Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda vyrobila 1,5 milionu Fabií II, ta jubilejní má motor 1.2 TDI

39 komentářů

Avatar - sargis
sargis
Chapu, patek....
dave19
3koda takového množství materiálu na takový šméčko.
Avatar - jazva
jazva
samozrejme... za chvíľu to budú búchať ručne. Kam sa hrabe Rols. >😁
tramtadADAM "tydýt" Lej(No)vák
Rádio Jerevan nám předneslo nic neříkající sloh. :-!
Petrko
Quo vadis?
tramtadADAM "tydýt" Lej(No)vák
Zatímco tebe udělali doma v rendlíku...... :-!
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
GTI
Snaha vysvětlit si garážovou komunikační schizofrenii, koncentrující se nejen do otázky - proč sis proboha koupil tohle, nýbrž též do otázky - proč sis proboha nekoupil raději "tamto", je natolik drtivě neodbytná, že vítězí i nad nutkavě očekávaným garážovým neorealismem v podobě zisku bodů alespoň za zrychlení v přímce... Neboť (v intencích dosud nevyvrácené teorie garážové relativity) jen v symbióze rozhodných veličin lze nalézt průsečík ideálu - ideálu rychlosti, ideálu hodnoty, ideálu kvality a ideálu času. Nedostává-li se některé z předmětných veličin, pak vjemová kulhavost daného objektu, a není rozhodné zda dopadající na poučenou laickou či navýsost profesionální veřejnost, získává charakter nepatřičné silniční esence, odéru včerejšího snu.

Shrneme-li, pak nelze než napsat to, co kdysi napsáno již bylo, co psáno však stále jest, a co psáno na věky věků bude na každém rozcestníku cest - Jdi a dívej se, věrností pak obtěžkej mysl svou, a paprskem tvým budiž víra, co mečem svým mocným oddělí dne od noci, tmy od světla a zrna od plev. Neboť království nebeské než znalým a upřímným svou garáž navěky otvírá...

Hluboké, uznalé a velmi vědomé BRAVO :yes: :-!
novice
Vsak nerikal, zes ze zkumavky 😉
Th0r
Ty jsi jako kolovrátek >😁
tramtadADAM "tydýt" Lej(No)vák
a ty si vážně myslíš, že ji ještě všichni mají?
dave19
Renault Clio je mnohem peší auto než Fabie.
jamp
Rolls zacal kupovat 1,2 HTP, 1,4 TSI, 2,0 TDI ? Teda auto.cz to uslo >😁 >😁 Aha, ty pises ROLS, to bude nieco pre znalcov >😒] >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
...na takový šméčko? To jsi se spletl, fabia není od rendlíků. 😉
ericn
Slušné na auto, o kterém tu spousta garážových mistrů tvrdí jak je špatné, ošklivé, disproporční atd... >😁 :yes😒br />
Je vidět, že to co proběhne diskusemi, v realitě neplatí. Minimálně 1,5mil kupujících má dost jiný názor 😉
tramtadADAM "tydýt" Lej(No)vák
Možná je to právě tím propadem prodejů.Před několika lety , taky snížili potřebný počet prodaných kusů hudebních nosičů k udělení "platinové desky" , protože jak lidi míň a míň kupují (a víc a víc kopírují a stahují) , tak by na ní nedosáhl nikdo včetně božského Káji. 😉
tramtadADAM "tydýt" Lej(No)vák
Taky vezmi v úvahu kolik z těch 1.5 milionu tvořily a nebo tvoří firemní vozy a tam při koupi rozhodovalo určitě jiný hledisko,než krása a proporčnost.Pak sem započítej i lidi a těch je v téhle zemi dost,kteří kupují z jakési tradice Škodovky a nic jiného.Znám takové.

A jedna další hloupá otázka : Myslíš si, že třeba Dacii si lidi kupují kvůli kráse?
Avatar - Bubáq
Bubáq
Probůh, od kdy je potřeba slavit 1,5 milionu vyrobených aut? Vždycky se připomínal první milion, a potom ten třetí, pátý, desátý...
Jeden a půl milionu slaví ten, který se zoufale snaží zastavit propad prodejů... Taková zpráva prostě nepatří na stránky seriózního portálu!
Prosím GTI, aby si nic nenalhával: FII byla připravována s cílem udržet vedení v prodejích Škody Auto. Výsledek po několika letech říká, že se cíle dosáhnout nepodařilo. Prostě a jednoduše, Octavia byla připravena mnohem lépe, Fabia dostala do vínku necnosti, které její prodeje zabrzdily. A nepomohla ani tradiční škodovácká poctivost ve výrobě...
Petrko
Děkujeme naší federální ústředně za info, leč doporučuji ke zvážení toto: znám firrmu kde Fabie koupili tři, znám firmu kde Fabii koupili sedm a do třetice znám firmu kde jivh koupili 120. Takže na stotřicet kusů 3 tedy slovy ''tři'' kupci. Ne stotřicet. 😉
tramtadADAM "tydýt" Lej(No)vák
S jedinci kteří nevědí jaký je rozdíl mezi rendlíkem a zkumavkou ano. Neboj nejsi jediný kdo si patrně připravuje jídlo ve zkumavce >😁
tramtadADAM "tydýt" Lej(No)vák
Další příklad jedince který používá slovo jehož význam nezná. :-!
ericn
Nejde o to jestli ji ještě mají, na to se ve statistikách nehraje. Prostě si ji koupili, to je fakt, který nelze zpochybnit. Stejně tak to můžeš říct třeba o P307 (3.7mil kusů), krásný auto, ale elektrika se sra*a jak na běžícím pásu a myslíš, že ji všichni co si ji koupili mají? Hloupá otázka ne?

Btw nedělám tu PR Škodě. Jen konstatuji, že ač ji tu spousta diskutérů odsoudila k záhubě, tak lidi jí prostě stále kupují, nic víc. 😉
tramtadADAM "tydýt" Lej(No)vák
>😁 :yes:
Pragovka
Asi špatně počítám, ale mně vychází, že Fabií II se za stejnou dobu vyrobilo víc. Fabia I se vyráběla v letech 1999-2007, tedy 8 let. Fabie II prakticky dorovnala stejný počet již za 6 let. Pokud se ještě rok bude vyrábět dvojková Fabia, prodeje tu jedničkovou určitě překonají.

Srovnání s Peugeotem 207 není na místě. Pořád je Peugeot 3. největší evropskou automobilkou a 207 byl možná ve své době nejúspěšnější model v celé Evropě...asi po Golfu.
Avatar - jozephko
jozephko
Ježišmáriasvatýjozef, a máte vy vôbec mozog v hlave? Fabia I. aj Fabia II. sa predávajú plus-mínus rovnako dlho. Pozrite si štatistiky, o koľko desiatok percent vzrástli za sedem rokov predaje škodovky, o koľko desiatok percent vzrástli predaje Octávok a na druhej strane sú stagnujúce predaje Fabie. Nie je to samozrejme jediný dôvod. Ale sú štáty, a je ich hodne, kde sa za auto považuje sedan - a nie hatchback alebo kombi. Viď Rusko, Čína, Turecko, štáty južnej Európy.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
To těžko. V polovině minulého století se žádné děti ze zkumavky nerodily. Snad máš sám takovou zkušenost... >😁
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
co to je "peší auto" ? 8-s Možná to má nějaký tajný francouzský smysl >😁
Avatar - jozephko
jozephko
Zaujímavé na tejto štatistike je, že Fabia II. zatiaľ zaostáva za Fabiou I. A ak sa jej kvôli Fabii III. nepodarí Fabiu I. v predajoch prekonať , tak dôvod bude jediný - absencia Fabie II. sedan.
ericn
To je přece jedno, jaké kritérium zvolí kupující (firma či jednostlivec) pro koupi, ne? Prodává se a to je pro výrobce důležité. Statistice je to taky fuk

Btw odpověď na tvou otázku je jednoduchá, Dacia je hlavně o ceně, ale s příchodem nových modelů se může někomu líbit. Např nové Sandero Stepway vypadá velmi dobře :yes:
ericn
Přesně tak, Focus III taky není krasavec a prodavá se velmi dobře po celém světě 😉 no je fakt, že ani me se HB nelíbí, ale proti combi bych nic neměl.
Petrko
Ford Focus III by podle zdejších diskusi neměli ani vyrábět jak je hnusný a koukni jak se prodáva. 😉 Takže asi takhle k diskusím na www.bleskblablablaauto.cz
dave19
Nejnovějši renaulty si dovolim říct jsou lepší než škodovky.
Ondris
Roste zivotni uroven a auta zlevnujou, lidi uz nemusi mit jako rodinne auto supermini.
Ve firme uz taky mame jako referentsky auta misto Fabii dvojkovy a trojkovy Oktavky...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
pekne cislo .... :yes😒br />
kazdopadne uz stara 207micka vyrobila za prvych 2,5 roka v eu milion aut [odkaz] .... ak cisla neklamu .... takze ono za 7 rokov vyrobit 1,5mil. fabii nie je az tak strasne vela... koniec koncov stara fabia I bola za podobne casove obdobie uspesnejsia

ale tak ci onak -- gratulacia skode :yes:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mino21
No já nevím, zda by to těch 7,5%, které tvořil sedan, nějak výrazně změnilo. Kdyby ho hodně tlačili do "sednových" zemí, tak možná ano... těžko říci.
tramtadADAM "tydýt" Lej(No)vák
To souhlas, já jen chtěl říct, že prostě někteří zákazníci (sokromníci i firmy) vzhled tolik neřeší.....

A já Dacii vůbec nehaním, nepřipadaj mi vzhledově tak strašný ,ale rozhoduje u nich především ta cena.
pogo26
Pokud budu trochu počítat, tak v Evropě ztrácí Fabia II na Fabii I 600 000 aut. Na čísla Fabie se tedy Fabie II nemá šanci dostat.