzácnosť ako auto pre zábavu. Navyše F40 nepatrí práve ku kľudným autám takže si myslím že namiesto zábavy by to skôr boli litre potu aby si to auto vôbec pod plným výkonom udržal na ceste...
Ako sa uz aj na youtube pisalo a verim tomu,ze to tak bolo, ked si to video pekne pozriete, vidite, ze od startu nema spustene v tom lejaku stierace. Potom je krasne vidiet, ako stierace zapne a v tej chvili jej trhne volantom a uz leti.
Predpokladam,ze volant drzala vtedy len jednou rukou ,aby zapla stierace a drzat volant s takym vykonom len s jednou rukou....hm.. koledovala si o to a tak to dopadlo. >:-[]
radej nez pomlouvat ridicke shopnosti te holky, buh vi jak vy byste dopadli s tak silnym autem v takovych to podminkach, radej se kouknete na kanal dragtime na youtube, maji tam silene stroje :yes::yes::yes:
[odkaz]