Zatímco automobilce samotné se daří, známá jména ze světa tuningu, zabývající se úpravou "poršáků", krachují. SpeedART zbankrotoval a 9ff k tomu nemá daleko.
To, že malovýrobci mizí jako drobné v automatech je všeobecná známost. Nikoho už to ani překvapit nemůže. V dnešní době už samy automobilky mají svá oficiální "tuningová" zastoupení a tak se tyto společnosti stávají postradatelnými. Pro mě osobně to žádná škoda není... A těch pár pracháčů se holt musí podívat jinam :-)
Ani bych se nedivil. Brabus nedává smysl. Od toho tu je AMG a AMG Black series. Se zárukou a jistotou. Co jsem poznal majitele vozů Brabus nebo chipnutých motorů od Brabusu, tak mají řadu problémů... a samo padlou záruku.
přesně tak limuzíny mercedes jsou od toho aby lehce propluly přes nerovnosti ,dávat jim tvrdší pordvozek, který vám vytřese kostrč na každém kamínku ,nebo malé nerovnosti je hloupé a extrémně moc výkonu, který člověk nevyužije je taky zbytečné
zajímalo by mě s kolika brabusama jste jeli pánové >:D já jel třeba s t65s což je předpokládám jeden z nejbrutálnějších a mimo to že to auto nedokázalo přenést výkon na silnici ani přes obří pneu jsem s ním neměl žádný problém.. pohodlné stále, stále mercedes, jen prostě divoký a věřím že by pěkně driftoval :-) navíc ten upravený interiér, vnější doplňky, zakázková kola.. vše to je velice kvalitně udělané... navíc když zmiňujete AMG dovoluji si připomenout že amg je jen posledních pár let součást MB jinak to byl úpravce stejně jako třeba brabus jen větší přizdisr...
Tenhle tuning má pár skalních příznivců asi budeš jeden z nich, ale malý počet těchto příznivců je naštěstí nezachrání, je hezké že se chlubíš jízdou v Brabusu, ale koupit si ho určitě nekoupíš, takže jim stejně nepomůžeš, jenom tu můžež říkat bla bla bla,
ale tyhle netovární prznitelé aut, který někdo nazývá tuning to mají spočítaný
aha... kdybych se chtěl chlubit tak to bude vypadat jinak a kdybych nenapsal že jsem ho řídil tak mi zase řekneš že jsem ho v životě viděl jen na obrázku stejně jako ty... nevím co je na to prznícícho... brabus je špičkový tuning stejně jako to kdysi bylo s amg... pokud nevidíš do této vrstvy lidí kteří si taková auta kupují nemáš právo to hodnotit stejně tak jako oni nemají moc právo hodnotit co si kupuješ za auto ty... pokud chceš znova reálný komunismus a říkat co si kdo má koupit jdi do ulic!
kdyby jsi ten Brabus měl a něco by se ti v něm pos ralo a chtěl by si to vyreklamovat, tal v Mercedesu se s tebou nebudou vůbec bavit
a v Brabusu ti znovu vysajou peněženku
u Brabusu přicházíš o záruku, je to součást balíčku, kdyby jsi to náhodou nevěděl a kdyby si s Brabusem vjel na trochu horší cestu, říkal by sis, že si idiot, proč jsem platil takový nehorázný prachy za nepohodlí
Brabus je pitomost a jenom pitomci ho obhajujou, ahoj
Brabus je volovina a ani Chuck Norris ho nezachrání
výborně... jel jsi s lotusem elise? jestli ano patříš mezi pár vyvolených v čr... celý tvůj příspěvek je jak okopírovaný z nějakého středověkého úzu který tu šíří takzvaní novináři... náprava z náklaďáku mě pobavila >:D
no ... ale to je tak nejak filozofie mustangu, nikdo netvrdi ze to je extra auto... ale za par vyplat si ho kazdy american muze dovolit..
jen tak pro zajimavost, cim jezdis? ... ja ze bych se pobavil...
jo to mám rád takovýhle přizdisrá...če v prvním příspěvku z tebe udělají někoho kdo se vytahuje a pak nejsou schopní se pochlubit z jakého úhlu pohledu na to koukají když se jich někdo zeptá a odpoví naprosto trapnou zbytečnou formou...
tak zda jsi se hooodně spálil... vidět že o prodejích mustangu moc nevíš, co se týče šuntu (všímej si že se snažím být kritický) máš pravdu že američani umí udělat jen design a motor a ten zbytek stojí za prd nicméně posledních pár let opravdu tvrdě makají i na interiérech a poslední mustang je toho důkazem (za zmíňku ale stojí i třeba jeep atp)... mimo to moje poslední info co mám o mustangu tak by měl mít i "rozumný" motor díky kterému se defakto přiblíží té původní koncepci první generace: sportovní auto za málo peněz... mimo to co se týče toho že ho kupují jen hloupí evropani trochu kontrastuje fakt že se do evropy oficiální cestou nedováží... další otázky?
o prodejích mustangu vím hodně každou minutu se jeden prodá, když je masový výrobek, né vždy je kvalitní, mustang je pro mě odpad, kteří někteří lidé přeceňují,
ale i přesto všechno má své kouzlo
ten předposlední mustang se mi docela i líbil, byl takový retro vzkříšení podobně jako u Mercedesu SLS
Z další generace mustangu je mi špatně, už totiž nevypadá jako Mustang, ale jako Ford, už i mustanga doběhla ta nová odporná Ford móda a dizajn Ford, Mustang vybočoval z řady,teď zapadne mezi ostatní Fordy a to je špatně
Mustang byl hezký, teď už nebude ani hezký, bohužel se z Mustangu stane Euro poník a legenda Mustangu pro mě tou novou generací končí
no jo no, lidi jsou ruzny... nicmene duvod proc po nem v evrope lidi slintaj je ten, ze tu prakticky neexistuje nejaky ekvivalenni auto, to jest za malo penez surovej "sportak" se zadnim nahonem. asi by se jich ru moc treba neprodavalo, ale kdo vi. myslim se reinkarnace capri nebo manty by nebyla spatna vec...
nicmene, po cem touzis ty? to by me vazne zajimalo. a myslim to bez urazky..
Brabus a Hamann.. to je spatny. Odpornej Kyc.
Holt to neni Alpina ci AMG. Dvornim tunerem se jen tak nekdo nestane, nicmene zrovna TechArt by Porsche pod sva kridla vzit mohlo.
Otázka je, jestli za to opravdu může krize nebo spíš nezájem ze strany zákazníků... kdybych měl strašně moc peněz a chtěl extrémní 911, tak je tady GT2 (Widowmaker :-! ) příp. GT2 RS, GT3 (RS)... Opravdu nevím, proč bych si měl kupovat nějakej tuning, když tu je auto přímo od Porsche, které má dost zkušeností na to, aby tyhle auta postavilo líp než kdokoli jinej, tudíž žádný ladiče (většinou spíš przniče) opravdu nepotřebuje...
Celosvětová ani celoevropská krize za to v podstatě nemůže, může za to jak jsi napsal nezájem zákazníků o takto zmršená auta, která navíc těmito úpravami přichází o záruku
Vždy bude někde, někdy nějaká krize, důležitý je vliv jaký to na nás mít bude, může nám to někdy pomoct a někdy ublížit a nebo nebude mít žádný vliv, záleží na konkrétním případu, případně krizi
Všichni tuningoví prznitelé zažívají svou vlastní krizi, vliv to bude na nás mít takový , že bude méně , nebo žádné takto zmšené auto
Jediný tuning , který má budoucnost, je přímo od továrních značek s plnou zárukou
AMG. ALPINA, S-LINE
pokud ti jde o vzhled tak souhlasím , ale pokud jde o motor , podvozek,brzdy,kola,pneu,atd atd věř že jsou firmy který tyhle auta vyladí , je totiž netíží žádní malomocní z bruselu. Neřeší spotřebu,emise,zvuk,nic.
Jo jsou totiž mezi lidmi co kupují supersporty taky fandové kteří ze svejch aut chtějí vymáčknout maximum a jezdi s nimi na maximum. To by ses divil kdyby tě někdo svezl v seriový GT3 a řekl ti že je to líná mrcha že se musí ještě poladit pak to bude perfekt >:D >:-[]
mnoho firem dnes krachuje zamerne, je to proste financne vyhodnejsi
ale ikdyby opravdu krach, zaslouzi si firma co není schopna se uživit aby setrvávala? pokud si nedokazou spočítat naklady vs zisk a nedokazou si najit zakazniky, tak je dobře ze zkrachuji, takova firma nemá na trhu co delat :-!
nechápem prečo sa tešíte, keď veľké spoločnosti cez rôzne zákony, zákazy, súdy doslova zlikvidujú konkurenciu, ostane tu len pár koncernov, ktorí budú diktovať aké "uniformy" sa majú nosiť
u nás na Slovensku sa už nevyrábajú žiadne slovenské vozidlá lebo automobilky ako Volkswagen si príchodom na Slovensko zabezpečil zmenou zákonov zničenie akejkoľvek malosériovej výroby